1 Октомври, 2016 10:36 29 087 19

Най-интересните автомобили от "Париж 2016" (част I)

  • париж 2016-
  • автосалон-
  • dacia
Най-интересните автомобили от "Париж 2016" (част I) - 1

Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието.

Автомобилният салон в Париж, наред с тези във Франкфурт и в Женева, е най-значимото автомобилно събитие на Стария континент. Въпреки че някои от марките отказаха участие в изложението и тази година станахме свидетели на световни премиери както на концептуални автомобили, така и на серийни модели.

На тазгодишния автосалон във френската столица не присъстват марките Ford, Volvo, Mazda, Aston Martin и Rolls-Royce. Въпреки това салонът предизвиква интерес от страна на автомобилните специалисти.

Салонът отваря врати за посетители на първи октомври и ще продължи до 16 октомври. Ако не можете да го посетите, запознайте се с най-интересните автомобили от "Париж 2016" в поредицата от пет материала, които ще ви представим в следващите три дни.

Автомобилното изложение в Париж се отразява от близо 12 000 представители на най-различни медии от 87 страни в света. Наш екип също е на мястото на събитието, откъдето ви правим съпричастни с най-интересните новости от света на автомобилите.

И докато в Женева акцентът пада върху най-луксозните возила, тук в Париж производителите наблягат на т.нар. масови модели. Щандовете на премиум марките обаче също впечатляват с иновации. Сега ще ви разкажем за най-големите сензации на тазгодишното автошоу във Франция.

Най-масовата марка у нас

DaciaНай-интересните автомобили от "Париж 2016" (част I)
Започваме виртуалната разходка на салона с най-достъпните автомобили у нас Dacia. След това ще ви разкажем за френските марки, които имат доста силно присъствие на домашния си автосалон, ще обърнем внимание на най-интересното от японските и корейските автомобили, както и на масовите немски марки. Накрая ще завършим с т.нар. премиум марки - Ferrari, Mercedes, Audi и BMW.Най-интересните автомобили от "Париж 2016" (част I)

Румънската марка, която е лидер по продажби на нови автомобили у нас, продължава развитието си. В Париж Dacia демонстрира обновените версии на хитовите си модели Sandero, Sandero Stepway, Logan и Logan MCV.

От гледна точка на дизайн е променен предният панел и при четирите модела, което им дава един нов, общ изглед. Предната броня, решетка и въздуховод подчертават здравия характер на автомобилите. Новите дневни светлини, които вече са LED, пък придават по-елегантен и модерен вид.

Новите фарове образуват четири квадрата, които заедно формират новия светлинен подпис на Dacia. Задните светлини на моделите Sandero, Sandero Stepway и Logan следват същата линия. В интериора има промени при материалите, ергономичността и отделенията за багаж. Като цяло моделите изглеждат още по-модерно и притежават новата фирмена идентичност.Най-интересните автомобили от "Париж 2016" (част I)

Обновеният кросоувър на Dacia, представен на автосалона в Париж, за пръв път в историята си ще се оборудва с шестстепенна роботизирана трансмисия EDC с два съединителя. Новата предавателна кутия ще се предлага за Duster с 1.5-литров турбодизел с мощност 110 к.с.

Технически характеристики и разход на гориво за всички марки и модели  ТУК

ЧАСТ II >>>
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    0 0 Отговор
    Хайде, чакаме с интерес и другите материали.
  • 2 МаКаТа

    1 0 Отговор
    Като гледам Дачиите вече по нищо не отстъпват на останалите европейски марки, а са си все така по-евтини от тях. Ето за това са най-продавани у нас.

    Коментиран от #13

  • 3 Wishmaster

    2 1 Отговор
    Дачията е най-продавана защото е евтина и я ползват за служебна каруца.
    Тази кола по никакъв начин не може да докосне сърцето на един авто фен.

    Може ли в статия за най-интересното от Париж да се започне с Дачия.
    Предпочитам да ходя пеша отколкото да карам такова нещо.
    Аз искам всеки път като отида до колата да не мога 5 минути да вляза в нея защото и се наслаждавам, а не да си казвам е добра сделка направих спестих някой лев.

    Коментиран от #4, #8, #9

  • 4 Миро

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Wishmaster":

    Първо - дачията са страхотни автомобили, второ - започва се от най-безинтересното на салона и накрая се завършва с премиума, иначе ако дачията е последен материал, никой няма да я прочете.

    Коментиран от #5

  • 5 Wishmaster

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Миро":

    Страхотни са защото са евтини, а някакъв друг аргумент имаш ли по въпроса?
  • 6 Shmeker

    0 0 Отговор
    Дачиите са страхотни коли, иначе защо мобилето са си купили такива за служебни. Вече виждам по София няколко такива с лепенки мобиле.бг
  • 7 Lexus IS220d 2009

    2 0 Отговор
    Само баламурниците си мислят все още че дачия и особено дъстър е "евтинийка"!

    Новия Дъстър 1.5 дци 110 коня Лауреате с автоматик с кожен салон и навигация е 36 900 лева с ддс.

    Хечбека Дачия Степуей 1.5 дци 90 коня Лауреате с кожен салон е 26 900 лв.

    комбито МСВ със същия мотор и екстри над лауреате е 28 000 лв.
  • 8 FAKE is here

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Wishmaster":

    Сел ... ти разбираш от коли колкото Прасе от локва с вода . Такива като теб отворки обикновенно са пешеходци.
  • 9 20Т

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Wishmaster":

    Що бе,ти сега кво караш ,RS6 от магазина? Предпочитал да ходи пеш .Толкоз ти е акъла.В нова Дачия нямало да се качи ,ама се качва всеки ден в 15 годишния си отпадък,опърдян от некой немски г.з. Смешен си бацеее,смешен.
  • 10 Wishmaster

    0 1 Отговор
    Да колата ми е от магазина.
    Не не е германска.
    Аз обаче не съм лицемерен като теб и си казвам истината, Дачиите са вече по грозни и от лади а аз обичам естетиката. А вътре салона е под всякаква критика.

    Ти обаче не само че в момента не можеш да си позволиш една нормална кола, но дори и в бъдеще нямаш амбиции за това и се примиряваш като си казваш е що бе тя не е лоша, я го погледни този логан пак и го кажи пак, що бе тя много добре изглежда.

    Коментиран от #16

  • 11 От опит

    1 0 Отговор
    Пак с голям кеф си карам новия логан и с голям кеф подсвирквам на всякакви закъсали барутници.
  • 12 Gost

    0 0 Отговор
    Защо ли не ми е чудно че от четири части, публикацията в цялата първа е само за Дачия. Платенииии
  • 13 Димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "МаКаТа":

    Здравейте, не искам да съм ви опозиция ,но преди такъв коментар е желателно да се качите във "останалите европеиски автомобили", също и във високият клас .Материалите нямат нищо общо иначе да имат четири гуми и предно стъкло ;)
  • 14 Димитров

    0 0 Отговор
    Платена статия на търговец на френски коли у нас!Сигурно това е черешката на тортата в париж 2016!
  • 15 logan mcv

    1 0 Отговор
    Дачията е много кола за малко пари ! Карайте си новият внос и ни оставете да се мъчим с дачииките .
  • 16 20Т

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Wishmaster":

    Брато, зад клавиатурата можеш да караш и Бугати. Автомобилът е да те вози от точка А до точка Б. Поне аз за това го използвам. Имам Дачия Дъстер 1.5 дци .Купих си я преди 2 години нова.Можех да си позволя и доста по-скъпа кола ,но трябваше да влизам в лизинги по много стотин лева на месец.Аз като всеки нормален човек ,предпочетох да си купя това което е по джоба ми,без да ми се налага да се ограничавам от другите неща в живота. Дачията ми върши работа и не е спирала да ме вози.Такива изказвания,че по-добре пеш ,от колкото на Дачия -тва си е избиване на комплекси.Карай си колата със здраве.

    Коментиран от #17

  • 17 Wishmaster

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "20Т":

    Ти ми обясни следното:
    1.Аз ти казвам че карам нова кола без да уточнявам каква, само че си я харесвам.
    2.Ти ми казваш че караш нова кола обаче аз не мога.
    Къде е логиката ???
    Не съм комплексар защото не карам кола на лизинг, купил съм си я кеш защото смятам че съм я заслужил и не ощетявам с нищо семейството си.
    Интересно ми е щом колата е за предвижване от точка А до Б дали и с жената е така за е....
    Отиваш на женският пазар и си вземаш първата щото нали е жена върши работа.
    Защо се правите не мога да ви разбера вие сърце нямате ли, нищо ли не ви трепва като купувате кола, само парите ли броите.
  • 18 азко

    0 0 Отговор
    Като вземете да обръщате внимание на детайлите и да ги оценявате,тогава ще разберете защо има различни марки,цени....
    Иначе да всички коли имат 4ри колела,волан радио.....и да все пак и аз карам Дачия,но наистина само защото е евтина и само и само защото е евтина,друго не мога да кажа за Дачия.
  • 19 адреналин

    0 0 Отговор
    Аko колата е средство от точка А до Б, то по-добре си вземи автобуса: Джеръми Кларксън. За мен всяко едно пътуване е приключение, автомобилът трябва да ти носи емоция, ерекция да разполага с нужните екстри и т.н а не само колко малко харчи или е здрав и т.н. Вземете си мечтания автомобил и покарайте в Швейцария, през Стелвио пас и се почувствайте свободни. Пожелавам го на всеки. Аз също карам служебен Дъстер и не го отричам, като магаре е, но просто емоцията липсва