Теоретично погледнато, съществена разлика между Mercedes-Benz Geländewagen и УАЗ-469 няма. И двата всъдехода са проектирани за нуждите на армията, притежават отлична проходимост, "носят на бой" и в суров вид предлагат комфорта на количка в супермаркет. Практиката обаче показва, че с това приликите свършват.
Въпреки безбройните си недостатъци "уазките" продължават да се радват на любовта на ентусиастите. Стига собственикът да не обръща особено внимание на маслото под ноктите, тези съветски джипки предлагат недостижимо съотношение между цена и всъдеходни качества.
Какво обаче би се получило, ако от УАЗ-469 се ампутира всичко "уазовско" и бъде заменено с японска техника. Точно това са решили да проверят създателите на ръждивата бракма от клипчето по-долу, наречена "Антигелик". Разбира се, с възможно най-скромна инвестиция...
За протокола - стандартният 2.5-литров четирицилиндров УМЗ-451М със 75 к.с. и четиристепенната трансмисия са отстъпили място на 4.7-литров V8 2UZ-FE с над 300 к.с. и 460 Нм и автоматик от Toyota. Резултатът ускорение от място до 100 за по-малко от 7 секунди и доста учудени погледи от колите в съседство на светофара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 харалампи
1. Проходимостта на 2-та джипа не може да се сравнява.
* g клас има блокаж на 3-те дифернциала, което води до задвижване на 4-те колела едновремнно.
* УАЗ има само 1 блокаж и може да задвижва най-много 2 колела едновременно
2. Цената на употребван УАЗ е доста висока, за това което предлага. За същата сума се купува приличен западен или японски джип, със същите, че и добри по-добри офроуд характеристики
16:23 28.09.2016
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Иван
17:01 28.09.2016
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 A96
Иначе ако се срещне с onq s konq и неговото бе ен ве, ще е титанична битка ха ха :)
Коментиран от #6
19:21 28.09.2016
6 Г..,....
До коментар #5 от "A96":
Както винаги се обаждате без да сте наясно- това е само НАЧАЛОТО на проекта и клипът е демонстрация как НЕ трябва да се прави, тук буквално е пуснат един мощен мотор и толкова. При това положение реално след дни задният диф ще умре и ще е добре ако не се преобърне на някой завой...19:32 28.09.2016
7 РЕСПЕКТ
19:43 28.09.2016
8 Абе
Коментиран от #9
19:57 28.09.2016
9 Абе
До коментар #8 от "Абе":
Имам предвид съвременен дизел:-)))
19:58 28.09.2016
10 harvester
10:44 29.09.2016
11 Мммм
17:21 29.09.2016
12 Киро
20:43 29.09.2016