15 Март, 2012 11:09 10 116 59

И Путин си пада по Honda NSX

  • путин-
  • honda-
  • nsx-
  • ретро

Владимир Путин е добре известен с безграничния си набор от дарби. През годините новият-стар президент на Русия се е превъплъщавал в какви ли не героични роли като се започне с шофирането на болид от Формула 1, мине се през спускането с батискаф в Байкалското езеро и се стигне до волна езда на Harley-Davidson в компанията на банда рокери.

Путин отдавна има по-специално отношение към автомобилите. Тази снимка, направена през 1993 г., показва как бившият агент на КГБ и новоизлюпен петербургски администратор оглежда критично новата Honda NSX.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    1 6 Отговор
    А аз си падам по Путин.Ще го повозя на Микрата и ще идем у нас на по кафе
  • 2 Дошо

    1 6 Отговор
    И после ще настъпам ГТР-а и ще му дигам 100за 3 секунди и 300 за 7.

    Коментиран от #27

  • 3 Име:

    3 0 Отговор

    Коментиран от #4

  • 4 Коко Мартинов

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Име:":

    @3 Този клип е показно как трябва да се кара.
  • 5 D-ra

    2 1 Отговор
    Разбира се , че ще гледа Хонда , няма да гледа немско ...
  • 6 Дошо

    3 0 Отговор
    Клипа е уникален и се вижда какво може тази кола в ръцете на професионалист.Много ме кефи как на 4-та и 5-та предавка километража и оборотомера се движат заедно.Направо тия кадри ми напиват душата

    Коментиран от #8

  • 7 путиница

    1 3 Отговор
    И путин си пада по боклука на боклуците,типично за него! А прическата му е стил телешки език!
  • 8 дошо ме дразни

    0 2 Отговор

    До коментар #6 от "Дошо":

    @6 с какво ти "напиват душата"??? Някои хора като искат да се изкарат умни, използвайки сложни думи, така се омотават, че стават смешни меко казано.
  • 9 Име:

    1 0 Отговор
  • 10 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Много глупава статия!
  • 11 Богдан Николов

    0 4 Отговор
    вчера явно модераторите са видяли в темата на М6 ,че много е хвалат и са я сложили любителите на японските да се по кефят малко
  • 12 Дошо

    1 0 Отговор
    Дразни се бе не ми пречиш

    Напиват душата - метафора бе.Като не возприемаш к'во се пънеш да се заяждаш?

    Коментиран от #17

  • 13 Атанас Велики

    1 4 Отговор
    Снимали са путин до умрялата хонда и вече айде - и той бил фен... Тая кола беше търговски провал! Само връзката и със Сена значи нещо... иначе е умряло куче!
  • 14 Дошо

    3 1 Отговор
    Насе що се излагаш бе?
  • 15 Летящия Честмир

    1 0 Отговор
    По-долу в клипа Keiichi Tsuchiya показа що за кола е това!Този за съжаление е един от малкото модели на Хонда със задно предаване,а беше хубаво да се поучат от конкуренцията Нисан :)

    Коментиран от #18

  • 16 Методи Методиев

    0 0 Отговор
    Жоре, внимавай да се угледа у тебе, оти може и да изчезнех као овай модел на хонда. седи спокойно и си пиши. Путин е демократ и филантроп, а не пияница и бурсук! Те затова старите акашки не го обичат. а на тази снимка изглежда ужасно с мазния си перчем.
  • 17 Атанас Велики

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "Дошо":

    @12 Не се излагам... Защото говоря верни работи! Тая кола си я купиха 5 човека и то повече сигурно са били авери на Сена!
  • 18 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Летящия Честмир":

    @15 Според мен по-скоро конкуренцията на Хонда е тойота. На сивик 4та ген. корола ае82, на интегра - селика, на s2000 - MRS (2ра ген MR2), на CRX - АЕ86, има много страхотни спортни тойоти с не по-лоши от хондаджийските атмосферни мотори. (имаше де преди тойота да започнат да правят предимно семейни коли, както впрочем и хонда)
  • 19 до атанасчо

    2 1 Отговор
    атанасчо говориш пълни глупости, а не верни неща, не е лошо да го проумееш,,не че ми пука,... за теб си е))))
  • 20 Prelude

    1 0 Отговор
    Ще вземе да ми стане симпатичен този руснак, не бих казал че я оглежда критично, ако му разбира нещо главата. Дано да е имал шанс да я покара.

    Я да видим какви шофьори има тук, някой кара ли с heel-and-toe?

    Коментиран от #29

  • 21 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Е ма моля ви се! Вижте сами как са вървели продажбите на тва японско ферари! Хич не се е харчило, нищо че са го произвеждали 100 години! Явно са инати!
  • 22 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Единствения успешен японски супер кар е Nissan GT-R R35! Всичко друго е леш!
  • 23 кьосев

    1 0 Отговор
    до атанасчо великия-долния ти имаш ли си представа за каква кола пишеш глупости бе виждал ли си изобщо тази кола защото аз съм карал такава още 1992 г. ти не зная дали си бил роден .такива коли като тази от тогава до сега са направени 2-3 по-добри така като не знаеш за каква кола е nsx просто замълчи
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Разбирам страстите ти, но аз съм обективен!
  • 26 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Колкото и да я хвалиш и да се превземаш, фактите са следните - никой баровец не пожела да си я купи!
  • 27 Атанас Велики

    0 2 Отговор

    До коментар #2 от "Дошо":

    2 години след излизането и БМВ пуснаха по-бърз (или толкова) и значително по-евтин модел - M3. Просто от Хонда се прицелиха прекалено високо и не уцелиха! Нисан обаче успяха!

    Коментиран от #30

  • 28 Иван Гушевилов

    2 1 Отговор
    о Велики ВОЖДЕ,ти още ли смееш да се подвизаваш тук и плюеш автомобили които не са за простосмъртните!!Всички знаем че за теб друга кола освен Мерцедес и БМВ няма...
  • 29 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Prelude":

    @20 Аз карам с heal and toe. А понякога и double clutching...
  • 30 Коко Мартинов

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Атанас Велики":

    @27 карай си мудното БМВ и недей писа коментари за коли които ще ти направят БМВ-то на 2 и 2... Хонда мога да ти кажа,че искаха да направят конкурентна кола на Тойота Супра и Нисан Скайлаин а направиха този НСХ конкурент на Порше,Ферррари и всички други расови спортни автомобили.
  • 31 Дошо до Сашо

    1 1 Отговор
    Сашо за к'во по-бързо М3 говориш като NSX с280к.с върви наравно с Ферари F355, което е 380к.с?
    И много се бъркаш, че никой баровец не е пожелал тая кола.Е на балканския полуостров не е станала популярна това е ясно.На запад е била хит.И до сега в щатите и канада има огромни фенклубове само на НСХ.Тука сте фенове предимно на Голф и Е36 хахахаха
  • 32 JAPAN

    1 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=53c6o_cNPEo&feature=results_main&playnext=1&list=PL5B0623BC36782026

    Za vsi4ki fenove na markata pusnete si zvuka.
  • 33 Име:

    0 0 Отговор

    Коментиран от #35

  • 34 Име:

    0 0 Отговор
    Накрая NSX-a отстъпи на ламборгинитата, понеже загря. Но при такава разлика в двигателите при такова натоварване ..... Абсолютно достойна битка.
  • 35 Клаус Лешке

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Име:":

    @33 Браво на Хонда, обаче това състезание ми се струва не особено меродавно. Казвам, го само заради ниския резултат на модената. Има нещо нередно в това състезание!

    Коментиран от #36

  • 36 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Клаус Лешке":

    @35 Ами в такива по-дълги с-я Поршето има предимство пред модената, а csl-a е доста бърза кола и както се видя има по-добри спирачки от ферарито. Като фен на ферари никога не съм харесвал модената. 430 обаче беше извинението на ферари за модена.
  • 37 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Не не е била хит! 1вата година се е продавала успешно, след това продажбите са се сринали! Имам пистови времена на NSX и БМВ М3... На някои писти бавареца е по-бърз! На драг са еднакви!

    Коментиран от #41

  • 38 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Умряло куче е тази хонда най-вече защото са се целили там, където никоя японска кола не го е правила до тогава и тва, че са ги ограничили само до 280 коня. Името Хонда не е носило ексклузивност! Хората са предпочитали поршета и феррарита, а хонда не е за там! Така е и днес! Дори Нисан не носи ексклузивност, но той стана маркетингов хит заради Интернет, добрата му цена и невероятните му характеристики!
  • 39 Дошо

    0 0 Отговор
    Сринали се продажбите и следващите 14години са си ги трупали на склад така ли?
  • 40 Дошо

    0 0 Отговор
    И по-бързо е ама М3 CSL, не обикновеното, айде не ни зарибявай с простотий!
  • 41 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Атанас Велики":

    @37 Извинявай ама 91 година няма 3ка, която да е по-бърза от NSX.
    Nordschleife NSX 91 - .8.16.15. BMW M3 343 konq - 8.22. 2007ma godina M3 420konq - 8.05/ 1995-та година NSX - 8.03.86.
    2002ра година NSX-R - 7.56.73. CSL-a от 2003-та година е по-бърз а след това GTS е още по-бърз 2010 година. с 7.48... Но CSL-a е със 80коня повече а е само малко по-тежък. Разбира се резултатите по-другите писти са различни навсякъде. Но до 2003 година няма по-бързо М3. А разликата в 1991 е била фрапираща. NSX-a е бил по-бърз от stock-овата супра и R33 GTR, но това че те са с турбо двигатели и много по-лесни за тунинг и повече от 500к.с ги прави по-популярни. Също така и са били по-евтини. Но дори R33 с неговата технология за преместване на мощността не е бил на такова високо технологично ниво, както хондата. Това е просто едно прекрасно шаси с ограничен мотор на 280к.с (такова споразумение е имало в Япония м/у производителите и затова повечето коли от 90те там са с 280коня.)
  • 42 Дошо

    0 0 Отговор
    И то не е от следващата година ами е чак Е46 от 2004г и от него са направени 1400коли, а Хондата е от 91-ва сеш се?Да не говорим, че това БМВ е със специални гуми и е толкова олекотено, че няма климатик, радио, дори корите в багажника му са от картон.Е сега като излезе новия НСХ ще видим след колко години БМВ ще пуснат по-бърз модел.Ако съдим по-последните данни след 13-14години.
  • 43 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Веднага ви опровергавам пиленца златни, неуки, заблудени! БМВ М3 е36 от 1993 на кратко - A и Хонда НСХ от 1991 - Б
    Писта: Тсукуба А: 1,08,5 Б: 1,10,07 ; Хокенхаим къса А: 1,19,9 Б: 1,18,8; Гудууд А: 1:35,1 (влажна писта) Б: 1,33,6 (при влажна писта разликата от реалното време може да е 2-3 секунди). Драг: 0-100 А: 5,6 Б: 5,8 0-160 А 12,7 Б 12,5 0-200 А 20,9 Б 21,9! Казвам ви аз, че е умряло куче! А що се отнася до продажбите... Провери сам дошо и ще разбереш за ква тиня ти говоря!
  • 44 Пешо

    0 0 Отговор
    Абе Сашко, ти си един мноого заблуден фен! БМВ не е била, не е и никога няма да бъде супер кола! Това си е просто една удобна кола за ежедневно ползване!
  • 45 Атанас Велики

    0 1 Отговор
    Тва ти казвам! Че от БМВ пускат кола от по-нисък клас, която е способна да противостои на японския суперкар! Изобщо не ме интересуват БМВ, даже не ми е любимата марка! Просто унищожавам вашето мнение (ултрас японците) за тва, че тая Хонда е нещо особено! Нисан GT-R R35 e, тва не е!

    Коментиран от #47

  • 46 Пешо

    1 0 Отговор
    Ако се сравнява с други коли до 300 коня, може да се каже, че NSX е супер кола, щото ще ги сложи в малкия си джоб! Много ясно, че същото не може да се , ако се изправи срещу два пъти по-мощна кола! А колкото до БМВ, в момента карам е46 320 купе и мога да го сравня с предишната си хонда прелюд и за мое огорчение мога да кажа, че сравнението не е в полза на бмв-то, въпреки повечето коне! Може би от гледна точка на безопасност и возия е по-добре, но като вървеж е доста по-зле, а като надеждност въобще не може да става сравнение с хондата, въпреки че е шест години по-ново!
  • 47 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Атанас Велики":

    @45 Напротив R32 е нещо особено, R33 e нещо велико, R34 e причината за да го има R35, a R35 е първия най-продаван в Европа, първия бърз нисан който имате шанса да видите и да познавате. Бързите нисани са много отпреди R35 ама много по-отдавна, обаче като се интересувате само от голфове и М-ки няма как да знаете. Нали се сещаш че тия времена много зависят и от пилота и от времето и от гумите и от една камара променливи. Ако искаш да знаеш още по-евтина кола от е36 М е nissan 200sx, който като се понаправи няма спирка, ами RX-7 FC и FD там вече положението става плачевно. Добре напреване FD e по-бърза от тунингован R35, на който му тежи г.за, но въпреки това е успешен и по-бърз. Много се бъркаш ако си мислиш че R35 e най-великата кола правена в Япония. Чак тиня била хондата... А бе в къв свят живееш бе? Е36 вътре е по-кофти от голф, а 318 е и по-бавна от голф - ето по-евтина кола по-добра :D. Нали знаеш че от NSX до NSX има разлика и от е36 М до е36 М има разлика. Що не ми покажеш точно с какви характеристики са тия модели, които са дали долупоказаните времена?

    Коментиран от #49, #50

  • 48 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Е брат... не знам какво слага в малкия си джоб, като ти дадох официални времена на суперкара NSX и БМВто, което не е от нейния клас! Не ме разбирайте погрешно! Не сравнявам 2те марки! Просто тая бавария е добър пример за това, че хондата не е нищо особено! При положение, че тя се явява върха на японските усилия в сферата на суперкарите за онзи период! Аз лично карам Тойота!
  • 49 Атанас Велики

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    @47 Абе индианс! То е ясно, че наследството е важно за да се стигне до величието! Но R35 световно величие! Хит по целия свят! Не само европа!

    Коментиран от #52

  • 50 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Име:":

    @47 Стария NSX-R дава 1.06.01 на tsukuba ! Откъде си ги взимал тия времена? Даже type S дава 1.07.34.
  • 51 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Абе ... Говоря ти за Хонда NSX 1991va... Какви R, какви 5лв?!?!

    Коментиран от #53

  • 52 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "Атанас Велики":

    @49 Че е хит хит е, но и останалите са ужасно добри машини за времето си съвсем не по-лоши от R35. Не оспорвам че е36 М е бърза кола и никъде не съм казвал че е тиня или нещо подобно. Просто е несравнима с NSX. Lexus LFA също е много по-високо технологичен от GT-R R35. Не винаги най-добрата технология е най-бърза. Понякога по-простата кола е по-бърза. А и представяйки ни Е36 М3 като по-евтин конкурент на NSX, aми то м3ката и тя не е била толкова евтина тогава. Има и по-евтини коли който да бъдат конкурент на NSX, както ти казах RX-7, R33- R34, lancer evo, impreza, и т.н и т.н. В различните ситуаций и писти различна кола ще е по-бърза.
  • 53 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Атанас Велики":

    @51 Абе първия NSX-R е пуснат 1992 ГОДИНА.
  • 54 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Е и какво ме интересува това? Аз дадох коректни данни за NSX 91'... А тва дето са пуснали 92ра е само за японския пазар (лимитирана серия)! На световния излиза 95'

    Коментиран от #56

  • 55 Атанас Велики

    0 0 Отговор
    Все тая... Оставям ви! Пък квото щете си мислете за умрелия NSX!
  • 56 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Атанас Велики":

    @54 Нали за това ти казах че има разлика от NSX до NSX и от е39 М3 до е39 М3. Дали ще е usdm, jdm, eudm, дали ще е type S, type R, автоматик. Какво си дал и ти не знаеш. Няма значение пазара бе тук не говорим за сивик , а за NSX.
  • 57 Атанас Велики

    0 2 Отговор
    Ми написал съм хонда NSX 91'.. как да не знам! И е39 от 1993... Всичко е точно и ясно! Ти се праиш тука на знаещ и ми се пълчиш с некви твои си откачени работи!
  • 58 Име:

    0 0 Отговор
    Всъщност говорим за Е36 М3 не за е39 (правописна грешка) и въпреки това има 2 варианта едната е 3.0 другата е 3.2 и двете са от тия години и 2те са М. Разлика голяма.
  • 59 Путин

    0 0 Отговор
    Е, не си падам по японски автомобили :) Егати компрометиращата статия за мен. Човек не може да се скрие от папараци.