Last news in Fakti

15 Ноември, 2011 12:21 80 918 68

Първият ловешки автомобил е готов

  • litex motors-
  • great wall-
  • voleex c10-
  • ловеч

 

В завода край Ловеч бе сглобен първият автомобил Great Wall. Така стартира пробното производство във фабриката на компанията Litex Motors. Колата, която първа слезе от конвейерите на завода в село Баховица, е малолитражката Great Wall Voleex C10. 
 
По този начин Litex Motors започна тестване и синхронизиране на оборудването и поточните линии на предприятието, както и въвеждане на системата за качество на произвежданите автомобили. С пробното производство служителите на завода допълнително ще усъвършенстват и своите умения.
 
Тестването на инсталациите на завода ще продължи до края на годината. Плановете на Litex Motors са за производство на автомобили за реализация на пазарите в страната и чужбина. Те ще бъдат налични в началото на следващата година, когато трябва официално да бъде открит и заводът на компанията.
 
Интересното е, че дилърската мрежа на марката в страната стартира с продажба на автомобили Great Wall внос от Китай. До момента има над 150 заявки за различните модели. На този етап страната ни ще произвежда три от моделите на Great Wall.
 
Това са минито Voleex с топ оборудване за 15 900 лева с ДДС. Цената на кросоувъра Hover започва от 28 600 лева с ДДС, а тази на пикапа Steed – от 24 500 лева с ДДС. Всички автомобили се предлагат с 5 години пълна гаранция, като при Hover и Steed има възможност за ползване на данъчен кредит.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сс ман

    3 0 Отговор
    Успех и дано !
  • 2 *******

    1 5 Отговор
    На изложенитето в Китай, Гуанджоу го имаше кросоувъра и с пълно оборудване бе6е около 11 000 - 12 000 USD смятайте с каква надценка ще се продават тези кенефи унас! А ако му видите краш теста... по-вероятно е ако блъсне човек шофьора да пострада повече от блъснатия човек. За тези пари по-добре една Captiva.... Поне вече можем да кажем че в БГ пройзвеждаме коли :DD

    Коментиран от #4

  • 3 Ало, госта ******

    5 1 Отговор
    Ей заради такива като теб уважаеми ******** всичко се скапва в България. Защото който и каквото и да се опита да направи, ще се намерят 1000000000... умника, които да орезилят идеята и начинанието. Литекс Мотърс ще дава работни места на българи, а ти какво даваш на България?!? да не би ти да строиш заводи за производство на Мерцедес в България, а? Да не би да се боиш, че GW ще те конкурира ли? Аман от глупаци.
  • 4 Цветомир Попов

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "*******":

    @2 Къде я видя тази нова Captiva за 25 000лв.!
  • 5 Дизела

    4 0 Отговор
    Абе по-полека с радостите .... Да започнат да произвеждат ,да се убедят хората ,че това е автомобил който си заслужава пък тогава да се сипят обиди...! Тепърва ще се тества и настройва линията за производство ,вие тука коментирате ,че едва ли не са произведени десетки хиляди бройки автомобили. Така,че успокойте топката ...
  • 6 vikik

    2 0 Отговор
    Разглеждах ги в сайта, бих си купил с удоволствие една малолитражка, надявам се че и цените на авто частите ще бъдат като за произведен в БГ автомобил!
    Дано скоро имаме доходи, с които да можем да си ги купуваме, не само да ги разглеждаме!!!
  • 7 никола

    5 0 Отговор
    И трите модела( компактния хечбек , джипа и пикапа) са се доказали като качество и надеждност както в Китай така и в други страни по света , защото се продават там от години. Все пак това са модели базирани на лицензи от Тойота най-вече и конструктивно имат добра база за надграждане . Двигателите покриват Евро 5 , краш теста на джипа в Австралия дава 4 звезди , китайския даже малко повече. Към ниската цена трябва да прибавим и също очакваните ниски цени за рез. части , като прибавим и широката мрежа от сервизи определено има пазар у нас за тези коли особено сред фирми и хора , които не пилят гуми . Очаква се от догодина и един седан Voleex C30 , кросовър (от типа на RAV-4) Hover H6 със самоносещо купе също да се сглобяват в Ловеч
  • 8 ТРЕЗВО МИСЛЕЩ

    2 3 Отговор
    жалко само че е китайски боклук,иначе хубавото поне са работните места :)
  • 9 бг

    5 1 Отговор
    Трезво мислещия, как успя да установиш, че са боклуци?
  • 10 аз

    1 0 Отговор
    Отпред очаквах да е с другата маска! Мисля, че по ми харесва!
  • 11 никола

    2 0 Отговор
    Нормално е с друга решетка доста по-стилна, тази от снимката се води спортна и е опция с доплащане
  • 12 astika

    4 0 Отговор
    БРАВО.
  • 13 Владимир Берборов

    3 0 Отговор
  • 14 СТОЯН ТАНЧЕВ

    5 0 Отговор
    Най хубавото от тази снимка ,че за всички тези млади хора застанали до автомобила има работа в България, и няма да се налага да мият чиний в Англия или Германия!
  • 15 Лъчезар Ананиев

    2 1 Отговор
    Steed е най продавания пикап в Италия,боклук бил........
  • 16 лумпус

    0 2 Отговор
    Браво, за тези млади хора наи вече, ако беше добър автомобил отдавна да го бяха засмукали турците, не слу4айно правят европейски автомобили а някои китаиски еднодневки...ниска цена и много ясно ниско качество ...за съжаление е така
  • 17 ИРАКЛИ

    1 1 Отговор
    БРАВО,най после и ние да възновим производството на автомобили.
    Стига с този скиптецизам бе ГАНЬО.Няма лоши автомобили,има
    калпави шофьори/глупендри/
  • 18 Смешника

    1 1 Отговор
    Браво! 5години и 100 000км гаранция и такава приемлива цена!
  • 19 Радев

    1 0 Отговор
    Успех !!!
    Желая ВИ го от все сърце!Нека това бъде транплин към по високи успехи!Докажете че в майка България има младо и талантливо поколение!
  • 20 Жан Клод

    2 1 Отговор
    Боклук небоклук, това е. Хубавото е, че нещо се прави. Лошото вероятно ще е, че капиталистите отново ще искат да изстискат всичко от работника за 500-600 лева. Естествено, на работникът рано или късно му писва и резултатът е лошо качество или текучество на кадри. Няма значение, дали автомобилът е китайски или европейски. Важно е, че България е страната с най-скапаната икономика, най-скапаните управници и най-скапаните мениджъри в Европа.
  • 21 Божидар Балев

    1 1 Отговор
    Най добрата и смислена новина от година !
  • 22 Клод Жан

    0 2 Отговор
    Ще чакам да станат на 10 г.и ще си взема една .до тогава....немското москве.
  • 23 conko3

    0 1 Отговор
    Perdpochitam da mia chinii v GERMANIA , otkolkoto da jiveia v Balgaria bez pari kam kraia na meseca i da chakam niakoi lev - inache dobra novina - BRAVO no dokoga li - ?
  • 24 520 zender

    0 2 Отговор
    Желая им успех но все пак небих си купил такава кола-не защото е китайски автомобил а защото друго освен бмв няма да карам вече.
  • 25 димитко

    2 0 Отговор
    отново завод за автомобили в Ловеч.БРАВО.
  • 26 semka

    0 2 Отговор
    Я се огледайте около вас не ели всичко китайско
  • 27 Митака

    2 0 Отговор
    най хубавия автомобил е новия,ако има и добър лизинг,бих си купил.
  • 28 Албен Пастармаджийски

    0 3 Отговор
    Първия ловешки автомобил е пройзведен преди много години. Защо се забравя историята?! Да , в българия е така. / главната буква не я заслужава/.
  • 29 >>>.

    1 0 Отговор
    ха-че Дачията в Румъния по-евтина от нашенската си в България .С 240 лв-цялостно заделена минимална заплата обикновенния българин ,ще я изплати както се изплащаше лада през 1980.Защо все в България парадокси ,бре.
  • 30 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    super e novinata.bih si vzel edin SUV ako ima chitav lizing.siguren sam che shte e na nivo za parite si.
  • 31 Бг

    0 1 Отговор
    с 240 лева няма кой да ти предложи нова кола. Не само киайците, ами и марсианците не могат
    Работи повече, вместо да просиш евтинийка
  • 32 BCS

    2 0 Отговор
    За направени в БГ са доста скъпи, хората който ще ги правят със сигорност няма да взимат колкото в немска фирма, и частите от Китай невярвам да са толкова скъпи.Иначе се радвам и пожелавам успех на завода.
  • 33 Шевкет Текин

    0 1 Отговор
    Айде хайрлия да е.
  • 34 Бг

    0 1 Отговор
    BCS,
    и колко са скъпи.
    Пикап с двойна кабина и климатик за 20 000 без ДДС
    Голям джип с клима за 24 000 без ДДС
    Лека кола със всички екстри за класа си (че и повече даже) за 13 000 без ДДС
    Цените за 1/2 от аналозите
    Колко евтина да е , че да можеш да си я позволиш.
  • 35 оцеола

    0 0 Отговор
    Браво!
    Да живей!
  • 36 Брокер

    0 0 Отговор
    До (Бг)
    Колега кои са тези аналози,които струват двойно Форд Фиеста 17000 С ДДС,Шкода Фабиа 16800 С ДДС,Фиат Пунто 16 500 С ДДС Фиат Панда 15 000 С ДДС.А за SUV виж KIA Sportige 6 000 отгоре с ДДС ,но качеството х 10 отгоре пък и със 7 години гаранция и LED светлини.
    13 000х 2= 26 000+ 5200 ДДС= 31200 много се разминаваш с двойното, ти да не си PR на завода?!?
    Е.аси 1/2 -та................
  • 37 gatev

    0 0 Отговор
    БРАВО!!!!! Ще мачкаме Румънците :).
    Трябва една жена за талисман на отбора :)))
  • 38 симеон

    0 0 Отговор
    видях колата не струва но за парите и за екстрите е таман но за българина не става прекалено сме бедни за нова кола дори за тази още повече че е 4 местна и за такси не става а такситата са най големия купувач на нови коли да си го кажем неразумна оферта за кола която гори над 7 на 100
  • 39 Попрочел

    0 0 Отговор
    Украинците първи се отказаха, после руснацит, следват казахстанците.От подвижни ковчези никой няма нужда.
  • 40 dodo

    0 0 Отговор
    С тези цени забравете, намирисва ми на повторение на историята с Роувър във Варна. А на тези цени по-добре Дачия, все пак е Рено, а не рожба на българо-китайската дружба. Очаквах колицата за 12000, а джипчето за 18000 с ддс максимум, но уви ще видите как Пежо ще направи по-евтина кола от нас българите, абе както и да е много сме сбъркана държава.
  • 41 E270

    0 1 Отговор
    за тия 16 000 се взема Е класа 2002г и като тръгнеш да я продаваш ще и вземеш повече от китаеца. За сигурноста и возията няма база за сравнение
  • 42 Красимир Ралефф

    3 0 Отговор
    На добър път на завода в Баховица и на всички тези с Е,S,SL,C и т.н. класи на по 6-8 години,които после няма да имат пари да си сменят маслото дори,но гъзарията и комплексите сериозно ги тресат.
  • 43 Атанас Велики

    1 0 Отговор
    Дано да се развият нещата!
  • 44 Тони-София

    0 2 Отговор
    Бе тия добре ли са???!!!:) Какви са тия 16000лв. Цената за да се продава в БГ е 8-10-12000лв. Нямат шанс за продажби поне у нас! Явно тук намирисва на пране на парички май :)
  • 45 БГ

    0 0 Отговор
    Какви са тези тези? Тези са луди. Кой ще ги купува. Максимум 6-9000лв със всички екстри ако искаме да се развиеме поне в най- ефтиния сигмент и след като се развие този сигмент се премине в по- луксозен клас с нови модели. Тези хора са луди.
  • 46 Драгомир Парашкевов

    1 0 Отговор
    bravo
  • 47 Mad Dog

    0 0 Отговор
    Браво за начинанието, дано да се реализират предвидените в графиците продажби.За българският пазар и сегмент от потребители, към които се насочва производителя цената наистина е висока! Хората с доход, който им позволява да закупят нов автомобил определено ще предпочетат изпитани марки на пазара.
  • 48 жалко

    1 0 Отговор
    ДО всички Р А З Б И Р А Т Е Л И в далечните 60-те години когато пуснаха на българския пазар първите автомобили ЖИГУЛИ -най вероятно и бащитеви тогава не са били родени се появиха същите като вас разбиратели ,ТЕ са направени от това от онова ,най добре да си караме срарите коли. Тези хора бяха едни от първите които си купиха ЖИГУЛИ и някой още ги карат и не пристават да ги хвалят макар ,че имат нови коли. ВИЕ изглежда сте същите.
  • 49 байчо китайчо

    1 0 Отговор
    Значи аз не виждам проблем,че е китайска колата. проблема е, че за тези пари наистина има други,ако беше около 12 000 е друга работа.
    Китайците са толкова напред с материала, че хич не се притеснявам за качеството. Произвеждат от клечки за зъби до космически кораби, не като нас - нищо да не правят и само да плюят. За тва и сме на това дередже - 1 завод и се говори вече 1 година. в китай сигурно отварят по 1 такъв завод на ден! Освен това от 10 години всичко около нас е китайско - телевизора, хладилника, лаптопа, дрехите, дори вездесъщия гъзарски атрибут айфонЯ ... вече не е как ще ги стигнем американците, а китайците :D
  • 50 РТ

    0 0 Отговор
    Браво на хората от Ловеч !Аз в момента тествам една такава и мога да кажа че е доста добре и като маневреност и ката разход-засекъл съм я 9л. -пъно празно вътре е широчка,просторна! Двигателя-1,5л-90к.с.-се държи добре все пак е на тойота и си има мощност,добре се "реже".С една дума за тези пари нова кола според мен е добре! Пък и икономиката да живне малко!!
  • 51 Гани

    0 0 Отговор
    Абе ейййй, Лада Приора идва от 2012г. на 12 000 лв. с ДДС....ко прайм :):):):)) Лично аз залагам на нея, а не на китайските пачници. Сори.
  • 52 Бобеца

    0 0 Отговор
    Ами аз имам АУДИ А6 1999г. и за такава кола с цена 6-7000 лв. си е много над китайската. А за останалите пари ще я направя златна. Тези котури само фирми ще ги купуват и някой друг наивник....Дано износа е добър
  • 53 оаж

    0 0 Отговор
    Пожелавам успех на хората от завода.Дано да се справят със пазара.А вии долу писалите освен да плюете друго можете ли.Все пак се откриват работни места,което е много важно в тази измислена криза.Пожелайте им успех и тва е.
  • 54 Крум Джибин

    0 0 Отговор
    Успех!!!
  • 55 Ебачев

    0 0 Отговор
    пф почти 16к лв за кво ? си взема шкода фабия къде къде кола и колко мнг ектри тоз китайски боклук за кво да го зимам разбирам да е евтин пък то.... безнадежни коли кой знай кой бай ганио ще ти зглоби колата да се утрепеш някаде ...

    Коментиран от #58

  • 56 mmm

    0 0 Отговор
    Браво
  • 57 Мартин

    0 0 Отговор
    Какво мрънкате бе ....... били скъпи еми направо по 2000 лев да ги пуснат, че да си ги купите. Като НЯМАШ пари ще вървиш ПЕШ или с АВТОБУС, но вие сте на принципа, че вземам заплата 400 лв обаче карам BMW на което едвам смогвам да му налея някой друг литър бензин.
  • 58 Георги Георгиев

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Ебачев":

    @55 в завода работят българи, да не би това, което произвеждат родителите ти, там, където работят да е боклук? Май друго е боклука... !!!
  • 59 петър стоилов

    0 0 Отговор
    bravo neka i v balgaria da se pravi nesto bravo na ekipa napred
  • 60 ivo

    1 0 Отговор
    Право и успех на екипа ,само така всяко начало е трудно !!!
  • 61 Vasko

    1 0 Отговор
    Bravo samo taka i nie malko kolici da napravim!!! I na viziq e dobra makar che pikapa nai mi haresa :) samo taka
  • 62 Az_

    0 0 Отговор
    Не мога да не се включа като се пишат мега тъпотии. Ако може един линк за тези цени дето ги даваш, че аз намирам други... Пример: http://ford.bg/files/priceslists/NewFiestaMY2012Pricelist5yNEW.pdf Най-близките цени са тази за Тойота Айго и Фиат Панда, но това са първо коли от по-нисък клас, второ с много по-малко екстри. Важното е ти да си вярваш обаче... Цената реално е с между 4000 - 8000 лева надолу от конкуренцията при съпоставими екстри, което според мен е ОК. Пожелавам успех на Great Wall!!!
  • 63 Az_

    1 0 Отговор
    Долното е до коментр #36 (Брокер)
  • 64 Ганьо Балкански

    1 0 Отговор
    Аз съм скептик но все от някъде трябва да се започне .Важното е ,че нещо ще се произвежда и то от млади българи.Надявам се наистина този завод да просперира и с него автомобилостроенето да възкръсни в България.А относно цената едва ли е скъпа ако имаме нормални европейски заплати все пак всяко нещо си има цена.
  • 65 ахаха

    1 0 Отговор
    Абе вие какво искате да ги раздават така просто. А на тия с втората ръка да си ги карат.
  • 66 ван дур

    0 2 Отговор
    поредните евтини китайски боклуци
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 тихо

    0 0 Отговор
    някога качвалилисте се на дачия? това е по-добро
    Ромънците правят коли , ние трябва да ги правим по-добре.