Last news in Fakti

3 Декември, 2011 12:21 8 778 64

Новата Honda NSX идва през януари

  • honda-
  • nsx-
  • small sports ev concept

 

От доста време насам се носят всякакви слухове и информации за новото поколение на Honda NSX. Сега обаче се появи малко повече яснота по въпроса. Японците обещават новата генерация на модела да дебютира през януари 2012-а.
 
Това ще стане в рамките на Детройтското автомобилно изложение. Тогава японците ще покажат концептуална разработка, носеща названието Small Sports EV Concept, тъй като е известно, че все още не са готови да пристъпят към серийно производство на модела.
 
В този прототип обаче ще бъдат въплътени всички технически и дизайнерски новости, които ще намерят място в новата NSX. Все още обаче не е ясно какъв двигател ще се крие под капака на NSX. Що се отнася до концепта, то там има яснота по темата.
 
Най-вероятно Small Sports EV Concept ще бъде оборудван с електромотор с мощност 400 к.с., но след пристъпване към серийно производство агрегатите ще са доста по-обичайни. В никакъв случай обаче няма да се монтира спрягания по-рано бензинов V10.
 
Най-вероятно серийната NSX ще е хибридна, но и това са само предположения.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VR4 TT

    3 0 Отговор
    Още една легенда се завръща. :) Само дано не направят тая глупост с електромоторчетата.
  • 2 M_SUX

    1 0 Отговор
    Много е добро ако и интериора го направят така уникален, а също и цената, ако си остане в рамките в които хонда продават автомобилите си ще бъде нещо уникално.
  • 3 NSX

    4 0 Отговор
    Крайно време беше.Този модел трябваше да излезе заедно с ГТР през 2008 ма. Да видим сега с какво ще се отсрамят Хонда.
    Някога през 1990 това беше най добрата спортна кола от Япония създадена за конкурент на Ферари.
    Дано Хонда да продължат славната традиция.
  • 4 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    NSX не особено успешен автомобил. От хонда трябва да направят това, което Нисан направиха със Скайлайн(въпреки, че не се казва така вече)... От кола популярна предимно в япония, да стане световно призната. Нито с NSX беше така, нито със скайлайните(или поне в такава степен, каквато е на GT-R). А относно това как ще изглежда кола... Аз защо си мисля, че вече сме я виждали и по специално в снимките на Отмъстителите, като автомобила на Iron Man. Там обаче автомобилът е Акура, но предполагам, че базата ще е една и съща, а колите няма да се отличават драстично!

    Коментиран от #6

  • 5 Kobester

    1 0 Отговор
    Изглежда доста добре.
  • 6 VR4 TT

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Атанас Велики":

    @4 Нещо главичката ли те боли бе Наско? NSX е легендарен автомобил. Не е разпространен като нисаните само заради цената си.
  • 7 Soichiro

    2 1 Отговор
    Бай Атанас ме кара да говоря без да съм искал.Ем не знае,ем говори.GTR съществува от 1969г. и с техниката убива света,както и един модел Тойота от 68-ма и разни модели Хонда от 67-ма примерно.NSX не е просто някаква кола,а още при създаването си е гласена като съвършената кола и реално го прави---през 1990г. тя е приета от света като най-високотехнологичната кола в света.Модела има необичайно дълъг живот без големи промени,а заради него Ферари са се опитали да си оправят качеството.Този модел като се появи официално трябва пак да е над всичко и пак да има много години живот без много промени.И нека не бъркаме безсилни модели като Вейрон с върха на техниката.
  • 8 330i

    0 2 Отговор
    нещо забравяте макларанъна

    Коментиран от #9

  • 9 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "330i":

    @8 Ти чуваш ли се какви ги приказваш бе? Знаеш ли колко е струвал NSX и колко Макларъна?????????????????? А дори милярдер да съм пак повече си ми харесва NSX. Безпорно макларъна е много по-бърз. Но това не винаги е критерии дори при супер колите (поне за мен)
  • 10 NSX

    2 1 Отговор
    NSX е толкова добра кола че дори създателят на Макларън Ф1 я ползва като пример за работата си. Двигателят е първият сериен двигател в света ползващ електронно контролирани променливи фази на газоразпределение.
    Най здравата и бездефектна спортна кола правена някога.Не е известна повреда на двигател.И до днес се движат всички коли които не са блъснати.
    Тази над 20 годишна вече кола държи цени на старо над 20 000 евро. този факт говори достатъчно красноречиво за какво става дума.
    Моделът който трябваше да излезе през 2008 беше с 10 цилиндров мотор над 600 коня и в сравнение с него Нисан ГТР щеше да е доста по слаб.Но кризата започна и от Хонда тотално преосмислиха концепцията.
    Днес се говори за V6 турбо агрегат и електрическо задвижване.
    Ще видим какво ще решат последно.
    Но каквото и да е Хонда винаги са били сред лидерите в автомобилостроенето така че ще бъде интересно.
  • 11 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Говоря ви за статут момчета! Не ме разбирайте погрешно и не ми се сърдете! Аз съм автоманиак също като вас! Знам що годе за какво иде реч! Много уважавани автоанализатори са на същото мнение. Няма да си кривя душата, че от тях ми идва тази мисъл. Истината е, че NSX беше един недооценен автомобил! Това ми е идеята.
    А що се отнася до техническите и характеристики... Добра е била, но няма нищо общо с хегемонията която прави днес Нисан GT-R! НИЩО! Сравнявайте, гледайте! Аз съм сравнявал (вкл и пистови времена) и знам, че NSX е бил добър, но не е правил тва което прави Нисана! От Хонда трябва доста да се постараят, а и не само!
  • 12 Майро ЖДМ

    2 0 Отговор
    Само дето за разлика от тогава сега границата от 280коня наложена на японските автопроизводители е премахната.Та тогава НСХ е вървяла пред или наравно с ферарита и ламбота на писта с по 400+ коня и все пак японците са намерели начини да се конкурират с тях .Затова НСХ е голям.Я помисли какво е щяло да стане ако е бил като тях с 400 коня.....?
  • 13 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Ще ти дам прост пример за да не се задълбаваме! Порше 911 турбо от 1974 ускорява 0-100 за 5,2 секунди... NSXа от 91ва го прави за 5,8 секунди. Днес дори и най-новото и най-джижаво порше не може да се мери със времето от 2,9 секунди на Нисана! Ето за тази хегемония ти говоря!
  • 14 Prelude

    2 0 Отговор
    Хонда се старае не с цел да бие ГТ-Р, а с цел да бъде просперираща компания - нещо с което се справя несравнимо по добре от Нисан, които Рено трябваше да вади от фалит. ГТ-Р е уникален, също беше и NSX, но производителите не печелят от коли по които хората въздишат, а от такива които се купуват.
    Докато Нисан и Тойота обявяват партньорства с Мерцедес и БМВ за обмен на двигатели, Хонда продължава да напредва самостоятелно, ето какво правят в момента :)
    http://vtec.net/news/news-item?news_item_id=1017152
    това само някой от ключовите технологии които ще бъдат внедрени масово: олекотени "open deck" блокове дори при дизелите. VTEC и VTC на входящи и изходящи клапани в комбинация с директно впръскване, VCM за 6 цилиндровите, офсетнати колянови валове, бутала с pattern-покритие на престилките, многостепенни маслени помпи, възможност за смяна на режима на работа от цикъл на Аткинсон при ниски обороти - когато се цели ефективност, на цикък на Ото - когато трябва мощност, деактивация при спиране. Това са технологиите които носят възвращаемост.

    Казвайки всичко това обаче не спирам да се надявам че новия NSX най накрая ще се появи, и ще бъде насочен към онова малцинство ентусиасти от което Хонда никога не са печелили много, но на което винаги са обръщали внимание, и което им се отблагодарява с обич и вярност присъщи за малко други марки.
  • 15 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Та за да подчертая тезата си, ще ви кажа, че са произведени 19,000 NSX за целия производствен живот на модела (15 години). А от Нисана са произведени за 4 години - над 48 000 автомобила... И няма изгледи да започне да се харчи по-малко в близките 2 години. Надявам се разбрахте какво исках да ви кажа с 1вия си пост. NSX не е имал статуса и популярността на GT-R. GT-Rа се е утвърдил като икона, докато NSX е просто добра кола, която може да е икона за любителите на японски коли. NSX не донесе очаквания успех на Хонда!
  • 16 хаоожгж

    0 0 Отговор
    Готин е мотоциклета
  • 17 Prelude

    2 0 Отговор
    Много бъркаш мой човек. NSX е икона, а ГТР е просто бърза кола.
    Аз и сега предпочитам NSX-а. В тази Хонда има история.

    Броят продажби няма общо със статуса, а с достъпността. За времето си NSX е бил много по скъп от ГТР сега. Иконата можеш да познаеш по това кой я е притежавал. Сред собствениците на NSX са хора като:

    Gordon Murray (Technical director McLaren Cars)
    Michael Dell (Founder Chairman & CEO, Dell Computers)
    Larry Ellison (Founder & CEO, Oracle Corporation)
    Bill Gates (Founder, Chairman & CEO, Microsoft Corporation)
    Steve Wozniak (Co-founder, Apple Computer)

    Ayrton Senna
    Eddie Jordan
    Alex Zanardi
    Damon Hill
    Jenson Button

    George Lucas
    Harrison Ford
    Jack Nicholson
    Tom Cruise
    Charlie Sheen
    Wesley Snipes
  • 18 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Е икона е в твоите очи! Виждам драматичността в изказванията ти... явно си пристрастен! Аз обаче не съм! Все хубави хора са я имали тази кола... НЯМА СПОР! Обаче истината е, че просто от Хонда не са имали клиенти за нея! Цената и не е била много по-висока от тази на GT-R днес! Била е по-евтина от Порше 911 примерно. Но ще ти кажа един факт, който би трябвало да ти разбие мита, за тва че едва ли не, NSX е истинска икона! От модела 997 на порше, който е в по-висок ценови диапазон от NSX, са продадени 100 000 автомобила за 3,5 години! И на мене и на тебе ни е ясно че Карерата си е истинска икона! Независимо дали ни харесва или не! Сигурен съм, че в твоите очи, тази хонда ще остане икона, но а практика - това не е така! За някои хора и трабанта е икона! Тука вече опира до съвсем лични предпочитания! Но в реалния живот, хондата е икона ама друг път! GT-R е, Carrerata е, но не и хондата!
  • 19 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    И ич не ме замесвай в - коя марка е по по най! Аз говоря за конкретни модели! Ако тр да си говорим на тема просперитет, ще трябва да си говорим само за Тойота и Мерцедес... Автомобилните марки с най-голяма пазарна капитализация! Ще бъде скучно!
  • 20 NSX

    2 1 Отговор
    Ами като говориш за конкретни модели сравни NSX с Nissan от 1990 година да видим коя е по добрата кола.
    Преди години имаше направено сравнение на японските суперкари.
    3000GT , Supra , 300ZX и т.н.
    NSX е върха на технологиите тогава.Не го бъркай с масовост.
    Това просто е била най добрата кола на японския пазар.
    Да , била е по скъпа и Хонда не са направили трика на Нисан да може турбо мотора му лесно да удвои дори да утрои мощността си.
    Хонда просто са направили отлична кола за истински ценители.
    За това Гордън Мъри ползва тази кола за отправна точка при разработката на Макларън Ф1 а не Скайлайн например.
    И между другото тестовата кола на Хонда през 2008 даде същите времена като ГТР на писта.Все пак не забравяйте от къде Нисан взе технологията "torque vectoring" заради която е толкова бърз на писта.Хонда беше пионера в тази технология.
  • 21 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Добре бе! Разбрах, че си фен на марката! Хората са направили хубава кола, но не им оправда очакванията и на потенциалните клиенти не им хареса! Нямаше желаещи да си я купят много! Не, че не е имало производствени капацитети или нещо подобно! Просто хората не са и се кефили! За да не ми философстваш още... ще ти кажа как са вървели продажбите на тази кола: 90-2000, 91-6500, 92-2200, 93-1400, 94-980... (закръглям ги до десетки) Хващаш ли ква е логиката? Колата е била еднодневка дето се вика! Икона - таратанци!
  • 22 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Айде! Почнахме спора! Аз ви обясних защо NSX, не е икона от търговска гледна точка. Сега ще ви кажа защо не е и от гледна точка на характеристиките! NSX излиза 1991ва(цена:75 000$ 1993та)... има ускорение от 0-100/5,8 секунди, 0-160/12,5 ; Пистови времена: Тсукуба 1:10.07 ; Хокенхайм 1:18,8!!! BMW M3 e36 излиза 1993(цена: 59 000$) 0-100/5,6сек 0-160/12,7сек; писти: Тсу 1.08,5 Хокен 1:19,9! Кажете ми вие сега, след като видяхте тези времена, кога BMW M3 ще се доближи, та дори ще бие в някои аспекти GT-Rа?!?! НИКОГА! И следващата генерация ще е мноооооооооого далече от GT-R! А отношението в цените е горе долу еквивалентно! НО РАЗРИВЪТ Е КОЛОСАЛЕН! Постарах се! Дано ви е била полезна цялата тази информация!
  • 23 ivo

    1 0 Отговор
    Ще е много готино, ако Хонда внедри една друга тяхна легендарна технология, 4WS (4 Wheel Steering), тогава тя ще е недостижима .
  • 24 Prelude

    2 0 Отговор
    " Ако тр да си говорим на тема просперитет, ще трябва да си говорим само за Тойота и Мерцедес..."

    Не, ще си говорим за компания основана през 48ма, започнала да прави автомобили през 60те, към днешна дата постигнала повече в спорта от когото и да било, и по-богата от други с двойно по дълга история.

    Колко струва сега едно М3 от онова време и колко един NSX? Разликата знаеш ли на какво се дължи? Отговорът се нарича "пазарна икономика". Хората (тия дето не харесвали NSX :)) ) поддържат цената му такава и сега. Има и втора причина - 20 години по късно един NSX е останал много повече кола от едно М3 от онова време. Това освен на по-качествената сглобка, се дължи на изцяло алуминиевата конструкция (първа в света за сериен автомобил, и още доста "първи" има като става дума за NSX).
  • 25 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Последния GT-R си е вече от лигата на хайпър карите... И тва е при него, че няма как да бъде сравняван с M3, в близките години... За това е икона. Honda NSX е една от най-здравите коли изобщо... Но здравината не прави от спортната кола икона! Не знам кво се заяждаш. Давам ти сухи данни! По-нагледно от това не мога да ти го опиша! Honda NSX е кола за ценители, но не е била такава икона за времето си, каквато е Nissana GT-R. Дали заради интернет, дали заради феноменалните показатели във всички измерения на движението(с изкл. на по-високите скорости), дали заради това, че носи зверски на тунинг и за без пари си правиш самолет! NSX има доста нововъведения, но не получава същото внимание като нисана. Подобна е съдбата на Porsche 959, което беше също много високотехнологично и имаше просто ненормални показатели, но не стана звезда, като F40, Countach LP. Загряваш ли или бавно?
  • 26 NSX

    3 0 Отговор
    Тебе ако питат най голямата икона е Голф защото много хора са си го купили и носи на тунинг.
    Понеже обичаш сравненията сравни М3 с времето на нисана тогава.

    Говориш ми за ГТР сега.Ами сега Хонда не е направила NSX така че какво сравняваш.Ако погледнеш японския Супер ГТ шампионат може да видиш че Хонда направи там много сериозна кола която дори спечели миналата година шампионата срещу ГТР.
    Така че не подценявай Хонда.тяхната политика беше ориентирана в друга посока.В момента в който решат да направят кола от класа на ГТР за Нисан ще настъпят трудни времена.Вече няма да се доказва срещу Порше само.
    А като говорим за икона великият Сена лично е участвал в разработките на NSX. И това е една от любимите му коли после.
    Дори само това е достатъчно да я направи икона.Но естествено за хората които разбират от автомобили.
  • 27 Майро ЖДМ

    2 0 Отговор
    Наистина само за човек ,познаващ автомобилите НСХ е икона ,въплащаваща съвършенството...колега долу беше изброил собственици на тази кола.Там няма нито новобогаташчета .нито футболистчета , нито гъзарчета ,нито чалга-звезди.За тях иконите са други...
  • 28 Prelude

    0 0 Отговор
    Аз също ти дадох данни, на хора които са можели да си позволят всичко и са избрали NSX, защото е бил най-доброто за времето си. Цифрите които са толкова важни за теб могат да направят една кола бърза или бавна, но не икона. Казах ти вече ГТР е просто бърза кола. Икона значи съвсем друго. Когато кола стане толкова желана че да стои в гаражите на милиардери, когато 20 години след създаването си продължава да се говори за нея, когато историята и е преплетана с историята на хора-личности, когато е недостъпна, когато се прави от компания с име доказано не само с един сериен модел, тогава има предпоставки да стане икона. ГТР не притежава нищо от това, той дори няма подходяща визия.
  • 29 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Далече съм от това да подценявам хонда. Говоря ти за GT-R сега и за m3 сега, както и за NSX тогава и m3 тогава, ако не си забелязал. А ако си мислиш, че голфа не е икона, значи не си чувал за Перник! Просто ти прострелях теорията по-всички параметри! Не съм казал, че хонда е по-лоша марка от нисан! Не мога да ви разбера защо толкова ви избива на автомобилен хулиганизъм. Не съм си тутаирал нисан на рамото ще знаеш! Констатирам фактите и положенията на тези 2 автомобила. Просто Нисан изригнаха зверски с тая кола, та дори най-богатата автомобилна компания - Тойота, не успяха поне да бият GT-Rа с техния LFA, дето струва - майка плаче! Обаче съм много далече от мисълта, че Тойота е по-лоша марка! Honda се опитаха да влезнат в суперспортния сегмент с NSX, но не им се получи много успешно. Днес ако наблегнат повече на конете, могат наистина да пробият! Колата която видях в снимките на Отмасителите изглежда много добре. Да са живи и здрави и дано да засенчат GT-R или поне да блеснат редом с него, защото автомобилния свят ще стане по-интересен!
  • 30 Майро ЖДМ

    0 0 Отговор
    ...Амин
  • 31 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Значи, разграничавайте кола за ценители, от икона! Икона е когато всеки малчоган, на тая земя е чувал как нищо и никакво нисанче бие Бугати на драг... Когато автоманияци недоумяват, как така тая кола, размазва пред цял свят по телевизията автомобили, с които никой не би тръгнал да спряга Нисан и в най-смелите си мечти! Абсолютно заслужена слава! Може би Хондата е недооценена от света, може би е и заради конските сили, може пък да не е имала достатъчно реклама, а може би просто не е достъчно добра! Има явно такива автомобили, които са с висока колекционерска стойност, не защото са били легенди! За NSX - може би защото е 1вия сериозен опит на япоснка марка да навлезе в суперспортния сегмент, може би защо е била недооценена и се е превърнала в рядкост. Според мен най-важния фактор за нейната колекционерска стойност е факта, че е привикан Сена за разработката на колата, както и победите на двигателите на хонда във формула 1 през 80те. Тва са подробности, които са важни за колекционерите! Но тва не значи, че НСХ реално е била легендарна и славна кола, просто зад нея са стояли тези имена и тези постижения. Но колата е минала далече покрай легенда!
  • 32 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    А що се отнася до имената които ми изброи, те не значат нищо! Всичките изброени пилоти са замеси с марката до една или друга степен! Сена е поканен и се е състезавал с двигатели на ходна, другите са също толкова тясно обвързани с марката! ТАКА, че не се брои пич! А тия програмистите са ясни - те се възбуждат от зубарски работи! Актиорите не са фактор! Не знам как още живеете в некви заблуди след всичките подробни данни и съпоставки на 2та автомобила които ви дадох! Единственото легендарно нещо в тази кола, е че са поканили сена да участва в разработката и! Но тва пак повтарям, е подробност за ценители, а не признак, че колата е голяма работа!
  • 33 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Принудихте ме да заколя NSXа и да ви затапя по всички параметри (на места по-обедително, на други не толкова). А колата си е хубава и достойна, но не печели титлата - легенда! Практична е била, карала се е лесно и е била надеждна, но това не са основополагащи фактори за един суперкар! Даже тези моменти отсъстват тотално в някои легендарни коли! Оценката ми за представянето на GT-R е 10/10, NSX губи точки в пазарното търсене(1), страстта(1), слабото ускорение(1), устойчивостта на конкуренция(1). Печели от идеология(1), практичност(0,5) и здравина(0,5). Общия и резултат е 8/10! Добре, но не и за суперзвезда!
  • 34 Prelude

    2 0 Отговор
    ха ха, ти си от тия дето сами се помпат, нито колата си заклал нито накого си затапил, с две думи велик си, ама с малко "в"
    Целта ми тук беше не да те затапвам а да научиш нещо, гледам че си научил, значи не съм си загубил времето.
  • 35 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    По скоро вие научихте, че хондата е била готвена като специалитет, но е минала за обикновена вафла! Доказах ви по всички направления! Но явно не уважавате чуждото мнение, въпреки че е подплатено с много обилна информация! И явно не правите разлика между легенда и много добър автомобил!
  • 36 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Фенове сте на хонда и просто не може да се примирите с фактите!
  • 37 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Кажете ми ква е тая легенда дето никой не иска да си я купи; след 2 години от излизането си бива засенчена от по-евтиното BMW M3(което не е суперкар), и има дух на зубър, а ускорението и е спряло дори за 91ва?!?! ЛЕГЕНДА - ЧУШКИ! Нали, всеки си има право на мнение, ама по статут като цяло, не може да ги сравнявате 2те коли!
  • 38 330и

    1 1 Отговор
    не знаех че м3 е било по-евтино, иначе отдавна щтях да КРЕЩЯ, ама майро и компания са знаели а пък мълчат
  • 39 one

    1 1 Отговор
    Наско я виж онази кола дето никой не искал да си я купи колко струва в момента след 20 години. По ниска цена от 25000 евро трудно ще намериш.
    Айде погледни сега Нисан Скайлайн от 1990г.
    Дори и за 3000 евро съм виждал обяви.
    Същото важи и за М3 ки от онези години.

    Мисля че сам можеш да си отговориш кои коли си запазват повече цената.Иконите или масовките.
    Това че Хонда са се отказали от развитието на проекта на значи че през 1990 година това е била супер кола по добра от всичко което конкурентите са предлагали.
    Самият факт че Сена е участвал в разработките и е първият собственик на такава кола която е една от любимите му трябва да ти говори много.

    И последно ще ти кажа че в момента в който Хонда пусне наследника на NSX GTR го чакат трудни времена.Хонда винаги е успявала да бъде най добрата японска кола когато си е поставяла за цел това.Така че ще поживеем и ще видим кой е икона и кой не. Времето ще покаже.
  • 40 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Обяснил съм като за малоумници, че колата не е легенда и не е хит! Има коли за които никога не си чувал, а струват милиони за колеционерите! Колата не се е купувала и тва личи по продажбите, които съм ги описал подробно! Дал съм и съпоставка за така прехвалените му характеристики: по-евтино BMW от по-нисък клас, е 1към1 с него! Тва при GT-R няма да стане в близките 10 години! А кво ще пуснат, изобщо не съм коментирал! Може и космически кораб да пуснат, не знам! Просто ви доказах, че NSX никога не е бил легенда, каквато е GT-R (последното поколение, не предишните). Предишните модели могат само ряпа да ядат!
  • 41 Иван Гушевилов

    0 1 Отговор
    А бе тоя професор Атанас "ВЕЛИКИ" - (тва второто незнам кво трябва да значи) кои го е допуснал въобще до компютър! Момче моля те като си мълчиш изглеждаш някак си по умен!От скоро пиша коментари,и виждам че ти си от многото тук които знаят "всичко" и устата не им спира,затова МОЛЯ ТЕ не занимаваи всички с твоите "просветления' вожде ВЕЛИКИ
  • 42 Prelude

    0 0 Отговор
    "Дал съм и съпоставка за така прехвалените му характеристики: по-евтино BMW от по-нисък клас, е 1към1 с него"

    Това не те ли подсети че стойността на един автомобил е по комплексно нещо от цифрите които си гледал? За продажбите ти обясних, NSX е скъпа кола и това че много хора не са могли да си я позволят не означава че много хора не са я искали.
    ГТР е восокотехнологичен, но никога няма да бъде ценен колкото NSX. Хора като тези за които ти дадох пример, не биха му обърнали внимание. Нито пък като тези

    Stanley Kirk Burrell (MC Hammer)
    Tracy Morrow (Ice-T)
    Robert Van Winkle (Vanilla Ice)
    Alice Cooper

    Michael Johnson
    Michael Jordon
    Clyde "The Glide" Drexler
    Joe Montana
    Scottie Pippen
  • 43 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Няма кво повече да ви говоря! От дума не разбирате, но поне ви разгоних фамилията на теорийките! А ти Иванчо, никой не те кара ми четеш кво съм писал! А ако имаш мнение си го изразявай! Аз имах мнение! Нападнаха ме, разните фенове на хонда и си го защитих подобаващо и без да оставям 2 мнения!
    А до прелюд............. Не са могли да си го купят?!? И как бе? Кво скъпо има, като е бил 14 000$ по-скъп от M3 бе? Или защо 1вата година го са си го купили 6000, следващата 2500 Защото не се харесало на клиентите! ЕТО ЗА ТОВА! Някои фирми като Порше, за 3-4 години продават по 100 000 автомобила от горе долу същия ценови сегмент! Една кола става легенда когато е популярна! А тази хонда хич не е била!
  • 44 Prelude

    1 0 Отговор
    Че няма какво да говориш видяхме от начало. Не е била популярна сред .... като теб. Атанас Велики - ха ха винаги ме разсмива като го гледам.
  • 45 onq

    1 0 Отговор
    Atanasie kak 6te sravnqva6 M3 s HONDA NSX be
    Az 6ti kaja za6to NSX e ikona 6tot ti si tolkova ograni4en 4e nemoje6 da go razbere6.
    Skyline si e rasov sporten avtomobil koito sega go prevyrnaha v1v supercar.Toi e i 6te si ostane tak1v SPORTEN
    (Za gtr 6te govorim kato izleze noviq NSX se pak da e ravnostoino...)
    Honda e firma kato VW narodna samo 4e pravi koli ne kenefi....
    I ne izkarva pod pyt i nad put barutnici M3 i pro4ie
    Kato trqbva da dokazva mo6t i barzina i tnt, vsi4ki q vidqhme v F1 nqma ferari nqma reno nqma Mclaren tva e
    I izkarva supercar za vremeto si EDINSTVENIQ ZA FIRMATA
    Avtomobil napraven s qponska preciznost zdravina dinamika....
    TOVA e ikona
    Na nikoi ne mu puka kolko NSX-a sa prodadeni
    oba4e kato sabere6 na 1 mqsto BMW m3 nissan skyline i NSX
    izvinqvai batence ama nemoga da gi vidq prosto ot siqnieto na IKONATA >>>>>NSX
  • 46 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Хаха! Вашата икона, знаете ли че 94та е събрала едва 986 клиента?!?! Или че след 97ма, е имала под 400 клиента? Че последните години, въпреки, че се е предлагала почти в целия свят и е имала фейслифт, не са успявали да продадат повече от 300 автомобила? КОЛАТА Е ТЪРГОВСКИ ПРОВАЛ! Не става популярна! Колата няма и 1 грам от успеха на GT-R. 000000000000 За 1000тен път ви повтарям - правете разлика между легенда и добър автомобил! Даже r34 има по-легендарен статут от NSX, най-вече заради възможностите по неговия тунинг!
  • 47 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Най-гоемия недостиг на колата, е че хората не можа да преодолеят факта, че си купуват хонда! Това обаче при Gt-r го няма! Освен, че GT-R прави феноменално ускорение, за разлика от NSXa(който дори 91ва е бил с невзрачни показатели), той има и огромен потенциал за доработка! Единственото легендарно в тази хонда е неговото създаване, победите във формула 1 и Сена, но това не е било достатъчно да направи колата успешна, както и устойчива на конкуренция! Последния Нисан е пряк конкурент на хиперкарите! Хондата никога не е била!
  • 48 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Ще ви дам още суха материя... Съпоставка на Honda NSX и Ферари ф40(1987), както и NISSAN GT-R срещу Ferrari Enzo, за да разберете мащабите и постиженията на Нисана. Ще ви представя пистови времена! 1вата двойка Сузука, - съответно 2:50 и 2:25 Тсукуба 1:10,1 и 1:04... 2рата двойка Топ Геар писта 1:19,7 и 1:19 ; Нюрбургриг 7:26,7 и 7:25,21. Ако и са не загреете, че хондата не може на малкия пръст на GT-R да се намаже!
  • 49 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    И понеже ф40 е прекалено легендарна за умрелия NSX, може да направим същия паралел между Ф50 и NSX... Пак Хонда не може дори да се доближи до Хиперкарите на Ферари, за разлика от GT-R!
  • 50 ценител

    0 0 Отговор
    Пак глупости.Защо не сравниш Скайлайн 1991 с Ферари Ф40.Нали по твоите думи бил много успешен.
    Казаха ти и по рано.Този Нисан сега струва 3000 евро а хондата 25000 МИНИМУМ.

    ЕТО ТОВА ЕОЦЕНКА ЗА КОЛАТА. А НЕ ТВОИТЕ НЕСВЪРЗАНИ БРЪТВЕЖИ.

    Другата оценка е на създателят на една от най великите спортни коли Макларън Ф1. Той използва Хонда NSX за пример при създаването и. Дори иска от Хонда да му разработят мотор.

    Защо не е взел за пример Нисан ? Нали уж е супер успешен.Защо не е взел БМВ ? Дори Ферари не е взел.

    Отговорът е прост и може дори ти да го разбереш.Тази кола е уникална и при създаването и са използвани идеи които дори Ферари не са ползвали тогава.

    Това че Сойчиро умира и управляващите погребват проекта и не развиват колата е друг въпрос.

    Колата тогава е по добра от Нисан Скайлайн. Това е истината.

    А както и преди ти казах цената на тази кола днес красноречиво говори за стойността и сред познавачите и ценителите на истински автомобили не масовки.
  • 51 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Казах, че GT-R е легенда! Последната генерация! И също съм споменал, че предишните му генерации пасти да ядат, както и тъпата NSX! Пробутвайте си я тая за легенда, ама няма да мине номера! Съсипах ви я! Кво повече? Кво несвързано! Колата не се е купувала, колата не е вървяла така както днес върви GT-R на фона на конкуренцията! R35 е легенда, другите вкл. и NSX са просто добри коли!
  • 52 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    И F1 е легенда, NSX не! F1 е с двигател на BMW... Доказах ви, че колата не е била харесана от клиентите, не била конкурентно способна за времето си, както е GT-R. Вие си мечтайте каквото си искате, но фактически NSX е жалък на фона на GT-R!
  • 53 някой

    0 0 Отговор
    Аха сега говорим само за настоящето.Хонда не произвежда такава кола в момента така че не виждам какво сравняваш.Ще сравняваш когато я пуснат на пазара и ще можеш спокойно да говориш за показатели.
    И още нещо ще ти кажа , ти нищо не можеш да съсипеш прекалено си малък за да казваш кое какво е. Много по велики хора от теб са дали оценка на тази кола.
  • 54 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    ТИ чел ли си изобщо кво съм писал бе?!?! Съпоставях автомобилите с наличната за времето конкуренция и доказах, че R35 се е справя значително по-добре от NSX! Гордън е дал добра оценка за автомобила, но той е бил пристрастен, тъй като неговите болиди са се оборудвали с двигатели на хонда, а също е бил и пряк свидетел на разработването на автомобила. Направил е добър жест към фирмата и към паметта на Сена. Но фактически, колата не е била култова и хитова, както и не достатъчно бърза! Направил съм ви идеални паралели! Проверявайте кво съм дал като инфо, защото е много ценно и нагледно!
  • 55 някой

    1 0 Отговор
    Вече има ГТР за 40 000 евро само за 3 години се е обезценил на половина. След още 3 ще струва колкото NSX на 20 години. Така че не бързай с изводите.
    Гордън Мъри не е правил жест към Сена защото Сена е бил жив.Това че е видял за колко авангардна кола става дума на теб не ти се връзва в теориите и почваш да си измисляш.

    Айде като говориш за инфо информирай се колко струва Нисан "икона " от 1990 та и колко струва Хонда дето не била бърза.
    Проверявай нали си голям експерт това е много ценно и нагледно.
  • 56 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Предишните нисани не са икона! За 1000 път ви повтарям! А колекционерската стойност на една кола не е пряко свързана с легендарността и! Легендарността е когато колата е популярна и се харчи като топъл хляб и има някакви значими постижения от гледна точка на характеристиките! Доказах ви, че и 2те не са така! NSX може да е легенда само за ултрафеновете на японски коли, но като цяло - не е! Няма го шока, няма я истерията като при R35
  • 57 Иван Гушевилов

    0 0 Отговор
    о ВЕЛИКИ вожде... Ние простосмъртните се кланяме на теб че просветли ни що е то кола и благодарим ти за това колко много знаеш Вече съм сигурен че могат да те вземат във DACIA за главен механик! Може да ти дават да поставяш и въздушните филтри ако си послушен
  • 58 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Иванчо не ми се подигравай! Когато успееш да си бетонираш мнението, като мен, тогава се смей! Подплатил съм всичките ми твърдения със стабилна информация! Аз съм изключително обективен!
  • 59 no coment

    0 0 Отговор
    Значи ако съм разбрал правилно Fiat, ford, opel, като са напълнили Европа с боклуци значи са икони, така ли? И сега Дачия като се продават в България и Румъния като топъл хляб стават икони.

    Аз ще си карам японската кола, а пък Атанас Великия да си кара иконите.
  • 60 Иван Гушевилов

    0 0 Отговор
    Официално обръщение към ВОЖДА:Извиняваме се,дори името ти не трябва да казваме на глас ВОЖДЕ ВЕЛИКИ,че всяваш страх и почит в средите на клавиатурните реицъри!Признаваме те за бетонджия на годината Колко бетон е минало през твоите ръце,през Европа че чак и до Япония... Ти си изключително обективен.... ....
  • 61 Prelude

    0 0 Отговор
    Я, Наше Величество пак се развихрил :) Не ти ли омръзна да повтаряш едно и също от втория си пост насам? Вече те чета през редовете. Да Нисана е високотехнологичен, да бърз е. Покажи ми един успял човек който да е предпочел ГТР пред Порше и Ферари. За NSX видя че има.
  • 62 330и

    0 0 Отговор
    иванчо бараш маслото .... много
  • 63 :)))

    1 0 Отговор
    Ако има БМВ със сигурност го бара.
  • 64 Стоян

    0 0 Отговор
    До професор Вучков (оригинала) първо прочети що е то "Легенда" (можеш да ползваш гугъл) и след това ми говори.. и хората 42384023 пъти ти казаха да не сравняваш тъпия GTR модел 2010 или 2011 с Хонда от 1993.. да, всички знаем че този Нисан е велик! Но не е легенда.. :) Легенда ще стане едва когато след 15-20 годинки се говори за него, и цената му не е 90% по-ниска .. и също така когато има колекционерска стойност, а не хората да го гледат като поредния издут спортен автомобил.. :) Въпросната хонда не е била предназначена за обикновения човек, това трябва да ти е ясно... Докато GTR днес може да си купи почти всеки 2-ри.. :) и не ми излизай с "факти" които си изровил незнайно от къде, и бог знае колко са верни.. :)
    Карай си голфа и не се бутай при големите.. :) Когато BMW извлекат 400 коня от малък блок (2.0 - 3.0) тогава ми ги сравнявай, защото те имат модели по 600+ коня и 6.0+ кубика които уж невзрачните японки по 250-300 коня наказват с много.. И помисли какво би станало ако Хонда разработят двигател с такъв обем и го бутнат в NSX.. :) (да не говорим че до преди известно време хонда не ползваха и нямаха стоков турбиниран двигател.. :) замисли се какво би излязло от нещо такова каквото ползуват БМВ, след като японците го пипнат, и му мушнат не една ами 2 турбини (които има всяка нова М-ка).. :) тогава не ти ферарита не ти ламбота не ти пагади или бугатита.. :) всичко под ножа.. :) Но има една свещена дума - Респект! Хонда лесно могат да подбият пазара на всички "СУПЕР КОЛИ" защото имат реалните възможности и от време на време го правят с не чак толкова "Мускулести" коли..
    Иди на някое друго състезание, по прочети още малко, образовай се.. хонда използват кибритени кутийки за двигатели в сравнение с БМВ, Нисан и мерцедес, но по нищо не им отстъпват.. :) или и сега ще почнеш да ни убеждаваш в нещо си в което ти уж вярваш! :)
    И за кола - еднодневка мога да ти препоръчам въпросното БМВ м3 от 1993.. вярно, добро е - НО ЗА ДРИФТ.. :) а и къде забрави нисан Силвия и 240? това са иконите на нисан.. :) не някакъв си ГТР дет вчера се излюпил и понеже нали надвил Вейрон и е голямото нещо.. Ама явно и ти си толкова запознат колкото моята племенничка (която е на 2) :)
    А за феновете на БМВ и тъй наречените "най-добри автомобили" мога само да кажа ЖИВЕЙТЕ СИ В ИЗМИСЛЕНОТО МИНАЛО И ДЕРЗАЙТЕ! :)