Най-новия shooting brake на италианците от Ferrari - GTC4 Lusso, ще се пренесе в турбо ерата и ще получи версия добавката T. До сега, автомобилът разчиташе на 6.2-литров високооборотен V12, който произвеждаше мощност от 690 конски сили и 697 нютонметра или с 30 коня повече от предшественика си FF, но вече ще се предлага и с по-малък турбодвигател.
Новият двигател ще бъде прясно наградения 3.9-литров V8 битурбо, който задвижва 488 GTB. Мощноста му ще бъде 610 конски сили, но въртящия момент ще нарастне до 760 нютонметра. Различното в автомобила е, че той ще бъде със задвижване само на задните колела. Това естествено ще има своите позитиви - намаление на масата на автомобила, подобрено управление и повече емоционалност. Това са неща, на които марката залага още от създаването си и едва ли ще ни разочарова.
Автомобилът ще бъде снабден и със системата за задвижване на четирите колела 4WS, като тя ще работи в комбинация с електронно управляемото окачване SCM-E, ESP 9.0 и третотот поколение на системата Side Slip Control - SSC3.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Gost
11:10 25.09.2016
2 някой си там
После пак хвалете предното как било по-добро да ама не само задното си е истината
13:45 25.09.2016
3 Да,
22:20 25.09.2016