Както в повечето страни, прекалено затъмнените стъкла са забранени в Русия. За разлика от колегите им в други държави обаче, руските полцаи следят зорко дали степента на тониране съответства на законовите нормативи. Проверките с преносим апарат, измерващ пропускливостта на прозорците, са съвсем обичайна практика по пътищата, а санкциите са солени.
Решение на възможните проблеми с властите дава находчив руснак, който е снабдил вратите на своята Лада-21099 с по две стъкла. Едното е напълно прозрачно, а другото - силно затъмнено. В клипчето, илюстриращо руската изобретателност, липсват подробности за конструктивните изменения по вратите, които налага монтажът на второ стъкло. Безопасността обаче надали е била водещ мотив за автора на нововъведението.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 PlimP
11:51 15.01.2012
2 Крум Кунчовски
12:26 15.01.2012
3 ivan_ladata
12:38 15.01.2012
4 nemo 84
12:50 15.01.2012
5 цветан спасов
12:52 15.01.2012
6 Angelo
13:06 15.01.2012
7 mario
14:11 15.01.2012
8 айде бе
14:15 15.01.2012
9 Ицо
14:38 15.01.2012
10 соти
14:51 15.01.2012
11 Светослав Мутев
Ако оценявате само по лъскавото, много ще се излъжете.
14:55 15.01.2012
12 сеир.бг
15:16 15.01.2012
13 ГЪЗАРЪ!
Иначе тва за стъклото, като го спре полицая как ще се спаси? :D
15:36 15.01.2012
14 Пирамид Хлътков
@9 Явно нищо в живота не те радва а ?
15:44 15.01.2012
15 голем си
17:46 15.01.2012
16 DBS
18:18 15.01.2012
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Japan Power
Все едно че като ги затъмни и котора става Бугати верон
Селски тунинг, типичен и за Бг панелните рацери
20:51 15.01.2012
19 гъзарчето
20:56 15.01.2012
20 ВИП АМГ
21:25 15.01.2012
21 Сс
21:52 15.01.2012
22 Лада
22:46 15.01.2012
23 Тони-София 37г.
Коментиран от #24
23:05 15.01.2012
24 ВИП АМГ
До коментар #23 от "Тони-София 37г.":
@23 kolega dori i bez xenon losho regolirani farove prechat sashto.xenona niama dase zabrani zaradi BG nali ti e iasno.veroiatno vizirash dopalnitelno slaganite i shte ti kaja che pri dobre regulirani farove sa ok.po dobre li e niakoia 15g kola s sveshti vmesto farove .23:12 15.01.2012
25 Тони-София 37г.
23:30 15.01.2012
26 skifen
23:32 15.01.2012
27 Тони-София 37г.
23:40 15.01.2012
28 Тони-София 37г.
23:49 15.01.2012
29 Немеца
23:52 15.01.2012
30 щнчр
00:05 16.01.2012
31 F-off
01:59 16.01.2012
32 Bobi
А за ксеноните или не , то е ясно - проблема е в регулирането на фаровете , а не във вида на крушката !
08:41 16.01.2012
33 Станислав Чолаков
09:25 16.01.2012
34 светнат
10:57 16.01.2012
35 haze
13:19 16.01.2012
36 НЕПРЕКЪСНАТО ОСВЕТЯВАН
4300 К ЖЪЛТИ
6000 К СВЕТЛО СИНИ
8000 К ТЪМНО СИНИ
10000 К......
12000 К ЛИЛАВИ
По-висока цветова температура означава ли по-силна светлина?
Не, дори напротив, цветова температура по-висока от 4300 К означава по-малко произвеждана светлина.
Автомобилните производители използват само и единствено крушки с цветова температура 4300 келвина, но те понякога изглеждат сини защото, когато ксеноновият фар е от прожекторен тип (със “лупа”), ограничаването на осветеното поле при късите светлини се извършва от преграда зад лупата. При преминаването на бялата светлина покрай ръба на преградата и после през лупата, се получава разлагане на светлината, при което на границата между светлата и тъмната зона се образува лента, съдържаща всички цветове от спектъра. Фаровете са конструирани така, че синята част от тази лента е най-широка и се вижда най-добре, когато автомобила се движи срещу вас. Поради това фаровете, гледани отпред изглеждат сини, въпреки че светлината на пътя е бяла.
СВЕТНАТ е прав за дразнещата светлина, но не е прав , че проблема не е в регулирането.
13:38 16.01.2012
37 Бял човек
Старите ви фарове са износени, инсталацията ви губи по 2-3 волта докато стигне до крушката.
Я си оправете инсталациите с по едно реле и тогава вижте как свети.
Евтиния нефабричен ксенон никаква работа не върши,а заслепява и с основание е забранен от закона ив Бг и в Европа
13:55 16.01.2012
38 цветан пецов
20:05 16.01.2012
39 Янко Якимов
01:05 17.01.2012