Владимир Путин е добре известен с безграничния си набор от дарби. През годините новият-стар президент на Русия се е превъплъщавал в какви ли не героични роли като се започне с шофирането на болид от Формула 1, мине се през спускането с батискаф в Байкалското езеро и се стигне до волна езда на Harley-Davidson в компанията на банда рокери.
Путин отдавна има по-специално отношение към автомобилите. Тази снимка, направена през 1993 г., показва как бившият агент на КГБ и новоизлюпен петербургски администратор оглежда критично новата Honda NSX.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
11:41 15.03.2012
2 Дошо
Коментиран от #27
11:53 15.03.2012
3 Име:
Коментиран от #4
12:15 15.03.2012
4 Коко Мартинов
До коментар #3 от "Име:":
@3 Този клип е показно как трябва да се кара.13:25 15.03.2012
5 D-ra
13:37 15.03.2012
6 Дошо
Коментиран от #8
13:41 15.03.2012
7 путиница
13:54 15.03.2012
8 дошо ме дразни
До коментар #6 от "Дошо":
@6 с какво ти "напиват душата"??? Някои хора като искат да се изкарат умни, използвайки сложни думи, така се омотават, че стават смешни меко казано.14:07 15.03.2012
9 Име:
14:15 15.03.2012
10 Атанас Велики
14:35 15.03.2012
11 Богдан Николов
14:57 15.03.2012
12 Дошо
Напиват душата - метафора бе.Като не возприемаш к'во се пънеш да се заяждаш?
Коментиран от #17
15:43 15.03.2012
13 Атанас Велики
16:10 15.03.2012
14 Дошо
16:21 15.03.2012
15 Летящия Честмир
Коментиран от #18
16:23 15.03.2012
16 Методи Методиев
17:38 15.03.2012
17 Атанас Велики
До коментар #12 от "Дошо":
@12 Не се излагам... Защото говоря верни работи! Тая кола си я купиха 5 човека и то повече сигурно са били авери на Сена!18:17 15.03.2012
18 Име:
До коментар #15 от "Летящия Честмир":
@15 Според мен по-скоро конкуренцията на Хонда е тойота. На сивик 4та ген. корола ае82, на интегра - селика, на s2000 - MRS (2ра ген MR2), на CRX - АЕ86, има много страхотни спортни тойоти с не по-лоши от хондаджийските атмосферни мотори. (имаше де преди тойота да започнат да правят предимно семейни коли, както впрочем и хонда)19:07 15.03.2012
19 до атанасчо
20:45 15.03.2012
20 Prelude
Я да видим какви шофьори има тук, някой кара ли с heel-and-toe?
Коментиран от #29
21:39 15.03.2012
21 Атанас Велики
21:43 15.03.2012
22 Атанас Велики
21:45 15.03.2012
23 кьосев
21:54 15.03.2012
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Атанас Велики
22:13 15.03.2012
26 Атанас Велики
22:15 15.03.2012
27 Атанас Велики
До коментар #2 от "Дошо":
2 години след излизането и БМВ пуснаха по-бърз (или толкова) и значително по-евтин модел - M3. Просто от Хонда се прицелиха прекалено високо и не уцелиха! Нисан обаче успяха!Коментиран от #30
22:17 15.03.2012
28 Иван Гушевилов
22:43 15.03.2012
29 Име:
До коментар #20 от "Prelude":
@20 Аз карам с heal and toe. А понякога и double clutching...23:31 15.03.2012
30 Коко Мартинов
До коментар #27 от "Атанас Велики":
@27 карай си мудното БМВ и недей писа коментари за коли които ще ти направят БМВ-то на 2 и 2... Хонда мога да ти кажа,че искаха да направят конкурентна кола на Тойота Супра и Нисан Скайлаин а направиха този НСХ конкурент на Порше,Ферррари и всички други расови спортни автомобили.01:41 16.03.2012
31 Дошо до Сашо
И много се бъркаш, че никой баровец не е пожелал тая кола.Е на балканския полуостров не е станала популярна това е ясно.На запад е била хит.И до сега в щатите и канада има огромни фенклубове само на НСХ.Тука сте фенове предимно на Голф и Е36 хахахаха
08:56 16.03.2012
32 JAPAN
Za vsi4ki fenove na markata pusnete si zvuka.
09:28 16.03.2012
33 Име:
Коментиран от #35
10:07 16.03.2012
34 Име:
10:08 16.03.2012
35 Клаус Лешке
До коментар #33 от "Име:":
@33 Браво на Хонда, обаче това състезание ми се струва не особено меродавно. Казвам, го само заради ниския резултат на модената. Има нещо нередно в това състезание!Коментиран от #36
10:17 16.03.2012
36 Име:
До коментар #35 от "Клаус Лешке":
@35 Ами в такива по-дълги с-я Поршето има предимство пред модената, а csl-a е доста бърза кола и както се видя има по-добри спирачки от ферарито. Като фен на ферари никога не съм харесвал модената. 430 обаче беше извинението на ферари за модена.10:47 16.03.2012
37 Атанас Велики
Коментиран от #41
10:48 16.03.2012
38 Атанас Велики
10:53 16.03.2012
39 Дошо
10:57 16.03.2012
40 Дошо
10:58 16.03.2012
41 Име:
До коментар #37 от "Атанас Велики":
@37 Извинявай ама 91 година няма 3ка, която да е по-бърза от NSX.Nordschleife NSX 91 - .8.16.15. BMW M3 343 konq - 8.22. 2007ma godina M3 420konq - 8.05/ 1995-та година NSX - 8.03.86.
2002ра година NSX-R - 7.56.73. CSL-a от 2003-та година е по-бърз а след това GTS е още по-бърз 2010 година. с 7.48... Но CSL-a е със 80коня повече а е само малко по-тежък. Разбира се резултатите по-другите писти са различни навсякъде. Но до 2003 година няма по-бързо М3. А разликата в 1991 е била фрапираща. NSX-a е бил по-бърз от stock-овата супра и R33 GTR, но това че те са с турбо двигатели и много по-лесни за тунинг и повече от 500к.с ги прави по-популярни. Също така и са били по-евтини. Но дори R33 с неговата технология за преместване на мощността не е бил на такова високо технологично ниво, както хондата. Това е просто едно прекрасно шаси с ограничен мотор на 280к.с (такова споразумение е имало в Япония м/у производителите и затова повечето коли от 90те там са с 280коня.)
11:03 16.03.2012
42 Дошо
11:05 16.03.2012
43 Атанас Велики
Писта: Тсукуба А: 1,08,5 Б: 1,10,07 ; Хокенхаим къса А: 1,19,9 Б: 1,18,8; Гудууд А: 1:35,1 (влажна писта) Б: 1,33,6 (при влажна писта разликата от реалното време може да е 2-3 секунди). Драг: 0-100 А: 5,6 Б: 5,8 0-160 А 12,7 Б 12,5 0-200 А 20,9 Б 21,9! Казвам ви аз, че е умряло куче! А що се отнася до продажбите... Провери сам дошо и ще разбереш за ква тиня ти говоря!
11:17 16.03.2012
44 Пешо
11:25 16.03.2012
45 Атанас Велики
Коментиран от #47
11:30 16.03.2012
46 Пешо
11:47 16.03.2012
47 Име:
До коментар #45 от "Атанас Велики":
@45 Напротив R32 е нещо особено, R33 e нещо велико, R34 e причината за да го има R35, a R35 е първия най-продаван в Европа, първия бърз нисан който имате шанса да видите и да познавате. Бързите нисани са много отпреди R35 ама много по-отдавна, обаче като се интересувате само от голфове и М-ки няма как да знаете. Нали се сещаш че тия времена много зависят и от пилота и от времето и от гумите и от една камара променливи. Ако искаш да знаеш още по-евтина кола от е36 М е nissan 200sx, който като се понаправи няма спирка, ами RX-7 FC и FD там вече положението става плачевно. Добре напреване FD e по-бърза от тунингован R35, на който му тежи г.за, но въпреки това е успешен и по-бърз. Много се бъркаш ако си мислиш че R35 e най-великата кола правена в Япония. Чак тиня била хондата... А бе в къв свят живееш бе? Е36 вътре е по-кофти от голф, а 318 е и по-бавна от голф - ето по-евтина кола по-добра :D. Нали знаеш че от NSX до NSX има разлика и от е36 М до е36 М има разлика. Що не ми покажеш точно с какви характеристики са тия модели, които са дали долупоказаните времена?Коментиран от #49, #50
11:51 16.03.2012
48 Атанас Велики
11:52 16.03.2012
49 Атанас Велики
До коментар #47 от "Име:":
@47 Абе индианс! То е ясно, че наследството е важно за да се стигне до величието! Но R35 световно величие! Хит по целия свят! Не само европа!Коментиран от #52
11:54 16.03.2012
50 Име:
До коментар #47 от "Име:":
@47 Стария NSX-R дава 1.06.01 на tsukuba ! Откъде си ги взимал тия времена? Даже type S дава 1.07.34.11:57 16.03.2012
51 Атанас Велики
Коментиран от #53
12:04 16.03.2012
52 Име:
До коментар #49 от "Атанас Велики":
@49 Че е хит хит е, но и останалите са ужасно добри машини за времето си съвсем не по-лоши от R35. Не оспорвам че е36 М е бърза кола и никъде не съм казвал че е тиня или нещо подобно. Просто е несравнима с NSX. Lexus LFA също е много по-високо технологичен от GT-R R35. Не винаги най-добрата технология е най-бърза. Понякога по-простата кола е по-бърза. А и представяйки ни Е36 М3 като по-евтин конкурент на NSX, aми то м3ката и тя не е била толкова евтина тогава. Има и по-евтини коли който да бъдат конкурент на NSX, както ти казах RX-7, R33- R34, lancer evo, impreza, и т.н и т.н. В различните ситуаций и писти различна кола ще е по-бърза.12:12 16.03.2012
53 Име:
До коментар #51 от "Атанас Велики":
@51 Абе първия NSX-R е пуснат 1992 ГОДИНА.12:15 16.03.2012
54 Атанас Велики
Коментиран от #56
12:23 16.03.2012
55 Атанас Велики
12:25 16.03.2012
56 Име:
До коментар #54 от "Атанас Велики":
@54 Нали за това ти казах че има разлика от NSX до NSX и от е39 М3 до е39 М3. Дали ще е usdm, jdm, eudm, дали ще е type S, type R, автоматик. Какво си дал и ти не знаеш. Няма значение пазара бе тук не говорим за сивик , а за NSX.12:28 16.03.2012
57 Атанас Велики
12:36 16.03.2012
58 Име:
15:31 16.03.2012
59 Путин
22:50 16.03.2012