Last news in Fakti

23 Март, 2012 10:48 9 110 32

Изненадваща поява на новата G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • glk-
  • amg

 

Mercedes-Benz разпространи официални снимки на рестайлинг версията на най-малкия си автомобил с повишена проходимост GLK. Изненадващо на една от тях на заден план се вижда и обновеният вариант на култовата G-Klasse.
 
Съдейки по снимката, новият вариант на тежката артилерия при всъдеходите получава само козметични външни промени. Най-набиващи се на очи от освежения дизайн са новите LED дневни светлини, разположени под основните фарове на автомобила.
 
Ясно се виждат и различните странични огледала за обратно виждане. По информация на германски медии интериорът търпи повече промени. Там нови са арматурното табло, воланът, основните прибори, а така също е модернизирана и централната конзола.
 
Както ви информирахме по-рано, основните промени са свързани с двигателите и прилежащите към тях възли и агрегати. Най-интересната от тях е, че досегашната G55 AMG променя името си на G63 AMG, лишава се от 5.4-литровия компресорен осмак и петстепенната трансмисия.
 
На техните места идват битурбодвигател с работен обем 5.5 литра и седемстепенна автоматична скоростна кутия. Новият мотор е V-образен осемцилиндров и достига максимална мощност от 544 к.с. Обновената G-Klasse ще бъде официално представена през юни, базовата цена ще е 88 896 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    2 5 Отговор
    Жалки немски щайги Какво ме интересува изобщо какво произвеждат и кои са новите немски щайги
    Ако не бяха Японците още да живеем в каменната ера първият спортен автомобил е дело на Японците както и първия турбиниран двигател
    Да не забравяме и постиженията на Японците в металургията защото именно те откриха алуминия, да не ви обяснявам кой откри златото пак японците, докато останалия свят еоще се е бил с тояги
  • 2 ML 320 CDI

    4 1 Отговор
    най големите щайги са японските.виждал ли си някой баровец или мутра да кара японска кола ? всички карат ауди,бмв и мерцедес
  • 3 weedmen

    1 3 Отговор
    баровци,мутри,п...ли.кво си мислиш,че каато караш мерцедес си голямата работа ли бе.
  • 4 Мутра

    3 2 Отговор
    Те и хората по света гледат само наще мутри и баровци какво карат.
    И не не съм въждал някоя мутра да се вози в Лексус ЛС 600 хибрид или Тойота Лендкруисер 100 или В8..... или пък някоя мутра да се качи на Нисан ГТР. Не наще мутри се возят само Мерцедес и БМВ
    Признавам за Г-класата, че си остава един от най-добрите високопроходими автомобили.
    Но онези арабските мутри (онези бедните шейхчета) защо ли в онези условия използват основно тойота и нисан. Може би не са нясно какво карат наще мутри....

    Коментиран от #18

  • 5 ML 320 CDI

    4 1 Отговор
    несъм казал че съм голяма работа а просто казвам че баровците и мутрите карат немски машини а не японски боклуци
  • 6 NIKOLAI

    3 1 Отговор
    Дошо като не те интересува недеи да гледаш !!! Щайга от мерцедес не съм виждал до сега а ако почнат и щаиги да правят ще можеш зимата да се пускаш със щайга (тип лонда) по байра надолу.
  • 7 оо

    1 2 Отговор
    да ти е... и баровцити
  • 8 ML 320 CDI

    1 2 Отговор
    аз казвам за българия.неме интересува в другите държави какво карат
  • 9 6opa

    2 1 Отговор
    немското си е немско евала
  • 10 NICEEE

    2 0 Отговор
    Дошо пиле заблудено първо почети малко книжки после давай такива коментари първия спортен цивилен автомобил е Мерцедес СЛ и ми е интерестно кой е открил златото японците са са първите с турбиниран двигател а като си толкова нахакан я кажи кой е създателя на първия двигател с вътрешно горене и ако не е бил той японците каде щяха да си наврът турбината всички имат принос за нещо вярно ама първия автомобил в света е мерцедес да те светна тогава японците са си карали рикшите
  • 11 G777

    1 1 Отговор
    http://www.facebook.com/pages/MERCEDES-G-CLASS-BULGARIA/208375562506298
  • 12 M_SUX

    3 1 Отговор
    Мога да кажа, че ГЛК-то са го пипнали много малко, но е в пъти по-красиво от преди.... понякога на нещо му трябва малка корекция за да заблести с пълна сила.
  • 13 Пешо-Келешо

    1 1 Отговор
    Първия турбо двигател датира от края на 18ти век и се спори дали е дело на Готлиб Даймлер или швейцареца Алфред Бюки. Първият турбо двигател, който е успял да влезе в употреба без да компроментира надеждността и се доказва като добра алтернатива е на Алфа Ромео, през 20те години, дело на Виторио Яно, първият автомобил наречен "супер кар" от журналистите е Алфа Ромео 33, турбо двигателите се завръщат на сцената през 70те в БМВ, от където японците се вдъхновяват да ги използват, защото именно тогава започва де факто развитието на автомобилостровнето им.
  • 14 VW&Mercedes

    4 1 Отговор
    Poklon pred neostarqvashtiq GelandeWagen.Bravo na mobile.bg za hubavata statiq i sushto za Brabus w124-kata.Pisna mi da cheta samo za statii golko e burz GTR-to na Doshko.
  • 15 Пешо-Келешо

    0 2 Отговор
    Пропуснах да спомена, че първи Дженеръл Електрик преодоляват проблема с атмосферното налягане и плавнавното разпределяне на мощността при турбо двигателите.
  • 16 NICEEE

    1 0 Отговор
    Много добре с факти говориш но бъркаш за едно първия супер кар е мерцедес СЛ наистина по късно го признават за такъв но е първия
  • 17 госта

    1 0 Отговор
    Дошко,Дошкооо..........Дошко,много си далеко от истината!
  • 18 Kobester

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Мутра":

    @4 Да, карат и LS, и LandCrusier(особено LC по улиците бол), но масово са с BMW и Мercedes. Нищо чудно че S class-ата е най-често срещата кола в българия(или поне в софия). Виж колко S класи има, колко A8-ци има и колко GTR-a и LS-и има и пак говори. 2 от 10 коли са A8 и S-class, но 2 на 5000 са LS-ите и 1 на 10 000 са GTR-ите. Така че не говори глупости. Range Rover се кара също много, но това е друга тема.
    @3 Всеки случай е повече от тебе.

    Моля ви се хора баннете го тоя Дошо да спре да пише или поне му триите коментари че ми писна(а и не само на мен) да му чета тъпите коментари относно японските ч***и и относно гейската му микра.

    Коментиран от #23

  • 19 ahaha

    1 2 Отговор
    da facelifta na glk naistina izglejda mnogo dobre! otnosno staria lubim na bulgarskia selianin ka6on nare4en g classe.... kitaiskite diodi ot 5ctotinki ne opravqt groznata mu totalno ostariala koncepcia. edinstvenia po-smislen variant na tova stomaneno kub4e e varianta s kasa baza i motor 320cdi.
  • 20 das

    1 2 Отговор
    Abe ne mu obrushtaite vnimanie na tva dosho vishte che e socialen autsaider bez priqteli i tuka se chuvstva znachim

    Коментиран от #21

  • 21 Дошо

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "das":

    @20 Аз съм имал винаги тези автомобили, които харесвам Натисни да видиш Хондата и Микрата
    А тука като ви гледам писанията на феновете на тая немска щайга, няма да ви дадът и да се качите в тоя кашон, еле пък да съберете парички за него.
    Айде със здраве и помнете: Най добри са японските автомобили естествено, начело с Нисан
  • 22 Alexander

    1 0 Отговор
    Всичко хубаво, но на G-класата по-добре стоят квадратни огледала. Тези новите са прекалено обли и не подхождат на формите на "
    Кубчето".
  • 23 Мутра

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Kobester":

    @18 Знам кое колко се кара, гледал съм ги и им се чудя. Немски автомобила имам 3 - 1958, 1966, 1972 VW.... страхотни автомобили.
    Имал съм и 2 аудита. - кенефи. Имах един нисан - 1.5 млн км - изгни горкия ама палеше и възвеше на пушка. Сега карам тойота и не я сменям за нищо. Относно Немско или японско е въпрос на избор. Немеца е по-комфортен до като японския автомобил е по-надежден. Всеки сам си избира!
    Относно С-класи, С8-ци и т.н, ако им направят по-обсойна проверка масово ще изчезнат от улиците.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 ТИ ДА ВИДИШ

    2 2 Отговор
    Мерцедес много ме изненадва днес,
    определено оглави класацията ми
    за най-бавно развиваща се марка.
    Дано до година да са се обърнали към китайските си сътрудници, че да видим наистина нещо ново.

    Коментиран от #31

  • 26 Георги

    2 2 Отговор
    Мерцедес е МАРКА, не е нужно типове, които шофират Шкоди, Фолксвагени и т.н. да се исказват за иконата на машиностроенето!!!

    Коментиран от #32

  • 27 indieca

    3 0 Отговор
    G класата сигурно още 15-тина години ще е със същия дизайн, щото още не са им се накефили клиентите, а това GLK е отвратително на вид, толкова е грозно, че колкото и да е луксозен салона, няма да може да компенсира.
  • 28 indieca

    1 1 Отговор
    Чак "Изненадваща поява на новата G-Klasse" МАЙКООООООООООО НЕ МОГА ДА Я ПОЗНАЯ АААХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАX
  • 29 nqma zna4enie

    0 1 Отговор
    божее хора не се мислете за много велики като сте качени в мерцедес 6тот не сте
  • 30 G777

    1 0 Отговор
    http://www.facebook.com/pages/MERCEDES-G-CLASS-BULGARIA/208375562506298
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Георги":

    @26 podkrepiam te napalno