Петата серия на баварците винаги е занимавала сериозно феновете на марката, а особено внимание се отделя на нейното М-изпълнение. Предсерийният модел на наточената петица беше представен почти тайно пред избрани хора, малко преди официалното показване на концепта в Шанхай през пролетта на тази година.
И тъй като не беше изнесена цялата информация относно техническите характеристики, веднага след това започнаха спекулациите. Говореше се за дизелов вариант на М5, за комби версия и за какво ли още не. Най-сетне от концерна изнесоха официалните ТТ данни, но изненадите не спряха до тук.
Немската тунинг компания PP-Performance направи първите независими тестове на новото BMW M5 и се оказа, че динамометричния стенд отчита данни, различни от тези, които производителят официално изнесе. По-конкретно става дума за мощността на автомобила.
След порведените изпитания става ясно, че новата наточена петица притежава мощност от 573.7 к.с., което е повече с почти 24 коня от официалните данни. Ще припомним, че автомобилът е снабден с 4.4-литров V-образен осемцилиндров двигател със заявена мощ от 550 к.с.
По официални данни максималният въртящ момент е 680 Нм, но тестовете на PP-Performance и тук показват сериозни отклонения. Според тунинг специалистите. максималният въртящ момент на новата М-петица е 721 Нм, което е с 41 Нм повече.
Автомобилът е снабден със седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя и ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.4 секунди. Същото упражнение, но до 200 км/ч, новото М5 прави за 13 секунди. Максималната скорост на спортния седан е 250 км/ч.
Последната може да бъде увеличена до 305 км/ч. след като бъде поръчан допълнителния M Driver’s пакет. На този етап от компанията не са коментирали независимите измервания на PP-Performance, но според специалистите грешката от страна на баварците е умишлена.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Радо Белчев
11:11 28.12.2011
2 тест драйвър
Просто няма кой да се доближи до него по отношение на динамиката!
11:16 28.12.2011
3 BMW
11:20 28.12.2011
4 520 зендер
12:31 28.12.2011
5 520 зендер
12:33 28.12.2011
6 Атанас Велики
12:35 28.12.2011
7 ___
12:36 28.12.2011
8 520 зендер
12:38 28.12.2011
9 Парктроник
12:41 28.12.2011
10 VR4 TT
13:13 28.12.2011
11 ТОЛЕРАНС
Имало е подобни съдебни дела , и тези 10% процента са резултат от тях.
13:40 28.12.2011
12 BMW
Аз лично карам бмв от 6 - 7 години и съм много доволен от колите които съм имал защото то не е било само едно бмв а няколко та що се отнася за съотношението здравина качество е много добро.
Имал съм и други коли но те просто не издържат на напъна
13:46 28.12.2011
13 Иван
14:46 28.12.2011
14 Калоян
14:56 28.12.2011
15 Иван
15:01 28.12.2011
16 Ангел Варна
15:05 28.12.2011
17 Ахмед
15:50 28.12.2011
18 VR4 TT
Единствения начин адекватно да се измери е да се свали мотора, да се закачи на моторен стенд и да се подкара, но това не виждам кой ще се занимава. :)
16:25 28.12.2011
19 520 зендер
16:59 28.12.2011
20 М_SUX
ПОЗДРАВИ!
17:20 28.12.2011
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 520 zender
17:32 28.12.2011
23 М_SUX
17:46 28.12.2011
24 М_SUX
17:54 28.12.2011
25 Hook
17:55 28.12.2011
26 520 зендер
17:58 28.12.2011
27 STi
18:16 28.12.2011
28 bmw
Коментиран от #30
18:26 28.12.2011
29 М_SUX
18:28 28.12.2011
30 VR4 TT
До коментар #28 от "bmw":
@28след 15-тина години може и да си купят :)
18:38 28.12.2011
31 отэоо
18:52 28.12.2011
32 STi
19:25 28.12.2011
33 Ценител
20:03 28.12.2011
34 520 зендер
20:08 28.12.2011
35 520 зендер
20:30 28.12.2011
36 Anonimen
21:57 28.12.2011
37 330i
22:06 28.12.2011
38 VR4 TT
това па как го реши?
22:29 28.12.2011
39 Ф1
А М5 е супер безсмислена кола.Все едно някой да сложи на автобус голям двигател за да покаже как ускорява.
Ако искаш бърза кола няма нужда да надуваш 2 тонен кошник с голям 8 цилиндров мотор.М3 им е достатъчно.И без това Порше и Нисан ги наритват редовно по пистите сега дай да видите как БМВ прави спортни кашони с голям размер за комплексари.
Никой нормален човек няма да се състезава с такава кола.Това е кола за спокойно пътуване.Но БМВ като няма с какво друго се мъчи с това да изпъкне.
Жалки баварски трикове.
00:32 29.12.2011
40 public_owner
01:36 29.12.2011
41 RaiseuP
Ей ,330i - Да , колите с предно имат по-малко загуби на конски сили до колетата , а тези със задно имат повече , а 4х4 имат най-много загуби защото имат 3 диференциала. Задното винаги ще вземе старта пред предното.
Ф1 , ти да не си някой VW Group секта !? И Порше и Нисан имат страхотно яки коли , но не означава ,че бият БМВ винаги ! Съветвам те да навъртиш няколко хиляди километра на БМВ ,тогава говори ,че повечето си говорите наизуст . без да знаете къде седи акумулатора даже ! БМВ е марка обичана от всички , просто всичките киселеят да си го признаят. БМВ не е марка за всеки , а само за сърцата хора и карачи , такива които и през зимата нямат проблеми да си я карат и я катерат на всякъде. Найстина много киселяци почнаха да ги карат , но това са си бивши секти от VW Group !
01:40 29.12.2011
42 520 zender
08:46 29.12.2011
43 520 зендер
08:51 29.12.2011
44 Wow
11:04 29.12.2011
45 дани530
12:35 29.12.2011
46 истина
14:10 29.12.2011
47 520 zender
14:58 29.12.2011
48 520 zender
15:00 29.12.2011
49 330i
17:23 29.12.2011
50 ха ха
Това сте вие баварските комплексарчета.По пътищата се дуете ама като отидете на истинската писта ви бие който ви хване.
Като пораснеш достатъчно не на години а на акъл може да пробваш и други коли.Ще видиш че не е страшно и излиза евтино за джоба защото не висиш по сервизите само.
18:34 29.12.2011
51 520 зендер
19:52 29.12.2011
52 Niksone
П.П. И да не съм off topic - М5 се е доказала отдавна, още с представянето си на първата М5-ца Е28, която е била най-бързият седан в света тогава. Фактите говорят сами, а хейтърите плюят. Кофтито е, че БМВ си произвеждат и продават доволно голямо количество коли и не им пука, че сульо и пульо седнали пред компютъра да се правят на автомобилни критици.
20:24 29.12.2011
53 520 зендер
20:56 29.12.2011
54 330и
03:43 30.12.2011
55 rider
Айде лека нощ аматьорчета.Ходете да лъжете балъците .
00:18 31.12.2011
56 330i
Всяка една марка щом съществува значи има защо, има си пазара, и може само да служи като пример за това как се оцелява в жестока конкуренция, и друг път съм казвал че хонда имат перфектни двигатели, които не са така натоварени заради по-лекото шаси, което означава че е вложен по-малко материал, от там цената е по-ниска също и заради по-малката заплата на японския работник (сравнявам с германия), да не говорим че в хонда примерно роботите че са в пъти повече отколкото в бмв, което не е лошо, щото нали цената ще пада още, та исках да кажа че това да кажеш че комплексарите карат бмв-та, означава само едно - че тоз дет го казва е комплексар, щот нали вие ясно че има хора дет са си купили бмв, (в големия процент) дет са всичко друго, но не и комплексари, има хора дето харесват и имат само бмв и са червиви от пари, има и всякакви други хора от хора на изкуството до келеша наркодилър, та не може си извадиш кардиналния извод "комплексарите карат бмв" а че бмв се харесва доста повече, така че истината............................тя си важи само за него
10:30 31.12.2011
57 520 зендер
11:54 31.12.2011
58 ВИП АМГ
14:13 31.12.2011
59 325tds
Коментиран от #60
21:45 31.12.2011
60 ВИП АМГ
До коментар #59 от "325tds":
@59 veseli praznici i na teb kolega.mnogo si prav.xaxa13:03 01.01.2012
61 one
Всички класации по света сочат японското и дори вече корейското качество за по добри от немското. Даже и отявлените немски защитници Аутобилд го признават.
Е друго си е Бай Ганю Балкански да се изкаже за някакъв стил и не знам какво си още.
Момчета светът отдавна е оценил японските коли и вашите комплекси които избивате с уж качествени 10 годишни таралясници никого не интересуват.
Айде много здраве през новата година и не прибързвайте с изказванията за неща които нито сте опитвали нито имате знанията да оценявате.
15:24 02.01.2012
62 Даниел Петков
13:12 03.01.2012
63 зрител
Много е хубаво да говориш общи приказки кое колко вдигало на магистрала и как ускорявало.Никой от вас приказливци дето се кефите на 8 цилиндров мотор задвижващ 2 тона желязо не се замисля колко струва експлоатацията на този автомобил.БМВ е известно с не особено здрави коли и с невероятно скъпи части.
И за какво ще ползваш такова нещо? За да караш със 130? Пълна безсмислица.А къде остана мисълта за екология? Баварците са последни там , с такива неща няма къде да бъдат другаде.
Българската комплексарщина край няма.Дай да ме видят колко съм велик щото карам баварец.Ама после в сервиза си броите стотинките.Колко такива съм виждал , преди ми ставаше жал за тях , сега им се смея защото докато човек не изяде дебелото дърво не се научава.Карайте си баварските измислици от вас много хора преживяват доста добре.
15:38 03.01.2012
64 130
19:59 03.01.2012
65 BMW_FOREVAR
15:32 17.01.2012