При придобиването на автомобил, на който основната цел е каране на писта, едно от най-важните неща са разходите за обслужване, като при такова каране и двигателят влиза към тях. Когато собственикът на този автомобил стига до кончината на оригиналния шестцилиндров боксер, той се вкарва в размисли относно бъдещото сърце и в заключение решава на даправи едно "богохулство".
То се изразява в напъхването на 5.0-литров атмосферен V8 Iluminator, който принципно се намира във версията Boss302 на Mustang. Със сложната задача по напъхването на значително по-големия на размери агрегат се заемат Limitless Motorworks, но промените дори не налагат заменянето на оригиналната скоростна кутия.
Резултатът дори надвишава мощноста на най-новото 911 GT3 RS - 424 конски сили и 490 нютонметра измерени на колелата или над 500 конски сили и близо 600 нютонметра на коляновия вал. За да се гарантира стабилността на автомобила, той е оборудван с амортисьори от KW и още малки подробности. Теглото леко се е повишило и с всички течности достига 1570, но при тази мощност едва ли има голямо значение. Балансът на автомобила е почти перфектен - 47 на 53 за преден и заден мост. Перфектна пистова машина с боботещ двигател зад гърба - за някои е кощунство, за някои чист прагматизъм, но ефекта е виден.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хайл
10:52 08.12.2016
2 корса
Защо е умрел великия боксер бе?
Сложил е V8 Iluminator, щото са му поискали над 25 000$ за нов от великата ваг- *нска долина без транспорт!
Ама е станала добре колата!
16:13 08.12.2016
3 Ефросин
20:42 08.12.2016