Last news in Fakti

2 Май, 2012 12:00 21 473 42

Най-дългата немска лимузина ще е VW

  • volkswagen-
  • phaeton-
  • audi-
  • a8

Най-големият Volkswagen, който носи моделно обозначение Phaeton, така и не може да се намести сред елитните немски бизнес седани. Според последните статистики търсенето на Phaeton се оказва няколко пъти под предполагаемите от компанията бройки. Преди време даже от VAG сериозно се замислиха дали да не прекратят производството на най-големия Volkswagen, но сега в интернет пространството се появи нова информация. Тя гласи, че от Волфсбург няма да се откажат от своя флагман, като дори предстои появата на нов Phaeton.

Следващата генерация ще се появи на на бял свят след две години, а като главен пазар се очертава този в Китай. Известно е, че в Поднебесната предпочитат по-големи автомобили и поради тази причина много от автомобилните производители правят удължени версии на своите модели, които са специално предназначени за китайския пазар. Интересното е, че в основата на новия Phaeton ще лежи доста добра платформа - тази от Audi A8. Двигателите също ще бъдат заимствани от луксозния събрат на Phaeton, носещ индекс А8.
 
Според експерти това се прави с цел максимално да бъдат икономисани средства от нови разработки, както за платформа, така и за основни възли и агрегати. Иначе габаритите на новия Phaeton ще се увеличат, като късата база на модела ще е с дължина 5 100 мм (в момента тя е 5 055 мм). Удължената версия пък ще е по-голяма с цели 250 мм. Именно на последната немците ще обърнат най-голямо внимание. По предварителна информация този удължен вариант ще се превърне в най-голямата немска лимузина.
 
Новият Phaeton ще е по-дълъг не само от Audi A8, но ще превъзхожда с габарити BMW 7er и Mercedes-Benz S-Klasse. Точно на този факт залагат шефовете от Волфсбург, като се надяват той да привлече значително повече потенциални клиенти от Китай.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kvo da kaja ...

    6 9 Отговор
    И този мегаГОЛФ няма да се наложи, като предишния Фаетон
  • 2 Миро

    11 5 Отговор
    Ми що не заимстват технологията от Икарус, така няма да има кой да ги бие нито от към дължина нито от цена....
  • 3 4ipi

    3 5 Отговор
    ехех какви глупости само S600 pullman е най-дългата !!!! НЕМСКА КОЛА !!!!!!!!
  • 4 comment

    3 9 Отговор
    Поредната германише каруцен.
  • 5 Mr.Volkswagen

    4 5 Отговор
    abe kvo go pluete we karaite si skapanite bawarki i si traite nie koito znaeme koe dobroto golqmoto i burzoto 6e si karame toq phaeton !
  • 6 ahaha

    5 2 Отговор
    phaeton ima, imal e i kato gledam 6te ima samo edin i su6ti problem, i toi e negovoto teglo! 2500 kila s 350 konq sa mnogo sravnenie s S 500 s 2000kg s 388 konq. 500 kilograma sa 5 choveka po 90kg i 50kg kufari, koito mukne postoianno! zatova uskorenieto mu e s celi 2-3 secundi nazad ot konkurenziata. ina4e li4no ne haresvam vag daje gi nenavijdam, no ka4estvoto na mercedes i bmw e su6tia sh*t! lexus e druga rabota ve4e :)!
  • 7 Име:

    11 4 Отговор
    Стига сте показвали на бедния български народ коли за 100 000 лева. И без това заплатите са 270лв най-често около 600лв. Тук такива коли ги асоциираме с мафиоти.... за жалост. Аман от лимузини на бмв/мерцедес/ауди. Изобщо не ви разбирам какво толкова сте се прехласнали по тия правителствени/мафиотски коли. А тоя сайт за автомобилни статий ще счупи рекорда по скука. Вземете си пример от водещите сайтове.
  • 8 Ts@r

    4 2 Отговор
    Първият Phaeton не беше особено хубав, всъщност беше Touareg с ниско окачване и не смятам, че и тази версия ще е особено сполучлива, но само по една снимка в профил и няколко думи не може да се съди особено за автомобила, затова ще изчакам дали добрите шефове ще ми дадат да го тествам и ще преценя.
  • 9 бедно дупе

    3 3 Отговор
    Дайте нещо за 2 ръка астрички,голфчета фиатове,къде са им слабите места парите ни стигат за такива коли
  • 10 haha

    7 1 Отговор
    Ne bil hubav phaetona,a na bentlyto se radvate :D
  • 11 До №7 Име

    12 3 Отговор
    Виж какво мой човек. Първо сайта мобиле и респективно подразделението му тук e от водещите авто сайтове у нас и второ тази новина я има и във всички световни водещи сайтове. Другото, което трябва да знаеш е, че не е задължително да си купуваш подобна кола за да е интересен материала и последно, като не ти харесва тук - ми разкарай се. Аман от хейтъри и спамъри.

    Коментиран от #18

  • 12 Вал

    9 2 Отговор
    "Германише каруцен" - ха ха ....ха??? Еее..е Немските коли имат и своите кусури, но за мен лично - няма по добро от немския атомобил.
    А относно - темата да показан е наистина красив автомобил.
  • 13 вълка

    2 6 Отговор
    Коли се правят само в ЯПОНИЯ
  • 14 ДДЗН

    3 0 Отговор
    То добре,че поне колите им са дълги на китайците.
  • 15 гост

    2 2 Отговор
    За този автомобил ли бяха писали, че показва, че имаш пари и не знаеш как да си ги харчиш :)
  • 16 GolfaForevar

    0 6 Отговор
    mnogo dalgo e tova zatva sam na golf
  • 17 Ботев Пд

    2 3 Отговор
    Точно така! Фаетон е създаден, за да се преброят глупците с много пари!
  • 18 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "До №7 Име":

    @11 То в България и ЦСКА и Левски са най-добрите отбори ама я ги виж като отидат да играят в Европа, ако изобщо стигнат до там. На тебе може и много да ти харесват статийките, но явно това е един от малкото авто сайтове, които посещаваш. А това което написа с купуването е голяма глупост. Статийте изобщо не ги чета за да си купя определена кола. Тяхната цел е както информативна така и поооне малко да забавляват феновете на автомобили. За това не харесвам еднообразието на сайта. Някои неща просто станаха банални.
  • 19 ВИП АМГ

    0 4 Отговор
    nai golemiat VW da no ne i nai goliamata nemska limuzina.a i VAG ako shtat kato avtobus dago napraviat pak shte dishat praha na Mercedes benz i BMW.

    Коментиран от #42

  • 20 BGRS

    3 1 Отговор
    Айде и от тук почнаха да ни гонят :) Като ни гоните, поне дайте линкове накъде да се насочим :) Нас щот ни изгониха от други места, дойдохме тук, ама какво излиза? Същата работа. Тия, дето ни гониха, държат и тоя сайт. Ами да сте живи и здрави и успехи в начинанията. Чудя се обаче, ако изгоните двама трима редовни писачи от тук, кой ще пише под статиите ви? Вероятно ще правите както другите сайтове - един , говорещ сам със себе си, трупащ постове и чакащ риби да клъвнат xD По-полека с гоненето, че скоро няма да имате кого да гоните.

  • 21 Нема Бира

    2 0 Отговор
    Файтона има само 2 проблема според мен:

    1) Много е тромав щото целия е метален (иначе вози много прилично)
    2) Носи емблема VW

    ВАГ си имат други марки за тия сегменти!

    Коментиран от #22

  • 22 pacoran

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "Нема Бира":

    @21 i 6to misli6 4e e metalen da ne pritejava6 takava kola slu4aino

    Коментиран от #25

  • 23 $&$

    1 1 Отговор
    Чета ви отдавна и виждам че изобщо не разбирате от коли а само от каране
  • 24 ЛУДИЯ

    1 1 Отговор
    Нема
    Бира : Ти маи никога не си секачвал в такав автомобил.
    В образен 10 целидара 5000см диесел 313 коня!
    Не пишете глупости пичове. На този автомбил километрайа е преди оборотомера !!!
  • 25 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "pacoran":

    @22 nishto chudno da e ot plastmasa vse pak e VW haha sheguvam se i az smiatam che ne e kato A8 a e metalen

    Коментиран от #26

  • 26 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "ВИП АМГ":

    @25 Да ви питам и 2мата алуминия метал ли е според вас?
  • 27 До @25

    1 1 Отговор
    А бе спаске, лягай си навреме, че утре пак ще закъснееш за училище и класната ще звъни у вас.

    Коментиран от #40

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 do 26

    1 1 Отговор
    колега,сега децата не играят навън,ами ругаят по форумите.да се смееш ли, да плачеш ли...

    Коментиран от #41

  • 30 кик

    2 1 Отговор
    ами пулман?
  • 31 mitsubishi pancherevo

    1 0 Отговор
    Голям автомобил, хладен и ненатрапчив дизайн, но като знам поддръжката каква е на досегашния файтон...Парадоксалното е, че носи емблема на vw, а няма нищо народно в него.
  • 32 Адоф Хитлер

    2 0 Отговор
    Нормално е .Всеки който е карал голяма кола но не да се е возил а да е била негова знае,че колкото е по дълга машината вози по луксозно.Фолксваген произвеждат евтини коли за бедните, но в последно време се опитват да се вместят и в нишата на луксозните автомобили и честно казано според мен Фаетона си е доста добра машина.А автомобили от такъв клас никой не ги купува за да ги кара като поршета по улиците.Целта на тези лимузуни е да возят добре да са тихи вътре и комфортни.
  • 33 Stell

    1 0 Отговор
    Az li4no sum mnogo dovolen ot VW zeh si passat b7 2012 i e neveroqten :) Zvuka ne se 4uva kato spra zabravqm dali sum zakasil ili ne dvigatela vutre miri6i na koza mega qko i parkira sami4ak :) a za Phaeton prosto nqmam dumi unikalna limuzina
  • 34 520 зендер

    2 1 Отговор
    Име-много трудни въпроси им задаваш.Аз пък им предлагам и на двамата малко да се понаучат да пишат че са по-неграмотни и от индианците..
  • 35 papi

    0 0 Отговор
    Стелл, да не е със start/stop система ?! :)
  • 36 kkk

    0 0 Отговор
    А бе,Хитлер -Ти на народното купе казваш ,че е евтино???? Нещо се бъркаш.Фолксваген /в момента/ е скъпа и дефектна кола. Сто пъти по- добре е да си купи човек едно мондео пред пасат/в момента/. Хем по-малко пари ,хем по- убав.

    Коментиран от #38

  • 37 Мартин Иванов

    0 0 Отговор
    Ба*и якото ^^
  • 38 Адолф Хитлер

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "kkk":

    @36kkk Ми досега всичките и голфове и разни пасати са били сравнително евтини коли в сравнение с Мерцедес или БМВ да речем.Сега не можем да ги сравняваме според нашите стандарти щото примерно един Голф 4 за българина бил скъп.Скъп е но не колкото една лимузина на мерцедес това имам в предвид.А сега Фаетона вече е сериозна машина отговаряща много сериозно на предизвикателствата на утвърдените в бранша.Това имам в предвид.
  • 39 Stell

    0 0 Отговор
    Ne e start-stop za6tot ne e blue moishan tehnologiq ili ne e dizel.Benzinka e izleze mi 65 hilki.A do mondeloto sus si4ki eksti e pak tam a ako e startove e pak tam tai 4e az ne sum fen na ford i opel :) ina4e do start-stop to mi e sus 4ip karta i se kazva push and go ili ne6to ot toq sort , pravih test drive na start-stop kato spre6 i ti izgasva kolata no moze i da se mahne ako iska6 ne ostanah vpe4etlen
  • 40 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "До @25":

    @27 kaji be smeshko kakvo pak panesh buzi?
  • 41 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "do 26":

    @29 ti imash mai smeseno nastroenie tu plachesh tu se smeesh.haha pii medikamentite redovno
  • 42 niki

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "ВИП АМГ":

    @19 Shte dishat praha Mercedes benz i BMW Mercedesa e malko po chitav a PAK OT BMW NADALI IMA KOLA KOQTO DAVA POVECHE DEFEKTI TAKA CHE VW DAVA MNOGO PO MALKO DEFEKTI OT BMW I MERCEDES I NA VSICHKO OTGORE PODRAJKATA NA POLOVINATA NA KOMPLEKSARSKI KOLI BMW I Mercedes