1 Март, 2012 11:14 15 478 76

Subaru е най-добрата марка в САЩ

  • subaru-
  • toyota-
  • mazda-
  • honda

 

Авторитетното американско автомобилно издание Consumer Reports направи една интересна класация на най-добрите автомобилни производители, продаващи продукцията си в САЩ. В рейтинга са включени както американски, така и азиатски и европейски марки.
 
Самата класация се прави на база от два показателя - тест на автомобилите от журналисти на изданието и оценка за надеждността на колите, идваща от самите собственици. По време на изследването са тествани 275 модела, които в момента се продават в САЩ.
 
Интересното е, че явно американците не предпочитат марки и модели собствено производство, защото първото място в тази ранглиста се оглавява от японската марка Subaru. Това, с което печели продукцията на Fuji Heavy Industries е надеждността на автомобилите. Най-предпочитаните модели са Impreza, Legacy и Outback.
 
Още по-интересна става класацията на марките, подредени след победителя Subaru. Следващите три отново са японски. След Subaru янките предпочитат Mazda, Toyota и Honda. Автомобилите на концерна Chrysler пък заемат последното място в класацията.
 
Странно е и смъкването на марката Ford с цели пет места надолу. През миналата година "Синия овал" беше класиран на пето място, докато сега заема чак десето. Още нещо, доказващо надеждността на японските автомобили е факта, че в топ десет пет от автомобилите са с марка Toyota.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кофти

    18 0 Отговор
    Сега Професор-Ганьо пак ще почне да говори как всичко е нагласено и по-добри от Ваг и Мецедес няма на света :)))
  • 2 VR4 TT

    6 0 Отговор
    Not bad.
  • 3 МММ

    8 2 Отговор
    А такааа
    то като сложим , че първите 4 са японки и 5 от автомобилите са Toyota в топ 10 то в няй-лошия случат излиза, че според това проучване 9 от 10 в (топ 10) са японски а може и 10-те да се.
  • 4 монтьор

    15 0 Отговор
    Не са глупави янките. Знаят кои са най-надеждните автомобили, само българите или голяма част от тях си мислят, че немските кошове са най-добрите. Ама нека си ги карат, иначе ние в сервизите ще умрем от глад.
  • 5 nikito_blend

    10 1 Отговор
    Американците не са прости. Не случайно карат предимно Японски а не Немски автомобили.
  • 6 Гостенче

    6 0 Отговор
    От 22 години съм в САЩ и до сега съм сменил 12 коли. В началото все на старо и все американски за да е по ефтино, което ми струва много неприятности и пари и дори си загубих работата заради един шевролет. след 10 години опознаване на сервизите вече карам само Хонда на лизинг за по 2 години. Не че е по-добра и по-надеждна, а карам само нова кола и не мисля за поддръжката и. Хонда също се сглобява в САЩ. И в нея може да се намери фас от джойнт. Предпоследната я карах само 4 месеца и гръмна компютъра при пълна скорост на магистралата. Всичко угасна и имах късмет че не ме удари някой дрогиран черен брат отзад. Иначе обслужването е бързо и безотказно. След 4 часа бях пак в нова Хонда 2012, но това не ме прави по-щастлив вече. Икономическото робство продължава. Няма значение какво караш, все си плащаш и все повече.
  • 7 ами да!

    5 0 Отговор
    Слушайте човека и не се изказвайте неподготвени!
  • 8 КОШ

    1 2 Отговор
    Скъпи са им немските автомобили!
  • 9 Гостенче

    3 1 Отговор
    Още веднъж за марките. Не важно дали е японски или американски или немски автомобил, а с какъв пакет от услуги ти се предлага. Щом можеш да си купиш за 60 месеца без първоначална вноска или вземеш на лизинг за 24-36 месеца нов автомобил с ниска първоначална вноска и месечна вноска до 15% от брутната ти заплата, е това е твойта кола. Много скъпо и трудно се поддържа стар автомобил без гаранция.
  • 10 КОШ

    2 0 Отговор
    Абсолютно съм съгласен.
  • 11 унте

    1 4 Отговор
    Американците имат пари да поддържат субару , а вие?
  • 12 сивик

    4 0 Отговор
    ...от 8год.карам Хонда Сивик...да,все на старо, но!!!...за тези години смених четири Сивика,като при купуването съм сменял масла ремъци итн.резонните консумативи,карам ги по 2год.продавам я за почти същите пари и вземам друг Сивик и така,да,нямам кинти за нов,но Хонда си остава един доста надежден автомобил,дори и на 250-300хил.км...и при това вървящ,пъргав и едно от важните неща в бг...икономичен...а..и митовете за скъпа поддръжка ги забравете...
  • 13 Фен

    5 1 Отговор
    Намират се - за последните 2-3 години съм давал пари само за бензин и масло! :)
    Страхотна кола, моята е "Аутбек".
  • 14 Гостенче

    2 0 Отговор
    Важното е да имаш добър кредит. Заем ти се отпуска моментално. За нов автомобил е от 0.9% до 2.9% на година, в повечето случаи без първоначална вноска и месечна до $400-500 за автомобил от $20,000 до $30,000 за 36 до 60 месеца. Лизинга е покупка на една част от стойността на автомобила за определен срок от 2 или 3 години и с първоначална вноска от 2,3 или повече хиляди, а месечната вноска е около 60% от вноската за пълно закупуване, само докато е в пълна 100% гаранция на производителя, след което фирмата си го взима обратно и го продава като употребяван автомобил с изтекла гаранция. През целия период на лизинга(което е всъщност наемане) на автомобила, обслужването е за сметка на продавача. Масла, филтри,ремъци, всякакви ремонти, прегледи, центровки,миене и безплатно кафе докато чакаш в сервиза за около час на всеки 3,500 мили (5,000 км). Има ограничение на годишния пробег до 12,000 мили (19,200 км) и всяка миля над него се плаща от $0.10 до $0.25 според цената на автомобила. Задължителна пълна застраховка каско е включена в договора за лизинг. Нямаш грижа за нищо и всеки две или три години автоматически си го подновяваш и караш все нова кола според джоба си.
  • 15 Лесно ви е

    1 0 Отговор
    А у нас ти дерат кожата за някаква стара морга с 25% лихва на ужасни цени и без никаква гаранция. Чати няма. Ремонтите некачествени. Заплатите малки. Цялата работа е че американците имат здрава икономика и не поемат чужди проблеми, нито се кланят на араби и руснаци.
  • 16 Хонда

    1 0 Отговор
    У нас в Бг нямаш добри шансове за поддръжка дори на руска кола. Трябва ми масло 5W20 или 0W20, а ми предлагат някакво на Лукоил от варел без марка, което си е по ГОСТ МК30. Турски ремъци като макарони, Филтри - хърватски. Всичко менте, а цените космически.
  • 17 Име:

    8 0 Отговор
    Америка още от 70те години е главна дестинация за продажби на Субару. Нуждата от здрава, надеждна, икономична и проходима кола са я направили толкова попупярна в малките градчета и села, ферми и други места на които се налага да караш офроуд. Субарутата не се славят с много икономични мотори за нашите стандарти, но за американците с техните цени на петрола са си нищо. Подръжка ли? За 200 000км (нз дали са реални) и почти вече 20години само 1 сменена крушка за дългите светлини и четките на стартера, разби ра се произведено изцяло в Япония. Виждайки на какви неща е способна, как да не стана фен за цял живот?
  • 18 Да ама Не

    3 0 Отговор
    Най-популярни за последните две години са Хюндай и КИА с 10 годишна гаранция на производителя и 100,000 мили /160,000 км/ и с 25% по-ниски цени от всички други коли на американския пазар. И което е най-важното, всичките части си ги произвеждат те самите. Няма интегрирано производство с Китай, Мексико, Унгария и други. Така беше в Европа миналия век. Надежност, здравина, модерен дизайн и ниски цени с отличен сервиз. Това значи автомобил на 21 век.
  • 19 ъожг

    3 7 Отговор
    Единственото уникално на субару е 4по4 задвижването. Надеждността не е върхова, поддръжката е от най-скъпите. За всичко си има надеждна статистика.Не е нужно да си карал от всички марки по два три автомобила за да се произнесеш компетентно.
  • 20 АБВГ

    3 8 Отговор
    Субару е с двигател подобен на Фолксваген - подобрен 4 цилиндров боксер, но с водно охлаждане, което не е нищо особено. Наистина основното качество на автомобила е 4х4 задвижването, което е оценено като най-доброто в света. Най често дефектират цилиндровите глави от прегряване, в следствие на недобрата им охладителна система.

    Коментиран от #21

  • 21 Виктор Георгиев

    0 4 Отговор

    До коментар #20 от "АБВГ":

    @20 това, че Субару си слагат 4х4 задвижването на всички модели не означава, че е най-доброто в света. Кой го е оценил като най-доброто ? Наистина системите 4х4 на Субару са много добри, но най-добрите едва ли...

    @3 е по-голмяма глупост не бях чувал. Има класация по марка и класация по модел ама то трябва малко акъл за да се досетиш.

    Коментиран от #37

  • 22 optimista

    0 8 Отговор
    АБЕ КОЙ НОРМАЛЕН ЧОВЕК ЩЕ ПОВЯРВА ЧЕ СУБАРУ Е ТАЖИ МАРКА КОЛА И СТАВА ЗА НЕЩО Е ПО ГОЛЯМА ШЕГА НЕ СЪМ ЧУВАЛ ТОВА НЕ СТАВА ЗА НИЩО БОКЛУК С МНОГО ГОЛЯМО Б ИМА САМО ЕДНА МАРКА КОЛА КОЯТО Е НАЙ-ДОБРА И ТЯ Е МЕРЦЕДЕС

    Коментиран от #24, #25

  • 23 Ur4x4

    0 7 Отговор
    Американските класации трябва да не се вземат на сериозно,просто местното население е доста ограничено и заблудено.Иначе реално субару е невзрачен кенеф с прехвалено 4х4 и колкото и реклама и измислени класации да му правят нищо няма да променят.
  • 24 realista

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "optimista":

    @22 Kuf mercedes te goni tebe optimiste.Beshe niakoga kola,no izostanaha i gi otvia konkurenciqta.
  • 25 Станимир Христов

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "optimista":

    @22 ...ами то ти затова си се кръстил "ОПТИМИСТА"
  • 26 bibbo

    6 0 Отговор
    абе разбирачите , някога имали ли сте субару,че го коментирате? Не не е от най- красивите коли , и да турбилираните им мотори надуват главите с времето, ама са качествени все още, здрави и минават от всякаде, стойката в завой е уникална... здраво окачване и двигател.. толкова на тормоз устойчива кола имах преди години и тва беше една е36ца...
  • 27 ФЕН

    9 2 Отговор
    СУБАРУ - за който знае за какво става въпрос. А пък вие си карайте VW-четата, BMW-цата и MERCEDES-четата и не си хабете мозъчните клетки за тази велика марка, просто не я заслужавате.

    SUBARU FOREVER
  • 28 Иракли Иракли

    8 2 Отговор
    До №27 ФЕН
    Трябваше да бъдеш по-конкретен: СУБАРУ е производител на
    едни от най-добрите авиомотори в света.Наистина е велика марка!
  • 29 Гостенче

    5 0 Отговор
    Наистина е много добра марка. Конструкторите са взаимствали разбира се много от немските автомобили, но са усъвършенствали така всичко, че са надминали учителите си. Автомобилът е създаден да издържи на условия без нормален сервиз, липса на резервни части, лош климат, лоши пътища, ниско октаново гориво, некачествени масла и лошо отношение. С една дума работно муле,
  • 30 от незнаещ

    0 0 Отговор
    никога не съм карал субаро-ама се замислям наистина не знам нищо за марката а имам интерес-някой ще каже ли скъпи ли са за поддръжка чупят ли се и изобщо нека да се дадат компетентни мнения -харесва ми трибека и джиповите изпълнения

    Коментиран от #32

  • 31 oto

    0 7 Отговор
    До №30
    Ти си късметлия щом не си се занимавал със Субару и ако не искаш неприятности и ядове , зачеркни от списъка си тази марка.
  • 32 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "от незнаещ":

    @30 От Частите са наистина много скъпи... ама кфо ми пука като все още не ми се е налагало да си купувам части за него?!?!?! По тая логика за вас най-добрата кола е ладата щото частите й са по 2 лв? Ако искаш да разбереш що за коли са субару трябва да притежаваш такава. BTW влез в форума.(наистина уникален )
  • 33 незнаещ

    1 0 Отговор
    ото а стига бе-за какво става на въпрос-части скъпи ли чупи ли се.гледам че са на прилични цени и се двоумя между ХОНДА и тази марка дайте по конкретни + и - ако може де

    Коментиран от #34, #45

  • 34 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "незнаещ":

    @33 Зависи каква хонда. Субару са малко по-луксозни и комфортни (една класа по-нагоре, разбира се зависи от моделите). Най-големия плюс е че е изцяло произведена в Япония докато хондите в Б-я взеха да стават много английски.... Зимата ще се родиш. Че и лятото ако караш по-черни пътища калта не те притеснява. Добра возия, прилично пъргава. От 1.8 нагоре двигатели 1.6 му е малък на двойното предаване. Друг огромен + бавните скорости- дърпаш каравани, джипове, дървета, катериш без проблеми. НЕ се чупи и има скъпи части. Ремъците са скъпи и маслата щото повече дифове :). Филтрите са евтини. Минус - разхода на гориво 9/100 извънградско на повечето модели, зависи какви години и двигатели разбира се, автомат или ръчка, но горе долу толкова, все пак е перманентно 4х4 (освен по-старите от преди 90та те са 4WD и здрави като танкове). За друг минус не се сещам, малко са ниски за сериозен офроуд и но през изорана нива минаваш. Возят меко, тихо, стабилно в завойте заради ниския център на тежеста. И така нататъка. Не познавам бивш собственик на субару явно се пристрастяваме кфо да се прави....
  • 35 незнаещ

    0 0 Отговор
    намерих в американският сайт цени за части-www.parts.com-ето дано ви е от полза та за цените -предни накладки-105долара-задни 100долара-което според мен не е висока цена въпреки че за кадилак са 40-50 долара-спирачен диск 100долара-а това е за трибека-ако ви интересуват и други цени казвайте е сега ще ви ги проверя-живял съм в америка та се справям
  • 36 ото

    0 1 Отговор
    До№33
    Имай предвид че привържениците на Субару са фанатично предани на марката , така че се отнасяи критично към мненията им. Основен проблем - много скъпа поддръжка , части и консумативи трудно се намират и в повечето случаи се поръчват - доставка от месец нагоре. Двигателите имат склонност към прегряване - цялата гама . Голяма загуба на стойност при продажба. Ако твърдо си решил за Субару , вземи си само НОВ автомобил - Форестър или Аутбек .
  • 37 МММ

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Виктор Георгиев":

    @21 Викторчо
    ти си поредното доказателство във форума, че коментират хора които са погледнали снимките и клипчетата само и дават коментари.
    Препоръчвам ти да прочетеш цялата статия и да наблегнеш на последното изречение от нея а след това коментирай моето мнение.
  • 38 do #30

    0 1 Отговор
    ако не ти трябва за джип, вземи си Хонда Цивик. Гори 6/100 нискооктанов бензин. До 300,000 км. нямаш проблеми. Много пъргава и с предното предаване е много добра на мокър или заснежен път. И не ще да се чупи.
  • 39 анонимен

    1 1 Отговор
    Имах Субару Аутбак и едва се отървах. Взех го на 270,000 км. два пъти прегрявало и двете глави + изметнати. Понеже беше ремонтирано два пъти вече, купих две нови глави комплект с клапани и нови гарнитури, шлайфаха ми блока и ги лепнах. Смених водната помпа, радиатора, термостата и водните съединения. Всичко 3400 лв. Викам си сега имам автомобил за още 10 години. след 18 месеца познайте какво се случи. Пак прегря и пак ги изметна главите. Шлайфах ги, смених гарнитурите и я продадох на един мераклия. Затова сега не си пиша името.

    Коментиран от #40, #43, #54

  • 40 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "анонимен":

    @39 Това не доказва абсолютно нищо. Има коли има и поддържани коли има и т.н. Факт е че в Америка и Австралия се карат много субарута. То и главите на някой хора са по-прегрели и бая изметнати ама няма още измислен ремонт за тях.
  • 41 анонимен

    1 0 Отговор
    Може и така да е. Аз обаче нямам намерение повече да се доверявам на една марка. Парен каша духа.
  • 42 Клаус Лешке

    3 1 Отговор
    Американец да си... евтини коли, горивото без пари, заплатите високи............................. а това, че японските автомобили са най- качествени смятам, че и марсианците го знаят вече. Няма нужда от никакви световни класации вече.
  • 43 ВИП АМГ

    0 4 Отговор

    До коментар #39 от "анонимен":

    @39 normalno za subaru
  • 44 ВИП АМГ

    0 2 Отговор
    iaponsko ili toyota ili Honda.
  • 45 Prelude

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "незнаещ":

    @33 няма как да ти се отговори какво да вземеш като не знаем какво искаш от колата. Хонда и Субару са уникални по своему, по съвсем различен начин. Ако искаш ниски разходи - Хонда. Ако искаш висока проходимост - Субару. Ако искаш удоволствие - зависи какво те кефи. Едната марка залага на високи обороти, другата на турбо, спортните коли на едната доставят изключително удоволствие на хубав асвалтиран път, другата е несравнима по черни пътища.
  • 46 520 zender

    1 4 Отговор
    Каза го много точно-ако искаш ниски разходи вземи си хонда,ако искаш проходимост вземи си субару.Но не каза че ако искаш престиж трябва да си вземеш нещо германско.Дори не акцентирам на БМВ.Нищо лично-честита баба марта-повече здраве и километри с прелюда...

    Коментиран от #49

  • 47 незнаещия

    1 0 Отговор
    www.parts.com-за всички с екзотични и не екзотични автомобили сайт за части.благодаря за мненията за субаро ще послушам мнозинството-
  • 48 пак незнаещ

    0 0 Отговор
    а сайта си го запишете и го давайте на всички познати щото тук много лъжат с цените на частите.вътре има и чертежи на частите така че няма да се объркате-а аз ровнах за субаро и трябва да ви кажа че и за американците е скъпо-пример за кадилак носача е 70-80 долараа няма и как да го счупиш
  • 49 nikito_blend

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "520 zender":

    @46 Под престиж разбираш нещо немско. Аз пък разбирам Лексус, Инфинити, Акура. Човека се е насочил към Японското. Даже ако става въпрос за престиж от европа един Ягуар бие от всякъде немските марки. Лично мнение.
  • 50 Иванов

    1 0 Отговор
    Статия с цел леко промиване на читателските мозъци. Всеки нормален човек знае , че т.н. най-добра марка НЯМА! Има само личен вкус и предпочитания! Всеки харесва различни неща, според негови критерии.
  • 51 яао

    0 1 Отговор
    Никой не може да ме убеди, че евтините тънколамаринени и неудобни Субарута са по добри от Едно Бентли или Астон Мартин

    Коментиран от #52, #58

  • 52 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "яао":

    @51 По-добри са щото аз карам субару, а ти не караш нито астън нито бентли, а зимата ще те издухам ако ще и 600коня да имаш

    Коментиран от #53

  • 53 до 52

    0 1 Отговор

    До коментар #52 от "Име:":

    @52 Ауу как ме впечатли. Може да се "издухваш" само със плиткоумната ти суета. Никой не го е грижа за теб
  • 54 Клаус Лешке

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "анонимен":

    @39 Е ти добра кола си купил, вероятно на 270 хил. е била преди 500хил..От къде този мерак да реанимираш и възкресяваш скрап ?
  • 55 Клаус Лешке

    1 1 Отговор
    Пичове, не мога да ви разбера, как на на бялото казвате черно и пак се бутате тук с някакви немски аутсайдери? Не разбрахте ли, че на тази планета няма по- добри коли от японските?

    Коментиран от #57, #59

  • 56 Гост

    2 0 Отговор
    Американците винаги са разполагали с пари и имат обективно мнение за колите. В България се карат само дрънгели, но иначе всички са големи разбирачи.
    Като смените по 2-3 нови коли от различни марки, тогава може да плюете Субару и Тойота!
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Станимир Христов

    2 0 Отговор

    До коментар #51 от "яао":

    @51 ...абе приятелю това че сравняваш Субару със Астъм или Бентли говори само и единствено за това колко си ограничен. Аз съм почитател на Японските возила но НИКОГА няма да отрека нещо найстина добро като тези расови машини.
    П.С.-абе защо не сравниш Опел със Ферари или Ламбо

    Коментиран от #67

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 на гости

    0 0 Отговор
    малеее, като се сетя старите модели на субару колко отвратителни са на външен вид. и това при положение, че са били свидетели на продукцията на другите марки през същите години. сега лека полека оправят екстериора
  • 61 Клаус Лешке

    0 0 Отговор
    @57 Хубаво е че те развеселяват подобни тъжни за немското автомобилостроене факти. Имаш добро чувство за хумор. Поздравления!.... и на мен ми е смешно
  • 62 Росен

    1 0 Отговор
    Ти кой набор си ве? Знаеш ли навремето към 92-93г. като видях субару нито една немска кола неможеше да се мери с нея.
  • 63 Росен

    1 0 Отговор
    Браво Светославе кажи им че са ограничени , хахааа
  • 64 Росен

    1 0 Отговор
    откакто сам се качил на японска кола сам прогледал , по-вече никакви немски боклуци ама без изклучение само JAPAN
  • 65 AOLIOF

    1 1 Отговор
    Всеки знае, че японските автомобили са най- качествени.
  • 66 Клаус Лешке

    1 1 Отговор
    @65 И аз това им казвам, ама има 2-ма- 3-ма слепи и глухи тук, дето не възприемат и се самозалъгват.

    Коментиран от #68

  • 67 оажга

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Станимир Христов":

    @58 Разбира се , че сравнението ще е и с Бентли, Астон Мартин, Мерцедес, Волво, Форд, Ролс Ройс, Опел, Тойота... защото пише - НАЙ ДОБРАТА МАРКА (което означава сравнение от всички съществуващи марки, а не от даден клас)
  • 68 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Клаус Лешке":

    @66 ti si umopomrachen
  • 69 Prelude

    1 1 Отговор
    @ Зендер
    Поздрави и на теб колега, но няма как да се разберем за колите. И за теб здраве, пък дай боже някой ден да усетиш японското качество, ще ти промени и живота и мирогледа. Аз не ги разбирам така нещата, скъпата вещ не е направила никого човек, а и престижът е относително нещо - зависи чии очи те гледат. На мен колата ми е за лично удоволствие, от взаимодействието с нея! И допълнителен бонус в нашата страна на тарикати (дето с "престижните" коли всеки им дължи предимство), е че всеки ден някой от тях ми гледа задницата.
  • 70 520 zender

    2 0 Отговор
    Пич изобщо не мисля да споря-аргументирам се с бройки продадени автомобили-безпорен лидер в средния премиум е трета серия пред останалите си конкуренти-далеч съм от мисълта че лексус не е на ниво-карах лично такъв конкурент на трета серия-муден но солиден,тоест независимо че съм беемвист не бих го отказал като оферта примерно....Сега-за инфинити не ми се говори-прост не си заслужава-що-ми щото от 23 годи съществува-това за мен,ама за мен не е конкурент на бмв-лично мнение-вероятно не съм прав но пък имам мнение и го изразявам...Акура..стига ве-явно не е популярна тази хонда...от този саит разбрах че това е лъскава хонда.Пич,БМВ не се крие зад други абревиатури и там немзнам си кво а просто БМВ независимо за кой модел става на въпро независимо от това че аз лично не одобрявам политиката на БМВ.БМВ е премиум при всички модели-не се нуждае от имена като инфинити акура и ауди....просто БМВ..МЕН..Желая ти повече здраве със баба марта..
  • 71 520 zender

    2 0 Отговор
    Прелюд-Не мога да ти се сърдя-Лексус е балансирана машина-вероятно за практичните хора каквито по принцип са азиатците и можеби част от българите.БМВ не е балансирано-повтарям се-напротив-инстиктивно е-тоест за хора които не мислят понякога...щастлив съм че открих бмв-или по -скоро че успях да си позволя дори употребяван модел Е39.Приятно изкарване на можеби най-българския праздник-аз лично утре съм на шипка..
  • 72 българин

    0 1 Отговор
    Абсолютно безсмислена и невярна класация, пълна с противоречия. Не им се връзвайте на американците. Те нямат нищо общо с нас, европейците. Не може за една година да стават такива огромни промени. Това говори само едно - колко безумна и невярна е тая класация.
  • 73 нтгнт

    0 2 Отговор
    Тоя па със старата петица Е39 дето струва 3000 лева тръгнал да дава мнения коя кола каква била

    Коментиран от #74

  • 74 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "нтгнт":

    @73 e kvo mu e na BMW E 39 be.tozi model e mnogo zdrav i nadejden avtomobil.spomenal si sumata ot 3000lv a si zabravil tezi s face lifta koito sa dosta po skapi.ne che e skapa kola vse pak e model na godini no za parite koito struva e mnogo dobra mashina.ti poneje karash kola za 100bona i zatova mojesh da opliuvash vsichko i vsichki.
  • 75 Prelude

    1 0 Отговор
    Ок, каквото ти харесва да си го караш безаварийно, просто са ни различни вкусовете. Аз обичам адреналинови коли - прекомерният лукс, големите размери и нискооборотните тежки дизелови двигатели са фактори които пречат на един автомобил да бъде такъв. Хонда не се крие зад друга абревиатура, и не заблуждава никого. На офицялния сайт има линкове към всичко което се произвежда, вкл. Акура, и в Америка всеки го знае. Просто ти не си се интересувал. За останалата част от света доста модели на Акура се продават като Хонди, включително и най луксозната - Хонда Леджънд (Acura RL). Акура е резултат от маркетингово проучване на американския пазар. Хонда е много карана марка там, и има хора които искат качествени коли но да се различават от масите. Защо да не им се взимат парите? Хонда първа се сети за това, Лексъс и Инфинити се появиха впоследствие. Лично за мен, ако някой ден видя изгоден начин да карам Акура в БГ (RSX-S е страхотен автомобил), първото нещо което ще и се случи е свързано с емблемата.
  • 76 Prelude

    0 0 Отговор
    това беше към Зендер, макар че е ясно