Автомобилният клуб ADAC публикува резултатите от изследване върху степента на удовлетворение сред собственици на 47 000 возила. Съставеният въз основа на допитването рейтинг поставя под сериозно съмнение стереотипа за шовинистичните автомобилни вкусове на немците.
Оказва се, че германците оценяват най-високо колите на Lexus. При това луксозният бранд на Toyota печели не само по параметъра "престиж на марката", а също с качеството на изработката и нивото на обслужване в сервизната мрежа.
Незаслужено надценяване на немското автомобилно производство показва и подреждането на останалите призови места в класацията. Втори в рейтинга за удовлетвореност се подрежда Subaru, а челната тройката попълва Jaguar.
Германска марка се класира едва на пето място в статистиката на ADAC. Porsche се подрежда след Honda, а останалите немски производители са далеч назад. BMW заема 10-о място, Audi - петнадесето, а Mercedes-Benz е чак на 19-о. Volkswagen се добира до 27-а позиция непосредствено пред Opel.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 bugs_bunny
11:06 04.11.2011
2 reality
Сега остава и Бай Ганю да осъзнае истината.
Но както винаги слънцето у нас изгрява най късно.
11:06 04.11.2011
3 Плексус
11:17 04.11.2011
4 Атанас Радев
11:26 04.11.2011
5 Станислав Маринов
11:39 04.11.2011
6 xaxa
11:44 04.11.2011
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 stenly
12:23 04.11.2011
9 Чопърцила Петров
12:52 04.11.2011
10 ozaki
12:59 04.11.2011
11 наивния
13:38 04.11.2011
12 __________
14:26 04.11.2011
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 като гост
15:26 04.11.2011
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Fiesta
16:13 04.11.2011
18 Антон Нанков
16:18 04.11.2011
19 D.I.D
17:54 04.11.2011
20 Сашо
18:37 04.11.2011
21 JAPAN
19:23 04.11.2011
22 Иван Гушевилов
19:44 04.11.2011
23 JapanPower
20:08 04.11.2011
24 tre
Е как при това положение може да се каже, че германците не харесвали германските коли... пълна тъпотия.
Коментиран от #29, #30
20:12 04.11.2011
25 330и
20:29 04.11.2011
26 сивик
20:42 04.11.2011
27 Prelude
21:02 04.11.2011
28 LASGO
21:18 04.11.2011
29 Чопърцила Петров
До коментар #24 от "tre":
@24tre, сериозно ти куцат познанията по статистика. Допускаш че 159-мата собственици на Лексус са 159-мата най-удовлетворени, ама със същата вероятност те може и да са 159-мата най-неудовлетворени от марката. Така че големината на представителната извадка не променя особено резултата.
А класацията е вярна просто защото резултатите съвпадат с резултатите от десетки други подобни статистики по целия свят.
Коментиран от #31
21:28 04.11.2011
30 Москвич
До коментар #24 от "tre":
@24, па на теб много сериозно ти куцат познанията по психология+статистика. Първо колкото повече са данните толкова по достоверен е резултата! Вземи се информирай малко. Стара истина е, че колата малко или много дава портрет на собственика. 159 каращи лексус - ами на морето от опели, VW и фордове в германия кви ще да са тези хорица? - Сектанти. Казано по меко - хора искащи да изпъкнат на фона на множеството и смятащи се са различни. Е как да са сбъркали - та нали по същество са самодоволни?! Що не са питали 10 собственика на Майбах?!?! Хаха.... Нали се сещаш, че може да са питали някоя леля в критическата с мерцедес А класа и вече компетентна...мухаха....И да, да си удовлетворен от дачия трябва да си идиот. Макар, че и за това си има логика - очакваш лошо и като не е чак толкова лошо + мин. цена и си викаш добре. А като купиш име(Мерцедес, БМВ, Ауди), а всъщност си взел техен компромис (най-евтините и с малко екстри) нормално е да си се настроил за нещо повече. Много може да се изпише, ама ще трябва да ви таксувам... :)Коментиран от #34, #39
22:38 04.11.2011
31 Москвич
До коментар #29 от "Чопърцила Петров":
@29 т.е...22:39 04.11.2011
32 JAPAN
22:41 04.11.2011
33 123,300д
00:03 05.11.2011
34 Prelude
До коментар #30 от "Москвич":
@30ето ти малко материал за размисъл (ако е възможно)
данните са от САЩ където каращите Лексус сас повече от 159
http://www.jdpower.com/news/pressrelease.aspx?ID=2011089
00:09 05.11.2011
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Москвич
10:33 05.11.2011
37 Москвич
10:56 05.11.2011
38 Prelude
гласовете за тях в германия също са малко - явно някаква друга порода самодоволни сектанти която признава че са сбъркали)
Ако наистина вярваш че само германия прави коли а япония само копира значи нищо още не си видял от автомобилния свят.
18:30 05.11.2011
39 Чопърцила Петров
До коментар #30 от "Москвич":
@30Mосквич, там е работата че в САЩ Лексус са хем най-продавани в премиум сегмента хем са първи по доволни клиенти. Което прави разсъжденията ти от коментар 30 напълно безсмислени.
20:19 05.11.2011
40 Москвич
23:49 05.11.2011
41 Москвич
00:02 06.11.2011
42 ха ха ха
Е да , Хонда трябваше да направи първата такава " V TEK" за да тръгнат и от БМВ с некадърните си опити които и до днес не са завършили с успех.
Що се отнася до дизелите. Хонда произвежда основно за Япония и Америка.Там хората печки не карат.За европейския пазар не беше целесъобразно да правят свой двигател до 2004 та.
Тогава пуснаха и свой двигател който се оказа по здрав от всичко което уж лидерите БМВ правят.
А за бензиновите двигатели и децата знаят че Хонда са безспорни лидери. Ако не можеш да четеш помоли някой да ти прочете кой е лидер в двигателостроенето и колко по малко дефекти дават японските коли от немските.
А що се отнася до М3 не ме карай да се смея.Този глупав опит да се направи от баварски кош нещо спортно веднага блесва когато го поставиш до истински спортист какъвто е Nissan GTR.
БМВ просто ближе подметките на японския екстремен спортист снабден с технологии които БМВ ще въведат евентуално след 20 години. И межу другото цената на двете коли е еднаква!!!!!.
Айде много здраве и като покараш друга кола освен Москвич ела да даваш мнения.
10:34 06.11.2011
43 330 хонди не струват 1 бмв
10:50 06.11.2011
44 Prelude
Да видях го. Нищо не съм решил бе човек, просто ти обеснявам че си противоречиш. Първо стъпваш на аргумента че в германия каращите дадена марка били малко и въз основа на това вадиш изводи, после за италия и индия пък били много ама там нямало значение, и накрая у нас в Гоуфланд били много и това било показателно :) Ти внимаваш ли изобщо какво пишеш?
Прелюд vs M3 ? Това сравнение идва от теб - сам си правиш смешките и сам си се смееш - не е на добре :)) . Сравняват се коли на една цена. Сравни Прелюда с всичко немско на неговата цена! Качвал ли си се в Прелюд да видиш каква кола е? Карал ли си го ? Ако не си, или карай, или слушай какво ти говорят хората:
"In road and comparison tests, our editors found the Honda Prelude Type SH to be one of the best-handling cars in its class -- truly a driver's car."
"In 1999, the Prelude won Edmunds.com's Editors' Most Wanted award for Best Sport Coupe ($10,000-$25,000). In 2000, it won again for Best Sport Coupe."
Ако пък си карал и продължаваш да мислиш така, седи си в москвича (бил той руски или немски), не заслужаваш по добро.
12:13 06.11.2011
45 WRC
Някой ден и нашенеца ще осъзнае истините но до тогава ще повтаря приказката на шопа "от Витоша по високо нема и от Искъро по глибоко нема".
И много правилно отбелязаха колегите БМВ евентуално след 20 години ще направи кола като ГТР.
А разните драскачи тука да не пишат какво била направила някаква тунинг фирма с БМВ защото ако вземем да пускаме какво са направили тунерите с Нисан тогава съвсем ще се засрамите с вашите смешни баварски сандъци които уж били спортни.
Спортни спортни ама като се замисля сигурно има поне 10 фирми с повече спортни успехи от тях.
Естествено тук не броя великите успехи постигнати в епични битки срещу пернишки голфове в квартални гонки.
Там БМВ няма настигане.
13:21 06.11.2011
46 CARROLL SHELBY
14:07 06.11.2011
47 Майро-Honda
Само лека поправка в незнанията ти-точно БМВ много некадърно(за разлика от други марки) оптитаха да копират В-тек на Хонда с тякното В-.нус...останалите ти глупости няма да ги коментирам. И да знаеш че в Япония се карат най-много японки което значи че японците са много прости за да не карат германки ( това по твойта логика)
18:15 06.11.2011
48 Явор Иванов
20:44 06.11.2011
49 330i
22:29 06.11.2011
50 сънчо
Спокойно и вие ще разберете някой ден че това е само една реклама.
Както се вижда от статията дори и немците са го разбрали.
Айде сега деца лягайте си и ако ви се присъни как ви дерат кожата в сервиза заради баварския боклук който сте имали глупоста да си купите внимавайте съня е много вероятно да се превърне в реалност.
Сервизите от такива като вас живеят и целия рекламен отдел на БМВ също.
Айде лека нощ.
23:04 06.11.2011
51 Майро-Honda
И за ква завист говориш БМВ може да си купи всеки ,нали? ...думата за теб е СЪЖАЛЕНИЕ
23:05 06.11.2011
52 Майро-Honda
23:19 06.11.2011
53 tre
Няколко човека директно си казват, че се чувстват щастливи и доволни с германските си коли. Само един-двама отправят някакви общо взето градивни критики към германските автомобилни производители. Един-двама са и тези, които отправят похвали за японските производители. Огромното мнозинство обаче си подкрепя германските производители с думи като: "немски автомобили = технологии + качество", "купуването на Audi, BMW или Mercedes е повече от купуване на кола" и т.н.
Ще завърша с нещо отново от техния форум:
"Lexus - 159 анкетирани
VW - 6406 анкетирани
Това казва всичко!"
p.s. за сведение: карам японец :)
Коментиран от #56
23:24 06.11.2011
54 Stoqn
00:02 07.11.2011
55 Prelude
Нямало е нужда да гледаш там, това което си видял във форума се вижда и от анкетата - броят на собствениците на немски коли в германия е по голям от този на японски. Това което не се вижда във форума а се отразява в анкетата е какво мислят СОБСТВЕНИЦИТЕ за СВОИТЕ коли.
Коментиран от #57
00:17 07.11.2011
56 Чопърцила Петров
До коментар #53 от "tre":
@53Значи викаш 159-мата собственици на Лексус се наговорили щото се познавали, а 133-мата собственици на Ланча или 352-мата на Алфа дето са супер фанатици по принцип не се познавали и не се наговорили. А пък 140-мата собственици на Мини се наговорили да си оплюят марката. Тия с Шевролет и Крайслер и те.
Ха-ха, какви ли не идиотизми може да прочете човек по автомобилни форуми.
А, между другото как ли се наговарят стотиците хиляди собственици на Лексус в САЩ? Че и там Лексус са на върха по удовлетвореност, я питай във форума Т-онлайн да видим какво ще кажат шаман(дур)ите.
01:38 07.11.2011
57 330и
До коментар #55 от "Prelude":
@55, какво стана с втория закон на Нютон...разбра ли че грешиш?по статията: на това твърдение се смее цял свят, барабар с циганите
Коментиран от #59
19:30 07.11.2011
58 reality
От там е първата причина за неудовлетвореност.Плащаш много за немска кола защото уж била качествена.После се оказва че съвсем не е така.
Като си купуваш Дачия например си наясно какво да очакваш за парите си.И след като колата е според очакванията ти си доволен.
Купуваш Ауди например и очакваш тази кола да е най най.
После се оказва че се чупи често,даваш много пари за ремонт и т.н.
Нормално е да си разочарован.
На американския пазар си проличава най добре за какво става дума.Там и продажбите и удовлетвореноста от японските коли е най голяма.
За Япония не говорим.Там германска кола е голяма рядкост.
А това за технологиите е много спорен въпрос.
Който е виждал Лексъс знае че БМВ не предлага нищо повече като технологии от тази кола.Така че германците има над какво да се замислят след като искат толкова пари за колите си.
20:28 07.11.2011
59 Prelude
До коментар #57 от "330и":
@57аз знам че не греша но виждам че ти не си го разбрал :))
максималната скорост на равен път не зависи от масата на автомобила. От масата зависи за какво време се достига тя.
20:40 07.11.2011
60 520 zender
20:45 07.11.2011
61 330 хонди не струват 1 бмв
21:31 07.11.2011
62 Prelud
ето го математически
мощността = работата за единица време P=A/t (трябва да го пише някъде в учебника за 8ми клас)
работата е силата по разстоянието A=F.r (пак от там)
заместваш A горе и става P = F.r/t, r/t е разстоянието за единица време, т.е скоростта. става P=F.v или F=P/v (силата на двигателя е равна на мощността която развива в даден момент делена на скороста в този момент)
При максимална скорост имаш изравняване на двигателната сила със силата на съпротивление - тя е коефицента на съпротивление по скоростта на квадрат Cv^2
P/Vmax = CVmax^2 от ляво е двигателната сила, от дясно съпротивителната
Vmax = koren treti ot (P/C)
22:49 07.11.2011
63 BMW NEVER
При тях никой разумен аргумент не действа.В промития мозък циркулира само една мисъл: "БМВ си е БМВ"
Дори на една кофа за боклук да сложа емблема БМВ пак ще кажат че е велико творение.
Ако имаш търпение обяснявай ,аз отдавна съм се отказал.Все пак и сервизите трябва да се изхранват от нещо.
00:29 08.11.2011
64 Майро-Honda
01:17 08.11.2011
65 330i
ДРУГАТА голяма спираща сила е съпротивлението на въздуха - и то по-същия начин, но тя си я има винаги, макар че, при натоварен автомобил и аеродинамиката му пада с много,
та това е, ..мисля че вече и японците са разбрали, че на натоварен автомобил максималната му скорост, не е като на празен.. само вии останахте
19:51 08.11.2011
66 Prelude
21:34 08.11.2011
67 330и
21:40 08.11.2011
68 Prelude
http://89.215.169.126/LOVE-PRELUDE/coupesde.pdf
и тук
http://89.215.169.126/LOVE-PRELUDE/CarandDriverBHC.pdf
------
феновете на Хонда могат да намерят още стати тук (ще ги държа няколко дни) http://89.215.169.126/LOVE-PRELUDE/ :)
22:40 08.11.2011
69 330и
21:25 09.11.2011
70 Майро-Honda
00:34 10.11.2011
71 Майро-Honda
(гост)
Тва батенца е голема тапниа и глупос аз с моито БМВ троика си минавам отсекаде и тва е наи яката кола сичко друго са само боклуци а на сички хеитари ше им кажа да почнат да карат истински коли а не боклуци и ако некои има нешто протиф да доиде да се дръпнеме под тунела на люлин да го видат колко струва
Ей тва феновете на БМВ-добре че ви има...карате ме да се смея винаги
00:35 10.11.2011