Феновете от канала на Salomondrin отново ни зарадваха с впечатляваща битка, но този път една от колите не издава звук. Срещу най-бързия на права отсечка от "Светата Хипер Троица" - Porsche 918 Spyder, те са впрегнали едно хърватско автомобилно произведение, което навлезе с гръм и трясък - електромобила на Rimac или накратко - мощност от 1088 конски сили и 1600 нютонметра от четири електромотора при тегло от 1850 килограма. Германският първенец от своя страна разполага с мощност от 887 конски сили и 1280 нютонметра при тегло от 1650 килограма, като този екземпляр е екипиран с едни от най-лепкавите гуми за пътя - Pirelli Pzero Trofeo R със скандално ниското ниво на износване от 60, което гарантира огромно сцепление. Нормалните гуми на ежедневните ни автомобили най-често са с ниво от 250 до 320.
14 Октомври, 2016 22:30 7 710 7
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Wishmaster
Аз искам да попитам кога подяволите ще се появи Българският Римак??
Ясно е че в момента всичко започва да се занулява и всички познания и опит относно ДВГто които дават превъзходсво на Германци и Японци отиват подяволите.
Сега е времето на новите играчи, но ние отново ще проспим и тази възможност.
Коментиран от #2
23:14 14.10.2016
2 Гост
До коментар #1 от "Wishmaster":
Хърватска е до Италия, ето защо у нас никога няма да има подобна кола! Кажи ми една бедна Западно-европейска или Централно-европейска държава. А сега ми кажи една богата Източно-европейска държава.Всичко е геополитика, а не умения и знания!!!
Пък това за "зануляването" в технологиите, е супер, ама супер тъпо!
Да не мислиш, че един електромобил има само електромотор и батерии? Замяната на ДВГ с електромотор и батерии, е сигурно едва 30% в цялостната конструкция и съвкупност от системи и агрегати. Останалите 70% от колата, германците и японците си ги имат - купе, окачване, интериор, светлини и т.н.
Коментиран от #3
00:01 15.10.2016
3 Wishmaster
До коментар #2 от "Гост":
ОК това си е твое мнение.За мен най-важното и най-трудното за направа в автомобила е двигателят и трансмисията.
Светлини, окачване, интериор това са неща които се аутсорсват, единствено което остава под контрола на големите производители е купето.
От една страна дизайна и от друга сигурноста.
Обаче факт е че купета се произвеждат от всякакви гаражни работилници след което кой знае защо си купуват двигател от МЕРЦЕДЕС и трансмисия от Гразиано примерно.
Нека да си припомним и за най-големият БГ успех засега SIN R1 да напомням ли какво всъщност представлява тя?
00:58 15.10.2016
4 gogo
09:43 15.10.2016
5 гост
А това е как самите немци се отнасят към "народния" автомобил :
http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1594-germanski-poshti-obili-vw-razrabotka-sobstven-elektro-van
09:48 15.10.2016
6 гост
10:03 15.10.2016
7 Слава Богу
А и колко е непретенциозен - работи без антифриз, масло, ремъци(вериги), филтри, свещи, течно гориво по тръби, генерация за изгорели газове... леле, леле как можем да караме такива неща?!
16:58 15.10.2016