17 Април, 2012 11:12 36 572 36

Руските военни тестват наследника на УАЗ

  • уаз-
  • лша-
  • лта-
  • скорпион-
  • видео

Руската телевизия излъчи кадри от тестове на новия армейски всъдеход "Скорпион", който трябва да замести архивните командирски УАЗ-ки. Руското Министерство на отбраната ще провежда изпитания на полигон в Подмосковието още година, преди да бъде взето решение за окончателното пенсиониране на легендарния му предшественик.

Първият вариант на лекия щурмови автомобил (ЛША) "Скорпион" бе показан още през 2010 г. Създаден е от ЗАО Корпорация "Защита". Има и бронирана версия ЛТА (легкий тактический автомобиль). Може да превозва до 8 души и да бъде оборудван с различни видове въоръжение.
 
ЛША "Скорпион" е дълъг 4 503, широк 2 050 и висок 2 090 мм при междуосие 3 023 мм и колея 1 702 мм. Тежи 2 485 кг, а при пълно натоварване масата достига 3 тона. Оборудва се с дизелов двигател с мощност 136 к.с. и петстепенна механична трансмисия. Може да преодолява наклони до 30 градуса и да гази във вода с дълбочина до 70 см.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 командир

    4 1 Отговор
    Време беше да покажат на ХАМАРА какво е военен джип
  • 2 VR4 TT

    5 0 Отговор
    Дано го пуснат цивилна версия. :) Изглежда идеалната кола за българските пътища.
  • 3 уЖаска

    3 4 Отговор
    Е сега ще се появят едни разбирачи, които ще обяснят как това е най-добрия джип на света и в галактиката........
  • 4 hristov

    0 0 Отговор
    hummera си еее hummer
  • 5 ото

    1 0 Отговор
    136 к.с. не са ли малко за това тегло ?
  • 6 Неделчо

    2 0 Отговор
    от целия клип най- хубавото беше новинарката в началото :)
  • 7 Гост

    2 0 Отговор
    Интерсно как го смятат това - празен тежи 2485кг. при пълно натоварване 3 тона - разлика 515кг. 8 души по 80кг. = 640 кг. и това е без никакво снаражение. Ми то една лека кола товари повече.
  • 8 гринго

    2 0 Отговор
    Тия пак са у лево. Американците от кога са с Хамър, тия сега се почесали.
  • 9 николай маринов

    1 0 Отговор
    ЗА ВСЪДЕХОДА НЯМАМ МНЕНИЕ НО НОВИНАРКАТА..........!!!!!!!!!!!
  • 10 симеон

    1 0 Отговор
    а туй ли е новото , ми то съвсем като старото
  • 11 фен от моргата

    2 0 Отговор
    Гумите му са нови!!!
  • 12 неделчо николов

    0 0 Отговор
    ами хора не ми хвалте тази консерва b86 танк но в кожата на джип ето ви линк за видео [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OxRHzN1eSi8[/youtube] офицялният сайт няма да го дам на производителия но струва само 280 000 $ което не е много нов втора рака и то 50 000 $ се намира клип танка руди :D [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xACOR3DxdSE&feature=relmfu[/youtube]
  • 13 гост

    0 2 Отговор
    БРАТУШКИ,А КОГА ЩЕ ГИ СТИГНЕМ ХАМЕРИКАНЦИТЕ......ТО С ГАЗ, НЕФТ И РЕКЕТ САМО НЕ СТАВА,ТРЕБЕ И АКЪЛ:)))))МАИ СА ЕХНОЛОГИЧНИ ДЖУДЖЕТА
  • 14 Ким Ир Сен и леля му

    1 2 Отговор
    Новинарката наистина е супер.А руския хамър си е пълен т....к.Чудя им се защо не спрат да обиждат автомобилостроенето?
  • 15 Путин

    4 0 Отговор
    Абе разбирачи, как разбрахте че е боклук, след като не сте ходили в казарма? В клипчето конструктора спомена, че тая версия тежи три и половина тона , докато небронираният Хамър - 4 тона. Не знам, дали тия 136 к.с. са истински, но журналиста тръгна и дори включи на втора предавка, без да е пуснал ръчната :) Никакви проблеми.
  • 16 Гост

    2 0 Отговор
    Те тва е офроуд машинка! Ако бе немска изг.зица, щеше да е с 500 к.с. и 15 санта клиренс :D И ай иди за риба с него тогава...
  • 17 капитен

    3 1 Отговор
    по-добра за руската земя от тази машина няма.преди около 70 годни една високотехнологична нация [германия] загази до гуша в руската земя със своята ,,последна дума на техниката'', докато руските ,,бокуци'' като Т-34 ги мачкаха.сигурен съм,че и хамериканският Хамър на руска земя ще хвърли верига по-бързо от тази уазка.
  • 18 Чикатило

    1 2 Отговор
    Тая тьотя не знае ли че Джип е марка а не рузнашки военен грозовик.
  • 19 Хамър

    2 1 Отговор
    Три тона джип с двигател 136к.И това ако не е майтап.На баба ми пикапа е по мощен.
  • 20 тито

    0 0 Отговор
    Абе много разбирачи БЕЕЕЕ????? Защо пишете мнения след като нито Хамьр сте карали нито Скорпион---та вие ще ги сравнявате.Бьдете сигурни че конструктора който беше зад волана е по-разбирач от вас.
  • 21 Иван

    2 0 Отговор
    Журналистката - мммммммм.... (винаги съм обичал рускините)
    Към разбирачите - руснаците ще я направят машината. Те умеят да правят прости и ефективни машини, които могат да се обслужват в полеви условия от необучен и подпийнал :)))) персонал. За конските сили - напълно достатъчни са целта, който е карал истински джип а не паркетник, ще ме разбере.
    На пръв поглед вътре има повече място от Хамъра и интериора е добре.
  • 22 Стоян Желязков

    0 1 Отговор
    Яки машини имат руснаците,ето и един от първите Москвичи-401
    http://vbox7.com/play:26a8896894
  • 23 славянин

    2 0 Отговор
    Ос.ан Ганю намерил, че премерил!
  • 24 Пантелей

    0 1 Отговор
    Три тона джип с двигател едва 136 коня.И това ако не е някаква първоаприлска шега здраве му кажете.Не е нужно да си гений за да разбереш ,че руснака пак както винаги е създал едно голямо НИщО.
  • 25 гост

    0 0 Отговор
    Пичове България затова е на това дерегже, защото винаги ние сме най големите разберачи и се кланяме на запада а не се погледнем колко сме жалки с тази наша ПРОСТОТИЯ. От Българите по големи ФИЛОСОФИ няма по зелия свят.
  • 26 Путин

    0 0 Отговор
    Аз не чух във филмчето да се споменава мощност. Не знам откъде са взети тия 136 к.с. Но дори и така да е, знаете ли, колко например е мощен един ГаЗ 53 или един БТР с два двигателя от ГаЗ 53? Ако не знаете, да ви кажа. Газката товари 4 тона, освен това тежи...честно казано вече не се сещам. Доста отдавна карах учебната. Има няма 23 години. Двигателят и е мощен около 90 к.с. , а при БТР имаме два двигателя по 90 к.с., задвижващи 9.9 тона бронетранспортьор без патроните, калашниците и войниците. Въпреки всичко, кой може да спре тая машина с тая мижава мощност? На тон се падат по 18 к.с. Това е все едно да карате Трабант с 10 к.с. или W123 с 35 к.с :) Да де, ама върви и стреля. На кой ли му пука, че 180 к.с. са малко, след като види дулото на картечницата пред себе си и още 14 калашника в ръцете на главорезите, слезли от него?
  • 27 Бръм

    0 0 Отговор
    Мноо ум се ръси тука много нещо...е то тогава камионът на годината (Мерцедес - влекач за полуремаркета) с неговите има нема 500кс и с товара над 40тона колко к.с. на тон се падат бе ?!
  • 28 Путин

    0 0 Отговор
    Ами сметни си ги БЕ :P Аз ли пак да ти ги смятам?
  • 29 Niko

    1 0 Отговор
    Време е руснака да покаже какво се нарича високо-проходим джип.Американските Хъмъри пасти да ядат.На атмосферни условия на които работят руските машини , другите джипки нямат просто шанс.
  • 30 гост

    0 0 Отговор
    за някои всичко е бегачка
  • 31 гост

    0 0 Отговор
    пантелейчо, руснаците имат добри проходими машини.особено камиони. из тайгата студ, кал , влачат дърва яко.потърси в гугъл да видиш.
  • 32 Ганчо

    0 1 Отговор
    А бе Путин ти като си карал ГАЗка нека тогава за да ти кажа.3750 кг тежи този боклук и товари само 4 т.Егати камиона има бусове които товарят по повече.И като тръгне да катери баира върви на първа с 10 км в час.И като го караш назад не виждаш нищо щото каросерията е по широка от кабината и като погледнеш в огледалата виждаш само дъски.Няма спор умни са руснаците.Те навремето измислиха и самоходното шаси.Гениално попадение си беше защо да слагаме каросерията отзад ? Я да я сложим отпред пред шофьора да видим какво ще стане/Ми какво да стане шофьора кара и не вижда нищо.На хайваните им се налагаше да излизат от кабините да гледат поне да не смачкат някой.Наистина е време руснаците да покажат нещо ,но не показват нищо.Опитват се да открият велосипеда след самолета.
  • 33 руснака

    0 0 Отговор
    136 коня - това е за ЛША - не бронираната версия, ЛТА е бронирана кола и е с 280 коня. и за двата варианта това е напълно достатъчно за тези цели, за които са създадени
  • 34 Путин

    0 0 Отговор
    Ганчо, ами това са 90 коня за всичко това. За тия, дето искат да се състезават има ЗиЛ 130 къса база със 150/180 к.с. в зависимост от това, дали си шунтирал ограничителя на оборотите. Благодаря за поясненията, руснак. И на мен ми се струваше, че има нещо гнило в цялата тая мощност и тегло.

    Що се отнася до това, дали трябва да излизаш от кабината или не бих казал, че аз точно така паркирах и ЗиЛ-а. Какво да се прави, нямаше парктроници и камери за задно виждане. Не, че не можеше да се паркира и на огледала, но старата школа си казваше думата. А и е къде къде по-тарикатски да поставиш единия крак на стъпалото :)
  • 35 Стоян Желязков

    0 0 Отговор
    Не знам,но мене лично ме изпълни ето този невероятен Москвич,който заснех във Варна 401-първия
    http://www.vbox7.com/play:26a8896894
  • 36 ВАД ЧАДОВ

    0 0 Отговор
    http://doseng.org/video/70612-ural-i-kamaz-na-severnyh-dorogah.html