Special Customs е немско тунинг студио, което до този момент не блестеше с кой знае какви доработки. Сега обаче германските инженери представиха виждане си по темата Mercedes-Benz CLS 63 AMG и то определено заинтригува специалистите и феновете на тунинговани Mercedes-и.
Оптичната доработка на автомобила включва изцяло нов аеродинамичен пакет, състоящ се от нови брони, ефектен заден дифузьор, допълнителни декоративни прагове и различен преден капак с вентилационни отвори. Екстериорната визия е завършена от черна радиаторна решетка.
Автомобилът е оборудван с интересни петспицови 20-цолови джанти и е решен в графитено черен матов цвят. Интериорът също е подложен на сериозна доработка, като са сменени седалките и волана, а целият салон е отново претапициран със скъпа естествена кожа и алкантара.
Тунинг специалистите от Special Customs не са подминали и двигателя на CLS 63 AMG. Стандартните мощност и максимален въртящ момент, които са съответно 550 к.с. и 800 Нм, са доста увеличени, благодарение на новите турбокомпресори с увеличена производителност.
Монтирана е и допълнителна охладителна система, а изпускателната е изцяло сменена с нова. Всичко това в комплект увеличава мощността до впечатляващите 740 коня, а максималният въртящ момент нараства до 1 150 Нм. Това променя и динамиката на тунингования CLS 63 AMG.
Творението на Special Customs ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди. Заради подобрената динамика се налага и преработка на спирачната система. Монтирани са значително по-мощни апарати, а дисковете са с увеличен размер и са двойно вентилирани и перфорирани.
Така екипиран, Mercedes-Benz Special Customs CLS 63 AMG може да достигне безпроблемно максимална скорост от 350 км/ч. За съжаление от компанията не дават информация колко струва цялостната доработка на CLS.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 SVADA
11:30 21.05.2012
2 Мачо
11:39 21.05.2012
3 VR4 TT
Коментиран от #27
12:11 21.05.2012
4 DEKO
12:13 21.05.2012
5 BEX
SVADA - виждаш хубав Мерцедес и веднага хулиш БМВ - колко си комплексиран??? Питам и отговор не искам!
12:44 21.05.2012
6 Дошо
12:45 21.05.2012
7 аврам
12:55 21.05.2012
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Пламен Димитров
12:56 21.05.2012
10 Дошо
13:08 21.05.2012
11 Даниел Петков
13:17 21.05.2012
12 SVADA
13:30 21.05.2012
13 SVADA
13:40 21.05.2012
14 asdfghj
сравни ГТР със мерк от неговия клас и тогава пиши тъпи коментари
14:13 21.05.2012
15 Marimba
14:28 21.05.2012
16 звездан
15:19 21.05.2012
17 гост
15:35 21.05.2012
18 Ники Ст.
15:57 21.05.2012
19 до звездан
16:12 21.05.2012
20 джеко
17:39 21.05.2012
21 Brabus
17:49 21.05.2012
22 Brabus
17:53 21.05.2012
23 Никола Николов
19:02 21.05.2012
24 реалист
19:12 21.05.2012
25 Mercedes-Benz
19:38 21.05.2012
26 Пернишки Винкел
21:01 21.05.2012
27 моторист
До коментар #3 от "VR4 TT":
3,7 сек...голяма работа...това е ускорението на пистов мотор 600 кубика....и квооо?....ами има и по големи мотори чието ускорение е по малко...
пиша го тук на автомобилните маниаци,та дано следващия път се огледате 3 !!! пъти на светофара-надясно,наляво и ПАК НАДЯСНО. доказано е че спасява живот и куп проблеми
21:17 21.05.2012
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 the doctor
21:39 21.05.2012
30 Тони
21:48 21.05.2012
31 nikicska
21:54 21.05.2012
32 Петър
Не е важно дали е ефактен, важното е да е ЕФЕКТИВЕН...
22:03 21.05.2012
33 ВИП АМГ
22:09 21.05.2012
34 Кирил Червенков
22:32 21.05.2012
35 Niko
22:54 21.05.2012
36 nik
00:20 22.05.2012
37 iGod
01:52 22.05.2012
38 JAPON POWER
Коментиран от #46
08:34 22.05.2012
39 Marto
14:06 22.05.2012
40 krasi
14:50 22.05.2012
41 Ico
20:10 22.05.2012
42 tisho
21:07 22.05.2012
43 DEKO
21:34 22.05.2012
44 japan
22:34 22.05.2012
45 Кирил
09:28 23.05.2012
46 ВИП АМГ
До коментар #38 от "JAPON POWER":
@38 begai smeshen20:13 23.05.2012
47 maverick
13:22 26.05.2012
48 beamer
22:29 04.07.2012