Луксозното поделение на Honda най-сетне представи дългоочаквания наследник на спортната икона NSX, за който се говори от години. От Acura твърдят, че за разлика от други концепти показаният в Детройт със сигурност ще стигне до конвейера. Разработен е в Щатите от японски инженери и ще се произвежда в нова фабрика в Охайо.
Подобно на оригинала, който системно мачкаше далеч по-мощни автомобили в периода между 1990 и 2005 г., новият NSX има класическа за суперкар компоновка със средноразположен двигател. V-образният шестцилиндров VTEC с атмосферно пълнене и директно впръскване на горивото е комплектован с трансмисия с двоен съединител.
В скоростната кутия има вграден електромотор, който заедно с два други електрически двигателя съставят фирмената Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive - Двойно предаване за върхова управляемост).
От Acura все още не съобщават точни технически параметри, което е разбираемо - все пак става дума за първия прототип. Серийният вариант ще атакува пазара най-рано през 2015 г., докогато предстои да изтече много вода.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ML 320 CDI
10:35 10.01.2012
2 мирослав борисов
10:39 10.01.2012
3 мирослав борисов
10:39 10.01.2012
4 Дошо
11:04 10.01.2012
5 nikito_blend
11:43 10.01.2012
6 Атанас Велики
11:46 10.01.2012
7 VR4 TT
11:55 10.01.2012
8 любител
Сега ми е любопитно как ще стои torque vectoring системата на Хонда срещу Нисан ГТР.В миналото NSX беше категорично по добър от Скайлайн 1990 . Очаквам с нетърпение да видя новия играч на сцената.
12:51 10.01.2012
9 Prelude
16:28 10.01.2012
10 111
16:42 10.01.2012
11 Просто Аз :)
18:35 10.01.2012
12 Bobi
21:35 10.01.2012
13 NSX
Трябват им поне 500 коня за да са конкурентни на другите супер кари.
22:34 10.01.2012
14 330и
22:36 10.01.2012
15 Крум Янкулов
23:55 10.01.2012
16 111
00:39 11.01.2012
17 111
00:39 11.01.2012
18 Prelude
Лек компактен двигател без лаг, 400 високооборотни коня, 100-150 коня от 3те електромотора, леко алуминиево шаси и купе и интелигентно AWD си перфектен наследник на NSX.
10:03 11.01.2012
19 kris
11:26 12.01.2012
20 Maurice
Коментиран от #23
09:05 14.01.2012
21 Тони Русанов
14:31 14.01.2012
22 520 zender
21:06 14.01.2012
23 Prelude
До коментар #20 от "Maurice":
@20 Керс носи предимство от близо секунда на обиколка на някои писти, сравнявай данните на един и същи отбор. Това че Редбул нямаха керс се дължеше на факта че зад гърба им не стои автомобилна компания която може да го направи добре. За сметка на това имат блестящ аеродинамик в лицето на Нюи. Мачкат заради него, не заради липсата на керс (а те миналата година возеха някакъв неработещ колкото да удовлетвори правилника).Хонда няма да прави втори ГТР, нормално за тях е да покажат нещо ново. Не бих се учудил ако тази кола прави времена съпоставими с ГТР и харчи двойно по малко. Колкото до теглото на ел. моторите и батерията сигурно е по изгодно отколкото да се слага кардан от двигателя към предния мост и още два диференцяла. Хонда технически знаят какво правят, ако има притеснения те са свързани единствено с това дали колата ще се реализира.
21:45 14.01.2012
24 NSX
А между другото и Нисан разработват електромотори за новия ГТР.
Само германците още се напъват с разни големи кубатури на двигателите да докарат резултати.Но и те ще се усетят като видят какво правят японците.
11:06 15.01.2012
25 Prelude
http://www.youtube.com/watch?v=UzaynkoC04k&feature=player_embedded
18:25 15.01.2012
26 Durkheim
http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=5767
00:07 17.01.2012
27 Хонда Т
10:38 20.02.2012