Last news in Fakti

28 Декември, 2011 10:46 17 410 65

Новото BMW M5 се оказа по-мощно от очакваното

  • bmw-
  • m5-
  • pp-performance

 

Петата серия на баварците винаги е занимавала сериозно феновете на марката, а особено внимание се отделя на нейното М-изпълнение. Предсерийният модел на наточената петица беше представен почти тайно пред избрани хора, малко преди официалното показване на концепта в Шанхай през пролетта на тази година.
 
И тъй като не беше изнесена цялата информация относно техническите характеристики, веднага след това започнаха спекулациите. Говореше се за дизелов вариант на М5, за комби версия и за какво ли още не. Най-сетне от концерна изнесоха официалните ТТ данни, но изненадите не спряха до тук.
 
Немската тунинг компания PP-Performance направи първите независими тестове на новото BMW M5 и се оказа, че динамометричния стенд отчита данни, различни от тези, които производителят официално изнесе. По-конкретно става дума за мощността на автомобила.
 
След порведените изпитания става ясно, че новата наточена петица притежава мощност от 573.7 к.с., което е повече с почти 24 коня от официалните данни. Ще припомним, че автомобилът е снабден с 4.4-литров V-образен осемцилиндров двигател със заявена мощ от 550 к.с.
 
По официални данни максималният въртящ момент е 680 Нм, но тестовете на PP-Performance и тук показват сериозни отклонения. Според тунинг специалистите. максималният въртящ момент на новата М-петица е 721 Нм, което е с 41 Нм повече.
 
Автомобилът е снабден със седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя и ускорява от 0 до 100 км/ч. за 4.4 секунди. Същото упражнение, но до 200 км/ч, новото М5 прави за 13 секунди. Максималната скорост на спортния седан е 250 км/ч.
 
Последната може да бъде увеличена до 305 км/ч. след като бъде поръчан допълнителния M Driver’s пакет. На този етап от компанията не са коментирали независимите измервания на PP-Performance, но според специалистите грешката от страна на баварците е умишлена.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Радо Белчев

    7 0 Отговор
    Бива бива, може да не съм фен на BMW, ама немога да отрека че хубавото си е хубаво. Колата е направена отлично. Като дизайнт шаси, мотор и т.н. Сега ще се почне GT-R бил по бърз бил тва бил онова... Фен съм на Nissan, GT-R и Skyline GTR R34 са ми любимци но и BMW-то не е за изпущане и за подценяване. Добра е харесва ми !
  • 2 тест драйвър

    4 2 Отговор
    М5 винаги е било и ще продължава да бъде еталн в класа на спортните седани!
    Просто няма кой да се доближи до него по отношение на динамиката!
  • 3 BMW

    2 4 Отговор
    Колата е уникална,BMW E №1 за този клас
  • 4 520 зендер

    1 2 Отговор
    Явно в бмв имат скапана апаратура или нещо такова-то бива да не знаеш колко ти е мощна колата ама пък чак толкова...Инъче какво да кажа за тоя автомобил..Ускорението според мен е супер при положение че това возило тежи 2 тона..За децата-не е като на гт-р но пък и не са в един клас все пак..
  • 5 520 зендер

    3 0 Отговор
    ....ииии...стига сте ни занимавали със бмв.Тука има много джапанезе фенове -пуснете някоя статия и за техните премиум тунинг лимузини..
  • 6 Атанас Велики

    1 1 Отговор
    Кви са тия простотии, че да не могат да си изчислят мощността... Тва или е небивалица или не знам... Тва БМВ е наистина бързо, но само за седан!
  • 7 ___

    0 1 Отговор
    Остава сега да се окаже, че скоростите не са 7, а 8 и че не е с 2 съединителя, а с 3. :)
  • 8 520 зендер

    0 1 Отговор
    мисля че скоростите са 8....
  • 9 Парктроник

    1 0 Отговор
    Много мислиш. Скоростите на М5 са седем. Кутията е с два съединителя. Осемстепенната е на ZF и се монтира на стандартните БМВ-та
  • 10 VR4 TT

    1 0 Отговор
    аууу възхитен съм
  • 11 ТОЛЕРАНС

    2 0 Отговор
    В Германия е допустима разлика от +/- 10% от заявените заводски показатели (мощност и въртящ момент).Приема се , че винаги е възможно отклонение от заложените параметри във всяка посока , но не се допуска да е над 10%.Иначе и производителя може да търпи санкции (измама на потребителя) , и бъдещите собственици да бъдат потърсени , за да си платят допълнително данъците(съответно-регресебн иск към производителя от собственика на колата).
    Имало е подобни съдебни дела , и тези 10% процента са резултат от тях.
  • 12 BMW

    2 1 Отговор
    Бмв е един от най добрите автомобили създаван някога и това е съвкупност от много качества.
    Аз лично карам бмв от 6 - 7 години и съм много доволен от колите които съм имал защото то не е било само едно бмв а няколко та що се отнася за съотношението здравина качество е много добро.
    Имал съм и други коли но те просто не издържат на напъна
  • 13 Иван

    0 0 Отговор
    Добре де защо ми изтрихте коментара нещо нередно ли казах?? Или някой провокирах? да имаше грешка в сметките ви и другото което смея да твърдя е че наистина производителя знае най-добре мощноста на автомобила който предлага и наистина ме съмнява тази работа,на всякъде щеше да се тръби че ново М5 е 573 а не 550.Другия път бъдете така добри на не ми триете коментара все пак има свобода на словото (или поне така си мисля) От модератор: Вашият коментар е премахнат поради технически проблем, за което се извиняваме!
  • 14 Калоян

    0 0 Отговор
    Иване, Иване - ако си мислиш, че производителите ти казват всичко. Знаеш ли какви подбуди имат. Може да искат да покажат, че с по-малко мощ се дават по-добри динамични резултати. Много си наивен пич.
  • 15 Иван

    0 0 Отговор
    Не мисля че аз съм наивния ;)
  • 16 Ангел Варна

    0 1 Отговор
    БМВ и мерцедес са цигански коли щото аз карам такива,също и всичките ми роднини
  • 17 Ахмед

    0 0 Отговор
    Съгласен съм с Калоян. И аз мисля, че нарочно е обявена по-ниска мощност. Там не е важен разходът на гориво, а гъзарията. Всеки, който притежава тоя автомобил, би искал да се сдърпа с някой подобен и о чудо. Виждате ли, BMW-то бие равните, че и по-мощни нему :) После почват коментари под клипчета в интернет, как Гошо изял Ферарито на Ахмед и как Ахмед дал напразно пари за по-мощна кола. Почти съм сигурен обаче, че и останалите производители на суперавтомобили, правят тия номера и от БМВ го знаят. Така, че не е логично да се продават "само"550 к.с., след като и останалите играят нечестно.
  • 18 VR4 TT

    0 0 Отговор
    Пичове, динамометричните тестове винаги дават приблизителни резултати, тъй като никой не може да знае точните загуби от трансмисията и диференциала. Въртящият момент се мери на колелата, докато производителят дава данни за мотора, нали се сещате.
    Единствения начин адекватно да се измери е да се свали мотора, да се закачи на моторен стенд и да се подкара, но това не виждам кой ще се занимава. :)
  • 19 520 зендер

    0 0 Отговор
    И така да е-всеки който си копува кола все пак иска да знае каква мощност има .
  • 20 М_SUX

    0 2 Отговор
    Някой ще ми обясни ли защо да не ходя да си взема едно SUBARU STI за 70 хиляди и то седана (новата визия). Ускорява за 5 сек до 100, сигурен съм, че е по качествено, пък и няма толкова електроника, какво да му се троши... с 300 коня бмв-то отгоре и ускорява за 6 стотни по-бързо ... само излишни пари за данъци. Вие ще кажете е да ама тоя където ще си купува бмв-то няма му пука защото има пари... не е точно и така, много хора могат да си позволят и по скъпа кола.... проблемите идват после.... ако взимам заплата примерно 1500 лева на месец и съм млад и без семейство защо пък да не си взема нова кола и то хубава... други ще кажат "бмв-то е за хора със синя кръв"... бмвто е за хора които искат да се изтъкват и това, че са си купили бмв им е единствения стимул за живот... и за малко да забравя, тия лампичики по 3те премиум марки ми бъркат адски много в здравето.... казвам го като луд фен на Мерцедес.. но не мога да си кривя душата.... да обобщим ... субаруто е почти бързо колкото бмв-то, а на завои ще го бие 100%... субаруто е кола за истински фенове които обичат автомобилите(карачи), бмв-то е за тия дето искат да имат телевизор и в тоалетната..... 3 пъти по евтино е .... СУБАРУ не са известни със селския манталитет на собствениците си... ами с това, че ти дава индивидуалност и че има рали характер, а когато биеш някой с 2пъти повече коне и е дал 3 пъти повече пари ще ти капе мед от сърцето.
    ПОЗДРАВИ!
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 520 zender

    1 0 Отговор
    M_SUX-Сигурно има и други коли които бият М5 но това Субару не тежи колкото него и има двойно задвижване.А пък да ти кажа честно аз правя повече от 1500 лева на месец и дори и насън не си помислям за каквато и да е М5.Не мога да кажа че БМВ е за хора със синя кръв но знаеш че както и бенца това си е премиум кола-който го отрича значи нещо не е наред.А Субаро си е повече рали кола.Поне такова е моето схващане като чуя за тая марка.Мисля че тяхното сти е от класа на 3та серия.Ти знаеш че 5та серия е от горния премиум сегмент като Е класата -няма нищо общо със с т и.
  • 23 М_SUX

    0 1 Отговор
    Е да ама ти си излезнал да се возиш да биеш 2ма, 3ма на светофарите да си направиш кефа и да изпиташ максимално удоволствие и в крайна сметка да си свършиш работа.... а в бмв-то си излезнал да си пуснеш телевизия и да гледаш лошо....а що се отнася до 1500-те лева ... ти имаш семейство, друго е .... но виж, че на лизинг можеш да си вземеш даже и 5та серия най-евтината версия.... и да даваш по 900-1000 лева на месец.
  • 24 М_SUX

    1 0 Отговор
    ДО имитатора... пише се "иЗтрийте" :::)
  • 25 Hook

    1 0 Отговор
    M_SUX как ти хрумна изобщо да сравняваш някво субару с истински автомобил.
  • 26 520 зендер

    1 0 Отговор
    Виж сега.То ако е само заради колата можеби може да се купи ама нали има и допълнителни разходи.Обикновенно нови коли вземат тия дето ще ги карат много.То само за бензин няма да ти стигне останалото от заплатата.Нали знаеш че толкова мощен автомобил не се кара със 90 а със 190 и разхода е голям но само за идеята можеби едно обикновенно бмв може да се купи.Да не забравя че с останалите пари трябва да се изкара месеца-ток вода парно тв и др.Но аз преди не се замислях много за разхода обаче сега ми прави впечатление каква е разликата със дизела макар че гоня по магистралата ако се наложи....
  • 27 STi

    0 1 Отговор
    Недей така. Има ужасно много варианти на sti-ката, които ускоряват от 0-100 за 4.5, че дори и такива за 3.6-3.8. А пък с лаунч контрол става мазало. Разликата е че импрезата е само спортна кола. А М5 е опит да се направи хем спортна хем луксозна лимузина. И М5 е най-добрата такава. Що се отнася само до спорт, писти и кефа от шофирането субаруто е моя избор. Новата обаче е по-грозна от предишната.
  • 28 bmw

    0 0 Отговор
    Споко! Едва ли някой от пишещите тук ще си купи М5. Може да си пуснете Youtube и да гледате клипчета M5 vs. ..

    Коментиран от #30

  • 29 М_SUX

    0 0 Отговор
    ДО STI .... коя е по-грозна?? и седна и хечбека са си супер
  • 30 VR4 TT

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "bmw":

    @28
    след 15-тина години може и да си купят :)
  • 31 отэоо

    0 0 Отговор
    вземете си голф,кола и кенеф 2в1
  • 32 STi

    1 2 Отговор
    Имах предвид 5тата серия на БМВ после като прочетох си видях грешката. Предишната М5 беше по-хубава
  • 33 Ценител

    0 0 Отговор
    Всички тройки и петорки си приличат, човек вече си купува БМВ на метър, казва колко дълга я иска, след това се оказва,в коя серия е изборът. При поръчката следват определянето на двигател, кожи, цвят. А любителите на зимно каране да знаят, че мощните 5-ки поради голямото си тегло на сняг не завиват.
  • 34 520 зендер

    1 0 Отговор
    Ценител-Който може да кара в зимно време ще се оправи и със бмв.А който не може...ще се пребие дори ако колата му е със двойно зимни гуми и вериги.
  • 35 520 зендер

    2 1 Отговор
    STI-Абе момче ти луд ли си..Е60М5 ли е по-хубаво..Ама това са пълни глупости.Ш..ния Крис Бенгъл съсипа всички беемвета.Добре че беше изгонен ..и все пак доста късно беше изритан.Ф10М5 е един от най-красивите създавани някога спортни седани от БМВ.Естествено лично моя фаворит е Е34 М5 както и Е28 М5.
  • 36 Anonimen

    0 0 Отговор
    Скапания даунсайзинг уби V10
  • 37 330i

    0 0 Отговор
    правилното е да се мерят конете при колелата, щото загубите при задното са малко повече, и като сложиш кола със задно и кола с предно с едни и същи коне, тази с предното би трябвало да изпревари особено ако са до 200 коня, и после виждаш ли бмв-тата не вървели
  • 38 VR4 TT

    0 0 Отговор
    "загубите при задното са малко повече"
    това па как го реши?
  • 39 Ф1

    0 1 Отговор
    Поредна простотия на БМВ , не разбрали колко коня е колата.Не стига че лъжат с разхода на колите си ами сега и не знаят с каква мощност са.
    А М5 е супер безсмислена кола.Все едно някой да сложи на автобус голям двигател за да покаже как ускорява.
    Ако искаш бърза кола няма нужда да надуваш 2 тонен кошник с голям 8 цилиндров мотор.М3 им е достатъчно.И без това Порше и Нисан ги наритват редовно по пистите сега дай да видите как БМВ прави спортни кашони с голям размер за комплексари.
    Никой нормален човек няма да се състезава с такава кола.Това е кола за спокойно пътуване.Но БМВ като няма с какво друго се мъчи с това да изпъкне.
    Жалки баварски трикове.
  • 40 public_owner

    1 0 Отговор
    Ф1 С две думи нищо не разбираш, даже и за дървен филосов не ставаш, хейтър. Поговорка: най-лесно е да си комплексиран хейтър, не се изисква никакво мислене, просто си хейтър и аутсайдер без работа и това е.
  • 41 RaiseuP

    1 0 Отговор
    Само като ви чета коментарите и се спуквам да се смея !!!
    Ей ,330i - Да , колите с предно имат по-малко загуби на конски сили до колетата , а тези със задно имат повече , а 4х4 имат най-много загуби защото имат 3 диференциала. Задното винаги ще вземе старта пред предното.
    Ф1 , ти да не си някой VW Group секта !? И Порше и Нисан имат страхотно яки коли , но не означава ,че бият БМВ винаги ! Съветвам те да навъртиш няколко хиляди километра на БМВ ,тогава говори ,че повечето си говорите наизуст . без да знаете къде седи акумулатора даже ! БМВ е марка обичана от всички , просто всичките киселеят да си го признаят. БМВ не е марка за всеки , а само за сърцата хора и карачи , такива които и през зимата нямат проблеми да си я карат и я катерат на всякъде. Найстина много киселяци почнаха да ги карат , но това са си бивши секти от VW Group !
  • 42 520 zender

    2 0 Отговор
    Ф1-Браво бе разбирач-моите поздрави ги получаваш веднага.Защо ли изобщо се прави М5.Та това на теб не ти е нужно.Виж ся-тъпите германци правят тоя автомобил щото се продава добре също като другите баварци дето правят S6 RS6 както и швабите дето правят AMG E63 примерно казано.Но ти ги разбираш нещата и можеш да им подхвърлиш на бмв че правят най-малкото безмислен седан който сигурно няма бъдеще и който постоянно е наритван от нисан мазда сузуки митсубиши тойота мойота и други...
  • 43 520 зендер

    2 0 Отговор
    Междо другото аз като обикновен селяк по пътищата виждам обикновено бмв да задминава почти всички коли.Всъщност когато бързам рядко ме наказват резачки па били те и от япония.Не че немогат да ме минат но гт-р се среща по-рядко от М5..примерно де..
  • 44 Wow

    1 0 Отговор
    Много красиво, това е малкото модели на БМВ които радват! Чудесна работа.
  • 45 дани530

    0 0 Отговор
    никално е бе хора това е автомобил мечта
  • 46 истина

    1 2 Отговор
    БМВ е марка за комплексари.Истинските мъже карат Субару STI .Nissan GTR . Няма БМВ способно да се противопостави на GTR. Това е истината комплексарчета които си мислят че с пари могат да станат мъже.БМВ е една жалка фирма която смята че с 8 цилиндрови мотори може да направи кой знае какво.Колата не е само двигател и кожен салон.
  • 47 520 zender

    1 0 Отговор
    истина-ти наистина си един комплекс.За мъж ли се имаш бе завързако.Поне навърши 13 и тогава изказвай някакво мнение.Пари няма сопола да си избърше обаче гт-р иска..
  • 48 520 zender

    1 0 Отговор
    Това е статия за немски автомобил-много моля комплексите да не се обаждат а да си пазят силите за японските коли.
  • 49 330i

    0 0 Отговор
    при задното има задвижване на повече и по-големи неща
  • 50 ха ха

    0 1 Отговор
    Охаа , Зендер яко те настъпаха. БМВ=КОМПЛЕКСАР.И децата явно го разбраха. Нали ти самият обясняваш как се доказваш по пътищата като изпреварваш мало и голямо и само се молиш да не те среща Порше или Нисан.
    Това сте вие баварските комплексарчета.По пътищата се дуете ама като отидете на истинската писта ви бие който ви хване.
    Като пораснеш достатъчно не на години а на акъл може да пробваш и други коли.Ще видиш че не е страшно и излиза евтино за джоба защото не висиш по сервизите само.
  • 51 520 зендер

    2 0 Отговор
    ха ха-Обяснявам единствено и само за теб.Обикновенно пътувам до Варна или Бургас.Пътувам обикновенно със 120-140км в час.Случва ми се почти всеки ден да настигам каквато и да е кола.Мен също ме изпреварват но по-често аз застигам другите.Предприемам изпреварване обаче този дето го изпреварвам не се дава.Казвам ти това то виждам дет се казва всеки ден.И кво правим-изнервяме се и двамата при всички положения.Аз защото тоя ме забавя а той защото трябва постоянно да ме гледа в огледалото и да настъпва педала на газта.Младите шофьори горят от желание да се докажат пред гаджето колко добри са зад волана и не се дават на пътя.Има и друго-когато бързам се движа по магистралата с около 160-180.Но дори и тогава има заядливци с голфове примерно които горят от желание да ми покажат какви резачки карат.Онзи ден едно ГТИ ме изпревари от дясно и то при 160км в час.Какво трябваше да направя-да не го пусна ли.Просто надух клаксона-не съм го гонил.Но има и друго-някои просто ме задминават и после нарочно забавят зада ги настигна и после пак ме изпреварват-това ако не е заяждане какво е...това пък ми се случи миналата седмица с един примиера 2.0. Е после вече ме изнерви и трябваше да му покажа къде му е мястото.Но не това е важното а друго.Ние нямаме улична и шофьорска култура.Така че не ме обиждай момче-просто не ме познаваш зада го правиш.От какво да се комплексирам-от това че съм женен или от това че имам дете или от това че сам храня семеиство или от това че си изплатих лизинга по бмв-то-за какво да се комплексирам.Хайде-весели праздници...
  • 52 Niksone

    1 0 Отговор
    Зендер, от доста време коментарите ти ми правят впечатление из новините. Един от малкото си, които имат ясна представа за темата, за която говорят и имат стабилна аргументация. Обаче едно ми е чудно - не ти ли омръзна толкова време и с такива обстойни коментари да обясняваш на комплексарите. То просто не си заслужава да си хабиш времето за хора, които дори не са сядали зад волана. Поздрави и весели празници.

    П.П. И да не съм off topic - М5 се е доказала отдавна, още с представянето си на първата М5-ца Е28, която е била най-бързият седан в света тогава. Фактите говорят сами, а хейтърите плюят. Кофтито е, че БМВ си произвеждат и продават доволно голямо количество коли и не им пука, че сульо и пульо седнали пред компютъра да се правят на автомобилни критици.
  • 53 520 зендер

    2 0 Отговор
    Еми кво да правя...обяснявам се кат ученичка от шести клас на децата ама и те не мирясват....благодаря подобно-весели и на теб и повече безавариини километри.
  • 54 330и

    0 1 Отговор
    БМВ= КАПАН ЗА ГАДЖЕТА
  • 55 rider

    1 1 Отговор
    Капан за чалгаджийки това е БМВ. Който разбира от коли не се набутва с БМВ.
    Айде лека нощ аматьорчета.Ходете да лъжете балъците .
  • 56 330i

    1 1 Отговор
    никога не съм вземал насеризно тоз "форум", тука повечето си избиват комплексите, и плюят без основание.
    Всяка една марка щом съществува значи има защо, има си пазара, и може само да служи като пример за това как се оцелява в жестока конкуренция, и друг път съм казвал че хонда имат перфектни двигатели, които не са така натоварени заради по-лекото шаси, което означава че е вложен по-малко материал, от там цената е по-ниска също и заради по-малката заплата на японския работник (сравнявам с германия), да не говорим че в хонда примерно роботите че са в пъти повече отколкото в бмв, което не е лошо, щото нали цената ще пада още, та исках да кажа че това да кажеш че комплексарите карат бмв-та, означава само едно - че тоз дет го казва е комплексар, щот нали вие ясно че има хора дет са си купили бмв, (в големия процент) дет са всичко друго, но не и комплексари, има хора дето харесват и имат само бмв и са червиви от пари, има и всякакви други хора от хора на изкуството до келеша наркодилър, та не може си извадиш кардиналния извод "комплексарите карат бмв" а че бмв се харесва доста повече, така че истината............................тя си важи само за него
  • 57 520 зендер

    3 0 Отговор
    330i-Погледни какъв звяр бе-как да кажеш на хубавото грозно...
  • 58 ВИП АМГ

    0 0 Отговор
    mnogo dobra mashina
  • 59 325tds

    1 1 Отговор
    Както се казва в една поговорка лисицата казала че "гроздето не е хубаво защото не може да го достигне" явно така е и във този форум.Само едно ще кажа като цяло за немските автомобили което е всепризнато НЕМСКО КАЧЕСТВО И СТИЛ и това е :) айде със здраве и весели празници :) .

    Коментиран от #60

  • 60 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "325tds":

    @59 veseli praznici i na teb kolega.mnogo si prav.xaxa
  • 61 one

    0 0 Отговор
    В този форум са малко хората които действително знаят нещо за автомобилното производство и автомобилите.Повечето пишат общи приказки. "Всепризнато немско качество" ХА ХА ХА. Кой го е признал ? Може би ти и двама твои приятели от квартала?
    Всички класации по света сочат японското и дори вече корейското качество за по добри от немското. Даже и отявлените немски защитници Аутобилд го признават.
    Е друго си е Бай Ганю Балкански да се изкаже за някакъв стил и не знам какво си още.
    Момчета светът отдавна е оценил японските коли и вашите комплекси които избивате с уж качествени 10 годишни таралясници никого не интересуват.
    Айде много здраве през новата година и не прибързвайте с изказванията за неща които нито сте опитвали нито имате знанията да оценявате.
  • 62 Даниел Петков

    0 0 Отговор
    Охх божее... само като чета тука коментарите и се смея ама много!Първо искам да попитам всички,които плюят по бмв и които казват,че бмв не става за спортен автомобил и,че не става за нищо:Първо-Вие карали ли сте автомобил над 150 кс и над 2000 кубика?Като гледам май не.Аз лично доста пъти съм се возил на бмв 530д ф10 със 245 кс и 3000 кубика двигател и трябва да ви кажа,че като се настъпи яко върви адски много!На магистралата 255 км/ч ги прави,а камоли м5 дето е със над 300 кс повече как ще ускорява!Мен ме хваща яд,че тука тия дето плюят или са на по 12 или не са се качвали/карали на автомобил дето от 0 до 100км/ч да ги вдига за под 12-13 сек!Айде със здраве!
  • 63 зрител

    1 0 Отговор
    Абе ти май не схвана какво писаха хората.Ако искаш да се правиш на състезател има коли за това има и писти.Никой не е казал че с 500 коня не можеш да вдигнеш 300.По скоро казаха че няма смисъл защото в повечето държави не можеш да си помислиш за скорост над 130.
    Много е хубаво да говориш общи приказки кое колко вдигало на магистрала и как ускорявало.Никой от вас приказливци дето се кефите на 8 цилиндров мотор задвижващ 2 тона желязо не се замисля колко струва експлоатацията на този автомобил.БМВ е известно с не особено здрави коли и с невероятно скъпи части.
    И за какво ще ползваш такова нещо? За да караш със 130? Пълна безсмислица.А къде остана мисълта за екология? Баварците са последни там , с такива неща няма къде да бъдат другаде.
    Българската комплексарщина край няма.Дай да ме видят колко съм велик щото карам баварец.Ама после в сервиза си броите стотинките.Колко такива съм виждал , преди ми ставаше жал за тях , сега им се смея защото докато човек не изяде дебелото дърво не се научава.Карайте си баварските измислици от вас много хора преживяват доста добре.
  • 64 130

    0 0 Отговор
    Ето по твоята логика трябва да се произвеждат коли само до 50кс щото да не вдигат повече от 130.
  • 65 BMW_FOREVAR

    0 0 Отговор
    зрител Много си зле мои човек първо почeти малко после казваи кои на кое място е и има много много места кадет можеш да дигнеш 300 и нагоре бади спокоен, екология Баварците са последни там някои друг път са последни