От Mercedes-Benz може да казват, че сегашната G-Klasse няма нищо общо с първата, да боядисват различните версии във всевъзможни цветове и да правят салоните все по-модерни, но е факт, че това си е същият военен всъдеход от 70-те.
Този автомобил е прочут със своята проходимост, като промените по колата засягат основно интериора, който с течение на времето става все по-луксозен. Двигателите също са различни.
Основната цел при моторизацията на култовата G-Klasse е с интегрирането на по-модерните агрегати да бъде достигнато по-високо ниво на екологичност и те да отговарят на строгите норми в Европа.
Проходимостта обаче си остава все така чудовищна. Поредното доказателство за това е едно видео от Украйна, в което G-Klasse, при това дълга база G63 AMG, за пореден път доказва на какво е способна. Вижте.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 YAMAHA
11:03 24.11.2016
2 офф
11:08 24.11.2016
3 Руски дзвер
Коментиран от #7
11:15 24.11.2016
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 ..тт
12:15 24.11.2016
7 стоян георгиев
До коментар #3 от "Руски дзвер":
даже с един блокаж ,защо с два?уаза е модел на американските джипове от преди втората световна ,но още има ентусиасти в българия да го представят за нещо страховито :),жалкото е че на офроуд състезанията не го знаят и не са се обзавели със уазки за по 1,5 -2 хиляди лева вместо да дават в десетки пъти повече за г класи,но ето ти сега ще ги отвориш :)!Коментиран от #23
12:16 24.11.2016
8 Gost
12:38 24.11.2016
9 Крос
Сто пъти закъса във видеото
14:00 24.11.2016
10 Край
Коментиран от #11
14:31 24.11.2016
11 стоян георгиев
До коментар #10 от "Край":
дори на едно не си бил ако беше щеше да знаеш че там c уазки не пускат дори да ce гледа.14:55 24.11.2016
12 Кобрата
Като гледам как я засилва с мръсна газ и я задълбава в калта, си правя извод, че този освен каруца, друго не заслужава да кара. То направо ще я съсипе ако я покара повече. Трябва да се има предвид все пак, че това не е на дядо му Джугана, та да го юрка така, тези машини често надхвърлят 200 000лв базова цена, трябва да се внимава, защото от такова засилване окачването и шасито стават на г*з...а и не винаги решението на проблема е да натиснеш газта до ламарината, когато закъсаш...ако и подава равномерно и плавно газ, хем няма да натоварва толкова двигателя и шасито, хем ще върви по-добре колата...иначе Mercedes-а е супер!
Коментиран от #14
15:23 24.11.2016
13 Mercedes-Benz
Коментиран от #16
15:31 24.11.2016
14 Мършата
До коментар #12 от "Кобрата":
Така е, в началото и аз съм правил тази грешка, обаче при мен се случи друго, пак така в канавка, ама на по - висока скорост 50 - 60 и ми гръмнаха аербеците15:45 24.11.2016
15 шунката
15:47 24.11.2016
16 Мършата
До коментар #13 от "Mercedes-Benz":
Висока максимална скорост и ускорене и уникална проходимостКоментиран от #17
15:48 24.11.2016
17 MLM
До коментар #16 от "Мършата":
Висока максимална скорост!!! Малко се успокойте. Над 140 с това челно съпротивление знаеш ли какво става вътре? Всъщност, извинявай. Откъде пък да знаеш?Коментиран от #38
16:21 24.11.2016
18 bai ivan
Коментиран от #24
17:01 24.11.2016
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 КИФЛА
17:05 24.11.2016
21 И.ф
17:55 24.11.2016
22 Гонката
18:26 24.11.2016
23 Xaxaaxx
До коментар #7 от "стоян георгиев":
Еми нашата UAZ 469 e около 15 000-20 000 лв. Пригодена за офроуд. Също така е взимала участие на 8-9 състезания, в периода 2000-2007, когато се правеха истински състезания в България. Мога да ти кажа, че не отстъпваше много на Пуха на Десо, в който бяха налети адски много пари и то в силните му състезателни години в България.( тък трябва ли обяснявам кой е Десо). Истинския български офроуд период с хора като Долфи, Десо, Доктора, Вълка, Барни, Близнаците, Голди и други. В момента всеки прост селяндур продава нивите на дядо си и си купува Витара и си мисли, че е най-великия състезател..... Сега повечето автомобили за просто едно купе по документи и нищо оригинално, така се размива съревнованието на марките. Преди не се правеха такива зрелищни чудовища, тип бъги, но състезанията се правеха на същите места като сега. Тогава се мереха способностите на шофьорите и техните автомобили.Коментиран от #34
18:47 24.11.2016
24 Дядо Ханс
До коментар #18 от "bai ivan":
Колега пожелавам ти един ден да имаш финансова възможност да слезеш от Уазката и да покараш G класа за да разбереш колко си далеч от истината,струва ми се ,че дълбоко в себе си ти го знаещ,но то тъй като е невъзможно и след 100 години да си купиш такъв джип действаш като лисицата и гроздето!Коментиран от #25, #39
19:09 24.11.2016
25 УАЗ
До коментар #24 от "Дядо Ханс":
С Гегата не можеш да изпиташ такъв кеф, както с УАЗА!20:28 24.11.2016
26 Нов чо
20:57 24.11.2016
27 Kosta
21:13 24.11.2016
28 фурията
от кеф се на аках
21:25 24.11.2016
29 Гост
22:16 24.11.2016
30 гост
23:02 24.11.2016
31 гост
23:29 24.11.2016
32 Христо
00:25 25.11.2016
33 Anygel
Пълен идиот...
БАТКО си много добър за офроуд- ама с правилния шофьор.
Гледах и ми идеше да го прасна през телефона.
А на всички селчовци ще кажа само едно нещо...
Не напразно за Mercedes се казва " THE BEST OR NOTHING "
Вози си тютюна и картофите на УАЗ като и си трай. С картофи и арпаджик никога няма да седнеш в такава машина.
УАЗ е бил джип някога за дядо ти. Щото е нямало вариант за сравнение. Руско или нищо. Така беше тогава и си е останало някакво криво убеждение,че е страшен джип. Не само G-class ще я бие в стената. Има доста други машини в пъти по-добри
Благодаря за вниманието!
00:39 25.11.2016
34 стоян георгиев
До коментар #23 от "Xaxaaxx":
познавам го добре десо от бистрица :)!и кво от уаза имаше в уазката след тези 20 бона.преди в софия имаше едно уно с нитро и ги късаше по светофарите разни там лимузини ,но тва не е нито фиат нито пък уно.същото е с уаза.ползвали сте му коша ,голяма работа.двигател,скоростна кутия и т.н. всичко е било от други коли и със сигурност не са били руски.блокажи,колела,окачване...гаранция е било сменено ако уаза е имал някакво ниво.дори обаче и тва да си направил една г класа осмак или дванадесетак трудно би я компенсирал с друго освен с друга такава .01:15 25.11.2016
35 Кольо Камиона
05:16 25.11.2016
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Баце ви
11:33 25.11.2016
38 Мършата
До коментар #17 от "MLM":
Модел от 2008 година, 3 литра дизел, 183 конски сили, 160 максимална и ускорение 12,3, гори 11,5 на 100 км и има и доста по-мощни от това. Честно не съм карал над 130 км във часа, ама може да вдигне повече, което си е много за 2600 кг джип на тази мощност12:47 25.11.2016
39 W126 300SEL
До коментар #24 от "Дядо Ханс":
До дядо Ханс! Колега, чудесен коментар! Нямам отношение към джиповете ( падам си по лимузините ), но ако бях по-млад, бих се прежалил за "Вълка". Някъде прочетох коментар на американец, който казва: "Чак сега разбрах, защо от 1972 г. нищо в този джип не е променяно" ( няма предвид двигатели и интериор). Това без всякакво съмнение е джип.13:48 25.11.2016
40 УАЗКАДЖИЯ
21:07 25.11.2016
41 Руснака е навсякъде
22:23 25.11.2016
42 Хакера
09:22 26.11.2016
43 Гост
13:27 26.11.2016
44 Хакера
19:47 26.11.2016