30 Декември, 2011 10:05 34 356 77

Honda унищожава показно 1000 автомобила

  • honda-
  • наводнения-
  • тайланд

 

Японската компания Honda взе решение да проведе една доста интересна и мащабна акция. Става дума за показно унищожаване на повече от 1 000 нови автомобила, които бяха "удавени" по време на наводненията в Тайланд.
 
Точната бройка на новите автомобили Honda, които се оказаха под водата е 1 055, а японците са твърдо решени да ги унищожат напълно. Идеята е да се покаже на хората, че нито една от тези коли няма да попадне в дилърски център.
 
По предварителни данни акцията ще отнеме на компанията около един месец време и доста ресурси, без да броим в това число загубите от производствената стойност на "удавените" автомобили.
 
Ще припомним, че през месец октомври, в резултат на опустошително наводнение бяха засегнати и заводите на Honda в Тайланд. Фабриката беше изцяло залята от водната стихия, като водата достигна ниво над пет метра.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пирамид Хлътков

    1 3 Отговор
  • 2 Виктор Кирилов

    11 0 Отговор
    Евала на Хонда, така се печелят клиенти, ако цените им бяха по-нормални щях да карам само Хонда!
  • 3 rado

    4 6 Отговор
    лелееееее това са поне 200 000 000 загоба поне да ги бяха пратили в даржави от 3-тия свят като нас :D след един ремонт можеха да ги продават като втора рака :D
  • 4 очко

    7 1 Отговор
    да ги дарят на българите,няма смисал да ги уништожават

    Коментиран от #5

  • 5 ВИП АМГ

    0 6 Отговор

    До коментар #4 от "очко":

    @4 shto imate se za kloshari li be?
  • 6 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    a inache HONDA e seriozna marka koiato znae kak se pecheliat klienti.
  • 7 пробвал

    3 0 Отговор
    Добри коли най доброто съотношение цена качество.За парите си получаваш най много.Само трябва да се избягват български дилърчета които работят на големи надценки.
  • 8 Вече не вярвам на политици!

    4 0 Отговор
    Ако правилно съм разбрал журналистът зад тази статия е Радослав Славчев. учудвам се на елементарните му пропуски (не за първи път) в правописа. Пресният пример е написаното "упостошително" (даже и сега, като пиша коментара думата е подчертана с червена линия като грешна), а не вярното "опустошително". Но каквито са ни ръководителите, такива са ни и "журналята" и такова ни е дереджето.
    А относно японците от Хонда - нищо друго, освен "БРАВО". И за производството им, и за мениджмънта им и за PR им.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 ники

    2 1 Отговор
    Имах Хонда сивик 2004г сглобен в Англия,за три месеца каране в българия се разтропа цялото окачване. Имаше постойанно скърцане от интериора и окачването въпреки че смених всички танпони и амартисиори.Колата беше 1.4 90 к. бях доволен само от двигателя работеше като часовник.Накрайа реших да мина на по голяма кола Мазда 6 комби 2008г

    Коментиран от #18, #20

  • 11 FMC

    3 0 Отговор
    Радо, сбъркал си нулите :) 1000 автомобила по 20 000 долара са 20 милиона, а не 200, както си сметнал. Колко са 20 милиона за Хонда? Ако ръководството е право и чрез тая PR акция привлече нови клиенти, не само, че няма да е на загуба, но и ще излезе на печалба :) Иначе, представям си, колко от вас се ядосват, че не могат да карат чисто нов удавен автомобил на 20 % от цената, каквито имаше доста преди годинки, но от наводненията в Западна Европа.
  • 12 Скарлет Монтани

    4 0 Отговор
    абе дайте ги насам нали сме втора ръка хора ;) ще ни дойдат добре :) ако ще и със л..на да са удавени колите !!!
  • 13 330i

    1 1 Отговор
    ще унищожат чушки, ако говорим само за интериора може, щото иначе ще е глупаво да унищожиш примерно двигателя, всичко е реклама
  • 14 Тошко Станчев

    0 0 Отговор
  • 15 Тошко Станчев

    0 0 Отговор
  • 16 STi

    1 0 Отговор
    Тия са сглобени в Япония не в Англия.... А иначе дайтеее ги насааам , даже пари ще ви дадем.....
  • 17 Жоро

    3 1 Отговор
    защо да е глупаво? Много по сложно и скъпо е да се разглобят напълно, инспекитрат и рециклират всички тези автомобили. И после трябва да обяват, че автомобила е бил рециклиран, което означава, че трябва да свалят и цените и да гарантират допълнително гаранционно обслужване. Не ги мислете, най вероятно няма да загубят нищо, защото стоката им е застрахована, а и запазват най ценното си - реномето.
  • 18 Nik

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "ники":

    @10 Ники, така е било, защото сглобяваните в Англия са всъщност Rover, единственото японско в тях е двигателя. А относно действията на Honda, нямам думи, велика марка :)!
  • 19 Богомил Гигов

    3 0 Отговор
    Дайте ги на бедния български народ,че акознаете какви бараки караме-срам,атака ще си направите реклама вследващите 20години!
  • 20 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "ники":

    @10
    дрън дрън, каква ти е цалта да ръсиш глупости тука? Кола се разтропва от едно място, да беше казал къде е проблема щеше да звучиш по сериозно. Цялото окачване сменил - та аз на трите си Хонди взети заедно не съм сменял толкова работи бе :)))
  • 21 голф

    0 9 Отговор
    Хонда цивик е каруца,по добрата кола е голф4 и 5

    Коментиран от #24

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 кумонист

    0 1 Отговор
    за бедният бьлгарин които ходи по кофите за буклук да тьрси работа и нова кола е блян вече дори и ладичка да е да отидим да изпроси па може да на сьжалят
  • 24 Prelude

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "голф":

    @21
    казва се Сивик. Я погледни какво наричаш каруца
    http://farm2.staticflickr.com/1111/1418865187_4124afd13f_z.jpg?zz=1
    Ти сляп ли си?

    Коментиран от #30

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 кик

    0 1 Отговор
    на моргите за части да ги беха дали
  • 27 кик

    0 1 Отговор
    за 2 седмици макс бих въстановил 1 кола напълно
  • 28 Терминатор

    0 1 Отговор
    Защо само 1000? Всичките трябва!
  • 29 Димо Бургас

    1 1 Отговор
    Имам хонда сивик и ще ви кажа истината,много сам разочарован от тази кола.Става въпроз за модел от 2001г хечбек,вътре между предните гуми по точно вътре в калника има отвор от което се вижда задната част на двигателя,при дъждовно време влиза вода и постойанно светва някой датчик на таблото.При сухо време се оправя при другите коли този отвор го нямя.Возията е твърда,предното окачване слаба вътре ме кефи само скоростния лост
  • 30 ВИП АМГ

    0 4 Отговор

    До коментар #24 от "Prelude":

    @24 e kakvo da gledame be kolega iaponsko darvo.da v pati e po dobra ot omrial Golf i stiga tolkova.edinstveno novoto CRV mi se struva dobro i noviat Acord.ot iaponskite za men Honda e nai zdrava no niama miasto sred dvete nai veliki marki.sam znaesh koi.

    Коментиран от #31, #33, #35

  • 31 Боян Димитранов

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "ВИП АМГ":

    @30 Колега, няма място за сравнения, между Хонда и VW..... :)))
  • 32 twy\

    0 0 Отговор
    за ко не ги продадът евтино се някой ще ги купи ко толкова като са се наводнили :х
  • 33 Prelude

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "ВИП АМГ":

    @30 Нямам представа за какви две марки говориш колега. Най-великото винаги е 1. И ми покажи нещо немско в класа на Сивика което да е по добро.

    Коментиран от #38

  • 34 JAPAN

    1 0 Отговор
    Загубата е доста по-голяма,спряно е производството.Завода е наводнен с цялото оборудване, което е доста по-скъпо от 1055 автомобила.Но пък Японците са много трудолюбиви , изключително дисциплинирани,и са световно известни с точността си, както към хората така и в производството на даден продукт.Бай Ганьо пак е на първо място, да иска нещо да му подарят без да си е мръднал пръста. И да дава акъл ,че Японците си нямат и не знаят какво да правят автомобилите.
    @21 КАЖИ МУ ГОЛФАДЖИЯ ,И НЕ ГО ОБИЖДАИ ПОВЕЧЕ!!!
    HONDA CIVIC
  • 35 JAPAN

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "ВИП АМГ":

    @30 сото гранде Дърво са твоите две марки от снимката.Ти да не си Пе....... л , а и сърце си имаш между дядовските марки. Вземи след празниците си купи, ученическа чанта, тетрадки, писалки и марш на училище.Ще кажеш на госпожите, че не можеш да пишеш на кирилица.За пореден път се убеждавам че хора които харесват бмв и мерцедес ,са неграмотни, комплексари правежи, и стойкаджии. Копуват си ги тези коли и не могат да ги поддържат,е има малки изключения.
    P.S. Карам HONDA CIVIC, HONDA DEL SOL I HONDA S2000 ВОЗЯТ МНОГО ТВЪРДО, ПРЕДНИЦИТЕ ИМ ГИ ПРАВЯ ПРЕЗ 3 МЕСЕЦА ИМАТ ДУПКИ ОТПРЕД ПОД КАЛНИЦИТЕ И СЕ ВИЖДАТ ДВИГАТЕЛИТЕ КАТО СЕ НАМОКРЯТ И ЗАПОЧВАТ ДА СВЕТЯТ РАЗНИ ДАТЧИЦИ ПО ТАБЛАТА ИМ-НЕ СЪМ ДОВОЛЕН, САМО ТОПКИТЕ НА ЛОСТА ЗА СКОРОСТИ СА ХУБАВИ.Аз и затова си купих три хонди защото ми харесват топките на скоростните лостове.Не си копувайте японски автомобил хора.
  • 36 медиатор алфа

    0 0 Отговор
    Голям зянлък
  • 37 Wagen

    0 3 Отговор
    ''japan'' не се йадосвай бе приателче,ние ли сме виновни че си купил дърво!!! Продай го и въпроса е решен,препоръчвам ти пасат 4

    Коментиран от #39

  • 38 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #33 от "Prelude":

    @33 bmw 1va seria primerno kolega.a inache klasaciata za men e slednata mercedes benz na 1 miasto i bmw na 2 pozicia.kenefite na VAG sa mnogo zad iaponskite marki razbirase.
  • 39 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Wagen":

    @37 Wagen kolegata triabva da e lud dasi prodade Hondata i da vzeme passat.
  • 40 бат_мутрио

    1 2 Отговор
    T
    O
    Y
    O
    T
    A
  • 41 FMC

    1 1 Отговор
    Абе повечето тук май никога не са имали нова кола. За какви боклуци говорите? Каквото и ново да вземете, ще сте 10 пъти по-доволни от 5 годишна, почнала да се амортизира вече кола. Мен за нищо на света не могат да ме накарат да сменя 6 месечната си Фиеста с 6 годишен Мерцедес, какъвто и да било той :) Просто 5-6 години разлика между моделите, та били и в различен клас, е твърде голяма в съвременното автомобилостроене. Само невежия може да твърди, че дадена марка автомобили била по-добра от друга. Марката не прави автомобила. Повечето фирми са с 30-50-100 годишна история. Ами вземете си Мерцедес от 1943 година и си го хвалете колкото искате. Или една Хонда от 1980 година. Какво ще докажете с това? Че Мерцедес е по-добър от Хонда или обратното?

    Коментиран от #44

  • 42 Ники Николов

    1 0 Отговор
    вземи си нова е не сме толкова богати -ако съм на 25 години и карам до 75 както е нормално имам 50 години или ако карам кола до 5 год. ще сменя 10 коли за по 30 000 лв средно или 300 000 лв освен това по 20 000 км на година един милион км по 10 на сто 100 000 литра гориво или още 300 000 лв ами каско по 6 % на годинаоще около 100 000 лв без поддръжката към 700 000 лв за един човек , мисля че са малко тия дето могат да отделчт през живота си 700 000 само за нова фиеста
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Prelude

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "FMC":

    @41 Далеч си от истината, но се радвам че има такива като теб, защото това позволява да има и такива като мен. Цял ден мога да изброявам >6 годишни модели които бих предпочел пред твойта Фиеста, дори ако не вземем предвид разликата е цените.

    Коментиран от #46

  • 45 пробвал

    1 0 Отговор
    Най добри са 3 годишните модели.Караш най новото на пазара като поколение но са загубили почти половината от цената на ново.Километрите обикновено не са над 50 000.Никаква Фиеста не може да се сравни 3 годишен Акорд или тройка на БМВ.Нито като возия нито като удоволствие а най малко като престиж.
    А на сото гранде ще кажа че Мерцедес само името им остана.C класата и разни А класи са пълни смешки.Новата Е класа масово се разваля но тя и старата имаше редица проблеми.Просто е срамно кола за поне 100 000 да ръждясва като опелче.
  • 46 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Prelude":

    @44 e e stestveno che fiesta e smeshna kola
  • 47 Mаtik

    0 0 Отговор
    Няма нито един масов производител, който след пазарните промени да не е понижил качеството си на производство. Разликата между отделните марки пада рязко, но все още е достатъчно осезаема. Имах досег до някои нови автомобили и бях много разочарован от евтинията, с която са подходили в някои модели. Особено новата C класа. Аз съм голям почитател на марката и за мен си е голямо разочарование. За мен по подходящ избор би бил топ модификация на някой по евтин марка/модел от колкото най евтиния (базов) на някой по скъп.
    Колегата "пробвал" е много прав за 3 годишните автомобили. Друг е въпросът, че да си "първият" на жена и кола си е незаменимо изживяване...
  • 48 Тошко Станчев

    0 3 Отговор
    А ве ти с фиестичката много се изхвърляш....,като не можеш да си купиш Мерцедес не го плюй...аз имам 124-ка от 87-ма год. и съм супер доволен, и си го поддържам...,и е в отлично състояние!!!!Мерцедес .....и всички останали таралясници!!!!

    Коментиран от #53

  • 49 FMC

    1 0 Отговор
    Говорите и пишете глупости. Аз сравнявам автомобили на една и съща цена. Да кажем 25000 лева. Кой колко е богат, няма значение. Но да кажем, че имате 25000 и искате да ги дадете за автомобил. Не отричам, че за 25000 може да си вземете нещо почти ново, което преди година е струвало над 30 000. Ако имате късмет, няма да имате проблеми. Обаче трябва да си зададете и въпроса, защо аджаба тоя автомобил се продава. Ако е върнат от лизинг, дилъра слага една солидна надценка от около 20 %. Значи не си заслужава. Ако е нов внос, тогава какъв е тоя автомобил на една или две години, който идва в България? Може би от наводнение като това? Не, благодаря. Ако е от ръка, защо някой ще си продава автомобила? Не може да го изплаща? Ами като не може, значи дължи пари на дилъра. Пак не става. Доста скъпичко ще излезе, ако се вземе тоя автомобил и се доизплати. Обикновено се губят няколко хиляди. Тогава да се разровим в Мобилето. Автомобили за 25000 много. Който иска да си чупи главата с тях. Но аз говорех за малко по-различни неща. Не кое е по-изгодно, а колко получаваме за парите си. Един автомобил не е само цена. Там говорим за сигурност, надеждност, комфорт...А новите модели са по-сигурни, по-комфортни, с повече смислени екстри, които липсват дори при автомобили от много по-висок клас на по 5-10 години, предлагани на подобна цена. НАпример, къде се среща еърбег за коленете? Кои автомобили са оборудвани с безключов достъп и стартиране? И тем подобни нещица, дето получаваш на тая цена. Изобщо няма да коментирамнадеждността на кой да е стар автомобил. Няма такава. След няколко години всичко е за смяна. Най-малкото ще трябва да се сменят ремъци, което при един автомобил за 25000 лева на 5-6 години означава, че ще трябва да се бърка сериозно в джоба, понеже при тоя автомобил най-вероятно се е плащало заради име, а не заради качества. Изобщо, за мен покупката на стар автомобил е най-неизгодното нещо. Там включвам гадното усещане, че някой друг е пръднал пръв, несигурността, дали автомобилът няма да ни остави на пътя, понеже предният собственик или продавач е скрил нещо. Да не говорим, че повече от половината автомобили продавани тук и в Западна Европа са с върнати километражи. Обикновено това са 100-150000 км, което не може да се забележи, ако е изписана на километража цифра 120 000 примерно. Набутвацията не е голяма, а е ОГРОМНА! Най-малкото защото се плащат няколко хиляди отгоре. Да, доста добре звучи да се купи автомобил на малко километри, малка възраст на малка цена, само дето това е мираж в повечето случаи, а наивниците, предпочитащи старите бракми си мислят, че са хванали дявола за рогата. Е, не сте го хванали. По скоро той здраво ви е заклещил :)
  • 50 Име:

    0 1 Отговор
    ||-|| (()) ||\|| ||)) //-\\ !!! Не мога да определя на кое съм по-голям фен Хонда или Тойота. И 2 те марки имат ужасно много спортни модели и постижения. Може би при семейните коли и джипове Тойота са по-силни. При спортните им модели правени през годините може много да се спори.

    Коментиран от #54

  • 51 Тошко Станчев

    0 4 Отговор
    ФМЦ......,няма нищо по-здраво от Мерцедес от 80-те год.!!!!
  • 52 Prelude

    1 0 Отговор
    "да си първият на жена и кола си е незаменимо изживяване..."
    ами да ти пожелая тогава слаба(кола) и дебела(жена), па нека си им първия :)
    Възрастта на колата е важна, но далеч по важни са каква е колата и как е поддържана.
  • 53 Ванеса Славчева

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "Тошко Станчев":

    @48 mercedesa da ne e po dobro s tui zadno oka4vane vatri kat ludoi bmv i mercedes ne mi gi hvali
  • 54 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Име:":

    @50 не мога да се съглася тук с теб. Тойота не са ми особено приятна компания. Това е скандален случай отпреди 6-7 години - на изложението в Детройт Тойота бяха изложили болид (на Ганаси рейсинг от IRL). Ганаси току що бяха преминали от двигатели на Хонда на двигатели на Тойота. Та там Тойота бяха сложили надпис - "4 кратен шамшион", без да споменават че и 4те пъти е с двигатели на Хонда. Преди това пък бяха изгонени доста позорно от рали шампионата за нелегално турбо. Спортните им успехи се ограничават до ралито и Японския шампионат - което е несравнимо по малко от това което Хонда са постигнали. При серийните модели разликата също е голяма. ЗА последните 20 години Хонда имат Civic Si, Type R; Accord Euro R; Prelude Si VTEC, Type S, Vti; Integra GSR, Type R; RSX Type S; S2000; NSX - все коли ориентирани към кар-ентусиастите. Тойота за мен си е пенсионерска компания - ситуация подобна на БМВ и МБ в Германия.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Име:

    2 1 Отговор
    Prelude , значи за болида на Ганаси не знам. За нелегалното турбо знам, но изобщо не ми пречи. Селика GT Four ST165 (1986-1989), ST185 (1989-1993), ST205 (1994-1999) и последната селика са все страхотни коли. Всички супри от Селика-супра до MK4 също, Короли: АЕ86, АЕ82, corolla WRC (с кръглите фарове), MR2 MK1 u MK2, MR-S. Вярно АЕ86 и MR-S са им слаби оригиналните мотори, но са повече от перфектни шасита. Точно driver's car са. Да хондите са по-бързи, с по-добри двигатели са. Иначе и в ретро колите тойота са много силни 2000 GT и старите селики и короли (от 70те). Моделът тойота който много уважавам е лендкруйзера. А мъниците Starlet са уникални. KP61 е задно предаване : ), а starlet glanza V e 140hp на много малко купе. Не ме разбирай погрешно ужасно много харесвам Хонда, но и Тойота не са по-назад. А коментарът ми беше отговор до човека написал:
    T
    O
    Y
    O
    T
    A
    Мога ли да те питам прелюда ти H22 мотор ли вози?

    Коментиран от #62

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Cvetanov

    1 2 Отговор
    Ако става въпрос за качество на изработка и здравина SAAB 9000 2.0 или 2.3турбо /Аеro ;)
  • 59 Име:

    1 1 Отговор
    Респект към Сааб , което е > от Волво, но Субару е по-здравата кола. Форестър, Аутбек, Леоне.

    Коментиран от #65

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Prelude

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "Име:":

    @56 аз харесвам високооборотни двигатели, всички Хонди които изредих са такива, Тойота имат един, Селика GTS - пряк конкурент на RSX-S, и за него мненията са че не е изпипан като Хондовския.
    (Лексус ЛФА е уникален, на него Хонда не са правили алтернатива, но там са ограничени бройки, струва състояние, и двигателя е на Ямаха).
    Надявам се да мина на H22 скоро, по възможност не А5 (185 коня), а вариантите >200 - не е малка разликата. Трудно се намират обаче, в БГ няма (и А5 е рядък тук). Моят ми харесва - стабилен е, сменя посоки добре, скорости, спирчки, управление са му силни страни, вибрации в купето няма ... доставя удоволствие :), отстъпва 2 секунди в ускорение на H22, но тия 2 секунди идват на три пъти по висока цена и за съжаление почти ги няма.

    Коментиран от #63

  • 63 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "Prelude":

    @62 Аз много бих се кефил на един CRX с b18c ~ 200....уви пари... Малко съм разочарован от последните 2 поколения сивик хеч. Седана FD2 е много готин обаче. Чакам с нетърпения да видя NSX.
  • 64 Orizaria

    0 0 Отговор
    sha pochakash
  • 65 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Име:":

    @59 az ne sam fen na iaponskite no imam mnogo priateli koito karat iaponski vozila i kato gledam nai sa dovolni ot HONDA.neshto ot Subaru revat ot skorosti i motori ta neznam kakvo tolkova go hvalite prosfolutoto Subaru

    Коментиран от #66

  • 66 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "ВИП АМГ":

    @65 Скоростите ги вкарвам с 2 пръста. Двигателя си ми е перфектен. Дърпа като дизел, карам я до 2000 оборота. Не знам къде ги чуваш тия простотии, ама аз не познавам някой недоволен от субару, и бивш собственик не познавам. Повечето продават и взимат по-нов модел.... Влезни в субару форума да видиш от какво "реват".

    Коментиран от #67

  • 67 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #66 от "Име:":

    @66 zashto togava po morgite se kopuvat masovo skorostite i motorite na "zdravoto" Subaru?

    Коментиран от #68

  • 68 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "ВИП АМГ":

    @67 Не съм чул такова нещо изобщо. Може бъгита да си правят хората. Карбураторните мотори ги ползваха за аероплани, защото са много надеждни. Виждал ли си изобщо двигател и скорости на субару? Единствената лека кола която серийно вкарва бързи и бавни скорости (с изключение на 1 тойота и хонда шатъл). Не знам от къде ги чуваш тия неща. Чак масово се купували - хахахах. Идея си нямаш какво е здравина и тормоз и колко издържа. Пак ти казвам влез в форума да видиш колко е скучен. Субару най-масово се кара в Австралия и Америка където имат нужда от проходимост и надеждност....

    Коментиран от #69

  • 69 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "Име:":

    @68 da a moje i dasi praviat kolekcia ot chasti.aide stiga popitai v morgite za kakvo se kopuvat nai mnogo chasti i shte shvanesh kakvo imam v predvit.
  • 70 СотоВъзпитател

    1 1 Отговор
    Не му обръщайте внимание на тоя Сото.
    Мечтае за кола, а няма пари за дъвки
    Субару тръгнал да коментира. Бягай да си пишеш домашните, че като пораснеш само по автобуси ще се возиш иначе

    Коментиран от #71, #72

  • 71 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #70 от "СотоВъзпитател":

    @70 ti po sebesi li sadish?za razlika ot takiva kato teb az sam pritejaval dosta ot avtomobilite koito komentiram s iskliuchenie na Subaru za koeto imam nabliudenie ot moi priateli koito pritejavat.ti cherpish info ot vestnici i spisani.shte si ostanesh s kartinkite koito gledash.
  • 72 ХаХа

    1 1 Отговор

    До коментар #70 от "СотоВъзпитател":

    @70 Той няма време да отиде до така често споменавания от него кенеф, от стоене в тоя сайт :D .
    По темата - това което са направили хонда показва, че са сериозен производител.
  • 73 Оби Уан

    1 1 Отговор
    Сото не си много в час.Недей да се цепиш по форумите защото точно БМВ и Мерцедес най много дефектират.Ако видиш техните собственици как обикалят морги с надежда да намерят нещо евтинко ще ти стане много мъчно.И те като теб вярвали че немското било здраво.Било е ама преди 30 години.Сега е пълен боклук на това отгоре скъп.

    Коментиран от #74

  • 74 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "Оби Уан":

    @73 az ne sledia statistikite a si pravia izvodi ot moiat avtomobil koe e dobro i koe ne.ti priatelio s 15g marea ot kade si tolkova otvoren.kolko avtomobila ot markata bmw ili mercedes ste smenili ta davate mnenie mi e interesno.
  • 75 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    odgovorat e 0
  • 76 ха ха ха

    2 0 Отговор
    Хората са направили статистики с милиони автомобили.Кой го интересува бай Сото от БГ провинцията който карал много здрав Мерцедес и заради него трябвало да обявят тази кола за най велика.
    Ти колко Лексъса си сменил колко Инфинити,Субару или Акура та даваш мнения кое било най най здраво.
    Карай си дъртата кошара и се равнявай по 15 годишни фиати там наистина ще изпъкнеш.
  • 77 факти

    2 0 Отговор
    "AUTO BILD разкри проблеми при спирачната система SBC при Mercedes Е класата и Mercedes SL, като по този начин предизвика най-голямата в историята на фирмата сервизна акция за безплатно отстраняване на заводски дефект (2004). Корозия по вратите на Е-класата (2001). При Vito и Viano дефект в електронния блок на мениджмънта на двигателя водеше до нежеланото му изгасване (2004)."

    Ето гледай Сото великия Мерцедес ръждясва и не му работят спирачките.
    Ама ти казваш не е вярно.На 350 000 коли се е случило но на твоята не и за това не е важно.

    Айде като не си в час вземи се подготви малко за да не ти се смеят хората на глупостите.