Покрай електрическата глобализация и германците от BMW решиха да обнародят своите решения в тази насока. Според изпълнителния директор на компанията - Харалд Крюгер светът може спокойно да очаква появата на изцяло електрическо Mini до 2019-та година, а година следтова ще бъде пусната и X3-ката на BMW.
Технологиите за тези автомобили естествено ще идват от i подразделението на компанията, като и при него очакваме раздвижване с появата на i5, което да допълни i3 и спортния i8. Крюгер споделя още, че конкурентите в момента са във фаза едно на развитието на електрическите автомобили, докато посредством i, те са крачка напред - във втора фаза.
Информация около характеристиките не е разпространена, но според Крюгер автомобилите ще са конкурентни по отношение на обсек и цена. Плъг-ин хибридите и електрическите представители отбелязаха голям ръст през тази година, като продажбите са се увеличили почти двойно в сравнения с предходната.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гостенче
БМВ - иноватори........ смях в залата.
Швабите работят прецизно и изпипват детайлите и качеството но думата "иновация" за тях е.... мъгла!!!!
Ако им се води там нещо че са открили или разработили то ще да е крадено или купено от някъде.
Коментиран от #2
11:11 06.10.2016
2 Гост
До коментар #1 от "гостенче":
Стига с тая Тесла, изтърка се вече!Когато американците направят наистина конкурентен автомобил, май тогава ще е колонизацията на Марс. Те за това им фалираха всичките автомобилни заводи, а най-продавани дори в САЩ, са японските коли.
Тесла, та Тесла, страшна иновация са направили, няма що - използват по-стара технология от ДВГ-то, но с японски батерии!
Но по света е пълно с балами, които вярват на рекламите и слуховете!
Коментиран от #3
21:30 06.10.2016
3 кроко
До коментар #2 от "Гост":
По-стара технология от ДВГ! Не е въпроса колко е старо или ново, а колко ме е КПД-то. И механиката като наука е супер стара, ама винаги ще е валидна!Коментиран от #4
21:42 06.10.2016
4 Гост
До коментар #3 от "кроко":
Как можа да измислиш подобна тъпня?Най-голямо КПД има конския впряг и велосипеда, защо не ги ползваш, а?
Път сравнението между старостта на науката и старостта на технологиите, идва само да покаже колко си зле!
Реактивния и ракетния двигател имат още по-малко КПД от ДВГ, но са връх на технологиите и никога няма да бъдат заменени от електромотор.
Но така става и се излагаш като кифладжия, когато човек повтаря като папагал неща, които не разбира и се мисли за инженер!
Коментиран от #5
22:35 06.10.2016
5 много си прост саше
До коментар #4 от "Гост":
Пълни глупости! Я ми обясни как имат по-голямо КПД? Или вместо да дрънкаш глупости, седи гледай мача. Постепенно всичко ще стане с електродвигатели. Проблема в момента не е в ел.двигателите, а в източника за ток. Защо според теб всички стационарни машини са с ел.вдигатели, а не с човешка сила или ДВГ, а хитрикс?Коментиран от #6
12:47 07.10.2016
6 Гост
До коментар #5 от "много си прост саше":
Кое да ти обяснявам бе другарю?Мача си го гледай ти, а на мислещите остави да се съмняват във светлото бъдеще!
КПД на реактивния двигател е около 30%, но сигурно е много трудно да си размърдаш малко мозъчето и да провериш сам?!
Всъщност сам си дал отговорът на уравнението - всички стационарни машини са с ел. двигатели. При движещи се компановки, нещата са други обаче.
Но как ли да ме разбереш, като явно капацитетът ти е толкова, видно от ника и папагалското повтаряне на величина, която само си чувал (КПД).
Коментиран от #7
15:37 07.10.2016
7 кроко
До коментар #6 от "Гост":
"Най-голямо КПД има конския впряг и велосипеда"Хитрикс, обясни ми що тогава не ги ползват за основно средство за придвижване или за преобразуване на енергия в работа при машините? Или що в машините не ползват "по-новата" технология ДВГ?
Коментиран от #8
17:11 07.10.2016
8 Гост
До коментар #7 от "кроко":
Човече, ходи се лекувай от шизофрения. Да не мислиш, че ще седна да обяснявам на някой, който пише с няколко ника?Елементарността не търпи наука!
Измислената дума хитрикс ли е апотеозът на мисълта ти?
Пази Боже сляпо да прогледа!!!
Коментиран от #9
17:48 07.10.2016
9 кроко
До коментар #8 от "Гост":
Обеснявам ти го за последен път, пък ти ако го разбереш! Няма значение кое е по-старо - ел.вдигателя или ДВГ както сиписал в първия си пост. Важното е кое колко работа върши. Сравнението с механиката ти го дадох (може би не най-удачното) щото колкото и да е стара, с нея можеш да си сметнеш колко енергия ти е нужна за да свършиш дадена работа при определени условия. Ел.двг имат най-голямо КПД и за това се ползват на всякъде, където може - никой не пилее енергия на вятъра, щото струва пари.А проблема с колите е че за тях няма достатъчно надеждни източници на ток, няма как да заредиш батерите толкова бързо, като резервоара и да тръгнеш, струват много пари за да имаш голям пробег и т.н. и въобще няма някакъв друг, алтернативен източник на ел.енергия за да се движат колите с ел.двигатели. Но както вижда, нещата се развиват и бъдещето е на електромобилит, не на тези с ДВГ.
Коментиран от #10
19:21 07.10.2016
10 дабе
До коментар #9 от "кроко":
а, бе крооокооо, ами колко струва ел. енергия, която трябвада се произведе за ел.кола за да мине 100км + акумулаторите ит.н......пълна измама...както и рециклирането на боклуците....богатите си пълнят гушите и умират от смях като четат за какво простосмъртните спорят!02:40 08.10.2016