Last news in Fakti

8 Април, 2012 11:23 7 732 38

Chevrolet извади нов 5-метров флагман

  • chevrolet-
  • impala

 

Chevrolet в Европа и Chevrolet в САЩ са два доста различни бранда. Докато на Стария континент марката предлага предимно бюджетни автомобили, то зад Океана се набляга на лукс и комфорт.
 
Американците представиха своя нов флагман, който носи названието Impala. Моделът ще се появи в дилърските центрове през следващата година и на практика се явява десето поколение на популярния седан.
 
В сравнение с предшественика си обаче иновацията впечатлява с изцяло нов екстериорен и интериорен дизайн. Автомобилът е построен на платформата GM Epsilon II, като дължината му е 5 115 мм.
 
Междуосието на новата Impala е 2 873 мм, а наличните двигатели са три. Предвид регионалното позициониране на модела и трите агрегата са бензинови. Базов се явява четирицилиндров мотор с работен обем 2.4 литра и мощност 182 коня.
Главен акцент при този агрегат е неговата микро хибридна технология, разполагаща със Start/Stop система и рекуперация на спирачната енергия. Всичко това позволява значително намаляване на средния разход на гориво.
 
Вторият мотор е с обем 2.5 литра и мощност 195 к.с. Топ агрегатът на този етап е 3.5-литров V-образен шестак, който впечатлява с мощност от 303 конски сили. И трите мотора работят с автоматична шестстепенна скоростна кутия.
 
Салонът се характеризира с простор и функционалност. Нам акцент е новия осем инчов дисплей на системата  MyLink. По отношение на безопасност новата Impala също има с какво да се похвали. Налични са десет въздушни възглавници и куп системи за пасивна и активна безопасност.
 
Цените все още не се оповестяват, но според специалистите те ще са доста атрактивни за американския пазар. Производството на новата Impala е позиционирано в Детройт и в канадската провинция Онтарио.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VVV

    4 1 Отговор
    Biva
  • 2 АСД

    5 1 Отговор
    Радва ... отвънка ми прилича на A7 :)

    Коментиран от #16, #19

  • 3 Име:

    0 2 Отговор
    Много грозен. (без да целя да обида някого, освен дизайнерите на тоя шлеп)

    Коментиран от #6

  • 4 мммммм

    2 1 Отговор
    90% е opel insignia
  • 5 The Bear

    3 0 Отговор
    Красива кола, и със сигурност не е ДЕУ като тези в Европа. Като им знам цените, че можеш да си купиш три такива с парите за едно Ауди А6 например, ми се иска да го имам.... ама са все бензини....
  • 6 мемо

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Име:":

    @3 Какво нети харесва? Колите на субару са най грозните ама айде.И ти нямаш вкус!

    Коментиран от #7

  • 7 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "мемо":

    @6 Кое им е грозното на субарутата бе хахаха.

    Коментиран от #8, #29

  • 8 мемо

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    @7 Дизайна бе кое.

    Коментиран от #9

  • 9 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "мемо":

    @8 ХАХА много са ми смешни такива. Разбирачи от дизайн. Набиха ви в главите тия големи черни лъскави коли от БМВ/МЕРЦ/АУДИ и сега всичко голямо черно и лъскаво, независимо от формата си, мнооого ви харесва. Нямал съм бил вкус . За разлика от теб имам много повече досег с изкуството и хора на изкуството и дизайна и имал поне малко понятие от форми и пропорции. Освен това дизайна на субару е направен за америка и тяхните вкусове и мисля че е доста постилен от тая безформена глупост отгоре. А комбито на легаси от 2005-та, за мен е най-красивото комби от последните 15 години. Импреза 22b e един от най-красивите рали автомобили (това не са мой думи). Outback-a какво му е? Високопроходимо комби с много мачовски дизайн даже (като за семейна кола). Знаеш ли колко много ми се кефят като ми отварят вратите и няма рамки на стъклата, а тове е при субару още от 80те години даже и края на 70те. Да хечбека импреза изобщо не ми харесва, но да кажеш че са най-грозните коли е меко казано смешно.

    Коментиран от #10

  • 10 мемо

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Име:":

    @9 Субару сега почнаха да правят хубав дизайн! Моделите до 2005г на нищо не приличат.Ако емблемата на тази кола беше субару,щеше дати хареса нали....!

    Коментиран от #11

  • 11 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "мемо":

    @10 Точно обратното. Старите им модели имат по-хубав дизайн от последните след 2007 харесвам само предницата на 4вратата импреза и BRZ. Ами не няма да ми хареса каквато и емблема да има. Както казах не харесвам и хечбек импрезата от 2008ма какво като има емблема субару?

    Коментиран от #12

  • 12 мемо

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Име:":

    @11 Всеки си има свой вкус,такаче подобре данеспорим.

    Коментиран от #13

  • 13 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "мемо":

    @12 Някой неща не опират само до вкус.

    Коментиран от #15

  • 14 Kobester

    2 0 Отговор
    Лудница е отвътре :p браво.
  • 15 мемо

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Име:":

    @13 Е то е ясно.
  • 16 posetitel

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "АСД":

    2,4 е слабо за това купе. Ако е за източните щати горе долу бива, там е по равно и ще държи пътя. Ама ако си на запад от Колорадо, там всичко е само баири, и то здрави. Аз пообиколих малко натам с една Мазда 6 с 2,3 мотор, на равното не беше зле , ама като започнеш да катериш здрави баири, тези с осмаците те прескачат направо. Шестака ще му стои добре, на жена ми Доджа беше шестак 3,3 и вървеше здраво. Возията им също не е лоша на американските коли, само дето много лапат за нашите представи, иначе всичко им е наред като коли, ние че сме гола вода кой ни е крив...
  • 17 Maurice

    1 2 Отговор
    Предница на Камри,задница на Алуди... Като се има впредвид ниското качество на изработка на тази кола,то спасение остава атрактивната цена.И защо казват че има 3 двигателя,когато аз виждам само 2. Или разликата от 100 см3 и 13 конски сили се има за друг двигател?!?! И все пак може да се отбележи драстичната разлика от старата Импала,която ми приличаше на автомобил от миналия век.
  • 18 nik

    0 2 Отговор
    kolata e mn gotina subaru pravq nai groznite koli za ka4estvo sa dobre ama za van6en vid gola voda
  • 19 ььь

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "АСД":

    2.4 e хибрида, а 2.5 е само бенз
  • 20 Фасула

    0 2 Отговор
    до Гъзара от @17 коментар. Гола вода си братле. Чак си тръгнал да даваш оценки на Дженерал Моторс - хахаха

    Коментиран от #21, #23

  • 21 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Фасула":

    @20 Че какво толкова са GM? Да безпорно огромна компания откъм печалби, но като коли са отврат. Май не знаеш защо фалираха СААБ...
  • 22 жужо

    0 1 Отговор
    Не се излагайте - колата е красива, каквито и прилики да има с други марки. Даже по-скоро има европейски вид, отколкото американски.
  • 23 Фасула

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "Фасула":

    @20 Че какъв си ти - за да ти отговарям... Ти Незнайно малко човече тръгнало да плюе по гигантска индустрия която може да ти служи за пример за успех. Уви ще си останеш само едно малко човече пред компютъра

    Коментиран от #24

  • 24 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Фасула":

    @23 Каза ГОЛЕМИЯ човек пред компютъра. Какъв си ти за да ме съдиш и да ми определяш бъдещето? Цитирам "Че какъв си ти - за да ти отговарям..." ----- тогава защо ми отговаряш? Защо го написа тоя коментар.
  • 25 Фасула

    0 1 Отговор
    Защото сте хейтъри и най-вече хора, които нямат какво да правят и пишете глупости по цял ден. Пройзводителите са вложили толкова много труд , които трябва да бъде ценен, Авторите от Факти също - представят добри статии, постарали са се, с добри фотоси и описание за да бъдете добре информирани, но погледа преместили се под статията затъва в калта на омразата към всичко. Когато започнете да пройзвеждате автомобили тогава ще давате мнения, кое е "отврат" . До тогава ще гледате снимки пред компютъра и ще цъкате с език

    Коментиран от #26

  • 26 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Фасула":

    @25 Така ли смяташ? Аз пък смятам че трябва да сме критични кам каквито и да е било автопроизводители. Точно това е важното да изказваме мнение какво ни харесва и какво не, за да вървят нещата напред. Това е смисъла от тоя форум да пишем относно колите, което аз правя. А ти , понеже не си хейтър, първо нападаш Maurice. Бил гъзар пък бил гола вода и т.н. Кое е по-добре да си критичен към някфа си марка та била тя и ферари ако искаш или да обиждаш хората коментиращи статията? Ще критикуваме и авторите, защото по този начин ще разберат какво не ни харесва и ще го променят така че сайта да се харесва и да има по-голяма посещаемост, с една дума това е повече в тяхна полза отколкото в полза на критиците. Никой не се интересува колко труд има зад произвеждането на някакъв автомобил, а се интересува от това качествен ли е труда и както всъщност е постигнато с тоя труд, важни са резултатите.Да на едни ще се хареса, на други не....
  • 27 Ха-ха

    0 1 Отговор
    До долния Субару -фен.Приятелю отиди спешно на очен лекар щом тоя марка я хвалиш с дизайн!!!
  • 28 Гост

    0 0 Отговор
    Ами... предвид, че не понасям всичко Американско, тва радва окото! Наистина харесва.
  • 29 Kobester

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Име:":

    @7 Кое им е хубавото?
    @2 Да, горе-долу, по-широко е отвън, по-тумбесто такова иначе г/д има някаква прилика.
  • 30 гост

    0 1 Отговор
    99 ПРОЦЕНТА ПЛЮЯТ АМА НЕ МОГАТ И ДА СИ МЕЧТАЯТ ЗА ТАКЪВ АВТОМОБИЛ. СЕ ЕДНО Е ЧОВЕК, С ПАРИТЕ В ДЖОБА , КУПИЛ Я Е И СЕ Е ОКАЗАЛА АМА МНОГО ЛОША КОЛА. И ЧОВЕКА ПЛЮЕ ЩОТО Е 100 БОНА НАЗАД. С ТАЗИ РАЗЛИКА, ЧЕ Я ГЛЕДАТЕ САМО НА СНИМКА. ТАКИВА СА РЕАКЦИИТЕ КЪМ ПОВЕЧЕТО АВТОМОБИЛИ.
  • 31 Maurice

    2 0 Отговор
    Мили ми милионерчета из този форум.Разбирам че на малкия пръст не мога да ви стъпя,но съм имал възможността да карам предната Импала под наем. Имам информация от първа ръка за нея и за това казвам че качеството и е като на Шкода Октавия 2. За да вметна по темата,имам пари за да си закупя новата Импала,но аз имам други ценности и никога не бих дал толкова пари за автомобил.Освен това пътищата ни са ужасни,а и данъците на нови автомобили са в пъти по-високи от тези на 20 годишни гробове! Един световен икономист беше казал,че не може да си позволи да кара кола,струваща повече от 10% от годишните му доходи и да живее в къща струваща повече от 30% от същите. За жалост не съм американец като въпросния икономист,а той нямаше да го каже това ако знаеше че съществува България на картата.И все пак всяка жаба да си знае гьола.
  • 32 ВИП АМГ

    1 2 Отговор
    dosta e krasiva i ot vatre i ot van.

    Коментиран от #33

  • 33 nik

    2 2 Отговор

    До коментар #32 от "ВИП АМГ":

    @32 vedna6 s teb da sme na edno mnenie bravo na shevrolet

    Коментиран от #35

  • 34 кризаджията

    1 1 Отговор
    Тва е кола за средната класа. Явно световната криза е само за нас.
  • 35 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "nik":

    @33 na hubavoto nemojesh da kajesh che e losho.veroiatno shte e na dobra cena.

    Коментиран от #36

  • 36 Kobester

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "ВИП АМГ":

    @35 Е 100%, това е шевролет все пак, не знам в какви филми са се вкарали тия по-добре 100бона, недостижимо, непозволимо, много скъпо и куп други глупости.
  • 37 Kobester

    1 0 Отговор
    по-долу исках да кажа не по-добре :D:D:D: Чак сега виждам.

    Коментиран от #38

  • 38 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Kobester":

    @37 i az smiatam che shte e na dostapna cena.