Last news in Fakti

27 Май, 2012 10:12 33 519 88

Great Wall разширява моделната си гама с нов бизнес седан

  • great wall-
  • litex motors-
  • c70-
  • voleex

Китайският автомобилен производител Great Wall, който има завод за коли и в България, подготвя уникално разширяване на моделната си гама. Китайците имат намерение в близките няколко години да пуснат на пазара 20 нови модела.

 
Според плановете на Great Wall през 2015 година концерна ще продава по 1.5 млн коли годишно. По информация на китайското специализирано издание China Car Times само след месец ще се появи първата кола от планираното разширение на моделите.
 
Тя ще представлява голям седан, който ще носи името Great Wall Voleex C70. Малко след това дилърските центрове ще започнат да предлагат и новите кросоувъри Haval H7 и компактния Hover H2.
Така постепенно Great Wall започва да сменя политиката си за производство предимно на автомобили с висока проходимост. В новата им гама ще има автомобили от всички класове. C70 ще е автомобил от т.нар. бизнес клас.
 
Въпреки големите си габарити и луксозно екипирания салон C70 ще се предлага с доста скромни двигатели. Те ще са бензинови и ще са с обем 1.5 и 2.0 литра. Двулитровият мотор, благодарение на турбо компресор обаче ще развива мощност от 218 к.с.
 
По избор на клиента най-луксозният Great Wall ще се оборудва с механична скоростна кутия или с безстепенна вариаторна трансмисия. Цената на китайския пазар на седана Voleex C70 ще е $24 000, което приблизително е около 37 000 лева.
 
Според изказванията на представители на Litex Motors, заводът край Ловеч има уникална поточна линия, на която могат да се сглобяват всички модели на марката. По тази логика трябва да се очаква и родно производство на големия Great Wall.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГОШО

    3 8 Отговор
    Абе за какво производство говорите???Ние просто СЪБИРАМЕ Китайски автомобили с Китайски части копирани от китайски инжинери.Това според мен не ни е гордост,ама дано поне е някакво начало за някой истински автомобило производител да инвестира в нас.
  • 2 Радостин Димов

    3 4 Отговор
    Браво, само цената нещо не е добре.

    Коментиран от #7

  • 3 kibika

    1 7 Отговор
    Много шум за нищо.......
  • 4 жужо

    7 1 Отговор
    ГОШО/гост/, явно китайците не бързат с инвестицията в напълно оборудван завод, защото изчакват да видят как ще се развият нещата с продажбите. Все пак са се насочили на Запад и не искат рискови инвестиции.
    ..
    Цената никак не е зле, тъй като това е автомобил от високия клас и е с всевъзможни екстри. Видимо е по-голям по размери от 5-цата на БМВ и Е-класата на МБ.
  • 5 etoa

    5 4 Отговор
    Отзад прилича на S-class :D
  • 6 михаел шумахер

    5 2 Отговор
    отзад прилича на S-class,a отпед craisler :-D
  • 7 Виктор Георгиев

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Радостин Димов":

    @2 След като е в класа на бмв 5-та серия мисля, че цената е изключително атрактивна предвид, че бмв 520 започва от 80 000 нагоре
  • 8 ///AMG

    4 1 Отговор
    като цяло добре се е получила, но не може ли един път да си измислят собствен дизайн. както каза @6 отзад си е направо копие на с-класа...
  • 9 китайски боклуци

    5 1 Отговор
    много ще се съдят с мерцедес ми се струва ...
  • 10 ГОШО

    3 0 Отговор
    Няма да се съдят с никой,за Китайските боклуци няма закони.Можеш да се разтърсиш за последствията за Рено от съденето на китайски боклукостроител.
  • 11 zzzz

    2 2 Отговор
    Отпред прилича на ягуар, а отзад на мерцедес S клас, новите модели. Е извинявам се ама ме е срам, че тук се сглобяват тези китайски боклуци. Б-я ще е трамплина за тази скапана марка да залее Европа с копия на по-луксозните марки.

    Коментиран от #13

  • 12 pacoran

    3 2 Отговор
    da otzade si e S-klasa tia kitai4eta sa luda rabota
  • 13 ВИП АМГ

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "zzzz":

    @11 ot tezi avtomobili te e sram a che karash kola 16ta upotreba zakupena ot gorubliane na neznaino kolko km ne te e sram.are stiga ste pliuli neka ima poveche proizvodstvo v BG inache sme zagubeni.
  • 14 любо

    3 2 Отговор
    Ами тя вече не е на конвейра тази S-KLASE, така че китайците са постъпили много умно, а и не е копирано едно към едно - така, че колата си е направо авторска хихи
  • 15 14444444

    3 3 Отговор
    kak ne gi e sram, otzat si e s-ovicaaa. Dobre 4e pone otpred e razli4no
  • 16 Sultan

    4 3 Отговор
    tezi koli sa ujasni ! pravqt se s mnogo nisko kachestvo,super shumni sa i ne varvqt kato horata... tolkova sa niskokachestveni che vse edno sigi kopuvate ot vsichko po 1 lev a pyk tova che kopirat dr marki shte vi kara samo dase sramuvate da karate kato si li chi che e mente !
  • 17 Ross

    2 1 Отговор
    Балкан стар да ги съдят :D Отзад като S класата а отпред малко като крайслер 300С
  • 18 Николай Николов

    3 0 Отговор
    Абе където и да са напревени, китайските марки все копират...
  • 19 Venci

    2 0 Отговор
    Farove na Jaguar XF
  • 20 123

    3 0 Отговор
    ако не копират колата ще прилича на бамбукова пръчка
  • 21 Скарлет Монтани

    1 1 Отговор
    Китайски боклук...
    познавам човек който държеше на новото макар и китайско.... е сега съжелява страшно много
  • 22 Ерик Беков

    2 0 Отговор
    hahaha.... predniza g/d Ford Mondeo 2010 otzad 2008 S class
  • 23 Хайде къш!

    2 2 Отговор
    Тук все едно всички дилъри от БГ на западна коли са се изредили да плюят. Съжалявм тарикатчета но е време да спрете да печелите от 40-50% надценки на "качествените" си каручки произведени в Русия, Румъния, Турция та даже и в Казахстан. Всички давате от 3 до 5 години гаранция и после няма гаранция. Китайските коли са си ОК и е време да смъкнете цените и на вашите. Браво на китайците, да заливат пазара с достъпни коли и всеки да може да си купи чисто нова.
  • 24 Маримба

    2 0 Отговор
    По принцип съм твърдо а новите автомобили но не и в този случай . Никой уважаващ себе си човек няма да се качи в подобно менте . Ако в Китай директните копия се продават не мисля че с подобна политика ще успеят . Само си представи момента в който оригинала спре до тоя резил . Сякаш толкова беше трудно да си направят тяхна авторска кола .Тъп китайски народ .
  • 25 ahaha

    2 0 Отговор
    Do "Ross" - ti naistina li misli6 4e komunisti4esko-tekezesarskata kompania na nqkoia sofiiska mutra nare4ena balkan star, sobstvenost na nqkakav ima ne6to ob6to s mercedes-benz osven plateni 5% pe4alba za polzvane na logoto po znamena i vizitki? ia se osuznaite malko be balkan star e edno ni6to! ni6to ob6to nqma s kakvito i da e mercedesi i prava, prosto prodavat nqkakvi artisali koli tuk tame na pera4i i imat service. na bai-to6o firmata :) hahah!
  • 26 Явор Кръстев

    2 0 Отговор
    "Така постепенно Great Wall започва да сменя политиката си за производство предимно на автомобили с висока проходимост."
    То пък една проходимост. Като излязоха много се зарадвах на пикапа но се оказа че 4х4-то е екстра която се заплаща отделно и не малко , а ако искаш и блокажи (както си му е реда) - амии.... НЯМА.
  • 27 Жив плет - ограда

    3 0 Отговор
    Представяме Ви реплика 2 в 1 нещо между Бенц и Крайслер, ха ха ......
  • 28 Крум Янкулов

    3 1 Отговор
    Ако започне да се произвежда в България веднага ще си купя.Какво ка то марката е китайска за мен е важно че се зглобява в България и по голяма част от парите остават тук.Не ви ли писна вечно да сме консуматори?Струва на половината на вносните коли бизнес клас дори да ми искара само гаранционния период от 5 години си копувам пак чисто нова,и какво се оказва-за цената на една кола примерно немска(просто така ми дойде)с гаранция 3години сглобена в турция си копувам 2 с
    обща гаранция 10 години сглобена в България!
    както се каязва проста математика
    според мен колата изглежда добре
  • 29 mimi

    3 1 Отговор
    Някой от вас карал ли е Great Wall? Или коментарите, че тези коли са боклуци са породени от факта, че неможете да си позволите дори такъв евтин автомобил......
  • 30 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор
    А дали не са откраднали задницата от фейслифта на последната S-class??? Бездарни китайчета кво да ги правиш...
  • 31 гостче

    2 2 Отговор
    ма как почнахте да ги кОпувате....кУпувам се пише..
  • 32 Просто Човек

    4 0 Отговор
    Китай напредва дори и сега да са малко по назад да ги видите преди 5-6 години какви коли са правили и прогреса до сега ако се запази и за напред смятайте до 3-4 години ще правят най-големите лудници дръпнатите!
  • 33 до 31

    0 3 Отговор
    до 31 на тебе все нещо са ти откраднали от ес класата. слезни малко на земята

    Коментиран от #34, #46

  • 34 gotqn

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "до 31":

    33, задницата е на s класата , няма да драскаш като не разбираш
  • 35 520 zender

    3 0 Отговор
    Ето нещо което ми допада.Това е голяма кола с 218кс и то за 37-40 000лева.Еми добра е за тия пари.Караш я примерно 200-300 000км и я продаваш и евентуално тъпаците ще я обсъждат къде гние или пък че нещо се е износило или незнам си там какво...
  • 36 ян

    4 0 Отговор
    Вярно е че са поизкопирали от тук-там,но си припомнете как до скоро изглеждаха много от японските и корейските автомоби-Лексус
    Хюндай и т.н. Китайците нямат традиция в дизайна и не се знае дали някога ще имат,но това не значи че нямат амбиции-може да успеят ,а може и да не успеят.Все пак можем поне да и пожелаем успех,защото за сега са единствените автоинвеститери в България
  • 37 аз

    3 0 Отговор
    някой знае ли какъв двигател използват... чух че бил на митсубиши вярно ли е
  • 38 глупав

    2 0 Отговор
    Ами, копи-пейст е по-лесно. Предната част - с тези кръгли фарове и овална решетка, въобще не се вързва със строгите линии ан стоповене и багажника на автомобила. Но поне правят нещо, де....а ние лапаме мухите в тая скапана държава.
  • 39 симеон

    5 0 Отговор
    всичко добе ама ми се виждат малко скъпички за китайски коли да видят индийците на какви пари продават после да сравнят един европейски производител като дачия с тяхното качество тогава да определят цена според мен трябва да продават в европа на половин цена от най евтиното в съответния клас а не да се сравняват с мецедес и бмв
  • 40 лошо

    2 1 Отговор
    пълен кенеф
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 TDI

    0 3 Отговор
    т'ва вече не прилича на нищо

    Коментиран от #47

  • 43 Пловдив

    4 0 Отговор
    Ей, вие вместо да се радвате, че у нас се създават заводи, производство и работна ръка вие тук се чудите, какъв кусур да намерите за да можете да плюете.Аз ако имам финансовата възможност бих си я купил.Само ние на балканите се плюем един друг за разлика от съседите, които имат патриотичен дух.
  • 44 Marto-GSXR

    2 0 Отговор
    Стопове от S-class :D
  • 45 Личо

    1 0 Отговор
    много са добри знаят как да мачкат конкоренция от това печелят потребителите всеки иска да кара нова кола пълна с екстри с 5 г гаранция на достъпна цена
  • 46 ВИП АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #33 от "до 31":

    @33 po dobre si trai
  • 47 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "TDI":

    @42 po dobre ot smradlivo TDI
  • 48 Ботев Пд

    3 2 Отговор
    Половин Румъния може да кара Дачия, обаче - ние тук нали сме голямата работа - ще се возим на БМВ и Мерцедеси по на 15-20г.! Да живееш в панелка и да си със стара S-класа е върха у нас! Е, няма друг такъв комплексарски народ като нашия! После се чудим що нищо не върви в тая държава. Каквито сме НИЕ, такова ни е семейството, такава ни е фирмата, такива са ни управниците!

    Коментиран от #56

  • 49 dvsdv\v

    2 0 Отговор
    Ve4e se ybedih, 4e Great Wall e seriozna kompaniq i Balgariq samo moje da spe4eli ot neinoto prisastvie. Naprimer pravitelstvoto da sybsidira pokypkata na kola ot tazi marka, s cel podmqna na avtoparka i podpomagane na proizvodstvoto v Love4.
  • 50 Sando 34

    3 0 Отговор
    Ама сме много зле.По-надолу чета "да се сравнява с БМВ и Мерцедес.."?!?!? Не си наясно с цените ,тази ще струва около 37000лв,а а съответния аналог на европейските лимузини е над 100000лв !Малко говорим колко да не заспи ме а?
  • 51 кик

    1 2 Отговор
    до 48 абе пишеш глупости какво зна4ение има къде живея?за да карам дадена марка кола?имам пари купил съм си и на никой не съм длъжен да давам обяснения....винаги съм казвал 4е е по добре бмв на 10 г отколко нова шкода кия или форд или опел или тояга....защо да съм комплексар ?просто съм избрал по добрата покупка за мойте пари и като гледам останалите хора мислят като мен
  • 52 кик

    3 3 Отговор
    няма да закупя подобно творение на пиян китаец.....и що кат е сглобено в батутистан?после кои ше ми го купи?ама тва е срам и позор да караш такова нещо пък и да дадеш пари си е направо малоумие....е ган4ев и компания да си ги карат тез бараки
  • 53 Ботев Пд

    3 2 Отговор
    Знам бе, кик - дошъл си от село и първата ти работа е да си купиш 10г. боклук! Защото си роден тука и живееш тук! То по твойта логика - в Германия всички ще са само с БМВ и МВ. И няма да има продадена нито една кола от Япония, Корея или Франция! Ама - не е - ония хора са с мозък, за разлика от комплексара-българин!
  • 54 Съдран българин

    3 0 Отговор
    Колата не е лоша.Лошото е че нема кинти.Това е проблема.
  • 55 Ники Николов

    1 2 Отговор
    че е грозно грозно е ,че си взимат работниците заплатите така е
  • 56 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Ботев Пд":

    @48 ma karai dachia nikoi nete spira.shto triabva da se panesh v neta.kopuvai romanskia klozet i TIXO
  • 57 Николай Нешев

    2 2 Отговор
    Аз не мога да разбера защо пишат хора, които си нямат и понятие от автомобили, двигатели, дизайн и т.н. и които съм сигурен, че не са се доближавали, нито са управлявали такова подобие на автомобил.
    Според мен дизайна и очевадната прилика с С-класата е най-малкия проблем. Аз лично съм карал нещо, което приличаше на Тойота Йарис и впечатленията ми не са особено добри - двигателя работеше прекалено шумно (въпреки, че беше бензинов), в завоите стоеше толкова нестабилно на пътя, че имах усещането, че всеки момент ще се обърне (20-годишното ми Рено 19 стои наистина много по-добре на пътя), а за цялостното усещане и 'комфорта', както и за 'екстрите' и качеството на използваните материали - просто нямам думи (съмнявам се, че положението с този модел ще е много по-различно).
    И за какъв висок клас или бизнес клас говорите бе хора?! Сравнения с БМВ, Мерцедес са просто смешни. Моделите на Мерцедес и БМВ от преди 15 години са много по-напред във всяко едно отношение.
    И кой каза, че 37 000 лв. били малко?! Сигурно себестойността на този 'автомобил' е не повече от 10 - 15 000 лв., а за сума от рода на 40 000 лв. всеки нормален човек би си избрал нещо много по-СИГУРНО и надеждно и то не втора употреба. А кой обясняваше, че щял да я кара 500 000 км а и да я продаде после? Аз като гледам какви са размерите, сигурно тежи над 2 тона и това двигателче с 200 к.с. е меко казано смешно (предполагам, че на максимум 50 000 км ще е за основен ремонт). А логиката, че трябвало да си купим това подобие на автомобил, защото било произведено в България, просто ме довърши.
  • 58 Мислещия трезво

    3 1 Отговор
    Хора радвайте се че в държавата малко или много ще се влее капитал посредством тия коли и специално завода в ловеч. А и реално погледнато всички ама всички коли без изключения са "боклуци" всяка една се чупи малко или много просто си търсете евтини такива които да отговарят на вашите нужди няма нищо вечно /лично мнение без да целя да убидя който и да е собственик на къквто и да е автомобил/.
  • 59 Митко

    3 2 Отговор
    За 37000 си взимам С-класа и си карам никой не може да ме убеди в обратното
  • 60 Nick

    4 0 Отговор
    Прилича много на някои модели на Мерцедес - чайниците пак са крали и копирали като за световно!
  • 61 Филип Топчийски

    3 0 Отговор
    Китайците с тази цена просто няма как да пробият на пазара.
    Малолитражката за 15 000лв. може би има шанс.
  • 62 Тодор Пенев

    2 0 Отговор
    Искам да видя интериора дали има нещо общо със S-клас
  • 63 skifen

    3 0 Отговор
    А бе пичове какво вас ви интересува колко е добра и колко е качествена колата... се развива БЪЛГАРСКАТА икономика това е най-важното
  • 64 nqmam

    1 0 Отговор
    az podkrepqm 48 moje da jiveeqt 4 choveka semeistvo zaedno s babata i dqdoto v garsionera no kara s-klasa smeshna rabota e tva prosto da vzeme da spi v kolata na kvadrati shte e po golqma sigurno
  • 65 Елементарно и евтино

    1 0 Отговор
    Това трябва да можеш да го поддържаш иначе ще се види в чудо човек ! Аз пък си купих малолитражка (Нисан) И съм супер доволен !!! И той ме кара от точка А до точка Б но с много по-малко гориво както и другите плащания като данъци и застраховки са смешно малки за разлика от предишния ми автомобил а за паркиране направо си е като количка от луна парк ! Лимузини както и други подобни ,,шлепове'' са за представителни цели а не да ходиш до вилата или на пазар още по-малко пък на работа ... но в БГ всичко може да види човек (като например S класа направена на пътна помощ ... ?!)
  • 66 аноним

    0 1 Отговор
    Great Wall разширява моделната си гама с нов бизнес седан
    ---------------------------

    И Шкода разшири преди няколко години моделната си гама с нов бизнес седан - Супърб и продадоха цели 13 бр

    за всеки клас има Наложена марка - възможни са размествания но с цена от 37 000 лв - едва ли -

    Чехите го разбраха са Супърб - предстои да го разберат за Октавия/Скаут 42 000 лв срещу 46000 лв за Сурару Легаси

    Китайците имат шанс - НО само с Ховър и Волекс - защото им е конкурентна цената

    Коментиран от #82

  • 67 Пешо

    1 4 Отговор
    Качвал съм се в 3 модела на марката, доста евтини материали и зле сглобени а цените им конкорират тези на коли от същите класове, които са се доказали вече.
  • 68 радио-вафла

    2 2 Отговор
    Литекс ще развие българската икономика. Как ще стане, като инвестира 2, а точи 200 милиона :)
    Хапвайте украинската захар и се наслаждавайте на китайските коли.
  • 69 joro

    1 1 Отговор
    Само да те попитам колега къде в Украйна расте захарна трастика?
  • 70 кик

    1 1 Отговор
    до 59 бравос и аз така ще направя..даже си търся изгодно С65 амг
  • 71 Етър си е Етър не е Д

    2 0 Отговор
    Навярно имате предвид CL а н С класа.Ама както и да е.

    Поне малко имената да си оправят на автомобилите и моделите не сме Китай а Европа все пак ?!?

    Какви са тия имена Haval H7 звучи ми като КАВАЛ ?!?
    Хуавея (малко като хвани ми го да запей) ?!?
    Грейт уол абе глупости на таркалета не могат да разберат тези азиатци и китайци че техния кич и култура в европа не вървят !?!?

    Сега пък Етър щели да го прекръстват на Етър Диарбекир , ай С..ТИР дет викат в Анадола.Сега Етър влиза в А група и като играе с ФК Левски как ще го обевяват.Левски крещу Диарбекир (Няма що и гавра там където са били затворите на османската империя и където са били затваряни всички будни българи)
  • 72 Дойчин Пенчев

    2 1 Отговор
    Прилича на с класа :D
  • 73 anhhhhhhhhh

    2 1 Отговор
    Отзад S-Class, отпред - Citroen. :D
  • 74 lud pi4

    2 2 Отговор
    37000 e mnogo za tova!
  • 75 радио-фафла

    4 0 Отговор
    joro

    Захар не се прави само от тръстика, колега, а и от цвекло, което в Украйна отглеждат в изобилие.
    Има много още да рупате украинска захар и да викате евала на българското производство.:)
  • 76 До ahaha

    2 1 Отговор
    Абсолютно си прав за балкан стар, казах го на шега. Карам сравнително нов мерцедес (вече извън гаранция) и знам за какво става дума...прав си за всяка една дума, даже е по страшно положението.
  • 77 kiki

    2 2 Отговор
    абе ко говорите отрицателно за тия коли great wall,качвал съм се в волекс и в хувар х5 много просторни и хубави коли са си,въобще не спорете това е 'българската с-класа'' разберете това вие пак си мислите за таратайките на по 20 години тука ви дават чисто нова българска с-класа за 37 000 лева..поне бъдете сигорни че 5 години ДОРИ и да се счупи (което ме съмнява) ше имате гаранция и ше ви оправят сичко ...

    Коментиран от #83

  • 78 qwerty

    1 1 Отговор
    Не съм карал Грейт Уол, обаче като ги гледам в сайта, предлагат само 2 еърбега /предни/, няма странични, няма и ESP, никаква информация за краштестове. Цената е малко по-ниска от аналогични модели на утвърдени марки, но какво е положението с активната и пасивната безопасност?
  • 79 DEKO

    1 1 Отговор
    E za kvo kopirat ot Benza?
  • 80 фен

    2 1 Отговор
    Ако Гриша Ганчев вземе ЦСКА това ще бъде много лошо за автомобилната му фирма , защото автоматично по-голямата част от вероятните клиенти ще го бойкотират по фенски съображения !
  • 81 Путин

    2 1 Отговор
    Е, доскоро ги рекламираха с ESP и повече възглавници ако не греша. Ама нали това бе промоционална цена. Сега даже и срещу допълнително заплащане няма подобни екстри. Но нали в ЕС вече става задължителна ЕСП? То голяма философия пък да сложат и ЕСП. А за страничните възглавници да не говорим. Според мен със закон трябва да се направят задължителни всички налични екстри за пасивна и активна безопасност, както например вече в ЕС е задължителен спирачният асистент.
  • 82 The Bear

    2 1 Отговор

    До коментар #66 от "аноним":

    @66 - много си в грешка! Шкода Октавия Скаут не се сравнява със Субару Легаси, въпреки че и неговата цена доста си пообъркал, а със Субару Аутбак, което ново тръгва от 72000 лева - т.е. с 30000 над Октавия Скаут, която между другото е и един клас по-надолу като размери....
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    ako vzeme CFKA sredec Ganchev shte falira za godina.
  • 85 боби

    1 2 Отговор
    В модерния свят кой не копира, всички световни марки копират един от друг. Още повече доколкото четох главният им дизайнер е немец, работел за Ауди.
  • 86 мондео

    2 0 Отговор
    до кик 51. новите мондеота все повече хора ги харесват, постигат добро съотношение - качество цена. и ти плюеш на принципа - един приятел му казали, че един карал нещо пък то май нещо, ама не съм видял, така съм чувал.

    Коментиран от #87

  • 87 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "мондео":

    @86 kolega mondeoto izvadi ford ot tiniata i gi kachi na po predni mesta ot opel i vw.
  • 88 mama

    0 0 Отговор
    хора вместо да поткрепяте фирмата вие се правите на интересни и само я оплувате те дават възможнос да си купите нов и ефтин автомобил не всички са богаташи като вас да си купуват Opel i VW