25 Октомври, 2016 15:53 17 894 18

Tesla и VW сред най-калпавите коли в САЩ

  • consumer reports-
  • рейтинг-
  • класация
Tesla и VW сред най-калпавите коли в САЩ - 1

Американското сп. Consumer Reports публикува ежегодния си рейтинг на най-надеждните коли в Съединените щати, в който за първи път попада Tesla Motors. За съжаление на Илон Мъск електромобилите, произведени от компанията му, се подреждат на 25-о място в класацията в компанията на най-чупливите модели.

"Кросоувърът Tesla Model X бе пуснат в продажба в огромен брой проблеми, сред които постоянни неизправности на електрическите врати "Крила на сокол". Собствениците се оплакват от течове на вода в салона, непрекъснати грешки в работата на климатика и мултимедийната система", констатира проучването.

От Consumer Reports все пак установяват подобрена надеждност на Model S от моделната 2016-а. Притежателите на по-стари електромобили де жалват от работата на силовата установка, оборудването за зареждане на акумулаторите и качеството на изработката.

Първо място в класацията отново заема Lexus. Луксозната марка на Toyota оглавява рейтинга за четвърта година поред (през 2012-а победител бе Scion). На второ място се подрежда самата японска компания, а на трето - Buick.

Сериозен срив се наблюдава при Volkswagen. Немската компания се срива с девет места и автомобилите ѝ попадат сред най-калпавите на американския пазар. Единственото изключение е Tiguan, който инкасира среден резултат. Надеждността на останалите модели на марката ги праща в дъното на класацията.

Четирите последни места в рейтинга заемат марките от алианса Fiat Chrysler Automobiles. Нито един от моделите на Fiat и Ram не успява да се пребори за оценка над средната.

Най-надеждните модели в САЩ за 2016 т.
според Consumer Reports

Място

Промяна спрямо 2015 г. Марка Брой модели Оценка
Най-надежни        
1  — Lexus 9 86
2  — Toyota 12 78
3 4 Buick 4 75
4 -1 Audi 7 71
5 1 Kia 4 69
6 -2 Mazda 5 68
7 2 Hyundai 7 66
8 16 Infiniti 4 62
Надеждни        
9 2 BMW 8 57
10 -2 Honda 7 57
11 -6 Subaru 5 54
12 6 Acura 5 53
13 2 Nissan 9 52
14 -4 MINI 2 47
15 5 Chevrolet 15 45
16 -2 Porsche 2 45
17 4 Mercedes-Benz 6 44
18 -1 Ford 14 44
Най-ненадежни        
19 -7 Volvo 4 40
20 -4 Lincoln 3 33
21 4 Cadillac 4 32
22 -9 Volkswagen 8 30
23 4 Jeep 5 30
24 -5 GMC 7 29
25  — Tesla 2 28
26 -3 Dodge 5 28
27 -5 Chrysler 2 26
28  — Fiat 2 17
29 -3 Ram 2 16

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 abv

    3 0 Отговор
    Много поздрави на american magazin Consumer Reports но класацията им е много относителна. Вътре са включени всички модели на марките от различните сегменти и класове взети заедно за всяка марка, което е недопустимо . Така класацията изобщо не отговаря на истината.
  • 2 Julio

    1 0 Отговор
    Никва изненада няма в това че чисто маркетинговите "хитове" ваген и теслата се влачат на дъното. По-скоро ме изненада че китайското Волво като навърти две-три години се превръща в кошник. Мислех че по-издръжливо ще го направят...
  • 3 1324567

    0 3 Отговор
    Отново японските коли доказаха,че са в пъти по-добри от немските барутници:)

    Коментиран от #6

  • 4 Не е точно така

    1 0 Отговор
    Тези класации не дават реална оценка защото се взема предвид брой посещения в сервиз само на нови коли.

    а в САЩ новите коли са длъжни да отидат в сервиз и заради една изгоряла крушка

    Коментиран от #5

  • 5 Julio

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Не е точно така":

    Ми явно на японките и крушките им не горят...

    Коментиран от #7

  • 6 onq s konq

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "1324567":

    Виждаш че БМВ е на първо място при "надеждните коли,но за теб всичко немско е "барутник".Няма те питам каква кола караш,а ИМАШ ЛИ ИЗОБЩО?
  • 7 hmm

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Julio":

    karal li si qponska i nemska kola za sravnenie shtoto az v momenta imam qponska i bih kazal che imam chuvstvoto che sa q pravili 3-toklasnici v chas po trudovo i tehnika .. a za lamarinite kak gniqt voobchte ne mi se prikazva dvigatelq sdade bagaja na 230 000 km .. oshte da prikazvam li

    Коментиран от #15

  • 8 Гост

    0 0 Отговор
    Ау, сега потребителя "гост" ще се самоубие или ще обвини, че американците, нищо не разбират :)))
  • 9 Фен

    0 0 Отговор
    Рено и дачия са номер1
  • 10 гост

    0 0 Отговор
    По някакво стечение на обстоятелствата основно луксозните марки са най-отдолу. Знам, че японските са здрави, но са дотолкова скучни, че никога не гледам за японска кола като възможност за покупка. Колата е емоция, дизайн и усещане. Все едно италианските коли да не са добри макар да ви ентусиазират само като ги погледнете, какво като нигне някоя лампа или откаже някой прозорец. По-добре да ти харесва 95% от времето прекарано в колата, отколкото да умреш от скука, пък да ти работи всичко.

    Коментиран от #11

  • 11 гост2

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Като стабилен и разумен човек,предпочитам колата ми да бъде "скучна",но да е здрава,комфортна и надеждна,каквато е японската.
    Не с немска кола да вися по сервизите.
    Що се отнася до "скучен"автомобил,да не забравяме,че японците имат едни от най-големите бегачки,които швабите още не могат да направят.
  • 12 некойси

    1 0 Отговор
    Honda след Kia и Buick ... хаха .... и един мармот ги завива в станиол ...
  • 13 Нов чо

    2 0 Отговор
    Американци и класация за автомобили ))) СМЕЕЕХ )))

    Коментиран от #16

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "hmm":

    Лично съм имал три японски и една корейска. Настоящата е немска. Всички са купени от магазина. В добавка имам пряко наблюдение вече 18 години над служебен автопарк с най-разнороден вид возила от всякакви марки и произход (европейски и азиатски) и пак купувани нови без изключение. Сред тях има и леки и товарни. И няма да те лъжа - средностатистически вагените са най-скапаните. След тях идва Форд, конкретно с модело Фокус (фиестите са железни, мондеото - средна работа). След това идват товарните Мерцедеси които бяха уникален боклук (без аналог). След това се нарежда Рено канго.
    От другата страна на класацията стоят Лексус RХ, Рено Клио Симбол, Мазда 3, Киа Сийд.
    При съотношението престой на трупчета за 4 годишен период и близо 100 хил. км пробег, "първенец" е VW Туарег, подгласник е едно Рено Канго, "престижното" трето място е за Пасат 1,8Т...

    Коментиран от #18

  • 16 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Нов чо":

    Дали е смех? Американеца от 50 години не ходи и до кенефа без кола, от 30-35 години не знае кво е ръчна скоростна кутия, не знае и кво е кола под 100 к.с. също поне от 30 години и изобщо не знае че има кола с различен от кожен салон. Дали някой друг в света може да се похвали с подобна статистика зад гърба си?
  • 17 Мършата

    0 0 Отговор
    Лада и УАЗ не карат ли?
  • 18 Трифонов

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Julio":

    Ами, и аз без да те лъжа, ще ти кажа, че няма никакво значение върху колко коли имаш наблюдения. Факт е, че всички изброени от теб коли, от които не си доволен, са пълни боклуци. Не си казал нищо за японските и корейските, които си изброил. Да не говорим, че останалите коли, са от най-ниските класове. Изключение прави Туарег-а, но съм убеден, че говориш за първата генерация на модела, която имаше проблеми с надеждността - факт. От това, което си изписал, не се налага убеждението, че имаш сериозна база за сравнение: Форд (Фокус, Фиеста, Мондео); Товарни Мерцедеси; Рено... Канго ??? What a f*** - Ти какво очакваше тук? Рено Клио Симбол - още по-тъпо! Мазда 3, Киа Сийд и Лексъс RX - нека позная - най-доволен си от Лексъс-а. Ами... нормално, той струва 150 бона... на фона на коли на цени от порядъка на 18 - 35 хил.лв. Не откриваш Америка, да ти кажа.