От доста време насам се носят всякакви слухове и информации за новото поколение на Honda NSX. Сега обаче се появи малко повече яснота по въпроса. Японците обещават новата генерация на модела да дебютира през януари 2012-а.
Това ще стане в рамките на Детройтското автомобилно изложение. Тогава японците ще покажат концептуална разработка, носеща названието Small Sports EV Concept, тъй като е известно, че все още не са готови да пристъпят към серийно производство на модела.
В този прототип обаче ще бъдат въплътени всички технически и дизайнерски новости, които ще намерят място в новата NSX. Все още обаче не е ясно какъв двигател ще се крие под капака на NSX. Що се отнася до концепта, то там има яснота по темата.
Най-вероятно Small Sports EV Concept ще бъде оборудван с електромотор с мощност 400 к.с., но след пристъпване към серийно производство агрегатите ще са доста по-обичайни. В никакъв случай обаче няма да се монтира спрягания по-рано бензинов V10.
Най-вероятно серийната NSX ще е хибридна, но и това са само предположения.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 VR4 TT
12:26 03.12.2011
2 M_SUX
13:49 03.12.2011
3 NSX
Някога през 1990 това беше най добрата спортна кола от Япония създадена за конкурент на Ферари.
Дано Хонда да продължат славната традиция.
13:59 03.12.2011
4 Атанас Велики
Коментиран от #6
15:10 03.12.2011
5 Kobester
18:14 03.12.2011
6 VR4 TT
До коментар #4 от "Атанас Велики":
@4 Нещо главичката ли те боли бе Наско? NSX е легендарен автомобил. Не е разпространен като нисаните само заради цената си.22:38 03.12.2011
7 Soichiro
22:43 03.12.2011
8 330i
Коментиран от #9
23:05 03.12.2011
9 Име:
До коментар #8 от "330i":
@8 Ти чуваш ли се какви ги приказваш бе? Знаеш ли колко е струвал NSX и колко Макларъна?????????????????? А дори милярдер да съм пак повече си ми харесва NSX. Безпорно макларъна е много по-бърз. Но това не винаги е критерии дори при супер колите (поне за мен)23:49 03.12.2011
10 NSX
Най здравата и бездефектна спортна кола правена някога.Не е известна повреда на двигател.И до днес се движат всички коли които не са блъснати.
Тази над 20 годишна вече кола държи цени на старо над 20 000 евро. този факт говори достатъчно красноречиво за какво става дума.
Моделът който трябваше да излезе през 2008 беше с 10 цилиндров мотор над 600 коня и в сравнение с него Нисан ГТР щеше да е доста по слаб.Но кризата започна и от Хонда тотално преосмислиха концепцията.
Днес се говори за V6 турбо агрегат и електрическо задвижване.
Ще видим какво ще решат последно.
Но каквото и да е Хонда винаги са били сред лидерите в автомобилостроенето така че ще бъде интересно.
00:10 04.12.2011
11 Атанас Велики
А що се отнася до техническите и характеристики... Добра е била, но няма нищо общо с хегемонията която прави днес Нисан GT-R! НИЩО! Сравнявайте, гледайте! Аз съм сравнявал (вкл и пистови времена) и знам, че NSX е бил добър, но не е правил тва което прави Нисана! От Хонда трябва доста да се постараят, а и не само!
00:49 04.12.2011
12 Майро ЖДМ
01:07 04.12.2011
13 Атанас Велики
01:40 04.12.2011
14 Prelude
Докато Нисан и Тойота обявяват партньорства с Мерцедес и БМВ за обмен на двигатели, Хонда продължава да напредва самостоятелно, ето какво правят в момента :)
http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=1017152
това само някой от ключовите технологии които ще бъдат внедрени масово: олекотени "open deck" блокове дори при дизелите. VTEC и VTC на входящи и изходящи клапани в комбинация с директно впръскване, VCM за 6 цилиндровите, офсетнати колянови валове, бутала с pattern-покритие на престилките, многостепенни маслени помпи, възможност за смяна на режима на работа от цикъл на Аткинсон при ниски обороти - когато се цели ефективност, на цикък на Ото - когато трябва мощност, деактивация при спиране. Това са технологиите които носят възвращаемост.
Казвайки всичко това обаче не спирам да се надявам че новия NSX най накрая ще се появи, и ще бъде насочен към онова малцинство ентусиасти от което Хонда никога не са печелили много, но на което винаги са обръщали внимание, и което им се отблагодарява с обич и вярност присъщи за малко други марки.
02:02 04.12.2011
15 Атанас Велики
02:23 04.12.2011
16 хаоожгж
06:11 04.12.2011
17 Prelude
Аз и сега предпочитам NSX-а. В тази Хонда има история.
Броят продажби няма общо със статуса, а с достъпността. За времето си NSX е бил много по скъп от ГТР сега. Иконата можеш да познаеш по това кой я е притежавал. Сред собствениците на NSX са хора като:
Gordon Murray (Technical director McLaren Cars)
Michael Dell (Founder Chairman & CEO, Dell Computers)
Larry Ellison (Founder & CEO, Oracle Corporation)
Bill Gates (Founder, Chairman & CEO, Microsoft Corporation)
Steve Wozniak (Co-founder, Apple Computer)
Ayrton Senna
Eddie Jordan
Alex Zanardi
Damon Hill
Jenson Button
George Lucas
Harrison Ford
Jack Nicholson
Tom Cruise
Charlie Sheen
Wesley Snipes
07:46 04.12.2011
18 Атанас Велики
08:55 04.12.2011
19 Атанас Велики
09:14 04.12.2011
20 NSX
Преди години имаше направено сравнение на японските суперкари.
3000GT , Supra , 300ZX и т.н.
NSX е върха на технологиите тогава.Не го бъркай с масовост.
Това просто е била най добрата кола на японския пазар.
Да , била е по скъпа и Хонда не са направили трика на Нисан да може турбо мотора му лесно да удвои дори да утрои мощността си.
Хонда просто са направили отлична кола за истински ценители.
За това Гордън Мъри ползва тази кола за отправна точка при разработката на Макларън Ф1 а не Скайлайн например.
И между другото тестовата кола на Хонда през 2008 даде същите времена като ГТР на писта.Все пак не забравяйте от къде Нисан взе технологията "torque vectoring" заради която е толкова бърз на писта.Хонда беше пионера в тази технология.
12:09 04.12.2011
21 Атанас Велики
13:39 04.12.2011
22 Атанас Велики
15:56 04.12.2011
23 ivo
16:17 04.12.2011
24 Prelude
Не, ще си говорим за компания основана през 48ма, започнала да прави автомобили през 60те, към днешна дата постигнала повече в спорта от когото и да било, и по-богата от други с двойно по дълга история.
Колко струва сега едно М3 от онова време и колко един NSX? Разликата знаеш ли на какво се дължи? Отговорът се нарича "пазарна икономика". Хората (тия дето не харесвали NSX :)) ) поддържат цената му такава и сега. Има и втора причина - 20 години по късно един NSX е останал много повече кола от едно М3 от онова време. Това освен на по-качествената сглобка, се дължи на изцяло алуминиевата конструкция (първа в света за сериен автомобил, и още доста "първи" има като става дума за NSX).
17:16 04.12.2011
25 Атанас Велики
20:31 04.12.2011
26 NSX
Понеже обичаш сравненията сравни М3 с времето на нисана тогава.
Говориш ми за ГТР сега.Ами сега Хонда не е направила NSX така че какво сравняваш.Ако погледнеш японския Супер ГТ шампионат може да видиш че Хонда направи там много сериозна кола която дори спечели миналата година шампионата срещу ГТР.
Така че не подценявай Хонда.тяхната политика беше ориентирана в друга посока.В момента в който решат да направят кола от класа на ГТР за Нисан ще настъпят трудни времена.Вече няма да се доказва срещу Порше само.
А като говорим за икона великият Сена лично е участвал в разработките на NSX. И това е една от любимите му коли после.
Дори само това е достатъчно да я направи икона.Но естествено за хората които разбират от автомобили.
21:11 04.12.2011
27 Майро ЖДМ
22:36 04.12.2011
28 Prelude
22:57 04.12.2011
29 Атанас Велики
23:13 04.12.2011
30 Майро ЖДМ
23:52 04.12.2011
31 Атанас Велики
00:23 05.12.2011
32 Атанас Велики
00:31 05.12.2011
33 Атанас Велики
00:55 05.12.2011
34 Prelude
Целта ми тук беше не да те затапвам а да научиш нещо, гледам че си научил, значи не съм си загубил времето.
02:10 05.12.2011
35 Атанас Велики
10:40 05.12.2011
36 Атанас Велики
10:41 05.12.2011
37 Атанас Велики
10:58 05.12.2011
38 330и
19:52 05.12.2011
39 one
Айде погледни сега Нисан Скайлайн от 1990г.
Дори и за 3000 евро съм виждал обяви.
Същото важи и за М3 ки от онези години.
Мисля че сам можеш да си отговориш кои коли си запазват повече цената.Иконите или масовките.
Това че Хонда са се отказали от развитието на проекта на значи че през 1990 година това е била супер кола по добра от всичко което конкурентите са предлагали.
Самият факт че Сена е участвал в разработките и е първият собственик на такава кола която е една от любимите му трябва да ти говори много.
И последно ще ти кажа че в момента в който Хонда пусне наследника на NSX GTR го чакат трудни времена.Хонда винаги е успявала да бъде най добрата японска кола когато си е поставяла за цел това.Така че ще поживеем и ще видим кой е икона и кой не. Времето ще покаже.
21:00 05.12.2011
40 Атанас Велики
22:08 05.12.2011
41 Иван Гушевилов
00:23 06.12.2011
42 Prelude
Това не те ли подсети че стойността на един автомобил е по комплексно нещо от цифрите които си гледал? За продажбите ти обясних, NSX е скъпа кола и това че много хора не са могли да си я позволят не означава че много хора не са я искали.
ГТР е восокотехнологичен, но никога няма да бъде ценен колкото NSX. Хора като тези за които ти дадох пример, не биха му обърнали внимание. Нито пък като тези
Stanley Kirk Burrell (MC Hammer)
Tracy Morrow (Ice-T)
Robert Van Winkle (Vanilla Ice)
Alice Cooper
Michael Johnson
Michael Jordon
Clyde "The Glide" Drexler
Joe Montana
Scottie Pippen
00:57 06.12.2011
43 Атанас Велики
А до прелюд............. Не са могли да си го купят?!? И как бе? Кво скъпо има, като е бил 14 000$ по-скъп от M3 бе? Или защо 1вата година го са си го купили 6000, следващата 2500 Защото не се харесало на клиентите! ЕТО ЗА ТОВА! Някои фирми като Порше, за 3-4 години продават по 100 000 автомобила от горе долу същия ценови сегмент! Една кола става легенда когато е популярна! А тази хонда хич не е била!
01:13 06.12.2011
44 Prelude
01:37 06.12.2011
45 onq
Az 6ti kaja za6to NSX e ikona 6tot ti si tolkova ograni4en 4e nemoje6 da go razbere6.
Skyline si e rasov sporten avtomobil koito sega go prevyrnaha v1v supercar.Toi e i 6te si ostane tak1v SPORTEN
(Za gtr 6te govorim kato izleze noviq NSX se pak da e ravnostoino...)
Honda e firma kato VW narodna samo 4e pravi koli ne kenefi....
I ne izkarva pod pyt i nad put barutnici M3 i pro4ie
Kato trqbva da dokazva mo6t i barzina i tnt, vsi4ki q vidqhme v F1 nqma ferari nqma reno nqma Mclaren tva e
I izkarva supercar za vremeto si EDINSTVENIQ ZA FIRMATA
Avtomobil napraven s qponska preciznost zdravina dinamika....
TOVA e ikona
Na nikoi ne mu puka kolko NSX-a sa prodadeni
oba4e kato sabere6 na 1 mqsto BMW m3 nissan skyline i NSX
izvinqvai batence ama nemoga da gi vidq prosto ot siqnieto na IKONATA >>>>>NSX
03:09 06.12.2011
46 Атанас Велики
09:44 06.12.2011
47 Атанас Велики
10:13 06.12.2011
48 Атанас Велики
10:27 06.12.2011
49 Атанас Велики
10:31 06.12.2011
50 ценител
Казаха ти и по рано.Този Нисан сега струва 3000 евро а хондата 25000 МИНИМУМ.
ЕТО ТОВА ЕОЦЕНКА ЗА КОЛАТА. А НЕ ТВОИТЕ НЕСВЪРЗАНИ БРЪТВЕЖИ.
Другата оценка е на създателят на една от най великите спортни коли Макларън Ф1. Той използва Хонда NSX за пример при създаването и. Дори иска от Хонда да му разработят мотор.
Защо не е взел за пример Нисан ? Нали уж е супер успешен.Защо не е взел БМВ ? Дори Ферари не е взел.
Отговорът е прост и може дори ти да го разбереш.Тази кола е уникална и при създаването и са използвани идеи които дори Ферари не са ползвали тогава.
Това че Сойчиро умира и управляващите погребват проекта и не развиват колата е друг въпрос.
Колата тогава е по добра от Нисан Скайлайн. Това е истината.
А както и преди ти казах цената на тази кола днес красноречиво говори за стойността и сред познавачите и ценителите на истински автомобили не масовки.
11:01 06.12.2011
51 Атанас Велики
11:22 06.12.2011
52 Атанас Велики
11:38 06.12.2011
53 някой
И още нещо ще ти кажа , ти нищо не можеш да съсипеш прекалено си малък за да казваш кое какво е. Много по велики хора от теб са дали оценка на тази кола.
11:43 06.12.2011
54 Атанас Велики
11:54 06.12.2011
55 някой
Гордън Мъри не е правил жест към Сена защото Сена е бил жив.Това че е видял за колко авангардна кола става дума на теб не ти се връзва в теориите и почваш да си измисляш.
Айде като говориш за инфо информирай се колко струва Нисан "икона " от 1990 та и колко струва Хонда дето не била бърза.
Проверявай нали си голям експерт това е много ценно и нагледно.
13:11 06.12.2011
56 Атанас Велики
13:19 06.12.2011
57 Иван Гушевилов
13:27 06.12.2011
58 Атанас Велики
13:45 06.12.2011
59 no coment
Аз ще си карам японската кола, а пък Атанас Великия да си кара иконите.
16:21 06.12.2011
60 Иван Гушевилов
17:41 06.12.2011
61 Prelude
21:28 06.12.2011
62 330и
15:03 07.12.2011
63 :)))
16:18 07.12.2011
64 Стоян
Карай си голфа и не се бутай при големите.. :) Когато BMW извлекат 400 коня от малък блок (2.0 - 3.0) тогава ми ги сравнявай, защото те имат модели по 600+ коня и 6.0+ кубика които уж невзрачните японки по 250-300 коня наказват с много.. И помисли какво би станало ако Хонда разработят двигател с такъв обем и го бутнат в NSX.. :) (да не говорим че до преди известно време хонда не ползваха и нямаха стоков турбиниран двигател.. :) замисли се какво би излязло от нещо такова каквото ползуват БМВ, след като японците го пипнат, и му мушнат не една ами 2 турбини (които има всяка нова М-ка).. :) тогава не ти ферарита не ти ламбота не ти пагади или бугатита.. :) всичко под ножа.. :) Но има една свещена дума - Респект! Хонда лесно могат да подбият пазара на всички "СУПЕР КОЛИ" защото имат реалните възможности и от време на време го правят с не чак толкова "Мускулести" коли..
Иди на някое друго състезание, по прочети още малко, образовай се.. хонда използват кибритени кутийки за двигатели в сравнение с БМВ, Нисан и мерцедес, но по нищо не им отстъпват.. :) или и сега ще почнеш да ни убеждаваш в нещо си в което ти уж вярваш! :)
И за кола - еднодневка мога да ти препоръчам въпросното БМВ м3 от 1993.. вярно, добро е - НО ЗА ДРИФТ.. :) а и къде забрави нисан Силвия и 240? това са иконите на нисан.. :) не някакъв си ГТР дет вчера се излюпил и понеже нали надвил Вейрон и е голямото нещо.. Ама явно и ти си толкова запознат колкото моята племенничка (която е на 2) :)
А за феновете на БМВ и тъй наречените "най-добри автомобили" мога само да кажа ЖИВЕЙТЕ СИ В ИЗМИСЛЕНОТО МИНАЛО И ДЕРЗАЙТЕ! :)
06:32 26.12.2011