Skoda се гмурка все по-смело в непознатите води на електрическата мобилност с нов секси кросоувър, който прилича по-скоро на продукт на Lamborghini. Vision iV е поредният концепт, построен на платформата MEB, и показва как ще изглеждат бъдещите електромобили на чехите.
Главна особеност в дизайна на прототипа е светещата полоса по цялата широчина на предницата, която съединява визуално светодиодните фарове. В бъдеще това дизайнерски решение ще стане отличителна черта на всички електрически "шкоди".
Отзад има неголям спойлер, C-образни стопове, осветена ивица на дифузьора и светещ надпис с името на марката. Впечатление правят също радиаторната решетка с вертикални ребра, камерите вместо странични огледала и 22-цоловите колела.
Акцентите в салона са новият волан с две спици, цифровият приборен панел и екранът на информационно-развлекателната система, който сякаш се носи във въздуха. Вентилационните отвори са снабдени с индивидуални сензорни панели за управление.
В нишата на централната конзола се побират два смартфона. Там те се включват автоматично към бордовата система и се зареждат чрез индукционен панел.
Skoda Vision iV се задвижва от два електромотора на всяка от осите. Сумарната мощност е 306 к.с., което позволява на чешкия електромобил да ускорява от 0 до 100 за 5.9 секунди. Максималната скорост е 180 км/ч, а батерията с капацитет 83 кВтч осигурява пробег от 500 км с едно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Авто спеца
Коментиран от #26
11:05 05.03.2019
2 GOLF R
11:10 05.03.2019
3 Haha
Коментиран от #6, #12
11:21 05.03.2019
4 Сектант
Коментиран от #18
11:44 05.03.2019
5 Разгеле
11:52 05.03.2019
6 Morgoth
До коментар #3 от "Haha":
Огледалата също се зацапват и след това се чистят по-трудно от една камера. Виж закърпването на камерата с огледалцето от чантата на жената за да можеш да караш докато я заведеш на сервиз вече няма е възможно. Но пък и вероятността някой да я счупи е по-малка, защото не настърчат като огледалото. Според мен е въпрос на свикване.12:01 05.03.2019
7 123
12:11 05.03.2019
8 Никой
Коментиран от #9
12:21 05.03.2019
9 Решетка
До коментар #8 от "Никой":
"Решетката" всъщност е бронята боядисана друг цвят. Електромобилите нямат нужда от толкова големи радиатори.12:36 05.03.2019
10 Еха...........
12:41 05.03.2019
11 Цени
Коментиран от #13, #27
12:45 05.03.2019
12 В. ЗАХАРИЕВ
До коментар #3 от "Haha":
Ти го каза , 2-3 хилки за камери .. те ще си изларат гаранцията и ще се скапят след това, тенденцията в автоиндустрията е да се печели не толкова от бройка продадени автомобили, колкото от задължителни прегледи, диагностики, обслужвания и ремонти12:52 05.03.2019
13 123
До коментар #11 от "Цени":
Смешко. За Европа най-евтиния модел 3 на тесла без 4х4 и с най-малката батерия ще струва над 50 000 евро. Цените ги обявиха миналия месец. И това са цени с бонусите, които дават за електричките в някои държави като Германия и Франция. Тоест в България най-зле оборудваната тесла ще е над 120 000 лева и като трябва да си правиш годишното обслужване за 1000 евро ще ходиш до Виена, защото там е най-близкия сервиз. Вероятно цената на Урсуса ще е по-близо до 100 000, защото само батериите струват 50 000. Това да не ти е Ъп, Лииф или Туизи със 150 км. пробег.Коментиран от #15
12:54 05.03.2019
14 яаояао
12:54 05.03.2019
15 Цени
До коментар #13 от "123":
Само където Шкода няма да се произвежда в САЩ, а в Европа. Когато Тесла направят завод тук, цените им ще са същите както в Щатите. И как точно обявиха цените на най-евтината батерия миналия месец, като най-евтината цена излезе тази седмица? Тази която струва 35 хиляди долара в Щатите тук в Европа ще струва 35000 евро. Обърни 38500 долара да речем към 40 000 евро и пак смятай.Коментиран от #17
13:06 05.03.2019
16 Цени
13:10 05.03.2019
17 123
До коментар #15 от "Цени":
Нищо не искам да обръщам в нищо. Има официални цени от миналия месец на тесла за Европа. Най-евтиния модел 3, с най-ниското оборудване струва над 50 000 евро. Не ме интересува какво оскъпява цената - може да е транспорт, акциз, ддс, печалби на търговците и т.н. И дори на направят завод в Европа цената няма да е същата, а значително по-висока. Защо според теб цената на бензина в щатите е по-ниска от тази в Европа. Ще има да чакаш евтини тесли в България. Знаеш ли, че добре оборудван Мустанг, продаван в щатите за 28 000 долара в БГ преди няколко години се продава от МП за 110 000 лева. А и защо изобщо сравняваш това недоносче модел 3 с Урсуса. Модел 3 е аналог в най-добрия случай на Октавия. А за батериите искам да отбележа, че производствената цена на тесла от 100 долара, ако е толкова, няма нищо общо продажната цена на крайния потребител. За оптимистите искам да кажа, че един прост акумулатор от 150 лева струва като производствена цена не повече от 30-40 лева. Другото са такси, такси, данъци, акцизи, гаранция, марж и още доста елементи.14:52 05.03.2019
18 АПИ
До коментар #4 от "Сектант":
Предполагам не си се качвал на нещо по-ново от Шкода 120L. А колкото до бюджетния голф, то той е мнооого по-надежден и качествено направен от колкото бюджетното Рено(и самото Рено), което караш в паралелния си свят.15:02 05.03.2019
19 Инжинера
Коментиран от #20
15:41 05.03.2019
20 гост
До коментар #19 от "Инжинера":
И тролейи Шкода има доста.17:09 05.03.2019
21 Д фен
19:00 05.03.2019
22 бенц 6.3
23:57 05.03.2019
23 1234
00:13 06.03.2019
24 Иван
01:05 06.03.2019
25 туй беше
09:46 06.03.2019
26 Question
До коментар #1 от "Авто спеца":
Къде е табелата на таксито ???09:48 06.03.2019
27 12345
До коментар #11 от "Цени":
Цените на Тесла в САЩ са добри, но в Европа са съвсем други, поради големите мита и ДДС. Например Тесла модел 3 в Европа струва около 55 хил. евро. Така, че цена около 100 хил.лв за тази Шкода няма да е висока.13:55 06.03.2019
28 Абе
00:16 07.03.2019