Last news in Fakti

21 Май, 2012 11:13 30 733 48

Тунинг ателието Special Customs напомпа Mercedes-Benz CLS 63 AMG до 740 к.с.

  • mercedes-benz-
  • cls-
  • 63 amg-
  • special customs

Special Customs е немско тунинг студио, което до този момент не блестеше с кой знае какви доработки. Сега обаче германските инженери представиха виждане си по темата Mercedes-Benz CLS 63 AMG и то определено заинтригува специалистите и феновете на тунинговани Mercedes-и.

 
Оптичната доработка на автомобила включва изцяло нов аеродинамичен пакет, състоящ се от нови брони, ефектен заден дифузьор, допълнителни декоративни прагове и различен преден капак с вентилационни отвори. Екстериорната визия е завършена от черна радиаторна решетка.
Автомобилът е оборудван с интересни петспицови 20-цолови джанти и е решен в графитено черен матов цвят. Интериорът също е подложен на сериозна доработка, като са сменени седалките и волана, а целият салон е отново претапициран със скъпа естествена кожа и алкантара.
Тунинг специалистите от Special Customs не са подминали и двигателя на CLS 63 AMG. Стандартните мощност и максимален въртящ момент, които са съответно 550 к.с. и 800 Нм, са доста увеличени, благодарение на новите турбокомпресори с увеличена производителност.
Монтирана е и допълнителна охладителна система, а изпускателната е изцяло сменена с нова. Всичко това в комплект увеличава мощността до впечатляващите 740 коня, а максималният въртящ момент нараства до 1 150 Нм. Това променя и динамиката на тунингования CLS 63 AMG.
Творението на Special Customs ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди. Заради подобрената динамика се налага и преработка на спирачната система. Монтирани са значително по-мощни апарати, а дисковете са с увеличен размер и са двойно вентилирани и перфорирани.
Така екипиран, Mercedes-Benz Special Customs CLS 63 AMG може да достигне безпроблемно максимална скорост от 350 км/ч. За съжаление от компанията не дават информация колко струва цялостната доработка на CLS.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 SVADA

    4 5 Отговор
    Най-добрия просто-красив,мощен,луксозен,а големите ,,бегачки,, от БМВ само ще си мечтаят за 3,7с ускорение до 100
  • 2 Мачо

    5 0 Отговор
    Уникат
  • 3 VR4 TT

    5 0 Отговор
    Много добър, признавам.

    Коментиран от #27

  • 4 DEKO

    3 0 Отговор
    Strashna begachka!
  • 5 BEX

    5 0 Отговор
    Страшен хубавец.. Да си крузваш из Монако или по Ривиерата.. :-)

    SVADA - виждаш хубав Мерцедес и веднага хулиш БМВ - колко си комплексиран??? Питам и отговор не искам!
  • 6 Дошо

    5 9 Отговор
    Каква е тази отвратителна немска щайга с цигански червени спирачки?А, сетих се, да не вижда баламурника хвърлил за нея 200000Е как загряват до червено кашкавалените спирачки за 1-2км каране ха-ха.И какви са тези 0-100 за 3,7?Та Нисан ГТР дига 0-100 за 3сек и 0-300 за 7сек.Да ми дават на мене един Нисан ГТР и да накажа жалката немска кочина. Най-добри са японските автомобили естествено, начело с Нисан
  • 7 аврам

    2 0 Отговор
    Лош е ......740к.с. и 1150 Hм.въртящ момент......или както казват германците...klasigemaht...
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Пламен Димитров

    1 0 Отговор
    Много добра уникална
  • 10 Дошо

    1 6 Отговор
    Добре де, признавам че колата е уникална и наистина си заслужава. Японските коли са по-евтини и копират от европейците и могат само да си мечтаят за такива доработки и дизайн. Сега доволни ли сте?
  • 11 Даниел Петков

    1 1 Отговор
    Много добре се е получило!И като динамика и като дизайн е много хубава!Но все пак не бързайте да критикувате бмв,защото като започнат да тунинговат новата м5-ца ф10 не знам какво ще става!
  • 12 SVADA

    0 1 Отговор
    Какво искаш пък ти бе,то голямо хулене беше-да кажеш истината!
  • 13 SVADA

    5 0 Отговор
    Абе Дошо ти пък това 0-300 за 7сек. от къде си го измисли? Много си зле.
  • 14 asdfghj

    3 0 Отговор
    @Дошо не може да сравняваш 4врато купе със спортен 2врат нисан ГТР... все едно да сравняваш трабант със ферари примерно :D:D
    сравни ГТР със мерк от неговия клас и тогава пиши тъпи коментари
  • 15 Marimba

    8 0 Отговор
    Това е един твърде зъл автомобил
  • 16 звездан

    2 1 Отговор
    дошо и си4ки други искам да ми кажете дали има друга стре4 лимузина кочта дига 390 км и има вартиащ момент 1450 говора за мерцедес брабус с800
  • 17 гост

    2 0 Отговор
    Ех че красавица
  • 18 Ники Ст.

    2 1 Отговор
    Карам обикновен ЦЛС с 388 к.с. и съм доволен , а пък това чудовище - 740 к.с. - не мога да си гопредставя... само не знам колко бързо стрелката на горивото ще отива към нулаталлл в наше време такова разточителство - малко е в стил а ла Роман Абрамович...
  • 19 до звездан

    1 0 Отговор
    Не знам да има такъв Брабус който вдига 390км!!!Но иначе колата е страхотна!
  • 20 джеко

    0 2 Отговор
    вижте nissan gt -r от 0 до 100 2,8 секунди фабрично без никакъв тунинг
  • 21 Brabus

    2 0 Отговор
    Brabus Rocket е Брабуса, за който става въпрос и да, вдига до 390 КМ/ч. Има клипче в youtube на top gear или fifth gear, не съм сигурен, в който го тества на autoban-a в Германия и вдигна 35х , не помня точно колко КМ/ч :)
  • 22 Brabus

    2 0 Отговор
    ето го и съответния Brabus, http://brabus.com/raster.php?page=3&sub=2&id=20799, който е ограничен*! на 370 :)
  • 23 Никола Николов

    0 3 Отговор
    формата на купето е като на vw passat cc
  • 24 реалист

    4 0 Отговор
    до 23 : ХАХАХАХААХАХА ти луд ли си ???? Бягай не обиждай мергела с тоя кош !!!
  • 25 Mercedes-Benz

    4 0 Отговор
    Колата е страхотна,а мишките нека злобеят!
  • 26 Пернишки Винкел

    4 0 Отговор
    "Дошо - Да ми дават на мене един Нисан ГТР..." Не знам за ци...анско червените спирачки, но ти определено си се изразяваш като ромфея. Нищо лично, при това! Само се ограмоти малко, а после разправяй за ускорението на Нисана, нали, лека препоръка. Автомобилът е страхотен, червените спирачки са доста несериозен проблем на фона на качествата и динамиката му. Вземи спечели толкова, че да го купиш и после говори срешу немският технически гений! Поздрави...
  • 27 моторист

    0 3 Отговор

    До коментар #3 от "VR4 TT":

    3,7 сек...голяма работа...това е ускорението на пистов мотор 600 кубика....и квооо?....
    ами има и по големи мотори чието ускорение е по малко...
    пиша го тук на автомобилните маниаци,та дано следващия път се огледате 3 !!! пъти на светофара-надясно,наляво и ПАК НАДЯСНО. доказано е че спасява живот и куп проблеми
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 the doctor

    2 0 Отговор
    Тази кола има повече акъл в компютъра си от който и де а мотоциклетист!
  • 30 Тони

    0 3 Отговор
    Тая "Мечка" може да бъде сравняване с някое Audi rs6 или някое м5, но не и с нисан.
  • 31 nikicska

    4 0 Отговор
    Не обиждай мергела с с тая пръчка - Ауди !!!
  • 32 Петър

    1 0 Отговор
    "ефектен заден дифузьор"

    Не е важно дали е ефактен, важното е да е ЕФЕКТИВЕН...
  • 33 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    kolata e unikalna.niama konkurent.
  • 34 Кирил Червенков

    4 0 Отговор
    krasiv i mo6ten kakvo pove4e
  • 35 Niko

    6 0 Отговор
    Абсолютно чудовище. Красота от всякъде.
  • 36 nik

    1 0 Отговор
    OMG ...AMG !!!
  • 37 iGod

    0 5 Отговор
    Пратете я на тенекеджия в Перник да ви докаже , че това е чистокръвен Голф.
  • 38 JAPON POWER

    2 4 Отговор
    ЧЕТИРИВРАТИЯТ МЕРЦЕДЕС С ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ КОНСКИ СИЛИ ОТ КОЙТО ПОЛОВИНАТА НЕ СЕ ЗНАЯТ КЬДЕ СА, ЕДВА ЛИ Е ПО-ТЕЖЬК ОТ ДВУВРАТИЯТ НИСАН-1740 КИЛОГРАМА 2012 СЕРИЕН МОДЕЛ СЬС САМО 570 К.С. И УСКОРЕНИЕ ОТ 0-100 САМО ЗА 2.8 СЕК. ТОВА Е ДИНАМИКА,СЬВЬРШЕНСТВО И УБИИСТВО НА ВСИЧКО НЕМСКО.

    Коментиран от #46

  • 39 Marto

    1 1 Отговор
    Abe kvo mi sravnqvate nekvi qponski burgii s cls be tva se vodi klas limuzina i uskorqva za 3.7 sec a nisana se vodi klas lagernica
  • 40 krasi

    2 0 Отговор
    mnogo gotin avtomobil mo6ten i krasif
  • 41 Ico

    2 1 Отговор
    Ей, това "едва ли" колко компетентно звучи само. Значи айде ако обичаш без такива неадекватни изказвания, защото имам 2 коли- бмв 540и, което е 1740 кг и мерцедес CL500, на W140 купето, който абсолютно празен е 2080 кг(даже нашите умници в КАТ го писаха 2150 кг) и БМВ-то при 286 к.с. е по-пъргаво от мерцедеса с 320 коня. CL 63 AMG базов модел е 2135 кг и повярвай ми, 400 кг по-тежък от тая японска пластмасова ч...я са си доста, мн ясно, че няма да дава тая динамика. За сметка на това е тежка, здрава и сигурна, луксозна кола, направена със скъпи и качествени материали и вътре в купето, за разлика от японските тоалетни. Уникален автомобил, във всяко едно отношение! Поздрави!
  • 42 tisho

    1 1 Отговор
    eiii tva e we lud IZVUN ZEMEN za tova horata ne naprazno sa kazali che ima 2-marki koli "mercedes i vsichki ostanali"
  • 43 DEKO

    1 1 Отговор
    Kvi golfove kvi mazdi kav Pernik ne namesvaite tazi krasavica pri tezi kenefi
  • 44 japan

    1 0 Отговор
    ицка що се пениш за японските коли? аз карам Lexus I600 и скомно Infiniti 370 D ама не знам за пластмасова ч....я при мен !!!!
  • 45 Кирил

    1 0 Отговор
    Мерцо е хубав! лошото е, че това е поредното изпълнение което ще го гледаме на картинка ... дори и да си го купи човек не си го представям да го кара в БГ, ни горива, ни пътища, ни компетентно обслужване ... а данъците ще са за чудо и приказ ... ако не го откраднат преди това!
  • 46 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "JAPON POWER":

    @38 begai smeshen
  • 47 maverick

    2 1 Отговор
    Номер 38,ти си поредният пример на простотия и злобарщина.
  • 48 beamer

    0 0 Отговор
    mn e zabluden too pich ...