Китайският автомобилен производител Great Wall, който има завод за коли и в България, подготвя уникално разширяване на моделната си гама. Китайците имат намерение в близките няколко години да пуснат на пазара 20 нови модела.
Според плановете на Great Wall през 2015 година концерна ще продава по 1.5 млн коли годишно. По информация на китайското специализирано издание China Car Times само след месец ще се появи първата кола от планираното разширение на моделите.
Тя ще представлява голям седан, който ще носи името Great Wall Voleex C70. Малко след това дилърските центрове ще започнат да предлагат и новите кросоувъри Haval H7 и компактния Hover H2.
Така постепенно Great Wall започва да сменя политиката си за производство предимно на автомобили с висока проходимост. В новата им гама ще има автомобили от всички класове. C70 ще е автомобил от т.нар. бизнес клас.
Въпреки големите си габарити и луксозно екипирания салон C70 ще се предлага с доста скромни двигатели. Те ще са бензинови и ще са с обем 1.5 и 2.0 литра. Двулитровият мотор, благодарение на турбо компресор обаче ще развива мощност от 218 к.с.
По избор на клиента най-луксозният Great Wall ще се оборудва с механична скоростна кутия или с безстепенна вариаторна трансмисия. Цената на китайския пазар на седана Voleex C70 ще е $24 000, което приблизително е около 37 000 лева.
Според изказванията на представители на Litex Motors, заводът край Ловеч има уникална поточна линия, на която могат да се сглобяват всички модели на марката. По тази логика трябва да се очаква и родно производство на големия Great Wall.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ГОШО
10:29 27.05.2012
2 Радостин Димов
Коментиран от #7
10:33 27.05.2012
3 kibika
10:53 27.05.2012
4 жужо
..
Цената никак не е зле, тъй като това е автомобил от високия клас и е с всевъзможни екстри. Видимо е по-голям по размери от 5-цата на БМВ и Е-класата на МБ.
10:55 27.05.2012
5 etoa
11:00 27.05.2012
6 михаел шумахер
11:38 27.05.2012
7 Виктор Георгиев
До коментар #2 от "Радостин Димов":
@2 След като е в класа на бмв 5-та серия мисля, че цената е изключително атрактивна предвид, че бмв 520 започва от 80 000 нагоре11:41 27.05.2012
8 ///AMG
11:50 27.05.2012
9 китайски боклуци
11:58 27.05.2012
10 ГОШО
12:13 27.05.2012
11 zzzz
Коментиран от #13
12:15 27.05.2012
12 pacoran
12:16 27.05.2012
13 ВИП АМГ
До коментар #11 от "zzzz":
@11 ot tezi avtomobili te e sram a che karash kola 16ta upotreba zakupena ot gorubliane na neznaino kolko km ne te e sram.are stiga ste pliuli neka ima poveche proizvodstvo v BG inache sme zagubeni.12:27 27.05.2012
14 любо
12:49 27.05.2012
15 14444444
13:01 27.05.2012
16 Sultan
13:06 27.05.2012
17 Ross
13:25 27.05.2012
18 Николай Николов
13:38 27.05.2012
19 Venci
14:07 27.05.2012
20 123
14:08 27.05.2012
21 Скарлет Монтани
познавам човек който държеше на новото макар и китайско.... е сега съжелява страшно много
14:09 27.05.2012
22 Ерик Беков
14:17 27.05.2012
23 Хайде къш!
14:19 27.05.2012
24 Маримба
14:19 27.05.2012
25 ahaha
14:20 27.05.2012
26 Явор Кръстев
То пък една проходимост. Като излязоха много се зарадвах на пикапа но се оказа че 4х4-то е екстра която се заплаща отделно и не малко , а ако искаш и блокажи (както си му е реда) - амии.... НЯМА.
14:39 27.05.2012
27 Жив плет - ограда
14:48 27.05.2012
28 Крум Янкулов
обща гаранция 10 години сглобена в България!
както се каязва проста математика
според мен колата изглежда добре
14:50 27.05.2012
29 mimi
15:01 27.05.2012
30 Mercedes-Benz
15:02 27.05.2012
31 гостче
15:26 27.05.2012
32 Просто Човек
16:01 27.05.2012
33 до 31
Коментиран от #34, #46
16:06 27.05.2012
34 gotqn
До коментар #33 от "до 31":
33, задницата е на s класата , няма да драскаш като не разбираш16:09 27.05.2012
35 520 zender
16:36 27.05.2012
36 ян
Хюндай и т.н. Китайците нямат традиция в дизайна и не се знае дали някога ще имат,но това не значи че нямат амбиции-може да успеят ,а може и да не успеят.Все пак можем поне да и пожелаем успех,защото за сега са единствените автоинвеститери в България
17:11 27.05.2012
37 аз
17:36 27.05.2012
38 глупав
17:49 27.05.2012
39 симеон
18:41 27.05.2012
40 лошо
18:44 27.05.2012
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 TDI
Коментиран от #47
19:34 27.05.2012
43 Пловдив
20:46 27.05.2012
44 Marto-GSXR
21:00 27.05.2012
45 Личо
21:14 27.05.2012
46 ВИП АМГ
До коментар #33 от "до 31":
@33 po dobre si trai21:15 27.05.2012
47 ВИП АМГ
До коментар #42 от "TDI":
@42 po dobre ot smradlivo TDI21:15 27.05.2012
48 Ботев Пд
Коментиран от #56
21:20 27.05.2012
49 dvsdv\v
21:30 27.05.2012
50 Sando 34
21:31 27.05.2012
51 кик
21:34 27.05.2012
52 кик
21:37 27.05.2012
53 Ботев Пд
21:49 27.05.2012
54 Съдран българин
21:49 27.05.2012
55 Ники Николов
21:52 27.05.2012
56 ВИП АМГ
До коментар #48 от "Ботев Пд":
@48 ma karai dachia nikoi nete spira.shto triabva da se panesh v neta.kopuvai romanskia klozet i TIXO22:00 27.05.2012
57 Николай Нешев
Според мен дизайна и очевадната прилика с С-класата е най-малкия проблем. Аз лично съм карал нещо, което приличаше на Тойота Йарис и впечатленията ми не са особено добри - двигателя работеше прекалено шумно (въпреки, че беше бензинов), в завоите стоеше толкова нестабилно на пътя, че имах усещането, че всеки момент ще се обърне (20-годишното ми Рено 19 стои наистина много по-добре на пътя), а за цялостното усещане и 'комфорта', както и за 'екстрите' и качеството на използваните материали - просто нямам думи (съмнявам се, че положението с този модел ще е много по-различно).
И за какъв висок клас или бизнес клас говорите бе хора?! Сравнения с БМВ, Мерцедес са просто смешни. Моделите на Мерцедес и БМВ от преди 15 години са много по-напред във всяко едно отношение.
И кой каза, че 37 000 лв. били малко?! Сигурно себестойността на този 'автомобил' е не повече от 10 - 15 000 лв., а за сума от рода на 40 000 лв. всеки нормален човек би си избрал нещо много по-СИГУРНО и надеждно и то не втора употреба. А кой обясняваше, че щял да я кара 500 000 км а и да я продаде после? Аз като гледам какви са размерите, сигурно тежи над 2 тона и това двигателче с 200 к.с. е меко казано смешно (предполагам, че на максимум 50 000 км ще е за основен ремонт). А логиката, че трябвало да си купим това подобие на автомобил, защото било произведено в България, просто ме довърши.
22:57 27.05.2012
58 Мислещия трезво
23:01 27.05.2012
59 Митко
23:35 27.05.2012
60 Nick
23:44 27.05.2012
61 Филип Топчийски
Малолитражката за 15 000лв. може би има шанс.
23:57 27.05.2012
62 Тодор Пенев
00:17 28.05.2012
63 skifen
00:24 28.05.2012
64 nqmam
01:38 28.05.2012
65 Елементарно и евтино
02:38 28.05.2012
66 аноним
---------------------------
И Шкода разшири преди няколко години моделната си гама с нов бизнес седан - Супърб и продадоха цели 13 бр
за всеки клас има Наложена марка - възможни са размествания но с цена от 37 000 лв - едва ли -
Чехите го разбраха са Супърб - предстои да го разберат за Октавия/Скаут 42 000 лв срещу 46000 лв за Сурару Легаси
Китайците имат шанс - НО само с Ховър и Волекс - защото им е конкурентна цената
Коментиран от #82
05:13 28.05.2012
67 Пешо
06:55 28.05.2012
68 радио-вафла
Хапвайте украинската захар и се наслаждавайте на китайските коли.
08:11 28.05.2012
69 joro
08:39 28.05.2012
70 кик
09:32 28.05.2012
71 Етър си е Етър не е Д
Поне малко имената да си оправят на автомобилите и моделите не сме Китай а Европа все пак ?!?
Какви са тия имена Haval H7 звучи ми като КАВАЛ ?!?
Хуавея (малко като хвани ми го да запей) ?!?
Грейт уол абе глупости на таркалета не могат да разберат тези азиатци и китайци че техния кич и култура в европа не вървят !?!?
Сега пък Етър щели да го прекръстват на Етър Диарбекир , ай С..ТИР дет викат в Анадола.Сега Етър влиза в А група и като играе с ФК Левски как ще го обевяват.Левски крещу Диарбекир (Няма що и гавра там където са били затворите на османската империя и където са били затваряни всички будни българи)
11:28 28.05.2012
72 Дойчин Пенчев
11:59 28.05.2012
73 anhhhhhhhhh
13:15 28.05.2012
74 lud pi4
13:22 28.05.2012
75 радио-фафла
Захар не се прави само от тръстика, колега, а и от цвекло, което в Украйна отглеждат в изобилие.
Има много още да рупате украинска захар и да викате евала на българското производство.:)
14:06 28.05.2012
76 До ahaha
14:24 28.05.2012
77 kiki
Коментиран от #83
18:46 28.05.2012
78 qwerty
20:01 28.05.2012
79 DEKO
21:18 28.05.2012
80 фен
22:37 28.05.2012
81 Путин
03:30 29.05.2012
82 The Bear
До коментар #66 от "аноним":
@66 - много си в грешка! Шкода Октавия Скаут не се сравнява със Субару Легаси, въпреки че и неговата цена доста си пообъркал, а със Субару Аутбак, което ново тръгва от 72000 лева - т.е. с 30000 над Октавия Скаут, която между другото е и един клас по-надолу като размери....09:47 29.05.2012
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 ВИП АМГ
10:19 29.05.2012
85 боби
13:18 29.05.2012
86 мондео
Коментиран от #87
11:28 30.05.2012
87 ВИП АМГ
До коментар #86 от "мондео":
@86 kolega mondeoto izvadi ford ot tiniata i gi kachi na po predni mesta ot opel i vw.16:52 30.05.2012
88 mama
11:36 23.10.2012