24 Септември, 2016 22:30 31 335 42

Най-великата драг битка - епизод 6

Феновете от Motor Trend, отново събраха най-мощните машини за 2016-та в най-голямата драг битка и претендентите никога не са били по-близо един от друг. Започваме от Aston Martin V12 Vantage S и неговите атмосферни 565 коня, мускулестия американец Chevrolet Camaro SS с неговите 455 коня, Ford Mustang Shelby GT350R с 526 коня, BMW M4 GTS с неговите 493 коня, Dodge Viper ACR с десет цилиндъра и 645 коня, Porsche 911 Carrera S със само 420 коня, най-мощния Jaguar до момента - F-Type SVR с 575 коня, Mercedes-AMG GT S с мощност от 503 коня, Nissan GT-R 2017 с неговите 565 коня, най-малкия McLaren - 570 S с 562 коня, Audi R8 V10 Plus с цели 603 коня и завръщането на NSX, вече с хибридна мощност и 573 конски сили. В състезанието ще има много изненади, за това ви препоръчваме да натиснете play бутона и да усилите звука.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Инженера

    2 0 Отговор
    Немците както винаги първи. Оризите по средата а най отзад вечните охлюви американците.

    Коментиран от #11, #33

  • 2 раптор

    2 0 Отговор
    И кво? Пръчката на Хонда със слабичък резултат... съвсем предвидимо!

    Коментиран от #6, #12

  • 3 Георги Симеонов

    0 0 Отговор
    Няма американски автомобил в челните места защото го няма Корвета !
  • 4 Wishmaster

    1 0 Отговор
    Супер състезание, браво на автора.
    А изводите:

    1.Както винаги американците правят само тежки и бавни машини.
    2.Водното впръскване където толкова много го хвалеха на БМВ не му помогна със нищо, маи за спортен автомобил ще се окаже безмислено.
    3.Във челото всичко си беше очаквано, за съжеление на някои годзила фенове. Не само беше трета но и забележете краината скорост където макларънчето здравата ускоряваше а годзилата щеше да изостане драстично спрямо първите двама а и хондата го настигаше.
    4. Абе незнам за бързината обаче тази акура има дяволски добър дизаин направо да не повярваш че е японка.
  • 5 хайде пак

    0 1 Отговор
    Най-великата драг битка, без Ферари. Смехория!
  • 6 некойси

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "раптор":

    Нека да ги пуснат на писта та тогава да разбереш 3-те ел. мотора за какво служат :)
  • 7 Димитър Колев

    1 0 Отговор
    ГТР се представи малко слабо, Аудито много добре, но то е по-скоро Ламбо, БМВ никога не е била от най-бързите без изненада там, тъпо е че нямаше Корвет и Феррари както казаха някои коментиращи.
  • 8 Чавдар Войвода

    0 1 Отговор
    Пак са платили на някого, да се повози в комфортен режим на GTR-а.
  • 9 Corvette fan

    0 0 Отговор
    Corvette, Lamborghini, Ferrari, Няма!!
  • 10 Тест

    0 0 Отговор
    Следващият път да докарат и една Тесла.
  • 11 Физикът

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Инженера":

    Прав си швабите наистина са първи в абсолютно всичко.Бързина на драг,най-бързо влизане в сервиза и най-бързо източване на банковата ти сметка за подръжка.Знаеш ли как ме Е.......Е.че някои е по-бърз с стотни или секунда.А ти като толкова много ги величаеш любимите ти шваби ходи си смени личната карта с немска може и да станеш някои.
  • 12 Физикът

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "раптор":

    Я кажи кво и е слабо на резултата на пръчката хонда.Твоята цига....нска мечта БМВ е с слаб резултат.

    Коментиран от #20, #26

  • 13 Кери

    0 0 Отговор
    Да точно Gt-R ще бъде един от последните целият драг е измислен
  • 14 Mastermix

    0 0 Отговор
    Такава битка без McLaren P1, Koenigsegg,Ferrari, 918 на Porsche, Lamborghini,Pagani I Bugatti....Супата е постна, няма ги мръвките 😊 BMW-to трябваше за safety car да го сложат. Но пък може в епизод 7 да видим и истинските машини....
  • 15 Wishmaster

    2 0 Отговор
    Без да искам да се заяждам понеже виждам, че някои хора пишат без да са видели видоклипа:

    1. Greatest drag race се провежда от американското списание MOTOR TREND които са достаъчно уважавани и популярни за да си позволят да правят каквито и да било маипулации. Самият факт че техните коли са най-назад говори за това.
    2. Понеже състезанието се прави всяка година се включват само нови автомобили от текущата година!!!!!!!

    Кое точно ферари да сложат тогава?????

    Да можеха да сложат Bugatti Chiron примерно обаче с останалата конкуренция са преценили че няма смисъл.
  • 16 one:one

    0 0 Отговор
    Относно коментара на Mastermix - за съжеление такава гонка няма как да видим, защото там играе прекалено голямото его, което не би допуснало с лека ръка примерно ферари да бъде отвяно от шведите и не само те , което неименуемо ще се случи ако кьонигсег участва в такъв драг ..
  • 17 Vladko1

    0 0 Отговор
    Не може 565 коня 2017-та GTR да дава същото време като 6-годишен 2011-та GTR с 530 коня. Вижте първият драг. Има нещо гнило срещу Нисан.
  • 18 Ангел

    0 0 Отговор
    Този път изборът е малко по-добър от предните 5. Обаче Искам да видя 911 Turbo S, Aventador, P1, R8 V10 plus, Huracan, F12 berlinetta, 458 Spceiale, GT-R, Zonda F и любимата ми Agera R.
  • 19 AZZZZzzzz

    0 0 Отговор
    Поправете си статията - Aston Martin V12 Vantage S не е измежду колите в това състезание.

    ГТР се представя за мен за пореден път добре имайки предвид, че е само с шест цилиндров двигател. Другото което прави впечатление е, че Поршето, което е с повече от 200 коня по-слабо от Вайпъра го изпреварва с 1 стотна. Аудито се представи учудващо добре имайки предвид, че е атмосферка... Другото голямо разочорование е Челинджъра, който въпреки най-многото си коне е доста назад!

    Коментиран от #21

  • 20 раптор

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Физикът":

    Пък БМВ са най-големите пръчки! По-комплексарска марка нямам! Така се изказвам, защото съм засичал някви утраси на хонда, дето ми реваха колко легендарен бил стария NSX... Дето никой не си го купуваше в продължение на 16 години! Иначе харесвам хонда, ама като супер спортни автомобили - не стават!

    Коментиран от #30

  • 21 MSux

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "AZZZZzzzz":

    Чаленджера изобщо не е разочарование а е похвално че успява да се мери с другите, защото той е трандтурист седан а не е суперкар
  • 22 xxx

    0 0 Отговор
    Доста от колите още на старта се изложиха по скоро шофьорите им, скъсаха се да скачат на газта и да въртят гуми, докато губят ценно време.

    Коментиран от #23

  • 23 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "xxx":

    Вярно е, някои от водачите бяха пълни аматьори изгубиха ценно време на старта, някъв сърбаше няква боза през сламка, друг се оглеждаше и се хилеше, несериозна работа.

    Коментиран от #24

  • 24 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Димитър Колев":

    Митко за да спреш да се излагаш повече по форумите ти предлагам да направиш следните неща:

    1. Научи малко английски;
    2. Разбери какво е Launch control;
    3. Разбери как се работи с него;

    След това отиди и обясни на автомобилните състезатели как да стартират и карат колите си.

    Коментиран от #32

  • 25 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор
    Audi Quattro
  • 26 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Физикът":

    Ми слаб е резултата на НСХ.То от 2 години слушаме как ще е най-великата,как ще къса на драг и на писта,а накрая излезе,че едно Ауди Р8 дето е с атмосферен мотор скъса турбинираните ГТР и НСХ.И как да не се изложиха Хонда?Щом астматика Р8 и прави на 1 сек. преднина представи си сериозни бегачки като Авентадор,Кьонигсег,Бугати,Ферари,Порше какви ластици ще правят на Хондата.
    Много шум за нищо е тая Хонда май.Няма го Сена и ето го резултата.
  • 27 Чичу Ади

    0 0 Отговор
    Пак почесване на кафеви езици има тук. Този драг е от годишното съпоставяне за най-добра кола за шофиране. Освен на драг, ги пускат на писта и на затворено шосе. Накрая за най-добър автомобил е определен Макларън. В предните епизоди имаше и Форд Фиеста. Какво ми говорите за Бугати и Кьонигсег? Като искате да видите истински бегачки, гледайте някое драг състезание, там Голф 1 прави 1/4 миля за 8 секунди. Целта на Бугати, Ферари и т.н. не е да ви отговорят, коя е най-бърза на драг, а колко пари ще лапнат от балъците. Самият драг е доста странен. Доста лекият Вайпър почти последен, с посредствена крайна скорост. Колкото и да е превъртял гумите на старта, трябваше да навакса на максимална скорост. НСХ бита от ГТ-Р, при все големите думи за ел. моторите.... Този Хелкат също остана с ниска максимална скорост, а има най-много коне и въртящ момент. Всички плюят в един глас срещу М4, но то бие доста от колите, а нито е супер кар, нито пръщи от мощност, както някой други. Ако бяха ги оставили до миля, тогава щеше да има коренна преподредба. На толкова къса дистанция винаги 4х4 ще бият задното предаване.
  • 28 гост

    0 0 Отговор
    Според мен този драг не е фактор да си правим заключения за тези коли!
  • 29 автофен

    0 0 Отговор
    Добро състезание с очаквани резултати. По интересно е как се представят на писта защото силата на ГТР,Макларън и Хонда е там.Хондата и ГТР са по тежки и на драг не са най добри още повече че са с 6 цилиндрови мотори.Логично е 10 цилиндров 5,2l двигател да ги бие на правата.

    Коментиран от #31

  • 30 факти

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "раптор":

    Старият NSX си е страхотна кола а мисля че е продаден в повече от 10 000 бройки.Това за автомобил в такъв скъп клас не е малко.
    Все едно да кажеш че Ферари като продават само 100 бройки от някой модел са боклуци и за нищо не стават.
    Недостатъкът на стария NSX е малкия двигател само 280 коня.Това е било заради някакви тъпи японски споразумения от онова време да не се правят коли с над 280 коня.Нисан ГТР тогава също е бил стандартно с 280 коня но лесно е стигал 500 след премахване на електронния ограничител.
    NSX с двигател 600 коня ще направи смешни днес повечето спортни автомобили.Шасито и баланса на тази кола са пример за конструкторите и дори геният Гордън Мъри е заявявал че се е базирал на този модел за да направи Макларън F1.
    По голямо признание от това не знам някой да е правил за даден модел.
  • 31 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "автофен":

    А то щото като са тежки на завоя ще са по-добри???
    Тази кола нали ще трябва да намали преди завоя, а също и страничното ускорение ще я дърпа извън пътя. И двете коли нямат никакъв шанс на писта щом на правата не могат да компенсират. На пистата друг е господарят.

    Коментиран от #37

  • 32 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Wishmaster":

    Знам кво е Лаунч контрол бе професоре, ако го няма не значи че трябва да си запалиш гумите, пък кво ти пука дали се излагам.
  • 33 Десислав Попов

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Инженера":

    Иавинавай,ама кога немците са били номер 1????Нещо не се сещам да са побеждавали в тази класация.
    Ама добре,че са Ламбо,за да могат директно да откраднат платформата с двигателя

    Коментиран от #34, #35

  • 34 Димитър Колев

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Десислав Попов":

    Ако не беше Ламбо от Алуди щяха да сънуват такава спортна кола, имаха едно умряло ТТ с проблеми в началото със пътното поведение и доста катастрофирали собственици на тоя леген.
  • 35 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Десислав Попов":

    AUDI(VW) нали си имат Порше.
    Историята на Порше в състезателните спортове е несравнима с Ламбото.
  • 36 Д-р Менгеле

    0 0 Отговор
    https://www.youtube.com/watch?v=R4f4q52J9qY
    Гледайте и не говорете празни приказки от рода, ако баба ми беше мъжка...
  • 37 автофен

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Wishmaster":

    Много говориш но виж къде е Вайпър на пистата и къде е на драга.
    Двете неща нямат нищо общо.Един драгстер ще ти направи четвърт миля за под 5 секунди но на писта ще го изпревари почти всяка друга кола.
    Дори и видът на пистата и завоите имат значение.Коли които са бързи на Нюрбургринг например на други писти дават по слаби времена.Да не говорим и за гумите с които са колите.Всичко има значение.

    Коментиран от #38

  • 38 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "автофен":

    Именно нагледно доказателство:
    AUDI R8 V10 PLUS 610HP 1453KG
    McLaren 570S 562 HP 1445KG
    DODGE VIPER 645 HP 1532 KG
    NISSAN GTR 565 HP 1784KG
    Добре кажи ми сега каква е причинатаGTR да е 340кг отгоре McLaren като е същата мощноста????
    Нали за това една кола е тежка за да има по-мощен двигател а тука пълен провал. Същата работа с NSX. Тежи ли колата на пистата няма шанс, единственото спасение е да наваксва донякъде на правата.
    Обаче ако сравним Mclaren и Dodge какво се вижда защо едната е доста по бърза на пистата а другата на драга?
    Еми всичко се крие в скоростната кутия само погледни числата:
    Mclaren: 3.98 2.61 1.90 1.48 1.16 0.91 0.69
    DODGE 2.26 1.58 1.19 1.00 0.77 0.63
    Dodge има много къси скорости и един път влезе ли в обороти няма стигане. Доказателство за това е и краината му скорост на драга където въпреки че завърши доста назад скороста му беше по голяма дори от GTR и NSX.

    Коментиран от #39

  • 39 автофен

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Wishmaster":

    Ако ще си говорим общи приказки няма смисъл.Защо голяма четири местна кола тежала 300 кила повече от дву местна и защо кола с 3 електромотора и батерии тежи повече от стандартна и защо не са и сложили 10 цилиндров двигател а само 6.Това си го знаят конструкторите ние само можем да предполагаме.
    А примера ти го дадох защото не винаги по мощната или по лека кола на писта е по бърза когато е показала добър драг.На достатъчно дълга права мощноста надделява но на писта има много фактори.А дали обяснението е в предавателни отношения,гуми,притискаща сила не е важно.Много показателни са времената на GTR на Нюрбургринг например където показва значително по добри постижения от по леки и мощни съперници които биха го победили на дълга права.Така че заключенията с тежката кола която нямало да стои в завоите и да спира са прибързани.

    Коментиран от #40

  • 40 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "автофен":

    Само три въпроса:

    1.Защо ти е да слагаш ел. мотори като няма да ти свършат работа, само за да се изфукаш ли?
    2.Защо ти е колата да е голяма 4 местна като и без това няма място отзад?
    3. Защо се сравняваш с големите като после си търсиш оправдания?

    Законите на физиката затова са закони защото никой не може да ги наруши, инерцията и центробежната сила не прощава на никого. Не случаино някои коли дори нямат истински седалки и дръжки за вратите защото всеки килограм е от значение на пистата, докато на драга може да го компенсираш с мощност.

    Коментиран от #41

  • 41 автофен

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Wishmaster":

    Електромоторите обикновено ги слагат за екология и икономия на гориво. Вероятно и тук е така.Това не беше предмет на теста за да се каже категорично.Също не беше направен тест на мокра настилка където електомоторите също щяха да помогнат.А другото което никой не каза в този тест е коя кола с какви гуми е.
    За четирите места е въпрос на вкус,има хора които искат да имат 4 места в колата и колата да е по голяма.
    А това за сравнението с големите не знам за какво го казваш.
    И кои са големите?Мерцедес,Порше или Додж?
    Или може би най големите са Пагани и Радикал?
    По тази логика всички коли трябва да са като болид от формула1 или топ фюел драгстери и въобще защо са ти две места като може и само с едно.
    А за законите на физиката е вярно,но те не са само инерция и центробежна сила.
    И ако искаш си провери колко са по леките коли които са направили по лошо време на Нюрбургринг от Нисан ГТР въпреки че е четири местен и тежък и т.н.Явно има и други неща ,които трябва да се отбележат при оценката на една кола.
  • 42 Wishmaster

    0 0 Отговор
    Във спортна кола батериите се слагат защото ти дават момент независимо от оборотите но пък увеличават теглото. При някои коли помагат тука обаче не се е получило.

    Нисана беше супер спортист няма спор обаче тези времена на Нюрбурринг са малко двуяки.
    Ужким коли за масово производство обача за нисана обиколката много ясно е написано :

    Date of time attack: September 30th, 2013
    Tested vehicle: Nissan GT-R Nismo with track options
    Specifications of the track options: Aerodynamics tuning, weight reduction, and suspension tuning

    и още:
    The Nissan GT-R Nismo sits on 20-inch alloy wheels wrapped around in 255/40RF-20 run-flat Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST tires which provide more grip than before.

    Малко не е съвсем честна работата макар че и при други може да е било така .