31 Март, 2012 10:34 23 519 92

Новият Mercedes-Benz ще е унгарски

  • mercedes-benz-
  • clc-
  • bmw-
  • 3er gt-
  • a-klasse-
  • b-klasse

 

Шефът на концерна Daimler Дитер Цетше потвърди информацията, че в моделната гама на Mercedes-Benz ще се появи нов модел. Тази информация беше направена от Цетше по време на церемонията по откриване на новия завод на марката в Унгария.
 
Фабриката е разположена в унгарския град Кечкемет и именно в нея ще се прави най-новия модел Mercedes-Benz. Той ще представлява седан, но ще е ориентиран в модното напоследък течение спортно купе с четири врати.
 
Работното име на новия модел е CLC и въпреки по-големите си размери, този автомобил ще се прави на платформата на A- и B-Klasse. Второто поколение на B-Klasse също ще се произвежда в завода в Кечкемет.
 
По думите на представители от Mercedes, новото спортно купе с четири врати ще има за цел да се противопостави на BMW 3er GT. Впоследствие на същата база ще се появи и версия Shooting Brake.
 
Очакваната премиера на унгарското купе с четири врати ще се състои съвсем скоро, по време на автомобилното изложение в Ню Йорк.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    1 5 Отговор
    Жалка немска щайга правена в Унгария бляяяяяяя

    Коментиран от #4

  • 2 ML 320 CDI

    6 0 Отговор
    където и да се произвежда мерцедеса си е мерцедес

    Коментиран от #5

  • 3 Иракли Иракли

    4 0 Отговор
    Маджарите се уредиха с "СУЗУКИ",сега и с "МЕРЦЕДЕС",това се казва
    да възтановиш заводите на "ЧЕПЕЛ"!егисшигедре АТИЛА!

    Коментиран от #83

  • 4 Мартин Алърков

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    @1 а ти като караш жалък японски леген със взаимствани части и платформи от франсетата да не би да си горд с него?
  • 5 Дошо

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "ML 320 CDI":

    @2 Дори и да го правят в Япония пак не става за нищо и си остава немска щайга
    Жалки немски щайги само японски автомобили
    От бившата ми кола лилавата Хонда Сивик 1995г останах много доволен, а от сегашната розова Микра просто нямам думи, а десния волан изобщо не ми пречи
  • 6 Станков

    5 0 Отговор
    ахаха,Дошо е много зле,че ти до сега не си карал кола,ти караш някакви кутийки и каруци,когато не си карал истинска кола,дори японска,по-добре си мълчи или не казвай какво си карал никъде другаде!
  • 7 Коко Мартинов

    6 0 Отговор
    Вчера се мерих в най-новия SL 500 със същата муцуна като този синият но купе 2 врати,F1 скорости,V8 мотор невероятен звук... Този Мерцедес ми разби всички престави за спорт и лукс Страшна машина !
  • 8 Станков

    2 0 Отговор
    Сл 500 е уникална кола!!!
  • 9 asd

    2 0 Отговор
    Колега №2 ML320 го е казал най-точно
  • 10 japon4ik

    2 1 Отговор
    Mnogo pozdravi na vsi4ki burglari! Drygari izlezte malko po sveta(kato men) i vijte koi avtomobili se kypyvat nai-mnogo,i koi izdurjat na mnogo.Estestveno japonskite-zdravi,burzi,ikonomichni,evtini-za jalost tova e bude6teto.Navsjakude po sveta xorata se stremjat da kypyvat malki avtomobili,po vuzmojnost na tok ili njakakvo drugo gorivo,za da se pesti.
    Krajat na golemite dvigateli i avtomobili e blizo.BMW i Mercedes trjabva da se zamisljat seriozno za tehnite golemi 5 Series,6,7, E Classite,S i t.n
  • 11 ххх

    2 1 Отговор
    пак ни заобикалят като чумави...защо предпочитат да плащат 1000 евро заплата в Унгария вместо 500 в България? Японски , Немски -дрън, дрън - най-добрата марка е тази, която ще отвори завод в България. от 23 години кланяне по чуждото я докарахме дотук.
  • 12 ML 320 CDI

    4 1 Отговор
    ти луд ли си ? никой нормален човек не би си купил български таралясник.несъм съгласен че краят на големите двигатели и коли идва.виж новите американски двигатели да не са малки ? новият додж вайпър който ще излезе скоро ще бъде или 6400 или 8700 кубика.или италиянските коли,ламборджини или ферари новите им модели да не са със малки вдигатели ? авентадора е 6500 кубика а фф е 6300 кубика.и за малките коли също несъм съгласен.бмв 5,7 или мерцедес е и с класите ще ги има още години.дори на края на тази година ще излезе новата с класа.и за харченето несъм съгласен.ти ако имаш кола от 100-200 хиляди много ще ти пука колко харчи.за мен колите на ток нямат бъдеще.първо защото са много скъпи,второ издържат малко километри и трето примерно ако си купиш втора употреба несе знае кога трябва да смениш батерийте и кой знае колко пари ще струват.
  • 13 Путин

    2 1 Отговор
    Ами никой не иска завод със заплати с 500 евро, защото никой не би работил качествено за толкова. Това е истината за България. Дори да се наемат безработни, това ще бъде временно - максимум 6 месеца. После почват исканията за увеличение на заплати. След като бъдат отрязани, започва една апатия при работа, което няма как да не се отрази на качеството. 500 евро не е заплата цел . Това е коварна заплата, защото според статистиката, средната работна заплата в БГ е 750 лева. Това е съвсем малко по-малко от 500-те евро, които се цитират. За да има наистина качествено производство, е необходимо поне 2 пъти по-високо заплащане от средното за страната. Това ще рече 750 евро. Това обаче не бива да е крайна цел. Трябва да се предвидят и постоянни стимули и постоянно увеличение на заплатите. Иначе няма как да се направи качествено производство, особено с фирма като Мерцедес.
  • 14 Иво

    5 0 Отговор
    Ако е колата от снимката - много е красив!
  • 15 ххх

    2 0 Отговор
    путин, прав си, ама това което е за нас 500 евро, за маджарите е 1000. след 6 месеца и те няма да ги харесват... А МЛ320 изобщо не мисли - кой щял да си купи българска кола...ами който ще си купи унгарски Мерц, аз ако броя 100 бона за бенц,ще гледам да е правен в бременския завод, а не при Унгарците,на който му е все тая-нали е Мерц ще я купи така или иначе. За феновете на японките- същата работа са и королите правени в Турция.
  • 16 ххх

    3 2 Отговор
    ...точно на електромобилите е бъдещето. Колкото по-масови стават толкова по-евтини ще бъдат, а и нали не смяташ,че акумулаторите след 5 години ще имат същите х-ки като днешните..при цените на петрола и тенденциите тези примитивни печки които караме сега са обречени
  • 17 Путин

    6 1 Отговор
    Всъщност, аз минах на Форд, защото бе произведен в Германия. Първото нещо, което попитах бе, в коя държава се произвежда. Като разбрах, че ще ми го доставят от Кьолн, се съгласих. Ако бяха споменали някой друг завод - примерно Турция или Испания, нямаше да купя Форд. По същата причина изобщо не разглеждах оферти за Тойота и Рено, защото интересуващите ме модели бяха произведени в Турция. Тук става въпрос за Мерцедес, а там работите са сериозни - качеството е на първо място, след това всичко останало. За да има качествено производство обаче, е необходимо и да няма недоволни работници. От моя опит знам, че това се постига много лесно чрез постоянно увеличение на заплатите. За работника не е толкова важно какво е това увеличение. Важно е, да вземе повече, отколкото очаква. Аз работих в една фирма така. Правих си сметките всеки месец, защото ни плащаха спрямо произведената продукция. На края на месеца аз винаги оставах изненадан от това, че заплатата ми е малко по-висока от това, което се изчислил. Тогава работех с кеф, качествено и дори не съм се замислял да закъснявам за работа, да се скатавам или просто да кажа - няма да им работя, защото не ми плащат!
  • 18 goge_to

    3 1 Отговор
    До дръпнатоочестия Япончик, който много е ходил по света! Някои хора сме ходили "по-малко", ама сме забелязали, че във Франция карат предимно френски автомобили, в Италия-предимно италиански, Германия: изобщо не я коментирам по-отношение на немското и т. н./вижте и Румъния/. Та само в БГ се пускат през определен период разни странни моди, които "вербуват" бедния Ганьо, със "спестени с кръв и пот" 5000 лв., че трябва да ги даде за 15 годишна кола произведена в страната Х, вместо за 8 годишна произведена в страните Y, Z, Q и др. До преди 4-5 год. това беше Германското производство с флагман относно "секънд хенд"- Голф, сега е Японското със Сивик. Това е като модата с бръсненето на мъжете от горе, до долу... дано не излезе мода да си отрежем п.шките! Та да ти кажа аз, като много и страдал, и радвал се в моя-дълъг житейски българо-международен опит: най-добро през първите 5 год. е новото, а след това "качеството му" е според "десния крак и главата" на юркалия/те го тези първи 5! Та подкрепям "ххх" и браво на Г. Ганчев, без значение на "тъмното му минало", според някои люде!
  • 19 ВИП АМГ

    2 4 Отговор
    kadeto i dase proizvede mercedes benz si ostava simvol na visoko kachestvo i nadejdnost.
  • 20 ххх

    3 0 Отговор
    ако говорим за наблюдения- работя на кораб и за последните 8 години съм бил в около 60 държави на всички континенти без Австралия( вкл.Антарктида). В някой веднъж, в някой многократно и като съм навън се заглеждам по колите.Наистина Японските марки са най-караните , но Немските- най престижните. В Япония са 99% местни, БМВ и Мерц са рядкост. В щатите - този които има пари задължително кара европейска кола (немска,волво,ягуар) или лексус.Който не държи да се покаже - японска или местна.Там хюндай е на почит.Нормално е да видиш 90 годишни баби да се пулят в чисто нова Е-класа или кадилак.В Канада положението е същото.На карибите - 95% японски коли, баровците обаче са с Бенцове и Баварци.В южна Америка колите горе долу са като в Европа,повечето марки сглобяват там- бразилски Фиати , Рено Логан/Сандеро. В чили даже карат стари Лади. В Китай бях отдавна,тогава масово караха първия пасат ('80) тяхно производство, но мафиотите се движеха с С-класи и А8.сега положението е друго, защото изкараха много техни си марки. Общо взето японските коли са най-караните , а немските- най престижните. Аз лично съм имал 2 френски (никога повече) 1 немска и сега японска.Нова засега няма да взема, понеже съм повече време извън БГ и тук само по 2 месеца.
  • 21 боклуци

    1 2 Отговор
    ами сглобяват се в турция,германия,китай и унгария и още ако има кажете да отворят и в българия работната ръка тука е ефтина работим за 300лв на месец ще се получи страхотно амг
  • 22 прпр

    1 4 Отговор
    егати боклука
  • 23 сото гранде

    1 4 Отговор
    кенеф
  • 24 мухамад

    2 2 Отговор
    стига ве пак ли боклук трябва да го сглобят в ирак малко да се оправят талибаните.В българия няма да стане щото ще крадат от материала,подобре продължете с кебабчетата и изкупуване на агнета и желязо
  • 25 Kobester

    0 5 Отговор
    не звучи никак добре
  • 26 ML 320 CDI

    3 1 Отговор
    на баща ми мерцедеса е правен в мексико(толука) но си остава мерцедес със лукса,качеството и вървежа на мерцедеса

    Коментиран от #28

  • 27 123

    4 1 Отговор
    така е МЛ320 и тука си противоречиш "никой нормален човек не би си купил български таралясник"... за феновете на марката няма да има такова значение ,ако е сглобен в БГ.
  • 28 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "ML 320 CDI":

    @26 mi estestveno be kolega che si ostava rasov Benz.negi slushai tia deto pliuiat te pari za lada niamat vzeli da davat mnenie za koli koito oshte dalgo shte gledat po spisaniata.

    Коментиран от #30

  • 29 USA

    2 0 Отговор
    n iama nikakvoo znachenie kade e zglobiavan.az karam CADILAC SRX koito e zgluben v Mexico i pak si ostava dobra mashina s dobro kachestvo.are stiga se izlagahte.
  • 30 nik

    0 3 Отговор

    До коментар #28 от "ВИП АМГ":

    28 predi bqha bokluci sega o6te po golqmi japan power

    Коментиран от #31

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 aaa

    0 2 Отговор
    Mercedess, za6to o6te ne sa gi sprqli ot proizvodstvo, ama kato gleedam na kade otivat rabotite nqma da se zabavi :D
  • 34 nik

    0 2 Отговор
    do aaa nqma da gi spirat ot proizvodstvo 4e koi 6te nasledi rajdata na opel ili vsi4ki germanski ma6ini japan power
  • 35 aaa

    0 3 Отговор
    Abe dokato ima PARA6UTISTI da kupuvat kup4ina rajda i ne samo rajda za po kuo4ina pari nqma da gi sprat ot proizvodstvo, ama samo edno iskam da kaja ZAPO4NA ERATA NA HYUNDAI I KIA
  • 36 лоли

    0 2 Отговор
    много модели прават нещо безмислено ми се вижда....освен СЛ,ЦЛ,С, Г, МЛ, Е другото е просто излишно....искам гребен4е да си купя и сушоар с знак мержан
  • 37 ML 320 CDI

    1 2 Отговор
    как може да сръвнявате немските машини с японските боклуци ?
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Съби

    0 1 Отговор
    ..отворили завод..къде в Унгария, а не в България при простите балканци
  • 40 ML 320 CDI

    0 1 Отговор
    хахаха,не искам да си представям български мерцедес :д.най скъпия модел тогава трябва да струва не повече от 10 000 лева и след като си го купиш почваш всеки месец ремонти и след 1 година всеки месец ремонти демек 12 ремонта за една година и ще ти излезе към 20-25 хиляди лева

    Коментиран от #52

  • 41 ИВАН

    0 1 Отговор
    Унгарците , Мерцедес ще правят и ще печели държавата им , а ние ще си гнием :)))) Тези китайски боклуци , малко хора от западна Европа ще си ги купят дето ги правим :(((
  • 42 Васил

    1 1 Отговор
    А бат Боко разправя как трябва да държим заплатите ниски за да привличаме инвеститори . Ами то от 23 години заплатите са ниски,а инвеститорите не се вясват ,чудя се защо ли .... ???
  • 43 безработен офчар

    1 1 Отговор
    Защото знаят че работим толкова колкото получаваме!!!! Крайният резултат е БОКЛУК!!!!!!!
  • 44 520 зендер

    1 1 Отговор
    M_SUX-Не си се включил още но ако четеш коментара ми ще ти кажа едно-ето един супер премиум динамичен модел на бенц който спокойно конкурира заспалите баварски инженери лежащи на стари лаври.Не крия че след бмв бенц ми е любимата марка.Даже взех А клас на жена ми.Доверих се на CDI 170.

    Коментиран от #46

  • 45 Объркана статия

    0 1 Отговор
    Славчев пак се е объркал в превода. CLC не е нова серия http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_CLC-Class
    Оправете си статията
  • 46 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "520 зендер":

    @44 mnogo tochno si go kazal kolega
  • 47 БГ

    0 2 Отговор
    само комплексарски коментари. немски щайги-японски легени-корейски кокошкарници....и т.н.
    някакъв пък първо ни обяснява как Мрцедеса на баща му бил сглобяван в Мексико,ама пак си бил истински ,и после ни казва,че ако бил сглобяван В България щял само по сервизи да ходи и да струва 10 бона. Момче ти бил ли си някога в мексико?? мислиш ли ,че Мексиканците са по-добри работници от нас? Все едно в столипиново да ги сглобяват. пък и Унгарците не са много по-за стока,защо ние да не можем?
  • 48 520 зендер

    1 1 Отговор
    спасские ворота-Какво да ти кажа ве мен..имам чувството че любимата ми марка деградира откъм дизаин.Не си мисли че не обичам бенц.Ама изобщо не си го помисляй.Аз незнам ти въобще карал ли си бмв но аз от приятел съм карал 140 500 S за три дена дълъг преход -изминал съм около 700километра-превъзходен премиум .Наистина Седма серия трябва да се съобразява откъм екстри и возия с този и следващите модели.Японската сила да си говори каквото си иска-аз това го разбирам за ТОТАЛЕН ПРЕМИУМ-W 140-500S.Оплювайте ме колкото си искате но който не се е возил той не знае за кво става на въпрос.Подчертавам-който не се е возил-щото който го е карал знае...-пак ЕС класа ще вземе.Е можеби аз съм изключение..

    Коментиран от #49

  • 49 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "520 зендер":

    @48 kolega jenami kara BMW i sam na iasno s markta.az sashto sam karal 5 seria i sam s mnogo dobro mnenie za markata makar i s malko snijeno kachestvo v poslednite godini.to kachestvoto niama marka koiato dago zapazi kakto na starite si modeli.za w140 moga samo da kaja che e velikolepen avtomobil.za men W140 i W124 sa nai dobrite mercedesi i razbirase G klasa.140kata koiato si karal e bila mnogo dobra shtom e 500.tozi motor e ludnica.
  • 50 520 zender

    1 1 Отговор
    Радвам се че си на линия-това за мен е истинска лимузина каквото и да говорят японската сила.Нямам кой знае какви финансови възможности но когато ми блъснаха зендера мой приятел ми предостави 140 която беше за продажба-на третия ден ми се обади че трябва да върна колата защото имал бил клиент.Това е кола за магистралата бе човек.100.-150-200,с лекота подяволите..

    Коментиран от #56

  • 51 AMG

    2 1 Отговор
    мерцедесите са много хубави коли аз карам cls 55 amg звярр е.

    Коментиран от #58

  • 52 nik

    0 4 Отговор

    До коментар #40 от "ML 320 CDI":

    40 mercedes ako izkat i na lunata da go pravqt si ostava bokluk i polovina japan power

    Коментиран от #57

  • 53 живко келеша

    1 3 Отговор
    Неразбирам защо карате мерцедеси трябва да карате голф 3-ки не излагайте българия с мерцедеси.Послушайте съвета ми ще останете доволни,не излагайте Тодор Живков!!!
  • 54 Костан

    2 1 Отговор
    Само може да завиждаме на унгарците-та това са нови работни места!!!!!
  • 55 Илич Рамирес

    1 2 Отговор
    След някоя и друга година,че го правят корейците във Ловеч.ХАХАХАХА.Само ЛАДА.
  • 56 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #50 от "520 zender":

    @50 da w 140 e mnogo seriozna mashina.abe s klasa kakvo da ti kaja.kachestvoto tam napalno odgovaria na markata.novite s tia elektroniki i slabo okachvane dosta drazniat.
  • 57 ВИП АМГ

    0 3 Отговор

    До коментар #52 от "nik":

    @52 ti si pian moi chovek.
  • 58 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #51 от "AMG":

    @51 e normalno kolata ti e unikalna
  • 59 nik

    1 3 Отговор
    kakfo slabo oka4vane i elektronika drugite koli nqmat li oka4vane elektronika pak ne se tro6at mercedes bukluk a i ne sam piqn ti si piqn mnogo si se zapalil po tezi mercedesi 6te izgori6 na vedna6 i nqma da si pomisli6 za mercedes pozravi ot japan power

    Коментиран от #62

  • 60 520 zender

    1 1 Отговор
    От тази статия все пак не ми харесва че няма инфо за двигатели-особенно дизели,да сравнявам-там бмв са силни и ще дават супер конкуренция..
  • 61 шемета

    2 1 Отговор
    хубавото е че още не е китайски мерцедес-а ... тогава го закъсваме!
  • 62 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #59 от "nik":

    @59 ne samo si pian ami i ne razbirash ot avtomobili.ti na veroiatno si kupil niakoia mazdichka za 5000lv mercedes dori nesi podushval i tuka si pishesh glupostite.shte ti kaja che moi priatel kupi Mazda 6 nova ot magazina i kato stana na 100000km se izrasi 5bona za saedinitel.tova ako sa koli az sam tramvai.ot iaponskoto samo Lexus i Honda si zaslujavat parite no i te sa mnogo daleche ot Mercedes Benz.are adio lape.

    Коментиран от #64

  • 63 E270 CDI

    2 1 Отговор
    do nik abe kade butash iaponskoto darvo s dizain ot predi 15g s troshashti se poluoski,motori kato prahosmukachki,evtin interior s meente mahagon (plastmasa v cviat mahagon s jivot okolo 3 g sled tova lsva evtiniata)amortesiorcheta kato trabichka za funiiki,gnieshti do stepen koiato moje date nakara date e sram ot kolata ti,skarcashti plastmasi i tn.iaponskoto e nai groznoto zaedno s koreiskite.
  • 64 ааа

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "ВИП АМГ":

    62 toq pi4 nik kara 4isto nova kola a ti s toq 4epel deto nai veroqtno e na 25 godini i go nari4a6 mercedes ne moje6 da mu se namaje6 i na malkiq prast :D i zaradi tova ti kazva 4e mercedes stradat ot elektronika i ne samo a ti ne go razbira6 kakvo iska da ti kaje poneje v tvoita taliga drugo ne6to karano ot tok osven startera nqma :D i ne go razbira6 kakvo iska da ti kaje prosto jiveete v razli4ni epohiiiiiiiiiiiiii

    Коментиран от #66

  • 65 aaa

    0 2 Отговор
    a otnosno 63 E270 CDI toba kakav e BATAL ae ostavi paleneto nastrani, tova 4e mu trqbva elektrodvigatel da mu zapali negoviq dvigatel t.e. kato na belaz :D ili pone po golemi akumolatori i to ne na 12 a na 24 volta kato na MAZ (kamion) ina4e s obiknoven 12 voltov akumolator nqma kak da stane, pak qponskite i koreiskite ako im padne akumolatora se svalq bateriqta ot GSM a i pali bez problem ama pusti skorosti, diuzi tam ulni 6turi razni takiva l..na da ne govorim 4e stava daaaaaalga tema :D
  • 66 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "ааа":

    @64 otnosno moiat avtomobil ti nese pritesniavai az karam tova koeto ti niama nikoga da mojesh i ne zashtoto az sam goliam terikat a zashtoto ti si ot tazi prosloika na obshtestvoto koiato vmesto da raboti i da gleda dase razviva pliue pravitelstvo i v sichki okolo sebesi.
  • 67 aaa

    0 1 Отговор
    ako i tiq ko4ini deto gi hvalite paleha kato teb, a ne kato mokar kibrit cena nqmaha da imat :D ot taq gazariq i naivnost kato tvoita mnogo 6te stradate, a magaziunite za avto4asti 6te pravqt debeli pa4ki :D

    Коментиран от #69, #70

  • 68 E270 CDI

    2 0 Отговор
    do 65 na men nemi obiasniavai za defekti na mercedes benz zashtoto az minah veche 150000km s moiat sam smenil samo konsumativi i edin nosach a s predishnata mi Toyota Avensis D4D smenih ambriaj za 3 bona i senzor na kolianoviat val na stoinost 1200lv a beshe samo na 120000km.dane ti obianiavam kolko pari struvashe reikata no za moi kasmet beshe garanciona.i az predi si vikah iaponskoto e simvol na zdravina a nemskoto e samo za gazaria da ama ne.za sega nemskata mashina se darji na polojenie i mi dostavia naslada s vseki izminat km.are s zdrave i kato si vseznaiko kaji ti kakvo karash .
  • 69 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "aaa":

    @67 da ti se vrashta kolega i ti da visish v magazinite za avtochasti ili v gradskiat transport.
  • 70 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "aaa":

    @67 da ti se vrashta kolega i ti da visish v magazinite za avtochasti ili v gradskiat transport.
  • 71 BMW,Mercedes benz

    2 0 Отговор
    do 67 koe narichash kochina be?ti v garaja lunohod li imash be?takiva kato teb na gorubliane da se spazariat za niakoi iaponski bokluk na koito italianchetata samu spukali drobovete ot karane niamat pravo da davat mnenie za marka kato Mercedes benz.

    Коментиран от #72

  • 72 nik

    0 2 Отговор

    До коментар #71 от "BMW,Mercedes benz ":

    71 kolega lunohod nqma ama taka nare4en kosmi4eski korab koito ti nikoga nqma da kara6 karaite si bmw mercedesite 4e da ne falirat servizite trqbva da ima balami kato vas
  • 73 aaa

    0 2 Отговор
    dokato ima para6utisti kato vas 6te ima tarikatski kompanii kato Mercedes (qd me e da go napi6a daje) da prodavat bokluci

    Коментиран от #74, #76

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "aaa":

    @73 iako si kompleksiran
  • 77 nik

    0 2 Отговор
    s tazi kola koqto si e kupil edva li da sedi v magazinite za avto 4asti ili v gradskiq no ti s tezi mercedesi edva li da propusne6 vsqka godina pone po 2 pati v serviz no ne za maslo ili konsumativi a ot boklucite 4asti na mercedes benz
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 renault

    1 0 Отговор
    tozi mercedes e mn qk mercedes n1
  • 81 renault

    0 1 Отговор
    parvoaprilska 6ega mercedesite sa bukluci ne se zasqgait fenove nz benz renault n1

    Коментиран от #82

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Добрин Петров

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Иракли Иракли":

    @3 tuk ziveja i dokolkoto znam skoro i audi, ako ne sa zapo4nali ve4e
  • 84 Дошо

    0 2 Отговор
    Пичове (фенове на Мерцедес) да не ви плаша ама Ауди с завода в Унгария не прокопсаха.V8 4.2 моторите за A8 и S8 се правят там и има бая проблеми с тях.Често едната глава остава без мазане и......сещаите се.Също така има много проблеми с разхода на масло.Има случаи за 2000км да глътнат по 8л!Най-често обаче разхода на масло е 850гр за 1000км и при рекламация фирмените дилъри казвали:
    -По производствените ни стандарти това е нормално!
    За мен лично завод на Мерцедес в унгария не е добра новина.
  • 85 до Дошо

    1 0 Отговор
    @ Дошо 84 Карай си лилавата хонда и розовата микра, а нас ни остави да си караме МЕРЦЕДЕСИТЕ.

    Коментиран от #86

  • 86 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "до Дошо":

    @85 napalno si prav.
  • 87 aaa

    0 0 Отговор
    do 85 golemi kara4i na GOLEMI KO4INI :D
  • 88 Престани бе

    0 0 Отговор
    Кочини и щайги ще наричаш японските боклуци.
  • 89 ааа

    0 0 Отговор
    istinata boli aaaaaaaaa :D

    Коментиран от #90

  • 90 до @89

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "ааа":

    @89 И коя истина, че нещо не разбирам?
  • 91 aaa

    0 0 Отговор
    nestiga 4e ot koli ne razbira6 emi i ot napisano kato komentar sa6to :D
  • 92 nik

    0 0 Отговор
    do aaa obe ostavi gi be nie 6te karame koli koito ne se tro6at kakto kazva bai ganio imal bol para platil v serviza xax dux