Чешката компания си е поставила доста амбициозни планове, като идеята е марката да започне производство на нови модели и по-този начин значително да разшири моделната си гама, да оптимизира производството и да намали цените.
Направените и одобрени от ръководството планове засягат период от пет години, време през което чешката марка трябва да пусне на пазара над петнайсет нови модела, повечето от които ще се правят на платформата MQB.
Последната се разшифрова като Modularen QuerBaukasten и означава модулна платформа с напречно разположен двигател. Изключение правят само малолитражката Citigo, седанът Rapid и миниванът на базата на Seat Toledo.
От компанията заявяват, че именно модулната платформа MQB ще позволи на марката да ускори времето за разработка на даден модел с около 30%, но най-важното е, че по този начин ще се намали крайната цена на автомобилите с около 20%.
Планът на Skoda за следващите пет години в най-общи линии изглежда така:
2012: седан Rapid, наследник на Octavia, обновен Yeti и Citigo с пет врати.
2013: универсал Rapid Spaceback, нова Octavia Combi, обновен Superb и обновен Superb Combi
2014: нови хечбек и универсал Fabia, наследник на Roomster, миниван Citigo
2015: нови поколения на Superb и Yeti
2016: нов кросоувър (на снимката), който ще е по-голям от Yeti, по-голям миниван от Roomster и рестайлинг на Rapid и Citigo.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВИП АМГ
12:17 18.12.2011
2 реалист
А ти не правиш,нали?
Защо тогава,по дяволите,правиш такива необосновани и-хайде да ги наречем с истинските имена-и такива глупави
изказвания,а??!!!
Коментиран от #9
12:35 18.12.2011
3 M_SUX
12:40 18.12.2011
4 Атанас Велики
12:48 18.12.2011
5 svetlozar
Poviarvaite mi dobri sa si avtomobilchetata.
12:52 18.12.2011
6 530 xi
Коментиран от #10
13:47 18.12.2011
7 ТРОШАЧА
14:29 18.12.2011
8 hienata
16:39 18.12.2011
9 ВИП АМГ
До коментар #2 от "реалист":
@2 az kato konsumator na daden produkt moga da kaja dali edin produkt e goden ili ne za upotreba.v slucheiat produkciata na VAG e stava.rdinstveno BMW i Mercedes Benz si zaslujavat parite.17:05 18.12.2011
10 ВИП АМГ
До коментар #6 от "530 xi":
@6 ti si chuval edinstveno za komiksi s kartinki na kolichki dechko.17:06 18.12.2011
11 професор Вучков
17:16 18.12.2011
12 530 xi
Коментиран от #13
17:16 18.12.2011
13 ВИП АМГ
До коментар #12 от "530 xi":
@12 kato nachalo se registrirai v foruma a ne krii samolichnost a sled tova procheti malko poveche za koncerna koito branish vse edno e na bashtati.aide biagai da igraesh.Коментиран от #14, #15
17:25 18.12.2011
14 Bobi
До коментар #13 от "ВИП АМГ":
@13 Предполагам , че баща ти не кара VAG и за това така говориш , но като пораснеш можеш да ги пробваш , не са никак лоши ! Като пораснеш ще го разбереш17:42 18.12.2011
15 530
До коментар #13 от "ВИП АМГ":
@13 де да беше на баща ми ....17:56 18.12.2011
16 коко
Коментиран от #26
18:24 18.12.2011
17 М_SUX
18:27 18.12.2011
18 merc 190e
Коментиран от #20
18:59 18.12.2011
19 merc 190e
19:02 18.12.2011
20 Bobi
До коментар #18 от "merc 190e":
@18 Това го твърди един преуспял човек предполагам19:03 18.12.2011
21 До КОКО
21:56 18.12.2011
22 Име:
жук като чук
чичо със москвичо на пазар.....
21:57 18.12.2011
23 gargamel
22:50 18.12.2011
24 Гено Янев
Коментиран от #25
23:04 18.12.2011
25 Мартин Алърков
До коментар #24 от " Гено Янев":
@24 говориш глупости !Коментиран от #27
23:16 18.12.2011
26 Мартин Алърков
До коментар #16 от "коко":
@16 да да да китайки от предния до задния номер и ще ми кажеш че са по-хубави от немското качество само защото искаш да спонсорираш родното производство ?23:18 18.12.2011
27 Гено Янев
До коментар #25 от "Мартин Алърков":
@ 25 -ти какво да говоря за коли дето при разбит шарнир се сменя цял носач .другия път като ме контрираш ще ти направя подробни сравнения на техническите разлики като цени на поддръжка.Коментиран от #29
00:07 19.12.2011
28 дядо коцкар
00:30 19.12.2011
29 ozaki
До коментар #27 от "Гено Янев":
27 кои според теб коли стават за българия ,като ни японски ни чешки на базата на немски не стават за бг.А за френски и италиански то е ясно ,че за никъде не стават.08:32 19.12.2011
30 eror
09:44 19.12.2011
31 лумпус
Коментиран от #32
09:55 19.12.2011
32 Име:
До коментар #31 от "лумпус":
@31 Лумпус ако аз давах 220лв всеки 6 месеца щях не фабия ами шкода фобия да и викам. А Остави я -та изобщо не ми харесва.10:43 19.12.2011
33 Сиромаха
11:29 19.12.2011
34 superb
11:42 19.12.2011
35 тотота
А за "прехвалените японки" - почти всички нови са кенефи, причините са много, основната е икономическа, не се правят в Джапан. Обаче пък тези произведени през миналия век в Япония са ВЕЧНИ !!! най-вече Тойота
12:05 19.12.2011
36 пробвал
Като не знаете какви японски коли да си купувате питайте.
13:05 19.12.2011
37 ACURA до ТОТОТА
13:12 19.12.2011
38 тотота
Плюс тва тея кризи, сливания, изнасяне на производството в други страни само и само да се изкара нов продукт на по-ниска цена да не мислите, че не оказват влияние... оказват и то голямо... дори субару вече няма!
14:08 19.12.2011
39 ТРОШАЧА
14:45 19.12.2011
40 Дългия
Иначе нищо против Шкода...особена ако е на 3 до 5 години...
15:02 19.12.2011
41 Име:
16:05 19.12.2011
42 Владо
19:09 19.12.2011
43 Владо
19:16 19.12.2011
44 The Bear
20:35 19.12.2011
45 ВИП АМГ
20:43 19.12.2011
46 Japan Power
Даже уплашиха батковците от VW.
Добри коли на добри цени.
Плюят, тези които нямат пари. За тях всичко освен дъртата бангия пред блока е боклук.
Коментиран от #48
22:33 19.12.2011
47 Стефан
Коментиран от #52
22:51 19.12.2011
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Име:
00:09 20.12.2011
50 Стефан
Коментиран от #51
01:08 20.12.2011
51 Име:
До коментар #50 от "Стефан":
@50 ОФФФФФ аре покажи ми заводска шкода, направена за пътя, не рали автомобил, който да е по-бърз и по-добър от заводска sti-ka или легаси rs или SVX ???? Може да правят рали коли, но това не означава че шосейните им версий имат нещо общо.11:15 20.12.2011
52 stenly
До коментар #47 от "Стефан":
@47 ...И все пак Субару имат много повече спечелени състезания от Шкода-нищо лично, чиста статистика, просто не пиши найзуст.11:31 20.12.2011
53 WRC
Ако Стефчо не си чувал за Колин Макрий вземи да почетеш.Никоя Шкода няма тази слава. И освен това WRC и Formula 1 са върха на автомобилните спортове.
Недей да бъркаш нещата.Ако искаш може да пробваш каkво ще направи Ситроен за WRC с твоята шкодичка.
Да Шкода е стара фирма , също и Опел и много други но днес нещата са се променили и Шкода е просто по евтин Фолксваген.
12:47 20.12.2011
54 ppb
Коментиран от #55
15:55 20.12.2011
55 Име:
До коментар #54 от "ppb":
@54 Ами ще ти кажа 2 автомобила които са по-близко до рали версийте от всички останали автомобили. Това са Митсубиши Лансър и Субару импреза. Защото в повечето случай шосейните версий дори не са с задвижване на 4те колела, а камо ли 300 к.с от 2 литра.Коментиран от #56
19:57 20.12.2011
56 ppb
До коментар #55 от "Име:":
@55. Все още не разбирам какво общо има между шосейните автомобили и рали автомобилите... Дори и наистина да има някаква прилика, какво от това!? Още повече, че информацията в статията е в съвсем друга насока. Двата автомобила, които ми посочваш са толкова близо до рали автомобилите, колкото и всеки друг. Lancer-а няма абсолютно нищо общо, а що се отнася до Impreza-та... Архитектурата на двигателя и принципа на двойното задвижване не е кой знае каква прилика. Колко серийни Impreza са с 300 к.с.? А и не всичко е цифри... Защото в противен случай, Skoda Octavia 1,8 TSI (която си е съвсем серийна) би се подиграла много лошо с всяка АНАЛОГИЧНА японска кола. Xаресвам и японските автомобили, но това са фактите... Не оспорвам правото ти (а и на всеки друг) да си харесваш Subaru, но това не са единствените добри автомобили... Все още си мисля, че коментара на Japan Power е най-точен...12:51 21.12.2011
57 hienata
16:37 21.12.2011