Last news in Fakti

3 Май, 2012 11:03 4 143 14

Електрическо турбо за новото Subaru WRX

  • subaru-
  • wrx-
  • impreza-
  • електрическо турбо

Слуховете за следващия WRX-модел на Subaru стават все повече. След като се появиха спекулации, че Impreza може изобщо да отпадне от името на автомобила, сега започват да никнат подробности за техническите му спецификации.

Автстралийският сайт Drive.com.au твърди, че новият WRX ще се оборудва с 2.0-литровия боксер на BRZ. Двигателят обаче ще бъде снабден с електрически компресор, който ще позволи по-ефективното генериране на мощност без тубродипката на традиционните нагнетатели, работещи с отработени газове.

Моторът ще се комплектова с безстепенния вариатор на стандартната Impreza. Анонимният източник на Drive.com.au потвърждава информацията, че следващият WRX-модел ще се различава радикално от досегашния.

По план новото Subaru WRX трябва да бъде представено догодина. Малко по-късно ще се появи и STI-версия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 520 зендер

    0 2 Отговор
    Дали ще е на принципа на ел турбото на 550д....
  • 2 ТРОШАЧА

    4 0 Отговор
    НЕ Е ТОЛКОВА ВАЖНО ДА СИ В КРАК С МОДАТА ! ВАЖНО Е ДА СИ В КРАК СЪС СИГУРНОСТТА КАЧЕСТВОТО И ЗДРАВИНАТА А ТОВА ОТ SUBARU СЪС СИГУРНОСТ ГО МОГАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ МНОГО ДРУГИ !!!
  • 3 Диването

    1 0 Отговор
    ел турбото на БМВ е само на хартия.
  • 4 520 zender

    1 0 Отговор
    Диването-Е как ще е на хартия като това е реален модел от година бе .Малко прочетете преди да напишете нещо бе.Ел тулбото на 550д е реално докато японците както пише в статията за сега е само проект.Питам само дали ще функционира както на 550д или ще е по-различно.Който знае-нека да каже.
  • 5 Име:

    1 0 Отговор
    BRZ в сравнение със сегашната импреза са успяли да свалят двигателя с 12см надолу и е 23см по-назад. По-принцип боксера стои много ниско долу в сравнение с другите двигатели а 12 см са огромна разлика. Та смятам че това което постигнаха в BRZ , като перфектното разпределение на тежестта ще бъде приложено и в новата импреза. Идеалната импреза за мен ще е да бъде с 100 - 150 килограма по-лека от сегашната тоест около 1350 - 1400к.г със около 350к.с мотор и мноого нисък център на тежестта както е при BRZ. Мисля че могат да го постигнат поне в STi варианта 350 к.с са напълно реални. Иначе да имаше слухове че няма да има вече импреза, а модела ще се казва само WRX, защото сега бързите импрези се водят импреза WRX, докато само импреза са си семейните колички.
  • 6 520 zender

    0 1 Отговор
    Име-С какво е по-различен sti и има ли общо със Селика st-i...

    Коментиран от #8

  • 7 Диването

    1 0 Отговор
    Абе 520 зендер, не стига че си комичен с тия наивни измислици дето ръсиш, ами имаш наглостта и да ме караш да чета.. айде по-полека малко.
    Тройното турбо на 550d е с 2 малки и едно голямо, но и трите се развъртат от отработените газове. Нищо електрическо няма. Къде си чел такава измислица?
    Ето ти детайлна информация, ползвай транслатор ако не разбираш английски.
    http://www.greencarcongress.com/2012/01/bmw-20120126.html
  • 8 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "520 zender":

    @6 STi е Subaru Tecnica International , това е спортната дивизия на субару (както е М дивизията за БМВ), различното е по-мощен двигател, окачване, интериорни и екстериорни разлики също има. Celica ST-i е модел селика предназначен за европа. Не съм много сигурен какво точно е ST-i за тойота но няма нищо общо с СТи на субару. Плюс това celica GT-S е модела с топ пърформансе, докато селика ST-i е доста по-слаба. Под модела ST се продава в Северна Америка, може би е Super Turismo.
  • 9 Prelude

    0 0 Отговор
    Като излезе колата ще видим. Но по принцип турбината има нужда от време да се развърти, независимо дали се задвижва от изгорели газове или ел. мотор. Това няма да намали лага, ще е по неефективно защото използва енергия която трябва да се възстанови (а не такава която се изхвърля), ще е по надеждно защото не е подложено на високи температури.
  • 10 Алфиста

    0 0 Отговор
    Легендарни рали бегачки са тия субарута.Преди не ми харесваше, че само от модела Импреза има по-наточено Субаро, но сега с това БРЗ е съвсем добре :)))

    Коментиран от #11

  • 11 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Алфиста":

    @10 Ти къде остави subaru XT или SVX - луксозна високотехнологична спортна кола от началото на 90те. Ами legacy rs? Преди импреза да стане рали легенда легасито доминира в ралитата. Освен това и следващите легасите STi са супер наточени. Да малко са по-тежки от импрезите, но пък са с повече екстри и возят по комфортно и са по стилни (стават за по-възрастни :) )
  • 12 Име:

    1 0 Отговор
  • 13 Алфиста

    0 0 Отговор
    Новото Легаси е страшно, но съм гледал в сайта и не виждам наточено Легаси.А инъче миналият серия от модела Легаси беше много елеганта кола.Един приятел имаше такава и бих казал, че това е перфектния седан от среден клас.Нито е с прекалено твърдо и спортно окачване, което носи кеф, но за града и дълги пътувания не е удачно, ните е с твърде меко като на френските автомобили.Прав си, но понеже не съм кой знае колко запален по японските коли не знам моделите от преди 10 години.Не казвам, че са лоши, но просто аз харесвам най-много италианското :)

    Коментиран от #14

  • 14 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Алфиста":

    @13 Алфа Ромео ми е любимата европейска марка. Като не броим порше и ферари.