Last news in Fakti

9 Април, 2012 11:32 10 136 36

Capri се завръща

  • ford-
  • capri-
  • focus-
  • mondeo

Ford планира да запълни празнина в гамата си, заради която компанията изостава от конкуренцията. Последните опити на марката в сегмента на спортните купета не могат да се нарекат особено успешни. Cougar бе тотален търговски провал, а Puma се състезава в най-леката категория. В Кьолн явно са решили, че е крайно време да изтъпат от прахта култовото име Capri.

Според френското сп. L'Automobile Magazine това ще се случи през 2014 г. Новото Capri ще бъде по-малко от прочутия си предшественик, чието производство бе прекратено през 1989-а след 20-годишна успешна кариера. Купето ще бъде построено на платформата на Focus, а дизайнът му ще следва стилистиката на наскоро представения Fusion и европейската му версия Mondeo.
 
Ако французите се окажат прави, Capri III ще бъде с предно предаване и ще се оборудва с четирицилиндрови турбодвигатели. L'Automobile Magazine не изключва възможността за появата на вариант с четири задвижващи колела. Той щял да бъде хибрид, в чийто заден мост щели да бъдат интегрирани два електромотора.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    0 4 Отговор
    Най-добрият Форд е продаденият Форд!
  • 2 Дошо

    1 3 Отговор
    Купи си Форд за да си горд!
  • 3 Дошо

    0 4 Отговор
    Форд и циганин зимата не работят
  • 4 Дошо

    0 6 Отговор
    Най-добри са японските автомобили естествено, начело с Нисан Микра
  • 5 Име:

    5 0 Отговор
    А сега познайте кой е истинския Дошо?
    1, 2, 3 или 4 / отговор 5 - нито един от тях.

    Коментиран от #6, #9

  • 6 Jesika

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Име:":

    @5 Не знаех, че децата в детските градини имат достъп до интернет, ма явно имат, доказателство - първите 4 коментара))) Цяла зима карам форд, ми работи си, палеше и в най-големия студ, та тези заучени фрази на мнимия Дошо са смешни))
  • 7 Гошо

    1 4 Отговор
    Не знам за какъв фалшив Дошо говорите, защото аз от този човек винаги съм чел злобни простотии.
  • 8 Дошо

    1 3 Отговор
    Най красиви са бензиновите автомобили
  • 9 Don Peyote

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Име:":

    @5 Много си прав приятелю, само че подобни простотии ще продължават да се пишат, докато всеки може да пише коментар без да е регистриран, прави ли ти впечатление,че най- големите глупости се пишат от "гости" на сайта, ако толкова ти харесва мобиле и искаш да коментираш ще отделиш 5 минути от скъпоценното си време за регистрация, а после ще се съобразяваш какъв език използваш, както ти се изрази в един свой коментар от вчера тук сме за да критикуваме както автомобилите, така и сайта за да вървят нещата към по добро , а НЕ ДА СЕ ОБИЖДАМЕ
    Ще добавя още нещо, нормално е да сме различни,да имаме различни вкусове, както и различни финансови възможности,но не е нормално да се плюем заради тези си различия, а пък хора които само дразнят ненужно останалите заради спорта НЯМАТ МЯСТО В ЕДИН ОТ НАЙ ХУБАВИТЕ БЪЛГАРСКИ САЙТОВЕ ...

    Коментиран от #11

  • 10 komarjiq

    2 2 Отговор
    Ford sa unikalna marka v istoriqta na avtomobilite! Kogato Ford sa pravili koli markata Nissan oshte ne e sushtestvuvala moito momche... KUPI SI FORD MUSTANG I UMRI OT KEF!!!
  • 11 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Don Peyote":

    @9 Точно така. Напълно си прав. Вместо да ни обединява страстта към автомобилите ние сме като на словестна война. Малко са хората в сайта с които може да се спори разумно и да ти доставя удоволствие...
    Относно каприто, не е лоша идеята на форд. Но по-би ми харесало връщането на Ескорт , но във вариант FR мотора отпред и задно предаване, както е МК1. Не харесвам Фордовете особено моделите им след 75-80та, но за феновете на марката вижте тези страхотни снимки.
    http://speedhunters.com/archive/2012/03/28/run-to-the-coast-gt-gt-sun-sea-amp-fords.aspx
  • 12 520 zender

    4 0 Отговор
    Хубава е колата.Всъщност и страрото Капри ми харесваше много.Поправете ме ако греша но това ми прилича на Астън..

    Коментиран от #13

  • 13 Станимир Христов

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "520 zender":

    @12 ..абе и на мен много ми "мяза" на Астън. А относно Форд аз пъкси харесвам най-много КОСУЪРТ от 90-те години-големи ралиджиики бяха-адмирации от мен.
  • 14 Турбоманя

    1 0 Отговор
    Ford Capri е наистина един красавец! Въпреки, че съм притежавал OPEL, а сега се радвам и на CITROEN, трябва да отбележа, че всяка марка си има своите "звезди" и една от тях е каприто на форд, като визирам най-вече моделите като http://dayerses.com/data_images/posts/ford-capri/ford-capri-03.jpg
    А и този, ако излезе в тази си визия, също ще е супер, лошото е, че обикновения българин и на тази кола ще се радва само на картинка ;-(
    Лоши времена, в които мутрите стават елита на нацията, а завършилия студент по право (примерно) се хваща като келнер...
  • 15 Don Peyote

    1 0 Отговор
    След 10 коментара и тотално оспамване, най накрая започнаха и коментарите по темата
    Нищо че прилича малко на Астън, на мен дизайна ми харесва, а хибрид с 4 задвижващи колела звучи доста интересно...
  • 16 зимата неработя

    0 4 Отговор
    фордовете спят зимен сън
  • 17 4x4

    3 0 Отговор
    На мен си ми прилича на истински Форд. Като гледам последното Мондео, на това са му вдигнали просто решетката нагоре. А относно Капри, евала им правя на Форд, че възраждат една легенда.
  • 18 гаврош

    0 4 Отговор
    Препоръчвам ви астон мартин ще останете доволни
  • 19 батко ви

    1 4 Отговор
    Фордовете са вредни за здравето нямат катализатори но може да решите проблема като пъхнете 3 стари въздушни филтъра вътре в ауспуха така ще се исчисти въздуха послушайте ме и няма да имате проблеми.В зимния сезон трябва да имате гараш с отопление за да е топло на форда иначе замръзват и не палят до април месец,но един път запалили не угасва затова трябва да имате и пожарогасител! Но няма страшно това е форд и си горд с вдигната глава се разхождаш и викаш това е форд защото е форд и форда си е форд

    Коментиран от #21

  • 20 ИРАКЛИ

    2 0 Отговор
    ФОРД-КАПРИ ,та това беше хит на нашата младост!Да си на 20 години и да караш ФОРД-КАПРИ на времето не всеки можеше да си
    го позволи!Ние възрастните ще стоим до новото "КАПРИ",ще му се
    радваме и ще си спомняме за младоста!.............дааааа и по край
    НАС също някоя остаряла лелка ще си спомня за младоста
  • 21 CIII

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "батко ви ":

    @19 "батко ви", ако още ходиш прав под масата всичко е наред, ако не е така.....
    Много добре изглежда купето!
  • 22 FMC

    0 0 Отговор
    @Don Peyote, аз имам две регистрации ако не греша, но с нито една от тях не мога да влизам с Опера. Мислих си, че може би имам някакъв вид бан, но ако е така, защо влизам с други браузери? Та по тая причина и аз си пиша анонимен, защото ползвам само Опера като браузер и за едно регистриране и писане на коментар не си заслужава да отварям и друг браузер. Та ето ти една причина, поради която аз пиша без регистрация. Друга причина е, че след като на няколко пъти не успях да се регистрирам с Опера, се бях отказал за известно време, докато не реших да пробвам с друг браузер. Стана, ама не ми е удобно :)

    Що се отнася до статията...Жалко, че автомобилът ще е отново с предно предаване. След края на сътрудничеството на Форд с PSA се съмнявам, че от Форд ще минат на система 4х4, подобна на тая при Пежо. Тая мъка по задното взе да ми наподобява подобната при Алфа. Все пак италианците намериха начин за направата на подобни Алфи. Форд не знам какво се чудят, след като във цял свят предпочитанията при спортните автомобили са приоритетно насочени към такива със задно и 4х4. Хубаво, че направиха нещо добро с Focus RS и доказаха, че предното не е за изхвърляне, но сериозен автомобил като Capri изисква и сериозно задвижване!

    Коментиран от #25

  • 23 FMC

    1 0 Отговор
    няма как Evos да не прилича на Aston Martin, след като част от дизайнерите са работили по дизайна на Aston Martin, когато принадлежеше на Форд. Май някои забравят, че възхода на Aston Martin дойде след брака с Форд. Аз не съм карал много зими Форд, но за последните 6 зими нямам незапалване на автомобила дори под -20 градуса както тая и предната зими. А карах два различни модела на Форд - сегашния нов, предния на 5 зими. На толкова бе и акумулаторчето му. Не знам как палят останалите колеги с Форд, но знам как не палят разни мои колеги с други марки. Що се отнася до това, че дизелите не палят...ами то горивото не е пригодено за зимата. Ако имаш нещо в главата си, няма да караш с летен дизел, а навреме ще вземеш мерки.
  • 24 Иван Димитров

    2 0 Отговор
    Старите Каприта са-малко груби,тежки,мъжкарски общо взето много готини (и точно това ми липсва в повечето нови коли но...няма как това е модата и тенденцията) новото също изглежда добре,4-цилиндрови турбо мотори добре (макар че ми се иска да го видя с някое атмосферно V6) но предното предаване ще е "кощунство" с модела.
  • 25 Don Peyote

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "FMC":

    @22 Виж ако съм те обидил защото пишеш коментари като гост се извинявам,мисля че се разбира кои гости визирам, между другото аз също имам проблеми с някои браузъри, само дето при мен е обратното, ако не вляза в профила не мога да въведа коментар...
    А за алфите ако съм те разбрал добре, тъгуваш за задното
    Нищо новата 169 се задава ...
  • 26 FMC

    1 0 Отговор
    Не, не си ме обидил :) Просто споделих, как е при мен с Опера. Просто не мога да вляза в профила си. Затова и се опитах да направя още няколко регистрации, докато не ми просветна да пробвам с друг браузер. Тогава стана. Това, да пишеш като нерегистриран си има и предимства. Не може да даваш оценки :) Правилно си разбрал за задното. Вярно, че има Мустанг, но едно, че е скъп, второ, че е далеч и като разстояние и като модел, който може да се купи от масовия купувач. Примерно искаш нещо със задно и какво избираш за малко пари? Старо БМВ. Общо взето това е. BMW са скъпа марка като нови и дори най-евтината единичка гони 40 бона ако не греша. Тук има някакъв вакуум. Аз лично бих се радвал на някой евтин модел със задно предаване. Защо да не е това Capri? Макар, че щом е на базата на Фокус, едва ли би струвало по-малко дори и с предно предаване. На американците явно не им пука, защото те си имат там евтин Мустанг. Тук обаче нямаме нищо.
  • 27 Личо

    0 0 Отговор
    първата ми кола като взех книшка беше форд гранада модел 82г 6 цилиндара автоматик много вървеше тогава гориво бол 100000хл минах за 1 г и полвина но една зима много лошо се лъзнах и се ударих в един циментоф стълб после майстора каза че има отклонение в купето и щял да износва гумите дадох го за части и понеже бях много доволен от форд купих фиеста 1,8 дизел 96 г когато върви харчи около 5 средно но за една година с всички майстори в града си говорехме на ти на края се получи дая взема от един сервиз и направо я карам в друг са карам нисан неискам да коментирам за тази кола извинявам се за правописа
  • 28 H.V.D

    2 0 Отговор
    Реакцията ми когато видях публикацията:
    "Capri" се завръща - ДАААААААААА БРАВОООО !!!!! ....... няколко реда по късно
    "Capri III" ще бъде с предно предаване - НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ НЕ !
    Как може бе , провалят една легенда ... по добре да не го възраждат щом ще е предно няма смисъл да развалят добрата репутация на автомобила с ново жалко купе с култовото име "CAPRI"
  • 29 Методи Методиев

    1 0 Отговор
    През последните 20 години смених три модела на форд, разбира се купени на старо. Не съм фен на тази марка, но поддържам мнението на колегите, които са доволни от тях и не подкрепям тоталното отричане на дадена марка. Конкретно за "CAPRI"! Този модел, заедно с "МANTA" на ОPEL бяха лицето на средната класа на Западна Европа през 70-те и 80-те години на 20 век. Тогава ние карахме жигули и москвич/нарочно ги написах с малки букви/, коли които следваше да определят жизнения стандарт на социализма. Място за сравнение няма. Сега когато сме отдалечени от желания автомобил само чрез ниския си стандарт, такива новини ме карат да се чувствам прецакан. Защото отново този модел ще е лицето на Западняка, а за нас остават мокрите сънища или колите втора ръка. На този фон е без значение дали е с предно или зано предаване, дали фордовете са каруци за селяни или коли за народа- ние пак ще си пишем и облизваме! Честито на тези, които ще си купят тази година нова кола, независимо дали е форд или руска лада, или нещо двуместно със много коне!
  • 30 FMC

    0 0 Отговор
    Е, не може всяка година да купуваме коли. То трябва да остава и време да ги караме. Тия времена обаче не са дори и за стари автомобили. Бих попитал, колко от вас наскоро са сменили стария си автомобил с по-нов стар? Моите познати за последно имаха вземане даване с покупка на автомобил преди 4-5 години. От тогава всеки си кара старата количка и не мрънка много. Моето лично мнение и виждане е, че когато имаме пари да сменим застарялата си кола, ние ще имаме и пари да се сдобием с нова. Въпросът е, какво ще препочетем - отново стара на 5-6 години или чисто нова от по-нисък, народен клас. Не е вярно, че едно Поло или Фиеста не стават за смейството. Доколкото знам от статистиката, в България доста хора живеят сами или имат максимум едно дете. Тогава за какво ви е повече от Поло, Фиеста или да кажем Great Wall Volex C10? A Поло, Фиеста или C10 се вземат дори срещу вноска по-ниска от тая, която бихте дължели на банката, ако решите да теглите заем за стар автмобил. Ако не теглите, значи имате достатъчно пари и за нов на изплащане. Трудно се събират кеш дори 5-6000 лева на тоя етап. Изходът е кредит или лизинг. И точно тук г-н Методиев е въпрос на личен избор. Не е задължително всичко да купуваме кеш, защото ако имаме налични 5000 лева, те спокойно могат да бъдат дадени за първоначална вноска и нов автомобил. Не знам, дали схванахте мисълта ми. Аз само твърдя, че който има 6 бона под дюшека, е нормално да има възможност и за 200-250 лева месечна вноска за нов автомобил. Не говоря за тия, наследили от някъде пачка с пари и нямащи странични доходи дори за хляб. Така, че такива като мен, дето винаги са имали желание да карат и те като баща си нов автомобил, са го постигнали. На тия, които не им пука за това, естествено е да броят мангизите в портомнето си и да отделят само за газ на старата жигулка с малка буква.
  • 31 със стара кола

    0 0 Отговор
    @FMC, не е точно така. Лъжеш се по рекламите пускани по телевизията. Една нова кола в никакъв случай не е просто 200лв./месец... Една нова кола идва с незнам какви си такси, с каско от 2000лв/година, със задължително обслужване (на много ниско ниво по мое мнение) в оторизирани сервизи с 200лв. за смяна на масло, такса за обслужване на лизинга.... и накрая една Corola(или Пежо беше) от цена 25000 по брошура в сайта е посочена крайна цена 35000лв. с включени всички такси, каскота, последната вноска (за да си остане колата твоя ,а не да ти я вземат) и т.н.
    Така, че старата кола е все още много по-евтина и достъпна за българския стандарт. Тези, които карат нови автомобили или не са проучили достатъчно преди покупката или имат големи възможности, но в никакъв случай не е средностатистическия българин.

    Коментиран от #33

  • 32 XXX

    1 0 Отговор
    Няма да е никакво "Капри" ако ще е с предно предаване.
    Аз съм карал "Капри" II с 2.3 литров шестак - беше само 107 к.с., но пък колко забавно........
  • 33 FMC

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "със стара кола":

    @31, ами то и старата кола иска застраховки, обсулжване, каско, че и ремонти. Новите автомобили вече имат поне 5 години гаранция. Освен това, чисто технически техниката е по-добра, което позволява и икономии на гориво. За масло тук изобщо не се говори. Не се говори за смяна на ангренажни ремъци, ролки, спирачни дискове и накладки. Филтри трябва да сменяш и при стария автомобил. Ако не го правиш, рискуваш след съвсем кратко време да се разделиш с така евтината кола, която караш. Не се говори и за купуване на нови гуми - зими и летни и вероятно нови джанти, Ами това са огромни разходи за стар автомобил! Тия 5000 лева вече отиват на 7000, докато новия го вземаш за 5000 със всичките му салтанати, включително пълно автокаско. Освен всичко, старият почваш да го караш обикновено след седмата или осмата година, ако си го купил за 5000 лева. Остават му още толкова живот до тоталното му грохване. Пак се налага да го сменяш. Ето ти двойни разходи, докато в същото време си караш само един нов автомобил, който те изкарва 15 години, ако си решил да се вманиачаваш и да не го продаваш навреме. И какво се получава? И в двата случай караш стари автомобили, само че когато си купиш нов, си го гледаш като писано яйце. Разходите разхвърляни по години се оказват дори по-малки, защото тоя автомобил го караш 2 пъти повече. Защо не погледнеш на нещата по тоя начин? Купувайки стар автомобил, гледаме само пред носа си.
  • 34 със стара кола

    0 0 Отговор
    @FHM, гледам от всички гледни точки, но на бялото черно не може да кажеш. Не оспорвам предимствата на новия автомобил, но просто поддръжката му е в пъти по-голяма. Технологията е на по-високо ниво спор няма, но и поддръжката на тази по-висока технология е съответно по-висока. Консумативите и при старата и при новата кола са си задължителни, но при новата човек е задължен да го прави в оторизирания сервиз, в който качеството на труда е много ниско.
    Дали парите за части по стара кола са повече от тези по нова също е един много спорен момент. Новата имала гаранция - не съм имал нов автомобил, но това фирмата да ти признае нещо за гаранционен ремонт също било трудна работа (окачване - забрави, помпи - консуматив, говирна система - лошо гориво, че то какво остана за гаранцията...)
    Ще ти разкажа как аз наливам в моята кола масло директно от оторизирания сервиз на ОПЕЛ за 10лв. литъра - пълна ситетика. Когато попитах как го изнасят (не го ли следи някой, все пак не може да се открадне) - ами колите когато дойдат за обслужване или не им сменяваме маслото или доливаме само да се избистри...
    Прави си сметка коя кола ще грохне първа старата с ново масло или новата със смени на масло на по 40-50000км.
  • 35 FMC

    0 0 Отговор
    Не знам, колега, аз имах при мен един колега, работил в МП. Специално го попитах, как стоят нещата с обсужванията и дали не си скриват нещо. Каза ми, че специално при смяната на масла и филтри, всичко се прави както трябва. Съмнения винаги може да има, понеже не те пускат да гледаш какво правят, но това е положението. Скоро имаше една тема във форумана Форд, как един колега с Фокус на десетина годинки, е дал над 1000 лева на кварталния майстор и въпреки всичко Фокусът му не върви. Решил да спести някоя друга хилядарка, дето му искали от МП и така при кварталните майстори. Оня хванал да заваря двигателя и попилял всичко :) И сега какво? На боклука. Аз им се чудя на такива като него. ще дадеш ти 3 бона за стара кола и след това ще наливаш хиляди при кварталните майстори. А върви карай сега кола. Ако се интересуваш, може да прегледаш форума на Форд специално за тоя случай. Не знам какво е станало, скоро не съм чел темата му. Аз лично съм доволен от сервиза на Форд. Вярно, че доста пари искат по обсужванията, но не съм имал никога проблеми с автомобилите. Ударя нещо ламарините, никакви проблеми да ми оправят колата на момента. Разни дребни нещица оправят без да ми искат пари. Примерно, бях счупил една щипка на жабката. Чак се учудих, как я оправиха гаранционно. Имах несмазани жила на капака и недобре работещо повдигане на седалката, както и заяждащ колан. Пак нямах проблеми да ми оправят всичко без пари. Дори веднъж смениха и изгорялата ми запалка с бушона без пари. Не знам на какви сервизи са попадали твоите познати, но аз съм нямал никога проблеми с Мото Пфое и техния сервиз.

    Аз обаче попитах, не е ли по-добре веднъж да купим нов автомобил и след това да караме 15 години, вместо за това време да сменим 2-3 втора ръка с неясен произход? Специално до 5 бона, аз виждам само пълни боклуци на пазара. Не си заслужава изобщо сравнението с нов автомобил. Хубавите екземпляри струват доста повече. Тях евентуално може да сравняваш, но ме съмнява сметките ти да излязат верни след 15 години.
  • 36 Някой

    0 0 Отговор
    Много добре изглежда! :)