Last news in Fakti

27 Септември, 2016 15:42 56 092 24

Напълно сериозно: Lada за $80 хил.

  • ваз-
  • lada-
  • 2106-
  • 21061-037-
  • обява-
  • продажба
Напълно сериозно: Lada за $80 хил. - 1

Произведена през 1979 г. Lada се предлага за астрономическата сума от 27 000 000 тенги ($79 920) в казахстански сайт за безплатни обяви. Автомобилът дори не е от най-редките модификации на "шестицата", но на практика не може да бъде открит в Европа и страните от бившия СССР, тъй като е предназначен само за канадския пазар.

Напълно сериозно: Lada за  хил.

От версията 21061-037 са произведени около 10 000 бройки. Екземплярът от снимките се намира в Торонто, откъдето продавачът е готов да го транспортира до Русия или Казахстан, стига да има желаещи да инвестират колосалната сума.

Напълно сериозно: Lada за  хил.

Канадската "шестица" се отличава от предназначените за социалистическия блок коли по масивните брони, модифицираните фарове и "западните" гуми. В салона има по-комфортни седалки, а на арматурното табло вляво от часовника са добавени индикатор за непоставени колани и лампа "Check Engine". Освен това спирачната система е усъвършенствана и е монтиран катализатор.

Напълно сериозно: Lada за  хил.

Пробегът на "милионерската" Lada е едва 7 000 км и продавачът уверява, че "интериорът мирише на ново "жигули".

Напълно сериозно: Lada за  хил.

Напълно сериозно: Lada за  хил.

Напълно сериозно: Lada за  хил.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Димитър Колев

    5 0 Отговор
    Жива лудост е да дадеш толкова пари за тази кола, каквито и подобрения да има, ако ще и току-що да слиза от конвейра.
  • 2 момко

    4 2 Отговор
    Ето, видяхте ли се социалистите и комунистите каква сволочья сте? За износ и чужденците Първо качество, аз а своите родното трето и второ - това бе соца това е и сега поне тук. Лекарствата произведени тук навън по-евтини от тук за нас. Тока изнесен от тук навън по-евтин от произведениият тук за нас. Това е БЪЛГАРИЯ... Видяхте ли бленуваният от мнозина идиотии соц каква безумна кочина е? СЕга ДС мафиотите и останалата Кенефистанска гилдия то властта пак също управляват и пречат да развием свой бизнес да просперирамец. Но подариха на Дънди златото ни. Ето какъв е Кенефистан - не е България, но така се нарича. И 50000 комунизма да построите като имена на държава, с мафиоти врагове начело пак ще си е кенеф за нас. Ладата е живото доказателство за сбърканият строй и елита му.

    Коментиран от #3, #5, #17

  • 3 Димитър Колев

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "момко":

    Днешна България е жалка картинка и посмешище, благодарение на тия продажни адови изчадия които си споменал.
  • 4 НЕразбирач

    1 0 Отговор
    Всички бъркате! Добавили са й малко електроника, та след ядрен взрив да не може да се кара! Всичко е обмислено!
    Иначе...какво да и усъвършенстват - колата е проста и затова гениална (без значение кой и кога я е създал). Ако беше с поцинковани ламарини - "пей сърце"!

    Коментиран от #8

  • 5 Mercedes-Benz

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "момко":

    Сега ще дойдат рублофилите да те оборят, приготви се да бъдеш ударен от вълна от безмозъчност, пошлост, елементарност с дъх на кашкавал (краден естествено).
  • 6 Васичка Атанасова

    0 2 Отговор
    ладата си е лада
    хубава и корава машина
    а от тези има малко запазени
  • 7 Папур Шпеков

    0 0 Отговор
    Не се вижда дали е със западни гуми ама резервната си е точно "сделано в СССР"
  • 8 момко

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "НЕразбирач":

    Пей сърце можеш да кажеш за Голф 2 и 3, но не за кибритена кутия на колела, каквито са старите Москвичи и Лади и Волги. Това са модели 50-те години и отдавна са безполезност. Висок Сх-на съпротивление, висок разход, некачественна сглобка с често разхлабване на стяги винтове, вибриране на редица части като тапицерии и изобщо пълна скръб. При това нито съм руссофоб нито съм настроен срещу ВАЗ - новите им модели хващат яко окото, а какво има вътре ...двигателите им често са на западни и източни концерни. Добри са новите модели. Но старите макар и прости - НЕ! Това са движещи се таларясници за колхоза, не и автомобил, на когото можеш да разчиташ навред. Винаги съм уважавал руснаците, техниката им, но не мога да възприема факта, да правиш супер кораби, военна техника и да не направиш една свястна кола на народа си. Единственното, което не харесвам на руснаците е старите им автомобили и мафиоти. Останалото ме кефи. Но тая Лада е просто работен катър, не и автомобил за каране - гори много, дсвигателят не е еластичен, слаба тяга и висок шум, ввисоко Сх съпротивление. КИБРИТ!
  • 9 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ

    0 1 Отговор
    КЛАСИКА!!!
  • 10 Нов чо

    0 0 Отговор
    Ето за такава чаках 12 13 години и така и не я дочаках ( .
  • 11 БСП ТРЯБВА ДА Я КУПИ

    0 1 Отговор
    ДОКАЗВАЙКИ НЕОСТАРЯВАЩИЯ СИ ДУХ И КЛАСИКА А СЪЩО ЛИПСАТА НА "" РЪЖДА""ИЗВЪНГАРАНЦИОННО ДИГА И ДЪРЖИ ЦЕНА И НА СТАРИ ГОДИНИ
  • 12 НЯМА ВТОРА КЪТ НЕЯ

    0 1 Отговор
    ЕЙ ТВА ПОСТРОЯВА ДВА АПАРТАМЕНТА И ВИЛА И ВЛИЗА У КЪРА КЪТ У ТЯХ СИ . СИИИИЧКО ДРУГО Е БОШ ЛАФ.
  • 13 Lada

    0 0 Отговор
    Нам это не надо.
  • 14 Иванчо

    0 1 Отговор
    Ха ха !
    Каква цена. Радиото е blaupunkt сигурно е заради него...
  • 15 васко

    0 1 Отговор
    аз пък си имам VW Jeta и си джиткам яко

    Коментиран от #16

  • 16 НИЩО ЛИЧНО

    1 2 Отговор

    До коментар #15 от "васко":

    Таа джета дори и на 100 г да стане цената нивга няма да е такава просто няма никъв носталгичен момент в тва германско тенеке
  • 17 Бай хой

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "момко":

    Моме, много си хитра ма. Ами всички производители и до днес произвеждат моделите си с различно оборудване и екстри за съответният пазар. Какво е това плюене чрез нпо лозунги. Квот направи баба все е добро, квот направи дядо все е зле.

    Естествено че за всяко нещо може да се направят и добри и лоши изводи. Достатъчно е човек да е ниско интелигентет за да демагогства по подобен начин. Някой да ти е казал че тая лада е произведена вчера и по днешните стандарти? Ц. Някой да ти е казал че по големи суми се броят именно за стари модели които не отговарят нито на съвременните изисквания нито дори са годни да се движат по пътищата? Жалко. Явно чалгата не прощава.

    Коментиран от #19, #21

  • 18 Кико

    0 1 Отговор
    Първото и най-важното което трябва да се проумее, че това е кола уникат, това не е кола с която да си караш картофа. Уникалността идва от модификацията и точно тези дребни екстри, тук се търсят колекционери и музеи, а не чичо Пенчо. Оригинален вид, отлично състояние, нормална цена. Никой нормален няма да изкара тази кола на улицата за да ходи на работа с нея или да пътува.
  • 19 стоян георгиев

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Бай хой":

    полов що използваш ниско интелигентен в негативен смисъл?ти си идеалния образ на нискоинтелигентен мераклия да дава акъл на всички по-умни от него,подобно на партизанин сложен за шеф на ткзс .
  • 20 Пенчо

    1 1 Отговор
    Само като прочета на табелката Сделано в СССР и всичко приключва!
    Може да и искат и един милион - все тая!
    Това е един недодялан кютюк!
  • 21 момко

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "Бай хой":

    Бай Хой, чалгата е чудесно нещо, но не е за примати! От мен да го знаеш, защото свиря на акордеон, маниак съм на българска народна музика, но обожавам и класика сръбско джаз и всякаква друга, включително и циганска. Защото кръгозора, разширява именно от опознаването на света! А който плюе чалгата не я познава. там има страхотни балади, рок, классика. но не ги виждаш, защото не си музикант и гледаш като късогледите - щом не им е кеф и го отричат. Аз уважавам Лада. В момента ако имах пари бих си купил без да се замисля Лада Ларго. това е Дачия Логан, брато. Но окъшкаф мангизите ис вършиха. Иначе бихх си купил всякакви руски стоки ако са достъпни изгодни и нужни. нямам предубеждения и съм бесен на идиотите политици включително ГЕРБери и останалата кочина, задето слугувайки на други отрекоха вноса на редица руски стоки. Бих ги обесил затова, но не съм правосъдието. А военните и полицаите стават само да лапат заплати да козируват и да разиграват фасони пред началството и да мачкат неудобните на властта - ако бяха нормални като другаде щяха да арестуват всички досегашни престъпни политици от властта, не да ги оставят да ги преизбираме. Бих си купил руско оръжие, дреха, кафеварка, битови стоки, лада Ларго, джипове и какво ли не. но не бих признал, че старите руски автомолбили са нещо добро. Защото не са, те просто вършат работа. И понеже в СССР бензина им бе копейки не ссе постараха нито да им намалят разхода нито комфорта нито Сх-коефицента. диктатура на простот

    Коментиран от #22

  • 22 момко

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "момко":

    Бай Хой, в СССР се създадоха редица умни неща, както и в НРБ. Но диктатурата и тоталната маниакална тоталитарна простотия на редица висши кадри и йерархичността на тая система същата като в Третият Райх по един и същи модел са построени, превърна системата и в СССР и НРБ и навред в тоталитарна простотия. А когато стане това системапта се изражда и загива...ТТя сама се разпадна защото стана неустойчива - изгуби смисъла си. Уж беше идейна соц. система, а стана тяснопартийна мафиотска диктатура? Ето това я погуби, не плана Ран и Ът. казвам ти го като човек познаващщ процесите в нещата. Да, Лада прави коли, например Лада Нива е чудесен джип за калта. но не и за шосе...гори много, тромава е, нисък комфорт. Иначе е супер за тундрата или за селска калотия. Аз оценям тази Лада тук по смисъла - всеки колекционер може да даде за нея и милион както дава за картина на Рембранд. но като полза от кола, това е само един ретро и не особенно добър модел. да за Голф 3 нов бих дал ако е антика и рядкост тази сума ако съм богат. но не и за Ладата тук. Виж, за Субару Импреза 4х4 да. Сори, ако съм обидил някого, но не оплювам като някои руснаците, дори ги уважавам. Просто старите коли си бяха тъжна картина. но вършеха реално работа, като нямахме по-хубави. Цяло поколение изнесоха по селата на гърба си. Виждал съм такава Лада натоварена с бали тютюн или чували ечемик като пикап.... Работно муле и това си е. А Москвича 412 съм го виждал да издърпва кола в калта... Вършат работа
  • 23 Коча

    1 0 Отговор
    ВЕРОЯТНО И ПАРНОТО Е МОДЕРНИЗИРАНО НА ДЪРВА И ВЪГЛИЩА!
  • 24 Пилот

    1 0 Отговор
    Давам 300$сега утре 150$!