2 Февруари, 2010 12:14 43 476 164

Lancia Lybra

  • lancia-
  • lancia lybra-
  • alfa romeo 156

Името Lancia заслужава място не само сред най-старите и престижни марки в историята, а и във всеки учебник по маркетинг. Компанията с лекота влиза в ролята на пример за загубеното доверие на купувачите, което не може да бъде спечелено обратно дори с изключително сполучливи нови продукти. Години наред италианците подкопаваха имиджа си с красиви, но откровено некачествени коли. Слабата надеждност и бързото обезценяване родиха потребителски стереотипи, които пратиха марката сред аутсайдерите и в крайна сметка доведоха до оттеглянето є от повечето чуждестранни пазари. По ирония на съдбата точно когато стигна дъното в края на 90-те, Lancia пусна модел, който обърна наопаки наслагваните с десетилетия негативни представи за масовите апенински автомобили. За съжаление бе прекалено късно и от достойнствата на новата Lybra се възползваха само малкото останали фанатични поклонници на марката или някои съвсем необременени от предубеждения купувачи. Отгоре на всичко автомобилът не се продаваше официално почти никъде извън Италия заради невъзможността на компанията да поддържа рентабилни представителства в други страни и за радикалната промяна в продуктовите стандарти на марката просто нямаше как да се разбере.

Въпреки "информационното затъмнение" Lybra се радва на завидна популярност в страни като България, където ценовият фактор има водещо значение при покупка на употребяван автомобил. За разлика от предшествениците си обаче, моделът трупа точки не само защото е евтин, а и с изненадващо високо си качество. Макар самите италианци да я спрягат за наследник на Dedra, "очилатата" Lancia няма почти никакви допирни точки с компактните хечбекове, чиято платформа компанията използваше по традиция за седаните от клас D. В технологичен план Lybra може да се смята за вариант на другата апенинска бомба от края на 90-те Alfa Romeo 156, но замислена и конструирана с акцент върху лукса, удобството и престижа, а не спорта. За разлика от "братовчедка" си от Ливорно, Lancia-та трудно може да мине за красавица. Необичайният дизайн е дело на стилистите на компанията, а не на някое от известните ателиета, и съвсем не се харесва на всеки. За сметка на това сглобката на

каросерията
се отличава с непознати за апенинското автомобилостроене стандарти. В пряко сравнение с широко акламираната Alfa Romeo 156 качеството на изработка на Lybra печели дори повече хвалби. Разбира се, съществуват и негативни аналогии - например по адрес на издръжливостта на гумените уплътнения на вратите. Lancia-та обаче трупа активи в графата "практичност". Най-малкото не е нужно да се внимава толкова за растоянието до съседните коли при паркиране, защото за разлика от 156-ицата вратите са защитени от лайстни.

Онова, по което Lybra изостава от германската конкуренция, си остава

интериорът
Макар да е на светлинни години от предишните модели на компанията, от качеството на сглобката и вниманието към детайла има какво да се желае - просто купувачите вече са прекомерно разглезени. "Очилатата" Lancia обаче наваксва с материали и оборудване, каквото практически не се среща в този сегмент, камо ли пък в тази ценова категория. Огромна част от употребяваните екземпляри разполагат с двузонов климатроник със сензор за замърсяване, цветен дисплей на централната конзола, сателитна навигация, трип-компютър, интерфейс за свързване на мобилен телефон и хай-енд стереосистема Bose с мощност 200 вата. Изключително приятно впечатление оставят тъканите в салона. За жалост алкантарата, с която са тапицирани повечето коли от модела, се зацапва лесно и се нуждае от по-специално отношение.

Недомислените детайли са сведени до минимум в сравнение със миналото, но все пак не липсват. Потенциалният собственик на Lybra трябва да свикне с мисълта, че ще му се наложи смяна на копчетата на електрическите стъкла (вероятно неведнъж за шофьорската врата), а с изгорелите крушки на фаровете трябва да се внимава заради чупливите вътрешни капаци на светлините. Добрата новина е, че като брой на неизправностите в електрическото оборудване Lancia-та се представя не по-лошо от германската конкуренция от същите години на производство. Сред малкото доказано слаби места са умивателите на фаровете (където ги има), които почти задължително дефектират рано или късно.

Както може да се предположи за по-улегнал и луксозен автомобил, Lybra разчита на мускули от FIAT, а не на брутална сила от Alfa Romeo. Базовият 1.6-литров

мотор
със 103 к.с. е познат от Bravo и въпреки темперамента си изпитва известни трудности с доста по-голямата Lancia. По-добре с теглото и габаритите на лимузината се справя 1.8-литровият VVT със 131 коня, но за такъв автомобил истински подхожда само двулитровият петак. При това познавачи на модела препоръчват леко дефорсирана му версия със 150 вместо 154 к.с. Намалението на мощността се компенсира с доста по-удачна крива на въртящия момент, по-тиха работа и като цяло по-комфортни характеристики.

Специално внимание заслужава и другият петак в гамата. 2.4-литровият турбодизел с мощност 134, 140 или 150 к.с. дърпа като обуземял и харчи съвсемни скромни количества гориво. Единственият му потенциален недостатък е натоварването, на което 300-те и кусур Нм подлагат силовото предаване. В този смисъл напълно достатъчни са и трите варианта на по-малкия нафтов мотор с обем 1.9 литра и мощност 105, 110 и 115 коня.

Всички мотори се отличават с достатъчен ресурс и при полагането на елементарни грижи дефектират много рядко. Достатъчно е да не се вярва на сервизните предписания за смяна на ангренажния ремък на 120 000 км. Практиката показва, че операцията трябва да се извършва двойно по-често, за да се избегнат тежки повреди. При дизелите пък е добре да се избягва горивната електроника на Lucas, чиито ремонти излизат изключително скъпо.

Ходовата част
на Lybra повтаря напълно Alfa Romeo 156, но само на предния мост. Задното окачване има изцяло различна конфигурация с т.нар. управляеми надлъжни носачи (Guided Longitudinal Arm, GLA). Те позволяват на Lancia-та пасивно дозавиване със задните колела и гарантират коренно различно ниво на комфорта. Освен това компонентите на окачването са разположени под нивото на багажника, пружини липсват и така не се отнема полезен обем. Недостатъкът на подобна схема се състои в теглото на масивните надлъжни носачи. Италианците са го превъзмогнали с използването на алуминий. Макар и сложно устроен, механизмът демонстрира достатъчен ресурс и собствениците на Lybra практически не се оплакват от скъпи ремонти. Малко изненадващо критики се чуват по-скоро по адрес на возията, която минава направо за твърда по италианските стандарти.

Достоверни статистики за дефектите на "очилатата" Lancia липсват заради слабата разпространеност на модела извън Италия, но ако се съди по досието на сходната като техника Alfa Romeo 156, типични проблеми с 5-степенните

трансмисии
липсват. По-предпазливите купувачи обаче избягват 4-диапазонния автомат с адаптивно електронно управление и възможност за ръчно превключване на предавките. Потенциалните разходи за ремонт на този възел просто не се връзват с цената на автомобила.

През 80-те и 90-те Lancia направи всичко възможно да разруши имиджа си и доверието в продукцията на марката съвсем закономерно клони към точката на завръмване. В случая с Lybra обаче би било редно скептицизмът да отстъпи място на обективността. Моделът го заслужава.

СПРАВКА ЗА МОДЕЛА

Lancia Lybra (Tipo 839)

ИСТОРИЯ 

Юли 1999 Започват продажбите на Lancia Lybra. Наследникът на Dedra се предлага с каросерия седан и комби. Гамата от двигатели се състои от 1.6-, 1.8 и 2.0-литрови бензинови мотори с мощност 103, 131 и 154 к.с. Дизелите са с обем 1.9 и 2.4 литра (105 и 134 к.с.)

Октомври 2000

Мощността на най-големия бензинов агрегат е намалена на 150 к.с. за оптимизиране на кривата на въртящия момент. 1.9-литровият дизел вече развива 110 коня, а 2.4-литровият - 140.

Май 2001

Ново увеличение в мощността на малкия дизел, този път на 115 к.с.
Април 2002    Големият дизел е форсиран до 150 коня.

 

 

 

 

 

 

 

ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ

Двигател (без оборудване)
3 700 EUR
Скоростна кутия (автоматична) 1 350 EUR
Динамо 190 EUR
Стартер 240 EUR
Водна помпа 55 EUR
Ауспух (без катализатор) 560 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 360 EUR
Накладки (предни дискови) 60 EUR
Фар (комплект)

240 EUR

Преден калник 110 EUR

Цените са за оригинални резервни части по справочника Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел Lancia Lybra 2.0 /150 к. с./, произведен през 1999 г

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 forca italy

    42 10 Отговор
    za sreden klas avtomobil tova e markata
  • 2 Цецо

    41 3 Отговор
    Определено това е най-луксозният автомобил в класа си. Интериорът е просто перфектем, а също и предлаганото оборудване - почти всека Либра е с двъзонов климатроник. Недотам красиви са единствено предните фарове.
  • 3 Renault Fan

    7 5 Отговор
    Доста добър избор. Аз лично карам френски автомобил, но също така преди покупката се замислях да взема италиански автомобил - Фиат/Алфа/Ланча. Смятам, че днешно време покупката на "нещо немско" единствено обвързва собственика с доста по-скъпа поддръжка, двойно (поне) по-високата цена. Остава само задовоството от "зяпането" на емблемата VW или Audi... Няма я вече немската здравина, остана само голото име и високата цена ;) Затова все повече хора ще карат италиански и френски колици и ще се радват на двойно по-ниски цени при покупка и при поддръжка на същото качество като при "немецО" :)
  • 4 lubomir v. tarnovo

    8 11 Отговор
    dai si koli4kata da q pokaram 1 sedmica kakto si karam BMWto i togava 6te govorim za ka4estvo i zdravina
  • 5 forca italy

    49 6 Отговор
    DAI SI TVOETO SKAPANO BMW DA GO POKARAM I AZ EDNA SEDMICA DA VIDI6 TI KOLKO E ZDRAVO AMA DA J KARAM KAKTO AZ SI KARAM MOITA ALFA POVE4E OT 2 DENA NJMA DA IZKARA TAZI NEMSKA TOJGA NI KATO VARVENE NI KATO ZDRAVINA HA HA BASTUN SAMO SE ZABLUJDAVETE SELSKI PRA4KI 4E BMW VARVAT SMJH GOLJM TAKIVA KATO TEBE SME6NICI KOLKO PATI SAM GI PRAVIL BARLIVI 4E TI SIGURNO TOLKOVA KOSMI NA TAPATA SELSKA KARTUNA NJMA6 HA HA OOOOOOOOOOO ZABRAVIH TI SIGURNO SI DOSTA PLE6IV HA HA HA KLOUN VZEMI SE SKRII V GORATA HA HA
  • 6 човек

    29 4 Отговор
    Доста грубо звучи,но е идоста прав!
  • 7 asdassda

    7 53 Отговор
    Италианските коли Алфа,Фиат и Ланчиа само бучат собствениците им си мислят че са големи бегачки а пък не е така и съм се убедил със моята бивша Алфа 145.Сега съм със Немска кола,....просто имаш чувството че не си се качвал в кола преди а в някаква имитация на кола(каруца).
  • 8 lubomir v. tarnovo

    5 22 Отговор
    my6lio proveri dali nqma6 temperatyra koi znai kak po cql den kisne6 v nqkoi serviz sas taq vagonetka SRI DA QDE6 JABI 4E ZAPO4VA6 DA HALUCINIRA6 I GOVORI6 GLUPOSTI ha ha ha FORCA
  • 9 forca italy

    25 6 Отговор
    vzemete se skriite ne6tastnici na nemski tojgi klouni i kakva e tazi nemska taliga za kojto mi govori6 4e kato se ka4i6 имаш чувството че не си се качвал в кола преди а в някаква имитация на кола(каруца). - + Одобрения: 0 Неодобрения: 0 a bastun 4e ne moga da se seta palj4o da ne bi da e golf 3 s mp3 ha ha ha ne6tastnik a za servizita mi6ko 6te ti kaje ne6to kloun takav samo moje dami zavijda6 4e ne vlizam v servizi v sa6toto vreme se 4uda kak vie fenovete na nemski 4ainici upotrebjvate dumata servizi mai vie imate navik da kisnite po servizite znam 4e vi e trudno da si priznaite no e fakt sme6nik Съобщи за нерередност
  • 10 forca italy

    36 6 Отговор
    Аде да върна феновете на немските автомобили към 1987г.Някои от вас не са били родени тогава.Тогава тъпите италианци за пръв път показаха модела алфа 164 от сегмент С с предно предаване,както немците ги класифицират.Когато излезе на пазара през 1988г се видя как се прави дизайн.Мерцедесите с тия антени отзад приличаха на транзистор ВЕФ 206 и бяха с аеродинамика на волга М21.И като почнеш от 190 та като стигнеш то S-ките,интериора на всички беше еднотипен в стил 123.Това е по отношение на дизайна-те италианците,понеже нали не разбират от дизайн не го пипнаха с малки изключения този модел до края на 1997г до излизането на 166,който има повечето от чертите на 164.А по отношение на двигателите-в момента пак тъпите италианци разработват ново поколение дизелови двигатели,но този път 2-3 години няма да дават технологията на друг.Вече им дадоха за домашно с първите стъпки на Мултиеър технологията.А действително-на Фолксваген и Ауди защо ли не сложат за емблема един чайник или самовар,защото почти няма собственик на такъв автомобил над 8г,който поне веднъж да не е сменил радиатор на парното/в началото на юни поради жегите наличността в магазините се изчерпва-ПРОВЕРЕНО/ и/или/ охладителен радиатор.БМВ не ги коментирам-те са изкоментирани-Бензин-Масло-Вода!А италианските кочини са много слаби-сутрин сменям шарнир,като севърна от работа-накрайник.На другата сутрин-амортисьор и т.н.Вярвате ли ми?
  • 11 forca italy

    20 5 Отговор
    tapite 6vabi sa tapi imetatori ha ha osven da kradat drugo ne mogat da izmisljt ha ha dai da piat po to4no da se nalivat s bira i da hapvat mnogo joani ha haklouni na nemski drangeli ha ha bastuni
  • 12 asdassda

    7 26 Отговор
    ei 4ovek "forca italy" samo edno 6te ti kaja,vurvi na psihiatur,ti si izperkal totalno,kato oniq kratuni italianskite ka6oni.Sme6nik haha
  • 13 +

    5 16 Отговор
    От BMW смятат, че предното предаване е делo на сатаната! Джеймс Мей-Top Gear
  • 14 asdassda

    1 15 Отговор
    Как разбра че става на дума за голф.Само че не 3 а 5 със MP5 , razbra li be.
  • 15 lubomir v. tarnovo

    4 20 Отговор
    tap4o ako zapo4na da izrejdam postijeniqta na 6tabite pone mesec ne trqbva da stavam ot kompa a na mercedesa nikoq ot tiq italqnski makaroni nqma i nqma da imat negoviq lyks i ekstri SKAPANQK
  • 16 JJJ

    7 15 Отговор
    forca italy, вземи си хапчетата и лягай да спиш. Не те знам откъде си копнал тая тирада с връщането на феновете на немските коли към 1987 г., ама явно нито ти, нито авторът сте чели достатъчно. Ето ти кратка справка: коефициентът на въздушно съпротивление на Алфа 164 е 0,30 (1989 г.); също толкова е при Ауди 100, ама от 1983-та, сам сравнявай с оня дизайнерски и инженерен шедьовър Алфа 75 от 1985-а (0,34). Можеш да сравниш и с Калибра, пак от 1989 г. - 0,26, или БМВ серия 8 - 0,29. S-klasse W140 (1991 г.) има коефициент 0,31 - колкото Алфа 156 от 1997 г. Чети бе, чобанин, просвещавай се, пък после спами колкото щеш! Пациент...
  • 17 kirilpz

    38 2 Отговор
    Здравей те.Моите уважения към всички.Първият автомобил си купих през 1986г и беше OPEL.Имал съм и WV,Peugeot,ford и FIAT различни модели от посочените марки.С BMV Citroen и Chrysler имам много километри изминати по задължение зад волана. За мое най-голямо учудване се оказа че италианците правят едни от най-добрите автомобили.Относно заяждането кои правят най-добри автомобили е излишно защото всеки има право на мнение,все пак живеем в свободна страна.Относно квалификациите и убидите са присъщи на хора с нисък интелект.
  • 18 Ко И туй

    4 25 Отговор
    скълцания автомобил.тия от ланча май не изтрезняват ?!? Да не би пък дизайнерът им да е индиец?
  • 19 forca italy

    12 5 Отговор
    jjj palj4o vzemi po4eti malko literatura za italianskite koli i togava moje da spore6 s men nedei da bade6 kon s kapaci kato drugite klouni koito hvaljt nemskite 4ainici vzemete se skriite sme6nici na nemski tojgi ha ha a tova za koeficenta malko ne sam saglasen palj4o
  • 20 forca italy

    11 3 Отговор
    vzemi vij kakvo sa izmislili italiancite i kakvo sa vzemali tapite 6vabi i togava sednete da pi6ete sme6nici to i f1 se vijda koi sa nai dobrite tam tapite 6vabi prosto blednejt o6te pove4e ha ha a osobeno sega kato se razdeliha s maklaran da vidim kakvo 6te pravjt zavaliikite ha ha bastuni v f1 se vijda koi sa nai golemite klouni tam se misljt genialnite tehnologii bastuni a tam 6vabite hi4 ama hi4 gi nema ha ha koi sega e n1 sme6nici ha ha
  • 21 lubomir v. tarnovo

    4 5 Отговор
    ot formulata do obiknoveniq avtomobil ima mnogo golqma razlika be idiot takav varvi ve4e na lekar da te pregeda ako kaje 4e si dobre kaji mu i toi da se pregleda
  • 22 forca italy

    8 2 Отговор
    tolkova gi razbira6 4e neprestavam da se smej sme6nik tolkova si povarhnosten 4e i ti dori nsamia ne moje6 da go razbere6 ve4e mi e jsno kolko gi razbira6 ne6tata ha ha kloun hodi v cirka da si pokazva6 nomerata tam pone publikata 6te te haresa ha ha
  • 23 Fiat

    23 1 Отговор
    Пичове-не се нападайте-и на други места съм писал-купете си нова кола-покарайте и тогава говорете-но сравнявайте марки от една и съща категолия!!!! Имал съм и немска кошница-сменявах и гумите всеки 2месеца-и ръчках -ама якооооооооо-и нямаше проблем!!! Сега съм с италиянка-пак правя същото-акъл в главата не ми е дошъл)))) -но пак няма ядове!!!! Ако си купите кола от някой "чирепар"-ако ще гъза да си сдерете-няма да я оправите-и ще намразите марката до дъното на душата си!!!!!! Повечето от вас не са и виждали дадена кола-а се изказват-направо експертно-карайте си "талигите" или "кошниците" и не се заяждайте едни с други!!!!!!!
  • 24 Stefan

    16 1 Отговор
    Kato pro4etoh mneniqta do tuk ostanovih 4e ne sym samo az tozi koito ne e fen na nemskite vozila.Moje i da mi se smeete no moeta maraka e SKODA.ako ne be6e tq sigurno 6tqh da sym na LANCIA.Mnogo se kefq na inalianskite koli.Alfa vinagi sa bili edna kra4ka pred BMW po otno6enie na motora.Modela 164 e legandaren daje koito pomni seriala Oktopod 6te vidi 4e tam mafiqta si kara takiva.Lancia Delta Integrale e superavtomobil.vizadl sym takiva i sa neotrazimi.da ne vlizam v podrobnosti no nemskite koli naistina si ostavat samo edno ime no po otno6enie na ka4estvoto ve4e mai ne sa te na vyrha.
  • 25 lubomir v. tarnovo

    1 12 Отговор
    samo kato kaje6 4e italianskite koli sa nai -dobrite i 6te zasen4i6 svi4ki 6oymeni napravi si TV predavane s ydovolstvie 6te ti se smeem VSI4KI znam 4e moje6 da izcepi6 o6te nqkoi biser zatova ti go prepora4vam
  • 26 forca italy

    7 3 Отговор
    nali pro4eti izkazvaneto na stefan pove4e njma kakvo da govorim palj4o karai si nemskata tojga i se kefi 4e kara6 podobie na avtomobil ako taka moga da go nare4a bastun pisna mi da se obesnjvam na bastuni kato teb koe e nai dobroto sme6nik si i sme6nik 6te si ostane6 ha ha
  • 27 do forca italy

    3 7 Отговор
    Imam edin vypros kym forca italy ! Pi4 kolko koli si smenil do sega i kakvi sa bili ,6toto taka kato ti 4eta komentarite sigorno do sega si karal samo edna i tova e nqkav bokluk ot sorta na alfa 147
  • 28 lubomir v.tarnovo

    2 11 Отговор
    ei tapanar za6to barovcite karat BMW MERCEDES ILI AUDI KOLKO SII VIDQL S ALFI takiva kato tebe po cql den pod daraka omazani v masla kalaf neobrazovan
  • 29 forca italy

    8 3 Отговор
    ei muhlio 6toto sa takiva 6mataroci kato teb a ne karat li i ferari ili mazerati quatroporte koeto 5 klasi nad s klasa i kojto darji i po visoka cena na staro ot s klasata bastun kolko sa horata koito mogat da si pozvoljt da karat mazerati quatroporte a bastun otgovori mi be palj4o moje da proveri6 v tapia nemski sait za koli vtora upotreba i 6te se ubedi6 kloun takav aide sega tova ti go ostavam za doma6no da go nau4i6 4uva6 li carvul utre 6te te izpitam sme6nik ha ha i da si nau4i6 hubavo uroka 4uli za da ne se izlaga6 pove4e ha ha
  • 30 forca italy

    10 3 Отговор
    tarnovski bek karai si karucata tam po bairete
  • 31 Stefan

    14 2 Отговор
    tam e problema 4e nemskite koli sa "mutreski"a ako ti pitam kakvo s 4etirite kryga na Audi i 6te bylbuka6 pod plo4kite.mislite si 4e ako karate nemski barovski koli 6te grabnete vnimanieto.da ama ne.pylno e s takiva koli ve4e i nikoi ne se vpe4etlqva.BMW 3-ta seriq se prevyrna v romska kola.vseki vtori brat kara takava.(ni6to protiv romite)Vsqko vtoro BMW troika e razdalo na pytq.Pi4a s Alfata moje da ne e smenql koli ama za6toto Alfata mu e jelqzna.Moite Skodi sa s izcqlo podcinkovani kupeta i nqma da mi se naloji skoro da kyrpq kato Gils 3 naprimer.vizdal sym Quatroportte i na istina e nerealen avtomobil ta dori i Lancia Tesis tolkovo nerealen dizain.ot mercedes mai vyobrajenieto im e ograni4eno.
  • 32 lubomir v.tarnovo

    5 7 Отговор
    ha ha pone bavareca moje da gi izka4va a ne kato alfata da varvi samo v sanq ti i nai-dobra v me4tite ti a ti ot koe selo si be ov4ar smotan kvi doma6ni be ha ha ha o6te si na lape6ki akal varvi v grada da vidi6 horata kakvi koli karat a ti s kakva konserva se ma4i6
  • 33 JJJ

    4 11 Отговор
    forca italy, сигурен ли си, че родителите ти не са първи братовчеди? Или си заченат покрай Чернобил през пролетта на 1986-а? Сериозно, човече, имаш спешна нужда от специализирано лечение. Абсолютно неотложно...
  • 34 Top Gear

    2 13 Отговор
    Ей начетените жабарчета искам да ми отговорите на един въпрос : Кой слага за пръв път в колата си въздушни възглавници ? Кой слага за пръв път в колата си сателитна телевизия ? ..... Аааааа май бяха тъпите шваби а ? .... Друг въпрос : Защо италианските Би босове карат Мерцедеси и Бмв-та ?!? Хайде на този въпрос ще Ви оставя да ми отговорите !
  • 35 Stefan

    8 1 Отговор
    ti pod BI bosove ima6 Bi-sexualni li.teq "iatlianski gyzeta" za koito govori6 qvno karat Benz i BMW za6toto ne mogat da si pozvolqt Quatroportte za tova si jutkat sys nemskite vozila.sega koi pyrvi tova koi vtori.tova nqma zna4enie.sega vidqhte li kakvo stana s Toyota.4,6minilona koli s defekti po celiq svqt.predi vreme mercedes bqha drypnali 250 hil. koli za defekt v kolanite.IMIJ tova e edinstevnoto koeto e ostanala na nemskite "veliki" marki skoro i za tqh 6te slu6ame kak dyrpat koli ot pazarite zaradi defekti.
  • 36 forca italy

    4 1 Отговор
    stefane dano se opitat da te razbirat tova koeto kazva6 no malko me samnjva te sa kone s kapaci ha ha ha ina4e evala za izkazvaneto ti blagodarj ti no za men njma smisal da si habi6 ve4e dumite si kakto kazah te sa kone s kapaci ha ha ha
  • 37 lubomir v.tarnovo

    1 6 Отговор
    koi e kon s kapaci be zablodena ovca takava za6to edna italiaska kola stryva s nqkolk pati po malko ot nemskata a 6te ti kaja 6toto im e takova ka4estvoto stefane az kato se paniq si lqgam
  • 38 Stefan

    4 1 Отговор
    gledai sega Forca.toq "super Lubo ot VT go gledam 4e si dava mnenieto za vsqka nova kola.az ot vsi4ki koli ne razbiram i ne se butam navsqkyde.ti lub4o 6te mi kaje6 li nai na kraq kakvo zatitava6:BMW BENZ TATA ili nqkoq druga.az razbiram ot SKODA i se kefq na ital.marki.istina e 4e nemskite sa ka4estveni ama ne i nai novite.pulni s elektronika a 4e defekti imat davai da vyrvi.kakvito i extri da imat ako se dumne6 s 150 i si out.vsi4ki gi testvat ot 40 do 100 za sigurnost ot tam na gore e kysmet.taka 4e nemsko frensko italiansko 4e6ko pri takava situaciq markata ne e ot zna4enie.
  • 39 lubomir v.tarnovo

    1 1 Отговор
    stef4o lubo te pita na SKODA koi im proizvejda dvigateli te a 6to se otnasq koi koli za6titavam glavno nemskite i nai-ve4e BMW a za dumkaneto tam ve4e nikoi ne e zastrahovan
  • 40 D.Stanev

    20 1 Отговор
    Щях да повярвам ако не карах Либра. Много от достойнствата на автомобила са спестени, а недостатъците преувеличени. Обективно мога да кажа, че превъзхожда един Пасат от същата година практически по всичко. Истинският хроничен проблем на Либра са тампоните на стабилизиращата щанга - проблем, който се решава с щанга от Алфа 147 и пауърфлекс тампони (180 лв с труд). От там натам всичко е о.к. Интериора от висококачествени материали и за разлика от немските коли не се чуват поскръцвания и похлопвания. Дизелите заслужават адмирации. Ходовата част съвсем не е като на Алфа 156 и е доста здрава (като изключим въпросния проблем с тампоните на ст.щанга)- вече 46000 по българските пътища нищо не е хлопнало. Най-доброто качество за парите ви - добри екземпляри могат да се намерят до 6500 и определено си заслужават всеки лев.
  • 41 lubomir v.tarnovo

    4 10 Отговор
    koe skarca v nemskite q q sravni s nqkoq dr kola 6to s pasat to4no pokarai q istinski de ne samo do 3000 oborota pove4e ne siq naspapval nali
  • 42 passat

    0 15 Отговор
    хаха и кво D.Stanev искаш да кажеш че тая Lybra е по-добра от Vw Passat 4,много си заблуден , карай си таз Либра и не намесвай немските зверове.Тя може да е добра но,по нищо не превъсхожда Пасат 4 , абсолютно.

    Коментиран от #153

  • 43 Top Gear

    5 1 Отговор
    Объркал съм буквите, трябваше да е "В" ! Направи малко справки със цените и пак ми кажи дали немеца не може да се равнява на прословутото Quatroporte ! Не казвам, че колата е лоша .... нищо подобно, но за хора като тези от италианската мафия парите са без значение, така че сам можеш да видиш какво предпочитат да карат те!
  • 44 Stefan

    7 1 Отговор
    Pyrvo do Lub4o ot VT.men li4no me drazni fakte 4e skoda imat motori na VW.tova 4e e s nemski motor i kutiq ne pravi Skoda nemska.po tozi na4in Skoda spestqvat posta pari ne 4e ne mogat da si sglobqt i te dvigateli.nima Audi ne sa sys sy6tite motori???.puk 4e sa VW motori ne zna4i 4e sa bezproblemni.1.9 TDI motora ot Passat 6 e edin ot nai problemnite,nari4an o6te ve4niq pacient.za men li4no hromyt e materiala koito pravi edna kola da izglezda luxozna.bqh poytresen kato razbrah 4e pove4eto "luxozni" vozila ve4e ne slagat hrom po re6etkata a skapana plastmasa koqto e hromirana.malko modeli biha montirali istinski hrom ve4e.BMW sy6to ne sa cvete za mirisane.vse pak te sa glavnite vinovnici za falita na ROVER.na TOP GEAR mai mu se iska da e ot Kozanostra.gledai filma LA PIOVRA i 6te vidi6 kakvo karat mafiqta.
  • 45 lu

    0 7 Отговор
    priqtelu na filma moje6 da me vidi6 i men da karam fiat ha ha ha sobstvenost na BMW sa6to e ROYS ROYSE kakto mini ne yse6ta6 li 4e govori6 gluposti ne bili cvete za mirisane kolko 06te avtomobilni kompanii faliraha prez krizata
  • 46 lubomir v.tarnovo

    1 7 Отговор
    ko da ti govorq bratle maitap4ii
  • 47 forca italy

    5 2 Отговор
    kolko ve bastuni kolko avtomobilni kompanii faliraha kaji mi kolko ve bastun i dali ima italianska kompania falirala bastuni stefane ne se zanimavai s tezi klouni kakto ti kazah tezi sa kone s kapaci ne im otvarji o4ite ostavi gi da si karat nemmskite 4ainici ha ha ha
  • 48 Stefan

    6 1 Отговор
    Forca spokoino.te si nqmat predstava za kakvo govorq.kogato ROVER falirab be6e prez 2000 a ne sega a togava kriza nqma6e.q si sveri kalendara.i imenno faliraza zaradi bezotgovornostta na rykovodstvoto na BMW.sega gledam SAAB sa na pyt za jalost da falirat.ne se znae kolko o6te 6te stignat do tam.Mercedes prez vremeto ima 3 falita taka 4e i nai golemite ne sa zastrahovani.vie kakvo si mislite 4e ako imate posleden model na BMW 6te ne6to pove4e ot ostanalite.poziori.
  • 49 Fiat

    12 0 Отговор
    Пичове наистина ненужно спорите-ако ви съвпадаха мненията в света щеше да има само една мара-а това не е интересно-НАЛИ ?!?!?!Хубаво е, че всеки си защищава марката-май която кара в момента?!?Някои не са се въобще качвали на друга кола,но такава антипатия имат към другите,че направо пяна им излиза от устите )))) Имал съм и БМВ и Опел-сега карам Фиат-най-безпроблемен ми беше Опела-разцепих го от каране!!!!Сега карам Фиат-купих я на сляпо от приятел-и пак съм много доволен-така,че -ПОВТАРЯМ СЕ: Ако си купите кола от "чирепар",или попаднете на някой сервиз от "изедници"-ще си намразите колата до дъното на душата си-така стана с БМВ-то -така ,че наистина не виждам смисъл от спорове-дано не се чупат колите ни и много километри на всички-пожелавам )))))))))))))))))))))))
  • 50 Fiat

    10 0 Отговор
    И друго-също много важно-определете се на кой искате да приличате-баровците били карали-такива и такива коли а някои баровци се возят-вие искате да се возите или да карате-има разлика-ако искам да ме возят то това е с Бентли,Ролс Ройс,Мерцедес-но ако искам аз да карам бих избрал Ферари,Ламборджини,Бугати,Мазерати,Пагани Зонда,Астън Мартин-можете много да допълвате-но за много от нас това ща са само мечти!!!!!!!!!!!!! А други го правят и се смеят на нашите изказвания -отстрани )))))))
  • 51 Fiat

    15 0 Отговор
    За последно-един виц-няма значение каква е марката на автомобила))))) Eдин овчар си пасял стадото и наблюдавал следнота-младеж със много яка кола спира на пътя,до една много яка мацка-отваря страничното стъкло-тя подава главата си навътре,и той и приклещва с прозореца главата-минава отзад нея-свършва си работата,спокойно-сяда си в колата -отваря прозореца и отпрашва с 200 Овчара се почесал по главата и си казал-ейййййййййй пари за цЕла кола нЕмам -ама поне една врата ЧЕ си купим ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • 52 Deutschland

    2 11 Отговор
    " forca italy" ti si pylen sme6nik.Nqma 4itav italqnski jabarnik, koito sled petata godina da ne skyrca celiq interior, da ne sa se skysali sedalkite i tabloto da ne sveti kato elha, za lakovoto pokritie da ne govorim, a po oka4vaneto se si ima ne6to za smqna. Tova, 4e na cenata na golf 3 baza, moje da se kypi kapa s vsi4ki ekstri qsno govori 6to za 6taigi sa.Vse pak nemcite sa izmislili kolata i ne slu4aino ve4e lamborgini i bugatti sa nemski marki (dyrji gi VAG).Taka, 4e karai si plevnqta na kolela i ne lyji horata.
  • 53 bnb

    3 14 Отговор
    Вярно е че всеки говори за суперавтомобили , а пък 90 процента карате фиат браво или опел астра.Не че аз съм с кой знае каква кола.Но запомнете Немската кола е неповторима,другите са някакви имитации на коли.
  • 54 forca italy

    6 1 Отговор
    ha ha ha goljm smjh
  • 55 forca italy

    1 1 Отговор
    napravo kato bi 4etA KOMENTARITE RAZBIRAM KOLKO STE POVARHNOSTNI OTNOSNO AVTOMOBILI TIPI4EN BAI GANIO
  • 56 Top Gear

    1 9 Отговор
    forca малкоумник долен, жабо кирлясала гадна кажи ми с една дума кое в италинаските коли е по - от немските, че ми писна да ти чета некомпетентните коментари ! Хайде чакам те !
  • 57 forca italy

    6 3 Отговор
    a koe e po nemskite 4ainici ot italiankite bastun ne6tasten kazah na veliko tarnovskia bek kazvam i na teb kloun hvanete se dvamata s veliko tarnovskia bek pod ra4i4ka i idete v njkoj internet zalai4ka vlezte v google.com i pro4etete ne6to za italiankite koe e po ot nemskite tojgi bastuni i utre 6te ve izpitam da vida dali ne6to ste razbrali ot vsi4ko tova no tai kato ste golemi bastuni mislj 4e ni6to njma da vlezi v malkite selski kartunki ha ha ha ha ha ha ha ha sme6kovci
  • 58 hpp

    2 6 Отговор
    google.com ??? за пръв път чувам такъв сайт. Може би е някакъв измислен като информацията в него,че Италянските са по-добри от немските.
  • 59 forca italy

    7 3 Отговор
    emi kato si selska pra4ka jvno za parvi pat 4uva6 sme6nik hodi i se zastrelji njkade v gorata i gledai da ne te vidat selskite arapi ha ha aha kloun
  • 60 Stefan

    7 3 Отговор
    Porsche.Lamborghuni Bugatti kato sy sobstvenost na VW group da ne sa sys VW motori be.pravete razlika mezdu VW i VW group.Deutschland i Top Gear razbirat pove4e ot ubidi kolkoto ot koli.Alfa vinagi sa bili napred s materiala otnosno motorite.BMW mogat da se pohvalqt 4e zaradi tqh falira ROVER.da vqrno 4e pyrviq avtomobil e nemski ama ne e Mercedes nito BMW nito VW.q vizte modela na BMW z3 kombi.koi bi napravil takyv izvraten model.gnusen.stiga ste hvalili ne6to koeto moje mi nqmata ili ako imate e dosta staro.
  • 61 hpp

    1 6 Отговор
    Ей негодник , нестига че се излагаш че хал хабер с нямаш от коли ами и незнаеш google че е www.google.bg , а не com.вари се застреляй ти някаде защото си тотално изперкал.
  • 62 forca italy

    7 4 Отговор
    ave ne6astnik slu4aino ima i google.com tapa selska pra4ka za poreden pat se dokaza kato takav ha ha bastun a kolkoto do kolite jvno si kato drugite selski tojgi koito ne vijdat po dale4e ot nosa si ha ha a paK NA TEB NJMA SMISAL DA TI OBESNJVAM ZA KOLI ZA6TOTO KAKTO KAZAH TI SI KON S KAPACI BASTUN
  • 63 forca italy

    8 2 Отговор
    Fiat Automobiles е най-екологичният производител на автомобили и през 2009 г.
  • 64 Top Gear

    3 9 Отговор
    Не ми казвай какво къде да търся покажи ми го тук напиши го не само да говориш колко били по напред ! Стефко бате спри да пишеш, че си смешен ако някой те чуе може да се стигне и до самоубийство повярвай ми . С кое по точно са напред Алфа би ли ми пояснил ? С нискокачествените си мотори ли .... ? С това да винаги са водили класацията. Нека бъдем реалисти. За дизайн не успорвам, че Алфа Ромео винаги е била актуална и продължава да бъде. Но моля Ви спрете да хвалите моторите, защото всеки знае, че не струват. Няма какво да се лъжем. Особено Боксер двигателите са абсолютна боза. А и честно да ти кажа за Twin Spark също не съм чувал добри думи. Хайде вече спрете с този безсмислен спор !!!! Със здраве !
  • 65 forca italy

    9 2 Отговор
    С MultiAir се постига увеличение на мощността с 10% при по-малък работен обем, като разходът на гориво спада средно с 25%. Технологията е съвместима с всички видове двигатели с вътрешно горене независимо от горивото FIAT Group е разработила екологична технология MultiAir. Тя би трябвало драстично да свали разхода на гориво, като същевременно увеличава въртящия момент и мощността с 10%, намалявайки съдържанието на въглероден двуокис в отработилите газове с между 10 и 25%. Разходът на гориво спада средно с 25%. Технологията е съвместима с всички видове двигатели с вътрешно горене независимо от горивото. Компанията разработва Multi Air от 80-те години, когато електронният контрол на двигателите навлиза като технология. При нея бутало, задвижвано от механичен всмукателен вал, е свързано към всмукателните клапани посредством хидравлична камера, контролирана от нормално отваряща се/затваряща се електромагнитна клапа. Когато тя е затворена, маслото в хидравличната камера се втвърдява и предава към всмукателните клапани повдигането, наложено от механичния всмукателен вал. При отворена електромагнитна клапа хидравличната камера и всмукателните клапани са отделени, а всмукателните клапани не следват движението на вала и се затварят под натиска на клапанната пружина.
  • 66 forca italy

    5 3 Отговор
    O6TE DA VI POKAZVAM LI BASTUNI KLOUNI I PRO4EEEEEEEEEE
  • 67 forca italy

    6 3 Отговор
    HA HA HAA KAZAH VI VZEMETE MALKO DA PRO4ETETE LITERATURA KLOUNI TAKIVA I TOGAVA MOJE DA MI PI6ETE KONE S KAPACI ZA POREDEN PAT HA HA HA
  • 68 forca italy

    6 3 Отговор
    ZA TWUIN SPARKA MOJE DA NI SI 4UVAL HUBAVI DUMI AZ 6TE TI KAJA 4E SAM KARAL ALFA S TWUIN SPARK MOTOR I 6TE TI KAJA 4E S TAZI TEHNOLOGIA SA J SLAGALI I MERCEDES C180 BASTUN VIDJ LI SE KOLKO SI NEPROSVETEN ZA AVTOMOBILI KAZAH TI DA VLEZNE6 V GOOGLE I DA PRO4ETE6 MALKO LITERATURA SME6NIK NE MI GOVORI NAIZUSTENI RABOTI KATO DRUGITE SELSKI PRA4KI HA HA HA NALI ZNAE6 MOHABETE ZA VRAB4ETO SME6NIK
  • 69 forca italy

    6 3 Отговор
    KOI SA STVALI NAI MNOGO KOLI NA GODINATA BE BASTUN SIGURNO NEMSKITE AAAAAAAAAA IMAI NAPREDVID AKO NE SI 4EL I SIGURNO NE SI 4EL 4E TOZI KONKURS NE E SE OCENJVA SAMO PO DIZAIN HA HA VZEMI SI NAU4I UROKA KAKTO TI KAZAH NE OBI4AM DA SI PI6A S BASTUNI KATO TEB KOITO HAL HABER SI NJMAT SEGA PRAVJ IZKLIO4ENIE PO SKORO KOMPROMIS S TEB SME6NIK
  • 70 forca italy

    10 2 Отговор
    Волана,педалите и скоростния лост ги въверждат Рено.А на такива като Вас препоръчвам малко да прочетат малко преди да пишат.Интересувайте се от история на техниката и от това кои са Панард,Левасор и други такива.А иначе първата кола,която е спечелила Ф1 това е Алфа 159!Като каже някой спортен мерцедес,това ми напомня "млад старец".Приятно каране на безразличните дойч-возила!Аз не искам да карам здрава кола.Здравите коли са по сервизите,а собствениците им ги е срам да си кажат,ма плюят останалите автомобили.
  • 71 tado

    11 2 Отговор
    аз съм карал и фиат и бмв в момента карам тойота от трите коли фиата бе6е наи идиотоустои4ив :) 2 години пълен гърч по писти и сабори ба6та ми го кара 2 години да ми е жива и здрава :))) следва6тата 6те е жабарче 100% ка4ество цена нямат равни камоли за варвене имат един косур никаква икономия на гориво :))
  • 72 hpp

    2 11 Отговор
    Няма да коментирам вече то се е видяло че тука 70% от хората са психично-болни и със грешна представа за много неща.Образец:forca italy (bokluk)
  • 73 forca italy

    5 1 Отговор
    ZNAM 4E TI E GADNO NO E FAKT PRIEMI GO BASTUN HA HA
  • 74 forca italy

    4 1 Отговор
    AZ KARAM ALFA JTD I MOGA DA TI KAJA 4E E MNOGO IKONOMI4NA DO TADO KARAL SAM I BENZINKA ALFA I MOGA DA TI KAJA 4E ZA 130 KC. GORE6E 9,5LITRA LJTNO VREME NEZNAM ZA NEMSKA TOJGA S TOZI MOTOR DALI 6TE GORI TOLKOVA MALKO ME SAMNJVA STAVA VAPROS V GRADA A ZA BMW MOGA DA KAJA 4E I DAVARVI TOLKOVA KOLKOTO ALFATA NA TEZI KONSKI SILI NE MOJE A PAK GORI DOSTA POVE4E IMAM PRIJTLI S BMW I ZA TOVA SAM SIGUREN V IZKAZVANETO SI
  • 75 bobi

    5 2 Отговор
    A we hora tuk temata e Lancia Lybra,kato gledam vseki pi6e ne6to no ne i kum temata.Ot polovin 4as 4eta glupostite na forca italy i 6te varva da piq edno uspokoitelno 6tot nemoga da se spra da se smeq.Germany vs.Italy,mislq 4e tova vi e temata.Italqnskite koli sa mn zdravi i nqma spor,no v klasa si nemogat da se merqt sus nemskite.moje bi Italy vs. France & Japan vs. Germany , tova sa kolite po dvoiki koito sa gore-dolu identi4ni.Imal sum dosega 17 koli...kato zapo4nem ot Opel Corsa A,ta stignem do sega6nata mi Vw Touareg V6 TDI.Kato suotno6enie cena/ka4estvo Vw sa na varha.Nai-zdravite dvigateli sa na Opel Astra A,Honda Civic 93g.,Fiat Bravo i t.n. ob6to vzeto stari modeli,no govorim za zdrav dvigatel ni6to drugo,gaz do dupka bez komfort bez dobro vozene.No nai-dobrata marka kato cqlo si ostava Mercedes,ot okolo 1 Век.
  • 76 Stefan

    6 2 Отговор
    da be Mercedes sys trite si falita za teq 100 godini.ti kato misli6 taka za6to ne kara6 BENZ ili si imal.dobre 4e e bil Karl Benz 4e da se nameri nqkoi da mu kopuva kolite i da gi prekrystva.predi 3 godini 250 hil.koli na markata imaha defekti v kolanite.novite S klasa sy6to ne otstypvat po defekti.ot kak po4naha da pravqt reklami na Mercedes mai se useti 4e kriza e i tam.v interes na istinata tova e marka koqto ne moje da falira i da se zatrie za vinagi.jalko 4e v BG na markata se gleda kato na gyzarska a ne kato tova koeto e v sy6tost.
  • 77 Top Gear

    2 16 Отговор
    И какво ми я хвалиш тая аеродинамика кажи ми коя марка в момента не се бори за аеродинамична форма ? И какво значение има колко фалита са претърпели всиско си има и добрите и лошите моменти, но важното е че продължават. А това което Мерцедес дадоха на автомобилостроенето им отреди първото място завинаги. Каквото и да става те ще са там набийте си го в жабешките глави. Това е !!!!!!
  • 78 D.Stanev

    20 2 Отговор
    Просто за сведение - карам Либрата вече 18 месеца (46000 км)и имам основание да твърдя, че превъзхожда пасата!!! Даже човек слизащ от пасат и качващ се на Либра може да го потвърди... освен ако не е крайно тенденциозен... За разлика от някой имам впечатления от пасата (с прословутата 6 степенна ск. кутия)просто няма база за сравнение... Пасата си е щайга в сравнение с Либрата... Некакъв вкус, никакъв стил... Айде стига толкова!
  • 79 Delta

    21 1 Отговор
    По принцип избягвам да пиша по такива семкаджийски спорове но не се сдъражах!:) Първо ми направи впечатление колко човека са писали на кирилица и за какво говори това... Второ, споменават се "баровците" ... пак се замислям на кои в България им викаме "баровци"...! Трето, много писатели, много нещо, но някой от негативно изказалите се карал ли е Либра? Няма нужда да отговаряте... Четвърто - аз като по-прост,карам Либра. Доста коли са ми минали през ръцете и съм си направил избора въз основа на опит. И както каза колегата - всеки да си кара талигата и да си се радва!;)
  • 80 Ilcop

    19 0 Отговор
    Коментара е излишен-когато фактите говорят!Цитирам колега от форума,дано няма нищо против. След като в миналия епизод 2/сезон 14/ на най-великото предаване за автомобили обявиха конкурс за зрителите да посочат автопроизводителят, направил най-много брилянтни и гениални коли топ 3 от допитването завърши така: 3.БМВ, 2.ФВ, 1.Форд. Водещите Кларксън и Хамънд заявиха, че въпреки гласовете на зрителите те всъщност грешат. Според тях победителят Форд е направила 4 такива значими коли, а истинският победител, който зрителите не посочиха е сътворил цели 7. В опита си да подскажат кой според тях е №1 те казват, че Мицубиши имат 1 титла в Световния Рали Шампионат, Субару-3, Форд-4 а Ланча - 10. В представянето на марката започнаха с Ланча Фулвия. След това отбелязаха, че Ланча Априлия е първата кола проектирана във въздушен тунел. Други интересни факти, които споменаха, че Ланча е първата марка продала кола с монокок, първата марка предлагаща 5-степенна скоростна кутия, за пръв път прави двигател подпомаган едновременно от компресор и турбо, първата с V6 мотор, първа с електронно издигащ се спойлер. После разпиляха една Бета и пуснаха HPE в гонка с Морис Марина. Дойде ред и на Стратос, на който само се възхищаваха. Тогава представиха и 037 - последната кола спечелила WRC със задно задвижване. Естествено, за накрая оставиха най-доброто. Най-великото творение на Ланча - Делта Интеграле. Колата, която в добро състояние струва в Англия около 25 000паунда. А за новата Делта, казаха че е Фиат Браво с муцуна на Рио Фърдинанд На финала на шоуто направиха обиколка със Стратос Кит Кар и това беше най-вълнуващата обиколка правена на тяхната писта. Най-гледаното авто предаване в света заявява, че Ланча е най-великия автопроизводител за всички времена !
  • 81 либър

    20 0 Отговор
    Който не е виждал Либра няма представа за комфорт и лукс!! И това в кола с начало на производство 1999, като в сравнение Пасат-ите от същите онези години (че и сега) бяха целите отляти от евтина пластмаса, а Мерцедес-ите имаха само две махагонови летви на таблото + предни ел.стъкла!! Или пък БМВ-тата дето на подглавниците на задната седалка им викат 'екстра', хахахахаха Ланча е несравнима..както и всички италиански коли. Другите могат само да се учат на стил от италианците. За двигатели не коментирам, защото там е въпрос на лични впечатления при всеки.
  • 82 АутоФен

    23 1 Отговор
    Малко приказки по същество (след като се посмях доста): Либрата я взех преди година и половина, като дотогава дори и не знаех, че има такава кола. Имах опит с Лада, Хюндай, Волво, Пасат и Киа основно, в хронологичен ред. Съвсем случайно се повозих на една Либра и останах изумен, че мога да си взема подобен лукс на цена под 10к - така и направих, и вече 50 хил. км. не съжалявам дори и за миг, след като старателно оглеждах VW, Опел, Ситроен, Тойота и кво ли не! Автомобилът е направен за Хора с главна буква, друг е моментът, че докато стигнат до Бг на тая цена, колите ги карат говеда и прасета, и освен това им навъртат над 500хил. до 1 милион км.!!! а тук километражът обикновено показва скромните 130 хиляди - ха-ха. Но това само опровергава мита за чупливите италиански коли ...
  • 83 imh

    18 1 Отговор
    Преди да си купя Либрата избора ми беше сведен до четри коли - пасат 4 , рено лагуна , пежо 406 , фиат мареа.За либрата незнаех нищо,докато един приятел де докара една от австрия заедно с една С класа горе долу на същите години.Е нямаха нищо общо.Повярвайте ми.Ланчата беше с топ оборудване и идеален салон,цетката беше загнила на калниците и гола като пушка.А за интериора не ми се говори 190-тка от всякъде.От този ден реших че това е бъдещата ми кола.Сега не съжалявам въобще.А се шегувам с моите колеги подигравчии дето ми се подиграваха на колата,като сменят части по тяхните мерцедес и тойота казвайки"Ама те тойотата и мерцедеса развалят ли се въобще" (:D)
  • 84 Тьпея

    22 1 Отговор
    Карам Либра от година и половина и трябва да ви кажа, че като се кача в Пасат 2000г. и BMW 3 1998г. се чувствам ретро. Тия грозни пластмаси, тия остарели грамадни копчета, тия плоски недодялани салони... Имам чувството, че точно хвалещите Пасатите и 3ките не са се качвали в нищо друго.
  • 85 forca italy

    13 2 Отговор
    evala radvam se 4e ima i takiva hora kato vas koito razbirat ot koli sada po komentarite vi bravo
  • 86 forca italy

    15 2 Отговор
    PO DOBRE PALAVA ITALIANKA OTKOLKOTO SKU4EN GERMANEC HA HA HA HA AHA
  • 87 ital fan

    15 2 Отговор
    bella bambina italiana... fatta per l'amore...
  • 88 Dedrotti

    23 1 Отговор
    Изчетох кометарите до последния и разбрах че хората в България продължават да са предубедени към така нежните на пръв поглед италианки. В момента карам служебна кола Ланчия, до като се кача в нея имах усещането (от митовете и легендите които чувах) че на първата дупка и оставам някой носач или шарнир. Оказва се обаче че не е така братлета. Стана година я карам и да ви кажа че адски се кефя на возилото. Подчертавам колата е служебна!Някой ще запита "е и кво не се ли чупи бе?!" . Ами какво да ви кажа за една година каране по пътища пълни с дупки из нашия край смених едва преди месец само 2 носача, накрайници и тампони. Части и ремонт = 160 лв. Много ли е?? Едва ли ;). За сведение имам и лична кола Пасат 3 1996г. И нея си я карам но да ви кажа удоволствието на дедрата го няма в Пасата. В немското возило е малко по .. спартанско всичко - не че е лошо но го няма лукса. Иначе Пасатеца ми харесва много и си го препоръчвам, но няма как да не препоръчам и италианката на снимката защото съм карал и такова и знам че е адски добро. Ако искате кола на която да се кефите при каране - италианка, дръгото си е малко ... москвич (не че е лош подчертавам!). Хайде сега ако искате ме анатемосвайте но истината боли ;). Хайде със здраве.
  • 89 либър

    11 4 Отговор
    Браво Дедротти!!! Няма добри и лоши коли, но някои са си просто по-така :)))
  • 90 forca italy

    6 2 Отговор
    bravo evala ve4e razbrah 4e den sled den horata zapo4vat da razbirat ot koli evala radvam se na takiva hora koito sa 4eli literatura i istoria za italiankite tova si li4i ot statiite koito pi6ete evala mnogo mi haresa izkazvaneto na dedrotti kakto i na drugite

    Коментиран от #157

  • 91 Dedrotti

    11 2 Отговор
    Колеги, няма какво да се лъжем и какво да си кривим душата, което си е вярно трябва да се казва а не да се премълчава (то от мълчене сме на това дередже). Свикнали сме си да се караме, обиждаме и завиждаме (най вече) и е нужно да си попроменим манталитета малко.
  • 92 Top Gear

    8 0 Отговор
    Forca смешен си човече не казваш нищо съществено а само плямпаш кой бил чел и кой не бил чел литература. Та виж се ти дори не пишеш на български език. Моля те аз - тъй като виждам, че имаш нужда седни и почети малко за всички коли не само за италианските. Просто повтаряш едни и същи клиширани фрази. По темата : Защо слагате всички италалиански коли под общ знаменател ? Просто всяка марка е индивидуална. Всяка си има плюсове и минуси. Относно Lancia - винаги съм се възхищавал на историята на този автомобил. Наистина за класа си има екстри, който липсват в много други нейни конкурентки от всякаква народност. Вероятно е един от най правилните избори при покупка за своя клас !
  • 93 forca italy

    2 3 Отговор
    ami bastun te horata ti kazaha za italiankite kakvo predstavljvat za kvo da si haba dumite to4no pak na teb sme6nik njma nikav smisal
  • 94 }I{uBko

    15 1 Отговор
    Благодарение на това масово негативно мнение за италиянските коли в БГ, преди 3 години успях да си купя Либра на половин цена. Само щото е италиянска! За парите, които даваш и какво получаваш насреща, Либра е шампион. Препрочете първите два абзаца на статията! Три месеца търсех и избирах марка и модел. В момента, в който съзрях тази лека аномалия на нашия пазар, нямаше две мнения и се възползвах. Мой приятел, който внася предимно VW, Audi и BMW от Германия, като я видя, като влезе, подуши алкантарата (да, това е един момент, за който никой не говори: аз не ползвам ароматизатори), огледа, пипна тук там псевдомахагона(то къде има истински за тия пари), после пусна Босето, поразцъка компютъра, накрая ме потупа по рамото, осъзнавайки, че ме е загубил като потенциален клиент.
  • 95 Don Basilio

    10 0 Отговор
    Преди две години като си я взех и направих пълна подмяна на амортизирани чаркове. Вътрешни карета, един носач, два накрайника, температурен датчик, датчик колянов вал и чистачки. По екстрите съм сменил сдухан мотор на едната зона на климатроника, шофьорската конзола за управление на четирите ел. стъкла по козметични причини, крушка на лявия габарит, ключе за управление на ел сгъваемите огледала, залепил съм счупеното бутонче за слота на сим-картата на телефона, заден ляв говорител на системата BOSE защото имаше леки изкривявания и съм сменил батерията на ключа който управлява оригиналната ми аларма както и отварянето на багажника. В общи линии това е. Няма да слагам в сметката дискове, накладки, филтри и масла, защото това се сменя и на немските талиги. Радвам се че нямам проблеми с ел. регулируемите седалки с три позиции на памет, с автоматиката на чистачките, със CD-чейнджъра който работи безупречно, както и с дистанционното управление на мултифункционалния волан. Е има и още какво да се желае... имам проблем с едната пръскалка за миене на фаровете и с инсталацията за подгрева на седалките но съм си обещал че когато имам повече време ще обърна внимание и на това. Еееех... и има и още едно кофти нещо... в голямите студове ми поскърцва кожения салон. Явно ще трябва пак да го мина с лосиона. Иначе автоматичната скоростна кутия си е истински лукс и не ми се ще да обсъждам каквото и да е друго, защото съм се накарал на коли с ръчки ;) Кво да кажа... Як автомобил - яки грижи ;)
  • 96 Либър

    3 4 Отговор
    Към Дон Базилио: Ейййй,човек,за всичките тия пари дето си се оръсил да си беше взел един запазен Гоуф 3 па да немаш такива 'проблеми'.... :DDD ;)
  • 97 D.Stanev

    5 2 Отговор
    Малее, Дон Базилио описваш апокалиптична картина... Аз при всичките ми обиколки по автокъщи не съм виждал толкова разкъртена Либра... Имало е издрани, омърляни, с неработещ ел.пакет, ама всичките неща дето ги описваш - събрани на едно място звучи много зле... намирисва на умишлено посегателство :-)
  • 98 Don Basilio

    6 1 Отговор
    Колега Станев, не е важно какво съм сменил след покупката на автомобила, защото всички тези неща са били амортизирани при предишния собственик. Мисълта ми е, че при мен за две години се е скапала само една крушка на габарита и батерията на ключа. А от нещата които чета във форума на Ланча разбирам, че ще ми се скапе и окачването на стабилизиращата щанга, но засега(да чукна на дърво) този елемент е с всичкия си и не се нуждае от подмяна.Ако разбира се това се случи без да се замислям ще сменя щангата си с оригинална, а не бих правил голфарските простотии с пригаждане на тампони и сменяне на щанги втора ръка от 147-мица и т.н. Проблема с пластмасовите държачи на автоматиката на стъклата които струват 5-6 лева също не го вземам на сериозно, но за всеки случай ги имам резервни в багажника и ако ми се случи ще отделя половин час за да ги подменя. А ти или не разбираш иронията ми към всички които не смеят да подкарат италиански автомобил, или аз не схващам чувството ти за хумор, но съм готов когато кажеш да се срещнем, за да разгледаш автомобила ми и сам да прецениш дали е толкова "разкъртен"
  • 99 forca italy

    4 1 Отговор
    mobile.bg не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани.
  • 100 rosen

    1 0 Отговор
    можели някои дами каже сервиз в които дами оправят торсионната щанга тампоните [email protected]
  • 101 ital fan

    8 0 Отговор
    hahhaha forca, ti si lud batka :) i az poznavam sektanti ama ti gi biesh ot vsekyde. hahaha. kakva kola korash? . sa da ne me razberesh pogreshno i az karam lancia i sledvashtata shte e pak italianka, nqma drugi takiva koli
  • 102 forca italy

    7 0 Отговор
    alfa 146 1.9jtd 2000godina a prednata mi be6e 155 1.8 saglasen sam s teb njma drugi koli osven italiankite draznat me takiva zakleti fen4eta na nemskite konteineri i za tova pone malko da bjha 4eli malko literatura i togava da pljmpat
  • 103 D.Stanev

    8 0 Отговор
    Дон Базилио, Форца Итали и Итал фен, по традиция карам Ланчия (трета поред). Най-малкото аз мога да съм критичен към италианските коли. Ако прочетет по-горните ми постове ще видите отношението ми. По ирония имам и БМВ (Е36 - 320) и мога да кажа, че определено в сравнение с Ланчата е по-зле като комфорт и удобство (сравнявам я с Дедрата). Що се касае за Либрата и пауърфлекс тампоните, силно го препоръчвам, рано или късно всеки стига до този вариант (излиза по-евтино от ходене по калпави майстори). Карам вече 40000 км с тях никакъв проблем.
  • 104 ital fan

    9 2 Отговор
    D.Stanev, на мене ми е ясно какво ти е отношението към италианките, и без това сме си съфорумци ;) аз лично не мога да разбера тук в българия откъде идва този лош имидж на италианските коли.
  • 105 Delta

    5 1 Отговор
    А forca italy май просто няма спирачки. Понякога трябва да знаеш кога да спреш. И сега да не ми скочиш и на мене - 7 италянки съм имал, в момента 3 ...
  • 106 forca italy

    3 1 Отговор
    i koi sa tezi 3
  • 107 forca italy

    2 1 Отговор
    i za kvo da spiram da prav si prosto njma smisal
  • 108 forca italy

    4 3 Отговор
    spira4ki spored men trjbva da imat fenovete na nemskite ko4ini ti kvo 6te kaje6
  • 109 vw

    3 17 Отговор
    тва libra ли е кво е , не знам , ама е страшно кофти кола както и всички талянски фтомобили
  • 110 Dedrotti

    10 0 Отговор
    Обърнахте го на пиянска вечеринка пред оремаг. Всеки, другия се опитва да надвика и вместо смислени неща чета само глупости и то до такава степен че в един момен да се чудиш за какво точно беше темата. Изброявайте плюсовете и минусите - дърпаме чертата и смятаме резултата. Другото е просто въздух под налягане. Хайде със здраве.
  • 111 Lybrofil

    8 1 Отговор
    За Бога братя, купувайте... Две години нищо не съм пипнал по моята. Като кола е над VW със сигурност имам си един магазински та мога да го сравня с дърта италянка.
  • 112 xa

    8 0 Отговор
    Е, незнам за какво става въпрос в по-голямата част от коментарите, виждам ,че основно са псувни ,а и нямам намерение да ги чета.С риск да бъда оплют от доста хора, смятам да коментирам именно колата от статията-Lancia Lybra.Невероятен автомобил.Препоръчвам на всеки ,който спами относно качеството на една или друга кола да се повози ,да покара ако има възможност и тогава да говори.Bmw, Audi , Mercedes ,са тема на други форуми.А качеството на детайлите и ламарините не е равносилно на качество на автомобила-това е за прекалено ексзалтираните фенове на гореизброените марки.
  • 113 Mikizh

    7 1 Отговор
    Само да кажа на всички които не одобряват LANCIA да погледнат и историята. WRC мотора... Lancia Delta Integrale и т.н. Това е автомобил с главно А, затова и написах LANCIA!
  • 114 kleeblat

    6 1 Отговор
    ае хора италианките са яки аз имам типо вече 11 години тва ми е 20 та кола и съм го товарил като магаре с по 250 тухли единички плюс 3 ма души и питбул в колата и едва сега смених амортисьори които като ги дигнеш сами падат и карах така три години и возеше като лодка а сега да кажа за немските коли много не практични и тъпи най гадното е че като се качи човек на задната седалка си удря главата в тавана та да му доде акъла да не си купува такава кола купуваш голф или пасат с ЕКСТРА радио сиди а какво да кажем за италианските и френските всичко си имат и евтина подръжка така че ко да говорим още тъпи немски таратайки безмислено зглобени за бедния немец на добра българска цена
  • 115 forca italy

    5 1 Отговор
    bravo evala do kleeblat i az tova se ma4a da obesna na zakletite fen4eta na nemski tojgi ama te ne mi vjrvat
  • 116 kleeblat

    7 1 Отговор
    като погледнеш bmw,mercedes като голяма класика всичко е едно и също табло леко заоблени с всеки следващ модел или с две очи или едно за очиларките пълна класика от 80 те до 2009 год с една дума нищо ново а колкото до италианските се вижда нов дизайн подобрения и т.н. с шарнир от германия карам 8 години а с български 2 год. не колите са слаби в окачването а частите са скапани купувайте италиански коли тва е оферта с екстри а немската каска е все едно сте се качили в кола от 80 те в момента карам vw ПОЛО пълен боклук 3 цилиндъра гори 10 градско бензин удрям си главата на задната седалка като седна някой път няма ел.стъкла няма климатик спирачките не струват ламда сондата свети постоянно не загрява като е студено явно термостат нямам думи кой нов ситроен или италиански автомобил продава без най елементарното ел.стъкла и цеентрално няма такъв а за немски трябва да си платиш 1992 година работих в германия в сервиз и шефа каза немското си е немско но само като евтина подръжка но японското е желязно и за тва карам мерцедес а един приятел от германия казва само името му остана на мерцедес който каквото иска да казва но това е защото го е страх от истината да си признае всичко друго но не и немски автомобил с стар дизайн ако някой иска ще му пратя снимка на шкода каптайн сглобена в българия и дошла на части от чехия да види за какво става въпрос и тогава да ги хвали тия немски старомодни кочини е тва е
  • 117 kleeblat

    6 1 Отговор
    фен съм на ланчия капа фул екстри не гние вози като ситроен и струва колкото голф 3 от първите какво ще предпочетете за 2000 лв ,а, комарел двигател 2,4 136 коня ако се чипсоса става на 175 някъде с климатроник ,пълен ел.пакет,15 цола джанти,еленова кожа салон и т.н. вероятно на брежнев не му е било зле като първа президентска кола или да седне в голф ,а ,....
  • 118 Либър

    5 1 Отговор
    Евала,клеебат,хвала на колеги като теб!! А който иска да си затваря очите и да се тресе в голф и да се фука с шибедаха си..
  • 119 forca italy

    3 1 Отговор
    bravo kleeblat samo taka mnogo ti se kefa na izkazvanijta ti mnogo rjdko da namerj 4ovek koito e 4el dostsa literatura otnosno za italianskoto avtomobilostroene i misli kato men opitvam se tova da go kaja na zakletite fen4eta na doi4 vozila oba4e te ne mi vjrvat edin 4ovek be6e mi kazal koito e karal i nemski i italianski koli 4e ot italiancite po tehni4eska nacia njma njma njma po kakav kriterii e dalgo za razpravjne no vjrvam 4e ti znae6 po kakav kriterii stava vapros umen 4ovek si sada po izkazvanijta ti evala bravo samo taka trjbva da se podkrepjme i pak ti kazvam evala ti si 4ovekat
  • 120 forca italy

    4 2 Отговор
    njma da govorim v tehnologi4no otno6enie 6toto te sa nomer1 samo 6te kaja za koman reila pri dizela i nezavisimoto oka4vane i dvata razpredelitelni vala kakto gi nari4at dvuvalki i t.n. za kakvo pove4e da govorimprosto jabarite sa nomer 1 to se vijda i v f1
  • 121 gele

    1 1 Отговор
    interesno mi e kakvo e tui turnovsko bmv....az sum ot turnovo ...neka gradskia spodeli model .....
  • 122 kleeblat

    6 1 Отговор
    forca italy ти говориш истини ама няма кой да те чуе те тия дето си купуват такива немски не практични автомобили на дебели цени са ценители на нищото имат едни пари и ги вкарват в немски автомобил,първата кола ми беше VW Сантана 92 год. си я купих за 500 марки и в БГ я продадох за 3250 марки не беше лоша ама немска и тогава бяха към 100 западни автомобила в Русе аз съм от там ,всички караха Тико като такси и понеже селяните бяха свикнали на бавно оборотни автомобили и всяко тико беше блъснато и тогава решиха че немския автомобил е като каска хехехех ама не е няма спор, всичко друго но не и немска кола само името му остана дано се вслушат младите момчета в нещо което им говорим а колкото до италианските коли ще кажа едно тия дето се продават по пазари и чакат на Дупница са сглобка от няколко автомобила и си мислите че упувате кола немска ,френска ,италианска всичко е боклук ако някой иска кола да си купи навигация и да отиде сам да си я вкара от европа не е сложно просто малко смелост трява и тогава да каже дали италианките са скапани
  • 123 kleeblat

    8 1 Отговор
    голф 3 тясно с радио касетофон дори и шибедах няма да не говорим за централно или каквото и да било друго струва колкото една ланчия капа с фул екстри 5 години по млада ,явно ние дето уважаваме лукса сме глупави обичаме широки коли с фул екстри ,а тея дето искат тясно да им ,да си карат голфовете даже и комбито е същото 2005 продадох такова защото нямах място около мен и се задушавах тъпотия хора,един като се нареди на опашка и всички овце след него тва е нашта държава ,да ама не ,с изключение на нормалните хора като forca italy и други в форума дето разсъждават ,е пак ще се чуеме ,аз съм за хубав автомобил било италиански или ситроен или японски но не и немски ,...
  • 124 dodo

    7 1 Отговор
    hubava kolica :)
  • 125 Либър

    6 1 Отговор
    Браво, клееебат!!!!!!!!!!! Една Либра със стандартни екстри като автопилот, зонален климатроник и алкантара ми струва колкото Голф 4-ка с климатик, е тва ако не е далавера :) Дай Боже всекиму!!
  • 126 kleeblat

    8 1 Отговор
    дай боже всеки му евтина практична с фул екстри и здрава кола италианската избирам аз а кой каквото иска тва да си купува за скъпи пари като немски автомобил например дето не му гние тапицерията
  • 127 forca italy

    6 1 Отговор
    ha ha ha bravo kleeblat samo taka kefa ti se mnogo sega razbiram 4e ne sam sam sre6tu nemskite ko4ini no i kakvoto da im govori6 na zakletite fen4eta na nemski tojgi te njma da te razberat za6to li za6toto ne sa 4eli izob6to literatuta za italiankite te sa kone s kapaci prosto njma smisal da im obesnjva6 razbrah gopovjrvai mi
  • 128 forca italy

    5 1 Отговор
    makar 4e ot dosta vreme bai ganio vze da kara italianki vze da razbira za kakvo stava vapros
  • 129 NoFeAr

    7 1 Отговор
    awe hora italqnskata kola e nai dobra za sredniq klas balgarin za6toto: 1.Ne e koi znai kolko skapa. 2.Ne har4i mnogo. 3.Ne e skapa poddrajkata. 4.Vozi perfektno dori Mercedes nemoje da i stapi na malkiqt prast po otno6enie na voziqta. 5.Sravnitelo dobra skorost razviva. 6.Ne se razvalq 4asto. 7.Ako ide6 v avtoserviz s VW primerno da smeni6 masloto,maslen fitar,i remak ne ti mardat 1000lv 4e moje i pove4e a s Lanchiq naprimer za tova sa6toto 6te dade6 max 400 lv. Zamislete se ne e li taka? Primerno moqta Lanchiq Dedra mi har4i po 5/100 lqtno vreme zimata max 7/100 imam q ot 10-tina godini i po dwigatelq nesam barnal po4ti ni6to samo edni kabeli na sve6tite ????? KAKVO POVE4E ISKATE OT EDNA KOLA ?????????
  • 130 TELEFUNKEN

    6 3 Отговор
    Добре бе "forca italy" разбирам те фен си на италианските коли ама това не означава,че те са най-великите ;) загледай се малко в тази Ланчия Либра и по-конкретно в нейната предница и ми кажи не виждаш ли някаква прилика с немската марка Мерцедес ??? А пък и за кола втора употреба зависи много дали ще е боклук от предишния и собственик :) повечето проблеми се крият в подръжката на колата! така,че моля да не се хулят така,която и да е марка автомобил , защото някой нямал късмет и купил някъв боклук , а друг имал късмет и си купил читава кола :)
  • 131 meti4

    3 1 Отговор
    eyyyyyy,selski tarikat tova tvoe bmv da ne bi da ti pravi nacistki s...kiiiiiiiiii
  • 132 meti4

    1 1 Отговор
    mnogo dobre kazano telefunken
  • 133 Светла_Казанлък

    8 2 Отговор
    Сдобихме се с прекрасна Либра !! Думи нямам да изкажа възхищението си!Имам опит с форд,Фиат,мерцедес,опел.При решение за нова кола ,минахме през предните ,като добавихме пасат и роувар.Роувара направо ми взе очите ,но ме разколебаха и добре че го купиха преди да го вземем ние,че .... нямаше да си падна така по Либрата!!!Който не е карал Либра незнае за какво говоря !!Всички екстри и комфорт недостижим!!Прекрасен автомобил!!
  • 134 ачо

    5 1 Отговор
    и аз да кажа нещо , карам lanciq delta викам си не е bmv, не е mercedes , карал съм доста коли , първо имах opel , passat , vw , и при тва негативно мнение за италиянските коли , имах чувството че при всяко запалване на двигателя ще остана на пътя , досега хаивана не маи оставял на пътя :))
  • 135 123

    6 0 Отговор
    Към телефункен!!! Човече норомолно е да ти прилича на Е-класа всепак главния дизайнер правил е-класата е дизайнера и на въпросната Ланчия!!! Иначе като цяло само добри отзиви за този модел досега!!!
  • 136 nsu

    1 2 Отговор
    hehe moito tpo drveno gadno svire6to 4aini4e- audi competition quattro -na koeto az sm 2 ri sobstvenik -si e s originalda oka4vane kakto si e izleznalo ot zavoda a tva sa samo 15 godinki :) niama da hlopa niama da tropa -maslo v motora i gaz samo tva e... pk i dobre gi nakaza toia model italiancite na pistite hahahaha pk neka niama Twin Spark....
  • 137 bobi

    4 0 Отговор
    bravo na gospodina
    , s originalnoto oka4vane .....koito ne se e ka4val da kapa pone lancia lybra ....komentari da ne si slaga
    s razni tam vozilca...imah do dkopo 2.0 20v....121000km v BUL.....e smenih oka4vane
    razbira se
    4 amortisiora i nosa4.....350 lv s truda...izvinete
  • 138 dino

    1 0 Отговор
    Търся си Lybra 1.9 дизел комби,alfa 156 sport vagon ,stilo 5 врати или комби .Предложения и снимки изпращайте на [email protected].Благодаря предварително.
  • 139 радо

    1 0 Отговор
    Имах ланча дедра 1.8 бензин производство 1991г.прекрасен автомобил.Ланча либра не съм имал но съм карал и много ми харесва.Сега карам хонда сивик 1.6 vtec 2002г. и съжалявам за избора си. Ланчата превъзхождаше по всички показатели хондата.Единственният плюс на хондата е по икономичният двигател.
  • 140 личо

    1 2 Отговор
    Всички почитатели на немски и японски коли са убитаци.
  • 141 Pavlin

    1 0 Отговор
    Това мисля да ми е следващата кола на 100% . Нямам опит с много коли (лада, ауди, vw vento, passat и сега съм с Браво). Еми честно казано съм си най-доволен от Бравото... който каквото ще да ми казва, не мисля че трябва да се съди за дадени коли по мнението на някой, според който има една кола и тя е немската... вентото го кърпих 2 пъти, 3 коплекта окачване, пасата е меко казано скучен, както и аудито... сравнете масовите коли - браво/голф/астра например и кажете кой е с най-добър дизайн и не само на външен вид...
    Либра-та е невероятен автомобил, за съжаление съм карал такава само около 300 км. и не ми се качваше в Пасата... 2.4 jtd... това е истината в тоя клас
  • 142 forca germany

    4 9 Отговор
    po grozna kola ot taa ne sam vijdal ,kakvo iz4adie kato nastapena jaba e.koito poznavam s takava e stanal avtomontor.tro6i se prez den ,ne mojej da i navaksa6 s stabilizirashti 6tangi,nosa4i tamponi ,masla i benzin tova e anti tehnikata na jabar4etata. Gubi stoinost ,abe vsi4ko losho e sabrano v nea.ne znae6 do kade 6te te zakara i avarira,dale4e e ot OPEL BMW MERCEDES AUDI ta dori i FORD,nemskoto ka4estvo si e drugo,v taz kola elektronikata e na bocsh no tapite jabi ne sa smetnali dobre parametrite ise e polu4ilo barko4,vse edno da kupi6 LED LCD SONY ot Tehnopolis ida go montira6 na karuca zadvijvana ot Magare, taka se 4ustva BOCSH v tankata snaga na laino4ia(lancia)
  • 143 choki

    7 2 Отговор
    казвал съм и пак ще кажа- италианските коли са номер 1
    бмв, халудита и разни там пасати, гоуфове и други немски каски не ми ги хвалете изобшо.откровено казано са си щайги и ги харесват само тези с промитите мозъци, че немската кола е най здрава, най евтина за поддръжка и най безпроблемна.
    хахахах пълни измишльотини.
    за ланча няма какво да говорим. имам дедра и превъзхожда по всичко гореспоменатите марки.
    а някой голфаджия да се качи да кара капа или либра и после пак да дойде да говорим.
  • 144 Koki

    5 1 Отговор
    Радвам се че съм горд собственик на Либра. 1,8 бензин с газов инжекцион на Фобос 8,1/100 км. страхотен автомобил. Това ми е 3-тия италиански автомобил за 10г., 4-тия пак ще е италиански. Първия западен беше Голф-2 - пълно дърво.

    МЕЧТАТА НА ВСЕКИ СЕЛЯНИН Е ДА СИ КУПИ ГОЛФ, А НА ВСЕКИ ЦИГАНИН БМВ

    Занимавам се с автомобили от 25г. повечето ми приятели карат немски /автомобили/ и ми писна да ми висят в гаража да им ги правя а в същия момент да им давам мойта да си вършат работата.
    Истината е че в България един немски автомобил е на 2-3 пъти повече км. тогава вече се губи смисъла от това че са по здрави. Италианка можеш да си намериш почти нова и 2-ти по ефтина а това е най важно.
  • 145 koki

    5 2 Отговор
    Да допълня за БМВ
    Всичките ми приятели които имаха БМВ-та всичките ги удариха така че задното предаване е дело на дявола не предното.
    90% от БМВ-тата в България са рязани и са с присадени задници или предници след тежки удари. Единият пък още не го е ударил ама сменя пък двигател и то дизелово.
    Разумното решение е да си купиш практична, ефтина и запазена кола а не да робуваш на Емблеми.
    Който иска да го разбере който не иска да си троши главата.
  • 146 forca germany

    2 3 Отговор
    bravo Koki ,ti sam go kaza italianskata kola te e nau4ila na zanaiad,pokrai teh si stanal avtomontor,istinata e oba4e 4e se svikva s mazohizma ine pravi vpe4atlenie ve4e,dokato nemskata kola po4ti ne se 4upi,a ti trupa6 opit s italianskata si 4e.ia. bravo za prisadenite bmw-ta ima smisal ot takav remont povervai mi kato trebva da e nova kolata ,eftina za podrajka,prakti4na ta tova e tvoata kola lada 2105 za 7000lv.4estito.

    Коментиран от #151

  • 147 forca germany

    2 1 Отговор
    tolkova jaduvate za golf 4e napravo go sanuvate,no golfa go kupuva sarceto,drugo e palava germanka pred sku4na italianka,horata sa kazali kupi si fiat da nau4i6 zanaiad,v golfa izpitva6 udovolstvie ot 6ofiraneto,a fiata na u.i te miata za da nau4i6 zanaiata,jabetata gotvat dobre makaroni,a kolite im gi pravat preiali ot jabi makaron4ovci,germany forevar
  • 148 forca germany

    2 1 Отговор
    JABETATA GOTVAT DOBRE MAKARONI,A KOLITE IM GI PRAVIAT PREIALI OT JABI MAKARON4OVCI
  • 149 lybrator

    3 0 Отговор
    Сигурно от макароните станаха 6 поредни години световни шампиони във WRC.Добре че се отказаха, за да има интрига....
  • 150 Guilty

    0 0 Отговор
    имах БМВ 316-92г. и ланча дедра 89г.

    БМВ-то ми харесваше много стрелката на температурата в жегите не помръдваше докато дедрата загряваше постоянно.

    Дедрата за 89г. имаше много повече екстри от БМВ-то.

    Комфпрта е уникален на двете по свои начин.

    Но дедрата каквото е изтърпяла... БМВ-то не ми се вярва никак да понесе същото...
  • 151 koki

    1 0 Отговор

    До коментар #146 от "forca germany":

    Ei purvata mi kola be6e Golf 2 i stanah maistor nai-ve4e ot tam zatova si kupuvam Italianki ve4e 4e da imam vreme da vzimam parite na .......... kato teb.
  • 152 dan

    2 0 Отговор
    nqkoi za4ital li se e za istoriqta na jtd-tata ? nqkoi znae li 4e VSI4KI evropeiski koli sa s tezi dvugateli, no pod drugo ime, kupeni patenti ot italiankite? nqkoi znae li 4e nqma nito 1 TDI, koeto da e po dobro ot syotvetnoto jtd? xs brnzinovite nqmai da po4vam - koito se e karal 3.2 v6 na alfa znae za kakvo govorq.vie spamete za GTI ili M-serii... nqkoi znae li 4e razlikite v 2 koli sa samo tezi, koito sobstvenicite pravqt? radvaite se i si karaite nemskite kutii li6eni ot 4uvstvo i spamete navsqkyde 4e italianskite koli sa skypi i krehki, a va6ite sglobeni ot 13 avtomobila bavarci i VW Taliga GTI ti razmestvat pre6lenite na grybnata po gladkite pyti6ta.
  • 153 koki

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "passat":

    da no 2 libri struvat kolkoto 1 Passat kolkoto i da ne kara 2-te 6te izdurjat pove4e. Puk i kato vurvi 5g za tiq pari moje posle na vtori4ni da otide bez da mu misli6.
  • 154 ilko

    0 0 Отговор
    koki колко ти харчи ланчията
  • 155 фжрр

    1 0 Отговор
    за годината си превъзхожда 10000 пъти немските и френските си събратя по комфорт екстри и т.н. жалко за тях
  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 фжрр

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "forca italy":

    90 % от писалите тука са живи бай ганьовци с ограничено мислене и слаби нерви което говори за хора с лабилна психика.Какво сте се хванали да плюете тука
    Всеки да си кара каквото иска а не да коментира коя кола е боклук защото не може да става и дума за сравнение след като на всички колите са имали преди това друг собственик и зависи изцяло само от него каква ще е колата
    А за немските не знам колко са здрави но аз няма да ора нивата с нея че да ми пука за това,а явно доста хора са от село щом им трябва тоооолкова здрава кола а да не говорим че до 2002г са пълни кашони и без никакъв дизайн след 2002г. е др нещо
    Аз имам либра 2,4 жтд и съм много доволен но за да бъда такъв като я взех реших да сменя каквото има и няма за смяна за да ми е мирна главата
  • 158 Mun4o

    0 1 Отговор
    Купи си фиат да те е ят така е и за другите италиански ч..иийй.аз сам за немските автомобили мечоци ауди фолцваген дори и сеата е в пати по добро от тях минал съм ги всичките.както се казва всички са коли а мерцедеса е автомобил на дълго можеш да заспиш па вие си караите драгливите италянски лагерници хаха.
  • 159 шофьорът

    0 0 Отговор
    Сменил съм доста коли, сега карам либра 1.9 jti и съм доволен и от разход и возия. За озвучаването и просто съм възхитен, вградения буфер допълва изискванията ми. Двузоновия климатроник, мулти функционален волан, удобни седалки, удобен дисплей всичко за тези пари е на шест. Малко грозни фарове но те от вътре не се виждат.
  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 bsiyogo

    0 0 Отговор
    http://doxycycline-cheapbuy.site/ - doxycycline-cheapbuy.site.ankor onlinebuycytotec.site.ankor