ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
От един прекрасен и впечатляващ с визия автомобил с излизането на 206 стигнаха до това грозилище на колела
И вън и особено интериора могат да си съперничат с най -гадното китайско недоносче !
Не знам за вас. Но на мен лично този дизайн изобщо не ми харесва. От френските коли най-много харесвам пежо, но дизайна на клиото от 2010 ми харесва много повече. Това ми изглежда по-тясно и по-високо, а и като цяло силуета не ми харесва. Според мен един от най-добрите хечбеци по дизайн е пежо 205 гти (Все пак Пининфарина ).
На мен не ми харесва предницата. Прилича на 3008, а неговата предница не е точно красива...
Интериора бива дори изглежда приличен. Цената обаче ми се вижда малко височка. Базовата версия може да е с едни 1000евро надолу
Не знам за какъв провал на 207 говорите, но 207 е в пъти по-добра от 206. По-красива, по-здрава и по-приятна за управление. Най-важното... не иска нов заден мост на 80 000км пробег.
Новата 208 има супер грозно табло... направо не знам кой пияница го е проектирал...
Bazata nqma kak da e 17000 lv.V tova Pejlence sa vlojeni hubavi materqli,lichi si ot pruv pogled vse pak ne e Logan.A puk za malka kolichka izglejda svejo i priqtno.Ako imah izlishni sredstva bih si go kupil za da go gjitkam v grada.Vse pak fransetata sa maistori na drebosucite.I da dobavq samo che ne smqtam 207 za proval.Prosto 206 e kultov vse edno E-Klasse W210 estestvenno che nemoje da povtori E-klasse w124.Ima modeli koito si ostavat lideri za svoeto vreme.
Не съм впечатлен.
Силата на Пежо е именно в малките коли, а тази нещо не ми допада кой знае колко.
Нито ми харесва ухилената предна радиаторна решетка, нито таблото (нпараво е ужасно), нито черните полирани в интериора пласмасви детайли, не маресвам силоета на колата. Никак не ми харесва и цената на автомобила!
Симпатяга е тази въшка! Бих си взел едно такова ... само таблото с приборите му е хакнато като стар двукасетъчен касетофон ...на таблото. Това малко издразни но на живо може да е по-добре.
Отвън е прекалено издута. Едновременно къса и издута не е добро решение. Отвътре наподобява двуетажното арматурно табло въведено за пръв път от Хонда Сивик от 2004г., което така и не се наложи. Светещият дисплей на централната конзола определено ще разсейва водача при нощно каране - един неприятен, отвличащ вниманието светещ акцент.
Външно нещо не ме кефи...напоследък много се опитват да избягат от установените "норми" френските концерни,което според мен не им се получава!!!Иначе отвътре е много добре изглеждащо,ама това малко воланче...същото е и при Сеат Ибиза,която е в същия клас-волана изглежда ужасно!!!
Цитат : дизелов вариант е особено подходящ и от гледна точка на цената. Той е по-скъп от базовата бензинова версия с около 4 000 лева, но определено ще се отплати на бъдещите си собственици
--------------------------
няма начин да не им се отплати - при по-скъп дизел,по-скъпи масла и по-скъпа подръжка ще им се отплати на 32.13.3013 год
---------------
българинът не задава въпроси , Не смята - щом му кажат че е по-евтино-той се хвърля като говедо
По принцип не съм фен на марката, но точно този модел някак си ме грабна с външния си вид, който всъщност много наподобява на Citroen DS3 както пише в статията . Това е очаквано нали са "едно". Но тъкмо бях започнал да се радвам, че ще ми хареса дадено Peugeot и видях интериора му, тогава.....................ме зарадва още повече. Тъкмо вече се бях зарадвал, че Peugeot правят хубава кола и видях цената............... Еми 21 000лв е много за това Peugeot. 1.0 двигател със 68 к.с. много са му 21 000лв. За тези пари бих си взел Skoda Fabia, която с базово оборудване е даже 17 000 лв. някъде. Примерна цена от мен около 15 000 за 1.0 двигател с 68 конски сили.
Фен съм на марката, но новите модели хич не ми харесват, ама никак! Не бих си купил ново Пежо. Новите модели имат неоправдано скъпа подръжка, скапани сервизи и кофти дизайн!
Като цяло в дизайна на колата има нещо сбъркано според мен- интериор и екстериор.Първо тази предна маска изобщо не я виждам на снимката- между предния капак и бронята.Тази предна лъскава лайсна нещо не се вписва.Фаровете наподобяват Ярис на Тойота,задните стопове ги биват,както и джантите.В интериора има нещо,но не е доизпипано като цяло.Като цяло колата продължава по това новите модели да не се харесват като цяло.
Големи мрънкала значи... Не може да очаквате хем да е хубава колата, хем да е евтина. Пежо са преценили, че е по-добре да направят колата с по-качествени материали, например пластмасата в интериора, ако е мека пластмаса, струва много повече, но пък е в пъти по-приятна на допир. Само дето това в България не се оценява. Примерно таблото на 307 е с мека пластмаса, а на Голф 5цата, в която се качих не беше, далеч по-добре се чувствах в Пежото. Ако пък са решили да сложат и на корите на вратите още повече се оскъпява. Но комфорта си идва с цена. А лъскавите лайсни, ако не са прекалено кичозни, а на 208цата не са, придават по-скъп вид на колата. На мен това Пежо много ми харесва, страхотно изглежда, а и мога да препоръчам HDI двигателя, наистина много много добър дизелов двигател, нисък разход и добра динамика, определено най-добрия дизел в този клас.
Интересни мнения дотук. Изказвате се в двете крайности. Истината явно е някъде по средата. На мен лично ми допадат формите, но някои неща ми изглеждат доста нестандартно. Например многото чупки по предните и задни светлини, както и нелогичната за мен подредба на копчалъците по таблото. е, може и да е логична, но е нетипична за мен и това, с което съм свикнал. Например щесте копчета вляво от волана. Това е място, което по принцип не е подходящо дори и за коректор на фаровете, камо ли за по-важни системи. Единствено става да се сложи някой превключвател тип котлон за фаровете, че се работи по усет. Е, с малкия волан, може и да не е чак толкова лоша идея. Харесва ми това, че воланът е малък и стои ниско до краката. Определено обичам точно тая позиция, когато карам моята кола. Смъквам ниско долу волана и дърпам максимално към мен. Що се отнася до отвличащия вниманието дисплей...аз моя не го гледам, дори да е малко по-високо и от тоя. Чисто и просто когато човек шофира, върши всичко по усет - сменя музиката, настройва климатика, пуска темпомата, приема телефонни разговори и така нататък. Всичко това при мен не изисква никакво обръщане на внимание върху централния дисплей. Може би само една навигация би била полезна, но те нямат ли гласово водене или както се казва? Защо трявба да гледаме монитора в движение? За цената на дизела...съгласен съм за 3013 година. Това са малки автомобили и обикновено в Европа се купуват за лични, не за служебни. От тая гледна точка имаме 50-60 000 км за 4-5 години ( Германия), което е напълно недостатъчно да се избият тия 4000 лева. А тия 4000 лева водят и до по-високо автокаско. Както гаранцията е 5 години, няма как да се откажеш и от него. А 4000 лева повече водят до около 200 лева повече платени пари за застраховка "Автокаско" на година. Е, остатъчната стойност е по-висока и нещата донякъде се компенсират, но за мен е спорен момент покупката на дизел за нов личен автомобил. Що се отнася до возията...ами то отдавна в тоя клас всичко почна да вози "меко". Фиеста 2008 даде тон. Последваха я DS3, Polo и така нататък. Дори Алфа Ромео обърнаха внимание на меката возия, вместо на твърдото превземане на завои. Ако Пежо са направили още по-комфортна возия, браво. Що се отнася до "неуспеха" на 207...ами неуспех е. Все пак първото място бе сдадено в Европа на Фиеста и Поло. 207 се загуби някъде назад в класацията. Сигурно има защо. дали 208 ще успее...съмнява ме. Идва и новото Клио, а Германците обичат само Поло. Англичаните пък са влюбени във Форд така, че какво остава за потъналите в криза Франция, Испания, Португалия...?Нищо. Даже изгониха и Саркюзи, както обърнаха гръб и на 207.
10,700 евро, ако бях германец примерно щях да я взема на жената, готина количка, но тъй, като съм българин ще почакам 10 години и ще я купя като НОВ внос. :)
Ще ме прощавате, ама не виждам нищо лошо нито в силуета, нито в интериора. Някои детайли във външния дизайн изглеждат непривично, но нали погледът трябва да се закачи за нещо. Ниските волан и табло са супер след масовото правене на огромни табла като арки на летен театър. За цените не бива да се говори без да се познава автомобила - "Пежо" е реномирана марка и прави отрлични коли. Не съм съгласен и за дизеловите мотори. Да, нафтата поскъпна много, но разходът винаги е по-нисък от бензиновите и се избива. Взимате нова кола, която ще карате десетина години, а не втора ръка. Ако пък не карате, не я взимайте. При това изборът от двигатели е направо зашеметяващ. Пък който няма вкус за "Пежо", прав му път.
Само да ви кажа на всички Вие скептиците, днес имах шанса да пробвам това Пежо и сам Удивен... уникална кола, интериора е великолепен, екстериора също. Седалката е изключително удобна, таблото-фантастично, а скоростния лост вървеше като в масло. Лично аз изпробвах 1,6 със 120 к.с. страхотна кола!
Единственото нещо което не ми допадна е малкият волан, малко ми се губеше в ръцете.
Незнам как ще избиете нафтата. ето, дори в последния брой на Ауто Билд има информация за средния пробег на германците, който е паднал на 13600 км годишно. Като имате предвид, че в града колите се карат дори по-малко, айде сега направете пак сметка, кога ще се избият 4000 лева. Имайте предвид, че икономията на гориво е около литър и половина спрямо бензина на 100 км. Автокаското е с около 150-200 лева по-голямо на годишна база. Остатъчната стойност на дизеловата модификация е по-голяма. За по-сигурно отворете mobile.bg и вижте средните цени на бензинови и дизелови автомобили Пежо 207 да кажем, понеже е най-близо до 208. Сметнете всичко това и пишете в тая тема какво сте получили. Нека не слагаме евентуалните разходи по ремонти след изтичане на гаранцията, а приемем, че автомобилите са надеждни и не се чупят през периода на експлоатация.
Лео, да, това найстина е зашеметяващо малък избор от двигатели :), кво е това извращение 1.0 - 68к.с., тва да не е 106, няма да живее дълго тоя двигател, неписан закон е, че трябва да се бяга от най-малките двигатели, от тва въртящ момент ли ще търсиш, мощност ли, икономичност ли
Ти не гледаш ли таблицата, бе човек, та сочиш най-малкия мотор?! Има 1.2, 1.4, 1,6 в бензинови и дизелови варианти до 155 коня. Какво повече искаш за такава кола, като старите малолитражки стигаха до 45 коня и вършат отлична работа?! Аман от тунинговани парвенюта , аман!!!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ужасен
И вън и особено интериора могат да си съперничат с най -гадното китайско недоносче !
12:45 16.05.2012
2 Станислав
12:53 16.05.2012
3 лимонад
12:55 16.05.2012
4 Име:
13:07 16.05.2012
6 Citroen
Интериора бива дори изглежда приличен. Цената обаче ми се вижда малко височка. Базовата версия може да е с едни 1000евро надолу
13:20 16.05.2012
7 Георги Желев
13:21 16.05.2012
8 йордан иванов
13:30 16.05.2012
9 aha
13:32 16.05.2012
10 Някой
Новата 208 има супер грозно табло... направо не знам кой пияница го е проектирал...
Коментиран от #31
13:56 16.05.2012
11 Даниел Петков
13:57 16.05.2012
12 Peugeot
14:04 16.05.2012
13 VW&Mercedes
14:09 16.05.2012
14 ххх
Силата на Пежо е именно в малките коли, а тази нещо не ми допада кой знае колко.
Нито ми харесва ухилената предна радиаторна решетка, нито таблото (нпараво е ужасно), нито черните полирани в интериора пласмасви детайли, не маресвам силоета на колата. Никак не ми харесва и цената на автомобила!
14:15 16.05.2012
15 Милен
14:41 16.05.2012
16 307
15:12 16.05.2012
17 сабри бисеров
15:12 16.05.2012
18 Кирил
15:17 16.05.2012
19 DEZIGN
16:30 16.05.2012
20 Кофти
16:47 16.05.2012
21 Shefa
17:46 16.05.2012
22 аноним
--------------------------
няма начин да не им се отплати - при по-скъп дизел,по-скъпи масла и по-скъпа подръжка ще им се отплати на 32.13.3013 год
---------------
българинът не задава въпроси , Не смята - щом му кажат че е по-евтино-той се хвърля като говедо
18:04 16.05.2012
23 fasfa
19:14 16.05.2012
24 vice
19:20 16.05.2012
25 mel0n
Коментиран от #27
21:38 16.05.2012
26 Meno
23:28 16.05.2012
27 ВИП АМГ
До коментар #25 от "mel0n":
@25 ako tova prilicha na 309 znachi si za ochila.23:43 16.05.2012
28 Стефан
00:19 17.05.2012
29 Хаха
00:23 17.05.2012
30 FMC
02:16 17.05.2012
31 арно пижото
До коментар #10 от "Някой":
10,700 евро, ако бях германец примерно щях да я взема на жената, готина количка, но тъй, като съм българин ще почакам 10 години и ще я купя като НОВ внос. :)09:52 17.05.2012
32 PlimP
10:35 17.05.2012
33 Лео
11:09 17.05.2012
34 Мариян Димитров
17:51 17.05.2012
35 Angel
Единственото нещо което не ми допадна е малкият волан, малко ми се губеше в ръцете.
20:29 17.05.2012
36 FMC
00:03 18.05.2012
37 PlimP
11:33 19.05.2012
38 Лео
12:11 21.05.2012
39 Вземи си Рено тунинг
21:15 25.12.2019