19 Февруари, 2012 13:39 26 895 50

Volkswagen подготвя кола за 15000 лв.

  • volkswagen-
  • up!

 

Най-големият немски автомобилен производител Volkswagen е с намерение да оправдае името си "Народен автомобил". Според наличната информация, от VAG вече подготвят нов модел, който ще е по-евтин и от Up!.
 
Става дума за кола, която ще е свръх бюджетно ориентирана, като цената и ще е по-ниска от тази на Up! приблизително с 20%. Според официалната информация на VW модификацията Up! с четири врати ще струва в Европа 10 325 евро.
 
Вариантът с две врати на Up! ще е по-евтин с 475 евро и на база на тези данни се очертава и крайната цена на новият бюджетен модел с марка VW. Този автомобил ще струва 7 500 евро или приблизително 15 000 лева.
 
Разработката на супербюджетният Volkswagen трябваше да бъде направена съвместно с японците от Suzuki, но след като това партньорство беше развалено се очаква проектът да бъде поверен на бившия ръководител в Olel Ханс Демант.
 
Екипът на Демант ще представи първите планове още през пролетта на тази година и ако те бъдат одобрени ще се пристъпи към реализация на проекта. Ако това се случи VW-то за 15 000 лева ще бъде готово след две години.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 minko

    2 1 Отговор
    ujas po dobre da si vzema peugeot 107 ili toyota aygo,citroen c1 ,
  • 2 Путин

    2 2 Отговор
    Ами вземай си, като искаш да си чупиш главата.
  • 3 Краси

    2 1 Отговор
    ами вземи си бе, никой не те кара да си купуваш VW !!!
  • 4 ML 320 CDI

    0 3 Отговор
    http://www.volkswagen.bg/files/bg/download/datei/up_price_list.pdf че то ъпа базовия модел струва 14 990 лева какви ги пишете 10 000 евро
  • 5 рюселхайм опел

    1 0 Отговор
    Отдавна качеството на произвежданите МПС не е това което беше преди 15-20 години.С по-евтини матрияли правят дори и скъпите модели.От друга страна монтажниците също ще са от по-евтините.Вероятно ще бъде сглобка в някой завод на ишлеме.Ако е в сарагоса или полша ще е добрият вариант.Ако е в северна африка тогава качеството ще е надолу и няма да се различава от това на колите от Ловеч които ще се предлагат за същите пари.Тук единствено вече ще се намесят технологиите кой каква нова технология ще пусне в продукта.Смятам че VW ще пуснат нещо по-ново от това вложено ж GW но ще бъдаъ силно конкурирани от PSA и Opel
  • 6 Путин

    0 2 Отговор
    @ML 320 CDI, прочети по-внимателно статията. Става въпрос за това, че новият модел ще е с 20 % по-евтин от UP. Затова хората ти казват, колко струва UP и колко трябва да струва новият модел.
  • 7 рюселхайм опел

    0 1 Отговор
    Отдавна качеството на произвежданите МПС не е това което беше преди 15-20 години.С по-евтини матрияли правят дори и скъпите модели.От друга страна монтажниците също ще са от по-евтините.Вероятно ще бъде сглобка в някой завод на ишлеме.Ако е в сарагоса или полша ще е добрият вариант.Ако е в северна африка тогава качеството ще е надолу и няма да се различава от това на колите от Ловеч които ще се предлагат за същите пари.Тук единствено вече ще се намесят технологиите кой каква нова технология ще пусне в продукта.Смятам че VW ще пуснат нещо по-ново от това вложено ж GW но ще бъдаъ силно конкурирани от PSA и Opel
  • 8 truth

    6 1 Отговор
    Цялата истина уважаеми, е че на българина и за тая кола му миришат краката и знае само да се прави на разбирач, ама иначе 5 лв. няма в джоба :)

    Коментиран от #18

  • 9 ВИП АМГ

    0 2 Отговор
    to skapite im modeli sa strashni l..na a pak evtinite shte se razpadat napravo po patia.palna tragedia sa tia ot VAG.
  • 10 s 320

    1 1 Отговор
    ne sim fen na vw no smyatam ce sa edni ot dobrite

    Коментиран от #11

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Отто Фон Дизеловски

    0 1 Отговор
    Спасские Ворота.Отдавна не съм минавал през тях.Остави го VW to.Фен съм на Тигър-а произведен в Арзамас Маш. Много е як.Хъмфито пасти да яде.Дизелов и вдига на асфалт до 160.Работи от -40 до +50 .Предполагам че е с подбни диференциали като на Styer.За интериора нямам инфо.Проблемът е че никой не може да ме светне колко пари струва -цивилният вариант.Разбрах че го има вече в Бразилия за спец службите там
  • 13 Путин

    1 0 Отговор
    @рюселхайм опел, ама че изказване направи за материалите :) Я да видим Голф 3 и Астра 1 от 1992 година. Или айде, малко по-късно и Мерцедес C-клас. За какво качество ми говориш, като това бяха най-ръждивите модели за всички времена на тия три фирми? Тогава на мода бяха икономиите и се видя докъде я докараха германците - много ниско качество и надеждност на автомобилите си! В началото на това хилядолетие просто настъпи нова ера в автомобилостроенето. Качеството и надеждността се повишиха значително. Това, че има леко повишаване на дефектите се дължи на много повечето електроника в автомобила. Но това е нормално, ако се вземат относително нещата. Защото на една кола без ABS, ел.стъкла, ЕСП, парктроници, гласови команди, управление от волана, сложни аудиоуредби ( USB, AUX, блутут, навигационни системи...), подгрявани предни стъкла и ел.огледала...няма какво да и се чупи. Обаче сега прецака ли ти се нещо от гореспоменатото, веднага надигаме глас, колко ненадеждни били новите автомобили! А никой не гледа каква паяжина са Астра 1, Голф3, Ескорт и всички японски модели! На това ли му викаш, че преди 15-20 години се правили качествени автомобили?

    Коментиран от #16

  • 14 хонда

    2 2 Отговор
    Закъснели са!Хонда Сивик струва 8000$ от 1995г. до сега!
  • 15 Acho

    1 2 Отговор
    Ne samo honda sa gi isprevarili i mn drugi marki koli kato KIA , HIUNDAY i mnogo drugi.

    Коментиран от #34

  • 16 VW Г

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Путин":

    13/ Голф3 е много качествена кола за своя клас един от най здравите,ти си видял по улиците няколко 3-ки 20 годишни с ръждясала задна врата и не е качествено такали? А какво ще кажеш за мерцедес Ц класа с ръждясали задни калници? Пак ли няма качество?
  • 17 optimista

    1 1 Отговор
    Ами пичове като гледам тука има много" разбирачи " ама малко хора който знаят че фолсфаген или така наречения голф който много масово се кара е много добър модел но само на път при нормални условия не при зимни мое мнение просто не е толкова стабилен като мерцедедесите те саси машини голфа е добра кола здрава икономична с евтина подръжка самоче има едно нещо че е била преди 10 години вече са много износени текива коли от нисък клас като тях и други там като опел и рено и фиат се карат до 8-10 години макс после не стават за нищо просто нямат здравината на мерцедес и за това се износват по бързо

    Коментиран от #19

  • 18 бате Ицо

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "truth":

    @8 Браво,много точно казано! За сметка на това в автофорумите е фрашкано с махленски разбирачи!!
  • 19 5 лева!

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "optimista":

    @17 От това което си писал разбирам че изобщо не разбираш от коли ама изобщоо!
  • 20 Путин

    0 1 Отговор
    Сега малко по-подробно за автомобилите от деветдесетте. Не искам да се заяждам с никого, но точно Голф 3 се смята за най-слабия модел на Фолксваген. Това е така, защото тогавашният шеф на концерна реши да прави икономии. Това не е мое мнение, а мнение на самия концерн Фолксваген, както и на немските журналисти, които карат и имат досег с много повече Голфове от вас, разбирачите. Същите икономии важат и за Астра, Ескорт, Мерцедес и така нататък. Не ми хвалете материалите в старите автомобили. Те са много твърди. Сега някой да е видял дори малък автомобил с твърдо арматурно табло? Няма, защото така не се получават 5 звезди за безопасност от EuroNCAP. Ще дам един пример с Фиеста 2002, която въпреки здравата си каросерия, получи 4 звезди отначало заради твърдата пластмаса по таблото. В последствие при фейслифта бе монтирана мека, за да се покрият изискванията за 5 звезди. Погледнете и таблото на Пасат от деветдесетте. То е от твърдо, по-твърдо. Броните се трошат като стъкло. Да не говорим за всички останали проблеми в тоя автомобил, несвързани с качеството на материалите. Погледнете и кой да е японски автомобил. До скоро всички до един бяха с твърди, скърцащи пластмаси. Едва напоследък се вземат в ръце. Да не говорим за италианските. След има няма 5-6 години, пластмасата по таблото и дръжките на вратите се напукват от горещината в Италия, ако автомобилът е внесен от там. Изобщо, качеството на материалите преди години бе много лошо. Няма място за сравнение със сегашните. Дори и при малките автомобили материалите вече са на ниво в по-голямата си част, както и самата сглобка.
  • 21 №1

    1 0 Отговор
    путин ти с какво се занимаваш
  • 22 Путин

    1 0 Отговор
    Има ли значение? Основно с четене. Иначе си имам и образование за автомонтьор, освен висшите ми. Карам си нови коли, но съм карал и стари таралясници. Минал съм през почти всичко - от кола за 300 лева, до сегашната ми за 30 бона. И преди да си казал нещо ще кажа, че не е служебен, а личен. Така, че си го пазя, доколкото мога. И да, имам шофьорска книжка от...22 години. Едновременно с това вероятно 1000 броя на Ауто Билд от 1990 година насам+ куп други списания преди и след това от рода на За Рулем, Наука и техника за младежта и така нататък. Бях свидетел на това, как немците приеха Голф 3 и Астра 1 през 1991 година. Общо взето, още преди да има интернет бях наясно със световния автомобилен бранш. Тогава голяма част от вас си чоплеха ноктите и си мислеха, че един автомобил е мощен 1900 кубика.
  • 23 Венцислав Кацарски

    1 1 Отговор
    Отново нещо добро от VW
  • 24 рюселхайм опел

    1 0 Отговор
    Путин.Не знам дали знаеш факта, че Опел е изобретил ръждата.No coment.Думата ми бе, че все повече гледат да намалят разходите.При това конструкторите тр да правят известни компромиси натиснати от счетоводителите които ръководят фирмите.С този факт предполагам че всички са(сте) запознати.Едно пояснение-има се в пред вид материалите които се влагат а не показатели като сигурност,комфорт,вредни газове идр.Това се отразява най вече на срока на експлоатация на МПСто особено по асфалтовите пътища от БГ.Второ на коментара ти си се дипломирал авто-монтиорско образование, навремето преди много години имаше едно Хох-Шуле в Магдебург,където имаше специалност Автомобилна техника.No comment
  • 26 драйвър

    0 1 Отговор
    Ще направят ниска цена само , ако го произвеждат някъде извън Германия , я в Мексико , я в Бразилия , Индия или Китай ! Освен това ясно е ,че търсят готов модел на някоя марка веща в бюджетните изпълнения и ще си сложат само логото . Всъщност това е парадокс, изобретателите на евтиния автомобил, които безпорно са VW (с идеен баща Хитлер и технически реализатор Фердинад Проше) вече така са се откъснали от реалноста , че не могат да произведат сами евтин автомобил !
    Очакваме списъка на екстрите да включва радио , отоплител на задното стъкло и еърбег на мястото до шофьора !
  • 27 skier

    0 1 Отговор
    станиславе става дума за цени в европа и на тази база се прави прогнозата. в бг цените на нови коли винаги са по-ниски от тези в европа. така че тук може и още по-евтино да излезе
  • 28 Путин

    1 0 Отговор
    @рюселхайм опел, аз точно това се опитах да кажа за автомобилите от деветдесетте - тогава точно заради икономиите се появиха тия проблеми с ръждата при много немски автомобили. В последствие Фолксваген се коригираха и почнаха да произвеждат отново стабилни автомобили, разбира се на солена цена. И Мерцедес не подминаха ръждата - нещо немислимо дотогава. Не знам кой е измислил ръждата, но аз се сещам единствено за Голф 2 и Ауди 80 ( яйце), дето издържат изпитанието на времето, що се отнася до появата на ръжда. И точно заради стабилният Голф 2, Голф 3 е пълен провал до средата на деветдесетте, когато все пак Фолксваген си взеха поука и разбраха грешката си. Точно такива моделчета карат някои тук и се пънат, че нямало ръжда. Изобщо, деветдесетте не са мерилото за качество. А за нашите дупки ще кажа, че аз бях доволен от предната си кола, произведена през 2006 година. Нямах проблеми 6 години с окачването, въпреки скоковете из разни трапове и изкривена предна джанта. Може би има разлика от кола до кола и от модел до модел, но аз попаднах на здрав нов автомобил.
  • 29 наш

    1 1 Отговор
    амавие колко искате да изкарва един автомобил 30 години ли-караш максимум 10 и нов.жена ми има 5-ца голф вече 5 година само масла и дизел нищо не сме му сменяли и е като нов-уникална кола

    Коментиран от #32

  • 30 Путин

    0 0 Отговор
    Логично погледнато, колкото повече изтрае един автомобил, толкова по-скъп ще е на вторичния пазар. От тая гледна точка е важно автомобилът да е надежден и след 20-30 години. Вземете един Форд. До 6-7 години е сред добрите. Дори много негови модели изпреварват в класацията на TuV доста японски автомобили. След това обаче надеждността пада. Това влияе и на цената на вторичния пазар, дори автомобилът да е само на 4-5 години. Да вземем и един Мерцедес. През годините Мерцедес държаха на здравината и техните стари модели изкарваха дълго. Сега ако погледнете TuV, повечето им нови модели са много назад в класацията - доста след Форд. Въпреки всичко, имиджът на добра, солидна и надеждна кола, стои. Това означава и по-висока цена при препродажба. Ето затова един автомобил трябва да издържа и 30 години или поне хората да са убедени, че това ще стане!
  • 31 Stoyan

    0 1 Отговор
    @Путин,

    Не може да се кара в нормална страна един автомобил 30г.
    Вече е скъпо да се кара и 10г.
    Това се дължи на затягане на екологичните изисквания към автомобилите.
    Толкова ли е е трудно това да се разбере ?
  • 32 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "наш":

    @29 Нормално, няма и да му смениш поне още 1-2 години.
    Иначе относно колата сигурно няма да е ЧАК толкова лоша(макар и нисък клас, колкото за возене ще става), но щом в германия ще е 15000лв, тука сигурно ще е 22 000. :D
  • 33 optimista

    0 3 Отговор
    ами путин ти като гледам май нещо като говориш за деведесете забравяш че мерцедес имат добри модели като 124,s-klass,e-klass,малко ли е това са си железни модели ама надали си карал и един тъкъв като гледам не си човек с възможности ц-класа имала ръжда ХВАНИ СЕ СКРИИ АЗ ЛИЧНО ИМАМ S И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН САМО МЕРЦЕДЕС Е МАРКА ЗА МЕН
  • 34 Дошо

    2 3 Отговор

    До коментар #15 от "Acho":

    15 хиляди за фолксваген?Пфффф никога!
    По-добре Дачия

    Коментиран от #38

  • 35 рюселхайм опел

    0 1 Отговор
    Всичките Кар-мейкъри се опитват да оцеляват в условия на жестока конкуренция и криза.Дори Даймлер влагат евтини неща в някои от моделите си и то за определени пазари.Няма да се учудя че и те ще извадят някой бюджетен модел за бедни.Даймлер беше фирмата където харчеха най много пари за разработки в сферата на технологиите и новите материали.проблемът им е че не пускат сичките нови неща, а чакат да "отлежават".Това е манталитетът на сичките производители. Ландровър планират да произвеждат в Индия.БМВ пък си имат фабрика в Виетнам която работи само за Азиатските пазари.VAG са се фокусирали на огромния китайски и азиатски пазар и от време на време се сещат и за европейците.От заводите си в Мексико пък покриват Американските континенти и двата.Ето накъде се движат нещата.Да се намалят разходите и да се продава повече.
  • 36 ahaha

    1 1 Отговор
    Tova novoto Lupo li e? predi6noto ima6e 3L TDI 1200cm3, koeto gore6e 3L/100, no masaloto mu struva6e 430lv./litara!!!!!!!!!! 430 leva vikam mu be6e masloto ei po 3 litra v bakata vie imate lisi idea kakvo e tva maslo i kolko tupa marka e VW? i kakvo kato gori 3? za poddrujka za godina dava6 5000lv i toa razhod ti izliza otzad! Nai-tupata marka na sveta e VW!
  • 37 PlimP

    0 1 Отговор
    м дам лупото е супер кенеф :Х, ситроен АХ 4/100 го е постигнал доста по-рано :) и маслото му не е 5874350745лв. :D,пък и е по-удобен, вози мнооооого по-добре, даже има и по-голям багажни, както и просвет а в БГ той е голям +, особено зимата :), после що дачия и ловешките ги купували
  • 38 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Дошо":

    @34 fakt
  • 39 Peugeot 307 SW

    1 0 Отговор
    Я кажете който е запознат за това масло по 400 лева литъра, че ми се стори много фантасмагорично. За масло на двигателя ли става въпрос или за друго масло / някаква течност на която жаргонно и викат масло и прочие / ? Какъв вискозитет, каква марка ? и защо пък ще струва 420 лева за литър ?
  • 40 ahaha

    1 1 Отговор
    masloto e na dvigatelq v kartera,no e specialno i se kupuva samo i edinstveno ot VW Service s poru4ka. Tova maslo se slaga i na Audi A2 1,2TDI Automatic. Principno ednakvo s Lupo-to. Motora e suvsem razli4en ot drugite TDI i ima nujda ot specialen vid smazvane, ako sloji6 kakvoto i da e drugo maslo dvigatelq izpu6va i e za bokluka! pone taka obqsniha i gospodata v HAAS-60 AG official VW Plovdiv, a samia dvigatel riadko izdurja pove4e ot 30-50 000km. Samoto maslo niama nikakvi harakteristiki na tubata osven malka lepenka s logo na VW i Model: na motora za koito e. Nikoga pove4e VW, karal sum i Touareg 3.0TDI 225hp, i Caddy 1.9TDI, prosto kartonreni avtomobili kato trabant sa! Vseki boji den na service.

    Коментиран от #41

  • 41 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "ahaha":

    @40 ti kolega si oshte edin koito e bil izlagan ot VAG s prodajbata na tehnite defektirashti vozila.i ot men nikoga VAG poveche.

    Коментиран от #42

  • 42 Клаус Лешке

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "ВИП АМГ":

    @41 От немските само БМВ, всичко друго е компромис. А ако искаш качествена кола, всяка японска е по- добра от немските
  • 43 Путин

    0 0 Отговор

    @optimista, не е нужно да съм карал всички марки, за да видя заключенията, писани по списания и в интернет. Не е ли така? Много по-достоверно е да се доверя на организация като TuV, преглеждаща всяка година милиони автомобили на всякаква възраст, отколкото да покарам 6-7 автомобила по няколко хиляди километра. Аз говорех за друго. На времето нямаше статистики в интернет и дори в списанията. Статистиките се появиха на по-късен етап - приблизително с масовизирането на интернет. Постепенно тия организации усъвършенстват методите си за проверка. Преди години тук карахме само руски, полски и чешки возила. Тогава за нас Мерцедес беше някаква извънсемна марка. Нито статистики сме чели, нито сме имали повечето възможност да се докоснем до тоя автомобил. Е, аз имах през осемдесетте още, макар и само като пътник. Всичко е един мит, влязъл в нашите глави. Няма реална статистика, която да може да сравни качеството на автомобилите от седемдесетте и осемдесетте със сегашните. Сещам се, как през 1992 година се возех на едно такси Мерцедес W123. Беше ужасна кошница в истинския смисъл на думата - неудобни много меки седалки ( ужас за кръста), ръждясали калници, трополящо окачване. Понеже дотогава имах досег само с Лади, Волги и Полски Фиат, можах да направя сравнението. Волга возеше много по-добре и грациозно от тоя дарак W123. Волгата също бе на доста годинки. Изобщо не ми ги хвали тия тия германски дараци от миналото. Нямаше статистика тогава и единствено това, което е в главата на хората беше от значение. Нали се сещаш, че е нормално да мечтаеш за нещо, което нямаш, дори то да е по-голям боклук от това, което имаш.
  • 44 tcttc

    1 1 Отговор
    Абе к'во да ви кажа всеки си има мнение.
    Сички обиждате VW, ама стана тази година номер 1 по нови продавави автомобили.По-добро от немското няма.Тия дето карат японски само се хвалят, защото ги е срам да си кажат, че неизлизат от сервиза.Макар, че BMW-то е много умряла марка, всичките им дизели са некви подобия на нафтови печки, само пуши и смради атмосверата.
  • 45 драйвър

    0 0 Отговор
    Чичо ми като емигрант в Германия е работил в БМВ заводите в Мюнхен като контрол по качеството на края . Той казваше , от това , което е видял там никога няма да си купи БМВ , въпреки бонус цените за служители. Той караше винаги новия модел Опел .
  • 46 За tcttc

    0 0 Отговор
    Па я требе да го знам чичати бре. И я бех там. Ама не беме у контролу а на мифката миме гумите на камеоните дека товареа колите. Ниа с чичати даже сме адаше оти и я и он казваме ГАНЬО.
    Сас тебе адаши ли сме
  • 47 Па сам я

    0 0 Отговор
    Тва отдоло е за драйваро дето е под него. Да ме извинева tcttc.

    с оважение ГАНЬО
  • 48 Петър

    0 0 Отговор
    "въпреки бонус цените за служители. Той караше винаги новия модел Опел ." ТОЛКОВА МНОГО НЕ СЪМ СЕ СМЯЛ ОТ МНОГО ВРЕМЕ !!!
  • 49 optimista

    0 0 Отговор
    абе момче ти имаш ли представа за какво става дума къкъв дарак татова е мерцедес е може да си попаднал на зле подържан и скапан но това си зависи от този който го кара аз карам стар s и мога дати кажа че е машина и се конкурира успешно с новите
  • 50 neizvesten

    0 0 Отговор
    на всички разбирачи на коли които са казали по нещо само и само за да се запишат мога да ви кажа само едно няма лоши коли приятели има лоши шофъори ,.... а до колкото за немските возила това са едни от най надеждните коли в света да не кажа най надежните... и затова преди да публикувате нешо първо помислете точно какво искате да кажите и дали това въобще има някъв смисал....
  • 51 Клаус Лешке

    0 0 Отговор
    -"Volkswagen подготвя кола за 15000 лв"
    - Не ми пука!