ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
@8 За бензинов двигател 140 к.с. и някакво средно ниво на оборудване ми обявиха 49 000 лева. Казаха, че могат да направят 10% отстъпка. Накратко, около 45 000 пари.
Обаче аз съм малко разочарован. На снимки изглежда доста по-добре, отколкото на живо. А и Ауто Билд не се изказаха много ласкаво за нея в последният си брой.
@11 Те Ауто Билд никога няма да се изкажат ласкаво за Опел,защото е пряк конкурент по качество и доста по-евтин от WV. Двуцветния интериор ме кефи, но и на мен не ми допадат многото копчета.
"@11 Те Ауто Билд никога няма да се изкажат ласкаво за Опел,защото е пряк конкурент по качество и доста по-евтин от WV. Двуцветния интериор ме кефи, но и на мен не ми допадат многото копчета."
И какво като е конкурент на ВАГ ? Аутобилд да не е собственост на ВАГ и аз да съм пропуснал това ;-) въпреки че често се съмнявам за това обстоятелство.
Колата е супер! Ей сега ми стана съвсем трудно - кво да си избера - Шаран/Алхамбра, Глакси, Ес-Макс, Ситроен Ц8/Пежо 807/Фиат Улис/Ланча Федра, Дачия Ван, Зафира стара, Зафира Турър - ужас А страшно искам да си взема едно ванче ново..... Май ще действам като до сега - 3 коли на старо за различни цели ... не - май ще си взема ван - ама дали да не взема старата зафира на метан - 10 лева на 100 км градско и 6-7 лева на 100 км извънградско... Ама новата много ми харесва, пък и Галакси ме кефи, Ланча федра има страшен чар, Дачия ще е супер евтина, Шаран пък е супер стегнат с едно 4х4.... Или може би пък Виано, че събира повече хора
Обърках се...
АБ спомена нещо от сорта, че Grand C-max е по-изгоден в БГ. Не знам какви отстъпки правят там, ама за последно бяха 18 %. Лично аз като се качих, ми изглеждаше доста просторен. Това е сигурно така, защото скачам от по-малък автомобил. А и плъзгащите врати са си шик, макар да не е много ясно за тяхното предимство. Виж, B-MAX е друга бира и с нетърпения чакам да излезе, за да видя, дали си заслужава замяната. Тоя Опел наистина добре изглежда на снимките, ама не бих си купил поне до 2014 година, когато се очаква новото им поколение мотори. Дотогава Форд и Фолксваген са напред.
Не знам защо,ама от вън и от вътре много ми прилича на MITSUBISHI GRANDIS,не че е грозен автомобила,за мене вана е семейна кола за дълъг път,проосто не е автомобил да го търкаляш всеки ден,за тия пари бих си взел някакъв джип
@11 ...ами то за 45 000лв. можеш да си вземеш автомобил а НЕ ОПЕЛ. Извинявайте ако съм обидил някой почитател на марката но НЕМОЖЕ този автомобил да струва тези пари, давам за пример Субару Форестър 2.0 бензин за същата цена-какво му е по-лошото, това че е 4x4, това че е издръжлив, това че е комфортен, че е проходим, че е сигурен...-съвземете се бе хора, това го има само в Европа-някаки автомобили със абсолютно съмнително качество на е.ати цените. Още веднъж се извинявам за резките изказвания но съм афектиран от това малоумие.
До Радослав Славчев
Коригирай си изречението :)
Като цяло автомобилът притежава оптимална возия, която не е твърда, но в същото време не позволява на колата да се накренява в завои.
хората докато не спрат да купуват излишно скъпи неща, няма да се оправим и ще затъваме все повече и повече. поради тази причина има криза и ще я има дълго време.....ние сме роби на тези неща, колкото и зле да звучи.
То хубаво,че VW бие в сравнителните тестове,но като погледнем продължителния тест,100 000 км.,тогава картинката е друга.Едва последният голф и тигуан се представят достойно.А тия глупости за циганина и форда и за опел и форд,са прекалено изтъркани кажете на бащите ви да ви научат на някой друг по-модерен лаф :D
Страшно негативни коментари за един хубав автомобил. Аз бих казал обратното на @dockera - нека почнем да купуваме нови, качествени продукти. Стига сме си стискали парите, мислейки, че 5000 лева за 8 годишно Пежо 206 са добра сделка. Добре, че понякога има някой отгоре, дето ни гледа и пази, иначе сме загубени с тия кочини, дето караме. Аз лично пожелавам на Опел да продаде в България колкото се може повече Зафири, защото е хубаво човек да изплакне окото на улицата, срещайки подобни модели. Аз карам кола на 7-8 месеца, но винаги се заглеждам по други колеги като мен с нови автомобили. Приятно е просто.
ae aide da ne si govrim gluposti koga ot opel sa pravili dobar avtomobil novata zafira e naistina na vanshen vid e prekrasna sashtoto se otnasq i za interiora ama to i sashtoto kazaha za insignia pa ko izleze edin tejak slon s gotina vanshnost i shi.ana tehnika kakto povelqva tradiciqta
И какво и е ш...ното на техниката? Аз доколкото виждам, Indigniq е отново на първо място по надеждност в класа си според DEKRA. Астра също е на първо място. Опел имат всичко, освен двигатели, както казват някои журналисти. Имат си всякаква електроника, имат си и адаптивно окачване, каквото доста марки нямат, имат си надеждност от поне 10 години на сам, поне от 15 години не ръждясват...Какво повече искаш от един евтин автомобил? Може и да не е върха, но е за предпочитане пред който и да е 4-5 годишен ван на старо.
LZ do kolkoto vijdam ne si osobeno zapoznat s neshtata pri dekra moje da se klasira na parvo mqsto kakto pove4eto opeli ama aide da sravnim mazda 5 sas zafira az karam shestica na 7 godini i ne e mradnala a imam priqteli s astri i zafiri deto ne mogat da svarqt da izlizat ot servizite tai 4e qponskoto si e qponsko ;)
Е, Мазда е яка кола, признавам го :) И на мен ми харесва. Но нека не плюем така Опел. Все пак и пред TuV Опел се представя долу горе добре или поне на по-високо ниво от френски и италиански конкуренти. Аз все пак предпочитам да разчитам на статистики, правени за милиони автомобили, отколкото статистиката на някой автосервиз. Всяка кола се чупи, още повече при немарливо отношение към нея. Ама айде да погледнем TuV за твоята 7 годишна Мазда 6 - 50-то място от 96. Това е по-слабо от средното, а ти казваш, че нямаш проблеми. Виждаш ли, че всичко е до късмет и начин на експлоатация? Астра пък е на 43-то, а ти казваш, че ходили по сервизите. Ами ходят, ако при задкормилното устройство нещо не е наред.
много добър автомобил, евалла на опел, с всяка изминала година правят все по-добри коли! Колкото до тези, дето плюят Опел, дали са карали Опел някога?
Мазда, знаеш ли, че преди няколко месеца баща ми получи обаждане от шефа си да го дръпне до сервиз, защото на Мазда-та му (като твоята номер 5) блокирал двигателя?
А знаеш ли с каква кола го дръпна?
Опел Вектра А, ей тези калпавите, дето са нищо не стават и ръждясват! Те нека си ръждясват, ама докато комшиите през зимата се чудят как да запалят сутринта, аз влизам в калпавия опел, запалвам го и отивам на училище примерно.
До LZ2012 Съгласен съм с теб до някъде :)
аз залагам на една доказала се марка калс лимузина, която е на 9 години и повярвай все още нищо не клопа, не скърца, не ми се е счупила жапката като на повечето марки и най - вече на WV :)
вътре няма евтина пластмаса и вратите се затварят като на хладилника ми. и мисля така защото съм си откарал много марки нови автомобили...давам пример с форд вътре с ужасна изработка и евтина пластмаса, а вратата при затваряне я сравнявам по звук като на жигула :) та карат хората нови коли базови модели и си мислят, че колата им е адски комфортна и готина, а тя някой базов боклук :)
@dockera, какво караш? Мерцедес? На моята вратата също се затваря добре, особено задната :) нека си караме колите и им се радваме. Хубаво е да имаме идеалната кола, ама аз не знам такава. Може би вие ще ми дадете идея. Искам да вози като лодка, да е спортна като Ферари, да не закъсва зимата в 3 метрови преспи, да побира семейството и половината покъщнина, да паркира на всяко местенце в пренаселения център и като ме видят с нея, как ми се вее прическата, да ми завидят в Монте Карло. Идеи?
малко нескромно звучи но имам една Ц класа, една 5 серия и сега едно А4 с неква система къде въртят всичките джанти :)
и пак не ми стига все нещо ме драни :)
Не, карам друго, но пак от тоя клас. Вози меко, има всякакви екстри, някои от които ги няма дори в автомобили като твоя. Сам се сети какви. Отпред ми е достатъчно добре, макар да съм висок. Няма проблем за дълъг път, стига да съм сам, най-много трима. Зададох въпрос, какво може да ми предложите, което да удовлетворява всичките ми изисквания. Цетка, петичка и а четворка не ме удовлетворяват, защото предлагат едно и също. За града са големи, зимата не газят, а на морето никой няма да ми обърне внимание.
ееее недей така за града са голями но зимата си газят и още как,
особено аудито набира зимата като на асфалт. ако не си карал 4x4 зимата се качи и няма да искаш друго :)
а отговора на въпроса ти е: няма такава кола :)
Не знам къде живееш, ама там, дето съм аз, имахме 3-4 метрови преспи. Нищо не върви. Навремето съм дърпал с виетнамка един ЗиЛ от канавката. Знаеш ли...виетнамката се плъзга, ЗиЛ-ът стои. С лебедка го вързах, дръпнах ръчната, натиснах спирачките, същата работа. Половин час мъки. Друг случай. ML на тротоар в 50 сантима пресен сняг. Ни напред, ни назад. Язък за стотиците хиляди, дадени за него. Още една случка отпреди 2 зими. Пробка ( задръстване на български). единствения изход през дирите на някакъв голям трактор, вероятно T или K. Форд Рейнджър с МЪЖ вътре. 5 метра и до там. Не може го върнем обратно на пътя. Така, че A4 не ми върши абсолютно никаква работа. Същият ефект имат и две вериги на предните ми колела. Върви, докато не легне на снега. После назад и търсим друг път.
С ТИЯ СКЪПИ ГОРИВА МОГА ДА СИ ПОЗВОЛЯ САМО МАЛОЛИТРАЖКА 1.0 ИЛИ 1.3 БЕНЗИН ! ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ЖИВЕЯ В МИЗЕРНА ДЪРЖАВА С МИЗЕРНИ ДОХОДИ И ОЩЕ ПО-МИЗЕРНИ УПРАВНИЦИ ... ТОЗИ ВАН ЩЕ ГО ГЛЕДАМ САМО НА СНИМКАТА ... А ХОРАТА В БЕЛИТЕ СТРАНИ СИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА СИ ГИ ВЗИМАТ НА ЛИЗИНГ !
@52 Карал ли си подобна кола? Мога да ти кажа, че е по удобна от седан или комби заради високия таван и голямото предно стъкло. Много по-добре е от Е-клас или 5-ца на бмв например. След като карам таква кола (тойота к.версо), 5-цата на бмв ми се струва, с видимост на танк и дори на най- ниската степен на седалката си млатя главата в тавана понякога. Да не говорим за комфорта на пътниците отзад и мястото за багаж... Изключително практични автомобили за минивановете!
Имам няколко опел-а (Мерива, Корса, Астра GTC), купени от Булвария и всяка от тях е много висок клас изпълнение. Определено съм доволен от Опел въпреки, че критиците са на друго мнение. Имам комшия с който често се виждаме има Мерцедес С-класа AMG, който в началото ми се смееше, че съм си купувал евтини коли. Да така е ... предпочитам да съм пръв на село отколкото последен в града. Опелите освен за обслужване за друго не ходят по сервиз. Слъужат много верно и са много практични коли особенно за градски условия. Кой би се похвалил че има подграване на седалките вкючително на волана?!? Та комшийския мерцедес е многократен гостенин на "Балканстар" и всеки път слушам приказки от сортта "взеха ми 1500 лв. за еди какво си..." отделно доколкото разбрах 3.2 дизел на мерцедес е около 17 нафта градско и е тежък за каране... докато опелите са ми средно 1.3 дизел - 8 градско, 1,9 -150 коня около 10 градско ... 1.4 бензин околко 8 градско... Аз лично съм щастлив собстеник на Опел но в тази Зафира не виждам нищо повече от тове което винаги са предлагали GM. На тези пари човек би си купил нещо среден клас "японско" или както след няколко години ще въведът мода да се кара електрически коли ... тези "нови" агрегати ще остареят много бързо. Незнам защо но в българия не сме за нови коли. Правителството което и да е ... никога не стимулират хората за нови коли. На новата кола данакът ми е 350 лв за 150 коня въпреки че съм еко 4, на vw polo 99 год. за 65 коня ми е 35 лв. тук няма еко 4 ... има само един катализатор... Нормално ли е?
Как да несъм фен на Опел след като доскоро имах Кадет 86та година 1.6 дизелов двигател и все още новия собственик си го кара и в най- големите студове. Сега имам от 2 години Зафира 2005та година 2.0 отново дизелов мотор и съм изключително доволен и от практичността и и от разхода на гориво. За следващите два модела немога да кажа много, защото само съм ги гледал отстрани и съм чувал отзиви, но за мен първия модел най стегнат като купе изглежда. Новите модели се опитват да им направят някаква по звярска форма и намен лично не ми харесват толкова. Сега новия модел отпред си е жива Инсигния а отзад маалко ми прилицха на алфа ромео. Като екстри разбира се че ще е по- добра, но на мен лично единствено 6-тата скорост ми е минуса на моята. Немисля да оплювам новия модел то ще се разбере каква е, но наи вероятно ще е поредния добър автомобил.
тоя сравнява опел с мерцедес все едно да сравниш небостъргач с панелен блок като карам опел 100км. все едно съм карал цял ден имам ситроен и мерцедес и са много по-удобни да на опела подръжката е по-евтина от на мерцедес но от тази на ситроен не направи си сам извод наистина последните две са коли от които не можеш да очакваш нищто но да сравняваш бог с простосмъртен
@57 Къде ги мъкнат бре Спаске? В купето, забравих да кажа е по- удобно и от X5 и X6. При тях и при другите сув-ове, заради клиренса и сравнително ниските тавани, се прецаква комфорта. На мен поне ми е тясно в тях. И шефа ми има X5 и шофира леко сгънат. Вземи се качи в някакъв миниван и ще разбереш за какво ти говоря. Съвсем друго е когато имаш простор в купето... всички седани и комбита, сега ми се струват безсмислени. Имат големи шасита и много гърч вътре в купето.
@59 az ne sam ot nai niskite pak v X5cata na moi priatel dosta dobre patuvah do Barcelona.vanovete sa za vazrastni hora.neti znam nabora ama misleneto ti e na chovek v pensiona vazrast.
А твоето мислене е като на...първолак. А за данъците ще кажа, че наистина са несправедливи. Аз затова и карам кола около 100 к.с., та да не плащам първо за данъци и второ за бензин. Имаше някаква идея преди време, до около 160 к.с. да се плащат по-ниски данъци. Не знам какво стана, но май е време вече правителството и парламентът да се замислят над тоя факт, след като някои производители почнаха да вадят 177 к.с. от еднолитров мотор. Такъв имаше Панда на времето и бе с около 45 к.с. Време е малко да се огледаме около нас.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Васил Петров
12:29 22.02.2012
2 Маждраков
12:31 22.02.2012
3 Bogdan
Коментиран от #4
12:32 22.02.2012
4 Kobester
До коментар #3 от "Bogdan":
@3 Точно това е хубавото, браво, уникален ван.12:43 22.02.2012
5 koko
12:56 22.02.2012
6 optimista
13:01 22.02.2012
7 милен миленев
13:06 22.02.2012
8 руснака
Коментиран от #11
13:23 22.02.2012
9 Тошо Тиквата
13:34 22.02.2012
10 гост
13:39 22.02.2012
11 Тодор Тодоров
До коментар #8 от "руснака":
@8 За бензинов двигател 140 к.с. и някакво средно ниво на оборудване ми обявиха 49 000 лева. Казаха, че могат да направят 10% отстъпка. Накратко, около 45 000 пари.Обаче аз съм малко разочарован. На снимки изглежда доста по-добре, отколкото на живо. А и Ауто Билд не се изказаха много ласкаво за нея в последният си брой.
Коментиран от #12, #19
13:43 22.02.2012
12 hienata
До коментар #11 от "Тодор Тодоров":
@11 Те Ауто Билд никога няма да се изкажат ласкаво за Опел,защото е пряк конкурент по качество и доста по-евтин от WV. Двуцветния интериор ме кефи, но и на мен не ми допадат многото копчета.13:55 22.02.2012
13 Даниел Петков
14:00 22.02.2012
14 гостенин
И какво като е конкурент на ВАГ ? Аутобилд да не е собственост на ВАГ и аз да съм пропуснал това ;-) въпреки че често се съмнявам за това обстоятелство.
Коментиран от #15
14:22 22.02.2012
15 hienata
До коментар #14 от "гостенин":
@14 "Аутобилд да не е собственост на ВАГ и аз да съм пропуснал това" - Пропуснал си, за собственост не знам, но с гаранция основен спонсор им е WV.14:26 22.02.2012
16 The Bear
Обърках се...
14:28 22.02.2012
17 LZ2012
14:32 22.02.2012
18 дъге
15:10 22.02.2012
19 Станимир Христов
До коментар #11 от "Тодор Тодоров":
@11 ...ами то за 45 000лв. можеш да си вземеш автомобил а НЕ ОПЕЛ. Извинявайте ако съм обидил някой почитател на марката но НЕМОЖЕ този автомобил да струва тези пари, давам за пример Субару Форестър 2.0 бензин за същата цена-какво му е по-лошото, това че е 4x4, това че е издръжлив, това че е комфортен, че е проходим, че е сигурен...-съвземете се бе хора, това го има само в Европа-някаки автомобили със абсолютно съмнително качество на е.ати цените. Още веднъж се извинявам за резките изказвания но съм афектиран от това малоумие.17:54 22.02.2012
20 Реалист
Коригирай си изречението :)
Като цяло автомобилът притежава оптимална возия, която не е твърда, но в същото време не позволява на колата да се накренява в завои.
17:54 22.02.2012
21 baihui
18:12 22.02.2012
22 dockera
18:53 22.02.2012
23 Мнение на Софиянец,не на селянин
19:00 22.02.2012
24 чук чук
19:17 22.02.2012
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 DBS
19:48 22.02.2012
27 LZ2012
20:04 22.02.2012
28 MAZDA
20:30 22.02.2012
29 LZ2012
20:38 22.02.2012
30 zzzzzzz
20:57 22.02.2012
31 гост
21:29 22.02.2012
32 MAZDA
21:30 22.02.2012
33 LZ2012
21:55 22.02.2012
34 ВИП АМГ
21:58 22.02.2012
35 boqn
Мазда, знаеш ли, че преди няколко месеца баща ми получи обаждане от шефа си да го дръпне до сервиз, защото на Мазда-та му (като твоята номер 5) блокирал двигателя?
А знаеш ли с каква кола го дръпна?
Опел Вектра А, ей тези калпавите, дето са нищо не стават и ръждясват! Те нека си ръждясват, ама докато комшиите през зимата се чудят как да запалят сутринта, аз влизам в калпавия опел, запалвам го и отивам на училище примерно.
22:02 22.02.2012
36 боян
22:04 22.02.2012
37 обичам опел
Коментиран от #38
22:28 22.02.2012
38 ВИП АМГ
До коментар #37 от "обичам опел":
@37 abe to veche vsichki marki sa s nisko kachestvo no za men servizite se hraniat nai mnogo s produkciata na VAG.Коментиран от #42
22:30 22.02.2012
39 dockera
аз залагам на една доказала се марка калс лимузина, която е на 9 години и повярвай все още нищо не клопа, не скърца, не ми се е счупила жапката като на повечето марки и най - вече на WV :)
вътре няма евтина пластмаса и вратите се затварят като на хладилника ми. и мисля така защото съм си откарал много марки нови автомобили...давам пример с форд вътре с ужасна изработка и евтина пластмаса, а вратата при затваряне я сравнявам по звук като на жигула :) та карат хората нови коли базови модели и си мислят, че колата им е адски комфортна и готина, а тя някой базов боклук :)
22:45 22.02.2012
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Досаден
Карал ли си ауди? Какъв модел? Какво караш сега?
Аз лично карам ВАГ и основно пълня гушата на Castrol и общината. А ти?
23:20 22.02.2012
42 Досаден
До коментар #38 от "ВИП АМГ":
@38Опа! Забравих Лукойл- там обаче съм сигурен , че повечето инвестирета повече от мен на 100км :)
23:23 22.02.2012
43 LZ2012
23:23 22.02.2012
44 dockera
и пак не ми стига все нещо ме драни :)
23:31 22.02.2012
45 dockera
23:34 22.02.2012
46 LZ2012
00:03 23.02.2012
47 dockera
особено аудито набира зимата като на асфалт. ако не си карал 4x4 зимата се качи и няма да искаш друго :)
а отговора на въпроса ти е: няма такава кола :)
00:12 23.02.2012
48 LZ2012
00:41 23.02.2012
49 Илиян Ангелов
00:41 23.02.2012
50 РЕАЛИСТ
01:38 23.02.2012
51 Дилян Пейков
15:18 23.02.2012
52 коко
Коментиран от #53
15:27 23.02.2012
53 Клаус Лешке
До коментар #52 от "коко":
@52 Карал ли си подобна кола? Мога да ти кажа, че е по удобна от седан или комби заради високия таван и голямото предно стъкло. Много по-добре е от Е-клас или 5-ца на бмв например. След като карам таква кола (тойота к.версо), 5-цата на бмв ми се струва, с видимост на танк и дори на най- ниската степен на седалката си млатя главата в тавана понякога. Да не говорим за комфорта на пътниците отзад и мястото за багаж... Изключително практични автомобили за минивановете!Коментиран от #57
15:44 23.02.2012
54 OPEL
20:26 23.02.2012
55 Милен
21:31 23.02.2012
56 ххх
08:56 24.02.2012
57 ВИП АМГ
До коментар #53 от "Клаус Лешке":
@53 vanchetata sa za goliami semeistva i hora makneshti turshiiКоментиран от #59
10:51 24.02.2012
58 740D
20:22 24.02.2012
59 Клаус Лешке
До коментар #57 от "ВИП АМГ":
@57 Къде ги мъкнат бре Спаске? В купето, забравих да кажа е по- удобно и от X5 и X6. При тях и при другите сув-ове, заради клиренса и сравнително ниските тавани, се прецаква комфорта. На мен поне ми е тясно в тях. И шефа ми има X5 и шофира леко сгънат. Вземи се качи в някакъв миниван и ще разбереш за какво ти говоря. Съвсем друго е когато имаш простор в купето... всички седани и комбита, сега ми се струват безсмислени. Имат големи шасита и много гърч вътре в купето.Коментиран от #60
20:25 24.02.2012
60 ВИП АМГ
До коментар #59 от "Клаус Лешке":
@59 az ne sam ot nai niskite pak v X5cata na moi priatel dosta dobre patuvah do Barcelona.vanovete sa za vazrastni hora.neti znam nabora ama misleneto ti e na chovek v pensiona vazrast.23:23 24.02.2012
61 Путин
01:05 25.02.2012
62 фенчето
21:21 03.03.2012