30 Май, 2012 09:53 81 252 163

Може ли VW Golf IV да измине 1000000 км?

  • volkswagen-
  • golf-
  • tdi

Добре известно е, че марката Volkswagen и по-конкретно модела Golf има много ревностни почитатели, както у нас, така и в цяла Европа. Не са малко обаче и феновете на японски автомобили, много от които отричат достойнствата на концерна VAG. Сега един британец се опитва да им затвори устата, като с гордост обявява, че неговият Golf IV TDI може без проблем да навърти пробег от 1 000 000 километра.

 
Рой Дайсън купува въпросния Golf през 2002 година, като по това време колата е на реални 9 694 километра. От тогава до днес дизеловият автомобил служи безотказно на собственика си, като за този период Рой навърта километража до впечатляващите 725 000 километра (450 000 мили). Единственият проблем, за който споделя собственика е, че когато колата е на 483 000 км се разваля алтернатора.
 
За щастие повредата се случва в близост до сервиз и проблемът е отстранен в рамките на един час. Това е и единствената повреда по автомобила. Рой редовно сменя масла, течности и резеврни части, водещи се по предписание като консумативи и твърди, че днес, когато моторът е на повече от 700 000 километра пробег, разходът на масло е направо незначителен.
 
Още нещо любопитно според собственика е, че въпреки огромния пробег, оригиналната цилиндрова глава се намира в отлично състояние и не е подлагана на каквито и да било ремонтни дейности. И днес средното потребление на дизелово гориво на въпросния Golf IV TDI е между 4 и 5 литра на 100 км. Рой Дайсън е убеден, че неговият автомобил ще издържи без проблем още дълго и ще достигне до заветната граница от 1 000 000 километра.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 майстора

    49 3 Отговор
    Нормално за VW
    Ако автомобила се кара и поддържа както трябва - няма никакви проблеми !
    проблемите идват от собственици!
    Некадърни майстори и части ментета !
  • 2 VW_fan

    22 14 Отговор
    Кой сега е номер еднооо. ахахаха
  • 3 Pernik golf-mania

    28 7 Отговор
    Golf Forever !!!
  • 4 146

    4 16 Отговор
    Да на репатрак

    Коментиран от #128

  • 5 жигулатор

    8 25 Отговор
    Ще умра от смях, точно пък гоУф 4 дизел... бил като нов... ха-ха-ха... нищо не било сменявано... хахаха... вярва ли си на глупостта...
  • 6 фсд

    15 5 Отговор
    че преди няколко години имах темпра 1,6 бензин на 540 000. По-преди това имахме лада купена нова на 450 000 при нас, даже и маслото не й се сменяше след като направи 100 000. Продадохме я палеща и вървяща. Не виждам защо да са проблем 700 000 по хубави пътища с редовно обслужване и то за нискооборотения дизел.
  • 7 TDI

    25 3 Отговор
    ако го е карал в България съм почти сигурен че това никога няма да се случи,просто горивата тука са пулен боклук,масла менте ,части менте wellcome to BG
  • 8 аруфф

    13 1 Отговор
    тоз пък голяма работа,аз си взех пасат 4 1.9 тди на 150 000, 8 години след това ми го откраднаха на 620 000 ,сменял сам алтернатора, и три пати ми каса пистовия ремък.и наистина не гореше масло.
  • 9 comment

    24 0 Отговор
    Както се казва - няма калпава кола, всички коли са хибави, има собственици - мърлячи.
  • 10 gosho

    5 7 Отговор
    imax toyota corolla 2.0d prodadox q na 960 000 samo saedinitel smenix na 700 000 i 2 projini otpred kakvo da govorq pove4e i 12 g kolata e bila u4ebna
  • 11 Niki

    3 18 Отговор
    Това можеби е единствения ГОЛФ който е достигнал толкова километри всички останали до 500 000 и на моргата.а защо не казват колко японски автомобила са минали 1000 000 КМ.без пролеми а това е единственият Голф за колко хиляди автомобила продадени.
  • 12 asd

    10 3 Отговор
    Не говорете глупости ,че японките били най-здрави и тнт . Принципно една кола каквато и да е била е гледана както трябва с качествени кунсумативи ще измине 1 000 000 км не мисля ,че са голям проблем . Но ако си мислите ,че ако е поддържаме по българския манталитет това може и още от това ще купя по-евтиното и накрая ''Абе тя за нищо не става вече'' и се почва тези коли не биват . Не караме лади и жигули и да си мислим че може да ги поддържаме за жълти стотинки !
  • 13 abe, mani...

    5 22 Отговор
    ...ГОЛФ 4, това е абсолютно невъзможно, СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ТЕЗИ КОЛИ МНОГО ДОБРЕ ГО ЗНАЯТ. Виж NISSAN–да, може. P.S.Смях голям...

    Коментиран от #52

  • 14 ЗАЗ

    16 3 Отговор
    В България масово колите над 25г. са навъртели по 1000000км. така, че не е нещо невъзможно дори у нас.
  • 15 Петър

    15 1 Отговор
    Качествено гориво,добри пътища, оригинални части, нормално каране от предградията до града всеки ден за работа по магистралата... еми и доста повече ще издържи.
  • 16 ДОшО

    12 2 Отговор
    Аз преди 2 месеца гледах в Герания Ауди А6 2006 на 2 200 000км!
    Колата изглеждаше наистина като нова. Предполагам, че някой в Бг вече я кара с показание от 150 000
    Хюндай их35 на 1 600 000.... има коли дето се карат и то много, но се кректно сервизно обслужване карат много.
    Друга е темата, че в БГ няма кола дето е над 150 000....
  • 17 gouf

    5 3 Отговор
    http://fakti.bg/avto/20696-kolko-kilometra-moje-da-izmine-avtomobil

    Голфарата има доста да се озори още!
  • 18 Passat 1.9 110hp

    10 3 Отговор
    Тоя пич с Королата на 700000км. да се замисли малко какво лъже, че дори и да ни беше учебна тая кола пак не може да изкара толкова без смяна на съединител.За дизел да изкара толкова е напълно нормално, ако се кара както трябва, а за VW е доказано и особино 110 к.с. са доста глупакоустойчиви. :)
  • 19 Никито

    17 2 Отговор
    Лоши коли няма. Има лоши шофьори!

    Коментиран от #20

  • 20 Kvo da kaja ...

    6 0 Отговор

    До коментар #19 от "Никито":

    @19 Всяка кола има своите плюсове и минуси. Автомобилът е въпрос на личен избор и предпочитания.
  • 21 Петър

    3 2 Отговор
    Разход между 4 и 5? Ами тя колицата не е виждала над 3000 оборота, естествено, че ще изкара много, не виждам нищо неестествено. Освен това предполагам, че е 1.9 TDI, най-дефорсирания, тоест 90 коня, като цяло двигател с ресурс, който гори адски много като се кара по-сериозно, тоест човека си кара съвсем спокойно. Никаква новина не е това...
  • 22 Дошо до ДОШо

    4 9 Отговор
    Ауди може да измине тези километри с два двигателя всеки от които с по два основни ремонта
  • 23 Иво

    10 1 Отговор
    Като гледам този е от по-дъртите(оранжевите мигачи в калниците,черни лайсни и т.н.) така че това ще е или 90к.с.(не знам точно кой мотор) или 110к.с. така че е напълно нормално.Освен че са идиото-устойчиви не са капризни към горивата (йеле пък ако са като нашите) и ще изкара най-малкото още толкова без каквито и да е ремонти.Докато тук на половината на този пробег на която и да е кола писват дюзи,помпи, евентуално помпа-дюзи и прочие.Е затова едно такова Голфче,че поне и частите са му евтини,да го блъскаш,да го тръшкаш няма да те остави.
  • 24 AMG

    2 7 Отговор
    еми нз за голфа ако го кара до 3000 4000 оборота мн ясно че ще изкара 1000000 обаче аз имам Мерцедес вито които е на над 500000 км ве4е cdi 2.2 i e pulna pusha i si go reja i nqma nikuv problem .. ama golfa i toi shte izkara VIVA GERMANY qponcite nikoga nqma da izkarat takuv avtomobil koito shte izkara nad 300 000 km
  • 25 Даниел Петков

    4 2 Отговор
    Според мен си е възможно да е на тези километри...на един приятел бмв 520 бензин е39 150кс,1999г го взе 2002г и беше на към 80 000 км,сега е на 470 000 км и му е сменял само консумативи,но си го поддържа и не оставя кусури.През годините бмв-то не се е жалело хич.Преди половин година нещо му направи проблем скоростната кутия (автоматик). Проблема беше,че не й беше сменяно маслото никога (трябвало на 60 000 км да се сменя ама кой да знае) та смени маслото,изчистиха всички боклуци и сега няма проблем.
  • 26 Бхд БхД

    6 2 Отговор
    Пак сме големи разбирачи на ФВ.Тези където не са се качвали дори в голф ги плюят а тези който имат голфчета незнаят че са им навъртяни километрите от 500 000 на 163 000 на пример.И като минат 100 000 и се развали нещо айде боклук бил.Влезте малко в Германските сайтове ,поразглеждайте на колко хил.са Г4 те.Коите на ФВ като се карат както трябва издържат много,но попадне ли в ръцете на изостанал джамбаз , дето карат с 15-40 масло.
  • 27 Кашлица

    2 2 Отговор
    И един мармот .....
  • 28 относително

    6 0 Отговор
    Може и не само Голф, но е относително и зависи от много фактори - консумативи, пътища, шофьор, сервиз и не на последно място до бройка, защото няма как цялата продукция на 1 модел да е способна да навърти толкова километраж без проблеми. Преди време имаше такава информация за австрийски дизелов Фокус. В БГ обаче ми се струва невъзможно.
  • 29 asd

    6 0 Отговор
    че що да не мине един милион.Човека си я кара нормално,сменя си всичко когато и както си му е реда.. къв дерт да има.С всяка кола ще е така ако си ги гледаме(макар и това е доста трудно в БГ).
  • 30 Георги Тодоров

    15 0 Отговор
    айде на новия внос, само 114 000км !
    една баба 40ти набор само е возела кучето си на зъболекар! виж даже има косми!
  • 31 KyD

    5 6 Отговор
    "Рой редовно сменя масла, течности и резеврни части, водещи се по предписание като консумативи"
    Да ама то по предписание се сменя половината мотор...Според VW и турбината е консуматив за 80 -90 хил. км, той като е сменил 6-7 турбини си е купил още три такива Голфа...
  • 32 Дилян Василев

    8 1 Отговор
    Ми то половината коли които идват в България са рекордьори по изминати километри...
  • 33 do 31

    6 1 Отговор
    КОНСУМАТИВ СА ЗАщото като си глупак като си мислиш че от горубляне е копуваш на 12-14 години на 167 000 км..нормално да ти думна италянската турбина..по-умните и начетените много добре знаят че при правилна ксплоатация турбината надживява двигатела..ама надали някой в БГ изобщо знае как се ползва кола с такова устройство..
  • 34 FMC

    6 0 Отговор
    Учебна кола минала 1 милион километра с една смяна на съединител? Това бе вица на деня :) Поне да бе казал, че си я карал всеки ден София-Бургас и обратно на пета.
  • 35 Щерев

    9 3 Отговор
    Къде намесвате японската скрап? От японските освен Субару никоя друга няма такъв ресурс. Хонда са приятни за каране, Тойота са евтини, Нисан е Рено, Мазда е Форд, Сузуки и Исузу са на GM, тоест Опел. Никоя от тези няма ресурс и за 500000км. Имам Субару на 700000 и освен ремък друго не съм пипал. А кола за каране в Европа е само ВАГ, евтини части, нисък разход.

    Коментиран от #38

  • 36 gosho

    0 8 Отговор
    ei naish li kakav vic shte ti dam v nosleto a?
  • 37 FMC

    7 0 Отговор
    Ако бъдем честни, точно Корола е най-надеждният автомобил за всички времена. Каквато и статистика да отворите ще видите, че Тойота и по-специално Корола, винаги е в челото по надеждност. Това е дори най-продаваният автомобил в света пред Фокус и Приус, колкото и дтранно да ви се вижда това. Що се отнася до ресурс...ами вчера ме изпревари някаква Фиеста 1 от седемдесетте години. Всичко е въпрос на поддръжка.
  • 38 Име:

    5 1 Отговор

    До коментар #35 от "Щерев":

    @35 За мен най-здравата лека кола е субару леоне 1800. Неуморим мотор. Иначе най-здравата кола произвеждана някога според мен е Тойота Лендкруйзер. (най-вече тези от преди 1990)
  • 39 Перо

    4 2 Отговор
    Пичове, мой колега си купи такъв Голф, дори същия цвят, но бензинов. Е, вервайте ми, жив съм го ожалил и краят на мъките му се не види. Не знам на колко хиляди километра е, ама на нашия му се е.. м...та да сменя какво ли не и до никъде не е стигнал. На фасон е слънце като тоя на снимката, но всичко иначе е трагедия. Вече го е платил два пъти, а го чака съединител, основен ремонт на мотора, който лапа по литър на 1000 километра, ключалки, ел. стъкла, моторче на задна чистачка и бог зане още какво. Частите са ужасно скъпи, направо не е истина. Аз също имах преди години Голф-2 и частите не бяха скъпи, но тоя модел на Фолксваген е с толкова нереален имидж, че са минали всички граници. Абсурдна кола, вътре тясна, сбутана, краката ти опират в таблото и предната седалка, няма сместване. Пълен т...к!
  • 40 FMC

    0 2 Отговор
    Перо, а случайно да си карал Ескорт?
  • 41 Дразнител

    4 2 Отговор
    Трябва само да си купи два коня да го дърпат и може и повече да мине Тези кошове само в Перник се карат още
  • 42 Герги

    4 1 Отговор
    Попринцип мн хора съм чувал да казват "еее човек от както я зех минаха 5 год и нищо не съм сменял и е кат пушка" е да ама кат са кача в тая кола онуй трака туй трака лагерите вият колата са тресе кат за световно тъй че особенно по наще пътища да не сменяш нищо просто няя как да стане . Имам пассат б5 колата са кара предимно в германия от бащами и тука в българия я карам аз
    стана вече на 300 хил км сменихме един път 2 носача един преден лагер и на всеки 10 хил масло му слагам Кастрол магнетик аа и един път накладки .Елате да видите по колата едно тракане вибриране абе колата даже не се чува кат си в купето .Ако се кара хубаво спокойно тва наистина ще издържи 1 милион км вярвам в това нещо . По долу четъх един коментар колата сиг не била вдигана на повече от 3000 оборота еми човек аз в града карам на 5 скорост със 50-60 км/час още докато дигна 80 км/час минавам на 6та. От тука до германия тръгнах напълних до горе 62л е резервиара и изминах 1400 км ди кат ми изпюука компа че няя навта демек спокойно можех още 80-90 км да мина. Нз аз съм мн доволен .Верно всяко ходене до сервиз под 100 лв не даваш но те ти се връщат после ...Тва от личен опит го знам
  • 43 Pernik golf-mania

    4 4 Отговор
    Нема по добро от Голф 2ката ми на 470 000км и само сменям консумативи - малко тунинг съм и правил и сега е некаде около 160 коня, на газ я карам - върви много,гори малко. Грижи немам !
  • 44 лудо

    4 1 Отговор
    Ако една кола е подържана както трябва може да изкарва и повече,аз моя голф 3 го взех на 200 000км от германия на реални километри 1.8 бензин а сега мина 600 000км и смениха едни гумички вътре в двигателя аз не разбирам много,но редовно сменям маслото с 10-15 колата е от 92г и сам доволен.А въпросния голф 4 са много сполучливи коли,всичко зависи как се кара и подържа.
  • 45 несив нетъп

    4 6 Отговор
    Предпочитам да ремонтирам всеки месец по нещо отколкото да карам Гоуф ;)
  • 46 вярвам

    1 3 Отговор
    голф 4 най много го харесвам от всичките голфове с двигател 1.9 тди 131к е голяма бегачка с 6 скорости и малък разход
  • 47 гост

    1 3 Отговор
    za6to da gi ne mine to edna lada she gi mine pak kamoli golf IV!
  • 48 Чеха

    4 1 Отговор
    Имах Шкода 125 Л всичко си сменях редовно карах я 1 230 000 километра и я продадох в отлично състояние.Сменял съм алтернатора веднъж и маслото и гумите няколко пъти.Колата ми служи отлично.
  • 49 Белов

    3 2 Отговор
    Виждал съм Лада на 1 300 000км

    Коментиран от #50

  • 50 да бе да

    4 1 Отговор

    До коментар #49 от "Белов":

    49-аз сам виждал москвич на 2 300 000км в съня си
  • 51 ха ха

    6 0 Отговор
    абе вие все имате и все изкарвате по 500 000км без ремонт,но истината е друга
  • 52 Kobester

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "abe, mani...":

    @13 Нисана да не е по-хубав бе ахахахаха
    @5 Не, ти не си вярваш.
    @16 Дошо нищо не ти се разбра от коментара. Какво секретно сервизно обслужване??? wtf?
    @24 Много ясно. Само немско и американско.
    @30 ахахахахахаха нали?
    @31 А ти колко голфа си купи?
  • 53 Хонда

    5 0 Отговор
    Аз минах с хондата 600 000км и смених един алтернатор,два пъти гумички на клапаните,един път сегменти,3 пъти семеринги,два пъти ламбда сонда,махнах катализатора,смени средно и задно гърне,амартисиори с нови но сега пак са разбити,танпони колкото си искаш,3 пъти шарнири,3 акумулатора,всички лагери два пъти,някакви накрайници,свещи два пъти и още безброй дреболии,гори масло 1лт.на 10 000км колата е от 96г
  • 54 koko

    1 4 Отговор
    GOLF!
  • 55 КОКО

    3 6 Отговор
    аз сам имал 3 голфа 4ки и една хонда сега карам голф 5 но никога ниама да карам ХОНДА!
  • 56 abe, mani...

    2 4 Отговор
    Веднага всички голфаджии да си признават за ремонтите, които са направили по тия кочини- почнете от интериора, през окачването и към механиката,...смехорани...разказвачи на истории... аре, чао.

    Коментиран от #84, #122

  • 57 duein

    2 5 Отговор
    GOLF TOVA E PALNA KO4INA ,IZOB6TO ZA6TO GI PROIZVEJDAT TIQ BOKLUCI
  • 58 дядо бастун

    2 2 Отговор
    аз блокирах моята мазда на 300 000км
  • 59 Добрин Балчев

    3 2 Отговор
    Имам познат приятел с пернишки Голф 2 (не е шега) 1.6 75 к.с. карбуратор на газ! на 700 000 км. При това по-голямата част от километрите са минати тук в България. Което е доста повече от 1 000 000 в бяла държава с хубави пътища и горива. Естествено, не е минал без ремонти, макар и да не са сериозни, но пък пробегът си е факт. Най-различни модели на най-различни марки имат отделни бройки, които минават огромни пробези и това не е кой знае какво постижение. Един автомобил се плаши от лоша поддръжка, не от каране. Особено за автомобили с т.нар. магистрални километри такъв пробег е нищо работа.

    На хейтърите пожелавам техният автомобил да направи 2 000 000 с един резервоар, едни гуми, едно масло, абе перпетуум мобиле. Няма да се научите, че от злоба и плюене на другите марки няма никаква полза.

    Коментиран от #68

  • 60 abe, mani...

    3 4 Отговор
    GOLF4 i GOLF2 нямат нищо общо, освен името, двойката е добра машина, четворката е пълен кенеф.
  • 61 gosho

    2 3 Отговор
    Passat 1.9 110hp
    (гост) 1vo se nauchi da pishesh posle s taq toaletna golf 110 konq mi govori
  • 62 FMC

    3 3 Отговор
    И как някои видяха лади и Москвичи на по 1-2 милиона километра, като километража се занулява след 99999 км? То руснака е преценил, че повече от 2 пъти не може да се превърти тоя километраж, та затова е спестил и една цифричка :) Аз моя запорожец го взех на 6000 км, а бе на 11 години, тунингован дори с газови амортисьори. Бях минимум третият му собственик, защото знаех за предните двама. Та така и не можех да разбера колко километра е минала тая машина, но със сигурност бе навъртяла поне 100 000, след като жилото се е скъсало на 6000 :) Накрая вече вървеше без половината части по карбуратора, с измислени маркучи за бензина, а тръбичките за съединителя ги бях снадил с тел, използвайки маркуч от бензинопровода :) Просто резнах малко маркуч отпреди бензиновия филтър и снадих с тел от лозето, че бях на лозето и трябваше да се прибера по някакъв начин :) И к'во? Колата си вървеше. правиш я, губиш части и пак върви. какъв е проблема, след като човек е мазохист, да изтъркаля и 2 милиона километра?
  • 63 Кака Мутка

    4 2 Отговор
    Значи при нас идват ПОНЕ на по 5-6-700 000 км. Много са ми смешни собственици като кажат: "моята е на еди колко си км".
  • 64 Браво

    5 0 Отговор
    Така сега приятелчета огледайте колата запомнете точно как изглежда на 750000 км. След тва отидете и вижте някой нов внос от италия германия на някоя афто къща.Естествено пробегат на новия внос няма как да е повече от 140000км.Но пак се загледайте внимателно в състоянието на колата и си направете извод на колко всъщост е колата НОВ ВНОС за справка отидете на www.mobile.de
  • 65 Скарлет Монтани

    3 4 Отговор
    Ще кажа 2 неща ;)

    1- вижте как изглежда кола на 450 000км... същата кола в българия по километраж е не повече от 145 000км...

    2 Голф и като цяло VW са ми амуджийски коли
  • 66 тенко

    7 2 Отговор
    хаиде поредната реклама на голф........................моето пежо 307 хди е 480хил к аз го карам от 8 г закупено ново от мен да неби да имам проблеми всяка кола може да се кара до 1млн стига да се пази и обслужва навреме
  • 67 ВИП АМГ

    2 5 Отговор
    statiata e zbarkana.triabva da se kazva moje li Golf da izmine 100000km?
  • 68 ВИП АМГ

    3 4 Отговор

    До коментар #59 от "Добрин Балчев":

    @59 golf 4 e v pati po troshliv ot golf 2.VAG veche sa po zle ot Dachia.
  • 69 Дачиа

    2 3 Отговор
    Moita Dacia Logan MCV 1.5 DCI ima 450 000 i oshte si kara bez problema
  • 70 гост от U.K

    8 0 Отговор
    Всеки си хвали своята трошка,знайте че нов внос колите от германия са най малко на 200 000км,тука ги правят на 140-160 000км.Всяка нова кола каквато и да е може да изкара 1 000 000км с редовна подръжка и нормално каране.Проблема е купето да не ръждясва щото оправия няма,и поправянето излиза солено,но след време пак избива.
  • 71 от моргата

    8 0 Отговор
    Окачването на голф 2 е апсолютно същото като голф 3 и двете са еднакви здрави по окачване и двигатели,само купето на двойката е по качествено от тройката с антикорозионна защита.Всеки ден разглобявам такива,частите им са абсолютни същите.Даже сме слагали носачи от 2ка на тройка .
  • 72 tralala

    4 3 Отговор
    Тук всеки се опитва да си изкара колата по здрава от хеопсовата пирамида, по 700 хил километра навъртели без ремонт... абе нали знам, че правите по има няма 5 хил километра на година, от 120 години ли я карате тая кола, та навъртяхте толкова хахаха. Истината е, че голфа може и да деяни ама интериора е кат на баба ми външния кенеф, а кой кара френска или японска кола дава всеки месец пари по нея за да я реанимира, ама тука - нямат чупене :)))

    Коментиран от #99

  • 73 Денис

    5 1 Отговор
    А така... а ако го продаде, тука ще го докарат на 140 хиляди :))) то сигурно всичките коли тука са над 500 хиляди, просто предишните им собственици не са поставяли 1000000 км за цел.
  • 74 пешо

    2 3 Отговор
    не че голф-а не е корав, ама я си помислете на субару боксерите по колко карат
  • 75 аож

    0 4 Отговор
    е добре бе с какво се занимава тоя пич - 10 години по 100 000 км. Това ми звучи прекалено множко. Аз карам всеки ден моя ГОЛФ и пак трудно минавам 20 000 км. де да знам.......
  • 76 Юлиян Димитров

    0 3 Отговор
    http://www.facebook.com/pages/%D0%9D%D0%B5-%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%8F-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%BC%D0%BE%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0/127026024080807
  • 77 софиянец

    2 3 Отговор
    Купих си чисто нов голф 5 през декември 2003г. 1.4 бензин в момента е на 102000 км. няма никакъв проблем, сменям само масло и филтри всяка година и досега без ремонт, така че за мен си е много добра кола.

    Коментиран от #87

  • 78 Tico

    3 1 Отговор
    Е едно време бакшовете минаваха с Deewoo Tico над 1 млн. км. и беше нещо нормално... Незнам какво толкова, че 1 бройка от всички е изминала толкова... VAG-.ните

    Коментиран от #158, #159

  • 79 дидо

    0 2 Отговор
    по принцип е вазможно това прави по 172км на ден на запад работят на дале4е и жси4ки коли които иджат от там са на толкова.Глупости тожа си е много индивидуално 4е има много коли на много км си е факт ама 4е жси4ки са на 500 000,800 000км са си сме6ки хората на запат нештат да правят ремонти за това ж пове4ето слу4аи ги сменят 100, 200 000км а 4е се е разжалило само един алтернатор са6то невяржам абсурт та дори и да се кара само по магистралато всеки може да се хвали
  • 80 Шарън Стоун

    4 1 Отговор
    Голф може да измине седем цифрено число километри, но шофьорът му обикновено има едноцифрено IQ.
  • 81 име на

    1 1 Отговор
    Виждалсъм такси даево на 800 000км но не си спомням кой модел беше,колко ремонти е правил вече не сам питал
  • 82 Монтьора

    1 3 Отговор
    Абе образи защо се заблуждавате.Всичките коли които карате са на повече от 1000000км.В България всички коли според автоджамбазите са по на 130000км.Няма начин.В Германия тези километри се минават за една година.Там хората не са като нас.Имат пари и карат.Софиянеца казва ,че си я е купил нова и е на 100000км.Това е вярно защото си я е карал само той и е сигурен.Еми питайте го дали неговата кола бръмчи така грозно като тези которници които караме ние и уж са по на 100000км и те. едва ли .Колата на човека сигурно е стегната и тиха.
  • 83 Пешо

    0 2 Отговор
    Може. Натоварен на влакова композиция.
  • 84 Tomas

    5 0 Отговор

    До коментар #56 от "abe, mani...":

    @56 Интериора е гаден да, но иначе са здрави коли.
    Иначе да, прав си, че има много филмари. Все нямали пари, всичко им било скъпо, малки заплати ама сменили по 8 коли, имат по 3-4 в момента, кара ли ги 3 милиона километра и сменили само водата на чистачките един път.
  • 85 Марко

    2 1 Отговор
    "В България всички коли според автоджамбазите са по на 130000км.Няма начин.В Германия тези километри се минават за една година."

    Само за протокола, средният пробег на леките коли в Западна Европа се движи някъде между 15 - 30 000 км. годишно. Над 30 000 се счита за свръхкилометраж, който се навърта главно от активни търговци, които, пради характера на бизнеса си, пътуват поне по 100 км всеки божи ден. Има, разбира се, автомобили, които правят и по над 130 000 годишно, но това са наистина изключения, собствениците на такива коли просто не слизат от тях.
    И още нещо - 1 млн. км. изминати главно по магистрала като износване на двигателя се равнява на около 300 000 градско каране. Защо е така знае всеки светнат автоманиак.
  • 86 голф

    0 1 Отговор
    интериора на астра от 2000г е по скучна от това на голф 4 от 2000г,на голф двойката не приличаше на нищо.
  • 87 Kobester

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "софиянец":

    @77 Това са по 35,4 км на ден, което е направо смешно. То за толкова каране ако ти се беше и строшил щеше да е е**ти боклука.
    @79 Прави по 272 ;)
    @81 като оня циганския лаф, "аз не съм но тате е виждал как някакъв човек яде луканка"
    @84 (bow)

  • 88 ники

    3 0 Отговор
    Тикото минаваше над милион без проблем, що да не ги мине и голфа? Лично аз продадох бензинова 19-ка на 500000 км сигурни без да и сменям редовно мазгите и гледам още се тътри по пътищата. А БЕ НЯМА ЛОШИ КОЛИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ ТОВА Е.
  • 89 рзрз

    3 0 Отговор
    Аз притежавам Рено Сценик 1.6 бензин което в момента е на близо 680 000 км, купувано е ново в Бг през 97 год от сестра ми, купих го от нея през 2002 г. и беше на близо 300 000 км тъй като нейното семейство пътуваше често до Швеция и обикаляха цялата европа. Нямал съм грам проблем с двигателя и не гори масло, редовно го обслужвам и т.н., не мисля че е нещо невероятно кола да издържи на толкова много километри:) всичко си е до поддръжка.
  • 90 ВАЗ

    0 1 Отговор
    http://vbox7.com/play:aa49d874dd
  • 91 4321

    1 1 Отговор
    Преди няколко месеца си продадох Голф 2ката на 970 000километра по километраж.Двигатела е чист дизел,без турбо.
  • 92 STZ

    0 1 Отговор
    Пробега е напълно възможен.Но НЯМА кака да стане само със повреда на алтернатора.Има доста детайли по този голф, които не могат да изкарат този пробег без ремонт.... Например турбото. Няма турбо компресор който да издържи 1 000 000км! Освен ако не са го возили на влак, както каза един колега по-нагоре
  • 93 Да

    0 1 Отговор
    Съединителя също няма как да изкара 1000000км
  • 94 Jordan Chilingirov

    1 0 Отговор
    това е няква скрита реклама на нескафе : ))) ако някой ме разбира : ))
  • 95 donvelito

    0 0 Отговор
    SDI няма турбо за чупене, много як мотор, малко коне, нисък разход
  • 96 Golf tdi

    1 0 Отговор
    vsqka kola kato se podarja kakto trqbva bez problem 6e izdurji 700 000km.Taka 4e 4oveka prosto si e podurjal kolata
  • 97 popi

    1 0 Отговор
    xa xa xa nie imaxme astra 98g na 1.000 000 kilometra
  • 98 чуду

    4 0 Отговор
    и други хора карат колите си до 600 000-700 000км в европа и ги продават,и като попаднат в бг се връщат на 130 000км и някой щастливец улучва тотото и го кара още 100 000км и като стане 250 000км го продава на комшията,а пък то е реално на 950 000км не си мислете че няма такива случаи.
  • 99 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "tralala":

    @72 naistina golfa e tova koeto si opisa.edin grozen klozet.
  • 100 ИСТИНАТА

    0 2 Отговор
    ЕТО ви една истина ако нов внос колата ви случайно му откаже алтернатора и спира да зарежда знайте че колата ви е на минимум 350 000 км

    Коментиран от #101

  • 101 ВИП АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #100 от "ИСТИНАТА":

    @100 a pak ako otkaje kasetofona e na 500000km.abe pich stiga si pisal glupossti.

    Коментиран от #108

  • 102 bai bai bai

    0 2 Отговор
    neznam ama predi 4 godini edni kom6iq si kupi golf4 1.9 TDI be6e togava na 500 000 km i toi mu navurtq o6te 200 000 i minalata godina go pradade na purviqt koito doide na 735 000 bez da smenq ni6to taka4e tova e kolata

    Коментиран от #115

  • 103 христо славов

    2 0 Отговор
    искам да го видя
  • 104 Ivailoooo

    1 0 Отговор
    Tdi-to nqma kak da ne e s4upilo turboto na tezi kilometri,sy6to taka i skorostna kutiq na tezi kilometri pak mi e mnogo symnitelno da ostiska
  • 105 ГОЛФ4 ТДИ

    0 2 Отговор
    Тъпа Реклама на Волксваген

    Познавам хора с ГОЛФ 4 ТДИ всеки месец се чупи по нещо което струва 500 лева.

    ГОЛФ ТДИ е по-скъп от лизингов автомобил.
  • 106 инж Костадинов

    3 0 Отговор
    Всеки , който не е карал TDI(най-вече 90 или 110к.с.) ще си хвали неговото.Голфа е най-почитаната и купувана кола в Европа.Голфа не е модел , а МАРКА.

    Коментиран от #107

  • 107 конпанията

    2 0 Отговор

    До коментар #106 от "инж Костадинов":

    @106 много точно казано имаш 100+ от мен и конпанията
  • 108 не си добре

    0 2 Отговор

    До коментар #101 от "ВИП АМГ":

    @101 пич от нищо не разбираш
  • 109 Жеката

    2 1 Отговор
    Не си хвалете дъртите которници Много добре знаете,че бангиите които караме всички са по на 180000км но умножено по 3.А и кой е казал ,че хората които са ги карали в Германия примерно не са ги ремонтирали.Ха ,че те също си имат сервизи за какво са ин според вас.Просто повечето от нас никога не са се качвали на нова кола и не могат да направят разлика между кола на 100000 и кола на 800000 км да речем.Затова юркайте си консервите и не се впрягайте много.Те ако са ставали за нещо хората на запад нямаше да ги хвърлят на боклука та да ходим ние като къртици да ги изравяме и връщаме към втори живот.Ей това българина е голям магьосник.Виждал съм коли които са били изравнени със земята от катастрофи с парчета от човешка плът по седалките които след 1-2 месеца отиват по автосалоните и се продават за нов внос и оригинална боя.
  • 110 Маверик

    2 0 Отговор
    Вярвам го защото преди година купихме фирмен Пасат-98г с TDI-мотор(90к.с) от Германия и си беше на 580000км със сервизните му истории.Двигателят си работеше перфектно,а и да не забравяме че голямо значение има с каква нафта ще се кара и с какво масло,с нашите фалшиви горива и масла може и 500000 да не мине :))))
  • 111 ahaha

    0 3 Отговор
    moga samo da kaja ahahahahah! turboto na taia bomba-diuza gori na vseki 100 000km zaduljitelno! bombite i diuzite da ne govorim na vseki 10 000km gorqt i sa po 1500lv ednata. oka4vaneto na toia ko6tnik e smeneno pone 5 pati za tia kilometri i mie mnogo interesno specialno v UK deto vsi4ko e edni malki zavoi4eta i porese4ki kade puk mu navartia toa milion kilometra toi triabva da ne go gasi nikoga da sedi na benzinostanziata s zapalen dvigatel i nqkoi da go kara nonstop. po-maloumna statia tuk nesum vidial!
  • 112 DEKSTAR

    2 0 Отговор
    имам 2 по на 500 000 и са много добре смятам да пробвам
  • 113 дачия

    1 6 Отговор
    при условие, че има нови коли на лизинг за по 100-200лв. какъв е смисъла на таратайка на старо и през месец по 300лв. за майстори а вътре да ти мирише на манджа с пот
  • 114 Bl-d

    1 4 Отговор
    Въпроса е дали си заслужава?На всеки 60000км ангренажен комплект-две стотачки,което ще рече за този пробег от 700 000км две хиляди лева.Отделно от това имаш и консумативи,които при други марки се водят части.При Фолксваген доста интересни и странни работи се отчитат като консуматив.Истината си е японска кола,но не правена в ЕU
  • 115 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #102 от "bai bai bai":

    @102 apak ti znaesh li che edin sased chul che na edin negov priatel saseda mu ima Golf na 2000000km i chak sega mu smenil masloto.abe hora stiga gluposti.
  • 116 Дошо до bai bai bai

    2 2 Отговор
    Абе ей......мушмурок, кой човек тук в БГ ще купи кола, на която на километража пише 500000км бе?Тука всеки който види на километража 300000 ще я подмине.Това за нас е чисто психологически момент.Тия работи ще ги разправяш на съучениците си не на нас. И пиши на Кирилица.Ония двамата братя не са се бъхтили да пишат азбука и такива като тебе да са неграмотни.Ясно?

    Коментиран от #121

  • 117 ВИП АМГ-е с ремарке

    0 5 Отговор
    toia golf e...a be kuv golf ve ne vijdate li che tova e mercedes 190

    Коментиран от #135

  • 118 Християн

    2 0 Отговор
    Елате да снимате моят кадет 850 000 карал сам го като такси във варна по дупките с нашите кофти масла и горива дайте голфа да го видим :)))))
  • 119 abe, mani...

    1 1 Отговор
    Каквито и измишлъотини да се изфабрикуват във VAG, на всички отдавна им е ясно, че след голф 2 няма читав VW, истината такава каквато е.
  • 120 Жеката

    1 1 Отговор
    До @113, Дачия.Къде са тези нови коли по 100-200лв на лизинг.ще те опънат 300 -400лв та окото няма да им мигне.Или пък може и по 100лв на месец ама за следващите 15години та и маратонките да ти изтръпнат докато я изплатиш а като я изплатиш изведнаш разбираш ,че от 12000лв станала на 20000лв.А да не говорим за обслужването на тези нови кочини.Смяната на маслото примерно била безплатна .Да безплатна е ама маслото не е безплатно и ако в магазините е по 12лв литъра там ти го суркат по 45лв и няма мърдане щото губиш гаранцията.Хайде сложи и задължителното пълно автокаско пази боже да не ти се наложи да го ползваш,че и един лев няма да видиш.Ходовата част няма гаранция в България по понятни причини и какво караш тогава.По добре да си карам старата кола.
  • 121 ДОшО

    0 3 Отговор

    До коментар #116 от "Дошо до bai bai bai":

    @116 Адаш? Дай да си слагаме и фамилните име да не се бъркаме а?
    Или просто да се регистрираме?

    А за километрите, тези дето още си събират за цигаско ферари (Калибра) и си мислят, че колите кара по 300 000 има още боб да ядЪт. На времето имаш Жигули дето 3 пъти му е превъртан километража с 1 основен ремонт.
    Ама на пуберите кФо да им говориш? Морето е до колена а?

    Коментиран от #124

  • 122 4ubanin

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "abe, mani...":

    @56 leko da ne se spunesh
  • 123 moto

    1 0 Отговор
    Tova e nev1zmojno dizel da izmine tezi kilometri bez da pravi osnoven remont ,sigurno sme padnali ot nebeto che da povqrvame na edin t1p anglichanin ! Absurt da che golfa e na tolkova kilometri ,a ako e v1lgariq s tezi loshi goriva i na 200 000 km shte napravi osn. remont !
  • 124 Цветомир Попов

    3 0 Отговор

    До коментар #121 от "ДОшО":

    @121 Километража на жигулата не беше ли до 99 999?
  • 125 Венцеслав Иванков

    4 0 Отговор
    Виждал съм форд гренада преди 10-15 години, който беше на 750 000 км... собственика му не се грижеше особено за колата си, освен това я товареше като камион и я караше и по черни пътища... Не съм сигурен, но си мисля, че този форд е навъртял над милион км.
  • 126 Венцеслав Иванков

    2 0 Отговор
    Как можем да сме сигурни, че някой дилър на vw не му е дал на този англичанин 5лв. да си надуе километража и после да разказва легенди за славния голф по света.
  • 127 Венцеслав Иванков

    1 3 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=Og6KeRkiRUg&feature=related
  • 128 Венцеслав Иванков

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "146":

    4,5 млн. километра е рекорда с волво,официално записан в "Рекордите на Гинес, така че голфа да дерзае!
  • 129 Piчко

    0 1 Отговор
    Два пъти до луната и обратно евалла..!!!. (bow)

    Коментиран от #131, #136

  • 130 Минувач

    4 2 Отговор
    Човека заслужава уважение... Издържал е 700 000км в Голф...
    Гррррр....
  • 131 Венцеслав Иванков

    0 3 Отговор

    До коментар #129 от "Piчко":

    @129 защо пък 2 пъти до луната?
  • 132 Пламен Трайков

    3 2 Отговор
    Що да е невъзможно.Хората имат хубави пътища и карат яко.Простата сметка показва,че за 10 години средно на ден е минавал по 202 км.

    Коментиран от #137

  • 133 bai bai bai

    1 2 Отговор
    mi nito e smenql suedinitel nito turbina nito skorosti predi tova ako e smenqno ne6to neznam i ne mi govorete kato ne razbirate 6toto v bg ot 10 golf 4ki 8 sa na po nad 300 000 i pi6e 4e sa na 100 hilqdi taka4e ne mi govorete 4e nemoje tazi kola da izkara 1000000 km
  • 134 simeon

    2 2 Отговор
    moq golf e na 550000 km az sam gi navartql li4no i ne e imal problem ima i 4ip 100 pqti sam se prebiral ot angliq s karavani s kakvo li ne da dqrpam smenql sqm sqedinitel i turbo kolata ima i 4ip i e s 6 skorostii
  • 135 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #117 от "ВИП АМГ-е с ремарке":

    @117 kaji be nejen
  • 136 ЛУЛЧО

    0 1 Отговор

    До коментар #129 от "Piчко":

    @129 ТИ ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО Е СРЕДНОТО РАЗСТОЯНИЕ ОТ ЗЕМЯТА ДО ЛУНАТА?
  • 137 Kobester

    0 2 Отговор

    До коментар #132 от "Пламен Трайков":

    @132 272 бе, вие(всички, не само ти) м...умни ли сте в тоя форум? 172, 202, не знам си колко си, колко пъти трябва да ви повторя 272 :@
    1 000 000 делено на 3650(365 дни по 10 години) = 273,97
    1 000 000 делено на 120(месеца за 10 години) = 8333,(3)км на месец
    8333,3 делено на 30(дните в 1 месец) = 277,7

    @133 Абе ти знаеш ли разликата между 300 000 и 1 000 000???
    300 000 км са колите на повечето от вас, но малко от тези коли биха или ще издържат още 2 пъти по толкова, че и отгоре.
  • 138 Дядо поп

    1 1 Отговор
    Ехааа дай боже всекимо колата да е на 300000 ама не.Абе @137 ти чуваш ли се какво говориш бе.В развитите държави хората си карат колите бе не ги бършат само като нас.Един среден германец тези 300000км ги навърта масимум за 2.5-3години.Хайде умножи ги поне по две тези километри та да се приближиш малко до истината.Много празноглавци има тук .Влизат и пишат глупости поради липса на по сериозни занимания.

    Коментиран от #139

  • 139 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #138 от "Дядо поп":

    @138 diado pope mai si prepil.
  • 140 дидо

    2 1 Отговор
    Всяко голфче е способнмо да затрие 2-3 БМВ-та, защото са калпави еднодневки (двигателите им са за 3-4 години макс.)

    Коментиран от #142

  • 141 wulkan

    1 1 Отговор
    Може, защо да не може? По-важното е, че ако е запазен в България ще го продадат на някой разбирач, на 142000км. пробег разбира се. Защото го е карал пенсионер само до магазина и съседния град - мн.запазен. Само за тебе-ъхъ!!!
  • 142 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #140 от "дидо":

    ti osven Golf iavno drugo ne si karal.Golfa e super smeshna kola.

    Коментиран от #155

  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Махмуд Мурад

    4 1 Отговор
    Да дойде да я покара с българска нафта по българските пътища...
  • 145 петър

    1 0 Отговор
    moje ama na krik
  • 146 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    golfa na 90000km e razvalina be

    Коментиран от #153

  • 147 ВаскоОпела

    0 0 Отговор
    Да възможно е.Внасят ги от Германия и Италия и от къде ли не на по 4-500000 км.Праят му километража на 90-100000 км и купуват тези Гоуфуве.карат и карат и си мислят за кравите и прасетата в Пернишкия баукан
  • 148 optimista

    0 1 Отговор
    ако бмв тата са еднодневки голфовете са едноминутки значи мойто момче бмв си имат традийци в пройзводството на коли далеч по голями от тези на гоуф или казано фолц хората който карате голфовете сте пълни волфаджий дето си мислят че карат коли тези коли са направени да изкарат неповече от 5 години дакажем а не 35 или 25 такаче се осъзнайте за какво става дума и тогава говорете
  • 149 Vaskes

    0 0 Отговор
    Awe tuka ot komentarite 30 % nqmate knijki :D :D ... Ili ne karate vseki den... ne komentiraite gluposti ! Az imam Vw Golf 1.6 i sigurno ve4e e na pone 270 hil. i sum smenil samo chetkite na alternatora... i konsomativi ...
  • 150 xaxax

    2 0 Отговор
    с една разлка че голфу е каран пенсйонерската а японеца е вечно в обороти ;)
  • 151 VW сектант...

    1 3 Отговор
    Все пак това е VW и е част от VAG. Кой каквото ще да казва, за мен автомобилите VW и Audi са лидери на автомобилния пазар. Първо са евтини като цена, второ поддръжката им е евтина... Ходете и си карайте мършавите БМВ, аз си оставам верен на VW, защото VW е религия. Може би повечето от вас не са се кача ли на кола и говорят така, само защото това са чули, но както и да е. А, че Голфето ще навърти 1 000 000км е ясно, дори може и много отгоре да навърти!
  • 152 hari

    0 0 Отговор
    da moje da izmine 1000000 км?
  • 153 Антонио Стойков

    0 0 Отговор

    До коментар #146 от "ВИП АМГ":

    Ти първо изкарай книжка и почни да караш коли, а не NFS и тогава давай акъл.
  • 154 KNV

    1 0 Отговор
    Значи , пак нещата опират до късмет.Имах двойка от която съм страшно доволен .Сега четворка ...мале мила!За мен този модел е голямата излагация на VAG. Ама как можаха да изкопират всички еврейски номера ? Само чака едно да оправиш та друго да се строши.Първо са скоростни кутии.Чупят се на поразия -това си им е болката.И почва ходенето по мъките .Алтернатор -изключително слаба работа -реле регулатор ....само как е направен.Да не говорим, за излишно ....като че ли нарочно усложнена конструкция ...един болт 19 до него 18....после 17 до него 16...изобщо ремонтно пригодност нула .И какво ли не още ...никога повече няма да купя wv====
  • 155 Radostin Velchev

    2 0 Отговор

    До коментар #142 от "ВИП АМГ":

    Абе VIP ли си AMG ли си, какво си не знам ама си един обикновен хейтър. Първата ми кола беше Голф 3 с най-смотания мотор 1,4 моно и в момента все още се движи по пътищата в ръцете на племенницата ми като е навъртял много над 500'000км последните 50'000, от които на газ. За тия 7 години от както е в семейството на тази кола единствените по-сериозни ремонти, които са и правени са смяна на бензинова помпа и гарнитура на главата като двата ремонта са обща стойност 600лв. Дай да го видиме тоя 20 годишем Мерцедес (от ника ти съдя, че си фен на маската), който ще е толкова безпроблемен.
  • 156 Iulian Perchinkov

    2 1 Отговор
    Nishto chudno Tova e TDI !!!!! I 2 miliona nqma da go uplashat !!!
  • 157 До 93

    3 0 Отговор
    Съединителят е консуматив. Затова не го е споменал човекът.
  • 158 Боби

    3 4 Отговор

    До коментар #78 от "Tico":

    Kaкви милиони км. без ремонти стига смешки кола мине ли 150 000км. и започват ремонтите по двигателя ама никой не си признава а след 250 000км направо основни ремонти
  • 159 минко

    2 4 Отговор

    До коментар #78 от "Tico":

    Kaкви милиони км. без ремонти стига смешки кола мине ли 150 000км. и започват ремонтите по двигателя ама никой не си признава а след 250 000км направо основни ремонти
  • 160 нях нях нях

    1 1 Отговор
    КОЛКО ПАРИ ВИ ДАДОХА ЗА РЕКЛАМА?!
  • 161 кадир осман .

    1 0 Отговор
    Вярно е познавам човека работим заедно и наистина голфа му е безпроблемен но му се чува демфера а той каза че това го прави от 4 години и не е проблем.
  • 162 Непознат

    0 0 Отговор
    Фиат Пунто 2-jtd-80 к.с_500 000км без никакви дефекти и в момента си върви супер е?
  • 163 Георги Михайлов

    0 0 Отговор
    Да земете да са свестите хейтърите че като ви замаам "японска скраб" . Дрогиран ли си, добре че е японската техника че и тебе нема те има, той за скраб ми говори. А начи Мааздата ми... ако ти се изкиха ще ти фръкне чейнята нали