Споровете по този въпрос не са от вчера и мненията определено са разделени на двата полюса. Според мнозина Quattro-то на Audi е "върха на сладоледа", но други са на мнеие, че японските всъдеходи са ненадминати.
Предвид пътната обстановка в нашата страна решихме да ви покажем едно видео, в което нагледно са показани предимствата и недостатъците на някои от популярните в момента 4х4 системи. Става дума за ATC, AWD и Quattro.
От европейските конкуренти се отличават още 4х4 системите на BMW и Mercedes-Benz, а японците от Nissan, Subaru, Toyota и Honda са азиатските лидери в тази област. Коя система обаче е най-добра?
Няма точен отговор на този въпрос, защото работоспособността на въпросните системи в много случаи зависи от конкретната обстановка. Във видеото по-долу се вижда пряк двубой между ATC системата на Lexus, Quattro-то на Audi и AWD задвижването на Acura.
В случая се оказва, че разработката на Honda се справя доста по-добре от легендарното Quattro на Audi.
Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 5 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 日本
Коментиран от #290, #297
12:29 07.01.2012
2 4х4
Субару също има много добра система 4х4 (симетрична) която дава много по добри резултати от немските.
За незнаещите ще кажа че Субару прави такива системи от 1973 та доста преди куатрото на Ауди.
Но в България хората не са много информирани и мислят Ауди за най най. Този клип който преди много време пускахме в дискусии в mobile.bg и на други места сега е забелязан от пишещите статии.Има и други доста интересни.
Много инатересен е теста на Топ с Х6 БМВ . Направо се видя колко смешен е бавареца.Това са паркетни псевдо джипове.Все пак БМВ няма никакви традиции в оффроуда и е обяснимо.
Ленд Круизър е станал популярен вече като Ленд Роувър и има много дълга история зад гърба си.
Коментиран от #271, #284
12:41 07.01.2012
3 Боян Монев
Audi :D
12:41 07.01.2012
4 bibbo
Коментиран от #25, #110, #137, #141, #209
12:44 07.01.2012
5 жгтх
12:52 07.01.2012
6 KRISSS
12:57 07.01.2012
7 Audi и Subaru фен
13:02 07.01.2012
8 bibbo
13:05 07.01.2012
9 Lo_RIdah
13:05 07.01.2012
10 KRISSS
13:06 07.01.2012
11 offroad
Субару дърпа БМВ .Куче влачи рейс.Голямото баварско излагане.
13:10 07.01.2012
12 тест драйвър
В момента най-интелигентната система е xDrive на BMW, Qattr-то и 4matik-а отстъпват.
И накрая се появява стария джип с рама, перманентно 4х4 и понижаващи предавки, който поне в преспите няма равен.
Коментиран от #295
13:12 07.01.2012
13 330i
Коментиран от #292
13:12 07.01.2012
14 4х4
И правете разлика между Ленд Круизър и смешните Ауди Q.
Това са различни класи.Ленд Круизър има отделно шаси а онези хипопотами са върху самоносеща каросерия.Повече приличат на редови автомобил.
Субару има по добра система от Ауди и много по здрава.
Въобще не сравнявайте немския трошляк с тези символи на издържливост и проходимост.
Единствения немец който някога беше добър е G класата.Но Мерцедес и нея развалиха с разни електроники дето все се чупят.
Стана и много тежка с някакви безумни мотори по 500 коня.Това вече не е офроуд ами гъзария за асфалта.
13:20 07.01.2012
15 logobot
13:21 07.01.2012
16 888888
13:24 07.01.2012
17 А4Б5
Гледайте и не спорете :)
Коментиран от #48, #289
13:29 07.01.2012
18 Ивайло Иванов
13:31 07.01.2012
19 road runner
който разбира от 4х4 коли въобще няма да сравнява Субару с Ауди.
Субару прави 4х4 много преди Ауди и като техническо изпълнение е по добро и като здравина.Освен това Субару имат понижаващи предавки.Който е карал извън асфалта знае какво значи това.
Другите да си четат рекламки.
А БМВ само рекламира своята система като най интелигентна.Те преписват от Хонда която още през 2004 имаше решения които БМВ днес копират. А системата 4х4 на GTR доказва че германците са далеч от най доброто още.
13:31 07.01.2012
20 А4Б5
Или пък това хаха :) Quattro-то си е Quattro другите могат само да завиждат.
13:32 07.01.2012
21 А4Б5
13:35 07.01.2012
22 swift
13:36 07.01.2012
23 немски глупости
Айде пусни ми клип където Ауди минава а Субару не .
Коментиран от #27
13:40 07.01.2012
24 Onq
13:45 07.01.2012
25 ВИП АМГ
До коментар #4 от "bibbo":
4 matic e istinata .razbirase iaponskite avtomobili 4 WD nesa za podceniavane.iaponcite praviat spored men v pati po zdravi i prohodimi avtomobili 4 WD.viziram razbirase jipkite s razdatka.13:48 07.01.2012
26 ВИП АМГ
13:49 07.01.2012
27 А4Б5
До коментар #23 от "немски глупости":
@23 Пич там загледа ли какво пише Quattro vs.Other All-Wheel Drive Systems или СЪбару са измислили някакви по модерни системки А ?:D :D :D Ама стига че не ми се спори с некомпетентни хора хаха Аз като не разбирам си трая,а ти си имаш правото да си вярваш на AWD-то това е системата за тебе и издигай СЪбару в култ :D аз също харесвам Субару ама тук става за друго въпрос не ме разбирай погрешно лек ден :)
13:54 07.01.2012
28 кх
14:00 07.01.2012
29 Demoson
14:01 07.01.2012
30 МАРТО
14:03 07.01.2012
31 Azззззз
14:16 07.01.2012
32 Willis
А4 запомни от мен Субару е правило 4х4 много преди Ауди и винаги е било по добро.И Хонда и Субару имат по модерни системи от Ауди.А като пускаш рекламки намери поне за q7 защото за него е тази статия не за А6.
За джипове да не говорим там Ауди няма никакъв шанс.
Жалки фолксвагенски бараки.
14:16 07.01.2012
33 Р.Мянков
14:22 07.01.2012
34 Neznam
14:32 07.01.2012
35 330и
Коментиран от #287
14:41 07.01.2012
36 Саня Христова
14:46 07.01.2012
37 иво георгиев
14:59 07.01.2012
38 X-Drive
15:04 07.01.2012
39 wagenwerks
15:09 07.01.2012
40 ХОНДА ФЕН
15:10 07.01.2012
41 Пешо
15:10 07.01.2012
42 audi FEN
15:17 07.01.2012
43 part 4wd
Щото комшията е със субаро и се прибира успешно ( 1 км черен път с голям наклон и покрит със доста сняг и лед последната седмица)
15:20 07.01.2012
44 DerFicker
15:20 07.01.2012
45 Бял човек
Ако знаете какви глупости сте написали "компетенти"
Нито имате пари за Ауди, Тойота или подобни марки.
Който има пари - кара, който няма- "много кисело това грозде"
15:23 07.01.2012
46 самурай
Иначе за гъзария немските джипки стават,но за друго не ги търсете...
15:25 07.01.2012
47 самурай
Иначе за гъзария немските джипки стават,но за друго не ги търсете...
15:26 07.01.2012
48 Самуил Златев
До коментар #17 от "А4Б5":
@17 Приятелю, аз няма да споря а ще ти вметна само че тук става въпрос за придвижване нагоре подпомагано изцяло от електроника а ИЗОБЩО НЕ говорим за ПРОХОДИМОСТ, различно е повярвай ми. Хайде със здраве.15:27 07.01.2012
49 ...
15:33 07.01.2012
50 BMW
15:37 07.01.2012
51 Хммм
15:57 07.01.2012
52 Fen na audi FEN
15:59 07.01.2012
53 Пирамид Хлътков
16:17 07.01.2012
54 Остап Бендер
16:27 07.01.2012
55 краси
16:46 07.01.2012
56 Ганьо Балкански
16:48 07.01.2012
57 Име:
Потърсете из нета демонстрация на Toyota crawl control. Поинтересувайте се малко от системата на митсубиши лансър и 3000GT да видите за каква технология става въпрос. Нисан мисля че от старите модели освен sunny GTI нямат друго двойно освен GTR-ите (не съм нисан фен и не разбирам от нисани - някой да ме поправи ако греша). За хонда знам че шатъл е 4х4 и имат и 1 бавна скорост. От няколко години започнаха да слагат двойно задвижване на леки коли. Относно джипове няма какво да си говорим за пройодимост писал съм го и преди. То се знае кои са най-добрите. Новите джипове са по-скоро паркетници сравнени с офроудърите от 80те , но пък вижте тойота landcruiser crawl control.
17:03 07.01.2012
58 малко история
А специално за клипа , всеки който наистина е карал Q7 знае че тази кола е с много ниска проходимост.
Това не е джип както не е джип Х5,Х6 Туарег и каквото се сетите още.
От японците в момента най прилича на джип Ленд Круизър и FJ круизър, имат отделно шаси , блокиращ междинен диференциал , бавни скорости,лимитед слип диференциали.Всичко това е подпомагано и от електроника за супер проходимост.
Германците се приближават до това само с G класата но не съвсем.
Ако говорим за коли 4х4 най съвременна е системата на Хонда SH AWD (Torque vectoring) в Субару също са много добри особено когато трябва да се предаде усилие само на едно колело , тяхната симетрична система е най добра в това отношение.
Има и друг момент надеждност.
Ауди са най чупливи от всички.На рекламите катерим ски шанци , но никой не ти казва колко диференциала хвърляш за 100 000 километра и колко пъти правиш окачване.
Ауди разчита на стара слава от 1980 година когато веднъж станало шампион.После системите на Пежо ,Ланча 4х4 доказват че са по добри и Ауди си заминава безславно.
Толкова за историята който не му е ясно нещо може да прочете , всичко го има обяснено и написано.
Коментиран от #60, #69
17:14 07.01.2012
59 Р.Мянков
17:17 07.01.2012
60 Име:
До коментар #58 от "малко история":
@58 Дааа така е. Признавам само едно 4х4 на немците и това е Mercedes G Staer Puch (80те години) с блокажите на преден и заден мост. При камионите Мерцедес Унимог. Не ми говорете за руски джипове че ми се повръща. А относно спора в началото човека искаже да каже че и Ландкруйзера има не по-малко славна история като Ленд Роувъра не че са една и съща марка (или каквато простотия си мислите). Само моля ви да не коментираме синхото на vw или поне да не го сравняваме с други коли с 4х4 системи.17:26 07.01.2012
61 пламен
17:30 07.01.2012
62 ..................
Такова Ауди няма.
Ае къде е зендера да каже нещо за проходимост на БМВ?
17:30 07.01.2012
63 QUATTRO
17:34 07.01.2012
64 Р.Мянков
17:35 07.01.2012
65 пробвал
17:37 07.01.2012
66 ха ха ха
А системата им е най изостанала.А срещу Субару са просто смешни.
А за Ленд Круизър въобще не говоря това е джип с висока проходимост Ауди никога не е правило такива коли.
17:41 07.01.2012
67 До номер 65
Коментиран от #70
17:43 07.01.2012
68 реклама
Като не сте карали истински офроуд машини поне не пишете глупости тука да ви се смеят хората.
http://www.youtube.com/watch?v=NM7JcgF09xw&feature=related
17:44 07.01.2012
69 до QUATTRO
До коментар #58 от "малко история":
58-ми поне се е аргументирал,а такива "несмешковци"като тебе само могат да обиждат!Кажи примерно, имам куатро,минал съм тук и там,опровергай го и т.н.17:45 07.01.2012
70 пробвал
До коментар #67 от "До номер 65":
67 не само че съм карал audi Ами съм и ремонтирал.На А6 смяна ангренаж поне 800 лева.Окачване поне 1500.
А е такъв боклук че всяка година си в бокса.
Като не си карал истински коли не се обаждай.
17:47 07.01.2012
71 QUATTRO
17:50 07.01.2012
72 До номер 70
17:53 07.01.2012
73 ха ха ха
Даже не занеш какво е torque vectoring control.Вземи прочети защото японците вече 10 години го ползват а Ауди още не знае на кой свят е.
Поне да си оправят качеството че сервизите са пълни с техните бараки.
17:56 07.01.2012
74 пробвал
17:57 07.01.2012
75 Takeshi Kitano
17:59 07.01.2012
76 алуди фен
Ей това с алудито направо шъ го скъсам.Алуди са номер едно бе през 1980 та .
18:06 07.01.2012
77 ткнс
Коментиран от #85
18:07 07.01.2012
78 deviant
18:07 07.01.2012
79 Р.Мянков
Ето за това говоря http://www.youtube.com/watch?v=X7Tf23BzAOw
и честно казано Т-то е доста по-проходимо при всякакви условия от който и да е джип. ;)
Коментиран от #87
18:15 07.01.2012
80 G-klas
18:15 07.01.2012
81 Просто Аз :)
18:17 07.01.2012
82 Ludo
18:19 07.01.2012
83 tralala
Коментиран от #84
18:20 07.01.2012
84 Име:
До коментар #83 от "tralala":
@83 А бе Дайхатсу имат 4х4 с-ма, Исузу, Сузуки, Митсубиши, Мазда, Хонда, Субару, Тойота, Хонда, Нисан. Куатрото никакво го нямало че то няма по-добра немска 4х4 система от куатрото при леките коли. BMW X-drive - АХАХАХАХХА ХОХОХО ХУХУХ ХАХАХА ХИХИХИАХУХАХХИУОААХУИЕЕХУЕХХЕХЕХЕХХЕХЕ ПХААААААААААХАХАХАХАА. Дам прави си няма по-проходима машина от х6 Велик си!! БРАВО!Коментиран от #86
18:25 07.01.2012
85 Име:
До коментар #77 от "ткнс":
@77 В кой цял свят бе. В КОЙ БЕ. В Целия свят се карат най-много японски коли. А в австралия и америка да не говорим. Кой ти е чул за ауди куатро.... Говориш по инерция без да знаеш елементарни факти.18:28 07.01.2012
86 Ауди!
До коментар #84 от "Име:":
@84 каква е тайа грозотия бе?Коментиран от #89
18:29 07.01.2012
87 Име:
До коментар #79 от "Р.Мянков":
@79 Ето ти окопан джип който се вади буквално сам. Системата crawl control го вади без намесата на тиквеника зад волана.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0msPb7vVv4A[/youtube]18:30 07.01.2012
88 гаврош
Коментиран от #92
18:35 07.01.2012
89 Име:
До коментар #86 от "Ауди!":
@86 Фен на ауди току що каза грозотия. Че ти на аудита какво им казваш бе???? Няма по-грозен и еднакъв дизайн от ауди. Ходи различи 80 от 100 а4 от а6 от а8 - само различни мащаби. Карай си аудито. Пази боже сляпо да прогледа.18:36 07.01.2012
90 Snake
18:39 07.01.2012
91 Р.Мянков
Коментиран от #95, #98
18:41 07.01.2012
92 Име:
До коментар #88 от "гаврош":
@88 Ауди през живота си няма да си купя. На теб ти препоръчвам да се качиш на субару да го покараш 1 зима. Да използваш поне веднъж бавните скорости за да издърпаш нещо огромно или просто да качиш спокойно някой стръмен байр на малки обороти без да товариш каквото и да било по двигателя и скоростите. Да се порадваш на каране без да знаеш какво е майстор и сервиз. Да се удивиш от изключителния дизайн и удобен и практичен интериор с всякакви глезотий. Да видиш как останалите се мъчат зимата. Да не се притесняваш когато си за риба и може да завали дъжд и никога да не напуснеш езерото поради кал. Да потеглиш каравана без да я усещаш. Да спускаш по заснежено с бавните скорости, да нямаш грозни рамки на прозорците на вратите и още много много удоволствия от това да имаш субару.Поздрави!
18:43 07.01.2012
93 Audi и Subaru фен
http://vbox7.com/play:f5c4a67b
18:44 07.01.2012
94 Име:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k34UBlL0xFA&feature=results_main&playnext=1&list=PL14CE8E38214F7FA6[/youtube]
18:52 07.01.2012
95 Име:
До коментар #91 от "Р.Мянков":
@91 Ти изобщо не разбра за какво става дума нали. 3Д е само част от клипа. Догледай го целия хубаво и разбери що за нещо е crawl control-a. И в тая статия ще ли се появи някой, който поне някакви аргументи да представи, защото не ми се спори с драскачи, които пишат по инерция.18:55 07.01.2012
96 Али Юмеров
18:57 07.01.2012
97 subaru
Коментиран от #101
19:07 07.01.2012
98 Р.Мянков
До коментар #91 от "Р.Мянков":
@91 Приятелю, неслучайно написах аматьорски клипове, просто защото не искам да гледам рекламни трикчета. Не пиша по инерция, аргументите си ги изказах. Ако някога си карал трофи, значи знаеш за какво иде реч. Колкото и да искам да го повярвам това, че нещо ще успее да те извади на магия от кал/пясък, когато машината е по корем, не мога. Ако искаш нека нещата да се сведат и до проста физика. При сила на триене на шасито с терена по-голямо от силата на триене на гумите с терена няма как да се помести каквото и да било. Стига се до момента, в който едва ли не гумите овисват във въздуха! Ще ти дам и друг пример. Пробвай да тикаш тяло, чиято сила на триене е по-голяма от силата, която ти оказваш върху тялото. Ефекта е аналогичен на твоя клип. Много силно се съмнявам да си тествал crawl control в реални условия. На теория всичко звучи много приятно, но на практика не е така.Коментиран от #100
19:07 07.01.2012
99 Р.Мянков
19:08 07.01.2012
100 Име:
До коментар #98 от "Р.Мянков":
@98 Разбира се че е така. Но все пак това е някакъв изход. В офроуда променливите са ужасно много. В някой случаи е по-добре да си по-лек в други по-тежък. Дори понякога дълга база джип минава там където късата неможе. Междуосие височина, много много много променливи. А относно клипа с фадромата. Изобщо не знам с какъв акъл тръгна да го вади назад при такъв ъгъл. Ако беше пробвал напрад щеше да го извади така както верижния го извади. Настрани нямаш шанс.19:14 07.01.2012
101 Име:
До коментар #97 от "subaru":
@97 Проблема с ръждата е при по-старите модели мисля до 95-6та. Форестъра е много здрав. По-добър е извън пътя от легасито защото е по-висок, на пътя легасито е по-комфортно. Аз също си мисля за един такъв форестър. Хубаво е да няма теглич. Защото не знаеш колко са го тормозили. Аз на импрезата имам теглич и като знам какви неща съм теглил лошо ми става. Амортесьорите са много скъпи, за това гледай да има хубава стойка и добра возия. Относно двигателя - речеш ли да му слагаш газова уредба. Отиди само при специалисти, които са слагали на други субарута! Тествай каретата, също за да разбереш дали са го тормозили. Хубаво е все пак да не е внос от Австрия.Това е. Поздрави! Няма да сгрешиш. А веднъж имаш ли субару ще се влюбиш за цял живот като мен.
19:22 07.01.2012
102 Абе народе
20:01 07.01.2012
103 Deutschland
Коментиран от #104
20:13 07.01.2012
104 Име:
До коментар #103 от "Deutschland":
@103 Нима мислиш че извънземното ауди ако упре така на корем ще се появи духа на Хитлер и ще го извади от преспата ли? Или друга неземна сила се крие зад буквите Quattro? Обясни какво искаш да ми докажеш/покажеш с този клип? Няма нещо което да не може да закъса. Тук спорим за съвсем различни неща, не кой колко е закъсвал. Има една приказка- Колкото повече ти е проходим джипа, толкова по-далече че ходиш за помощ. Връщай си се в твойта действителността .20:20 07.01.2012
105 Тонев
20:35 07.01.2012
106 4х4
И най важното за проходимост БАВНИ СКОРОСТИ. Нямаш ли го това си просто поредния с малко по проходима кола но нищо повече.
Айде карайте си измисления Фолксваген с друга емблема и си мислете че QUATTRO било нещо.Нещо е ако го сравняваш с коли само с предно или задно.С истинските 4х4 задвижвания не го сравнявайте.
Коментиран от #108
20:39 07.01.2012
107 4x4
20:51 07.01.2012
108 Име:
До коментар #106 от "4х4":
@106 Само една забележка. Лендкруйзера не е кола, а ТАНК. За мен е най-добрия офроудър правен някога. Убедил съм се много пъти че това животно лендкруйзера няма спирка. Since 1950s :)Поздрави!
20:53 07.01.2012
109 )))))0((((((
20:56 07.01.2012
110 )))))0((((((
До коментар #4 от "bibbo":
4x4 Тук какво сравняваме джипове или коли ? Първо да уточним това щото не видех никаде из нета да е затанало ауди КОЛА 4x4 а това клипче долу #103 показва че при колите с тази система на субару не е така.Виж при джиповете и Аз мисля че са ADW-то е по добро ама за колите пасти да ядът.:D :D :D21:01 07.01.2012
111 кик
21:13 07.01.2012
112 4х4
Гледайте колко е велико Ауди.Ето ви го примера когато заседне дори в плитък сняг от едната страна какво става.Ако това беше Субару щеше да си завърти гумите от другата страна и да излезе.
Но понеже не сте много наясно с тези системи коментирате.
Същото нещо се случва и на този клип от статията с Q7.
Quattro е изостанала система.И БМВ и Мерцедес имат по добри.
За Тойота и Субару не говорим както казахме те са от друго измерение.
21:16 07.01.2012
113 520 зендер
21:18 07.01.2012
114 4х4
http://www.youtube.com/watch?v=sp_vXwkbQqY&feature=watch_response
21:24 07.01.2012
115 4х4
21:26 07.01.2012
116 )))))0((((((
21:27 07.01.2012
117 )))))0((((((
21:28 07.01.2012
118 330i
Коментиран от #119
21:35 07.01.2012
119 Име:
До коментар #118 от "330i":
@118 А сети ли се че и аз мога да сложа вериги на 2та моста?21:39 07.01.2012
120 330и
Коментиран от #121
21:52 07.01.2012
121 Име:
До коментар #120 от "330и":
@120 Нещо не те разбирам какво искаш да ми кажеш? Винаги има смисъл от двойното предаване.21:55 07.01.2012
122 зрител
Погледнете основния извод.Когато 2 колела на Ауди пробоксуват край.Другите не се въртят.Какъвто и шофьор да си не излизаш защото системата е с този бъг.
21:56 07.01.2012
123 330и
Коментиран от #126
21:57 07.01.2012
124 )))))0((((((
Всичко е реклама в тия клипове ама за това казвам Блажени са вярващите. Тия коли трябва да се продават нали? хаха ;)
Коментиран от #128
21:58 07.01.2012
125 )))))0((((((
:))
21:59 07.01.2012
126 Име:
До коментар #123 от "330и":
@123 Ти си вярваш че няма да закъсаш с вериги? Сериозно ли го мислиш? Смяташ ли че по-лесно се управлява кола с задно в снега и е по-безопасно? На места където ти трябва да слагаш вериги с двойното си минаваш без да ти мръзнат ръцете. Предимствата на двойното са доказани, недей да говориш такива неща.22:05 07.01.2012
127 Pajero
22:05 07.01.2012
128 Име:
До коментар #124 от ")))))0((((((":
@124 Toyota-та е на корем а и може би е и заледено отдолу. За това пък на това BMW какво му пречи не знам, може би гуми.22:08 07.01.2012
129 AUDI
Коментиран от #132
22:09 07.01.2012
130 Кристиан Кирилов
22:11 07.01.2012
131 330и
Коментиран от #133
22:14 07.01.2012
132 Име:
До коментар #129 от "AUDI":
@129 Е тука вече много се изложи. Много ти се смея и ако знаеш колко се радвам че не съм заблуден като теб. AUDI са НИЩО. Освен R8, което е с в пъти по-голям мотор от импрезата и е уж клас супер кола, няма друго стоково ауди по-бързо от импрезата на северната дъга на ринга било то и с 420к.с срещу 280те и времето на последната 300к.с импреза. А относно здравина и проходимост смешниците са още по-далеч.22:15 07.01.2012
133 Име:
До коментар #131 от "330и":
@131 Карал ли си кола с двойно, защото разликата е ама ОГРОМНА и изобщо не знам как си ги правиш тия изводи....22:17 07.01.2012
134 )))))0((((((
Коментиран от #136
22:17 07.01.2012
135 4х4
1 Ауди има задвижване на предните колела и от там ако пробоксуват част от мощността отива на задните.
2 ако отиде на здния мост и едното от двете колела приплъзне на другото нищо не отива.
На клипа много добре личи и q7 и a6 не можаха да минат в много малък сняг.
При Субару има симетрично задвижване на двата моста и дори едно колело да попадне на твърда почва ще измъкне колата.
http://www.youtube.com/watch?v=G0qb5n92BV4&feature=related
Ето ти реален клип тука никое Ауди няма да мине.
22:21 07.01.2012
136 Име:
До коментар #134 от ")))))0((((((":
@134 Джиповете далеч не са това, което бяха през 80те и преди. Сега хората ги копуват предимно, защото са по-високи и при катастрофа е по-безопасно да си в по-висока кола (доказано). Други ги копуват за гъзарията, което е глупаво. Много са малко истинските офроудъри. Дифендъра все още е насочен в такава посока, докато Г класата вече не е същата и това съм го чувал от собсвеници на мерцедеси. Сега тя е значително много по-добра на пътя, но извън пътя старата Щаер Пух си е най-доброто от Г-я. Кому е нужно джип/suv с 500к.с??22:23 07.01.2012
137 )))))0((((((
До коментар #4 от "bibbo":
4*4 Неми обяснявай кое как разбирам за тебе че всичко е по корем и че затеб освен японци корейци и китайци не съществуват като кон с капаци караи си китайката и това е не втълпявай че са най добри тава е реалността има руснаци немци англичани и те прават коли 4x4 сори ако сън те засегнал.22:46 07.01.2012
138 4х4
Понеже явно си кон с капаци не можеш да преживееш този факт.
Като много разбираш защо не можа да обясниш с какво японците са по лоши от германците?Нали ние сме заблудени уж , хайде обясни технически защо quattro е по добро от другите системи защото аз никъде не можах да видя. По скоро видях 2 аудита в никакъв сняг да остават.
Коментиран от #140
22:57 07.01.2012
139 az sum
23:03 07.01.2012
140 Име:
До коментар #138 от "4х4":
@138 Ами явно просто на тази тема никой не може да ни даде ясни аргументи. Виж че от слабост почнаха да обиждат даже. Всички коментари ако прочете някой от началото ще види, че спорим с аргументи а те си говорят накакви неща без покритие....Коментиран от #293
23:09 07.01.2012
141 )))))0((((((
До коментар #4 от "bibbo":
4х4 Не следиш коментара приятел къде видя да съм писал че куатрото е по добро? заблудени хора тук си гледам клипчета и се издразних че плуете нещо до което не сте имали досег или ако сте имали е било за малко та писах че при джиповете ADW-то може би е по-добро без да съм го тествал,но при колите Quattro-то може да не е по-добро ама по нищо не отстъпва на прехвалени азиатци :) надявам се да си ме разбрал да не повтарам :) Лека мека и полека с дюшека :)А вижте колко просто без компютри и тем подобни жици колко по просто толкова по добре http://www.youtube.com/watch?v=WnfmGP7HvnY
Коментиран от #146
23:15 07.01.2012
142 димитар косев
23:18 07.01.2012
143 rapfag
23:20 07.01.2012
144 AUDI
23:21 07.01.2012
145 123da
Това е напълно невярно твърдение... прочетете нещо преди да твърдите!
Коментиран от #154
23:21 07.01.2012
146 Име:
До коментар #141 от ")))))0((((((":
@141 При Субару е механика приятелю, компютрите са при митсубиши и се справят доста добре.23:21 07.01.2012
147 )))))0((((((
Таман бех решил да си легам и Субаруто се обажда фанете прегледайте нещо преди да пишете бе хора механика хубаво ама ADW-to на какво ти прилича ? ПРОЧЕТИ ПРЕДИ ДА ПИШЕШ!!!!!
Пък се оправдавай с мицубишитата или Събаруто не използва тази система А? лелеле мамо мила колегата от долу е прав без вас няма да има смях отново евала народе :D :D :D :D :D
23:35 07.01.2012
148 радо
23:45 07.01.2012
149 Mal ii
Коментиран от #166
00:05 08.01.2012
150 Prelude
Тези които твърдят че всяка кола с блокаж на задния диф. ще се качи естествено са прави, но пропускат други неща - SHAWD има още функции където блокаж не само не би помогнал, а е неприложим. При спортно шофиране по нормален път SHAWD подава максимален момент на външно задно колело - то е най натоварено - с най голямо сцепление, и това създава допълнителен момент около центъра на автомобила по посока на завоя. SHAWD се ползва и при системите за стабилност на Хонда, докато всички други VSA системи прилагат спирачка на едните колела, Хондите подават подават повече мощност на срещуположните, което е по добрия вариант когато се цели пърформанс.
00:18 08.01.2012
151 Валентин Пенев
Аз съм имал доста автомобили.
За проходимост номер 1 е УАЗ и на второ място Лада Нива.
След това е субарото нека не забравяме че се произвежда във военни заводи в мирно време.
Имах и Мицубиши Паджеро и то се справя добре.
За нашите пътища са Нивата и Субаро каквато и да е версия
00:33 08.01.2012
152 Mal ii
Коментиран от #162
00:36 08.01.2012
153 проходимия
Коментиран от #155
00:41 08.01.2012
154 някой
До коментар #145 от "123da":
145Ти гледа ли клипа от коментар 112? http://www.youtube.com/watch?v=crnAn-mt1Ks
"4x4 Тук какво сравняваме джипове или коли ? Първо да уточним това щото не видех никаде из нета да е затанало ауди КОЛА 4x4 а това клипче долу #103 показва че при колите с тази система на субару не е така"
Беше написан за )))00((( който твърдеше че нямало клипове на закъсало Ауди.
Ако погледаш внимателно точно 2 гуми се въртят безпомощно в снега а другите две не мърдат.
Така че не прибързвай с изявленията.
На клипа от статията е същото само че с Q7.
00:45 08.01.2012
155 4х4
До коментар #153 от "проходимия":
153 Ако пуснеш УАЗ на този тест ще се провали.Ако разбираш от джипове ще разбереш защо.На тези които не знаят ще кажа че руснаците не са сложили блокаж на диференциалите и ако 2 колела от едната страна пробоксуват понеже няма електроника която да спре боксуващите колела УАЗ умира на този тест.
Иначе като височина големина на гумите и редица други неща е добре направен и проходим. Но ако тръднеш с него на дълъг път ще те разкърти.Руснака не може да прави комфортни коли.
А за да стигнеш при всякакви условия ти трябва телепортция.Няма превозно средство което да е изцяло независимо от природните стихии.Дори да лети при силен вятър и буря не може да се справи.
Аз лично съм виждал Урал да закъсва така че какво ми говорите за Уаз ки. Тук е показана кола която върши работа при сравнително лоши пътища и е добра и комфортна на асфалт това е.
Който иска да ходи на офроуд трябва да си смени окачването и диференциалите на какъвто и сериен джип да е притежател.
Коментиран от #157
00:57 08.01.2012
156 Mal ii
01:05 08.01.2012
157 Р.Мянков
До коментар #155 от "4х4":
@155 Изложи се малко с това изказване... не те знам от къде са ти сведенията за УАЗ-ката, но си в голяма грешка. Дифовете на УАЗ се заключват (блокират) ръчно като легнеш под него. ;) За останалото си прав.01:18 08.01.2012
158 deviant
01:19 08.01.2012
159 Миш
01:28 08.01.2012
160 smok
01:29 08.01.2012
161 mene
Коментиран от #164
01:43 08.01.2012
162 Prelude
До коментар #152 от "Mal ii":
@152 Ами просто сме различни колега. Аз пък нямам нерви да се влача със 100 по път позволяващ 200. Не те знам къде ходиш редовно нито съм твърдял че MDX е оффроудер. MDX е SUV (клас с доста голям пазарен дял), и както се вижда от клипа е прекрасен компромис между пътно поведение и проходимост.01:55 08.01.2012
163 проходимия
01:56 08.01.2012
164 Prelude
До коментар #161 от "mene":
@161 С еднакви!!! Ти що реши че не са? Пълния клип е тукhttp://www.youtube.com/watch?v=YidkaqlW9ns
02:18 08.01.2012
165 Нема Бира
02:19 08.01.2012
166 330и
До коментар #149 от "Mal ii":
@149 , да съм се сравнявал с джип, първо чети, после обиждай, ако искаш мога да срванявам джипката ти с едно друго нещо с вериги използвано в армията, тогаз даже ще викаш "малиии"08:47 08.01.2012
167 Боби
09:10 08.01.2012
168 ГОШО
Когато Японците са произвеждали СЕРИИНО 4х4 немците още са се чудели какво да направят та и зимата да се карат колите им,а не да стоят болкирани по гаражите :))))
09:35 08.01.2012
169 330i
http://www.youtube.com/watch?v=PnkOD2sJw0k&feature=endscreen&NR=1
10:14 08.01.2012
170 Samuraia
10:56 08.01.2012
171 4x4
И за пореден път повтарям , че не е коректно да сравнявате тези коли с "джипове". Замисълът е различен.Тези коли имат много по добро пътно поведение от който и да е джип при високи скорости и са много по удобни.Естествено че на много лош път джипа има предимства все пак за това е направен.
При Субару е постигнато нещо междинно заради симетричната система 4х4 и бавните скорости.
А X drive на БМВ е копиран от Хонда но 5 години по късно и типично за БМВ е доста по чуплив от японския първообраз.И не е по "интелигентен" от прототипа , все пак ясно е на всички кой прави най добрата електроника.
10:58 08.01.2012
172 ха ха ха
http://www.youtube.com/watch?v=F8SZHnX3bJI
11:06 08.01.2012
173 българин
11:08 08.01.2012
174 330и
11:20 08.01.2012
175 BMW 3
http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM
11:22 08.01.2012
176 ха ха ха
Ами X5 що не си излезе сам гледай коментар 128.
Толкова са жалки БМВ с опитите си да се представят за джипове че направо са смешни.
Ако не си гледал как се изложиха при теста на Топ Гиър гледай го пак.
Айде прибирай БМВ то в гаража и като дойде пролетта го изкарвай за кварталното фукане.
11:28 08.01.2012
177 330и
11:49 08.01.2012
178 520 zender
11:51 08.01.2012
179 520 зендер
11:52 08.01.2012
180 eminem94
11:55 08.01.2012
181 Мими
11:56 08.01.2012
182 ВИП АМГ
12:05 08.01.2012
183 Виктор Георгиев
http://www.youtube.com/watch?v=VfrUiyPx4Ac
http://www.youtube.com/watch?v=vdkOcnrsX_8
но понеже говорим за нески или японски ще ви покажа това:
http://www.youtube.com/watch?v=yZoCzDHVh20
спецялно при 4х4 системите за мен немците са на 3то място :)
12:07 08.01.2012
184 мнение
Що се отнася до системите които ползват Тойота има същите.Двете коли са сходни по проходимост но Тойота е направена върху шаси.Това определено е по здраво решение.Иначе за комфорт новите ровери возят по меко и комфортно.
Аз лично не бих казал категорично че в момента ровера е най.
По скоро бих ги поставил на близо една до друга.
А немците наистина са по назад определено.Те наблягат на показност - Q7 не е никаква офроуд машина.По скоро микробус със задвижване на четири колела.Х6 го бяха тествали от Топ Гиър и направо стана смешно.Това са паркетни джипове за града и за показни изпълнение.В х6 отзад даже не мога да седна спокойно , главата ми опира в тавана.Доста странна кола.
Коментиран от #188
12:38 08.01.2012
185 Анонимен
12:56 08.01.2012
186 kursk
12:56 08.01.2012
187 xaxaxa
13:27 08.01.2012
188 Виктор Георгиев
До коментар #184 от "мнение":
@184 Discovery 3 е с 2 шасита и аз не говоря за надежност а за самата 4х4 система13:43 08.01.2012
189 Виктор Георгиев
ето и къде са американците :)
http://www.youtube.com/watch?v=OuP8ZBbhc_Y&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZVfD2i0rnag&feature=related
13:50 08.01.2012
190 Виктор Георгиев
13:50 08.01.2012
191 Р.Мянков
ПС: Oт Land Rover не съм чувал някой да се оплаква, камо ли от Defender, но все пак не познавам някой, който да кара нов такъв. Не знам индийци какво са причинили на марката, дано не е необратимо.
15:04 08.01.2012
192 wulkan
Коментиран от #195
15:19 08.01.2012
193 THE ENFORCER
15:23 08.01.2012
194 Този коментар е премахнат от модератор.
195 wulkan
До коментар #192 от "wulkan":
@192 Продължение-ами господа от сайта, няма да ви се разсърдим ако ни информирате, че сме надвишили лимита от думи. И то защо изобщо ги слагате тия лимити?Та мисълта ми беше, че изгледах и клипа с тежките зимни условия и руски машини. Това също е специфика на руските условия. При -20,-30,-40,-50 и -60 градуса, не само горивата, антифриза и спирачната течност се изменят. Променят се свойствата на метала даже. Затова братухите, ако и да нямат комфорт, правят здраво. Може и да е грубовато ама иначе се кърши. Да си спомним за Втората Световна, цар Зима и немската техника. Не знам дали знаете, но американците имат на Аляска също полигон за изпитване на техника при зимни условия. Иначе САЩ си е южна страна. НЮ Йорк, който е относително северен за страната град, е на ширината на София. Останалото е на юг! Та мисълта ми е: едно са реалните условия, друго са рекламите, които продават. Лошо няма - всяка марка си има привържениците, но не вярвайте прекалено много. Другото са предпочитания и спорове. Всеки държи за неговото си. Лошо няма-в спора се ражда истината, но да бъде все пак обоснован с факти. Айде със здраве и умната, че влязохме и ние в зимни условия.
Коментиран от #197
15:33 08.01.2012
196 Автомобилист
16:37 08.01.2012
197 Prelude
До коментар #195 от "wulkan":
@195 всички на теста са при едни условия, една го качи. Поинтересувай се от различните видове съвременни awd и ще видиш защо. Няма въженца тука.16:38 08.01.2012
198 Иван
Коментиран от #199
17:03 08.01.2012
199 Име:
До коментар #198 от "Иван":
@198 Много тъп въпрос, честно.Коментиран от #201
17:08 08.01.2012
200 wulkan
17:49 08.01.2012
201 Samuraia
До коментар #199 от "Име:":
@199 Въпроса е добър,а ето и отговора:Субару от към дизайн,интериор,качество и проходимост са по-зле и от китайските "Great Wall",затова не ги търсете по тестове,че стават смешни.Коментиран от #213
17:59 08.01.2012
202 Р.Мянков
18:32 08.01.2012
203 veskoon
18:44 08.01.2012
204 4х4
А оня клип дето са го пуснали с ГАЗ 69 е със сменени мостове и окачване.Само каросерията е на ГАЗ.
Само ви юркат тука да пишете дискусии и да ви гледат сеира.
В интернет клипове всякакви.
18:53 08.01.2012
205 дерФарер
19:03 08.01.2012
206 Тсик
19:25 08.01.2012
207 Hristo
19:30 08.01.2012
208 абвгз
19:33 08.01.2012
209 хихи
До коментар #4 от "bibbo":
4х4 абе приятел какво се пениш толкова, това па как да го разбирам - "Само ви юркат тука да пишете дискусии и да ви гледат сеира." - хахахааа, никъде не виждам в сайта, пък и в други сайтове, някой насила да те кара да коментираш, пистолет ли ти е допрял до главата някой, на кой не му харесва да не чете и коментира))))))))20:14 08.01.2012
210 Този коментар е премахнат от модератор.
211 Този коментар е премахнат от модератор.
212 ГОСТ
20:42 08.01.2012
213 Име:
До коментар #201 от "Samuraia":
@201 Ти не знаеш каква глупост каза. А въпросът е като да питам: "А защо няма ленд роувър на теста? " Или защо няма мацка на теста?".Да не съм го правил аз или някой от нас този тест , та да знаем.
20:44 08.01.2012
214 555
1.Колко от ,,най-харесваните '' са имали джип
2.Колко от тях са карали ,,джип''
3.Колко от тях са се возили само
4.Колко от тях са го докосвали
5.Колко от тях са си мечтали за него
Според мен само 2% или най- много 3% са имали това удоволствие другите 98% само си чешете клавиатурите
21:01 08.01.2012
215 Bulgar
Коментиран от #217
21:05 08.01.2012
216 Гошо от село
21:06 08.01.2012
217 Име:
До коментар #215 от "Bulgar":
@215 Ти по-добре виж в америка и австралия колко субарута има още от 70те.21:25 08.01.2012
218 PlimP
Коментиран от #225
21:43 08.01.2012
219 Peter
21:56 08.01.2012
220 Мъро Иванов
00:20 09.01.2012
221 joni
00:44 09.01.2012
222 ич
Това не са автомобили за говедари, а за хора с костюми, които отиват на работа зимно време по заледен асфалтов път.
Ако ви е важно да отидете да си нагледате свинарниците навръх планината на Васильовден, тогава бягайте оттука, не е за вас статията, какво сте седнали да показвате колко разбирате от блокажи и мостове...
00:46 09.01.2012
223 Joro
01:30 09.01.2012
224 кик
03:15 09.01.2012
225 ВИП АМГ
До коментар #218 от "PlimP":
@218 kolega tochno G klasa stava.v pati po prohodima ot parketkata Q7 i drugite kurnici na VAG.10:48 09.01.2012
226 До Сото Гранде
11:21 09.01.2012
227 JapanPower
Който няма пари - пише по 20 коментара на коли, които няма да види никога
хахахахах
11:25 09.01.2012
228 Lo_Ridah
"...the allroad to complete an official Land Rover test-course, thus far it is the only car-based SUV that has been proven capable of doing so in testing."
13:16 09.01.2012
229 I.Mitev
Коментиран от #231
13:22 09.01.2012
230 Митко
Коментиран от #232
13:39 09.01.2012
231 Zaebiгu
До коментар #229 от "I.Mitev":
@229 govorim za seriozni avtomobili ne za reno,subaru,great wall,dachia i drugi.za tiah ima druga kategoria klasacii.13:44 09.01.2012
232 Samuraia
До коментар #230 от "Митко ":
@230 Mitko,да ставаш от компютъра и да сядаш над домашните,че изоставаш с материала!Не си ли напъваш акъла,ще има да зяпаш "трошливи аудита" по снимките като пораснеш.13:50 09.01.2012
233 Бай ви Миро
13:59 09.01.2012
234 ха ха ха
Поздрави на балъците дето мислят че Ауди прави джипове.
Коментиран от #236, #242
14:03 09.01.2012
235 заблуден
14:41 09.01.2012
236 Samuraia
До коментар #234 от "ха ха ха":
@ 234 Веселяк,първо научи разликата между "jeep" и "suv",после ще ти обясня и за Слънцето.Хайде един въпрос сега за теб и останалите заблудени балъци:Кой е най-големия производител на 4х4 в света?Давам наготово отговорa,че да не се мъчите да четете:AUDI.Сами си правете изводите коя система е най-добра...Коментиран от #248
18:48 09.01.2012
237 шиваров
18:56 09.01.2012
238 заблуден
19:02 09.01.2012
239 ;)))))
Коментиран от #243
20:54 09.01.2012
240 Jack
Много си зле наистина не знаеш от къде изгрява слънцето.
Коментиран от #241
21:02 09.01.2012
241 Samuraia
До коментар #240 от "Jack":
@240 Означава много,но за жалост мисленето не ти се отдава,за да си направиш точните изводи.21:42 09.01.2012
242 ВИП АМГ
До коментар #234 от "ха ха ха":
@234 Audi pravi jalki SUV za 5sm sniag xaxaxa22:04 09.01.2012
243 ВИП АМГ
До коментар #239 от ";)))))":
@239 mnogo se nervish kato te nastapiat za Subaru gnieshtiat rabat kosh22:06 09.01.2012
244 330i
Коментиран от #246
11:59 10.01.2012
245 ич
12:17 10.01.2012
246 ВИП АМГ
До коментар #244 от "330i":
@244 kolega i dvete marki sami na sarce no opredeleno mercedes po mi priliaga.pritejavam avtomobili i ot dvete marki i sam mnogo dovolen.Коментиран от #247
12:20 10.01.2012
247 шиваров
До коментар #246 от "ВИП АМГ":
@246 аве,Сотире и ти ли си от хората на царя в катуница,щото и те кат теб много се кефят на кенефи със задно като мерцедес.16:19 10.01.2012
248 Самуил Златев
До коментар #236 от "Samuraia":
@236 Абе тя и ТАТА са много крупен пройзводител ама според теб "коли" ли правят?16:49 10.01.2012
249 QUATTRO
Коментиран от #255
17:33 10.01.2012
250 заблуден
18:04 10.01.2012
251 някой
Коментиран от #253, #254
20:07 10.01.2012
252 Бял човек
Защо си мислите че някой му пука какво мислите
Тръгнали да оценяват Тойота и Ауди....
22:38 10.01.2012
253 не заблуден
До коментар #251 от "някой":
@251 "Audi са пълни боклуци а Quattro е най изостаналата система 4х4 в наши дни"-Направи заключение бг селския инженер.Я направо пиши до AUDI,белким те назначат да дадеш някой акъл,че да си оправят изостаналата система quattro.22:38 10.01.2012
254 ВИП АМГ
До коментар #251 от "някой":
@251 mnogo si prav kolega ama tuk ima darveni filosofi bol.13:18 11.01.2012
255 ВИП АМГ
До коментар #249 от "QUATTRO":
@249 Quattro e palen kenef.Коментиран от #256
13:19 11.01.2012
256 не заблуден
До коментар #255 от "ВИП АМГ":
@ 255 Аве,Сотирчо вие в махалата само за кенефи и мерцедеси ли мислите?Много сте зле...Коментиран от #257
17:29 11.01.2012
257 ВИП АМГ
До коментар #256 от "не заблуден":
@256 mislim za tova za koeto ti niamash vazmojnost.18:11 11.01.2012
258 успял
Коментиран от #259
12:46 12.01.2012
259 ВИП АМГ
До коментар #258 от "успял":
@258 abe kolega captivata e postna masovka.ima rasovi mashini tam gledai.13:16 12.01.2012
260 успял
Коментиран от #262
17:10 12.01.2012
261 не заблуден
19:13 12.01.2012
262 ВИП АМГ
До коментар #260 от "успял":
@260 uspial v kakvo.19:20 12.01.2012
263 Еййй
22:04 12.01.2012
264 Нема Бира
22:47 12.01.2012
265 успял
Коментиран от #267
08:51 13.01.2012
266 разбиващ
08:57 13.01.2012
267 не заблуден
До коментар #265 от "успял":
@265 Щом караш Деу не ми се хвали,че си успял в живота.За другото много се съмнявам.@266 Каква завист пък те гони тебе?11:15 13.01.2012
268 Тишина
21:14 16.01.2012
269 успял
12:03 17.01.2012
270 БУДНАТА СЪВЕСТ
11:40 09.12.2017
271 Shmeker
До коментар #2 от "4х4":
Quattro е най-добро, защото не се обслужва, няма съединители, няма силиконови лигни и не му трябва 10 кила електроника за да работи. Особено за кола на старо.17:09 09.12.2017
272 Мечтата на всеки фен на субару
10:44 15.12.2017
273 Този коментар е премахнат от модератор.
274 Този коментар е премахнат от модератор.
275 Вижте горе прехвалено субару
10:52 15.12.2017
276 Този коментар е премахнат от модератор.
277 Този коментар е премахнат от модератор.
278 Този коментар е премахнат от модератор.
279 Този коментар е премахнат от модератор.
280 Този коментар е премахнат от модератор.
281 Този коментар е премахнат от модератор.
282 Шматка
23:23 18.12.2017
283 bbb
07:50 19.12.2017
284 Този коментар е премахнат от модератор.
285 фен
Нямам субару, имам тойота. Няма нищо общо със субарото
16:43 25.12.2017
286 фен
16:45 25.12.2017
287 Този коментар е премахнат от модератор.
288 Пиш ми Яшката
21:28 28.12.2017
289 555
До коментар #17 от "А4Б5":
Явно имаш ауди,но гледаш всепризнати инсцинирани "тестове".И децата забелязвят,че другите коли умишлено ги закопават,дори на еденея клип който си дал съвсем ясно се вижда,че нисана имаше шансове да излезе ,но съвсем ненадейно водача удари спирачка и спря.Аудито пък се вижда,че са наслагани кадри и "успя"след не знам си колко опита.
21:50 29.12.2017
290 Мит
До коментар #1 от "日本":
Роснаци нагледно показват как passat 4×4 мачка от всякъде новото субаро.А що се отнася за субаро импреза то е спорна версия и за това взема предимство ако решат немците да направят спортно 4×4 .Всички видяхте кво направи VW Poloto вав световния рали шампионат.Така че тествайтеVW Polo 4×4 срещу Субару и давидим коя система е подобра.15:32 28.01.2018
291 Caшо
20:36 30.01.2018
292 Ххх
До коментар #13 от "330i":
Чети внимателно, преди ауди да вкара 4х4 има една легенда и това е,, ланча делта hf интеграле,, омръзна ми от неграмотни сектанти на аудКоментиран от #296
13:26 02.02.2018
293 притежаващ Субару
До коментар #140 от "Име:":
Гледам,че темата се дъвче от доста време.Реших да споделя и моя опит.Живея в Исландия от 2014.Тук пътищата са планински на места гравел(чакъл а не асвалт) без мантинели.Зимата е дълга и люта.Първият ми автомобил тук беше евтина стара кола с предно задвижване и с нея през зимата беше мъка въпреки ,че бях я обул с нови зимни гуми с шипове.Гледайки местните да карат безгрижно предимно 4х4 автомобили логично беше да сменя автомобила ми с по-нов 4х4.В момента съм Форестър 2016г.Преди да реша да взема тествах Мазда CX 5,Кашкай,Каджар, и Тигуан,но Субаруто е най-доброто за шофиране в екстремни зимни условия.Перфектен,безпроблемен,надежден,изключително стабилен и пълен с много полезни екстри автомобил.Тук Субару е популярна марка.За мен AWD на Субару е най-добро за шофиране през зимата.06:08 04.02.2018
294 Оня с коня
Нива, Терано или Патрул с десен волан за лов/нивата и Е-класа, Авенсис или Акорд за асвалт. Не може да имаш 2в1, или поне нема да преживееш драскотините от тръните по Субаруто ;)
01:09 23.02.2018
295 гост
До коментар #12 от "тест драйвър":
Да ама франсетата като извадиха 1985г Пежо 205Т16 и Аудито овяхна лошото е че закриха група Б заради Ланча Делта S4,която беше супер мощна и неконтролируема!!До сега системите 4х4 щяха да са още по-напреднали!!22:11 11.09.2018
296 гост
До коментар #292 от "Ххх":
Момче ти не си бил роден тогава първият рали автомобил 4х4 е Ауди Куатро S1 1982г, Ланча Делта S4 1986г и след като закриват група Б излизе Ланча Делта hf Интеграле!!!!!22:22 11.09.2018
297 Росен Златев
До коментар #1 от "日本":
Може би Субару, во хонда с тази SH-AWD, май излезе едни гърди напред !21:49 18.09.2018
298 АLFA Q4
СУБАРУ, АУДИТО РОНЛИВО ПО НИЩО НЕМОЖЕ ДА ГО ПИПНЕ,
МА КАТО ЗАДВИЖВАНЕ АЛФЕТАТА КОЯТО КАРАМ Е С КЛАСИ НАД СУБАРУ И АУДИ,,
КРОСВАГОНА ГИ ПРЕВЪЗХОЖДА И ДВЕТЕ СЪС ИНТЕЛИГЕНТНОТО СИ ЗАДВИЖВАНЕ,,И АКО НЕ Е АБС СИСТЕМАТА QATROTO Е НАПРАВО ЗЛЕ
НЕВИЛНЕЙТЕ А ПРЕГЛЕДАЙТЕ КШИПА НА НЕМСКА ТЕЛЕВИЗИЯ И ВИЖТЕ ЩО ЗА.ЗАДВИЖВАНЕ ИМА КРОСВАГОНА
20:48 25.10.2018
299 Onja s konja
18:15 30.11.2018
300 Ангел
Коментиран от #301
16:49 16.12.2018
301 АLFA Q 4
До коментар #300 от "Ангел":
Е ТИ ТРЯБВА ДИЗЕЛ.. КОЛЯНОВИЯ ВАЛ Е КАТО РЕЙНДЖ РОВЪР, РОНЛИВА,.. ЗА ЖАЛОСТ ЩЕ ТИ ПРЕПОРЪЧАМ БЕНЗИНОВА ВЕРСИЯ НА СУБАРУ.. ДИЗЕЛА НЕ Е СПОЛУЧЛИВ20:50 22.12.2018