Chevrolet в Европа и Chevrolet в САЩ са два доста различни бранда. Докато на Стария континент марката предлага предимно бюджетни автомобили, то зад Океана се набляга на лукс и комфорт.
Американците представиха своя нов флагман, който носи названието Impala. Моделът ще се появи в дилърските центрове през следващата година и на практика се явява десето поколение на популярния седан.
В сравнение с предшественика си обаче иновацията впечатлява с изцяло нов екстериорен и интериорен дизайн. Автомобилът е построен на платформата GM Epsilon II, като дължината му е 5 115 мм.
Междуосието на новата Impala е 2 873 мм, а наличните двигатели са три. Предвид регионалното позициониране на модела и трите агрегата са бензинови. Базов се явява четирицилиндров мотор с работен обем 2.4 литра и мощност 182 коня.
Главен акцент при този агрегат е неговата микро хибридна технология, разполагаща със Start/Stop система и рекуперация на спирачната енергия. Всичко това позволява значително намаляване на средния разход на гориво.
Вторият мотор е с обем 2.5 литра и мощност 195 к.с. Топ агрегатът на този етап е 3.5-литров V-образен шестак, който впечатлява с мощност от 303 конски сили. И трите мотора работят с автоматична шестстепенна скоростна кутия.
Салонът се характеризира с простор и функционалност. Нам акцент е новия осем инчов дисплей на системата MyLink. По отношение на безопасност новата Impala също има с какво да се похвали. Налични са десет въздушни възглавници и куп системи за пасивна и активна безопасност.
Цените все още не се оповестяват, но според специалистите те ще са доста атрактивни за американския пазар. Производството на новата Impala е позиционирано в Детройт и в канадската провинция Онтарио.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 VVV
12:09 08.04.2012
2 АСД
Коментиран от #16, #19
12:17 08.04.2012
3 Име:
Коментиран от #6
12:28 08.04.2012
4 мммммм
12:35 08.04.2012
5 The Bear
12:40 08.04.2012
6 мемо
До коментар #3 от "Име:":
@3 Какво нети харесва? Колите на субару са най грозните ама айде.И ти нямаш вкус!Коментиран от #7
13:02 08.04.2012
7 Име:
До коментар #6 от "мемо":
@6 Кое им е грозното на субарутата бе хахаха.Коментиран от #8, #29
13:06 08.04.2012
8 мемо
До коментар #7 от "Име:":
@7 Дизайна бе кое.Коментиран от #9
13:11 08.04.2012
9 Име:
До коментар #8 от "мемо":
@8 ХАХА много са ми смешни такива. Разбирачи от дизайн. Набиха ви в главите тия големи черни лъскави коли от БМВ/МЕРЦ/АУДИ и сега всичко голямо черно и лъскаво, независимо от формата си, мнооого ви харесва. Нямал съм бил вкусКоментиран от #10
13:21 08.04.2012
10 мемо
До коментар #9 от "Име:":
@9 Субару сега почнаха да правят хубав дизайн! Моделите до 2005г на нищо не приличат.Ако емблемата на тази кола беше субару,щеше дати хареса нали....!Коментиран от #11
13:32 08.04.2012
11 Име:
До коментар #10 от "мемо":
@10 Точно обратното. Старите им модели имат по-хубав дизайн от последните след 2007 харесвам само предницата на 4вратата импреза и BRZ. Ами не няма да ми хареса каквато и емблема да има. Както казах не харесвам и хечбек импрезата от 2008ма какво като има емблема субару?Коментиран от #12
13:34 08.04.2012
12 мемо
До коментар #11 от "Име:":
@11 Всеки си има свой вкус,такаче подобре данеспорим.Коментиран от #13
13:38 08.04.2012
13 Име:
До коментар #12 от "мемо":
@12 Някой неща не опират само до вкус.Коментиран от #15
13:42 08.04.2012
14 Kobester
13:42 08.04.2012
15 мемо
До коментар #13 от "Име:":
@13 Е то е ясно.13:44 08.04.2012
16 posetitel
До коментар #2 от "АСД":
2,4 е слабо за това купе. Ако е за източните щати горе долу бива, там е по равно и ще държи пътя. Ама ако си на запад от Колорадо, там всичко е само баири, и то здрави. Аз пообиколих малко натам с една Мазда 6 с 2,3 мотор, на равното не беше зле , ама като започнеш да катериш здрави баири, тези с осмаците те прескачат направо. Шестака ще му стои добре, на жена ми Доджа беше шестак 3,3 и вървеше здраво. Возията им също не е лоша на американските коли, само дето много лапат за нашите представи, иначе всичко им е наред като коли, ние че сме гола вода кой ни е крив...14:41 08.04.2012
17 Maurice
15:02 08.04.2012
18 nik
15:17 08.04.2012
19 ььь
До коментар #2 от "АСД":
2.4 e хибрида, а 2.5 е само бенз17:18 08.04.2012
20 Фасула
Коментиран от #21, #23
17:35 08.04.2012
21 Име:
До коментар #20 от "Фасула":
@20 Че какво толкова са GM? Да безпорно огромна компания откъм печалби, но като коли са отврат. Май не знаеш защо фалираха СААБ...17:41 08.04.2012
22 жужо
18:10 08.04.2012
23 Фасула
До коментар #20 от "Фасула":
@20 Че какъв си ти - за да ти отговарям... Ти Незнайно малко човече тръгнало да плюе по гигантска индустрия която може да ти служи за пример за успех. Уви ще си останеш само едно малко човече пред компютъраКоментиран от #24
18:15 08.04.2012
24 Име:
До коментар #23 от "Фасула":
@23 Каза ГОЛЕМИЯ човек пред компютъра. Какъв си ти за да ме съдиш и да ми определяш бъдещето? Цитирам "Че какъв си ти - за да ти отговарям..." ----- тогава защо ми отговаряш? Защо го написа тоя коментар.18:23 08.04.2012
25 Фасула
Коментиран от #26
18:33 08.04.2012
26 Име:
До коментар #25 от "Фасула":
@25 Така ли смяташ? Аз пък смятам че трябва да сме критични кам каквито и да е било автопроизводители. Точно това е важното да изказваме мнение какво ни харесва и какво не, за да вървят нещата напред. Това е смисъла от тоя форум да пишем относно колите, което аз правя. А ти , понеже не си хейтър, първо нападаш Maurice. Бил гъзар пък бил гола вода и т.н. Кое е по-добре да си критичен към някфа си марка та била тя и ферари ако искаш или да обиждаш хората коментиращи статията? Ще критикуваме и авторите, защото по този начин ще разберат какво не ни харесва и ще го променят така че сайта да се харесва и да има по-голяма посещаемост, с една дума това е повече в тяхна полза отколкото в полза на критиците. Никой не се интересува колко труд има зад произвеждането на някакъв автомобил, а се интересува от това качествен ли е труда и както всъщност е постигнато с тоя труд, важни са резултатите.Да на едни ще се хареса, на други не....18:53 08.04.2012
27 Ха-ха
19:56 08.04.2012
28 Гост
20:53 08.04.2012
29 Kobester
До коментар #7 от "Име:":
@7 Кое им е хубавото?@2 Да, горе-долу, по-широко е отвън, по-тумбесто такова иначе г/д има някаква прилика.
21:05 08.04.2012
30 гост
22:54 08.04.2012
31 Maurice
23:07 08.04.2012
32 ВИП АМГ
Коментиран от #33
23:27 08.04.2012
33 nik
До коментар #32 от "ВИП АМГ":
@32 vedna6 s teb da sme na edno mnenie bravo na shevroletКоментиран от #35
07:17 09.04.2012
34 кризаджията
09:55 09.04.2012
35 ВИП АМГ
До коментар #33 от "nik":
@33 na hubavoto nemojesh da kajesh che e losho.veroiatno shte e na dobra cena.Коментиран от #36
21:15 09.04.2012
36 Kobester
До коментар #35 от "ВИП АМГ":
@35 Е 100%, това е шевролет все пак, не знам в какви филми са се вкарали тия по-добре 100бона, недостижимо, непозволимо, много скъпо и куп други глупости.21:24 09.04.2012
37 Kobester
Коментиран от #38
17:00 10.04.2012
38 ВИП АМГ
До коментар #37 от "Kobester":
@37 i az smiatam che shte e na dostapna cena.22:43 11.04.2012