Предстоящата догодина модернизация на E-Klasse няма да засегне радикално външността на модела, но ще включва сензационни нововъведения в технически план, твърди френското сп. L'Automobile Magazine.
Най-интригуващи са сведенията, че Mercedes-Benz смята да започне монтирането на 1.6-литров бензинов двигател на бизнес седана за първи път в историята му. Агрегатът носи вътрешнозаводски индекс M270, развива мощност от 156 к.с. и е взет от гамата на новата A-Klasse.
От Daimler се надяват модернизацията да позволи на E-Klasse да се задържи на конвейерите до 2015-а, когато предстои дебюта на новата генерация. За нея са предвидени цяла серия хибридни системи за задвижване и всевъзможни технологии от бъдещето.
9 Май, 2012 09:57 20 324 47
1.6-литров двигател за Mercedes-Benz E-Klasse
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Турбинка
Коментиран от #2
10:41 09.05.2012
2 Ganchev
До коментар #1 от "Турбинка":
1.6 мотор е крайно недостатъчен за това голямо купе. Конските сили в случая не са най- важното, въртящия момент едва ли е особено голям. Тия 156 коня не се знае на какви обороти се постигат, все пак това не е пистов мотор, а автомобил от бизнес класа, за ресурс на двигателч в комбинация с това купе да не говорим, още след няколко години ще започне да гори масло. Това е голяма грешка от страна на мерцедес, взаимстват малоуната политика на останалите автомобилни производители- МАЛЪК МОТОР- ВИСОКА МОЩНОСТ, това не е най- важното, ако можеше така, нямаше да се произвеждат по- големи кубатути.1.6 мотор не бива да се монтира на по- голчм автомобил от Голф примерно, за А-клас на мерцедес, от където е взаимстван е идеален. Това е все едно да впрегнеш куче да влачи рейс:) Това е мое мнение, ако засягам някой, моля да ме извини.
11:22 09.05.2012
3 nqkoi-si
11:38 09.05.2012
4 Камаз
11:41 09.05.2012
5 Ganchev
11:42 09.05.2012
6 W210
12:05 09.05.2012
7 човек
12:08 09.05.2012
8 Радослав Радославов
12:08 09.05.2012
9 човек
12:10 09.05.2012
10 човек
12:15 09.05.2012
11 алекс
12:26 09.05.2012
12 НЕчовек
Като не те кефи Е160, отиваш и си купуваш Е65, караш си го с кеф, плащаш си за гяволъка и оставяш тъпите двигатели за балъците.
Какъв е тоя зор да обясняваш на хората, какви били и какво трябвало да мислят?!
За разлика от повечето грандомански българи, по европа хората се интересуват и от други неща, освен 0-100км/ч и максимална скорост, сещаш ли се?
12:29 09.05.2012
13 MBfan
13:13 09.05.2012
14 Ganchev
13:29 09.05.2012
15 petrol
Това 1,6 не е като онова от преди 10 г. Въртящия момент не вярвам да е под 240-250 Nm , което е достатъчно за базов модел, а и не всеки си купува кола за да фучи по пътищата. Второ - не си мисли че като е малолитражно и мощно задължително е високооборотно като пистов мотор и се скапва за 50 К км. Трето бензинките постигат висока динамика с доста по-малък въртящ момент от дизела. Ясен пример за това идва от сравнения в AutoBild между бензинови и дизелови двигатели: Мерцедес Е-класа 1.8 турбо бензин 204 к.с. срещу Е-класа 2,5 турбо дизел също с 204 к.с. Въпреки че въртящия момент на дизела е 500 Nm, а на бензина „само” 310 Nm резултатите им бяха равни по ускорение и еластичност. Същото и при Фокус 1.6 турбо бензин срещу Фокус 2.0 турбо дизел - 240 срещу 320 Nm и даже с някоя десета по-добра еластичност въпреки бензинчето има 80 Nm по-малко.
13:55 09.05.2012
16 Maurice
13:58 09.05.2012
17 petrol
14:03 09.05.2012
18 монти
14:17 09.05.2012
19 Mercedes-Benz
15:44 09.05.2012
20 Име:
15:55 09.05.2012
21 кондофри иванов
16:06 09.05.2012
22 W210
16:42 09.05.2012
23 Данчо
Коментиран от #24
16:56 09.05.2012
24 G777
До коментар #23 от "Данчо":
@23 Съгласен съм с тебе колега. Имам приятел в Германия който купи такава чисто нова. За една година беше 3 пъти в сервиз - дюзи и проблеми в електрониката17:00 09.05.2012
25 E39
17:04 09.05.2012
26 JapanPower
17:10 09.05.2012
27 Путин
17:12 09.05.2012
28 optimista
такаче си смешен ти си кошер
Коментиран от #30
18:19 09.05.2012
29 520 зендер
18:19 09.05.2012
30 Иванов
До коментар #28 от "optimista":
@28 малко си се объркал приятелю. Най добрите марки се съдят по това колко продажби имат и колко от моделите са им с приз "Кола на годината" - Мерцедес в нито едно от двете не играят. Други марки са както ти казваш Най-добритеКоментиран от #31
18:55 09.05.2012
31 Ганьо Балкански
До коментар #30 от "Иванов":
@30 Ти в ред ли си... и фиат 500 беше кола на годината за 2008 в Европа... трябва да си ненормален за да мислиш, че като е кола на годината и наистина става нещо от него. И едно е да продадеш 1 млн. дачии логан, а съвсем друго 100х. ЕС класи. Ти кои мислиш са по-добри тия с дачиите щото са повече а ? Доста м..умно мнение си изтряскал.Като не ви харесва 1.6 може да си вземете Е350 или Е500 все пак и те ще се предлагат :)
Коментиран от #33
19:03 09.05.2012
32 JapanPower
19:06 09.05.2012
33 Иванов
До коментар #31 от "Ганьо Балкански":
@31 Естествено че Фиат 500 е по добър. Те са го казали хората - КОЛА НА ГОДИНАТА. Не съм чул някъде да са наградили мерцедесКоментиран от #36
19:09 09.05.2012
34 Дошо
19:11 09.05.2012
35 new_car
19:17 09.05.2012
36 Ганьо Балкански
До коментар #33 от "Иванов":
@33 Евала, ти се изказа! Погледни в мобиле.де да видиш на по-колко км са изкарали например 10 годишните мерцедеси и погледни дали има оцелели фиати на по над 100к км, и тогава обяснявай кое е по-добро. Предпочитам този автомобил който кара по над 500к без проблем от този който на 120к е за боклука, ако ще и 80 пъти кола на годината да е.19:45 09.05.2012
37 slavi
20:17 09.05.2012
38 520 zender
20:56 09.05.2012
39 520 zender
21:19 09.05.2012
40 така ще е
23:20 09.05.2012
41 ВИП АМГ
01:09 10.05.2012
42 Дани
Коментиран от #46
10:43 10.05.2012
43 aha
12:07 10.05.2012
44 Фиатаджия
16:51 10.05.2012
45 гост
20:34 10.05.2012
46 ВИП АМГ
До коментар #42 от "Дани":
@42 ti si poredniat laik v oblasta na avtomobilite.hvali italianski klozet a pliue nemskiat grand.zatavali mercedes haha.12:05 11.05.2012
47 Киро Киров
17:12 14.05.2012