Модернизиран вариант на прототипа Cross Coupe са подготвили от Volkswagen за салона в Женева. Концептуалият кросоувър бе показан за първи път в края на миналия ноември в Токио.
Новата версия е оборудвана с хибридна силова установка със системна мощност 306 к.с. и може да се зарежда от битовата мрежа. Немците твърдят, че разходът в смесен цикъл на движение е 1.8 литра на 100 км пробег.
Cross Coupe разполага с дизелов двигател и два електромотора и изпвърля в атмосферата едва 46 г въглероден двуокис на километър. Концептуалият кросоувър развива 220 км/ч.
Сребристият прототип от Токио бе екипиран с бензинов агрегат с мощност 150 к.с., два електромотора за всяка от осите и седемстепенна преселективна трансмисия DSG с два съединителя. Максималната му скорост бе 201 км/ч.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Артинизис Георгиев
11:43 05.03.2012
2 ML 320 CDI
11:51 05.03.2012
3 баби
12:17 05.03.2012
4 333
12:39 05.03.2012
5 fasa
13:27 05.03.2012
6 Д-ра
14:19 05.03.2012
7 Nik4o
14:25 05.03.2012
8 datakiller
14:45 05.03.2012
9 milev
14:47 05.03.2012
10 Kobester
15:08 05.03.2012
11 Боби
15:22 05.03.2012
12 янко матов
15:41 05.03.2012
13 гост
16:07 05.03.2012
14 911
@2 - Освен да упражняваш "хейтърството", какво общо имат Форд и Опел с тая статия. Между другото като си повдигнал темата Опел продава кола с тази технология от година (друг е въпроса колко се купува), а новия Фюжън на Форд също ще излезе преди тази.
16:13 05.03.2012
15 nikito_blend
17:24 05.03.2012
16 диан
японците правят тойота приус от 10 години тия сега прототип
а на пазара след още 10 години
ако изобщо излезе
17:47 05.03.2012
17 Путин
17:49 05.03.2012
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Волтов
18:08 05.03.2012
20 Путин
18:35 05.03.2012
21 аздс
18:35 05.03.2012
22 Bobi
Ако този проект на VW е икономически изгоден за потребителите ще се купува , ако не е , няма !
Коментиран от #28
19:05 05.03.2012
23 Ценител
20:15 05.03.2012
24 ВИП АМГ
20:37 05.03.2012
25 ха ха
А 220 коня електромотор замърсява много по малко от дизел това е сигурно.
20:40 05.03.2012
26 Путин
21:04 05.03.2012
27 Nice
21:51 05.03.2012
28 Петко Косев
До коментар #22 от "Bobi":
@22 Говориш пълни глупости....Човека е най-големия замърсител на природара и това няма нужда от ДОКАЗВАНЕ........Всичко друго в природара се самовъзтановява....А колкото до немците ...еми колкото и да не ни се иска да го признаем...бива си ги :)22:39 05.03.2012
29 kkk
22:58 05.03.2012
30 Путин
23:20 05.03.2012
31 333333
самозалъгваш се! Истината е , че електрическите автомобили - двигатели са много по - ефективни и дават по добра възможност за управление. Проблема е само финансов, а може би хората не сме готови да изминаваме 100 км 2-3 лв.- не е ясен ефекта от такава цена. В допълнение бих казал , че умишлено се спъва развитието на технологиите при батериите. Някъде четох , че над 90% от патентите в тази област са притежание на автомобилните компании.
01:28 06.03.2012
32 Путин
06:41 06.03.2012
33 1/2
11:32 06.03.2012
34 до путин
13:27 06.03.2012
35 петр
13:53 06.03.2012
36 до Путин
15:31 06.03.2012
37 Путин
16:08 06.03.2012
38 Путин
16:09 06.03.2012
39 gosho
18:51 06.03.2012
40 до путин
За България (информация от FullCharger България):
„Електрическият автомобил за всеки 150 km потребява 22 KWh електричество. При пробег от 25.000 km, годишното потреблението е ~ 3.7MWh. Ако по улиците се движат:
10.000 електромобила, общ годишен разход 37 GWh.
100.000 електромобила, общ годишен разход 370 GWh.
1.000.000 електромобила, общ годишен разход 3.700 GWh.
Брутно вътрешно потребление на електрическа енергия за 2010 г. е 36 253 GWh, от които 4 333 GWh са произведена ЗЕЛЕНА ЕНЕРГИЯ”. *
*Министерство на икономиката, енергетиката и туризма, Дирекция “Енергийна ефективност и опазване на околната среда”
И това не е капацитета на енергийната система, защото има и износ и много не усвоени възможности, но имаш ли представа колко енергия се пилее в БГ и колко ни е енергийната ефективност на производството и бита, колко енергия може да се спести от наличната? За вредата и мръсотията да не говорим, защото към ДВГ може да се прибавят още една камара вредни разходи като например съсипаното здраве на милиони жители по градовете и финансовата равностойност на леченията им или инвалидизацията им. А ми милионите тонове мосло които се леят (или изгаря) заради ДВГ. Темата е голяма, истината се знае, манипулациите на заинтересованите противници също. Всеки сам решава от коя страна да застане, но нека да е с разум! Ако ДВГ е разума на човечеството......
19:06 06.03.2012
41 Синтез
20:05 06.03.2012
42 Путин
"Другият недостатък е, че електромобилът се движи без вредни емисии само, ако електроенергията е произведена от Слънцето, вятъра или водата. В останалите случаи намалението на замърсяването на околната среда е само частично. Защото каква е ползата от движение с нулеви емисии на CO2 из града, когато наблизо пушат комините на голяма ТЕЦ, работеща с въглища?"
И един последен въпрос. Някой да е виждал ТЕЦ, построен на такова място, че да не замърсява голям град? Сещам се за ТЕЦ Варна и Девня. Който е живял в тоя град, няма как да не е усетил лютивата миризма, идваща от промишлената зона рано сутрин. Видял съм се в чудо. Затварял съм прозорци и врати през лятото само и само да имам въздух за дишане. Не, благодаря, ако тия електромобили предизвикат натоварване на ТЕЦ-овете ни.
21:18 06.03.2012
43 до путин
22:56 06.03.2012
44 ВИП АМГ
23:21 06.03.2012
45 симеон
23:44 06.03.2012
46 гхйкл
Немците лъжат най-нагло.1,8л ама масло
10:03 07.03.2012
47 факт
11:50 07.03.2012
48 Путин
14:52 07.03.2012
49 Путин
14:56 07.03.2012
50 до путин - последно
17:44 07.03.2012
51 симеон
хора правете ток от каквото намерите за по евтино и търсете нови технологии за да вкарате в употреба киловатите
23:11 08.03.2012
52 666
21:48 10.03.2012