Last news in Fakti

29 Февруари, 2012 12:16 61 205 173

Парадокс: X-drive и 4matic vs. Quattro

  • audi-
  • mercedes-benz-
  • bmw-
  • q5-
  • glk-
  • x3

 

Компанията Volkswagen Group се занимава с разработка на 4х4 системи практически от самото начало на съществуването си. Терминът quattro пък отдавна се е превърнал в синоним на проходимост и е запазена марка на Audi.
 
Mercedes-Benz също имат отдавна доказали се возила - култовата G-Klasse се смята за най-добрия високопроходим автомобил. Баварците са с най-малко опит в 4х4 системите, но с последните си разработки определено се нареждат сред най-добрите.
Системата на BMW X-drive е уникална с това, че може да преразпределя въртящия момент до 100% между преден и заден мост. Всяка от трите системи X-drive, 4matic и quattro, респективно използвани от BMW, Mercedes-Benz и Audi, си има своите плюсове и недостатъци.
 
Оказва се обаче, че когато три от четирите колела на автомобила са лишени от сцепление, най-добре се представят баварските машини. Това показва един сравнителен тест между компактните SUV-та X3, GLK и Q5, като странното е, че легендарното Quattro е безпомощно във въпросната ситуация.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    3 1 Отговор
    Айде почна се:))
  • 2 M-POWER

    6 8 Отговор
    Къде сте фенчета на ВАГ? Изпокрихте ли се в миши дупки? Защото пред фактите и боговете мълчат.
  • 3 дедо стефчо

    3 5 Отговор
    Сещам се за един виц за бившия канцлер Шрьодер защо не обичал Ауди.... Емблемата отпред му напомняла за провалените 4 брака. А сега, че четирите колела не могат да се движат .....
  • 4 Дошо

    3 6 Отговор
    Е то това се знае отдавна ама феновете на Алуди надаваха вой до небесата, че това не било вярно.

    Коментиран от #141

  • 5 Слаба Статия

    9 5 Отговор
    Невежи! Q5 е с Халдекс. Пробвайте го с Allroad! Той е с истинското quattro. Но няма как да се изправят срещу Audi Allroad, защото им отиде Pr-a :)
  • 6 киро

    8 7 Отговор
    Само не знам къде е в случая Субару да им натрие носовете на всички изброени по горе
  • 7 Евалата

    7 3 Отговор
    До номер 5 - Ти си невежата в случая. Тук сравняват аналогични модели, а олроуда въобще не се вписва в този сегмент на компактните кросоувъри. И какво ме боли, че било с халдекс, нали на решетката пише куатро. И разни като теб си взимат подобни прехвалени Аудита и какво се оказва в един момент - остават на място.

    Коментиран от #173

  • 8 Speeder

    4 1 Отговор
    А Allroad е с торсен. X-drive е много по-съвършенна 4x4 система, но пък и по-капризна.

    Реално и трите коли трябва да се справят еднакво бързо ако са с пуснато ESP, тестът явно е при спряно ESP, и така се вижда само системата 4х4 какво може.
  • 9 CLK

    8 0 Отговор
    BMW инвестираха много в своята система 4х4 и резултата е на лице.Аudi от 80-те са известни със системата Quatro и първи я внедряват в автомобилите си от всеки клас нейният проблем с недозавиване е известен . Мercedes просто гледат да ги има във всичко със своя голям асортимент от автомобили имат по нещо за всичко е някой път не толкова добро колкото им се иска. Истината е УАЗ защо не е променен толкова години ??? Съвършенството няма нужда от промяна :D :D :D
  • 10 Ivo

    5 4 Отговор
    Това се казва платен репортаж !
  • 11 666

    0 2 Отговор
    Теста е нереален.Мерцедеса и БМВ тръгнаха когато предно дясно колело упря на твърдо в края на ролките. Ако ги вдигнат на 3 крика няма да мъднат и те.
  • 12 Наблюдателен

    8 0 Отговор
    Загледайте се внимателно.Вижда се и при трите коли,че излизат от ролките,когато се измести предницата вдясно и гумата захапе леко стойката на ролките.И трите системи системи са ш.т и са далече от механично блокиран диф.

    Коментиран от #24

  • 13 мирослав борисов

    1 3 Отговор
    е че то се видя Q5 -cata е с изключени блокажи кво ми ау бау
  • 14 kabaka

    6 1 Отговор
    Като му блокирам диференциала на старото паджеро никой от тези не може да ми излезе насреща. Всички излизат като предните колела опрат в неподвижната част на стойките...
  • 15 Виктор Георгиев

    2 0 Отговор
    Браво много хубави системи (да ходиш до магазина с тях)
  • 16 papagal

    3 5 Отговор
    napalno saglasen !!! tova e reklama na BMW,no istinata e 4e i trite ne struvat- Subaru e istinata!
  • 17 Камор

    4 5 Отговор
    Много ги е яд феновете на Ауди, ей. Платен репортаж, незнам си къде опирало колелото... Абе вие не разбрахте ли, че Ауди не може да се мери по какъвто и да било критерий с иконите Мерцедес и БМВ. Това си е една по-скъпа ширпотреба.
  • 18 kokop

    0 4 Отговор
    Истината е HMMWV или Humvee - 3 Torsen диференциала. :)

    Коментиран от #20

  • 19 аре бегай

    4 4 Отговор
    Тея пък с туй смешно субару, кво ми го споменавате тоя кенеф!
  • 20 Виктор Георгиев

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "kokop":

    @18 или направо да минем на верижни машини :)
  • 21 gost

    1 4 Отговор
    Поредното тенденциозно клипче продуцирано от БМВ. Защо само на аудито снимат от тази позиция?

    И към авторите на статията - вярно ли написахте 'безпомощтно'?!!?
  • 22 Гост

    7 3 Отговор
    Интересно защо на БМВ всичките тестове им се провеждат на паркинга пред мола?! Може би защото това е единственото място до което се смята, че ще се ходи с тая кола? Що не направиха един тест в сняг, кал или и двете?? Може би защото там ще окопаят със "съвършенната" им система. Жалко за балъците дето вярват на такива маркетингови трикове и като дойде първата по-сурова зима съжаляват! ;)

    Коментиран от #30

  • 23 антой

    3 4 Отговор
    Ако имаше Субару, то би се справило най-добре.
  • 24 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "Наблюдателен":

    @12 е напълно прав. Иначе и трите се представят еднакво зле ;(
  • 25 Х-драйф

    1 0 Отговор
    То тука не се промотира Х-драиф не. Не бе казвам ви! То и на табелите не го пише

    http://www.youtube.com/watch?v=yNIg_2rxEWo&feature=player_embedded
  • 26 пфффф

    8 0 Отговор
    Не знам кое как се справя, но на една Х6 такова бутане и ударихме в снега, тотално съм разочарован от този автомобил.
  • 27 VR4 TT

    1 0 Отговор
    Торсени, морсени, халдекси и т.н. Нямат ли LSD тия коли?
  • 28 я па тоя

    5 1 Отговор
    Бутали сте, щот явно не сте разбрали как се прави. Носите си ролки в багажника и като закъсате ги слагате под гумите и се измъквате (като във всички клипчета с БМВ). В реалния живот ролки няма, ама явно масата не се впечатлява от това.
  • 29 PURKO

    1 1 Отговор
    MI TO NETA E PALEN S PODOBNI TESTOVE, AZ LICHNO SAM GLEDAL NQKOLKO I TO PREDI GODINI I VSE BAVARIA E NA VARHA..... TIQ S UDITATA SHE SE POBOLEQT SAVSEM AKO SE POOGLEDAT SERIOZNO!!!
  • 30 Даниел Атанасов

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    @22 Бате,много правописни грешки имаш.Не се мисли за много умен.
  • 31 xxxxx

    2 2 Отговор
    ei ne im li pisna s tiq smeshni reklami na bmw xaxaxax
  • 32 Дрън-дрън

    0 4 Отговор
    Защо само AUDI -то го показаха отдолу,тука понамирисва
  • 33 IROC

    1 4 Отговор
    VW не правят и участват в такива "тестове". Те се доказаха в рали Дакар, където не видях нито една от тия марки. Нищо против тях и аз си ги харесвам, но дайте да бъдем реалисти. Пък и колко джипа могат да теглят боинг 747 (който не вярва да провери в ютуба)
  • 34 Дрън-дрън

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk&feature=related

    Коментиран от #51

  • 35 гост

    4 4 Отговор
    хахаха, дори си седи рекламното пано на БМВ отпред, естествено , че е манипулирано видео, все пак хората от скоро се занимават с 4x4 и искат да пробият на пазара при утрвъдеили се марки като Ауди и VW...евтин рекламен трик. Не им прави чест тази ефтина реклама.
  • 36 Богдан

    2 0 Отговор
    жалко че няма и рейндж да го видим ,че много ме яд на тях как пуснха Х6 с сликове на пресечена местност и сняг ,ш...ни измамници ,при моделите 4х4 също има зна4ение на село караме едно паджеро със гуми за кал зимата в снега е пълна боза така се носи ,4е не е истина,всичко е до гуми
  • 37 Милен Николов

    2 3 Отговор
    аххахаах прословутото "quattro" пълна ч....я.
  • 38 sa6o

    3 1 Отговор
    забелязахте ли каде се прави експеримента пред рекламна табела на БМВ. и като се замислим кои е наи големия конкорент на X-D.явно от БМВ са много отчаяни.
  • 39 дидо

    2 5 Отговор
    В реална обстановка на сняг и лед БМВ-то е просто смешно !
    В гората няма ролки и стативчета !
    Ако шофьора на Аудито си изключи ЕСП-то или дръпне ръчната един зъб просто за да създаде някакво съпротивление (което в реална обстановка винаги съществува) Аудито ще изкочи на момента.
  • 40 Богдан до 38

    2 2 Отговор
    незнам колко са отчаяни ама са първо място по продажби в сегмента,
  • 41 дидо

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag
  • 42 гост

    6 1 Отговор
    xDrive е уникална по рода си система, нито куатрото нито матика могат да я докоснат. Това че печели БМВ незнам защо ядосва някой хора, все е едно са акционери там. Приемете го че просто са лидери и това .....пък как беше ...гроздето е кисело щото е високо . Кой както иска така да го разбира.

    Коментиран от #62

  • 43 дидо

    0 0 Отговор
    http://vbox7.com/play:e459a307
  • 44 Гост

    1 4 Отговор
    На БМВ им умря циганката дето ги хвали... Само дето куатрото е направено да те измъква от преспи а не от ролери пред мол-а, ако се запознаете с принципа на торсен-а ще разберете защо. А топ гиър най-добре показаха колко са адекватни Х3-ките и х6-ците извън пътя...
  • 45 Гост

    3 0 Отговор
    Тук може да видите един тест на който Quattro се представя просто потресаващо!!! http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68&feature=related
    А ето и как се справя X-drive http://www.youtube.com/watch?v=Znb_0RPS9Eg&feature=related
  • 46 петар петров

    3 2 Отговор
    ами как няма да се ядосват като xDrive е пълна боза. не можах да открия клипа в които харесваната марка от теб БМВ и то X5 на една педя сняг не можа да издрапа че се наложи 5-6 човека да го избутват беше жалка картинка.тази жалка картинка можеш да си я потърсиш да я видиш в нета и тогава коментирай жалкото xDrive.kуатрото може да не е най добрата(а една от най добрите)система но xDrive да се сравнява с нея.И дори при други такива експерименти но в списъка включени и японски 4х4 ,обикновено марката БМВ въобще не ги включват ,защото все още БМВ не са се доказали на пазара с такива качества .С бързина, ,лукс ДА, но като SUV не струва.
  • 47 Г-н Димитров

    3 1 Отговор
    Не знам дали забелязахте ,че отстрани до така наречените "Джипове" има плакат на БМВ,и зад тези "Джипчета" има доста коли с марката БМВ.И ме съмнява дали това не е просто една антиреклама срещу Ауди и Мерцедес !!!Лично мнение :)
  • 48 kukata

    1 0 Отговор
    neka da vkarat BMW v nqkoq kal pak togava da vidim kak 6te se spravi
    X-Drive
  • 49 Гост

    0 0 Отговор
    безпомощтно - безпомощно е само образованието. Ой, ой, ой.
  • 50 hienata

    0 0 Отговор
    Клип няма да качвам, но всеки който живее близо до "панорамния" в Княжево моля да заповяда. Така като гледам поне още половин час няма да издрапа BMW 530i бежово-кафяво, от страни над калника има надпис X-drive, а т......ра се опитва вече от доста време да разбие гаража на някакъв човечец, за сега неуспешно,но както се е засукал нищо не се знае.
  • 51 Виктор Георгиев

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Дрън-дрън":

    @34 първо в този клип използват Х1, а не както тук Х3 - разлика от земята до небето. Второ тук говорим за 2 колела във въздуха не за 3 разлика пак от земята до небето. Защо според теб са избрали Х1, а не Х3 ? Гумите не се знае дали са еднакви. И са само 2 колела във въздуха, защото от ауди знаят, че нямат шанс при три.
  • 52 петар петров

    0 2 Отговор
    а относно приказката за гроздето,не вси4ки сме бедни ,ако искаш да си мерим п.шките нямаш ядове
  • 53 kukata

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=GqBUncyt0NI
  • 54 babaviznae

    1 2 Отговор
    to quattroto o6te ot na4aloto e bezpomo6tno pri 3 vdignati kolela...ama q se zamislete v kakva situaciq trqbva da si za da ti se vdignati i 3-te kolela..bezmisleni sa tezi testove...kolite sa nepraveni za asvalt...ne za offroad...q vzemete GAZ 69 s blokaj na preden i zaden defirencial i gi sravnete...kakvo 6te izleze...4e gaz 69 e nai-prohodim...tova kakvo zna4i??? 4e e nai-hubav...nadali..
  • 55 име като гост :Д

    1 0 Отговор
    е т'ва е много сме6ен тест...така ни6то неможе да се прецени
  • 56 nwo

    1 1 Отговор
    Невежи! Q5 е с Халдекс. Пробвайте го с Allroad! Той е с истинското quattro. Но няма как да се изправят срещу Audi Allroad, защото им отиде Pr-a :)
  • 57 ...

    4 2 Отговор
    Абе какво ми ги хвалите тия паркетни "джипове". Нали сме ги виждали като тръгнат на лов из Родопите. Единствено УАЗ-ки и Нива издрапват. Тук-там някой Нисан или Land Rover. Субару-мубару, паджеро-маджеро, куатро-муатро, всичките остават долу. BMW-тата изобщо не смеят да го доближат този терен, защото им се пълнят спортните въздушни филтри с боклуци и следва ремонт на двигателя... Само руските машини се справят с истински offroad терен. За какво изобщо се дърпате за глупости. Това е тест в US, личи си, че е за да си вдигнат продажбите. Със същия успех кола със задно предаване и ограничено приплъзване на диференциала ще издрапа през тия смешни ролки в текущата им конфигурация. Т.е. "победителя" в тази реклама е предварително определен и може да бъде всеки един от тестваните. В конкретния случай се продава BMW, така че няма как да спечели Audi или Мерцедес, лошо е за продажбите :-)
  • 58 hienata

    0 1 Отговор
    Ура, 5 човека и кофа с пясък, много псувни, много бутане и оправихме човека. Изрично ме помоли (видя,че пиша на "букчето") да не пиша номера на колата (обеща да почерпи).
  • 59 гост

    1 1 Отговор
    То това Quattro било много смешно!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE&list=FLwdIlOrus1W6Lw79IOy_KDw&index=41&feature=plpp_video
  • 60 Zdravko

    0 0 Отговор
    BMW RULESS
  • 61 ....

    0 1 Отговор
    kolega v kraina smetka bavareca se pokaza za poreden pat iasno li4i 4e drugite 4po4 sistemi na sa tolkova dobre razviti niama zna4enie 4e ruskite ko6ove ot edno vreme 6te izdrapat na vsiakade ne viarvam da si kupi6 lada niva ili uazka neka badem realisti
  • 62 Станимир Христов

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    @42 ...ааа "лидери" казваш че са от bmw, ама във какво-във офроуд машини ли?
  • 63 xdrive laino

    0 1 Отговор
    kakvo iskate reklama na bmw vi6te kolko bmw ta ima samo te mi6kite mogat da izmislat takiva glupostikvo 6te kajete 4e quattro ili 4matic sa mo zle ot xdrive nema takova ne6to no ni5tro kolko to si iskat da pravqt reklami te bez teh kak 6te se dokajat
  • 64 4ипи

    2 1 Отговор
    Само да кажа Ако беше Г-класа на тестна нямаше да е БМВ-победител :)
  • 65 Insane

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag Aide derzaite :)))
  • 66 asd

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU&feature=related
  • 67 Bobi

    1 1 Отговор
    Абе никой ли не забеляза , че на мерца и bmw-то им врътваха малко воланите така , че да опрът гумите встрани от валяците , а на аудито не нагласена работа ! Такива тестове се правят с цел реклама и антиреклама
  • 68 TEXAS-BMW

    1 2 Отговор
    AUDI-вече ще се продават с лебедки.
    MERCEDES-винаги ще е кола от класа, много стилна.
    BMW - пак им показа към какво трябва да се стремят за да станат съвършени.
    п.п. Собствениците на колите Рено, Нисан, Фиат и там подобни да си спестят коментари.
  • 69 G777

    1 1 Отговор
    DA PROBVAT NESHTO QPONSKO, OT SUBARU ILI EDNA G-CLASS-A. KVO MI GI SRAVNQVAT TEQ OXLIUVI
  • 70 Карача до №67

    1 0 Отговор
    Боби другото важно е , че АУДИТО е бяло а другите са металици, а?
    На тези ролки няма значение какво въртиш бе брат! Важното е да си в правилната кола.
  • 71 георги калчев

    1 1 Отговор
    реклама на БМВ то даже и се вижда на табелата
  • 72 Lindor

    1 1 Отговор
    Vsichko e biznesss
  • 73 @TEXAS-BMW

    2 1 Отговор
    Извинявай, ама с Фиат-а много добре си ходя до магазина и не бих отишъл до там с Тойотата примерно. А тази зима се нагледах на BMW-та как не могат да качат един път до нас, на който всички въшки от типа на Рено Клио и Ситроен Саксо или Фиат Пунто си качваха без проблем. Лада Нива също без никакви грижи. В интерес на истината, една X5-ца се качи на трети-четвърти опит. От по-големите коли единствено един пич с Тойота Лендкрузър нямаше никакви грижи цяла зима. Тук обаче можеш да направиш разликата. Лендкрузър-а има Torsen T-3 централен диференциал със заключване, X5-цата няма заключване, има 38-62 (front-back) разпределение перманентно с някакви планетарни предавки. Със засилка, без засилка, едва се качват прехвалените баварци... Говоря за реални, Български зимни условия в подвитошката яка. Подскачайте колкото искате, аз знам какво беше цяла зима, кой имаше проблем и кой нямаше, защото всичко това ми беше пред очите. За другата зима ще взема една Нива в допълнение на останалите коли, за да ми е мирна главата. В същност най-много се смях с един FourMotion Пасат B5.5 (Torsen T-2). Като подпря на снега отдолу, нито напред, нито назад мърда. Върти 4 колела във въздуха и до там...
  • 74 fdfgg

    0 0 Отговор
    Е и,кво от това???????????????????????????????????????
  • 75 Нема Бира

    3 0 Отговор
    Всъщност AUDI отдавна не са правили нещо ново в 4х4. Q5 си е още с централен Torsen диференциал. Провалят се и на m-split тестовете. Време им е да се понапънат малко..
  • 76 TEXAS-BMW до 73

    0 0 Отговор
    Помолих те да не се излагаш но ти предпочиташ да покажеш да си покажеш глупостта, ОК.
    За човек с Фиат си много запознат с автомобили струващи колкото къщата ти. НЕКВО ИНЖЕНЕРЧЕ ли си, или вместо да бачкаш за пари четеш за колите?

    Коментиран от #153

  • 77 Христо Стоянов

    0 0 Отговор
    фиятаджев, аз си карам БМВто вече 5-та година, а това е единствената ми кола, до сега не съм закъсвал, а ти продавай фиата, че след 1-2 години само джантите му ще стават за продаване.
  • 78 benz

    2 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM&feature=related
    Няма какво да се коментира повече..... :)
    "AUDI-вече ще се продават с лебедки." хахаха това беше добро :)
  • 79 дидо

    1 1 Отговор
    Сега пичове направете си труда да видите жестоката реалност...

    http://www.youtube.com/watch?v=EyKstZ6a5ag

    Коментиран от #86

  • 80 дидо

    2 0 Отговор
    А това съм го снимал пред Пикадили парк Варна . Може да видите супер страхотната система Х-драйв ...даже няма наклон...
    Как ще се обяснява този клип от привържениците на БМВ просто не знам...Знам само че това не са ролчиците разположени на слънчице пред магазина на БМВ.....Ето го клипа

    http://vbox7.com/play:e459a307
  • 81 дидо

    2 1 Отговор
    В реална зимна обстановка Х-драйв е смешна и жалка работа !
  • 82 Клаус Лешке

    0 0 Отговор
    Тссс, този дето е писал статията е силно пристрастен! Изказва мнение, без да дава източници.
  • 83 bg777777

    0 0 Отговор
    Audi са котори !!!
  • 84 DBS

    0 0 Отговор
    не че се заяждам,ама да ти е минало през акъла,че собственика е сиромах човек и няма пари за зимни гуми!?Преди няколко седмици,когато бяха снеговете,един такъв баровец точно с бяло Х5,едвам креташе пред мен на е79 и даже недаваше да го изпреваря,всеки път даваше газ и почва да "шари" из целия път и така до една преспа.Спираме да го избутаме и оп изненада-няма гуми(е има летни де) и си остана там да се оправя.Добре че беше на т.нар. магистрала Струма та е широко и не направи задръстване...много
  • 85 PlimP

    0 1 Отговор
    искаме СУБАРУ, искаме СУБАРУ, има и други доста по-достойни джипове от тези трите, американецът си харесва лъскъвкото, къде е Рейндж или диско, паджеро и т.н., пък и на тея шемекерлъци много не им се връзвайте, докато не се качи човек да ги поюрка малко и трите на един и същи терен, леко със заключенията, ако зависеше от мен, щях да им сложа ролки и на 4-те колела и да докарам примерно едно дърто легаси или 80 куатро, които сигурно ще се справят по-добре
  • 86 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #79 от "дидо":

    @79 То и сляп да си ще видиш че го е качил върху бордюра.За гумите не знам,но определено само танк може да излезе от такава ситуация.До бедните неинформирани да кажа,че Е46 няма Х-драйв а е снабдена с първия им опит за 4х4.Определено Алуди с неговото куатро не става и чеп за зеле.Не ме интересува че имали били по-проходими МПС-та.В този тест се сравняват преки конкуренти.То и Ситроен ДС3 има най-съвършената 4х4 система,но цената на този Citroen DS3 WRT е над милион евро и има 5 диференциала.
  • 87 практик - идЕот :)

    2 0 Отговор
    добре свършена работа ... от BMW дилъра представил видеото.... Спекула би могло да бъде всичко от предстваяне до коментар :) не знам само някога ауди да са били силни с "едно задвижващо колело" ? Сравнение би било коректно и след описание на системите при 3 - те коли (кави са принципите на задвижване, съединители и др. )..и в по-реални условия (снежец ...) :) а истинските условия не са тия дето са преднамерено направени на база на слабостите на една система... НА ФИНАЛА ОБАЧЕ Е ЗАДКОРМИЛНОТО У-ВО !
  • 88 ddd

    2 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=CtDeqSwIOhU&feature=related
  • 89 Georgi

    0 0 Отговор
    I LOVE IT, имаше подобни клипове с А8 куатро, което с 2 от гумите на асфалт и 2 на ролери не може да потегли а 7 ма серия със задно, със
    задно със задните си гуми на ролери, след включването на блокажа ( електроннен като на м5 и м3 ) излезе при 1300 оборота.
  • 90 Maurice

    0 0 Отговор
    Не искаме СУБАРУ,не искаме СУБАРУ!!! Стига с това Субару бе хора.Разбрахме че има много по-проходими коли от тези трите.Има си смисъл от този тест,защото това са преки конкуренти на пазара.И като цена и като качество и продажби. За какво ти е това Субару,когато има Лада Нива и УАЗ.Това не са типични offroad-er за ги сравнявате с такива.Освен това ако някой иска истински offroad-er,няма да си вземе нито един от трите на теста. Не всеки SUV трябва да е off road,както и не всеки лек автомобил трябва да е super sport car!!
  • 91 Асен Теофилов

    0 0 Отговор
    ...а не Ви ли прави впчатление , че 100% от сравнителните тестове, които рекламират BMW са направени на сухо и са в изкуствено създадени условия, където електрониката наистина работи по-добре от quatro- то ? Но какво от това? и защо една работеща система трябва да се "поправя" когато работи ;) Всъщност след 183000 км. с BMW в години с лоши зими не съм имал проблем (обут с гуми) Сега, след около 360 000 км. с AUDI съм малко по-доволен (без опция за нови гуми всяка година) .... но дори и това е лично впечатление което отговаря на моите навици на шофиране - практико идЕотски :)
  • 92 дидо

    1 2 Отговор
    БМВ СЕ СПРАВЯ ЕДИНСТВЕНО НА РОЛКИ , ЛЯТНО ВРЕМЕ, ПРЕД МАГАЗИН НА БМВ !!!!!!!
    НА СНЯГ И ЛЕД СЕ ВЗЕМА АУДИ.....НАЗДРАВЕ !!!

    Коментиран от #103

  • 93 MAZDA

    0 1 Отговор
    hahah x drive aide d avidim izvan patq koi kogo 4 matic is the best
  • 94 ddd

    0 2 Отговор
    не Асенчо не ни прави впечатление гледай това клипче и спри да се излагаш като пишеш глупости!!
    http://www.youtube.com/watch?v=WCJMMXRpaMo&feature=related
  • 95 МММ

    0 0 Отговор
    Хоррааа
    скука
    СОТО
    го НЕМА
    тука
  • 96 георги ганин

    0 2 Отговор
    nedeite samo prazni prikazki da govorite gledaite tozi klip i togava da pogovorim pak http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IMfUrS98Kbk

    Коментиран от #101

  • 97 Велизар Лозанов

    1 0 Отговор
    дали не е измама ?!?! я вижте :) http://vbox7.com/play:e459a307
  • 98 георги ганин

    0 3 Отговор
    quattroto se e dokazalo i vse o6te e nai dobroto i vinagi 6te bade a samo da kaja 4e bmw sa mnogo dale4e ot istinata i sa mnogo nazad sas sistemata 4x4 tova e istinata da ne govorim 4e na naklon bmw i mercedes edva minavat sredata na rampata a audi quattro se ka4va do gore
  • 99 Марио

    1 0 Отговор
    Абе вижда се плаката на БМВ това е с рекламни цели.... смешници
  • 100 ЕЕЕ

    0 2 Отговор
    ВМW НОМЕР 1 СТЕ ОБИЧАМ ВИ
  • 101 Maurice

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "георги ганин":

    @96 този клип е пълна порнография.При първия опит Алуди-то излезе с предните гуми от ролките и хвана сцеплението,а със задните гуми изобщо не мина през тези ролки. Колкото до втория опит се вижда как предните и задните гуми на Алудито боксуват едновременно и излиза а БМВ-то при същото положение не излиза.Извода е само един.Гумите са различни.А когато и 4-те колела са без сцепление,тогава само и единствено гумите спасяват,а не която и да е система за 4х4.Та ,с нищо не си интересен.
  • 102 666

    1 1 Отговор
    Имаше един лаф,че БМВ си купуват само ромите и по-простите вярващи в реклами.
  • 103 Human

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "дидо":

    @92 Доста правилно :-)
    Аз зимата не карам на ролки, мен ме интересува автомобила да се движи на сняг
  • 104 do maurice

    0 2 Отговор
    eeeh ALUDI, ALUDI -!!! nova marka !!!?

    Коментиран от #109

  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 TEXAS-BMW-до№102

    0 0 Отговор
    Шести това е изказване на много гладен, много беден и много завистлив Българин, собственик на Рено 19 с АГУ. Но за твое съжаление е единствената ти утеха.
    Въпрос: Какво карат умните не роми невярващи в реклами?
    Не ми отговаряй, аз знам, карате Рено, Шкода, Дачия или някаква друга тоалетна за 2-3000лв. Обаче сега като пуснат китайските смешки на изплащане за по 10-15г. ще им покажете на балъчетата с X5 и M5 какво се казва кола, нали.
  • 107 Vlado

    1 0 Отговор
    Още едно доказателство, че Вагените са само скъпо струващи"кенефи" :)
  • 108 еее

    0 0 Отговор
    гост иванчо. и ти си толкова прост щом пишеш хахахахахахаха тапанар

    Коментиран от #111

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Jack Bauer

    0 5 Отговор
    Това е плоска лъжа и рекламен трик на BMW - quatro-то е най-добро !
  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 SH-AWD

    4 2 Отговор
    Този тест се прави под наклон и тогава само Субару го минава.На равно повечето системи дори с 3 колела на ролки успяват да минат , но когато има наклон само ситемата на Субару успява да даде голям момент само върху едното колело понеже е симетрична.
    Ту на клипа виждаме дилър на БМВ който рекламира стоката си , естествено е да изкара неговия продукт най хубав.
    Що се отнася до куатро , тази ситема в момента наистина е най изостаналата на автомобилния пазар.
  • 113 z_l_a_t_a_n

    1 1 Отговор
    Изхабихте горивото на Аудито.... Последните субтитри,са най-важни... ! BMW WINNER..

    --- AUDI - ....
    --- Mercedes-benc - ....
  • 114 Taxi

    1 0 Отговор
    Немците не могат да направят толкова хубава система 4х4 както японците- това е моето мнение което се е доказало в последно време. Виждам куатро системите какво могат- на 10 см. сняг вият на умряло. Мецедесите изключвам само GLК класата и те са на почти същото ниво (малко по-добре). За баварците нямам някакви особени наблюдения защото рядко мога да ги срещна . За сметка на това тойотите и ходните доста добре се справят в големите преспи ( 2 пъти ме е вадил съседа с Land Cruiser-а ) Така че .....
  • 115 Методи Методиев

    0 1 Отговор
    Да направят сравнителен тест между БМВ и НУВЪР на ГРЕЙТ УОЛ. Гледал съм трагични ситуации с БМВ Х-5.
  • 116 mitq1

    1 0 Отговор
    TEXAS-BMW-до№102
    (гост) Абе тексасец ти сигурно си много отворен като караш баварец а??? много ме дразните такива с бмв-та колко били гладни българите и че карали рено... ти по това ли съдиш човека??? по каква кола кара???ако е така то значи аз съдя че ти си м..... щото те се кефат като теб на бмв-та... а пък да ти кажа и още нещо относно твоя любим автомобил. иди на някоя гонка да видиш как много прехвалените баварци гаснат като свещи пред quattro-то... и ти говоря за аудита с много по малко коне... ама ти си дръж на твойта и карай да върви... е за това БЪЛГАРИЯ е на това положение
  • 117 ИВо

    2 0 Отговор
    много фенщина има тук :) значи ауди никога не са били проходими автомобили, факт бмв са новобранци в тази технология, между 3те немски гиганта бмв се справи отлично, но както някой по долу спомена, в какви смешни ситуации може да видиш Х3 Х5, х6 не съм забелязвал да затъне, но Х5 съм виждал да го тегли опел фронтера от най-дървените фронтери :) не се кефя на японските автомобили но AWD на Субару е най-добрата 4х4 ситема , доказала се е в състезания и тестове и е световно призната! ролвърите също са доста проходими джипове ;) лада нива да споменем (руския танк) никой от вас не е виждал 4х4 бмв или ауди в състезание за проходимост, масово лада нива някой стар ролвър витарка (от по старите новите са градски кенефи)
  • 118 gpъееах

    1 1 Отговор
    az imam bmw, no xaxaxaa ba.i smeshnicite sa teq!
    съществува само едно "4x4" и то е AUDI QUATTRO!
  • 119 Виктор

    1 0 Отговор
    Ами тва е щото на аудито блокажа се пуска ръчно и те не са го пуснали
  • 120 дани

    1 2 Отговор
    БМВ-"БЕНЗИН,МАСЛО,ВОДА"-за тях ли пишете бе хора?
    штото от четирите им фара два се оглеждат за бензиностанции??? Аааааа.....за 4по4 ли???
  • 121 Георги Йорданов

    0 0 Отговор
    samo 4matic
  • 122 Дечо

    1 3 Отговор
    За тези които сравнявате Audi с Bmw ! Не веднъж съм го казвал: "Няма място за сравнение". Bmw са много по-висок клас автомобили, така е било, така е, и като гледам май и за в бъдеще ще е така. Без да задълбавам много, а то няма и смисъл, давам ви лек пример от изминалата година. В колко категории Bmw са на първо място ? Ако искате проверете ! В колко категории Audi са на първо място ? Аз ще ви кажа, в нито една ! И това не го определяш ти Българино, ти "гражданино", а много по умни и вишестоящи хора от теб.
  • 123 Dyak

    0 0 Отговор
    Това е най истинският тест за автомобили 4х4 който съм гледал. За мен най проходимото 4х4 трябва да е с блокировка на всички диференциали и ако едната гума прави 10 оборота всички да правят толкова . Това за сега го има само в руската техника мисля че Газ 66 (виетнамка) е точно така.
  • 124 Цветозар Стойнов

    1 1 Отговор
    Качете едно SUBARU там,да скокне,като жаба.......
  • 125 Aсен Теофилов

    0 0 Отговор
    -ddd, колко хубаво е да не приемаш нещата лично :) да се замеряме с клипчета ли ?! Вече има достатъчно и в двете посоки. Карай си колата със здраве момче :)
  • 126 дидо

    0 0 Отговор
    На всички дървени философи дето не са прочели и 2 реда през живота си за 4х4 системите ще повторя......
    Този рекламен трик (ролките) се ползва от БМВ за подобряване на продажбите. Снега и леда в гората все пак имат някакво съпротивление за гумите и въртящия мом. от двигателя се умножава по 3 към гумите със затруднение ...резултата е Аудито минава в реална обстановка от там откъдето БМВ-то не може и да мечтае....
    Аудито ще излезе от тази ситуация дори без да се вкл. блокажа на дифа.Просто изключете ЕСП-то или дръпнете един зъб на ръчната за да създадете минимално съпротивление....ПОЗДРАВИ !
  • 127 gost13

    1 0 Отговор
    haha ima li smisul da se komentira :))) Audi e po dobro ot kudeto i da go pogledne6 ot kum sistema za 4x4 zabelqzahte li parkinga pulno e s BMW i reklamnata tabela na BMW estestveno 4e 6te napravqt Audi nekonkurenten na tozi test vse pak Audi stupvat na amerikanskiq pazar dosta zdravo i se opitvat vsq4eski ot strana na BMW da gi smajat
    izvinqvam se 4e ne pi6a6a na kirilica
  • 128 Bogdan

    0 0 Отговор
    както винаги темите за бмв събират най много внимание ,предлагам на модераторите да пуснат една тема коя е по добра бмв,бенц или ауди и да ви гледам глупостите,особено на българите кадето карат коли с не повече от 150 коня и се радват на една 320,голф Гти ,астра гси, и японските талиги , кадето в бг почти няма сти или лансер ево ,да не говворим за нисан ,че совен някоя алмера 2.0 д с 66 коня и всички сипвате за 10 лв и карате по кварталите да ви видят 'газарията
    Всеки си има обича неговата кола и за него тя е най бърза ,най проходима и всичко най най
  • 129 gost13

    0 0 Отговор
    http://suv.reviewitonline.net/
    a tuk se vijdat nai dobrite SUV 4x4
    jalko 4e ne vidqh da ima ruska ma6ina a te mai sa si nai dobrite
  • 130 кенеф а4

    0 1 Отговор
    разкаже и за легендарните му НОСАЧИ
  • 131 милен

    1 0 Отговор
    един нормален джип само със блокаж със пускането на съединителя ще тръгне веднага.тия тестове ни правят на малоумни.
  • 132 TEXAS-BMW №116

    0 0 Отговор
    Eстествено първото впечатление правят колата , жената, дрехите и държанието те са първото което се вижда. За това при теб идва големия ужас, когато слезеш от Реното. Прекъсвам кореспонденцията си с теб и ако имаш мозък поне колкото на едно синигерче няма да правиш жалки опити да я възобновиш. А сега отивай да бачкаш някъде, така ще имаш по-малко време да злобарееш.
  • 133 Артинизис Георгиев

    1 1 Отговор
    Честно казано това не е никакъв тест тези машини трябва да се тестват в "Сибир" ! е добре де чак в Сибир не.Aма поне на сняг,кал,локви и.т. а тука сух асфалт и +35C
  • 134 Silence

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=_ft0HcISjzY
  • 135 Димитър Тодоров

    1 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68&feature=player_embedded
    забележете този с Q-то как се прави на дявол ха ха смешник!
  • 136 минувач

    2 0 Отговор
    Хм, мисля че в теста липсва един от най-добрите - SUBARU
  • 137 D.I.D

    2 0 Отговор
    chovek ti si qkata negramoten nauchi se da pishesh, a mejdu drugoto ako imashe edna ,,qponska taliga" rezultatat shteshe da e drug SUBARU FOREVER
  • 138 Ur4x4

    0 3 Отговор
    Колкото и смешни клипчета да пускат за наивници,то се вижда коя марка се движи без проблем зимно време-АUDI.А относно дърводелците от субару,нека не си вярват много и да не се мерят с автомобили от висок клас.
  • 139 Тенчев

    0 1 Отговор
    Това е бая старо!
  • 140 Пешо

    3 1 Отговор
    Явно дори и автора не разбира от коли,защото е нормално Аудито да се издъни като е базирано на 4motion,а не на quattro.И все пак защо не включат и Субару или дори SH-AWD на Хонда та да видим кой кой е.
  • 141 Пешо

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Дошо":

    4motion=haldex,което не е най-добрата система за зимата,но за сметка на това е по-евтина.;))
  • 142 Много зле

    0 0 Отговор
    TEXAS-BMW дразниш много(не е твоя работа кой какъв е и какво работи,дали човека е инженер или друго си е негова работа,и не давай оценка за социалното положение на хората... )
    Колкото до статията е нагласено-лично мнение;
    И да карам AUDI/доволен/
  • 143 Много зле2

    0 0 Отговор
    До поддръжниците на x-Drive

    http://www.youtube.com/watch?v=f8-NNEK1kGo
    http://www.youtube.com/watch?v=5UwOBKSHl-c
    Пояснение:
    1.първото клипче е есенцията от второто/което е и цялото/
    2.второто клипче да не се гледа от хора със слаби сърца и фенове на BMW-тата.
  • 144 Пешо

    2 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=Znb_0RPS9Eg&feature=related...
    Само да уточня,че съм фен на Субару,но не мога да отрека, че БМВто има добра система!Но най-много ме кефи как продължава спора между феновете на немските марки все едно са акционери,а не собственици на коли трета употреба.И да стане ясно Q5 не е с quattro,a с 4motion.Quattro е МОЖЕ БИ най-добрата система.
  • 145 ЦИТИРАМ

    2 0 Отговор
    Радо добре го е казал:
    Истината за QUATTRO задвижването факти и истории. Дъщерната фирма на Ауди quattro GmbH е основана през 1983 г. Седалището на фирмата е в Некарзулм. За нея работят 580 души. От 1996 г. е регистрирана и като автомобилен производител. Специализирана е в модификацията на серийни модели на Ауди, които биват изпращани в Некарзулм директно от заводите на Ауди.Прототип на базата на Ауди 80, в който да използва постоянно задвижване 4х4. През 1980 е готовият прототип е представен на ръководството на Фолксваген АД по време на тестове на зимни гуми и вериги в Австрия. Прототипът успява да изкачи заснеженият наклон с летни гуми. През лятото на същата година се провежда друг тест, в който прототипът единствен от всички други автомобили успява да изкачи мокра ливада с голям наклон. Скоро след това е дадена зелена светлина за серийното производство. Официалното представяне на Ауди quattro пред широка публика става на автомобилния салон в Женева през март 1980 г. Автомобилът е описан като сензация в пресата по целия свят.прави своя дебют. Нейните всички задвижващи колела и системата, обединено с централен диференциал е патентована с помощта на Fuji Heavy Industries Ltd. разработен съвместно със високо технологичната за времето Японска марка Subaru.За разлика от (Symmetrical AWD) системата (Quattro постоянното задвижване на четирите колела) остава не променена и до днес.Германците много се гордеят със тази система. Но голямо признание,залагат на Subaru, със своята близо половин вековна и история,от сериозните високо технологични разработки .Която е призната по цял свят със своите многобройни рекорди и иновации.Но това не значи че двете системи (QUATTRO) и (Symmetrical AWD)са еднакви, но са сходни .Напротив само първата система на Subaru която има и в други марки като Alfa 33 Q4 1983 Lancia Delta-Integrale Susuki и много други. Fuji Heavy Industries Ltd вече разработиха 10-то поколение (Symmetrical AWD) Това ще значи приблизително неколкократно подобри от другите и това се доказва в в тестовете в който се считат за пионери в тази област.Ето какво представлява и как действа на практика и какви са неговите предимства.Трансмисията, предаването към кардановия вал и задния диференциал са подредени в права линия зад двигателя, осигуряващи двустранна балансираност на всичките четири страни на автомобила с опростен дизайн и нисък център на тежестта. В допълнение, ако някое колело приплъзне, разпределението на въртящия момент се контролира автоматично. Всичко това дава спокойствието, че управлявате SUV, прочут със своя баланс и стабилност при всякакви условия.Три отличителни предимства.SUBARU BOXER.е с много по-нисък център на тежестта, което дава много по-малко странично движение на купето и по-голяма цялостна стабилност.По-малко вибрации.Вибрациите са намалени, защото буталата са разположени хоризонтално в противоположни посоки и взаимно си противодействат – за разлика от редовите или V-образните двигатели. Резултатът е по–тихо и приятно пътуване с оптималното ниво на комфорт.По-добро сцепление,SUBARU с предаването на мощност и към четирите колела се избягва недозавиването или презавиването, като това прави поведението на автомобила предсказуемо, накъдето и да решите да се отправите.quattro е система за пълноприводно задвижване, пусната в масово производство от Audi през 1980, е първата по рода си 4х4 система в лек автомобил. Осигурявайки голяма управляемост и стабилност на пътя Audi quattro, постига големи успехи в състезанията от Group B провеждани до 1985-а година. Има 4 поколения quattro, като при последните 2 е променяна главно електрониката. За среден диференциал при quattro е използван така наречения Torsen(TORque SENsing)По подобие на Subaru. С междуосев диференциал разполага механичната на Subaru докато автоматика се допълва многодискова фрикционна муфа. И за сметка на това ръчната има понижаващи предавки а на автоматика са вградени.И затова Subi-to е близко до големите (Off road) по проходимост липсва му малко клиренс.Уникалната му система ще го измъкне от почти всички ситоации.Схемата със симетрично подаване на въртящия момент съм двете оси в съотношение 50:50 в 100 процента в полза на предният и задният мост. Двойното предаване на Audi осигурява добра стабилност, което позволява вземането на завои с доста висока скорост. Когато обаче и четирите колела загубят сцепление, автомобилът става неуправляем. В това отношение Subaru-то има по-предвидими реакции. в съотношение 60:50, от въртящия момент се предава на предния мост,автоматично при по висока скорост. При автоматиците с тази задача е натоварен многодисков съединител с електронно управление. Той приплъзва по-рано и системата има време да предаде повече мощност на предния, което позволява да се възстанови зададената траектория на движение.Това са все трикове с които едни гърди напред пред конкуренцията.Subaru - ръчни трансмисии са с 50/50 вискозен тип централен диференциал; спортните модели включват планетарен диференциал с компютър регулиран затвор; моделите с автоматична трансмисия предаване имат електронно управление трансфер съединител променлива.Subaru Legacy , Outback , Impreza , Forester , Tribeca моделите с автоматична трансмисия предаване: механично предно задвижване, съединител заедно задната ос.Symmetrical AWD След въвеждане на Symmetrical All-Wheel Drive през 1972 г., Subaru постоянно своята напреднала технология, за да отговори на променящите се нужди на шофьорите по целия свят. А Subaru е проектиран от самото начало да се доставят на сцеплението и стабилността на задвижване на четирите колела, с двигател и задвижването по симетричен, линеен оформление. Мощността се насочват към четирите колела просто и директно, за естествено перфектен баланс и вродено чувство за контрол.
  • 146 Препатил

    3 0 Отговор
    Мерцедес си имат един опционален пакет "off road pro" където си блокираш ръчно средният и задният диференциал а на някои модели и предният. А този тест е смотан защото ако е включено дори ESР- то и трите автомобила ще излезнат бързо от тази ситуация. А при ръчно блокирани диференциали това става на момента. Поросто видеото е нагласено и има маркетингова цел.
    Все пак на този етап за off road все още се предпочитат коли с възможност за принудително блокиране на диференциалите.
    Не случайно едни от най модерните армии в свта ползвт и до ден днешен Merceds G kalss , то и поръчките за армиите постоянно удължават периода за производството на този модел.
  • 147 ВИП АМГ

    1 1 Отговор
    Quattro odavna ne peiat v hora.
  • 148 дидо

    1 3 Отговор
    Сега пичове......аз съм с А6 ALLROAD и отговорно ви заявявам че като сме на сняг и лед например зимно време на Пампорово или Боровец ходим с приятели с БМВ-та Х-драйв да се кефим в околностите. Резултатите са плачевни за БМВ и хората го виждат нагледно това ....и си признават че Х-драйв е доста по-слаба система
    ПОЗДРАВИ !

    Коментиран от #149

  • 149 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #148 от "дидо":

    @148 ne spomenavash remontite koito pravish sled edin weekend s Audito.tam sashto neshtata sa plachevni.

    Коментиран от #150

  • 150 дидо

    0 2 Отговор

    До коментар #149 от "ВИП АМГ":

    @149 ...Ще ти кажа, че много хора си карат Аудитата с турски или други измислени части за по-евтино и после плачат.......предницата била слаба.Направи си колата с оригинални части и ми се обади като се разбие. Второ- които си мисли, че само Аудито е скъпо а Мерцедеса и БМВ-то са евтини меко казано са наивни.
    А няма да ви кажа , че Куатрото е изцяло механично и надеждноста му е огромна......докато ако ти се прецака Х-драйва или отиваш на ремонт на стойност една кола или го сменяш.

    Коментиран от #151

  • 151 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #150 от "дидо":

    @150 shto kato izliza ot zavoda s turski chasti li e ta za 30000km niama nito prednica nito zadnica.skorostite na Audi turski li sa che ako skarat 100000km triabva da skachash do tavana ot radost.
  • 152 333333

    1 0 Отговор
    Спаско ,
    пасати ми е на 3 г. без ядове. 4motion с торсен счупен не съм чул да има, докато с хелдекi май друга работа ша дойде:)

    Коментиран от #154

  • 153 333333

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "TEXAS-BMW до 73":

    @76
    В5.5 не е направен за сибирски зими , а за нормална зимна обстановка просто е перфектен. Чудно ми ако 5 серия хдрайв или със задно , а може някой модел с предно опре на корем дали ше излезе ? Съмнявам се. Или да си организираме тест:)
  • 154 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #152 от "333333":

    @152 troika radvam se za teb.ti si ot malkoto dovolni klienti na klozeta VAG.
  • 155 520 zender

    1 2 Отговор
    Сото-Не съм чел другите 150 коментара-всъщност не ме и вълнува каква е системата на бмв-истинското бмв не трябва да е с двойно задвижване-всеки беемвист ще ти го каже.Останалите които закопуват бмв са аматьори незаслужаващи марката.БМВ трябва според моите схващания да е винаги със задно задвижване и винаги с форсиран бензинов или дизелов двигател.Според последната мода-битурбо-въплъщение на икономия при спокоен десен крак и ...мощност естествено.

    Коментиран от #156

  • 156 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #155 от "520 zender":

    @155 mislish li che injenerite ot BMW sa po glupavi ot teb?

    Коментиран от #158

  • 157 520 zender

    0 2 Отговор
    Изобщо нищо не мисля когато съм на маса с приятели...на пътя само деиствам и изобщо не ми пука за двойното задвижване на която и да е марка....
  • 158 дидо

    2 3 Отговор

    До коментар #156 от "ВИП АМГ":

    @156.....Инженерите на БМВ просто нямат традиция в двойното предаване .....а с това изцяло електронно и ненадеждно 4Х4 си създават потенциални клиенти умишлено...това си е чиста печалба....от глупаците които си купуват Х-драйв.....гледайки нагласените им клипчета с ролки лятно време
    БМВ на сняг и лед не го търси...казвам го от опит !

    Коментиран от #166

  • 159 joto

    1 1 Отговор
    edno vreme kato kazvah che bmw shte minat mercedesa tfa i stana nkoi ne vqrvashe po mnogo harakteristiki go minaha

    Коментиран от #160

  • 160 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #159 от "joto":

    @159 pak si zabluden
  • 161 Сейфи Мезлишев

    3 0 Отговор
    Ауди-тата серия Q е възможно най-безпомощния автомобил за сняг.Имам кофти опит с едно Q7-изкарвахме го от канавка с Опел Вектра.....и това ако е 4х4?
  • 162 Torsen

    1 1 Отговор
    Най-доброто естествено е quattro,а останалите са ненадеждни и пълни с електроника.Зимата например е често явление да им замръзват датчиците,а от там цирка е пълен.Иначе това е манипулиран и рекламен клип на BMW и всеки карал quattro ще му се изсмее.

    Коментиран от #163, #165

  • 163 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #162 от "Torsen":

    @162 Audito e nai kovti izbora.
  • 164 дсссд

    0 0 Отговор
    @ zender: Poslednata moda sa dizelite s 3 turbini...
  • 165 Константин Дичев

    2 0 Отговор

    До коментар #162 от "Torsen":

    @162 I kato sum karal quattro kakvo misli6 4e ne zatuva li,novot 4x4 na audi ne stava za ni6to osobeno Q7 e pulen bokluk a posle BMW i MB nestavali za zimata sme6nicite VAG :D:D:D
  • 166 Константин Дичев

    0 0 Отговор

    До коментар #158 от "дидо":

    @158 awe kaji mi na led koq kola 6te vurvi ako nqma gumi sus 6ipove.Samo znaete da pluete BMW i Mercedes.Kupi si novi i hubavi gumi za 4-te koleleta i togava vij,a ako i togava nestava togava nemoje6 da kara6 i si za kola s predno predavane ili 4x4
  • 167 1223

    1 4 Отговор
    tova e palen t...k ot tapite bmw quattro power e nai dobrata 4x4 sistema 4etete malko a ne vqrvaite na tapiq video klip v vbox7 ima klip sre6tu klip na bmw vi6te go i togava hvalete bmw kalafi
  • 168 Glavniq

    0 0 Отговор
    quattro da no predi 98 godina sled tova stava elektronna sme6ka imal sum dosta koli taka che govorq ot opit purvata a6 3.0tdi 2008 vzeh minalata godina i kato se kefq i kato q bodnah v edna ki6a stoi na edno mqsto i si potuva kato titanik audi 90 2.3 benzin
  • 169 montior

    1 2 Отговор
    Tova klipche e napraveno za da ispukne.. ekstrata xDRIVE ... Zashto.. tq e unikalna po sebe si tochno s tova, che moje da isprati signal tochno na tova kolelo.. koeto ima shans.. da izbegne tochno tazi situaciq !!! No .. tuka veche se porajdat redica drugi vuprosi.. Zashtoto 4 matica.. e kato paqk.. tam obache se sluchva neshto mnogo po udivitelno .. zabelejete .. sistemata na mercedes benz.. po kakuv nachin zavurtq vsqko 1no ot svoite kolela.. INDIVIDUALNO !!! .. 1noto spira.. drugoto produljava da se vurti.. Az mislq che situaciqta.. ako e po razlichna.. da kajem.. v snqg.. no v odvratitelni usloviq... trudno shte moje da se razbere koq ot 3te marki.. e naistina dostoina.. za 1vo mqsto !! NO ne pocenqvam BMW.. kakto i AUDI... Prostu tozi primer e malko... podvejdasht.. tova imam vpredvid !!
  • 170 streetstep

    2 1 Отговор
    Тук на AUDI са оставили вкл. ESP а на BMW е изкл.
    За това прозиводителя е сложил копче за вкл. и изкл.
    В реални условия по Търновските баири и двете системи се справят по един и същ начин ;) Поздрави :)
  • 171 AUDI A8 2012

    3 1 Отговор
    http://vbox7.com/play:84f6da5979 ....И ДА НЕ ЧУВАМ ДЕТСКИ ГЛАСОВЕ ;)
  • 172 Turbo lover

    0 1 Отговор
    Незнам кое е вярно и кое не.Имам audi 200 turbo quattro 180hp 1985г. никога не съм имал грижи.
  • 173 цццц

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Евалата":

    тези паркетни тестове ги знаем.
    като се излезе в калта и снега bmw и mercedes
    драпат като котка на ламарина..:)))