Феновете от Motor Trend, отново събраха най-мощните машини за 2016-та в най-голямата драг битка и претендентите никога не са били по-близо един от друг. Започваме от Aston Martin V12 Vantage S и неговите атмосферни 565 коня, мускулестия американец Chevrolet Camaro SS с неговите 455 коня, Ford Mustang Shelby GT350R с 526 коня, BMW M4 GTS с неговите 493 коня, Dodge Viper ACR с десет цилиндъра и 645 коня, Porsche 911 Carrera S със само 420 коня, най-мощния Jaguar до момента - F-Type SVR с 575 коня, Mercedes-AMG GT S с мощност от 503 коня, Nissan GT-R 2017 с неговите 565 коня, най-малкия McLaren - 570 S с 562 коня, Audi R8 V10 Plus с цели 603 коня и завръщането на NSX, вече с хибридна мощност и 573 конски сили. В състезанието ще има много изненади, за това ви препоръчваме да натиснете play бутона и да усилите звука.
24 Септември, 2016 22:30 31 335 42
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Инженера
Коментиран от #11, #33
22:41 24.09.2016
2 раптор
Коментиран от #6, #12
22:45 24.09.2016
3 Георги Симеонов
22:54 24.09.2016
4 Wishmaster
А изводите:
1.Както винаги американците правят само тежки и бавни машини.
2.Водното впръскване където толкова много го хвалеха на БМВ не му помогна със нищо, маи за спортен автомобил ще се окаже безмислено.
3.Във челото всичко си беше очаквано, за съжеление на някои годзила фенове. Не само беше трета но и забележете краината скорост където макларънчето здравата ускоряваше а годзилата щеше да изостане драстично спрямо първите двама а и хондата го настигаше.
4. Абе незнам за бързината обаче тази акура има дяволски добър дизаин направо да не повярваш че е японка.
23:47 24.09.2016
5 хайде пак
23:53 24.09.2016
6 некойси
До коментар #2 от "раптор":
Нека да ги пуснат на писта та тогава да разбереш 3-те ел. мотора за какво служат :)00:05 25.09.2016
7 Димитър Колев
00:30 25.09.2016
8 Чавдар Войвода
01:40 25.09.2016
9 Corvette fan
07:46 25.09.2016
10 Тест
07:48 25.09.2016
11 Физикът
До коментар #1 от "Инженера":
Прав си швабите наистина са първи в абсолютно всичко.Бързина на драг,най-бързо влизане в сервиза и най-бързо източване на банковата ти сметка за подръжка.Знаеш ли как ме Е.......Е.че някои е по-бърз с стотни или секунда.А ти като толкова много ги величаеш любимите ти шваби ходи си смени личната карта с немска може и да станеш някои.07:51 25.09.2016
12 Физикът
До коментар #2 от "раптор":
Я кажи кво и е слабо на резултата на пръчката хонда.Твоята цига....нска мечта БМВ е с слаб резултат.Коментиран от #20, #26
08:04 25.09.2016
13 Кери
09:29 25.09.2016
14 Mastermix
10:59 25.09.2016
15 Wishmaster
1. Greatest drag race се провежда от американското списание MOTOR TREND които са достаъчно уважавани и популярни за да си позволят да правят каквито и да било маипулации. Самият факт че техните коли са най-назад говори за това.
2. Понеже състезанието се прави всяка година се включват само нови автомобили от текущата година!!!!!!!
Кое точно ферари да сложат тогава?????
Да можеха да сложат Bugatti Chiron примерно обаче с останалата конкуренция са преценили че няма смисъл.
12:31 25.09.2016
16 one:one
12:46 25.09.2016
17 Vladko1
13:20 25.09.2016
18 Ангел
13:34 25.09.2016
19 AZZZZzzzz
ГТР се представя за мен за пореден път добре имайки предвид, че е само с шест цилиндров двигател. Другото което прави впечатление е, че Поршето, което е с повече от 200 коня по-слабо от Вайпъра го изпреварва с 1 стотна. Аудито се представи учудващо добре имайки предвид, че е атмосферка... Другото голямо разочорование е Челинджъра, който въпреки най-многото си коне е доста назад!
Коментиран от #21
14:07 25.09.2016
20 раптор
До коментар #12 от "Физикът":
Пък БМВ са най-големите пръчки! По-комплексарска марка нямам! Така се изказвам, защото съм засичал някви утраси на хонда, дето ми реваха колко легендарен бил стария NSX... Дето никой не си го купуваше в продължение на 16 години! Иначе харесвам хонда, ама като супер спортни автомобили - не стават!Коментиран от #30
16:18 25.09.2016
21 MSux
До коментар #19 от "AZZZZzzzz":
Чаленджера изобщо не е разочарование а е похвално че успява да се мери с другите, защото той е трандтурист седан а не е суперкар16:28 25.09.2016
22 xxx
Коментиран от #23
16:47 25.09.2016
23 Димитър Колев
До коментар #22 от "xxx":
Вярно е, някои от водачите бяха пълни аматьори изгубиха ценно време на старта, някъв сърбаше няква боза през сламка, друг се оглеждаше и се хилеше, несериозна работа.Коментиран от #24
18:24 25.09.2016
24 Wishmaster
До коментар #23 от "Димитър Колев":
Митко за да спреш да се излагаш повече по форумите ти предлагам да направиш следните неща:1. Научи малко английски;
2. Разбери какво е Launch control;
3. Разбери как се работи с него;
След това отиди и обясни на автомобилните състезатели как да стартират и карат колите си.
Коментиран от #32
20:03 25.09.2016
25 Ярослав Станчев
20:06 25.09.2016
26 Ярослав Станчев
До коментар #12 от "Физикът":
Ми слаб е резултата на НСХ.То от 2 години слушаме как ще е най-великата,как ще къса на драг и на писта,а накрая излезе,че едно Ауди Р8 дето е с атмосферен мотор скъса турбинираните ГТР и НСХ.И как да не се изложиха Хонда?Щом астматика Р8 и прави на 1 сек. преднина представи си сериозни бегачки като Авентадор,Кьонигсег,Бугати,Ферари,Порше какви ластици ще правят на Хондата.Много шум за нищо е тая Хонда май.Няма го Сена и ето го резултата.
20:16 25.09.2016
27 Чичу Ади
04:02 26.09.2016
28 гост
11:48 26.09.2016
29 автофен
Коментиран от #31
20:24 26.09.2016
30 факти
До коментар #20 от "раптор":
Старият NSX си е страхотна кола а мисля че е продаден в повече от 10 000 бройки.Това за автомобил в такъв скъп клас не е малко.Все едно да кажеш че Ферари като продават само 100 бройки от някой модел са боклуци и за нищо не стават.
Недостатъкът на стария NSX е малкия двигател само 280 коня.Това е било заради някакви тъпи японски споразумения от онова време да не се правят коли с над 280 коня.Нисан ГТР тогава също е бил стандартно с 280 коня но лесно е стигал 500 след премахване на електронния ограничител.
NSX с двигател 600 коня ще направи смешни днес повечето спортни автомобили.Шасито и баланса на тази кола са пример за конструкторите и дори геният Гордън Мъри е заявявал че се е базирал на този модел за да направи Макларън F1.
По голямо признание от това не знам някой да е правил за даден модел.
20:40 26.09.2016
31 Wishmaster
До коментар #29 от "автофен":
А то щото като са тежки на завоя ще са по-добри???Тази кола нали ще трябва да намали преди завоя, а също и страничното ускорение ще я дърпа извън пътя. И двете коли нямат никакъв шанс на писта щом на правата не могат да компенсират. На пистата друг е господарят.
Коментиран от #37
00:08 27.09.2016
32 Димитър Колев
До коментар #24 от "Wishmaster":
Знам кво е Лаунч контрол бе професоре, ако го няма не значи че трябва да си запалиш гумите, пък кво ти пука дали се излагам.04:35 27.09.2016
33 Десислав Попов
До коментар #1 от "Инженера":
Иавинавай,ама кога немците са били номер 1????Нещо не се сещам да са побеждавали в тази класация.Ама добре,че са Ламбо,за да могат директно да откраднат платформата с двигателя
Коментиран от #34, #35
07:54 27.09.2016
34 Димитър Колев
До коментар #33 от "Десислав Попов":
Ако не беше Ламбо от Алуди щяха да сънуват такава спортна кола, имаха едно умряло ТТ с проблеми в началото със пътното поведение и доста катастрофирали собственици на тоя леген.10:17 27.09.2016
35 Wishmaster
До коментар #33 от "Десислав Попов":
AUDI(VW) нали си имат Порше.Историята на Порше в състезателните спортове е несравнима с Ламбото.
14:05 27.09.2016
36 Д-р Менгеле
Гледайте и не говорете празни приказки от рода, ако баба ми беше мъжка...
14:59 27.09.2016
37 автофен
До коментар #31 от "Wishmaster":
Много говориш но виж къде е Вайпър на пистата и къде е на драга.Двете неща нямат нищо общо.Един драгстер ще ти направи четвърт миля за под 5 секунди но на писта ще го изпревари почти всяка друга кола.
Дори и видът на пистата и завоите имат значение.Коли които са бързи на Нюрбургринг например на други писти дават по слаби времена.Да не говорим и за гумите с които са колите.Всичко има значение.
Коментиран от #38
20:47 27.09.2016
38 Wishmaster
До коментар #37 от "автофен":
Именно нагледно доказателство:AUDI R8 V10 PLUS 610HP 1453KG
McLaren 570S 562 HP 1445KG
DODGE VIPER 645 HP 1532 KG
NISSAN GTR 565 HP 1784KG
Добре кажи ми сега каква е причинатаGTR да е 340кг отгоре McLaren като е същата мощноста????
Нали за това една кола е тежка за да има по-мощен двигател а тука пълен провал. Същата работа с NSX. Тежи ли колата на пистата няма шанс, единственото спасение е да наваксва донякъде на правата.
Обаче ако сравним Mclaren и Dodge какво се вижда защо едната е доста по бърза на пистата а другата на драга?
Еми всичко се крие в скоростната кутия само погледни числата:
Mclaren: 3.98 2.61 1.90 1.48 1.16 0.91 0.69
DODGE 2.26 1.58 1.19 1.00 0.77 0.63
Dodge има много къси скорости и един път влезе ли в обороти няма стигане. Доказателство за това е и краината му скорост на драга където въпреки че завърши доста назад скороста му беше по голяма дори от GTR и NSX.
Коментиран от #39
23:08 27.09.2016
39 автофен
До коментар #38 от "Wishmaster":
Ако ще си говорим общи приказки няма смисъл.Защо голяма четири местна кола тежала 300 кила повече от дву местна и защо кола с 3 електромотора и батерии тежи повече от стандартна и защо не са и сложили 10 цилиндров двигател а само 6.Това си го знаят конструкторите ние само можем да предполагаме.А примера ти го дадох защото не винаги по мощната или по лека кола на писта е по бърза когато е показала добър драг.На достатъчно дълга права мощноста надделява но на писта има много фактори.А дали обяснението е в предавателни отношения,гуми,притискаща сила не е важно.Много показателни са времената на GTR на Нюрбургринг например където показва значително по добри постижения от по леки и мощни съперници които биха го победили на дълга права.Така че заключенията с тежката кола която нямало да стои в завоите и да спира са прибързани.
Коментиран от #40
00:08 28.09.2016
40 Wishmaster
До коментар #39 от "автофен":
Само три въпроса:1.Защо ти е да слагаш ел. мотори като няма да ти свършат работа, само за да се изфукаш ли?
2.Защо ти е колата да е голяма 4 местна като и без това няма място отзад?
3. Защо се сравняваш с големите като после си търсиш оправдания?
Законите на физиката затова са закони защото никой не може да ги наруши, инерцията и центробежната сила не прощава на никого. Не случаино някои коли дори нямат истински седалки и дръжки за вратите защото всеки килограм е от значение на пистата, докато на драга може да го компенсираш с мощност.
Коментиран от #41
00:47 28.09.2016
41 автофен
До коментар #40 от "Wishmaster":
Електромоторите обикновено ги слагат за екология и икономия на гориво. Вероятно и тук е така.Това не беше предмет на теста за да се каже категорично.Също не беше направен тест на мокра настилка където електомоторите също щяха да помогнат.А другото което никой не каза в този тест е коя кола с какви гуми е.За четирите места е въпрос на вкус,има хора които искат да имат 4 места в колата и колата да е по голяма.
А това за сравнението с големите не знам за какво го казваш.
И кои са големите?Мерцедес,Порше или Додж?
Или може би най големите са Пагани и Радикал?
По тази логика всички коли трябва да са като болид от формула1 или топ фюел драгстери и въобще защо са ти две места като може и само с едно.
А за законите на физиката е вярно,но те не са само инерция и центробежна сила.
И ако искаш си провери колко са по леките коли които са направили по лошо време на Нюрбургринг от Нисан ГТР въпреки че е четири местен и тежък и т.н.Явно има и други неща ,които трябва да се отбележат при оценката на една кола.
21:58 28.09.2016
42 Wishmaster
Нисана беше супер спортист няма спор обаче тези времена на Нюрбурринг са малко двуяки.
Ужким коли за масово производство обача за нисана обиколката много ясно е написано :
Date of time attack: September 30th, 2013
Tested vehicle: Nissan GT-R Nismo with track options
Specifications of the track options: Aerodynamics tuning, weight reduction, and suspension tuning
и още:
The Nissan GT-R Nismo sits on 20-inch alloy wheels wrapped around in 255/40RF-20 run-flat Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST tires which provide more grip than before.
Малко не е съвсем честна работата макар че и при други може да е било така .
22:44 28.09.2016