ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Най-много мразя да чета статия за автомобил,който е компютърна графика и има предполагаеми технически данни за бъдеще време!!
До въпросната 2015 всеки от изброените може да изкара 320 к.с. двигател.Нищо лошо против Форд-а,изглежда неустоим. Ама заглавието на статията е смешно и не отговаря на реалността.
Maurice омръзна ми от спамери като теб. Ми не чети като не ти харесва. Не мен и много други предполагам, статията ни харесва и си я четем с кеф. Да не те кара на сила някой. Стига спами и отпрашвай на някъде с 200.
2.3 двигателя е модификация на форд косуарт който е доста мощен и няма какво да го бие от край време. Разгледайте 2,3 турбо 16в клипче с волво 740 примерно което е почти същия двигател така 4е 330 коня не са нищо за този мотор. 800 коня са ок за този форд.
Безспорно двойното задвижване е по-добро, но се избягва не само от Форд, заради прекомерното оскъпяване. Навремето Ескорт RS си беше с двойно, както и Сиера.
Иначе какво толкова чудно има в тия 320 к.с., след като стария RS беше 305, а лимитираната версия (RS500) е с 350 к.с. и няма проблем. Задвижването не стои на едно място, стига сте повтаряли стари разбирания, че предно повече от 250 к.с. не трябва да има. Както се вижда повечето фирми я минават тая граница. Друг е въпроса кой може и кой не. Голфа си е бил винаги високо ниво в тоя клас, Форд също е традиционно силен и е с голям опит от участието си в рали шампионата, но старата Астра ОПЦ само с 240 к.с. има проблеми със задвижването и се тресе и дърпа волана при ускорение във всички посоки. Дано са се развили до нужното ниво за новата ОПЦ, тестовете ще покажат. И Астрата е конкурент на ST, а не на RS, ако някой прави разлика.
Нормално да мачка Голф.Той Гоуфо е спортист само при нас и най-вече у Пеуник.
Кристиане прав си VW с Форд не може да се сравнява.Рядко има такива боклуци като тези на VW.А като ги буташ при БМВ и МЕрцедес жестоко се заблуждаваш.Изобщо що за човек би сравнил кой и да е Фолксваген с Мерцедес?
А спортния ти Гоуф е много, ама много назад и от Меган РС.
do D.J.Съймън, ne bih sravnqval GTC с 180 konq s focus ST-250 k. GTC e ravno na obiknoveniq 1,6 EcoBoost na ford s 180 k.. ili stariq RS s 300 konq s 240 na staroto ОРС. gledai po moshtnost a ne po ime
do Кристиан Генчев kade be pich navre VW pri BMW i Mercedes,. po koi kriterii moje da se merqt ne pishi gluposti.
Малко информация за незнаещите от коментарите по-долу:
FORD е единствения производител с патентоват преден самоблокиращ диференциал, който позволява подаване на мощност по-голяма от 220к.с. към предните колела. 220к.с. са считани за границата до която може да се товари предното предаване без да води до недозавиване. FORD обаче са намерили супер решение и ще мачкат всичко на улицата наред!!!! Това им позволява да не използват 4х4 задвижване, което значи по-ниско тегло и по-добри динамични характеристики.
А в този сигнално зелен цвят... направо да се влюбиш
@31 Какви японски какви европейци са ти в главата бе колега. В туристическия клас автомобили няма съревнование в мощностите. Просто производителите правят всякакви мощности и модели за всеки вкус на масовия потребител. Съревнование в двигателите се правят във Формулите, Наскар... Влезни малко в час
@25 Дошо, у Перник не могат да казват буквата "л", а не "р" и всички там могат да кажат ПеРник без проблем. Между другото отиди и виж сам в Перник има повече Мерцедеси от Голфове - факт. В Костинброд и Софийските т.н. квартали зад северната дъга на околовръстното всяка втора кола е Голф.
@31 Японците ги вадят,ама за сметка на доста високи обороти (не знам кое е по-добро),струва ми се че тенденцията с турбо е по-добра. Не случайно и Хонда разработват турбомотор.
@7 Горги, стария 2.3 и този 2.3 имат едно единствено общо нещо - името Форд.
навремето имаше лаф"Форд и циганин не боледуват,направо умират"ма сега вече е друго,напреднали са много ,защо не да не бият голфа,мегана и сеата(ми то сеата е фолксваген).ма само не знам с японците как ще се сборят,там малко е трудничко
То исегашната спорта модификация на форд фокус си е добра кола. Гледах предаване на топ гиър или пета предавка не помня, но отзивите бяха много добри. Сравняваха го с леона и рендето и събра най- много точки.
Истината обаче е, че при обикновените модели на мен лично леона повече ми харесва и от астрата и от фокуса - стой много по-добре на пътя(Говоря за 2007 - 2008 г. моделите).
ДОШО за рендето дето говориш в същото предаване доста го оплюха щото е изключително не практична кола - даже стъклата на прозорците са некъв найлон:).
Относно голфовете и Пернек - вече е време да говорим за Сивик и 3серия и Перник.
Браво бе елементи хубаво се посмях. А относно статията уважавам задното предаване и 4x4.Но щом разправят че ще оправят предното задвижване ще е забавно да се види какъв цирк ще е.
Ако имаш пет лева, ела ги сложи и да преброим оборотите, с които ще запали твоята кола и оборотите, с които ще запали моя 17-годишен ескорт при -20 градуса! :)
Стефчо нещо против рибите ли имаш? А ми те хищните и агресивни риби като си отворят устата не са от най-красивите. Много добре си е наточен според мен, особено с тоя дифузьор отзад с централен ауспух. Но все пак е въпрос на вкус!
Отново ще бъде уникален, а 320 к.с. естествено няма да са пределът. То и сега има RS500 с 350 к.с. Сигурен съм, че точно така няма да изглежда тоя Фокус, както е на компютърната анимация.
От Форд се мъчат да правят глупости с такъв мощен мотор само с предно. Естествено че Субару и Мицубиши ще му разкажат играта.
Голфаджиите дасе готвят ще има още една кола по бърза от Голф.
Субару и Митсубиши? Дай да ги видим на Нюрбургринг. Форд смъкна под 8 минути с предното си предаване. Като пишете глупости поне се запитайте, защо само рали автомобилите са 4х4.
@ и на кой модели по точно.
Около мен само на бмв няколко са имали проблем и то по- скоро с главите отколкото с гарнитурите.
Имам над 450000 с три vw group само едно беше ново от магазин до към 80000- всичко друго на над 200000-250000 хил..
Да не говорим, че през всичките тея години само едно 2.5 tds ми стой като резервна кола (това требва да е най - големия боклук според "големите спецовe") без никакъв проблем с мотора за 10-на години и 100 000 хил.(на километраж 240000 , но реални...?)
ПОДЪРЖАЙТЕ СИ КОЛИТЕ И КАРАЙТЕ , КАкТО ТРЕБЕ !!! ПРОБЛЕМА НЕ Е КОЛИТЕ , А В ТЕЯ ДЕТО ГИ КАРАТ
@67
Замислих се , че това което казваш може и да е вярно!
Сигурно си на 80 години и всичките ти познати карат пасат 1 произвден 70-те на по 1 мил-1.5 мил километра???
Карал съм пасат 3 (1.8 бензин)на 730 000 хил. на километраж без пникакъв проблем по двигателя!
Спаско,
не само че беше на толкова ами беше служебна - разбираш какво значи това !!!
Ако имаш нещо конкретно да казваш добре иначе невиждам що спамиш изобщо. Ако си видял само на тате ти жигулката и тука си пишеш колкота да не си пишеш домашните - ОК! Ако обаче случайно не си тинейджър в 10 клас земи се стегни и пиши нещо конкретно !!!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Maurice
До въпросната 2015 всеки от изброените може да изкара 320 к.с. двигател.Нищо лошо против Форд-а,изглежда неустоим. Ама заглавието на статията е смешно и не отговаря на реалността.
11:32 15.02.2012
2 Георги Костов
Коментиран от #7, #26
11:35 15.02.2012
3 skier
11:40 15.02.2012
4 мирослав
11:43 15.02.2012
5 Kobester
11:43 15.02.2012
7 Горги
До коментар #2 от "Георги Костов":
2.3 двигателя е модификация на форд косуарт който е доста мощен и няма какво да го бие от край време. Разгледайте 2,3 турбо 16в клипче с волво 740 примерно което е почти същия двигател така 4е 330 коня не са нищо за този мотор. 800 коня са ок за този форд.11:57 15.02.2012
8 achou
12:16 15.02.2012
9 Ицо
Коментиран от #24
12:46 15.02.2012
10 HotGT
Иначе какво толкова чудно има в тия 320 к.с., след като стария RS беше 305, а лимитираната версия (RS500) е с 350 к.с. и няма проблем. Задвижването не стои на едно място, стига сте повтаряли стари разбирания, че предно повече от 250 к.с. не трябва да има. Както се вижда повечето фирми я минават тая граница. Друг е въпроса кой може и кой не. Голфа си е бил винаги високо ниво в тоя клас, Форд също е традиционно силен и е с голям опит от участието си в рали шампионата, но старата Астра ОПЦ само с 240 к.с. има проблеми със задвижването и се тресе и дърпа волана при ускорение във всички посоки. Дано са се развили до нужното ниво за новата ОПЦ, тестовете ще покажат. И Астрата е конкурент на ST, а не на RS, ако някой прави разлика.
Коментиран от #23
12:49 15.02.2012
11 Кристиан Генчев
13:09 15.02.2012
12 D.J.Съймън
13:09 15.02.2012
13 Кристиан Генчев
13:10 15.02.2012
14 Гост
13:11 15.02.2012
15 като гост
13:12 15.02.2012
16 Кристиан Генчев
13:12 15.02.2012
17 Кристиан Генчев
13:13 15.02.2012
18 др.Мермерски
13:18 15.02.2012
19 911
13:41 15.02.2012
20 Rosso
13:55 15.02.2012
21 nikito_blend
14:32 15.02.2012
22 ivan kalaijev
14:36 15.02.2012
23 VR4 TT
До коментар #10 от "HotGT":
@10Грешка. Повече от 200 к.с. не трябва да има на предно.
Коментиран от #30
14:37 15.02.2012
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Дошо
Кристиане прав си VW с Форд не може да се сравнява.Рядко има такива боклуци като тези на VW.А като ги буташ при БМВ и МЕрцедес жестоко се заблуждаваш.Изобщо що за човек би сравнил кой и да е Фолксваген с Мерцедес?
А спортния ти Гоуф е много, ама много назад и от Меган РС.
Коментиран от #34
14:39 15.02.2012
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 m power
do Кристиан Генчев kade be pich navre VW pri BMW i Mercedes,. po koi kriterii moje da se merqt ne pishi gluposti.
15:01 15.02.2012
29 Нема Бира
FORD е единствения производител с патентоват преден самоблокиращ диференциал, който позволява подаване на мощност по-голяма от 220к.с. към предните колела. 220к.с. са считани за границата до която може да се товари предното предаване без да води до недозавиване. FORD обаче са намерили супер решение и ще мачкат всичко на улицата наред!!!! Това им позволява да не използват 4х4 задвижване, което значи по-ниско тегло и по-добри динамични характеристики.
А в този сигнално зелен цвят... направо да се влюбиш
15:32 15.02.2012
30 Мирослав Петков
До коментар #23 от "VR4 TT":
@23 Аман от разбирачи....15:47 15.02.2012
31 сивик
Коментиран от #32
15:57 15.02.2012
32 До Сивик
До коментар #31 от "сивик":
@31 Какви японски какви европейци са ти в главата бе колега. В туристическия клас автомобили няма съревнование в мощностите. Просто производителите правят всякакви мощности и модели за всеки вкус на масовия потребител. Съревнование в двигателите се правят във Формулите, Наскар... Влезни малко в час17:12 15.02.2012
33 Кристиан Генчев
17:15 15.02.2012
34 hienata
До коментар #25 от "Дошо":
@25 Дошо, у Перник не могат да казват буквата "л", а не "р" и всички там могат да кажат ПеРник без проблем. Между другото отиди и виж сам в Перник има повече Мерцедеси от Голфове - факт. В Костинброд и Софийските т.н. квартали зад северната дъга на околовръстното всяка втора кола е Голф.@31 Японците ги вадят,ама за сметка на доста високи обороти (не знам кое е по-добро),струва ми се че тенденцията с турбо е по-добра. Не случайно и Хонда разработват турбомотор.
@7 Горги, стария 2.3 и този 2.3 имат едно единствено общо нещо - името Форд.
17:22 15.02.2012
35 Мнение на Софиянец,не на селянин
18:27 15.02.2012
36 mango
18:48 15.02.2012
37 aaaa
18:53 15.02.2012
38 Just MAN
19:29 15.02.2012
39 Форд Конект
19:49 15.02.2012
40 дани
20:06 15.02.2012
41 333333
Истината обаче е, че при обикновените модели на мен лично леона повече ми харесва и от астрата и от фокуса - стой много по-добре на пътя(Говоря за 2007 - 2008 г. моделите).
ДОШО за рендето дето говориш в същото предаване доста го оплюха щото е изключително не практична кола - даже стъклата на прозорците са некъв найлон:).
Относно голфовете и Пернек - вече е време да говорим за Сивик и 3серия и Перник.
20:22 15.02.2012
42 еи
20:55 15.02.2012
43 Бай Ганьо
20:58 15.02.2012
44 ВИП АМГ
21:21 15.02.2012
45 ВИП АМГ
21:21 15.02.2012
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 5 лева!
21:52 15.02.2012
48 Евгени Батев
22:25 15.02.2012
49 VVVVV
Коментиран от #51
23:36 15.02.2012
50 bosshoss
10:00 16.02.2012
51 ВИП АМГ
До коментар #49 от "VVVVV":
@49 to VW veche sa smachkani.10:07 16.02.2012
52 manqka
14:20 16.02.2012
53 Яско
14:54 16.02.2012
54 стефан
17:15 16.02.2012
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Иво
18:18 16.02.2012
57 Путин
18:28 16.02.2012
58 валентин стоянов
20:05 16.02.2012
59 ducati
21:19 16.02.2012
60 Spasko_
22:30 16.02.2012
61 astraman
22:35 16.02.2012
62 Stoyan
Хм, 2015 ще е готова.
В момента може да се купи S3 s 340кс и двойно задвижване.
03:00 17.02.2012
63 до #58
04:41 17.02.2012
64 ВИП АМГ
21:11 17.02.2012
65 WRX Sti
Голфаджиите дасе готвят ще има още една кола по бърза от Голф.
22:21 17.02.2012
66 Путин
01:45 18.02.2012
67 aha
Коментиран от #68, #70
14:40 18.02.2012
68 ВИП АМГ
До коментар #67 от "aha":
@67 prav si17:32 18.02.2012
69 333333
Около мен само на бмв няколко са имали проблем и то по- скоро с главите отколкото с гарнитурите.
Имам над 450000 с три vw group само едно беше ново от магазин до към 80000- всичко друго на над 200000-250000 хил..
Да не говорим, че през всичките тея години само едно 2.5 tds ми стой като резервна кола (това требва да е най - големия боклук според "големите спецовe") без никакъв проблем с мотора за 10-на години и 100 000 хил.(на километраж 240000 , но реални...?)
ПОДЪРЖАЙТЕ СИ КОЛИТЕ И КАРАЙТЕ , КАкТО ТРЕБЕ !!! ПРОБЛЕМА НЕ Е КОЛИТЕ , А В ТЕЯ ДЕТО ГИ КАРАТ
23:44 18.02.2012
70 333333
До коментар #67 от "aha":
@67Замислих се , че това което казваш може и да е вярно!
Сигурно си на 80 години и всичките ти познати карат пасат 1 произвден 70-те на по 1 мил-1.5 мил километра???
Карал съм пасат 3 (1.8 бензин)на 730 000 хил. на километраж без пникакъв проблем по двигателя!
Коментиран от #73
23:53 18.02.2012
71 Клаус Лешке
Коментиран от #72
11:28 19.02.2012
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 ВИП АМГ
До коментар #70 от "333333":
@70 bate kakvi passati kvi 5 leva.750000km ama drug pat.VAG praviat nai golemite toaletni.12:12 19.02.2012
74 Путин
14:31 19.02.2012
75 333333
не само че беше на толкова ами беше служебна - разбираш какво значи това !!!
Ако имаш нещо конкретно да казваш добре иначе невиждам що спамиш изобщо. Ако си видял само на тате ти жигулката и тука си пишеш колкота да не си пишеш домашните - ОК! Ако обаче случайно не си тинейджър в 10 клас земи се стегни и пиши нещо конкретно !!!
14:59 19.02.2012
76 Асен Йорданов
19:14 19.02.2012
77 Fuso
10:23 27.02.2012