9 Август, 2010 11:14 23 664 66

Пазарът в България: Nissan GT-R

  • nissan gt-r 3.8 v6 premium-
  • nissan

Годзила се завръща

В сегмента спортни автомобили уникалното купе е без ценови аналог на българския пазар

Първият Nissan с наименование GT-R се появява на бял свят през 1969 година, като индексът е прикачен към модела Skyline. Наточената версия на Nissan Skyline се прави до 1977-а, а името GT-R е съживено през 1989 със Skyline R32. Още преди това обаче австралийското издание Wheels лепва на тези автомобили  прозвището Годзила.

През 2007 година на салона в Токио се състоя завръщането на Годзила. Тогава японците показаха уникален спорткар, наречен просто Nissan GT-R. От 2007-а до днес автомобилът счупи доста рекорди, но чак сега стартираха продажбите му у нас. Екипът ни имаше уникалната възможност    да тества първи по родните пътища версията Nissan GT-R 3.8 V6 Premium - екземпляр, чийто аналог в сегмента спортни купета на българския пазар е единствено Porsche 911 Turbo.

Екстериор
За подобни автомобили англоговорящите използват израза “eye stopper”, което в превод означава “приковаващ погледа”. Един от най-ярките примери за това словосъчетание е спортното купе GT-R. Визията му е уникална, като в нея не са търсени изтънчени детайли и авангардни решения. С думите “агресия” и “скорост” най-точно може да се опише външният му вид. Въпреки тази агресивна външност, трябва съвсем чистосърдечно да признаем, че зрителното впечатление е доста по-слабо от усещането, когато седнеш зад волана.

Иначе впечатление като отделни екстериорни детайли правят задните кръгли LED светлини, изтеглените силно нагоре фарове и ефектният дифузьор под задната броня. Респект всяват и четирите ауспухни накрайника, както и огромният преден въздухозаборник. 20-цоловите ковани джанти и “прозиращите” под тях жълти апарати Brembo завършват картинката за един истински расов автомобил.

Интериор
Вътре нещата са пипнати много добре. Седалките са уникални с това, че притежават всички качества на подчертано спортно кресло, но в същото време са удобни и не изморяват. Мястото за водача и пасажера до него е изчислено оптимално, но отзад комфортът е ограничен. Това едва ли може да се окачестви като минус на автомобила, защото е факт за всички модели от този сегмент. Нещо интересно в тази връзка е доста голямото за подобен род возила багажно пространство.

Но да се върнем към същината на нещата. На пръв поглед на таблото преобладават аналоговите циферблати. Натиснете ли червения старт бутон обаче, централният дисплей показва 11 информационни екрана - 4 за избираеми стойности и 7 за заводски зададени параметри. На него се отчита какво ли не. Като се започне от налягане и температура на всички основни възли и агрегати и се стигне до отчитане на странично натоварване, ускорение и спирачно усилие. С други думи, ако трябва да изброим всички отчитани от борд компютъра стойности, няма да ни стигне нито времето, нито мястото.

Като обобщение ще кажем, че спортното усещане в салона се излъчва от всеки детайл и е достатъчно впечатляващо без дори да е запален моторът.

Двигател и ходови характеристики

Натиснете ли червения старт бутон директно, отивате в друго измерение. Уникален звук! Автомобилът притежава агрегат с два турбокмпресора, който е перфектно сработен с роботизирана шестстепенна трансмисия с два съединителя. Благодарение на системата ATTESA E-TS (Advanced Total Traction Engineering System for All Electronic Torque Split) максималният въртящ момент се предава по презумция към задния мост. В зависимост от пътните условия обаче той може да бъде прехвърлен до 50% към предните колела, като действието може да се наблюдава на дисплея.

Що се отнася до управляемостта, трябва да кажем, че воланът е директен и доста твърд при висока скорост. Стабилността е гарантирана от системата DumpTronic, разработена съвместно с Bilstein. Окачването има три режима - комфортен, нормален и “R”, при който спокойно могат да ви изпаднат пломбите. За сметка на това стабилността е уникална. Другите два спортни режима засягат трансмисията и електронно стабилизиращата програма. Ако включите и трите в положение “R” и натиснете до край педала на газта, GT-R произвежда най-умопомрачаващото ускорение за който и да е сериен автомобил. Още по-интересно става, когато отметката на скоростомера превиши числото 200. Ако тогава ви се наложи да доускорите, отново няма да имате никакъв проблем и така, докато ви стиска.

От друга страна трябва да кажем, че GT-R може да се кара и спокойно. Ако не ви е по-дълъг десният крак, автомобилът превключва предавките под 2 000 об/мин и спокойно може да бъде използван ежедневно. На подобен режим на каране обаче се устоява трудно.

В заключение ще кажем, че GT-R притежава страховита динамика и перфектна стабилност. Возията е твърда и некомфортна, но това едва ли вълнува някой, седнал зад волана на Годзила.

Цена
Спокойно може да се твърди, че е една от най-атрактивните за този сегмент. Освен това обслужването, като изключим спирачки и гуми, не е никак скъпо. Обичайната периодична смяна на консумативи струва 400 лв. Хубавото е, че в столицата вече има и одобрен за продажба и сервизиране на GT-R дилърски център. Желаещите да притежават подобен расов автомобил, могат да се възползват и от пробно шофиране. Освен това основният дилър на марката у нас “Нисан София” АД  предлага и петпроцентна отстъпка от цената за налични екземпляри GT-R.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

 Двигател:        
 V-образен шестцилиндров
        четири клапана на цилиндър
 Работен обем        
3 799  куб. см
 Максимална мощност       
357 Kw/ 486  к.с. при 6 400 об/мин.
 Максимален въртящ момент       
588 Нм при 3 200 - 5 200 об/мин.
 Скоростна кутия       
шестстепенна автоматична
 Степен на сгъстяване       
9.0:1
 Маса на единица мощност      
3.6 кг/к.с. (4.9 кг/Kw)
 Габарити:  дължина    4 655 мм
 широчина     1 895 мм
 височина     1 370 мм
 Междуосие       
2 780 мм
 Маса       
1 750 кг.
 Допустимо натоварване       
н.д.
 Обем на товарния отсек      
315 л
 Вместимост на резервоара     
71 л
 Разход на гориво:        
  
  градско    18.3 л/100км
    извънградско    9.1 л/100км
    комбиниран    12.4 л/100км
 Ускорение:        
от 0 до 100 км/ч, сек      
  3.6
Максимална скорост  км/ч. 309
Гуми отпред/отзад
255/40/R20 / 285/35/R20
Спирачки отпред/отзад дискови вентилирани / дискови вентилирани

 

ЦЕНА НА АВТОМОБИЛА

Цена                                                                                                                   161 374 лв.

Базово оборудване

ABS, EBD, NISSAN Brake Assistent, Вентилирани предни и задни спирачни дискове; спирачни апарати BREMBO, TCS- система срещу прибоксуване, VDC - система за контрол на динамиката и управлението с три режима: R /спортен/, Normal и изключен, USS (Uphill Start Support) - система за подпомагане потегляне от стръмен наклон, 6 въздушни възглавници - предни, странични и завеси, Деформационно устойчиво купе с усилвания във вратите, Активни подглавници, Енерго-абсорбиращи брони до 9км/ч, 3-точкови колани за всички места пиротехнически отпред, ISOFIX за закрепване на детско столче на задните седалки, Имобилайзер, Аларма, 4x4 електронна система от 100% задно предаване до 50:50 предно /задно предаване, Диференциал с ограничено приплъзване с коеф. на разликата 1,5, Алуминиево окачване с двойни носачи отпред, Многозвенно алуминиево задно окачване, Bilstein електронен пакет за промяна на окачването: режим R /спортен/, N /Normal/ и Comfort /комфорт/ - управление от центр. конзола, Двузонов климатроник, Филтър за въздуха в купето, Електронно контролируемо усилване на волана със зависимост от скоростта, Централно заключване с дистанционно отваряне, Интелигентен ключ, Старт/Стоп бутон за двигателя, Предни ел.стъкла, Ел. регулируеми отопляеми и сгъваеми странични огледала, Bluetooth hands free - устройство “свободни ръце” за мобилен телефон, Премиум аудио система BOSE CD/DVD Player MP3/WMA, RDS радио, Аудио пакет 11 високоговорителя и антена вградена в задното стъкло, 9.3 GB HDD - твръд диск за съхранение на музика, USB/ipod вход, Навигационна система с възможност за гласови команди, 7"- инчов LCD touch screen цветен дисплей, Мултифункционален инфо дисплей с 11 информационни екрана - 4 за избираеми стойности и 7 за зададени стойности, Система с информационен дисплей за отчитане налягането в гумите, Борд компютър, Kруиз контрол, Автоматични чистачки и фарове, Полихроматично огледало за обратно виждане, Кожен мултифункционален волан с регулиране по височина и дълбочина, Тапицерия от специално обработена кожа, Ел. регулируема в 8 направления седалка за водача, Подгряване на предните седалки, Кожен подлакътник м/у предните седалки с жабка, Поставка за очила, 3 броя поставки за чаши, Термометър за външна температура, Предупредителен сигнал за забравени светлини, Регулируеми по височина подглавници, Осветление в купето и багажното отделение, Спотове за четене, Сенници с осветление, Осветление във вратите, 12V изводи в централна конзола и в жабката в предния подлакътник, Алуминиеви педали, Скоростен лост - алуминий и кожа, Алуминиеви декорации по централната конзола и таблото, Алуминиеви дръжки на вратите от вътрешната страна на вратата, Пера за смяна на скоростите разположени зад волана и изработени от кожа и магнезий, Bi XENON- фарове (къси и дълги); Автоматична регулация нивото на фаровете, Устройство за миене на фаровете, Тонирани стъкла, UV и топлинен филтър на стъклата, Заден спойлер, LED задни светлини, Трета стоп светлина интегрирана в задния спойлер, Две по две странично разположени изпускателни тръби /диаметър 120мм/ изработени от неръждаема стомана, Брони и стр.отледала в цвета на автомобила, Външни дръжки на вратите в алуминий, 20" титаново сиви джанти от кован алуминий, Run flat летни гуми (Dunlop Self Supporting Technology) и др.

Цената на модела е за България с включени такси и ДДС


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 koko-boksa

    28 9 Отговор
    mani ,mani ,.... neam lingvistischnost!:)))
  • 2 ххх

    36 5 Отговор
    unikalna
  • 3 biz_boy

    36 4 Отговор
    Това ускорение е изключително 3.6с 0-100 км/ч. Изравнява се с SLR McLaren и е по-добро от повечето Ферарита и Лаборджинита. Жалко че няма данни за 1/4 миля и 0-200 км/ч
  • 4 баце ЧОЧКО

    43 2 Отговор
    просто .. МЕЧТА ;хх
    само забележете.. колко екстри включва пакета (Базово оборудване) ..
    нямам думи, просто нямам !
  • 5 JTD

    41 3 Отговор
    Колата е върха!!! Сега, понеже се споменава уникалния звук, бих казал, че колата е по-скоро тиха спрямо конкурентите си, но пък ако слизаш от нормална кола и се качиш в нисана...:)

    biz_boy: Доста пъти е мерен нисана на 1/4 миля и дава висока 11-ка, което е супер добро постижение благодарение на изродския старт!
  • 6 бай Миле

    11 67 Отговор
    Колата е добра, но е всичко друго освен "eyestopper", направо си е грозничка ;-)
  • 7 стирка

    13 16 Отговор
    В тази "мила" Годзилка колко потенциал има за доработки просто не е истина, но май не е като старите R34 - "plug and play"...:)
  • 8 ванко

    41 67 Отговор
    прилича на мишка

    Коментиран от #64

  • 9 izroda

    11 91 Отговор
    iaponsko jalko avtomobilche

    Коментиран от #18

  • 10 име

    51 4 Отговор
    на живо е направо зловеща
  • 11 Gogo

    38 1 Отговор
    Бай миле, грозен си ти. Чети по-внимателно и не коментирай. Пише, че красотата на дизайна е в думите агресия и скорост, а не в някакви завъртулки от френски тип. Уникален автомобил, характеристиките на който са много добре е описани в материала.
  • 12 бмв-маниак

    41 4 Отговор
    колкото и да не разбира човек от автомобилен дизайн или да е пристрастен към немския или италдизайн, не може да каже че тази кола е грознa, а пък на един от тъпаците по горе била приличала на мишка, да се чудиш да се смееш ли, просто неам думи. Автомобила предлага уникален по рода си авангарден дизайн и качества и ако онова лапенце ванко види този звяр наживо съм убеден че ще гледа като мишка в трици
  • 13 mile

    32 0 Отговор
    Unikalen avtomobil! Na bqloto - cherno ne moje da se kaje! I cenata mu e priemliva(v sravenie s drugi koli ot sushtiq klas). Jalko e che ima i neshtastnici kato ¨iroda ¨ s negovoto ¨iaponsko jalko avtomobilche¨ ! Istinski maloumnik! Za tebe bratko moi istinskiq sporten avtomobil sigurno e Golf 3 GTI ili mojebi Kadett GSI ot 1990 god. a? (nishto protiv nqmam nito golfa, nito opelite) No takova izkazvane prosto e bezumno! Oshte poveche ot hora ,koito takava kola ne sa vijdali daje i po ulicata, kamo li puk da imat nqkakuv lichen dopir s neq!
  • 14 xplosioon

    28 0 Отговор
    izroda... bratle jalkoto bulgar4e si ti! ne qponskoto avtomobil4e !
  • 15 xplosioon

    20 1 Отговор
    "mile" mn si prav bratle... nali zn. 4e vseki mn razbira puk hal haber si nqma kak stoqt neshtata. Za taz kola li4no sam 4el tolkova mn. i sam razu4aval i v momenta tova mi e me4tata kakto se kazva. I takiva lyoliovci det si karat omrelite koli 90-150 konq. I si nqmat ponqtie ot vunshniq svqt.
  • 16 Здравелин

    21 1 Отговор
    Незнам за вас ама аз ако си купа такава ше скоча и ше си удара г.за в тавана направо е уникална!
  • 17 Евгени

    43 38 Отговор
    Защо слагате тази тази кола при суперкарите.Бърза е да, спор няма, но един Голф VR6 с турбина като прави стотака за 3,5s да не е от класа на Ферари?Като видях на живо такъв нисан преди 2-3г. си казах- Я, новият Z350.Безкрайно се учудих,че това е бил наследник на Skyline за 100000$.Доста заблуждаваща е и "евтината поддръжка"-как напомпана до пръсване кола с двигател 3,8 с два компресора и толкова сложна техника ще е с евтина поддръжка?За спортна кола с евтина поддръжка и добра цена истината е само една-Corvette.Атмосферен 5,7 V8-ак,2 valve.И мен ме кефи колата и с радост бих я карал,но наистина дизайна е нещо недодялан и това не е само мое мнение.Освен това е толкова усложнена технически,че въпреки ниската цена изобщо не е за бедни хора.
  • 18 waw

    24 2 Отговор

    До коментар #9 от "izroda":

    ooo kolko si prost....
  • 19 K1Re7o

    9 12 Отговор
    ot 0-200 gi pravi za okolo 12 sec dragtimes.info ;) vijte kli4etata ,tam go ima
  • 20 Стойчев

    19 12 Отговор
    Евтени, защо винаги подлагате на съмнение написаното. Нали се сещаш, че едва ли автора си го е измислил това. Аз лично ходих до Нисан София и разглеждах автомобила (там го има наличен) и разпитвах за поддръжката. Казаха ми годишна задължителна смяна на масла филтри и всичко нужно е 410 лв. А иначе, че не е евтина за поддръжка , не е. Но то си пише без гуми и спирачки. Тези високоскоростни гуми и брембо накладки са много скъпи.

    Коментиран от #23

  • 21 SIMO

    13 14 Отговор
    Евгени, пиле шарено каква е разликата между 100000 долара и 161000 лева та те притеснява това. Защо да не е наследник на скайчето. Абсолютен наследник си е.
  • 22 ванко

    3 20 Отговор
    сива мишка
  • 23 Евгени

    5 10 Отговор

    До коментар #20 от "Стойчев":

    Как ви звучи това-ремонт на скорости 20000Е.Проверена информация за нисан гтр внос от САЩ преди 6 месеца?А тези консумативи за 410 лв през колко км се сменят?Не съм фен,нито противник на нисанката,просто съм обективен.
  • 24 баце ЧОЧКО

    17 16 Отговор
    абе умнико, то да не е на баща ти Жигулата през 2 седмици да се прави скоростна кутия... що се излагате и пишете глупости ...
    качете се на нова японска кола и.. карайте да виидим, колко ще карате вие ще умрете, ама няма да пипнете нищо по двигател скоростна кутия, че даже и ходова част...
    едно 300-400 000 км нищо не се прави там.. той тръгнал да ми казва че струвала 20 000 евро.. ами стравни тогава с едно БМВ да кажем 5 серия дето не е от тоя клас.. сравни да видим...

    но това че частите са скъпи не е никаква пречка, защото в крайна сметка не се прави ремонт всеки ден, дори и почти никога.. и накраая поговорката е най-вярна
    СКЪПОТО ИЗЛИЗА ЕВТИНО .. !
  • 25 баце ЧОЧКО

    12 6 Отговор
    абе умници, то да не е на баща ми Жигулата през 2 седмици да се прави скоростна кутия... що се излагам и пиша глупости ...
    качете се на нова японска кола и.. карайте да виидим, колко ще карате вие ще умрете, ама ще пипнете нещо по двигател скоростна кутия, че даже и ходова част...
    едно 3-4 000 000 км нищо не се прави там.. аз тръгнах да казвам че струвала 20 000 евро.. ами сравних тогава с едно БМВ да кажем 5 серия дето не е от тоя клас.. сравних и видях-на БМВ е без пари!

    но това че частите са скъпи не е никаква пречка, защото в крайна сметка аз нямам кола и не карам, дори и почти никога.. и накраая поговорката е най-вярна
    ЕВТИНОТО ИЗЛИЗА .. АРЕ ДА НЕ КАЖА ОТ КЪДЕ!
  • 26 mile

    10 5 Отговор
    Da be ¨bace 4O4KO¨ mnogo si prav choveche! Te tiq dechica kato po4nat s tehnite ¨profesionalni¨ komentari i informacii ¨ot izvora¨ napravo da mu se doreve na 4ovek kato gi gleda i slusha! Vadqt takiva mneniq i izvodi, vse edno 4e do v4era sa karali i obslujvali vaprosniq avtomobil! A puk v 90% ot slu4aite ne sa go i vijdali na kartinka! Sled kato moje da dade 160 000 lv. za da q kupi, ne bi sledvalo da e problem na sobstvenika i da si q podurja sled tova. Samo kirtak koito e gotov da si dade poslednite pari za nqkoq ¨guzarska¨ kola i pri vsqka povreda da si q darji v garaja po 6 meseca dokato sabere pari za remont moje da razsujdava po toq na4in! Kolata e strahotna- nqma sve mneniq po vaprosa, a koito ne moje da si pozvoli da q podurja, porosto ne si q kupuva! Tolkova e prosto!
  • 27 bozhidar_r1

    2 2 Отговор
    mani mani kak gi mislqt na6te teq ceni ai ot skyline nqma po dobra mashinka i spo malko pari si naperi6 po dobra 6taiga ot taq
  • 28 NISMO!!!AUTECH!!!

    15 11 Отговор
    hahaha abe tuka e pulno s absurdni komentar4eta!ot qponskite koli po dobri nqma tva trqbva da go osuznaete sme6kovci-AMA TRQBVAA DA 4ETETEEE-MNOGOOOOO!!!propusnato edno mnogo vajno predimstvo na kolata-AWS i po to4no i 4-te gumi na kolata zavivat koeto podobrqva izkliu4itelno mnogo stabilnostta na kolata- z atova na pista pravi tolkova dobri vremena-aa na draga ne e nai -vajnoto -kolite se dokazvat na pista vupreki 4e tazi kola e dobra vuv vsi4ko ot 1980 vsi4ki na skyline-i im zavivat 4-te koli su6to i na mitsubishi 3000gt i honda prelude aa bmw 4ak sega izkarvat kola s tazi sistema --aa GOLF VR6 D::D moje i da naprai s mnogo skup tuning vreme do 100 za 3.5 ama skyline do 300 pravi 30 s (tuningovan skyline r33 pravi ot 0-300 za 23s)ii gledaite drag testovete v moskva-tam s evijda koi e nai dobriq sred nai golemite ii su6to taka GTR ne e s kompresori otvorko a s turbo -ima GOLQMA RAZLIKA honda nsx e maksimum 300hp no na pista pobejdava koli po 500 konq-NAI VE4E NEMSKI -KONETE NE SA NAI-VAJNOTO AMA SE ZAPOZNAITE MALKO S PROIZVODSTVENITE PROCESI I ISTORIQTA PRI KOLITE PREDI DA PI6ETE SME6KI!
  • 29 NISMO!!!AUTECH!!!

    15 11 Отговор
    po povod s4upenata skorostna kutiq-ima 3 slu4aq v sveta koeto e sme6no-za jalost taq kola e popadnala v ru4i4kite na nekoe selta4e karalo do predi tova GOLF VR6 :D:D za purviq slu4ai -vednaga sa pregledani skorostnata kutiq i 4ernata kutiq na kolata ii e ostanoveno 4e oligofrena e naprail 20 launch start-a za 7 min- ako go porazdelite 6te razberete za kakvo stava duma/a v knijkata na GTR pi6e launch starta da s epolzva samo pri zakusvane v snqg aa ne da go nabi4i6 i da se reje6 kato oligofren NA CENTURA vse pak taq kola se prodava i tuningovana ot hennesy ot 600 do 800hp sus standartna skorostna kutiq i tq bez problem izdurja tova natovarvane(ta mojete da si predstavite kakuv klo6ar tree da si za da q s4upi6 :D:D) :D:D launch starta ti dava 2 stotni po dobro vreme za tova ako ne iska6 d apokaje6 na nekoe porche koi epo dobur nqma smi :)ii da popravq leko avtor4eto :D 4e vremeto ot 0-100 e 3.5s a s launch start e 3.3s

    Коментиран от #63

  • 30 баце 4о4ко :@:@

    4 3 Отговор
    на тоя който пише с моя nick... майка му и*авам ... ПИШЛЕМЕ НЕДОРАСЛО! ;@@@
  • 31 ?

    5 13 Отговор
    mnogo darvena kolica i jalka daje

    Коментиран от #34

  • 32 Nebrejnia

    2 0 Отговор
    Всъщност израза е "eye catcher", ако трябва да се правим на много учили и видяли :)
  • 33 баце 4о4ко :@:@

    0 2 Отговор
    не пиши с моя nick... майка ти*авам ... ПИШЛЕМЕ НЕДОРАСЛО! ;@@@
  • 34 mile

    22 3 Отговор

    До коментар #31 от "?":

    Ti, bratko moi su jaluk! Interesno mi e ti kakvo li kara6 , ta taq kola da ti e darvena i jalka! O, bezumnii idiote!!!
  • 35 mile

    9 1 Отговор
    Takiva looser-i kato tebe trqbva da gi zatvarqt nqkade.
  • 36 ?

    3 5 Отговор

    До коментар #36 от "?":

    te teb ve4e sa te zatvorili.da ne pi6e6 ot karlukovo

    Коментиран от #36

  • 37 mile

    3 3 Отговор

    До коментар #37 от "mile":

    abe dosta po-daleche sum ot karlukovo...

    Коментиран от #37

  • 38 azimuthsesanta

    1 6 Отговор
    ne znam za kolata no tozi komentar za karlukovo mn mi haresa !
  • 39 xienata

    4 2 Отговор
    tezi de4ica ne sa vijdali 200sx na jivo kamo li gtr-tvo e prosto unikat
  • 40 хонда маниак

    2 3 Отговор
    тази кола е.....невероятна,карал съм Ево-9MR..но тази е номер едно..нема такъв дзвер
  • 41 ?

    6 14 Отговор
    karam avtomobil koito i da prodadesh panelkata niama kak da si kupish paliacho.iaponskoto e darvo
  • 42 USA

    6 0 Отговор
    Небрежен, каква е разликата между eye catcher и eye stopper не си ли чул за термина синоними. И ако трябва да сме точни по-често използвания е именно eye stopper. Аман от разбирачи. Материалчето е чудесно.
  • 43 ванко

    9 5 Отговор
    прилича на мишка
  • 44 mile

    3 2 Отговор
    ¨?¨ malko tapo se izkazva6, az panelka nqmam i nikoga ne sum jivql v panelka! Mislq se izkazva6 dosta nepotgotven. Vob6te se samnqvam ,4e si na vuzrast, na koqto e pozvoleno da ima6 6ofiorska knijka! :) A mejdu drugoto tuka e mqsto, na koeto da se komentira statiqta za konkretniq avtomobil, a ne da si pi6e6 nqkakvi tapotii, koito ne interesuvat nikoi ot horata, pi6e6ti tuk!
  • 45 ванко

    10 3 Отговор
    в нашия блок има много такива сиви мишки като тоя нисан
  • 46 mile

    1 0 Отговор
    ¨?¨ malko tapo se izkazva6, az panelka nqmam i nikoga ne sum jivql v panelka! Mislq se izkazva6 dosta nepotgotven. Vob6te se samnqvam ,4e si na vuzrast, na koqto e pozvoleno da ima6 6ofiorska knijka! :) A mejdu drugoto tuka e mqsto, na koeto da se komentira statiqta za konkretniq avtomobil, a ne da si pi6e6 nqkakvi tapotii, koito ne interesuvat nikoi ot horata, pi6e6ti tuk!
  • 47 ivo

    4 0 Отговор
    sme6ka golqma,
    " pazaryt na upotrebqvani avtomobili v bg"
    kakyv mu e pazara v bg? nqkoi 6te mi kaje li?
    ne ostanaha koli da sravnqvate, 4e do gtr oprqhte
    kolko ima v bg i kolko ot tqh sa v prodajba???
  • 48 Геш

    2 0 Отговор
    А, бе Ivo ли си, к'ъв си, какъв пазар за употребявани те гони бе. Тази рубрика разказва за НОВИТЕ коли в БГ и я има в автопазар от как свят светува. Много си ограничен значи. А нов, ако имаш пари /ама ти си тъп и явно нямаш/ можеш да си купиш от магазина.
  • 49 TROSHACHA

    1 8 Отговор
    iaponskoto e kich i nevarvi.uskorenie 0

    Коментиран от #53

  • 50 DANCHO_RACING

    4 1 Отговор
    kolata e JESTOKA...no 100 NA 100 sum siguren 4e snimkite sa praveni v selo МАКОЦЕВО...
  • 51 Simo_gtr

    2 0 Отговор
    Ми, DANCHO_RACING, явно са правени някъде в БГ. В материала пише: "Екипът ни имаше уникалната възможност да тества първи по родните пътища версията Nissan GT-R". Освен това номера е временен, такъв, който дават за внос. Автомобилните журналисти карат всички нови коли, което не е никак зле.
  • 52 opsa

    8 20 Отговор
    Hi4 ne me kefi toa nissan toi e nai-evtin ot si4kite si konkurenti 6toto e nai-skapan.. kade e SLR, kade e lamborghini.. kade sa?
  • 53 Иво

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "TROSHACHA":

    Ако си умен и имаш пари никога не би ги дал за това нещо.А ако си толкова навит за тази играчка,ще си я докараш от САЩ за 40000$ на 1година.
  • 54 хонда-фен

    9 4 Отговор
    до opsa..по добре си мълчи и кажи примерно "просто не ми харесва тази кола и това е"....няма лошо това ти е вкуса, ама да казваш че бил ефтин защото е най-скапан с това изказване показваш че си ограничен и елементарен ...япония е икономически по развита и от германия и италия взети заедно и могат да си позволят да направят абсолютно конкурентна кола и на слр и на ферари и ламборджини и на порше на много по ниска цена..
    преди около година чух един лаф по телевизията: ако искаш да видиш как ще изглежда бъдещето отиваш в токио и гледаш за какво става на въпрос
  • 55 lud

    2 2 Отговор
    NISMO!!!AUTECH!!! Ne ta znam 6ef4e kak mislish taz rabota ama nqma kak nqkoi da s4upi skorostna kutiq s 20 launch starta za 7 min shtoto prosto nqma kak da stane priqtel ... ako na 1 krustovi6te trugnesh s launch trqbvaha ti nqkolko minuti che da mojesh da go izpolzvash pak ... pyk do tova kolko podobrqva vremeto si prav 4e e vupros na 2-3 stotni
  • 56 mustang

    3 12 Отговор
    ni6to usobeno za tezi pari nesi struva ,za tazi cena vzimam 2 mustanga 2010 gt500 shelby koqto e mnogo po krasiva ot gtr i varvi gore dolo kolto neq
  • 57 vidjal

    3 0 Отговор
    Да, на дечицата, които не са виждали нито един спортен автомобил наживо може да им се струва грозна. В дейтвителност си е направо карсива, и отвътре и отвън....което разбира се е както някой каза - въпрос на вкус. Както и да е. За тези, които се чудят защо тази кола, а не някоя скъпа, явно за сефте четат за нея... не са чували определението за нея: Убиец на суперколи - да това е... мъка за чичковците с паричките, но не чак такава голяма мъка, защото те плащат за марка и за престиж. Много хора, които имат гъзарски автомобили никога не са ги дори настъпвали както трябва. Просто е важно да слезеш от такава кола. Това за поддръжката - разбира се, че е скъпа, ама да - това не е Жигула-та, нито Голф-не-знам-си-какъв(а, бе как може въобще да се споменава голф наред с истински коли?) и да-гумите и спирачките са ти връзката с пътя(живота :-) За "съжаление" не можеш да си сложиш джапанки, защото гумите за тази кола са разработени специално за нея. И като за последно - не може да се очакват адекватни разсъждения за скъпа кола от същите хора, които си броят парите за да им стигнат за бензин за Лада-та.
  • 58 Benedikt

    2 0 Отговор
    Само 4 думи за оценка "Тази кола е БРУТАЛНА!"Виждал съм наживо такъв GT-R В София и като мина край мен все 1 аз съм спрял край пътя.Евалла на джапанките типично за тях изпипали са нещата.
  • 59 lago di garda

    3 0 Отговор
    kolata e neveroiatna imah udovolstvieto da pokaram takava za malko. Moi priatel ia pritejava otskoro :) prosto moeto "izduhano" EVO-4 s nestastnite si 300 kon4eta ostana da ziapa gorkoto:))
  • 60 rado

    2 0 Отговор
    tova go mogat samo v nissan.nai-dobrata marka sazdade nai dobriq serien sporten avtomobil.
  • 61 rado

    2 0 Отговор
    minah prez 2 nissan-a na po sredno 20 godini i razbrah 4e nqma po-zdrava kola na toq svqt.kato vi 4eta komentarite mai pove4eto ne sa imali nissan.
  • 62 данката

    0 0 Отговор
    Колата е уникална!Тежка е 1750 кг, 486 коня,v6 и 3800 кубика и от 0 до 100 за 3.6 сек.Просто има ли смисъл да се говори супер бърза. Сигурен съм че ще дига поне 290 км, супер ниска цена и нисък разход на гориво!!! Уникална
  • 63 piandeto

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "NISMO!!!AUTECH!!!":

    pi4 tyka si mn prav da padne6 ot 13 etaj ili ot 17 se 6e se gutne6
  • 64 :D

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "ванко":

    МИШКА СИ ТИ :D
  • 65 GT-R

    0 0 Отговор
    ПОСЛЕДНИТЕ НАСТРОИКИ И ИЗМЕРВАНИЯ ПОКАЗАХА ЧЕ АВТОМОБИЛЬТ УСКОРЯВА ОТ 0 ДО 100 КМ. ТОЧНО ЗА 3 СЕКУНДИ
  • 66 GTR 4Ever

    0 0 Отговор
    Колега даже е 0-100 2,8 сек. :) http://nissan.bg/assets/pdf/GT-R-2012_price_specs.pdf