Last news in Fakti

4 Ноември, 2011 10:57 19 684 71

ADAC: Немците не харесват германските коли

  • adac-
  • рейтинг-
  • класация-
  • удовлетвореност-
  • lexus-
  • subaru

Автомобилният клуб ADAC публикува резултатите от изследване върху степента на удовлетворение сред собственици на 47 000 возила. Съставеният въз основа на допитването рейтинг поставя под сериозно съмнение стереотипа за шовинистичните автомобилни вкусове на немците.

Оказва се, че германците оценяват най-високо колите на Lexus. При това луксозният бранд на Toyota печели не само по параметъра "престиж на марката", а също с качеството на изработката и нивото на обслужване в сервизната мрежа.

Незаслужено надценяване на немското автомобилно производство показва и подреждането на останалите призови места в класацията. Втори в рейтинга за удовлетвореност се подрежда Subaru, а челната тройката попълва Jaguar.

Германска марка се класира едва на пето място в статистиката на ADAC. Porsche се подрежда след Honda, а останалите немски производители са далеч назад. BMW заема 10-о място, Audi - петнадесето, а Mercedes-Benz е чак на 19-о. Volkswagen се добира до 27-а позиция непосредствено пред Opel.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 bugs_bunny

    3 0 Отговор
    Сега остава и моят Ярис да порасне до Лексус .....
  • 2 reality

    7 2 Отговор
    Lexus тотално размазва бараките на БМВ и Ауди.Германците са разбрали това отдавна.
    Сега остава и Бай Ганю да осъзнае истината.
    Но както винаги слънцето у нас изгрява най късно.
  • 3 Плексус

    1 9 Отговор
    Много ясно, че 159-мата, които са се набутали с Lexus се опитват поне на думи да са щастливи от избора си.
  • 4 Атанас Радев

    6 0 Отговор
    Lexus които не е карал не знае каво испуска
  • 5 Станислав Маринов

    0 0 Отговор
    Ха Дачия -6

  • 6 xaxa

    1 2 Отговор
    xaxaxa palni gluposti :D bmw i audi bili baraki osaznai se momche :D i lexus ne sa loshi
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 stenly

    2 1 Отговор
    ...хаха, ами да вземат да попрогледнат малко тези Германци. Неказвам че са им лоши автомобилите напротов хубави са но съгласете се че НЕможе един Голф 6 да струва колкото една КОЛА(примери адски много). Хайде със здраве.
  • 9 Чопърцила Петров

    2 0 Отговор
    Не забравяйте и че моделите на Лексус са доста по-скъпи от тези на немските премиуми, а това още повече засилва очакванията на собствениците. Въпреки това Лексус са се справили отлично. Не че това е кой знае каква новина - така е откакто ги има като марка.
  • 10 ozaki

    1 2 Отговор
    Да и на 6 място са сложили дачия пълни глупости
  • 11 наивния

    1 1 Отговор
    Може би им е скучно , че никой не им се обажда за да изтегли обратно автомобила им от пазара , а ги карат до втръсване или докато някой перничанин го вземе за гъзария :)
  • 12 __________

    1 2 Отговор
    ne6to protiv pernik li we !!!!!!!!!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 като гост

    0 1 Отговор
    глупости са тва
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Fiesta

    3 1 Отговор
    Що да не сложат dacia на 6-то място...? Статистиката е по удовлетвореност на клиента...не по гъзария...джигит
  • 18 Антон Нанков

    4 0 Отговор
    Subaru
  • 19 D.I.D

    2 0 Отговор
    slojilisa dachia na 6 mqsto ne zashtoto e dobar avtomobil a zastoto e evtin.JaPaN FOREVER
  • 20 Сашо

    0 2 Отговор
    Рекламен трик .....на някой пройзводител ,бръкнал се е по надълбоко в джоба и са написали това за което си е платил....
  • 21 JAPAN

    0 0 Отговор
    Ммммм да ,как да си харесват немците автомобилите като не са надеждни.Бъкат колите си с някакви безмислени екстри пълни с електроника , която изобщо не е направена както трябва.Ако ти изгори бушона на запалката колата ще те остави по средата на магистралата .... а таблото започва да свети като коледна елха.
  • 22 Иван Гушевилов

    0 0 Отговор
    Хаиде немските фенове,няма ви за коментар иначе статията ако беше за бмв или мерцедес да бяхте изпаднали в яростни разсъждения!! Дори швабите не си искат автомобилите,ся да не хванете лека по лека да се преорентирате към японски,че то си е срамна тая новина,хохоохох!!
  • 23 JapanPower

    0 0 Отговор
    аз откога го разправям това, ама кой да ме чуе.
  • 24 tre

    0 1 Отговор
    Карам японска кола, но това не ми пречи да кажа, че анкетата и още повече изводите, които се правят са меко казано странни и необективни. Как може тези 159 човека, дето карат Лексус и са капка в морето на фона на 47000 анкетирани да бъдат меродавни? Забележете, че най-много на брой са каращите VW - 6406, след това са тези с Мерцедесите - 5469, Опелчетата - 4592, BMW - 3096, Audi - 3003, Ford - 2947 и т.н., т.е. по многобройност на първите 5 позиции са само германски производители. Дали пък измежду каращите споменатите марки няма да има по 159 човека, които да са доволни от колите си? Със сигурност ще има.
    Е как при това положение може да се каже, че германците не харесвали германските коли... пълна тъпотия.

    Коментиран от #29, #30

  • 25 330и

    0 0 Отговор
    много правилно tre, даже това има съотношение (предполагам) към продадени бройки, та излиза че не ги харесват пък ги купуват
  • 26 сивик

    0 0 Отговор
    ...че кой ги харесва???..бягай ги тея умрелки,карам Хонда от доста време...немам грижи ве брат...ама като гледам познати..пфф..
  • 27 Prelude

    0 0 Отговор
    абе понаправили са някоя друга грешка немците, ама себе си са строили абсолютно правилно. по принцип 6 вида щайги могат да се подредят по 720 различни начина.
  • 28 LASGO

    2 0 Отговор
    Mnogo qsno LEXUS....LX600 МАШИНАТА....Половината руснаци с пари карат между другото точно лексус...
  • 29 Чопърцила Петров

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "tre":

    @24

    tre, сериозно ти куцат познанията по статистика. Допускаш че 159-мата собственици на Лексус са 159-мата най-удовлетворени, ама със същата вероятност те може и да са 159-мата най-неудовлетворени от марката. Така че големината на представителната извадка не променя особено резултата.
    А класацията е вярна просто защото резултатите съвпадат с резултатите от десетки други подобни статистики по целия свят.

    Коментиран от #31

  • 30 Москвич

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "tre":

    @24, па на теб много сериозно ти куцат познанията по психология+статистика. Първо колкото повече са данните толкова по достоверен е резултата! Вземи се информирай малко. Стара истина е, че колата малко или много дава портрет на собственика. 159 каращи лексус - ами на морето от опели, VW и фордове в германия кви ще да са тези хорица? - Сектанти. Казано по меко - хора искащи да изпъкнат на фона на множеството и смятащи се са различни. Е как да са сбъркали - та нали по същество са самодоволни?! Що не са питали 10 собственика на Майбах?!?! Хаха.... Нали се сещаш, че може да са питали някоя леля в критическата с мерцедес А класа и вече компетентна...мухаха....И да, да си удовлетворен от дачия трябва да си идиот. Макар, че и за това си има логика - очакваш лошо и като не е чак толкова лошо + мин. цена и си викаш добре. А като купиш име(Мерцедес, БМВ, Ауди), а всъщност си взел техен компромис (най-евтините и с малко екстри) нормално е да си се настроил за нещо повече. Много може да се изпише, ама ще трябва да ви таксувам... :)

    Коментиран от #34, #39

  • 31 Москвич

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Чопърцила Петров":

    @29 т.е...
  • 32 JAPAN

    0 0 Отговор
    Хайде сега , като не му отърва на някой и веднага се почва, някой е платил за статията това не е вярно и т.н. Преди 3 години попаднах на подобна анкета в Русия в челната шестица бяха само Японски автомобили Toyota , Honda , Mitshubishi това бяха първите по ред . Нещо по - старо ЦЪК............ http://www.kaldata.com/forums/index.php?showtopic=1588
  • 33 123,300д

    1 0 Отговор
    ха-че и дачията изпреварила бмв и прословутия фолксваген...честито,на голфа току що му падна цената
  • 34 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Москвич":

    @30
    ето ти малко материал за размисъл (ако е възможно)
    данните са от САЩ където каращите Лексус сас повече от 159
    http://www.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2011089
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Москвич

    0 2 Отговор
    Такааа... "данните са от САЩ където каращите Лексус сас повече от 159". Хайде малко обективно: Коя държава какво кара (май-много) далеч не се определя единствено (в действителност в по малка степен) от качествата на автомобила! В Италия - болшенството са на концерна Фиат, а японските са много по малко %-но дори и от държави като нашата. Франция - ПСА+Рено и т.н. Нали не изкате да ме убедите, че тва са най-добрите коли?!?! За споменаващите Русия - ами те (както и всички на изток от тях - араби и азиатци) търгуват в долари и бидейки извън ЕС много по евтино им излиза да пазаруват НОВИ коли от Америка и изнасящите за там. Японските са качество на отлична цена - безпорно! Ама, че тази класация е смешна - също! В световен мащаб - най-голями производители (по брой продадени) години наред са Тойота и Форд. Както виждате не са от най-популярните марки особено по нашите ширини. А и Лексус и Тойота е все едно да сравняваме Шкода (Сеат) и Ауди и дори Порше. Един собственик, но продукта е насочен към различни купувачи. Темата е много дълга, но НЕ, японските се доближават до немското (говорим за топ моделите, а не за предназначените за масова консумация) не са по добри. А и старата истина е: ......само Греманците правят коли. Французи и Италианци си знаете, а за Япония - ами копират успешно. Естествено това последното е лично мнение и не ангажирам никой. Правете разлика между масовост и реални технически достойнства. При масовостта целите са други и купувачите са главно такива за които колата е главно средство за предвиждане, като това по възможност да е съчетано с минимум разходи. Престижа на всяка марка се гради от топ моделите - вземете топ моделите на Мерцедес, Ауди и БМВ и ги съпоставете с топ моделите на другите производители и ще ви стане бързо ясно. Единствено по цена японските бият, ма то 'убаво евтино нема... ;) Сивик или Голф си е просто въпрос на вкус...
  • 37 Москвич

    0 0 Отговор
    Между другото още преди повече от 10 години немска класация беше обявила, че по брой аварии на 100 автомобила до 7-та година отличници са японските, а след седмата немските, като най ме впечатли, че след 15 -та година бяха Порше! Спортен автомобил който едва ли се кара бабешката и най-добър. Явно статуквото не се е променило значително, но нали се сещатате, че ако за едната марка са 20, а за другата 23-24 голяма разлика няма (освен за тези 2-3-ма) и че ако ще да са и 15, ако си от тях, а за другата и 50 да са но пък си от другите 50 мнението ще е разнопосочно!
  • 38 Prelude

    0 0 Отговор
    "159 души са капка в морето от опели и vw, което ги прави сектанти, и как да се вярва на такава анкета като това по същество са самодоволни хора и не биха признали че са сбъркали?" - праволно ли ти възпроизвеждам мисълта! Отговорът ми беше - виж САЩ, там морето е от собственици на японски коли, т.е. не търсят кола да изпъкват над останалите , не са самодоволни и може да им се варва. И какво и морето американците и капката сектанти мислят еднакво - лексус номер 1 следван от други японци, крайслер и ГМ на опашката (мржду другото
    гласовете за тях в германия също са малко - явно някаква друга порода самодоволни сектанти която признава че са сбъркали)
    Ако наистина вярваш че само германия прави коли а япония само копира значи нищо още не си видял от автомобилния свят.
  • 39 Чопърцила Петров

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Москвич":

    @30
    Mосквич, там е работата че в САЩ Лексус са хем най-продавани в премиум сегмента хем са първи по доволни клиенти. Което прави разсъжденията ти от коментар 30 напълно безсмислени.
  • 40 Москвич

    0 1 Отговор
    А моят отговор беше - виж Италия - Фиат (най-продавани), виж Индия - Тата и Сузуки, Виж Албания - Мерцедес.... Що пък реши, че САЩ е мерилото където все още най-продавани са пикапи и до скоро караха бензиноядни, незавиващи със зависими задни мостове 2 тонни тенекии с динамика на хипопотам?! Качествени - съгласих се, ама незнам що не ви влиза в главите, че човек може да е удовлетворен и от Трабант - все пак зависи какво е търсил 0 ако да е различен и уникален - постигнал го е и е удовлетворен, което незначи автоматично, че колата е номер едно! В частност японските са качество - ок. Качествени качествени ака колко да са по качествени?!?! Спрямо шевролет и буик може, ама спрямо мерцедес?! Колко хамериканеца са карали изобщо та да са доволни?! Не съм запознат с автомобили?! - ОК. ;) Подчертах нееднозначно, че да си "доволен" от автомобила си не е винаги пряко свързано с качествата му като такъв. Един търси практичност и функционалност, друг ниски разходи за поддръжка, трети динамика, 4-ти комфорт и т.н. Трудно е да се прогнозира защо точно не е доволен (защото не е знаел какво иска или защото наистина автомобила е неудовлетворителен). От всеки автомобил има какво още да се иска. Апропо у нас колко лексуса и колко хонди има в сравнение с която и да е германска марка?! Народа е прост и си дава парите за по грозните, по невървежните, по скъпите и по често развалящите се коли?! Вярвате ли си?! Я кажете карбуратор, инжекцион, комън рейл, 4х4 , турбо, макферсони, двойно рамено окачване, и т.н. и т.н. все японски патенти...хаха...не копирали...ъхъм....
  • 41 Москвич

    1 1 Отговор
    Германска V-Tek не съм виждал? А вие? На хонда дизела до скоро беше РОВЪР - фалирала и закрита марка... Тойота имат едно променливо време на отваряне и затваряне на клапаните (чудо големо1!) и?! Номер едно...му хаха...Не ме карайте да ставам циничен...Прелюд vs M3 или Лексус IS 200 vs M3 - и децата ще ви се смеят!
  • 42 ха ха ха

    0 1 Отговор
    Понеже си карал само Москвич и не знаеш явно какво е променлива фаза на газоразпределение за това сигурно и не си виждал германска такава.
    Е да , Хонда трябваше да направи първата такава " V TEK" за да тръгнат и от БМВ с некадърните си опити които и до днес не са завършили с успех.
    Що се отнася до дизелите. Хонда произвежда основно за Япония и Америка.Там хората печки не карат.За европейския пазар не беше целесъобразно да правят свой двигател до 2004 та.
    Тогава пуснаха и свой двигател който се оказа по здрав от всичко което уж лидерите БМВ правят.
    А за бензиновите двигатели и децата знаят че Хонда са безспорни лидери. Ако не можеш да четеш помоли някой да ти прочете кой е лидер в двигателостроенето и колко по малко дефекти дават японските коли от немските.
    А що се отнася до М3 не ме карай да се смея.Този глупав опит да се направи от баварски кош нещо спортно веднага блесва когато го поставиш до истински спортист какъвто е Nissan GTR.

    БМВ просто ближе подметките на японския екстремен спортист снабден с технологии които БМВ ще въведат евентуално след 20 години. И межу другото цената на двете коли е еднаква!!!!!.

    Айде много здраве и като покараш друга кола освен Москвич ела да даваш мнения.
  • 43 330 хонди не струват 1 бмв

    1 0 Отговор
    ей не се спряхте с тоз нисан, не знам само ако го сложат до G-power каква песен ше ми пеете
  • 44 Prelude

    0 0 Отговор
    "А моят отговор беше - виж Италия - Фиат (най-продавани), виж Индия - Тата и Сузуки, Виж Албания - Мерцедес.... Що пък реши, че САЩ е мерилото..."

    Да видях го. Нищо не съм решил бе човек, просто ти обеснявам че си противоречиш. Първо стъпваш на аргумента че в германия каращите дадена марка били малко и въз основа на това вадиш изводи, после за италия и индия пък били много ама там нямало значение, и накрая у нас в Гоуфланд били много и това било показателно :) Ти внимаваш ли изобщо какво пишеш?

    Прелюд vs M3 ? Това сравнение идва от теб - сам си правиш смешките и сам си се смееш - не е на добре :)) . Сравняват се коли на една цена. Сравни Прелюда с всичко немско на неговата цена! Качвал ли си се в Прелюд да видиш каква кола е? Карал ли си го ? Ако не си, или карай, или слушай какво ти говорят хората:
    "In road and comparison tests, our editors found the Honda Prelude Type SH to be one of the best-handling cars in its class -- truly a driver's car."
    "In 1999, the Prelude won Edmunds.com's Editors' Most Wanted award for Best Sport Coupe ($10,000-$25,000). In 2000, it won again for Best Sport Coupe."
    Ако пък си карал и продължаваш да мислиш така, седи си в москвича (бил той руски или немски), не заслужаваш по добро.
  • 45 WRC

    0 1 Отговор
    Абе германците си признават че техните коли са трошляци а Бай Ганю Балкански продължава да вярва че БМВ било кола.

    Някой ден и нашенеца ще осъзнае истините но до тогава ще повтаря приказката на шопа "от Витоша по високо нема и от Искъро по глибоко нема".


    И много правилно отбелязаха колегите БМВ евентуално след 20 години ще направи кола като ГТР.
    А разните драскачи тука да не пишат какво била направила някаква тунинг фирма с БМВ защото ако вземем да пускаме какво са направили тунерите с Нисан тогава съвсем ще се засрамите с вашите смешни баварски сандъци които уж били спортни.
    Спортни спортни ама като се замисля сигурно има поне 10 фирми с повече спортни успехи от тях.

    Естествено тук не броя великите успехи постигнати в епични битки срещу пернишки голфове в квартални гонки.
    Там БМВ няма настигане.
  • 46 CARROLL SHELBY

    0 0 Отговор
    Знаят какво да карат - lexys - но моя личен фаворит е - infinity - но извън БГ - тука - Луноход .................
  • 47 Майро-Honda

    0 1 Отговор
    Господин Москвич ,на всички ни стана ясно че ти си още един сляп фен на БМВ ,незапознат с истините в модерното автомобилостроене( то ако си запознат няма да харесваш БМВ ,логично)
    Само лека поправка в незнанията ти-точно БМВ много некадърно(за разлика от други марки) оптитаха да копират В-тек на Хонда с тякното В-.нус...останалите ти глупости няма да ги коментирам. И да знаеш че в Япония се карат най-много японки което значи че японците са много прости за да не карат германки ( това по твойта логика)
  • 48 Явор Иванов

    0 0 Отговор
    BMW е истината, а след него са Мерцедес и Ауди, а сега лягайте да спите и не говорете глупости
  • 49 330i

    0 0 Отговор
    Яворе, как може да пишеш такива истини, ми нали като легнат и няма да могат да спят ... от завист
  • 50 сънчо

    0 0 Отговор
    Тук там още някой заблуден фен на БМВ се опитва да убеди себе си с повторения на някакви измислици.
    Спокойно и вие ще разберете някой ден че това е само една реклама.
    Както се вижда от статията дори и немците са го разбрали.
    Айде сега деца лягайте си и ако ви се присъни как ви дерат кожата в сервиза заради баварския боклук който сте имали глупоста да си купите внимавайте съня е много вероятно да се превърне в реалност.
    Сервизите от такива като вас живеят и целия рекламен отдел на БМВ също.
    Айде лека нощ.
  • 51 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    Дайте нещо по-свежо тва са стари сдъвкани и несъдържателни реплики
    И за ква завист говориш БМВ може да си купи всеки ,нали? ...думата за теб е СЪЖАЛЕНИЕ
  • 52 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    То че немците карат повече японски, отколкото японците немски също си е показателен и тежащ факт...
  • 53 tre

    0 1 Отговор
    Аз пък реших все пак да видя какво мислят самите "немци", дето не си харесват колите, като погледнах във форума на T-Online в тема, в която обсъждат въпросната анкета. И какво се оказва - почти никой не взема тази анкета насериозно. Наричат я: "истинско промиване на мозъци", "прахосване на пари за безсмислено проучване", "шега", "посмешище", "отпадък", "странна", "глупава", "с нулева значимост", ... и още други подобни мили определения. Хората се чудят защо тези от ADAC обръщат нещата с главата надолу и вземат за показател марката с най-малко продадени коли и стигат до отговора, че колкото по-малко продадени коли - толкова повече доволни клиенти, и по-голяма възможност за манипулиране на резултатите. При това положение която и марка със стотина продажби да се появи, стига да я включат в тази анкета, може да стане победител. Дори на шега подхвърлят, че каращите Лексус са толкова малко, че най-вероятно всички се познават персонално и не е никакъв проблем да се наговорят и да спечелят. Освен това смятат, че се сравяват ябълки с круши, когато става дума примерно за Dacia, от която за тази цена нищо не може да се иска и стига да преодолее разстоянието от т. А до т. В без да се разпадне, то клиентът трябва да бъде доволен, докато нещата изобщо не стоят така, когато става дума за VW или Mercedes, където изсискванията и очакванията са несравнимо по-големи.

    Няколко човека директно си казват, че се чувстват щастливи и доволни с германските си коли. Само един-двама отправят някакви общо взето градивни критики към германските автомобилни производители. Един-двама са и тези, които отправят похвали за японските производители. Огромното мнозинство обаче си подкрепя германските производители с думи като: "немски автомобили = технологии + качество", "купуването на Audi, BMW или Mercedes е повече от купуване на кола" и т.н.

    Ще завърша с нещо отново от техния форум:

    "Lexus - 159 анкетирани
    VW - 6406 анкетирани
    Това казва всичко!"

    p.s. за сведение: карам японец :)

    Коментиран от #56

  • 54 Stoqn

    1 0 Отговор
    абе вие нормални ли сте кво бмв тва бмв нали знаете че нешто което е обсъждано и плюто е наи доброто колкото и да избивате комплекси бмвто и мерцедеса ше си бъдат наи ;)
  • 55 Prelude

    0 0 Отговор
    "Аз пък реших все пак да видя какво мислят самите "немци", дето не си харесват колите, като погледнах във форума ..."

    Нямало е нужда да гледаш там, това което си видял във форума се вижда и от анкетата - броят на собствениците на немски коли в германия е по голям от този на японски. Това което не се вижда във форума а се отразява в анкетата е какво мислят СОБСТВЕНИЦИТЕ за СВОИТЕ коли.

    Коментиран от #57

  • 56 Чопърцила Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "tre":

    @53
    Значи викаш 159-мата собственици на Лексус се наговорили щото се познавали, а 133-мата собственици на Ланча или 352-мата на Алфа дето са супер фанатици по принцип не се познавали и не се наговорили. А пък 140-мата собственици на Мини се наговорили да си оплюят марката. Тия с Шевролет и Крайслер и те.
    Ха-ха, какви ли не идиотизми може да прочете човек по автомобилни форуми.
    А, между другото как ли се наговарят стотиците хиляди собственици на Лексус в САЩ? Че и там Лексус са на върха по удовлетвореност, я питай във форума Т-онлайн да видим какво ще кажат шаман(дур)ите.
  • 57 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Prelude":

    @55, какво стана с втория закон на Нютон...разбра ли че грешиш?
    по статията: на това твърдение се смее цял свят, барабар с циганите

    Коментиран от #59

  • 58 reality

    0 0 Отговор
    Каквото и да си говорите за всеки познавач на техниката е ясно ,че немските коли дефектират много по често от японските.
    От там е първата причина за неудовлетвореност.Плащаш много за немска кола защото уж била качествена.После се оказва че съвсем не е така.
    Като си купуваш Дачия например си наясно какво да очакваш за парите си.И след като колата е според очакванията ти си доволен.

    Купуваш Ауди например и очакваш тази кола да е най най.
    После се оказва че се чупи често,даваш много пари за ремонт и т.н.
    Нормално е да си разочарован.

    На американския пазар си проличава най добре за какво става дума.Там и продажбите и удовлетвореноста от японските коли е най голяма.
    За Япония не говорим.Там германска кола е голяма рядкост.
    А това за технологиите е много спорен въпрос.
    Който е виждал Лексъс знае че БМВ не предлага нищо повече като технологии от тази кола.Така че германците има над какво да се замислят след като искат толкова пари за колите си.
  • 59 Prelude

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "330и":

    @57
    аз знам че не греша но виждам че ти не си го разбрал :))
    максималната скорост на равен път не зависи от масата на автомобила. От масата зависи за какво време се достига тя.
  • 60 520 zender

    0 0 Отговор
    Аз пък щот не съм германец затова харесвам немски коли.Ма тва е тъпо бе..Пък и едва ли е вярно...
  • 61 330 хонди не струват 1 бмв

    0 0 Отговор
    безплатен обяд няма, не може да сложиж по-голям товар на една мощност и нейната скорост да е същата както и без товар, това го знам още от малък, когато качих брат си на рамката на колелото да го повозя, а нютон е в друго измерение, всъщност има и други закони като Е=мс^2, където енергията е равна на МАСАТА по СКОРОСТТА на квадрат, демек с по-голяма маса при една и съща скорост ще имаш повече енергия, или нагледно вземи най-добрия колоездач на планетата и ще ми диша пушулека ако го натоваря както си искам (няма да е много... по-малко от килограмите на един човек)
  • 62 Prelud

    0 0 Отговор
    ех, колкото разбираш от физика толкова и от коли.
    ето го математически
    мощността = работата за единица време P=A/t (трябва да го пише някъде в учебника за 8ми клас)
    работата е силата по разстоянието A=F.r (пак от там)
    заместваш A горе и става P = F.r/t, r/t е разстоянието за единица време, т.е скоростта. става P=F.v или F=P/v (силата на двигателя е равна на мощността която развива в даден момент делена на скороста в този момент)
    При максимална скорост имаш изравняване на двигателната сила със силата на съпротивление - тя е коефицента на съпротивление по скоростта на квадрат Cv^2
    P/Vmax = CVmax^2 от ляво е двигателната сила, от дясно съпротивителната
    Vmax = koren treti ot (P/C)
  • 63 BMW NEVER

    1 0 Отговор
    На БМВ фенове трябва да им обясняваш бавно и подробно.При тях закони на физиката не важат.Само слагаш един надпис М отзад и вече никой не може да те стигне.
    При тях никой разумен аргумент не действа.В промития мозък циркулира само една мисъл: "БМВ си е БМВ"
    Дори на една кофа за боклук да сложа емблема БМВ пак ще кажат че е велико творение.
    Ако имаш търпение обяснявай ,аз отдавна съм се отказал.Все пак и сервизите трябва да се изхранват от нещо.
  • 64 Майро-Honda

    1 0 Отговор
    Алоу 330 да се връща в първи клас и да учи да чете и пак да учи барем захапе.Къв нещастен опит само да се направи на знаещ.....МА то не е като да изкараш лакета от БМВ-то нали...тук се иска и акъл... Много се изложи
  • 65 330i

    0 0 Отговор
    Голям кеф, значи наистина сте боси, лекинко за последен път да поясня: силите който противодействат на получената от двигателя енергия и изолзвана за движение на автомобила, са много, (включително и триенето на основни и биелни лагери) НО, основната спираща сила, е тази която се получава от триенето на гумите с асфалта (не е случаино, че при по-големи гуми или по-дебели или и двете, разхода се увеличава, и максималната скорост пада) ... така, и тази спираща сила нараства ... не се сещам за термина, ама не е в геометрична прогресия ами и още повече, демек колкото повече е скоростта, толкова триенето е повече, ама не е пропорционално ами и още, примерно ако при 50 км/ч триенето е едно, при 100 км/ч ще е, не двойно, както се полага, ами още повече.
    ДРУГАТА голяма спираща сила е съпротивлението на въздуха - и то по-същия начин, но тя си я има винаги, макар че, при натоварен автомобил и аеродинамиката му пада с много,
    та това е, ..мисля че вече и японците са разбрали, че на натоварен автомобил максималната му скорост, не е като на празен.. само вии останахте
  • 66 Prelude

    0 0 Отговор
    ако си качил багажник на покрива и там си караш картофите от село съм съгласен - като се натовари по този начин аеродинамиката се влошава и макс. скоростта пада.
  • 67 330и

    0 1 Отговор
    аз мога и да кача коша ти на багажника на покрива ми, няма да ми повлияе много, ама ако е обратно ... дали щи стиска да седнеш вътре?
  • 68 Prelude

    0 0 Отговор
    Ето ти да четеш за моя кош
    http://89.215.169.126/LOVE-PRELUDE/coupesde.pdf
    и тук
    http://89.215.169.126/LOVE-PRELUDE/CarandDriverBHC.pdf

    ------
    феновете на Хонда могат да намерят още стати тук (ще ги държа няколко дни) http://89.215.169.126/LOVE-PRELUDE/ :)
  • 69 330и

    0 0 Отговор
    показваш само че моят кош е с класи над твоя с тез статии
  • 70 Майро-Honda

    0 0 Отговор
    В тези статии твоя "класов" кош липсва ,но има по-голям кош- тройка купе и тя естествено е подгласник....
  • 71 Майро-Honda

    0 1 Отговор
    nasko kara4a bwm
    (гост)


    Тва батенца е голема тапниа и глупос аз с моито БМВ троика си минавам отсекаде и тва е наи яката кола сичко друго са само боклуци а на сички хеитари ше им кажа да почнат да карат истински коли а не боклуци и ако некои има нешто протиф да доиде да се дръпнеме под тунела на люлин да го видат колко струва



    Ей тва феновете на БМВ-добре че ви има...карате ме да се смея винаги