Last news in Fakti

25 Септември, 2016 11:03 7 762 3

Ferrari GTC4 Lusso с нов турбодвигател

Най-новия shooting brake на италианците от Ferrari - GTC4 Lusso, ще се пренесе в турбо ерата и ще получи версия добавката T. До сега, автомобилът разчиташе на 6.2-литров високооборотен V12, който произвеждаше мощност от 690 конски сили и 697 нютонметра или с 30 коня повече от предшественика си FF, но вече ще се предлага и с по-малък турбодвигател.

Новият двигател ще бъде прясно наградения 3.9-литров V8 битурбо, който задвижва 488 GTB. Мощноста му ще бъде 610 конски сили, но въртящия момент ще нарастне до 760 нютонметра. Различното в автомобила е, че той ще бъде със задвижване само на задните колела. Това естествено ще има своите позитиви - намаление на масата на автомобила, подобрено управление и повече емоционалност. Това са неща, на които марката залага още от създаването си и едва ли ще ни разочарова. 

Автомобилът ще бъде снабден и със системата за задвижване на четирите колела 4WS, като тя ще работи в комбинация с електронно управляемото окачване SCM-E, ESP 9.0 и третотот поколение на системата Side Slip Control - SSC3.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Gost

    0 0 Отговор
    Хем само със задно задвижване хем ще бъде със система за задвижване на задните колела....... :-/
  • 2 някой си там

    1 0 Отговор
    Различното в автомобила е, че той ще бъде със задвижване само на задните колела. Това естествено ще има своите позитиви - намаление на масата на автомобила, подобрено управление и повече емоционалност.
    После пак хвалете предното как било по-добро да ама не само задното си е истината
  • 3 Да,

    0 0 Отговор
    Като изключим че предното задвижване е по-леко и става и за писта и за сняг. Сега кажи че като задното е за писта ще караш по магистрала, но първо нямаш пари за една свестна кола, камо ли пък за две - за сняг и за магистралата. Всеки има вкус и право на мнение и за това и ти имаш право да споделиш своето, въпреки че е тъпо!