6 Октомври, 2016 17:39 15 462 4

Nissan иска компенсации за Brexit

  • nissan-
  • brexit
Nissan иска компенсации за Brexit - 1

Излизането на Великобритания от Европейския съюз ще позволи на страната да се избави от наплива на емигранти, но Brexit създава сериозен риск за някои отрасли на икономиката като автомобилостроенето. Nissan вече пресмята възможните загуби.

Nissan иска компенсации за Brexit

Заводът на японската компания в Съндърланд е най-големият във Великобритания. Произвежда по половин милион коли годишно и дава хляб не само на собствените си служители, а и на хиляди хора, работещи за предприятия-доставчици. Изборът на британците да напуснат Евросъюза тревожи не на шега ръководството на Nissan. Процедурата може да се проточи с години, но когато в крайна сметка формалностите бъдат уредени, произведените на Острова автомобили за износ в Европа ще се оскъпят заради митата, печалбите ще спаднат и акционерите изобщо няма да бъдат доволни.

Nissan иска компенсации за Brexit

Automotive News Europe съобщава, че миналата седмица на автосалона в Париж шефът на алианса Renault-Nissan Карлос Гон е изискал в прав текст от британското правителство да компенсира производителите на автомобили за загубите, причинени от Brexit. На фона на засилващото се напрежение Тревър Ман, който отговаря за производството в Nissan, поля със студен душ работниците в Съндърланд с новината, че новият Juke може да се сглобява другаде. Подобни намеци носят тревожен сигнал, тъй като британските конвейери бълват по 100 000 бройки от модела годишно.

Nissan иска компенсации за Brexit

Qashqai, който осигурява основното натоварване на британската фабрика на Nissan, ще се произвежда в нея до смяната на поколението. Дали това ще продължи и с новата генерация на кросоувъра зависи от мерките, които правителството ще предприеме за защита на британското автомобилостроене. Засега обаче новините не са обнадеждаващи - японците вече са взели решение следващият Note да се сглобява извън пределите на Великобритания.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Десислав Попов

    1 0 Отговор
    Да дойдат в Ловеч.
    Те Грейт Уолите вече фалират.
    Таман ще паснат нещата

    Коментиран от #2

  • 2 Димитър Колев

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Десислав Попов":

    Идеята не е лоша, но нашите некадърни продажници нямат толкова потенциал да ги поканят и привлекат тук, те могат само да изпълняват заповеди от новия ни голям брат.

    Коментиран от #3

  • 3 Влах

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Димитър Колев":

    Потенциал има, но не в лакомите ни политици. Да не би да нямаме инфраструктура или пък работна ръка. Има, ама тия като са зейнали с едни гърла, тирове да набуташ вътре.
    Казаха ми, че преди няколко години чужда фирма е искала да възобнови производството на автомобилни гуми в Северозападна България като преоборудва завода във Видин с нови, съвременни машини, но не им понесли "личните" комисионни, които са поискали нашите управници. И те просто си построили завода в съседна Румъния.
    Не знам дали е вярно, но е ужасно вероятно.
    Ако го бяха построили "оня с коня" щеше да си обува великото БМВ с български гуми.

    Коментиран от #4

  • 4 Д-р Менгеле

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Влах":

    Приказваш ги едни небивалици. Политиците имат крещяща нужда от външни инвестиции, защото после ще се плащат данъци в хазната, от където ще си "взимат" комисионните. Никой няма да тръгне да си иска комисионна, защото онези като бият тъпана за корупцията унас и пак ще затворят кранчето на евро фондовете, които пак влизат в държавната хазна и хранят гореупоменатите. Никой не иска да инвестира тук, защото знаят колко прости и неможещи са българите. В моя град правят окабеляване за ВАГ, от икономии завода го напълниха с м....ли от околните села, които работят по 6 дни в седмицата за 4-500 лева месечно. С гумите ще стане същото, ще започнат да крадат теловете още преди да са вложени в гумите. От еко гледна точка, няма да се налага после да ги палят за да ги изкарват. Не само политиците ни не стават, българите не ставаме! Алчни, злобни, завистливи, крадливи и най-вече ГОРДЕЛИВИ.