10 Януари, 2012 10:00 5 875 27

Honda показа новия NSX

  • honda-
  • acura-
  • nsx-
  • детройт 2012

 

Луксозното поделение на Honda най-сетне представи дългоочаквания наследник на спортната икона NSX, за който се говори от години. От Acura твърдят, че за разлика от други концепти показаният в Детройт със сигурност ще стигне до конвейера. Разработен е в Щатите от японски инженери и ще се произвежда в нова фабрика в Охайо.

 

Подобно на оригинала, който системно мачкаше далеч по-мощни автомобили в периода между 1990 и 2005 г., новият NSX има класическа за суперкар компоновка със средноразположен двигател. V-образният шестцилиндров VTEC с атмосферно пълнене и директно впръскване на горивото е комплектован с трансмисия с двоен съединител.

 

В скоростната кутия има вграден електромотор, който заедно с два други електрически двигателя съставят фирмената Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive - Двойно предаване за върхова управляемост).

 

От Acura все още не съобщават точни технически параметри, което е разбираемо - все пак става дума за първия прототип. Серийният вариант ще атакува пазара най-рано през 2015 г., докогато предстои да изтече много вода.

 

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ML 320 CDI

    2 1 Отговор
    защо още от сега представят концепт версията като пише че серийният вариант ще излезе най рано през 2015 година.има още 4 години дотогава.иначе ако и серийната версия е като тази ще е супер
  • 2 мирослав борисов

    2 5 Отговор
    хонда е много добра кола ,но никога не съм очаквал така да копират ауди R8 !!!!!!
  • 3 мирослав борисов

    2 4 Отговор
    хонда е много добра кола ,но никога не съм очаквал така да копират ауди R8 !!!!!!
  • 4 Дошо

    4 0 Отговор
    Аз лично се надявам да покажат на Алуди как се правят нещата с 400кс с едно време на Нурбургринг, което да е съпоставимо с това на R8V10 525к.с. поне.
  • 5 nikito_blend

    5 0 Отговор
    Аз пък не виждам никаква прилика с Ауди Р8. Все пак спортните купета имат приблизително еднаква форма.
  • 6 Атанас Велики

    2 1 Отговор
    По-симпатична ми е от R8... дето има стойка все едно ще се разкачи! Но новия Лексус (концепта), има по-як дизайн!
  • 7 VR4 TT

    3 0 Отговор
    Супер е Хондата. Японците се връщат с мощна сила на сцената.
  • 8 любител

    3 0 Отговор
    Много се забавиха но все пак е добре че не спряха въобще модела.
    Сега ми е любопитно как ще стои torque vectoring системата на Хонда срещу Нисан ГТР.В миналото NSX беше категорично по добър от Скайлайн 1990 . Очаквам с нетърпение да видя новия играч на сцената.
  • 9 Prelude

    0 0 Отговор
    :) ще трябва да си сменям ника
  • 10 111

    1 0 Отговор
    ако си свършат работата както трябва по създаването на този автомобил, много други марки с много по-мощни автомобили ще станат пак за смях.. предполагам че ще го правят NSX-а в САЩ за да е на по-разумна цена, дано да не е за сметка на качеството
  • 11 Просто Аз :)

    1 0 Отговор
    Харесва мии :)
  • 12 Bobi

    1 0 Отговор
    И на мен ми харесва , но това : "Серийният вариант ще атакува пазара най-рано през 2015 г." ми се струва доста далечен период До тогава , я камилата , я камиларя
  • 13 NSX

    1 0 Отговор
    Ще му трябва турбина с 6 цилиндров мотор без турбо са за никъде.
    Трябват им поне 500 коня за да са конкурентни на другите супер кари.
  • 14 330и

    0 0 Отговор
    винаги съм харесвал по-големи коли, и недейте чака да е по-добър от оригинала, като че ли и оригинала е по-голям
  • 15 Крум Янкулов

    1 0 Отговор
    ИЗГЛЕЖДА ДОБРЕ!
  • 16 111

    2 1 Отговор
    Аве ще го направят VTEC-а до 10 000 оборота и не ти трябва турбина
  • 17 111

    2 0 Отговор
    Аве ще го направят VTEC-а до 10 000 оборота и не ти трябва турбина
  • 18 Prelude

    1 0 Отговор
    Никаква турбина на расова Хонда!
    Лек компактен двигател без лаг, 400 високооборотни коня, 100-150 коня от 3те електромотора, леко алуминиево шаси и купе и интелигентно AWD си перфектен наследник на NSX.
  • 19 kris

    0 0 Отговор
    Lele Honda ako j pusnat to4no v tozi i vij prosto i audi r8 shte zasenchi!
  • 20 Maurice

    0 0 Отговор
    Дизайнът определено не ми допада,но като се има впредвид тенденцията в последните години,може да се преглътне. Смущава ме друго.Уж наследник на NSX, а с ел. двигатели и прочие. Ел.двигателите ги слагат с цел да се намалят разхода и вредните емисии на коли като Приус,Лийф и т.н. Не мисля че има място в едно свръх леко купе с 6 цилиндров двигател без турбо,за такива НЕспортни елементи.Както и старата версия,акцента ще бъде в/у ниското тегло и ниският център на тежестта. За да защитя своето мнение,ще ви накарам да се замислите защо КЕРС системата в Ф1 я направиха задължителна!! Ами защото когато беше само позволена,от РедБул не я използваха и доказаха че повече пречи с теглото си,от колкото да помага с допълнителната си мощност.Т.е. тези 3 ел.двигателя + батериите ще повишат теглото поне с 150-200кг.Като се има в предвид и бързото им изчерпване си мисля,че през 2015г. точно нищо от тази информация няма да е вярно!!

    Коментиран от #23

  • 21 Тони Русанов

    0 0 Отговор
    Cool!
  • 22 520 zender

    0 0 Отговор
    ЕЕЕЕ..Най-накрая нещо логично на моя екран независимо че с тоя фен не се разбираме-само адмирации Maurise...
  • 23 Prelude

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Maurice":

    @20 Керс носи предимство от близо секунда на обиколка на някои писти, сравнявай данните на един и същи отбор. Това че Редбул нямаха керс се дължеше на факта че зад гърба им не стои автомобилна компания която може да го направи добре. За сметка на това имат блестящ аеродинамик в лицето на Нюи. Мачкат заради него, не заради липсата на керс (а те миналата година возеха някакъв неработещ колкото да удовлетвори правилника).
    Хонда няма да прави втори ГТР, нормално за тях е да покажат нещо ново. Не бих се учудил ако тази кола прави времена съпоставими с ГТР и харчи двойно по малко. Колкото до теглото на ел. моторите и батерията сигурно е по изгодно отколкото да се слага кардан от двигателя към предния мост и още два диференцяла. Хонда технически знаят какво правят, ако има притеснения те са свързани единствено с това дали колата ще се реализира.
  • 24 NSX

    0 0 Отговор
    С този малък мотор за да постигнат добро време на писта задължително им трябват електромоториТе ще компенсират липсата на мощност при ускорение.Нисан има вече 550 коня от 6 цилиндров 3,8.От такъв мотор Хонда без турбо повече от450 коня трудно ще извади понеже ще трябва и надеждност.За да може да ускоряваш при излизане от завой ти трябва подпомагане от електромотор.
    А между другото и Нисан разработват електромотори за новия ГТР.
    Само германците още се напъват с разни големи кубатури на двигателите да докарат резултати.Но и те ще се усетят като видят какво правят японците.
  • 25 Prelude

    0 0 Отговор
    Нормално е да се очаква че за 2-3 години ГТР ще бъде по добър от сега. Къде ще е NSX спрямо него остава да видим. Но е сигурно че NSX ще бъде поне с 300кг по лек от сегашния R35 и за разлика от него има перфектна конфигурация - междинно разположен двигател задвижващ директно задните колела (без загуби в трансмисия) и електромотори задвижващи директно предните (също без загуби в трансмисия). Това позволява ефективна регенерацията на енергия при спиране и пълен контрол на момента на всяко колело по отделно, вкл. неща които никой още не прави - едновременно прилагане в завой на отрицателен момент на предно вътрешно колело и положителен момент на външните две (задно вътрешно през това време не му трябва момент защото може да наблюдава ситуацията и от въздуха:)). Нисана може твърде много въпреки предно разположения си двигател, но теоретично NSX трябва да не бъде конкуриран на писта от кола като ГТР. Това видео представя нагледно работата на комбинираното AWD.
    http://www.youtube.com/watch?v=UzaynkoC04k&feature=player_embedded
  • 26 Durkheim

    0 0 Отговор
    E, следващият GTR ще си е направо... електромобил!


    http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=5767
  • 27 Хонда Т

    0 0 Отговор
    Двигателите на Хонда се развъртат като мотори и достигат до 10 000об/м. За разлика "бързооборотните" БМВ-та изключват на 6 500об/м.