Last news in Fakti

16 Март, 2012 12:28 46 775 51

Skoda пуска евтин Touareg

  • skoda-
  • snowman-
  • grand yeti-
  • yeti-
  • volkswagen-
  • touareg-
  • tiguan

 

В съвсем скоро време в гамата на чехите ще се появят два нови автомобила с повишена проходимост. Единият от тях ще се прави на базата на Volkswagen Touareg, а другият ще е удължена версия са сегашното Yeti. В момента чехите обмислят новите имена, като вариантите на този етап са Snowman и Grand Yeti. 
 
И докато Grand Yeti, който ще е седемместен вариант на Yeti, бе очакван от специалистите, то големият Snowman е една от изненадите. Този всъдеход отново няма да е позициониран в премиум сегмента и ще е доста по-евтин от съплатформеника си Touareg. В същото време ще предлага нелошо качество и същата проходимост.
 
По темата за големия SUV на Skoda обаче има и друга информация. Британците от Car Magazine твърдят, че Snowman ще е по-малък от Touareg. Според тях той ще използва платфората на Tiguan, като дължината му ще е 4.5 метра. За сравнение  дължината на сегашното Yeti е 4.22 метра.
 
Говори се и за още един автомобил с повишена проходимост, който ще е подобен на представения в Женева Volkswagen Cross Coupe. Засега е сигурно само, че чехите подготвят ново поколение на Yeti, което ще се появи през 2016 година. Втората генерация на модела ще използва изцяло нова платформа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Путин

    1 0 Отговор
    Ами супер. Само да има кой да купува. В статията е изпуснато, че всъщност Шкода се колебаят дали да се захващат със SUV най-напред. И ако се захванат, те ще се съобразят с пазари като Китай, Русия и Индия. Така, че който очаква някакви чудеса, ще остане неприятно изненадан :)
  • 2 МотоGP

    3 1 Отговор
    Абе изкарват хората нови модели и в кризата, ползват общи платформи, смъкват цените, ама нашите доходи не отлепват, че и надолу отиват, та чак удариха дъното. За 100-150 лева на месец можеш да вземеш на лизинг нова кола, ама пак са си пари в тая мизерия.
  • 3 vw-group

    6 0 Отговор
    А както знаем и Porsche Cayenne е базиран на VW Touareg платформа и използва също 3.0ТДИ на VW. С други думи, ще имате Шкода с платформа и двигател монтирани в Porsche.
  • 4 Mitko

    3 4 Отговор
    Minal pokrai Touareg
  • 5 FMC

    7 1 Отговор
    МотоGP, много хора имат заеми на тоя етап. И те не са 100-150 лева, а примерно 200-300 лева на месец. Аз твърдя, че е въпрос на избор за какво ще ползваш тия пари. Аз избрах за нов автомобил, друг за друго. Примерно за нещо старо за 5000 лева + парички за ремонт на апартамента и малко за децата. Това е. Който може и реши, си го позволява.
  • 6 Милен

    2 2 Отговор
    Не е лош концепта на Шкода. Ако е на добра цена ще добие популярност. Приличен външен вид, ако и динамичните характеристики са на ниво, мисля, че ще се наложи доста успешно. В случая незнам дали по този начин ФВ не си ядат опашката, защото част от клиентите на Туарег могат да предпочитат този вариант.
  • 7 Дошо

    3 1 Отговор
    Пък Ауди пусна скъп Туарег,Порше и те, а Бентли ще пусне тройно по-скъп Туарег
  • 8 Дошо до 3 vw-group

    2 1 Отговор
    Не пич тия с Поршетата ще имат Шкода.Същата но-много по -евтина.Супер а?
  • 9 алекс

    6 0 Отговор
    аз със шкода се занимавам от години трябва да ви кажа че като качество е даже и по добра от фолксваген а цената е доста по евтина
  • 10 Дошо e и..от

    2 3 Отговор
    Ейй не миряса бе хейтърче. Нямаш пари да се обръснеш, крадеш на хората никовете и само критикуваш безпочвено. Доскоро ни разсмиваше с измисления си GTR, но вече само дразниш.
  • 11 Дошо

    2 0 Отговор
    Абе смешко ти от къде знаеш колко пари имам аз бе ?Знам, че си някакъв гъзар с Е92 както повечето богаташи тука не ми обяснявай......хахахха
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Stoyan

    2 1 Отговор
    Skoda се развива добре, много по-добре от другата ниско позиционирана марка във VAG групата - Seat.

    Обаче, само глупак може да твърди че са еднакви две коли макар базирани на една платформа.
    Ако сте ги виждали на живо щяхте за да знаете че има толкова много разлики.

    Например: Шкода Октавия е с пластмасови вътрешни дръжки на вратите а базираното на същата платформа А3 са отлети от метал ...
  • 14 до 14

    0 1 Отговор
    не си се качвал в Октавия, не говори глупости. На Октавия и двете поколения вътрешните дръжки са МЕТАЛНИ!!!
  • 15 Japan Power

    3 1 Отговор
    Всичко много хубаво, ама практиката е показала че ще е по-евтин с .... 1 -2 евра.
    Скъпи са Шкодите,а са си Шкода

    Коментиран от #25

  • 16 MAZDA

    2 3 Отговор
    ahahahahha e ba.i prad..te sa teq skodi
  • 17 Дошо

    0 5 Отговор
    Тук пак ми писали с ника лапешки истории не се сърдя
    Иначе днес прекарах страхотно с моите приятели се срещнахме да си полафим за японски коли аз дойдох с моята разкошна розова Микра с десен волан
    а моя приятел с бившата ми розова Хонда
  • 18 Дошо

    0 3 Отговор
    Текст към връзката
  • 19 дидо

    3 2 Отговор
    Чешки му простотииииииии.................
  • 20 ВИП АМГ

    1 6 Отговор
    abe shtom e VAG e kenef
  • 21 ха ха

    2 3 Отговор
    като всичко от vag поредна грозна тъпотия
  • 22 Александър

    1 2 Отговор
    Това ако се реализира само може да радва потенциалните купувачи. Мисля VW се доказва като производител номер 1 на пазара, а от подмарките на компанията за мен лично Шкода заема второ място, като средностатистически автомобил. Ауди се отличават в луксозния сегмент, но на мен не ми харесва подчертано стегнатат возия и простора в автомобила както и малките багажници в сравнение с другите автомобили в класа.
  • 23 123,300д

    1 2 Отговор
    поредния смях в залата....грознуууууу ма много грознуууууууу
  • 24 Димитър Жилков

    1 1 Отговор
    Super e .Vsedehod na dostupna cena
  • 25 аноним

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Japan Power":

    @15
    ---------------
    Абсолютно прав си!
    Шкода е Непродаваем автомобил (единствено евтинията Фабия)- да не говорим за Йети - вземи Шкода-Скаут - 45 000 лв , че това е цена са Хонда СРВ , Тойота Рав..........за това са непродаваеми
    -------------
    Шкода трябва да е в сегмента на Дачия (едните дъщери на ВАГ-другите на РЕНО)
    --------
    Аз обаче съм оптимист - Грейт Уол ще ги вкара в правата пътека , скоро ще се бият за всеки клиент

    -----------------
    Дали един автомобил са продава добре личи от сайтовете за втора ръка - АКО МОДЕЛЪТ има голям внос+доста продадени от БГ вносителя - значи се Купува - другото е реклама без полза
  • 26 Kobester

    1 1 Отговор
    пародия страшна
  • 27 антой

    1 1 Отговор
    По-тъп коментар от този на аноним не бях чел! Шкода Скаут струва колкото хонда тойота рав, ама качвал ли си се и в трите, да видиш какво се нарича качество и прецизна сглобка - Шкодата е много по изпипана от японците, а и е с много по-добри двигатели.
    Непродаваеми били Шкодите - тук в България по-новите модели са почти непродаваеми, защото както всяка нова кола са скъпи, а българина с повечко пари, който може да си позволи такава кола, ще си купи 5-7годишно Ауди, БМВ или Мерцедес, защото кой като него - баровец!!
    А, при продажбите на нови автомобили в България, гледал ли си класацията - Шкода е в челната 5-ца, като от всеки модел имат поне по 300бр. продадени, а мижавите Хонди и Тойоти, със всички тези модели, който предлагат, са с по-лоши продажби от Шкода, марка която предлага само 5 модела.
    Отиди в Германия, Чехия, Австрия, да видиш какви коли се движат по магистралите - Супърби и Пасати са едни от най-масовите коли там, и се радват на огромна популярност.

    Коментиран от #29, #30, #36

  • 28 Любо-CZ

    0 1 Отговор
    Антой.недей да се заяждаш с хората.не си прав.шкода като марка са добри.но чак пък толкова колкото казваш.айде моля ти се.и те станаха боклуци както своите събратя от WV-груп.високи цени-ниско качество.а що се отнася за мнението ти спрямо японските коли,направо си смешен.като за начало започни с гледането на TOP GEAR и след това с някоя литература.п.с.нищо лично
  • 29 аноним

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "антой":

    @27
    -----------
    цитат : тук в България по-новите модели са почти непродаваеми, защото както всяка нова кола са скъпи,
    --------------------
    в БГ всичко е скъпо,не само колите - защото 98 % са като теб -
    НЕ различават Рекламата от Маркетинга!

    Само ДЕФИЦИТЪТ е скъп - другото трябва да се мери с джоба на българина , но няма лекарство за такива...........
    ---------
    Лада беше скъпа през 1985 - сега е .........,но докато има такива като теб - всичко ще е скъпо
    -----------
    знаеш ли какво би означавало да не се зарежда бензин Една седмица.....а да не се купуват домати една седмица.........???
    ---------
    Гърците Знаят , за това средната работна заплата ТАМ е 2300 ЕВРО и няма да падне - защото имат глави на раменете
    --------
    досети ли се защо ние сме с 350 евро средна заплата , защо в Германия колите са по-евтини от ТУК..........защото над раменете НИ няма съдържание
  • 30 аноним

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "антой":

    @27
    Автомобилът е отрицателна инвестиция - но все пак инвестиция - ще ти обясня защото ще ти е трудно да разбереш :
    иде реч за процента на обезценка

    от всеки нов автомобил губиш при препродажба- но може да изгубиш 30 % , може да изгубиш и 80 % - това е маркетинг , другото го знаеш но не върши работа
    -------------
    за това се купува с главата - а Шкода Не е инвестиция , това е .......
  • 31 антой

    0 1 Отговор
    Обезценяването на Шкода е същото и като на Мерцедес (гледай Fifth gear), но при шкода губиш по-малко, защото покупната цена е по-ниска. А сега ми обяснявай, как се купува с главата.

    Коментиран от #37

  • 32 The Bear

    0 0 Отговор
    Коментара на @27 е вного правилен, а Аноним след това е писал доста, но личи, че не познава пазара... писал е неясно, и твърденията му не са верни... а и думите "реклама" и "маркетинг" явно му харесват за употреба, но не са му съвсем понятни...
    Всеки си има лично мнение, но данните от повтаряща се статистика от различни източници не може да се оспорва. Що се отнася до TOP GEAR - доста често ме съмняват в платени сравнения и изопачаване и очерняне на модели и марки..

    Коментиран от #34

  • 33 Александър

    0 0 Отговор
    Важното е като се пише нещо, то да има покритие. Тук половината коментари са доста зле и се крепят на лични пристрастия. Факт е че моделите на Шкода държат доста добра цена като второупотребни и се обезценяват по слабо от доста други марки в сравнение и с цената си като нови. Повечето им модели са базирани и изградени на изпитани печеливши платформи на VW като същевременно имат и доста иновации и следват съвременните тенденции. Като нова почти всяка една кола е качествена и впечатлява с техническите си характеристики, но важно е как се представя и на 10+ годинки и един сериозен пробег. А в това отношение VW са ненадминати + че държат доста добра цена. Ако сега питате един търговец на автомобили втора употреба коя марка се продава по лесно- Шкода или някоя друга която и да си изберете бъдете сигурни какъв ще е отговора, камо ли пък различна от VW Group.
  • 34 аноним

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "The Bear":

    @32
    Беарчо ,

    реклама означава да купуваш на цената на продавача - защото и другите купуват

    маркетинг означава да знаеш,че внаги се котира отдолу и отгоре и да търсиш твоя интерес

    в миналото се купуваше здрав автомобил,защото беше до гроб - сега е обратното - купуваш това,което търпи най-малка обезценка........не очаквам да го разбириш но разгледай сайтовете за секънд хед - най-малка загуба имаш ,ако купуваш немски автомобил а ако си купил на курс "купува" - шанса да продадеш с по-малка обезценка расте
    ----------
    тук има психологически момент-за това ти е трудно с понятията

    ---------
    качеството отдавна е в миналото , "кукичката " е гола - търси се оборот
    Важна е ситуацията ТУК , защото тук купуваш и ТУК продаваш
    ако новите коли са и здрави - кога ще печелят ....сложно е
  • 35 f1000

    1 0 Отговор
    антой,никога не слагай Шкода до Мерцедес защото ставаш смешен!!! Без значение е какво си гледал.Погледни по задълбочено в българския пазар кое как върви и сам ще се убедиш,че Мерцедес е една от марките които държат цена.Що се отнася за ниска и висока покупка ще ти пиша,че за всеки влак си има пътници!!!
  • 36 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "антой":

    @27 po princip ne sam fen na iaponskite vozila ama da tvardish che Skoda e po dobra ot Honda i Toyota pokazva che nesi v chas s avtomobilite.VAG sa mnogo daleche ot iaponskoto kachestvo.
  • 37 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "антой":

    @31 sravniavash kon s magare.
  • 38 Той

    0 0 Отговор
    @антой. Не съм съгласен с мнението ти за японските коли. Непродаваеми са, защото са скъпи като цена, а повечето хора живеят със стари познания, че са и скъпи за поддръжка. А за японските двигатели - съсвсем не съм съгласен. По темата:
    Интересно и защо не. Шкода здраво са стъпили на пазарите. Даже се говори, че в Германия предпочитат Шкода пред VW.
  • 39 ЗА ВСЕЧКИ

    2 0 Отговор
    Мизерията ви е превърнала в някакви страшни професори-икономисти!
    За какви сделки, за какви инвестиции само говорите , това не са акции бе, това са коли. Купуваш тази която ти харесва за парите които имаш и готово. Или вие Ганьовците искате да карате - карате и след време да си върнете парите, и правите сметки за след няколко години на коя кола каква ще е цената и от коя ще загубите по-малко.
    Егати Ганьовците-икономисти-скъперни-врачки-предсказатели-гладни.
    ЕТО ВИ ГОТОВО РЕШЕНИЕ: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ КОЛИ, ТАКА НЯМА ДА ЗАГУБИТЕ ПАРИ .
  • 40 REBEL

    1 0 Отговор
    Много икономисти бре ! Колегата "ЗА ВСЕЧКИ" ви го е казал много лесно и просто . Возете се в градския транспорт и така ще спестите 95% .
  • 41 Болеслав

    0 1 Отговор
    Карам Октавия 2, закупена чисто нова. Държи по-висока цена от аналозите през нейните години. Стана на 6 години.. И пак ще си купя Шкода

    Коментиран от #45

  • 42 Вилиян Игнатов

    0 1 Отговор
    И аз карам нова Октавия 2.0 TDI-DSG и пак шкода ще си купя,това ми е 3та Октавия и с нито една не съм имал проблеми и държат висока цена за продаване,няма какво повече да се желае за един автомобил среден клас
  • 43 анализатор

    0 1 Отговор
    Прави ми неприятно впечатление, че управляващите Шкода са вечно недоказали се на пътя, не знам защо е така, недоумявам, може би за да докажат на себе си че Октавията е Пасат, а не Голф, и че Фабията е Голф, а не Поло
  • 44 Бял човек

    1 1 Отговор
    99% oт драскащите по форуми не могат не нова Шкода, не стара Шкода, а стар Москвич не могат да си купят.
    А иначе сте разбирачи.
    Всеки си купува според джоба и си кара. Акъл не ще
  • 45 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Болеслав":

    @41 mi kupisi oshte 5 ako iskash.

    Коментиран от #46

  • 46 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "ВИП АМГ":

    @45 Пиши на кирилица, че не ти се четат коментарите.

    Коментиран от #47

  • 47 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Дошо":

    @46 kloun

    Коментиран от #48

  • 48 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "ВИП АМГ":

    @47 Пиши на кирилица
  • 49 гост

    0 0 Отговор
    Сото, не си ли научи клавиатурата? Я кажи кой ти въвежда кода от картинката на кирилица всеки път, а после цапаш на маймуница?
  • 50 нов

    0 0 Отговор
    Здрастии!!!!
  • 51 Тодоров

    0 0 Отговор
    аз също карам чисто нова октавия 2 1,9 105к.с и съм доволен ако имам възможност другата пак ще е шкода най вероятно суперб