5 Март, 2012 11:26 27 995 52

Кросоувър с разход 1.8 на 100 от VW

  • volkswagen-
  • cross coupe-
  • женева 2012

Модернизиран вариант на прототипа Cross Coupe са подготвили от Volkswagen за салона в Женева. Концептуалият кросоувър бе показан за първи път в края на миналия ноември в Токио.

Новата версия е оборудвана с хибридна силова установка със системна мощност 306 к.с. и може да се зарежда от битовата мрежа. Немците твърдят, че разходът в смесен цикъл на движение е 1.8 литра на 100 км пробег.

Cross Coupe разполага с дизелов двигател и два електромотора и изпвърля в атмосферата едва 46 г въглероден двуокис на километър. Концептуалият кросоувър развива 220 км/ч.

Сребристият прототип от Токио бе екипиран с бензинов агрегат с мощност 150 к.с., два електромотора за всяка от осите и седемстепенна преселективна трансмисия DSG с два съединителя. Максималната му скорост бе 201 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Артинизис Георгиев

    8 0 Отговор
    Силно се надявам това да не поредния замразен концепт на "Екологични-Хибридни" автомобили!И нека хората да не плюят ВФ защото това се отнася за всички Автомобилни компании не ми пука кой на каква кола е фен,за мен е важно да има такива коли които ни пазят екологията и ни пазят естествено и джоба ни!Искам чист въздух и да не плащам 3 лв за литър бензин.
  • 2 ML 320 CDI

    5 2 Отговор
    ЕТО ТОВА Е КОЛАТА А НЕ НЯКВИ СИ ФОРДОВЕ И ОПЕЛИ
  • 3 баби

    3 2 Отговор
    Тез пак изригнаха...
  • 4 333

    1 4 Отговор
    prav si,no te vzemat dosta pri pokupkata....da ne zabravqme 4e VW ima i arabi akcioneri ;) ina4e van6no ne mi haresva,samo vatre !
  • 5 fasa

    2 1 Отговор
    kolata e mnogo i ot van iot vatre no vse oshte e prototip nese znae nishto ina4e si zaslojava 306 kn 1.8 rashod
  • 6 Д-ра

    0 3 Отговор
    Това е нещо като кавър на инфинити :http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21322220242270271&f1=details , но все пак напъните продължават в правилната посока ... :)
  • 7 Nik4o

    3 0 Отговор
    Първо, държавата няма сметка, ако всички коли почнат да горят по 2/100 бензин или дизел, заради милиончетата, които прибира от акциза... Затова не ги слагат на масовите стандартни модели за ежедневна употреба, а на разни малкосериини прототипи. Инъче ще ги чакаме да дойдат на автоморгите, да си ги купим с удоволствие :)
  • 8 datakiller

    2 1 Отговор
    Nik4o nikoq korporaciq za koli ne q interesyva darjavata seki gleda kak da plasira svoq model kola i kak da q naprai po isku6ava6ta za bude6tiq sobstvenik petrola 6te prodalji da namalqva kolite do 10 godini 6te gorqt mejdo 0.5 do 2 litra na 100km i tva ne e izmislica a fact 6e ti praznqt djoba s toz petrol mnogo vreme predi da razbere6 kvo stava zamisli sa
  • 9 milev

    3 1 Отговор
    epa dobre ve4e znam oshte edna kola det sha vida na 10 ti
  • 10 Kobester

    3 0 Отговор
    Уникално. Отвън е красива, отвътре е направо уникална с това бяло, черно и червено. Прекрасно.
  • 11 Боби

    3 0 Отговор
    Браво! На всичко отгоре изглежда и добре...
  • 12 янко матов

    1 1 Отговор
    bravo
  • 13 гост

    5 0 Отговор
    Нечувано, невиждано! Браво!!!
  • 14 911

    2 0 Отговор
    Приветствам всеки модел в тая насока, но трябва масовост, а не по един модел на фирма.
    @2 - Освен да упражняваш "хейтърството", какво общо имат Форд и Опел с тая статия. Между другото като си повдигнал темата Опел продава кола с тази технология от година (друг е въпроса колко се купува), а новия Фюжън на Форд също ще излезе преди тази.
  • 15 nikito_blend

    0 2 Отговор
    Явно имам странен вкус понеже дизайна изобщо не ми допада, но това под капака звучи добре.
  • 16 диан

    1 2 Отговор
    да прототип
    японците правят тойота приус от 10 години тия сега прототип
    а на пазара след още 10 години
    ако изобщо излезе
  • 17 Путин

    1 0 Отговор
    Вижте в съседната статия съдбата на Volt и Ampera. Помислете и защо Тойота почна разработка на малки мотори с турбини. Също така се замислете, защо никой в света не купува електрички, а това са главно някакви правителствени организации. Причините да не караме електромобили или техните деривати са много. На първо място е голямата първоначална цена. След това убийствената цена на тока и недостатъчната икономия на гориво. Не на последно място е и остатъчната стойност. Такава почти нямат батериите. Просто ги хвърляш в един момент, а те струват колкото половин автомобил кажи речи. Няма да я бъде тая в близките 10 години, дори изкуствено правителствата да принудят производителите да намалят CO2 емисиите. Видя се, че много по-ефективни в това отношение са ДВГ. Сериозен минус е ограничението в нефта на планетата, но споко - дори първият дизелов мотор на Дизел e работел с биогориво.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Волтов

    1 1 Отговор
    Путин, причината за да не се карат електромобили е само само една - политическа, която обслужва свръхмощен икономически интерес. И това е така вече един век! Всички останали мотиви са бла-бла! Инфо има достатъчно по темата, който иска да чете! Между другото цената на тока е в пъти под тая на бензина.
  • 20 Путин

    2 1 Отговор
    Добре, Волтов. искам да те попитам нещо. Купувал ли си кола? Ако си купувал, каква - нова или на старо? И ако е на старо, защо? По-ниски разходи или просто причината е да си угодиш с по-голяма? Задавам ти тия въпроси, защото и ние, дето купуваме отвреме на време нови автомобили, си ги задаваме. И когато се сравнят разходите за един електромобил и един обикновен, както показва и опитът в целия свят, везните винаги накланят в една посока - ДВГ. Дори там нишката е много тънка и зависи от съвсем дребни неща - дизел, бензин или някакво алтернативно гориво. Всеки си прави преценка и прави това, което сметне за добре. Долу горе, разходите за дизелов и бензинов автомобил са еднакви. Има съвсем леки нюанси, зависещи най-вече от начина на експлоатация. Електромобилът или хибридът, трудно могат да се мерят по икономическа изгода с ДВГ автомобилите. И тук причината не са правителствата, защото въпреки гръмките пропаганди, в Германия за миналата година има продадени около 2000 електромобила при над 3 милиона общи продажби, а Волт е продаден в едва 7700 екземпляра по целия свят. Въпреки големите акценти по изложенията, пак никой на запад не купува електромобили или хибриди. Изключение донякъде е само Япония, но там електроенергията се произвежда евтино от ядрени централи. В Европа как ще я караме без ядрени централи, ако примерно се пръкнат 300 милиона електромобила, харчещи по 20 киловатчаса ел.енергия на 100 км? Я да направим една сметка. При среден пробег 15000 км годишно, това прави около 100 000 мегавата необходими мощности допълнително към сегашните. Ако го приравним към сегашен 1000 мегаватов блок на ядрена ел.централа, означава, че ще ни трябват още 100 енергоблока, за да захранят тия автомобили!!! А ако се откажем и от ядрената енергия, какво правим с вятърните мелници? Ама вие хвърчите в небесата!
  • 21 аздс

    1 1 Отговор
    Пич ако искаш да дишаш чист въздух карай колело,тока главно идва от ТЕЦ, а те си замърсяват,и освен това к.п.д им е ниско макс(40 %) и за да караш ти 220 к.с кола на ток тези централи ще са замърсили природата много повече (защото от гориво за да стане ток си има загуби),отколкото ако караш 220 к.с дизел
  • 22 Bobi

    2 0 Отговор
    Нека не се лъжем , че ние хората толкова много замърсяваме природата . Доказано е , че ние допринасяме за едва 2% замърсяване , което руши озоновия слой . Останалите 98% са от пожарите в горите и вулканите . Целта на електомобилите е друга . Това е намаляващите залежи от петрол или по-точно лесно достъпните залежи . За това и цената на горивата се вдига . Залежи има много , но скъпи за извличане . Ако толкова много замърсявахме природата , първо щяха да закрият ТЕЦ-овете .
    Ако този проект на VW е икономически изгоден за потребителите ще се купува , ако не е , няма !

    Коментиран от #28

  • 23 Ценител

    0 0 Отговор
    Относно многообещаващите данни, немците имат следната поговорка: Хартията е търпелива, понася всичко да й се напише!
  • 24 ВИП АМГ

    0 3 Отговор
    smeshnicite ot VAG praviat jalki opiti da napraviat neshto koeto drugi proizvoditeli veche imat za otjivelica
  • 25 ха ха

    0 0 Отговор
    КПД на дизела е не повече от 40%.На бензина 33. За да извлечеш нефта и да го трянспортираш и преработиш също замърсяваш и използваш енергия.КПД на цялата тази простотия с нефта е около 20%.Така че даже от ТЕЦ замърсяването е по малко.
    А 220 коня електромотор замърсява много по малко от дизел това е сигурно.
  • 26 Путин

    0 0 Отговор
    Замърсява по-малко, така е. Това е полезно в центъра на големия град. От друга страна, трябват нови енергомощности. Те никак не са малко, ако се приеме, че нефтът свърши в един момент. Не може да добиваме всичко от вятъра, слънцето и водата. Съгласен съм на електрификация, но нека построим модерни ядрени централи, които да не замърсяват природата. Видя се обаче какво стана в Япония. Една централа и...Видя се какво стана и в Чернобил. Дори това да са изключения и технологиите сега да са напреднали много, едно е да имаме 10 ядрени централи, друго е 50. Вероятността за аварии става много по-голяма, а това тия, дето викат за електромобилите, не биха позволили. Тогава откъде добиваме тая енергия? Ще накичим полята си с вятърни мелници? Не, благодаря. Разстройва ми се нервната система от тия пернати. Ако не сте гледали "Матрицата", гледайте я. Точно на нея ще заприличаме с тия вятърни мелачки.
  • 27 Nice

    0 0 Отговор
    Супер е
  • 28 Петко Косев

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "Bobi":

    @22 Говориш пълни глупости....Човека е най-големия замърсител на природара и това няма нужда от ДОКАЗВАНЕ........Всичко друго в природара се самовъзтановява....А колкото до немците ...еми колкото и да не ни се иска да го признаем...бива си ги :)
  • 29 kkk

    2 0 Отговор
    Електромобилите нямат бъдеще- прекалено много нови проблеми се появяват с тях. Тока- от де ще се земе толкоз ток да се зареждат-цената му ще хвръкне в небето. Скъпи са. Батериите- колко ще изкарат? Ипосле кво ги правим? Ще заринем планетата с нови боклуци.Прочетете в гугъл за тойота приус- оказва се че процеса на производство и експлоатация на тази кола е доста по замърсяващ от на обикновенна бензинова кола.
  • 30 Путин

    0 0 Отговор
    Ами няма как, произвеждайки енергията си от ТЕЦ-ове, да правим каквото и да е екологично нещо. Иначе имаме перпетум мобиле или вечен двигател. Значи, от нищо правим нещо. Няма как да стане. За да се получи нещо, трябва и енергията да идва от нищото. А това нищо на тоя етап е Слънцето, вятъра и силата на водата. Пак си направете изчисленията и вижте, колко енергия ще ни трябва от тия източници. Иначе говорим празни приказки и правим PR акции. Но откъдето и да го погледнеш, КПД-то е много ниско. При всяко действие, ние изразходваме добитата енергия и загряваме околната среда. Единствената ни полза от електромобилите ще е тая, че преместваме част от замърсяването извън населените места. И това е нещо. Открит обаче остава въпроса за цената на всичко това. Алтернативната енергия е много по-скъпа. Колкото и да се напъваме, ще трябва да се примирим с високата цена. И да, след като направим още 100 енергоблока и почнем да харчим като за световно ток, ще ни дърпат шалтера когато си искат. Тоя път няма шейховете да ни правят к.ркапан, а енергийната мафия. Кой може, да се урежда докато е време. После ще гоните Михаля.
  • 31 333333

    1 0 Отговор
    До Путин,
    самозалъгваш се! Истината е , че електрическите автомобили - двигатели са много по - ефективни и дават по добра възможност за управление. Проблема е само финансов, а може би хората не сме готови да изминаваме 100 км 2-3 лв.- не е ясен ефекта от такава цена. В допълнение бих казал , че умишлено се спъва развитието на технологиите при батериите. Някъде четох , че над 90% от патентите в тази област са притежание на автомобилните компании.
  • 32 Путин

    1 0 Отговор
    Добре де, самозалъгвам се. Ти като не се самозалъгваш кажи, как от нищото ще получиш нещо? Ами човек, има си физични закони. Ти ми говориш за трета световна война, как нямало да унищожи света. Вярно, че КПД се вдига, но колко аджаба ще се вдигне? И 100 % да стане, пак трябва енергия. А за са се произведе тая чиста енергия, трбват милиони квадратни километри слънчеви панели, вятърни мелници и хиляди ВеЦ. Е, ти в двора си ще сложиш ли такова чудо, вместо да посадиш едно дърво с ябълки? Лично аз не.
  • 33 1/2

    0 0 Отговор
    Очаквах Тигуан-а да премине в нещо подобно. Наистина изглежда хубаво. Дано да се вложи истинския немски консерватизъм при здравината на окачване, че последните десетина години и те правят някакви аланкат работи.
  • 34 до путин

    0 0 Отговор
    разбрах ти позицията против електричките, само не разбрах дали си се подвел по пропагандната машина на противниците на електромобила или си част от нея заради някакъв личен интерес, защото пишеш неверни неща и абсурдни цифри, а и псевдонима ти е символ на петролен интерес
  • 35 петр

    1 1 Отговор
    колата е супер ,немско качество просто казано да живее VW
  • 36 до Путин

    0 0 Отговор
    Ти си откровенно глупав! Дърветата и ветрогенератора и/или слънчеви панели не са взаймноизключващи се понятия.Обеснявай на някое малко дете как извличането на петрола и докарването му до твойта кола от хиляди километри,която има КПД директно към колелата не повече от 20%, е по ефективно от 5 киловата слънчеви панели за 2000$ на къщата и електрически двигател с КПД над 90%.За батерийте на ел.колите искам да кажа,че дори с всичките си спънки са достатъчно добри в момента и имат живот до 10г или до 5000 зареждания.Не се прави на голям физик,защото и други хора са ходили на училище и то специализирано.Все пак ще ти обесня,че 1 голямо съоръжение е винаги по-ефективно от много малки със същият капацитет.В най-лошият случай е МНОГО по-ефективно да произвеждаме ток от нефт и да го употребяваме директно за ел задвижване.Моля ти се,спри да пишеш глупости и да заблуждаваш хората,които не са имали време/желание да разучат материята.
  • 37 Путин

    0 0 Отговор
    Цифрите не са абсурдни, а истински. В крайна сметка ако нещо е ефективно и добро, то се купува и без пропаганда. Само, че какво имаме? Постоянна пропаганда по целия свят в полза на ел.мобилите и хибридите, а покупките клонят към нула. Заводи затварят само няколко месеца след пускането им. Дори да греша някъде, то хората по света не грешат, след като дори с подкрепа на правителства, огромни парични отстъпки, облекчени данъци и така нататък, не купуват. Аз просто попитах защо? Иначе пак да повторя. 40 км на ден среден пробег около 8 киловатчаса изразходвана електроенергия на автомобил, ако приемем, че изразходва по 20 kWh на 100 км. Ако на човек от населението в Европа се падат по 400-500 автомобила, то на 1 ммилиард население, това са 400-500 милиона автомобила. Аз ги слагам 300 милиона, защото скоро не съм гледал статистика за населението в цяла Европа. Е, 300 000 000 автомобила по 40 км средно на ден пробег по 8 kWh колко прави? 2 400 000 000 кWh или 2 400 000 MWh електроенергия на ден. Разделено на 24 часа, колко прави? Ами 100 000 MWh, което ще рече, 100 енергоблока от рода на тия в Козлодуй. Кое не ви е ясно? И айде сега обяснете, как ще произведете тая енергия от вятър, Слънце или вода. Добре, да кажем, че всеки ще си монтира на покрива панели. Ако си на село, става. Ама в един голям жилищен блок? Само домоуправителя ли ще зарежда безплатно, ако може да се нарече безплатна тая скъпа енергия? Да допуснем, че все пак имаме капацитета и възможностите да направим подобни електроцентрали. Ами те пари струват и то много повече сравнено с ядрената енергия. И какво се получава? Бензина 3 лева, а тока? Ако всичко беше на шест, отдавна тия електрички да са заменили обикновените ДВГ. И не ми развивайте теории за конспирации, дето арабите не давали, щото имали нефт и искали да го продадат, а политиците били с тях, искали да водят войни за това черно злато, та затова и не позволявали електричеството да навлезе масово. Смешни сте. Сори, за израза, ама почнахте с обидите, след като нямате никакви аргументи в полза на електромобилите.
  • 38 Путин

    0 0 Отговор
    Малка корекция за броя на автомобилите в европа. Имах предвид 400-500 автомобила на 1000 човека, а не на един, както съм написал.
  • 39 gosho

    0 0 Отговор
    тее са тъпи вместо да го пуснат тоя голф с газ(пропан) само на газ да си върви с един обикновен изпарител ловато и най-обикновена бутилка,много по green e от дизелова кола,по-евтино е,по-познато е,а и не ти скапва толкова колата.Определено ме кефи на външен вид! Може да не съм фен на марката,но този дизайн ме заинтригува.Да пуснат една такава както аз съм я описал за около 12хил нова,ставам голфаджия иначе електрическия двигател в кола още само по голф игрищата го има колите са само със двигатели с вътрешно горене,засега няма толкова добре измислен на ток,колкото и жалко да е.
  • 40 до путин

    0 0 Отговор
    Какви са тия мащаби в които смяташ с 10 цифри за да изглежда по внушително ли?
    За България (информация от FullCharger България):
    „Електрическият автомобил за всеки 150 km потребява 22 KWh електричество. При пробег от 25.000 km, годишното потреблението е ~ 3.7MWh. Ако по улиците се движат:
    10.000 електромобила, общ годишен разход 37 GWh.
    100.000 електромобила, общ годишен разход 370 GWh.
    1.000.000 електромобила, общ годишен разход 3.700 GWh.
    Брутно вътрешно потребление на електрическа енергия за 2010 г. е 36 253 GWh, от които 4 333 GWh са произведена ЗЕЛЕНА ЕНЕРГИЯ”. *
    *Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, Дирекция “Енергийна ефективност и опазване на околната среда”
    И това не е капацитета на енергийната система, защото има и износ и много не усвоени възможности, но имаш ли представа колко енергия се пилее в БГ и колко ни е енергийната ефективност на производството и бита, колко енергия може да се спести от наличната? За вредата и мръсотията да не говорим, защото към ДВГ може да се прибавят още една камара вредни разходи като например съсипаното здраве на милиони жители по градовете и финансовата равностойност на леченията им или инвалидизацията им. А ми милионите тонове мосло които се леят (или изгаря) заради ДВГ. Темата е голяма, истината се знае, манипулациите на заинтересованите противници също. Всеки сам решава от коя страна да застане, но нека да е с разум! Ако ДВГ е разума на човечеството......
  • 41 Синтез

    0 0 Отговор
    Решението на проблема е в електрическите коли. Но как да произведем екологично чисто достатъчни количества ток, и пак на сравнително ниска цена ? Решението на този проблем е ITER. За съжаление нещата там се точат отчайващо бавно. И все пак това е окончателното решение.
  • 42 Путин

    0 0 Отговор
    Смяташ за 10 000 автомобила. Аз смятам за всички, защото рано или късно ще свърши нефта. Вземам данните си от Ауто Билд. Все пак, хората тестват автомобили, а не правят PR акции. Ето и една статия, която намерих сега. Отнася се до малкия Citroen C-Zero. За разхода на 100 км дават следните данни - в града - 14.2 кВтч/121 км, магистрала - 32.45 кВтч/53 км пробег. Според цените на електроенергия в Германия ( тук няма как да не ги стигнем някога), разходите на 100 км в първия случай са 3.13 евро, а във втория 7.14 евро на 100 км. За подобен Hyundai i10 с бензинов мотор пробегът е много по-голям, както и разходите за бензин. В крайна сметка обаче, ако се сметнат цената, данъците, застраховките, поддръжката, разходите за гориво/електроенергия и остатъчната стойност се получава, че на C-ZERO са нужни 0.82 евро на километър, докато на i10 - 0.40 евро. Тук става въпрос за малък електромобил с ниска мощност ( 67 к.с.) и малък пробег ( до 150 км според производителя). А ако направим и големите лимузини с електричество, какво ще стане с разхода на електроенергия? Ето и още малко охлаждане на ентусиазма - климатик, отопление, фарове, вентилатор, чистачки...всичко това стопява и без това малкия пробег. Макар и при ДВГ автомобила да е така, това не се усеща в такава степен. Според Ауто Билд, включените за няколко минути фарове и чистачки струват 10 километра пробег. Просто на тоя етап електромобилът няма шанс още повече, ако енергията се произвежда от ТЕЦ. Ауто Билд казват и следното:
    "Другият недостатък е, че електромобилът се движи без вредни емисии само, ако електроенергията е произведена от Слънцето, вятъра или водата. В останалите случаи намалението на замърсяването на околната среда е само частично. Защото каква е ползата от движение с нулеви емисии на CO2 из града, когато наблизо пушат комините на голяма ТЕЦ, работеща с въглища?"

    И един последен въпрос. Някой да е виждал ТЕЦ, построен на такова място, че да не замърсява голям град? Сещам се за ТЕЦ Варна и Девня. Който е живял в тоя град, няма как да не е усетил лютивата миризма, идваща от промишлената зона рано сутрин. Видял съм се в чудо. Затварял съм прозорци и врати през лятото само и само да имам въздух за дишане. Не, благодаря, ако тия електромобили предизвикат натоварване на ТЕЦ-овете ни.
  • 43 до путин

    0 0 Отговор
    фактите от днес ги проектираш напред в бъдещето, е ми няма да ти се вържат нещата. Сегашната транспортна система с ДВГ да не би да е заместила конския впряг за 1 месец? Не, изграждана и е усъвършенствана десетилетия - добив, преработка, дистрибуция, гъстота на бензиностанции, разход на гориво и т.н. и т.н.). Защо реши че ел. колите и всички свързано с тях трябва да стане от днес за утре. Хайде стига вече!
  • 44 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    VAG e koncern koito balva klozeti.nese lajete.
  • 45 симеон

    0 0 Отговор
    какво смятате колко ви струва тока колко ви е колата тук се говори че е хибрид значи има дизелов агрегат който задвижвайки колата произвежда енергията и за батериите да не говорим за системата за зареждане от кинетична енергия и така ви се казва че тази кола като свършат батериите не спира защото има источник на енергия и е изчислено че е по добре да ползуваш дизеловия агрегат за производство на на ел енергия от колкото да се движиш на дизел пример са и парните влакове вече ги няма защото е по лесно от въглищата тецовете да правят ток а по релсите да се движат електрички тоа е будещето аз в къщи съм си направил един алтернатор от пасат задвижван от малко поточе зарежда акумолатор и към него е свързан преобразувател 1500 вата и така като изключа бойлера всичко си ми работи без пари а лятото ползвам слънчев бойлер итака разхода ми е на 0 не подценявайте алтернативните източници и се опитайте да сте по автономни защото зависимостта от ерпетата ще погуби българина
  • 46 гхйкл

    1 0 Отговор
    Немците твърдят, че разходът в смесен цикъл на движение е 1.8 литра на 100 км пробег.
    Немците лъжат най-нагло.1,8л ама масло
  • 47 факт

    0 0 Отговор
    Путин не четеш ли? Ако утре в БГ тръгнат 1 млн. автомобила разхода за година ще бъде 3 700 GWh. А производената зелена енергия за 1 година е над 4 000 GWh и то сега, а производството и оттук нататък непрекъснато ще нараства. Колкото и да се инатите процес е започнал и е необратим!
  • 48 Путин

    0 0 Отговор
    Ех, вчера търсих тестове на електромобили в старите броеве на Ауто Билд и намерих набързо тоя на C-Zero отпреди една година. Всъщност, имало и пресен пресен на Рено Fluence ( така ли се пишеше?) Та Ауто Билд са получили средно 30 kWh на 100 км, а тая кола е малко под 100 коня. Аз ги сметнах за 20 kWh средно и 15000 км на година, но истината ще е доста по-сурова явно, защото малко от нас ще карат автомобили под 100 к.с. Няма какво да ми правят разни PR акции тия. Учили сме, имаме акъл в главата и може да смятаме. Това е положението.
  • 49 Путин

    0 0 Отговор
    И още нещо. Обвиняваш ме, че не смятам на парче, а на калъп. Така е. Ама аз сметнах и на парче - i10 има 0.40 евро разходи на 100 км на тоя етап, докато Citroen C-Zero 0,82 евро на 100 км. Освен всичко разполага с 5 пъти по-малък пробег и на всичко отгоре, те е страх да пуснеш чистачките, та да не закъсаш. Не си го измислям. Има хора, които са се заели с тая задача - да тестват в реална обстановка, а не според измислените тестове на стенд, които изкарват че едва ли не сме измислили перпетум мобиле.
  • 50 до путин - последно

    0 0 Отговор
    Странно (меко казано) изглеждат хората, които се противопоставят на един процес който е неизбежен. Но нищо ново не се случва, защото досега в историята при реализирането на всяка новост винаги е имало съпротиви и винаги е било пълно с „експерти” с „железни” мотиви, които са обяснявали защо няма да я бъде . Примери безброй, но най-близо до темата е парна машина-ДВГ. Сега е наред ДВГ-Електромотор. Времето вече е отсъдило, но не всеки го вижда.
  • 51 симеон

    0 0 Отговор
    накрая всички стигаме да извода че е по добре от петрола да правим ел енергия и поради напредналите технологии да се движим да се топлим и да живеем по добре на ток от колкото на бензин спомнете си само как преди всеки си имаше пека на нафта в дома си сега горят нафтата в тежа и ни продават топлото на 10 пъти по високи цени от колкото тогава излизаше да се топлиш сам с нафта в къщи
    хора правете ток от каквото намерите за по евтино и търсете нови технологии за да вкарате в употреба киловатите
  • 52 666

    0 0 Отговор
    Тестът е правен от Шипка до Казанлък.