Last news in Fakti

1 Юни, 2012 12:49 9 868 19

1.4-литров мотор за следващото Audi A4

  • audi-
  • a4-
  • волфганг егер-
  • tfsi

Новото поколение на Audi A4 ще има по-мускулести и обтекаеми форми, разказва пред Auto, Motor und Sport шеф-дизайнерът на марката Волфганг Егер. Радиаторната решетка ще застане почти отвесно, а калниците ще бъдат раздути.

Следващата A-четворка се излезе на пазара през 2014-а, става още ясно от интервюто с Егер. Година по-късно по традиция ще се появи и комбито Avant.

В гамата от двигатели ще бъде включен най-малкият в историята на модела 1.4-литров TFSI (122 к.с.). Най-търсени обаче вероятно ще си останат 1.8-литровият бензинов двигател (180 к.с.) и двулитровият TDI със 150 коня.

Новост за модела ще стане и хибридната версия. Волфганг Егер твърди, че тя ще бъде много по-високотехнологична от сегашните A6, A8 и Q5 с комбинирано задвижване и ще може да изминава по 50 километра само на ток.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хм

    2 0 Отговор
    От Ауди не искараха ли скоро А4-ка, или това беше доста сериозен фейслифт ?

    Коментиран от #2

  • 2 Еминем Фен

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "хм":

    @1 Това беше Фейслифт на А4 не толкова сериозен. Надявам се новият модел да има друга външност не само друга форма на диодите.
  • 3 FMC

    3 4 Отговор
    И защо трябва да има друга външност всяко ново Ауди? Ауди напоследък имат добри продажби, автомобилите им се харесват, качествени са според организации като TuV, защо трявба да се разваля нещо, което върви? Да, Мерцедес изкараха нова А-класа, но предната бе т...к. Виж, БМВ наистина трябва да посменят малко формите и явно ще го направят с назначаването на нов/стар главен дизайнер. Ауди обаче е един от малкото автомобили, който може да изкара с формите си поне 10 години със съвсем леки промени. Тия, които плюят формите, обикновено плюят и немските автомобили така, че нямат думата. За останалите има Мерцедес и БМВ, щом вече Ауди не им харесва.
  • 4 лошо

    4 9 Отговор
    kenef

    Коментиран от #10

  • 5 Дошо

    5 4 Отговор
    И това ще е скъп прехвален кенеф като досегашните А4.отвън изглежда агресивно и масивно, лъскаво, модерно, хубав интериор.....обаче тясно и с лоши реакции в движение, кекаво окачване, лоши мотори и скорости....типичните проблеми за марката, която се опитва да се прави на спортна и комфортна, но не успява в нито едно от двете.Единствено се запазват проблемите.
  • 6 520 zender

    3 1 Отговор
    По принцип обичам марката Ауди но ТФСИ моторите са с доказани и признати проблемни агренажни вериги и други .И това го казва Ауто Билд а не аз.Новата визия ми харесва но си личи че е пренесена и върху ФВ.Като минус аз лично виждам и слаб двулитров дизел.Той неможе да се мери с 2.0-184кс на БМВ.Вероятно ще има по-гореща дизелова двулитрова версия-ако няма:закъсали са го значи..
  • 7 гост

    1 1 Отговор
    Много ги плюят тези TFSI-TSI във предният брой на Аутобилд!Оказва се че имат конструктивен дефект,обаче Vw се правят на утрепани и не поемат изцяло ремонтите!
  • 8 до 520 zender

    1 1 Отговор
    Ей,изпревари ме за секунда със инфото:)
  • 9 реалист

    1 1 Отговор
    Тия пак откриха топлата вода !
  • 10 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "лошо":

    palen kenef
  • 11 ауди

    1 2 Отговор
    Още от самото начало визията на Audi допадаше почти на всички но......

    „Multitronic на Audi – технически напредък за повече динамика, комфорт и икономия.” Поне така пише в проспектите от Инголщат. Нашият фотограф Кристиян Битман изобщо не усети нищо от това, когато на 13 април миналата година искаше да потегли за фотосесия с тестовото А4. Поставя ключа, стартира двигателя, избира позиция D на селектора на трансмисията – и двигателят „угасва”! Що за автоматична трансмисия е това, която просто ни прави за смях на всяко кръстовище: съвсем по друг начин си представяхме напредъка чрез техника. Но преди да се посветим на безстепенната трансмисия на Audi, ще започнем разказа си от самото начало.
    Когато на 22 октомври 2009 година Audi A4 Avant 2.0 TDI пристигна в редакцията за старта на продължителния си тест от 100 000 километра, първата ни реакция беше: страхотно е! Толкова модерно, толкова червено, толкова готино. Трябва да признаем, че голяма част от чара на модела се дължеше и на множеството екстри, които правеха живота на борда подчертано приятен. Допълнителното оборудване в размер на една трета от цената на автомобила (базова цена вкл. автоматична трансмисия 37 150 евро) вдигна стойността на нашия красавец до почти 50 000 евро. За сметка на това комбито много ни допадна. Още в първите бележки в бордния дневник от колегата от AUTO BILD KLASSIK четем: „пъргаво”, „спортно и комфортно”, „висококачествено” и „Roadrunner“. Следващите оценки са не по-малко положителни. Спортно-стегнатото окачване предизвиква неодобрение при лоши пътни настилки, но А4 бързо печели добър имидж и с удоволствие бива резервирано за служебни пътувания.
    Задвижването от двулитров дизел и безстепенна автоматична трансмисия също ни допада в началото – поне на повечето от нас: „Audi доставя удоволствие, върви добре – но ако очаквате спортна динамика, ще останете разочаровани от „гумения” ефект при ускорение.” Експертът по продължителните тестове Манфред Клангвалд го е формулирал най-точно.
    Критики предизвиква и работещото явно на случаен принцип безключово заключване на автомобила, замяната на щеката за нивото на маслото с индикатор на арматурното табло или тракащото силно при сгъване дясно странично огледало. Но това не навреди особено на популярността на А4. А неработещите добре огледала по-късно бяха поправени от Audi.
    Пътуващите сами и колегите без деца също харесваха автомобила. Но когато задната седалка се използва не само за увеличаване на багажника, ентусиазмът спада значително. „Страхотен автомобил, но семейният автомобил изглежда по различен начин – зад водача (1,87 м) остава място, което е достатъчно най-много за ученик във втори клас, а и багажникът се напълва удивително бързо”, отбелязва критиките си Вили Кок.
    Но да се върнем към темата от началото: трансмисията Multitronic. Първите ни забележки са от юни 2010 г. „Задвижването не звучи добре”, отбелязва взискателният колега Клангвалд – и както се оказва, има право.
    Търсенето на проблема обаче се оказва сложно: през ноември 2010 година сменихме фрайлауф-шайбата на алтернатора, обтегача на пистовия ремък, както и обтегача и ролката на ангренажния ремък – но шумовете не са отстранени. Няколко дни по-късно с проблема се заемат експерт по двигателите от завода в Гьор и специалист по трансмисиите от Касел. Това не става бързо, но компетентните инженери от Audi откриват причината и тя не е директно в самата трансмисия: разхлабила се е връзката между скоростната кутия и полуоската. Въпреки това от Audi подменят цялата уж здрава скоростна кутия. За всеки случай.
    И въпреки че след това Audi продължава да „гасне” от време на време, останалите километри нямаме проблеми. Дали обаче щеше да е така и без смяна на трансмисията, си остава загадка. Факт е обаче, че проблемът с Multitronic проваля цялата равносметка на А4. То се класира на 29-о място – въпреки че се представя добре при финалния оглед. Добрата новина е, че при следващото поколение на А4 от Audi се отказват от Multitronic и я заменят със скоростна кутия с два съединителя.
    Все пак в Инголщат биха искали да продължат да говорят за техническия си напредък.

    Коментиран от #12

  • 12 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "ауди":

    VAG s poreden klozet.
  • 13 FMC

    0 1 Отговор
    Пич, оля се с минусите и плюсовете :) Това не ти е Аутомедиа, ама карай.
  • 14 тколев

    0 0 Отговор
    много точно казано от Дошо @5
  • 15 Владимир

    0 1 Отговор
    Със сигурност никой от по долу писалите не е карал Audi последните години! Аз карам 3 то и който смята че това е кофти кола да си се вози на golf 3 и да си мисли че е върха. Аз съм ок с а4 2.0 211к quattro !

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Владимир":

    Владимире знам защо си ОК с Алудито.ОК си защото макар да гори по 850мл масло на 1000км според производствените стандарти това е нормално и ти си ОК.

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Дошо ":

    podkrepiam te napalno.
  • 19 Владимир

    0 0 Отговор
    Тоя дето се притесняват с маслото кадето добавям! Не се притеснявай ти сигурно може и да имаш този проблем след 10-15 години като сабереш пари да си го вземеш на "150 000км "като всички коли които се продават втора ръка в България!