Поточните линии, на които се сглобява Tesla Model 3, преустановяват работа за няколко дни, съобщава The New York Times. Паузата се налага за "оптимизиране на оборудването" и "отстраняване на недостатъците, които пречат на увеличаването на производствените обеми".
През последната седмица на март Tesla е произвела около 2 000 екземпляра Model 3 вместо планираните 2 500. Целта на американската компания е да достигне квота от 5 000 на седмица. Шефът на компанията Илон Мъск твърди, че до края на годината от конвейера ще слязат "стотици хиляди" електромобила.
Проблеми с производството на Model 3 възникнаха веднага след старта му. През третото тримесечие на 2017 г. Tesla успя да сглоби едва 260 вместо планираните 1 500 екземпляра. До момента са продадени общо около 10 000 електромобила.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Отново търсите сензацията :(
Коментиран от #2, #4, #6
13:26 17.04.2018
2 жоро
До коментар #1 от "гост":
клик байт ииии двамата с тебе се хванахме. Почти всички заглавия на тази медия са такива.13:38 17.04.2018
3 Driving pleasure
То тва им е 103тата "оптимизация" и бройките пак не стигат поне на тия дето си предплатиха преди 5 год да доставят коли
13:38 17.04.2018
4 Икономист
До коментар #1 от "гост":
Абе гост дали е вярно или е някаква Руска пропаганда на Путин това:Част от собствениците на Тесла съдят Мъск за това че Тесла купува Солар Сити заедно с неговият дълг от 3 милиарда долара??????
Та въпросът ми е защо така величайшата от теб солар сити е чак на такава загуба че за да не обяви банкрут, трябва да се спасява от друга не чак добре финансово компания????
За тебе оптимизация, за други не. Малко хора вече се вързват на такива трикове. Има си тримесечие, първото мина ако и краят на второто няма добър резултат акциите отново ще ударят дъното. Това е и относно твоята велика капитализация за няколко дена от 350 на 250 долара за акция след което се върна на 290. В края на тримесечието ако не изпълни плана си ще има отново удар, няма вече ама метеор падна от небето, ама германците ме атакуваха със зарин.
Коментиран от #5
13:50 17.04.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Зорлем
До коментар #1 от "гост":
Абе по всички сайтове, които видях, си пише баш за спиране на производството за 5 дни, че чак пращат работници в принудителен отпуск, така че този път не са далеч от истината със заглавието.Също така има доста майтапи какво точно се крие зад евфемизма "оптимизиране на оборудването", като най-често май се цитира стандартната табела за заведение "Reopening soon under new management".
Коментиран от #8
14:05 17.04.2018
7 Икономист
До коментар #5 от "Огняра":
Абе неграмотник, Русия беше спомената като шега защото това е модерно всеки да обвинява нея.Коментирай частта по темата а не иронията в първата част.
Коментиран от #23
14:05 17.04.2018
8 Икономист
До коментар #6 от "Зорлем":
Дори и да е вярно за оптимизацията, се получава нещо като лъжливото овчарче. След многобройни забавения никой вече не пита за реалната причина. Юли към средата ще излезе отчета за Q2 отново ако бройките тръгнат надолу акциите ще паднат наново.Също Мъск обеща почелба за Q3!!!!!!! Всички са в очакване да я видят?!?!
Коментиран от #10
14:16 17.04.2018
9 Печалба
Какво каза шефът на BMW? За нас печалбата е най-важното нещо и затова не искаме да произвеждаме електромобили. Ще ги произвеждаме когато някой друг направи пробив в технологиите след няколко години, а ние ще го копираме.
Само че, себестойността на един автомобил пада по два начина. Единият е чрез въвеждане на нови технологии, а другият е от икономия от мащаба. След няколко години, Илон Мъск ще държи най-новите технологии, защото ще е направил хиляди опити със съответните хиляди грешки, но ще има и икономия от мащаба.
След години за една и съща цена Tesla ще предлага много повече от останалите, при това с много по-голяма печалба на автомобил ... ако оцелее до тогава.
Коментиран от #11, #15
14:35 17.04.2018
10 Овчар
До коментар #8 от "Икономист":
Ти още ли не си научил формулата за сроковете на Илон Мъск? Каквото и да каже като срок умножаваш по две, после слагаш още 50% за всеки случай.Хубавото е, че накрая дава повече отколкото е обещал плюс още някоя изненада. Всички го чакат да фалира, а той се захваща с още десетина неща. Да не мислиш че тези които са платили камионите, имат дори малки очаквания да ги получат през 2019 година? Много добре знаят, че това ще стане най-рано 2021, на всички обещани параметри ще са налице.
Коментиран от #12, #14
14:42 17.04.2018
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 гост
До коментар #10 от "Овчар":
Така е, но само шегата му в Туитър показва, че този човек е много по-различен от всички други директори. Никой не би си позволил шега, която да има и минимално отражение върху акциите на компанията, докато акциите на Тесла паднаха с повече от 10%. И точно за това е готин, защото основното не са парите а продукта и достигнатата цел.Всички други, прехвърляйки един установен модел от масовото схващане за управление на компании, предвиждат фалит, но Мъск не подлежи на модел и акционерите на Тесла, които го подкрепят, не се отказват. Вижда се какви забележителни резултати постига, с каква отдаденост работи наред с други грандиозни проекти.
15:18 17.04.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Икономист
До коментар #10 от "Овчар":
Той може да дава каквото иска ама който дава парите той поръчва музиката.Така че хубаво е да мечтаеш ама да ти изредя ли колко мечтатели така отидоха на дъното като не спазват правилата на финансовият свят.
Инвеститорите си чакат печалбата в края на Q3 в най-лошият случай Q4 в противен случай мишките напускат кораба а това ще повлече всички след себе си.
Коментиран от #19
15:36 17.04.2018
15 Driving pleasure
До коментар #9 от "Печалба":
Да ме извиняваш, но повечето производители развиват тази технология много преди илон да се появи. И то десетилетия преди да се роди Тесла. Това, че не са стартирали производство е пореди причини като нерентабилност и непрактичност, не защото не могат. Направили са си сметката много правилно, а Илончо витае в облаците и с вяка произведена кола губи, а никой не може да работи непрекъснато на загуба.Коментиран от #25
15:48 17.04.2018
16 Зорлем
До коментар #13 от "Печалба":
Аз на Блитц не им вярвам дори за датата, която пише отгоре, ти ме пращаш да чета какво пишат, че бил казал някакъв си руски министър. Ти сериозно ли?Коментиран от #20
15:50 17.04.2018
17 Печалба
"Руският вицепремиер Дмитрий Рогозин заяви, че руските инженери ще използват технически решения на Илон Мъск. "Като цяло, аз смятам, че към него (Илон Мъск) хората трябва да се отнасят много сериозно. Някои негови технически решения аз, например, внимателно съм анализирал с нашите специалисти и мога да кажа, че нас ни е срам, но ние ще използваме някои от тях", каза той. Рогозин също заяви, че смята Мъск за "много талантлив инженер и блестящ специалист по пиар". При това руският вицепремиер отбеляза, че от време на време пиарът подкопава авторитета на Мъск като добър инженер, защото той "започва понякога да се изхвърля".
И не само те копират. Немските автопроизводители купиха първите модел 3 за да правят ревърс Инженеринг.
16:07 17.04.2018
18 Печалба
"Руският вицепремиер Дмитрий Рогозин заяви, че руските инженери ще използват технически решения на Илон Мъск. "Като цяло, аз смятам, че към него (Илон Мъск) хората трябва да се отнасят много сериозно. Някои негови технически решения аз, например, внимателно съм анализирал с нашите специалисти и мога да кажа, че нас ни е срам, но ние ще използваме някои от тях", каза той. Рогозин също заяви, че смята Мъск за "много талантлив инженер и блестящ специалист по пиар". При това руският вицепремиер отбеляза, че от време на време пиарът подкопава авторитета на Мъск като добър инженер, защото той "започва понякога да се изхвърля".
И не само те копират. Немските автопроизводители купиха първите модел 3 за да правят ревърс Инженеринг.
16:08 17.04.2018
19 Овчар
До коментар #14 от "Икономист":
Дрън-дрън, Тесла никога от създаването си не е изплащала дивиденти, нито пък има намерение в скоро да изплаща, Независимо дали има печалба и това го знаят всички инвеститори. Дори да излезе в някое тримесечие на печалба, просто ще си запълнят Резервите и ще продължат със загубите, защото ще продължат да реинвестират и да се разрастват. Имат да правят SUV, пикап, камион, автобус, микробус и със сигурност са още нещо.Коментиран от #21
16:13 17.04.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Икономист
До коментар #20 от "Tacc":
Тасс е супер, после може и ШОК да дадеш.И накрая може да покажеш как Азис копира Шакира и ние да кажем уааааааааааауууууу.
Коментиран от #26
16:42 17.04.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 smeh
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Позволи ми да те коригирам. Илончо нищо не губи, щото се е нагушил с парите на акционерите. Ще губят тея дето са му гласували доверие, а то както се вижда е на изчерпване, щото резултата насреща е трагедия.Друг малко известен факт за него е, че е лягал под скалпела за пластични операции, което означава, че е суетен => което пък автоматично ме кара да се съмнявам, че е такъв гений, поне историята не познава такива случаи досега. Та да си дойдем на думата, ако беше родом от България щях отдавна да съм казал, че си е чиста проба шарлатанин, ама в случая и мене ме преметна в началото :)
19:01 17.04.2018
26 ТАСС
До коментар #22 от "Икономист":
Очевидно не знаеш какво е ТАСС, след като ги сравняваш с ШОК.Самият факт че сравняваш агенция с вестник, показва колко си начетен по всички теми по които говориш.
Информационната агенция на Русия „ТАСС“ (на руски: Информационное агентство России „ТАСС“) е руска (и бивша съветска) информационна агенция със седалище в Москва.
Притежава 74 офиса в Русия и други държави от ОНД, както и 65 офиса в 62 други страни.
След като официалната информационна агенция на Русия казва какво е казал техен премиер за геният на Мъск, Дали пък не е вярно че наистина го е казал? Защо ако Илон Мъск не е измислил нещо, всички гледат да го копират, а дори когато го копират не могат да постигнат неговите резултати?
Германците и те се удивляват на простотата и гениалните решения в Тесла модел 3. Единственото което куца на Илон Мъск е опитът му в масово производство на автомобили. Опит който с времето ще се подобрява и няма да допуска подобни грешки.
Коментиран от #28
09:07 18.04.2018
27 Нова цел
09:39 18.04.2018
28 Икономист
До коментар #26 от "ТАСС":
ХаХаааа ти изобщо не схващаш смисълът, това е сигурно щото си начетем.Първо на Руските масмедии не може да се вярва много много, второ това е все едно Бойко да каже колко гениален бил Азис.
А решенията на Тесла са прости щото и ел. колата е проста.
Всеки в гаража може да си я сглоби, единственото по къстом решение е софтуера на честотният регулатор.
Какво точно е измислил Мъск дай да се посмеем :)))
Как да пакетира батерии ли :)))))), Как да ги охлажда ли :)))))
Това нещо което го има в ел. колите го има от 50 години само че не беше на колела и с батерии сега му сложиха 4 колела и голямата работа :))).
Коментиран от #29
09:39 18.04.2018
29 ТАСС
До коментар #28 от "Икономист":
Аааа, обърна палачинката! Досега не беше вярно, че Рогозин е казал че са изостанали спрямо Спейс екс и въпреки че го е срам Ще използват технологиите на Илон Мъск който бил гений, защото съм ти дал линк към не достоверен източник. После ТАСС било равно на вестник Шок, А сега вече Рогозин го е казал ама какво от това? Това не значи че след като вицепремиерът на Русия, подкрепен от всички руски инженери го е казал в национален ефир, значи е вярно след като ти мислиш обратното.Ти вярваш единствено на вярата си! После обяснявайте кой бил сектант. Руснаците подцениха Спейс екс и сега ще си сърбат попарата, автомобилните производители са следващите, ако не се вземат в ръце докато е време. Лично на мен не ми се кара американски автомобил и ще се моля европейските производители да започват да копират от Tesla колкото и да е срамно.
90% от капацитета на батериите след пробег от 250 000 км. Не на книга а на практика, проверено, кой друг го предлага това освен Tesla, след като нищо не е измислил?
Коментиран от #30
10:06 18.04.2018
30 Икономист
До коментар #29 от "ТАСС":
Рогозин казал нещо ама бил подкрепен от инженерите :))) Сектантите нямате стигане, най малкото ме интересува г-н Рогозин и супер хипер мега руското автомобилостроене.По същата логика Рогозин можеше да коментира и Руските компютри или смартфони.Капацитета на батерията и колко се промменя във времето най-малкото зависи от Мъск, ама ти не си инженер а мияч на чинии така че няма да ти обеснявам защо. В случаят говорим за икономическият аспект, зомбирането си го остави за друга тема. Нито Мъск е измислил Ли-Йо батерията нито е участвал в развитието и. Погледни какво пише за гаранцията на батерията на Тесла после пак може да заповядаш.
Коментиран от #31
10:20 18.04.2018
31 ТАСС
До коментар #30 от "Икономист":
Мразим Оти мразим!Важното е да се мрази и да се всява омраза. Стига с този хейт.
Ти вярно ли толкова мразиш, че си мислиш че Рогозин говори за автомобили и space x правят автомобили? Ще те разочаровам, но руския вицепремиер говори за друга промишленост, в която Русия беше лидер от десетилетия и дори американците купуваха ракетни двигатели от тях ... докато не се появи Илон Мъск с технологии които цял свят обяви за неработещи и неосъществима мечта. Точно тези технологии ще копират руснаците сега.
Nissan Leaf е най-продаваният електромобил и се произвежда доста от преди Тесла. Тези автомобили са от години на пазара и потребителите им следят Какво се случва с батериите. Защо тогава батериите на Nissan са толкова зле тогава и деградират много бързо? А новите са още по-зле, защото при третото зареждане ограничават мощността на зареждане на 22 киловата. Батериите на Тесла модел 3 по сертификат позволяват зареждане с 200 киловата. Правиш ли разликата? 10 пъти по-бързо зареждане. 100 километра се зареждат за един час на Nissan Leaf и 6 минути
на Тесла модел 3.
Коментиран от #32
10:49 18.04.2018
32 Икономист
До коментар #31 от "ТАСС":
ХаХа какви ракети бе умник, ти си объркал статията нещо, говорим за автомобили в момента!!!За Нисана пак говориш глупости, има изкуствено ограничение на 50kW.
А теслата какво можела, тя сигурно и на 1милион кВ може на хартия ама реално колко е ?
Сравняваш две различни концепции автомобили,с различни батерии.
Продължавай със зомбирането си, не си интересен, цифрите са си цифри чакаме отчета за Q2/Q3/Q4.
Коментиран от #33
12:14 18.04.2018
33 ТАСС
До коментар #32 от "Икономист":
Въобще не съм объркал статията. Нали коментираме технологичното лидерство на компаниите на Илон Мъск? Само преди години същият този Рогозин, обясняваше как въобще не се притеснява от безумните мечти на визионерът Илон Мъск, защото тези неща били технически непостижими. Сега друга песен пее.По същият начин, автомобилните компании говориха за Tesla, но вече и те обърнаха плочата и започнаха да я гонят, да я стигат, Да я спират и какво ли още не. За тях поне все още не е късно и се моля да вземат пример от Рогозин и по най-бързият начин да започнат да правят конкуренция на Тесла, за да не караме американски автомобили със съмнително качество след време. Ако не са американски ще са китайски защото и китайците не спят.
Все пак пожелавам успех на Илон Мъск. Дано достигне 6000 автомобила седмично до края на юни, както е запланувал.
Коментиран от #34
13:17 18.04.2018
34 Язе
До коментар #33 от "ТАСС":
Кой гони Тесла,че не се разбира от коментара ти?20:56 19.04.2018