14 Октомври, 2016 22:30 7 710 7

Porsche 918 срещу Rimac Concept One

  • rimac-
  • concept one-
  • porsche-
  • 918 spyder-
  • драг

Феновете от канала на Salomondrin отново ни зарадваха с впечатляваща битка, но този път една от колите не издава звук. Срещу най-бързия на права отсечка от "Светата Хипер Троица" - Porsche 918 Spyder, те са впрегнали едно хърватско автомобилно произведение, което навлезе с гръм и трясък - електромобила на Rimac или накратко - мощност от 1088 конски сили и 1600 нютонметра от четири електромотора при тегло от 1850 килограма. Германският първенец от своя страна разполага с мощност от 887 конски сили и 1280 нютонметра при тегло от 1650 килограма, като този екземпляр е екипиран с едни от най-лепкавите гуми за пътя - Pirelli Pzero Trofeo R със скандално ниското ниво на износване от 60, което гарантира огромно сцепление. Нормалните гуми на ежедневните ни автомобили най-често са с ниво от 250 до 320.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Wishmaster

    1 0 Отговор
    Браво на момчетата от Римак.
    Аз искам да попитам кога подяволите ще се появи Българският Римак??
    Ясно е че в момента всичко започва да се занулява и всички познания и опит относно ДВГто които дават превъзходсво на Германци и Японци отиват подяволите.
    Сега е времето на новите играчи, но ние отново ще проспим и тази възможност.

    Коментиран от #2

  • 2 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Wishmaster":

    Хърватска е до Италия, ето защо у нас никога няма да има подобна кола! Кажи ми една бедна Западно-европейска или Централно-европейска държава. А сега ми кажи една богата Източно-европейска държава.
    Всичко е геополитика, а не умения и знания!!!
    Пък това за "зануляването" в технологиите, е супер, ама супер тъпо!
    Да не мислиш, че един електромобил има само електромотор и батерии? Замяната на ДВГ с електромотор и батерии, е сигурно едва 30% в цялостната конструкция и съвкупност от системи и агрегати. Останалите 70% от колата, германците и японците си ги имат - купе, окачване, интериор, светлини и т.н.

    Коментиран от #3

  • 3 Wishmaster

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    ОК това си е твое мнение.
    За мен най-важното и най-трудното за направа в автомобила е двигателят и трансмисията.

    Светлини, окачване, интериор това са неща които се аутсорсват, единствено което остава под контрола на големите производители е купето.
    От една страна дизайна и от друга сигурноста.
    Обаче факт е че купета се произвеждат от всякакви гаражни работилници след което кой знае защо си купуват двигател от МЕРЦЕДЕС и трансмисия от Гразиано примерно.
    Нека да си припомним и за най-големият БГ успех засега SIN R1 да напомням ли какво всъщност представлява тя?
  • 4 gogo

    1 0 Отговор
    Двигателите с вътрешно горене изживяват последните си години просто са се изчерпали единственият скъп елемент са батериите на Tesla до колко знам им дават гаранция 8 години. Но ако се погледне от друга страна няма смяна на масло антифриз консумативи гърнета скъпи датчици или пък основен ремонт на двигател. Но във България с тези доходи скоро няма да караме ще чакаме да остареят и да ги видим на пазара Горубляне и Дупница с превъртян километраж!
  • 5 гост

    0 0 Отговор
    "Изглежда са намерили добро решение, защото бързо са установили, че "не струва милиарди за разработка и производство. Няма да повярвате колко евтино е да се правят електро модели."
    А това е как самите немци се отнасят към "народния" автомобил :
    http://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1594-germanski-poshti-obili-vw-razrabotka-sobstven-elektro-van
  • 6 гост

    0 0 Отговор
    Тази година ще бъде първата с продадени над 1 милион електромобила , до момента са 870 000 за по-малко от 9 месеца , а предната са били под 300000 . Сами си направете сметка след колко време ще изместят ДВГ-то , дори в България . Само за сведение производството ,изключвайки батерията е от 6 до 15 ПЪТИ по-евтино (в зависимост от цената на труда ) от традиционното ДВГ
  • 7 Слава Богу

    1 1 Отговор
    И понятието "превъртян километраж" също отпада - тва вече ще е толкова retarded, колкото израза "дай газ!". Какъв километраж - променливотоковият асинхронен електромотор с векторно управление и керамични лагери е вечен. Къде има допотопно триене?! Магнитното поле върши цялата ралта хехехе

    А и колко е непретенциозен - работи без антифриз, масло, ремъци(вериги), филтри, свещи, течно гориво по тръби, генерация за изгорели газове... леле, леле как можем да караме такива неща?!