Може роудстър отпреди 13 години да се мери с чисто ново японско купе с аналогична кубатура и пълнене на горивната смес? Когато става дума за Honda S2000 и нейните 240 атмосферни коня срещу боксерното Subaru BRZ, мнозина вероятно се досещат за резултата от прекия двубой. От френското списание Motor Sport обаче все пак решават да премерят силите на двата автомобила.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Хонда е номер едно при безиновите двигатели.
11:34 02.06.2012
2 ВИП АМГ
11:37 02.06.2012
3 гост
11:50 02.06.2012
4 S2000
Така че литровата мощност е над 125 коня.И това е при 2 литра мотор.Ако сравняваш с 4 литров е различно защото там загубите са по малки.И Ферари имах мотор с голяма литрова мощност но и там говорим за 4-5 литров мотор.
Така че за момента S2000 си остава уникат със своя мотор.
12:21 02.06.2012
5 Red
Коментиран от #41
13:43 02.06.2012
6 шофи
Субару да се чупи лесно...няма такова животно!
14:01 02.06.2012
7 FMC
14:04 02.06.2012
8 330i
14:25 02.06.2012
9 520 zender
14:25 02.06.2012
10 смех
14:47 02.06.2012
11 до 520 zender
14:49 02.06.2012
12 520 зендер
Коментиран от #14
14:50 02.06.2012
13 mazda
14:53 02.06.2012
14 дидо
До коментар #12 от "520 зендер":
Стига си ги давал за пример тези БМВ-та бе човек ....ставаш смешен....това са кошници...включително и новите модели...С това БМВ най много да се пребиеш някъде...за друго не става! Аааааа ....да... може да се ползва и за ремонт...ако си фен на възтановяването на автомобили ! Бутала има изгодно в Турция...на Тексим площад ако си ходил.
Коментиран от #15
16:49 02.06.2012
15 520 zender
До коментар #14 от "дидо":
14-Дидо-Аз карам премиум,не съм монтьор и от бутала не се интересувам.Просто дадох пример за маскимална скорост в автомобил в който съм се возил.Аз не си измислям-повечето го правят.Давам примери за автомобили в които съм бил.Е , в Хонда ес 2000 не съм бил и не съм карал-как да зная как върви или как ускорява....Виж кво пич-може и да съм смешен но вероятно това е в саита-на магистралата аз се смея ,макар че доста младежи тука ще ядосам.ЧАКАМ МИНУСИ,И ТО МНОГО-ДЕМЕК-БОГАТ УРОЖАЙ.Коментиран от #16
17:00 02.06.2012
16 дидо
До коментар #15 от "520 zender":
Сега ....пич...нищо лично....не искам да обиждам абсолютно никой !Тези БМВ-та са добри за 2 неща.....Първо- за драг...задължително прави отсечки и сухо време (опасно за живота е да се кара с висока скорост БМВ...в завой и планински местности....не дай боже да вали нещо си там от небето.) Второ нещо за което може да се ползва е дрифт ако сте му почитатели. За нищо друго не се опитвайте да го напъвате.... а и то не може.
И помнете.....БМВ се кара от март ,април до октомври...после гаража ! Поне така правят самите германци и всички европейци !
Коментиран от #17
17:15 02.06.2012
17 520 зендер
До коментар #16 от "дидо":
16-Дидо-Сещам се за ESP.Какво да ти кажа друго..Виж,не съм хлапак така че не ме въвеждай в деткси спорове.Аз карам както вероятно вече едва ли не всички знаят 530д и проблеми със стабилноста нямам понеже съм със къси амортесьори и широки гуми. За мощноста се грижи чип плюс изпускателна система плюс филтър .Не виждам къде мога да поднеса освен ако атмосферните условия не са лоши.Както казах при БМВ е заложено да прави дрифт и прочие..При Ауди идеологията е по-различна но бих казал че целите са същите..По твоите писания би трябвало да не карам през зимата въпреки мощноста.Е да ама НЕ,дете.Карам цялата година независимо от това чезимата е по-трудно-при мен бизнеса го налага....17:39 02.06.2012
18 до 520 zender
17:51 02.06.2012
19 520 зендер
17:52 02.06.2012
20 дидо
И престани да голословничиш наричайки ме дете, защото вероятно съм по възрастен от теб !
Коментиран от #21
18:04 02.06.2012
21 520 зендер
До коментар #20 от "дидо":
20-Що бе пич кой набор си-аз съм 76-ти кой си.Нещо ме нервира.Пониже съм пил ти предлагам да се срещнем някъде че да се видим и разбеирем.Ще бъда без колата-пил съм.Където ти предложиш-там ще е срещата.Тука нещо жената ме ръга-няма да се бия само диалог..Коментиран от #35
18:17 02.06.2012
22 хаха
18:19 02.06.2012
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 ужасен
Коментиран от #28
18:38 02.06.2012
25 FMC
18:39 02.06.2012
26 Тодор Нешев
18:42 02.06.2012
27 520 зендер
18:43 02.06.2012
28 FMC
До коментар #24 от "ужасен":
@ужасен, не си много прав за ESP. Под ESP се разбира главно спирачната намеса, прилагана на някое колело с цел стабилизаране траекторията на автомобила. В практиката нещата са по-сложни и ESP се комбинира с ABS и тракшън контрола на колелата. В някои нови модели се включва и електронният блокиращ диференциал. Всичко това работи като едно с единствената цел да запази траекторията на автомобила. Но най-просто ESP задейства спирачките на дадено колело и точно то се стреми след като всичкоп друго е изчерпано, да вкара автомобила в пътя. Преди това тракшън контрола се опитва да отнеме от мощността, за да се запази траекторията на автомобила. Ако това не стане, се намесва и ESP, което е с различна настройка при различните модели или при някои дори с няколко настройки за даден автомобил. И между другото, трябва да си абсолютен тъпанар, за да пренебрегнеш самосъхранението, което те кара да не влизаш с прекалено голяма скорост в завой. Тогава вероятно и ESP няма да ти помогне, с каквото и предаване да е автомобила ти.18:48 02.06.2012
29 520 zender
18:54 02.06.2012
30 FMC
19:05 02.06.2012
31 FMC
19:10 02.06.2012
32 520 зендер
19:22 02.06.2012
33 520 zender
19:45 02.06.2012
34 520 zender
19:57 02.06.2012
35 дидо
До коментар #21 от "520 зендер":
Добре, че няма да се биеш..защото доста ме поуплаши...изкара ми акъла бе човек...сигурно си и много здрав...Здравко Желязков...ей това е ... от провинцията с БМВ...По голям съм от теб със 3 години ! А ако искаш да се биеш си купи едни боксови ръкавици 12 унции ..и заповядай в комплекс "Славия". През вечер тренираме с Албен Белински ... Може да вземеш и жена си да погледа !
20:43 02.06.2012
36 _FMC_
20:45 02.06.2012
37 _FMC_
20:50 02.06.2012
38 _FMC_
20:52 02.06.2012
39 520 зендер
21:07 02.06.2012
40 рамбо,бат-рамбо
21:09 02.06.2012
41 Prelude
До коментар #5 от "Red":
@5 по време на турбо ерата в ф1 и Хонда бяха с турбо, от 6те титли на Уилиамс и Макларън с двигатели на Хонда 3 са с V6 турбо, две с атмосферен V10 и една с атмосферен V12А за клипчето горе, S2000 е една луда кола! По литрова мощност F20C се надминава единствено от Ферари Италия което излезе 12 години след Хондата (става дума за атмосферни естествено)
21:32 02.06.2012
42 лошо
21:38 02.06.2012
43 добри коли
Сега очакваме новият NSX следващото технологично чудо , което ще вдигне летвата .
Някога NSX показа технологии ,които германците копираха години по късно и дори създателят на Макларън Ф1 го използва като отправна точка за творението си.
Zender ще имаш още една кола на магистралата на която да правиш път освен GT-R ;))
22:32 02.06.2012
44 330i
22:45 02.06.2012
45 NSX-R
А ако Хонда почне да прави 5 литрови мотори което противоречи на мисълта за екология на фирмата тогава познай колко пъти повече ще издържат от БМВ.
22:49 02.06.2012
46 330и
22:52 02.06.2012
47 NSX-R
Кой кубик искаш да сравняваме 2000 кубика Хонда 240 коня с кое БМВ 2000 дето е близко атмосферно ?
Не се напъвай точно с Хонда да се сравняваш по здравина на двигатели.
БМВ го сравнявай с Ауди и Мерцедес там може да имаш успех.
Само ще ти кажа че Vtec технологията за променливи времена и ход на клапаните я въведе Хонда.Първите опити с vanos на БМВ са години по късно и то само с фази без ход. И изключително проблемни и до наши дни.
Първите титанови мотовилки в серийно производство също използва Хонда.Първия компресор с променлива геометрия серийно също го е въвела Хонда през 80-те.Използването на високотехнологични решения в техните двигатели е обичайно , но освен това те го правят здраво и работещо.
БМВ прави уж някакви двигатели колкото да спечели някой конкурс на журналисти а после сервизите пълни.Това на наградите никой не го смята.
23:13 02.06.2012
48 330и
23:15 02.06.2012
49 330и
23:22 02.06.2012
50 Stoyan
240кс и на 400м дава 15-ка
Нема въртящ момент тоя мотоциклет.
15-ка се постига коли под 200кс.
23:29 02.06.2012
51 NSX-R
Хонда има политика да не прави по големи от 6 цилиндъра мотори и да ги прави икономични и ефективни за разлика от баварските лами които горят здраво.
А когато говориш за лагерни колички ще ти кажа отново че NSX има такива технологии които БМВ години по късно няма.
А в момента Акорд който е в класа на БМВ 3 е по комфортна , удобна и здрава кола от всяка тройка.
Това че не познаваш марката не значи че нямат коли на нивото на БМВ.
При Хонда не се гони показност а максимално съотношение цена качество.Клиента получава повече за парите които дава.
В следващите години ще се възродят и програмите за спортни коли които бяха замразени и тогава ще видиш още интересни неща.
Хонда отдавна е ориентирана в еко модели нещо в което БМВ сега прохожда и използва помощ от Тойота.
А ти какво кабрио имаш че го сравняваш по вървене с S2000 не разбрах?И по какво вървене го сравняваш максимална скорост,бързина на писта , драг или нещо друго?
Коментиран от #54
23:43 02.06.2012
52 330i
Коментиран от #62
23:57 02.06.2012
53 330и
00:08 03.06.2012
54 _FMC_
До коментар #51 от "NSX-R":
@NSX-R, вероятно си прав, но това не се отнася за Европа и в частност България. Цените на Хонда са високи дори с отстъпките. Тук говорим за 33000 лева за Cicic и то с непълно оборудване. 28000 лева за стария модел. Jazz се продава за 33500 лева. Не открих информация за промоционални цени или отстъпки, но да кажем, че има. Конкуренцията е доста по-напред в ценово отношение. Цената на Accord е 53300 за 156 к.с. версия. Аналогично Мондео с около 160 к.с. започва от 38000 лева. Долу горе от там започват цените и за Insignia, i40 и така нататък. Нещо не ми се връзва ценовата политика на Хонда, каквото и качество да предлагат. Доколкото си спомням от тестове в АБ, Jazz много им скърцаше. Така, че дори някой да претендира за качество, не е нацелил журналиста, който да потвърди :) Ако отворим и TuV виждаме, че Jazz наистина се представя добре, но на същото ниво се представя и много по-евтината Фиеста. Тогава каква е логиката да предпочета небалансирания Jazz, след като дори по качество на сглобка не е по-напред от Форд? За мен няма логика, за някои от вас може и да има. Тук дори не може да говорим нито за по-добро пътно поведение, нито за по-добър комфорт, нито за по-добър мотор.Коментиран от #66
00:41 03.06.2012
55 до редактора
http://www.youtube.com/watch?v=_YPpjvXbfqg&feature=plcp
Ако вече сте го качвали ме извинете.
00:45 03.06.2012
56 330и
http://bimmer.bg/2010/05/30/24-te-tchasa-na-nyurburgring-sabrani-v-19500-kadara/
01:22 03.06.2012
57 няма що
01:29 03.06.2012
58 330и
01:36 03.06.2012
59 ВИП АМГ-е с ремарке
02:02 03.06.2012
60 GolfaForevar
03:38 03.06.2012
61 до 54
По отношение на Фиеста и Джаз нещата са 9000 евро фиеста 10000 Джаз. Новите модели.
Така че не виждам съществена разлика.Колкото до качествата на колите Форд през последните години се опитва да си оправи качеството и успява.Но Хонда традиционно е с добро качество и въобще не отстъпва на Форд.
Ако ще си купувам нова кола няма да я купувам в България защото в чужбина има по добри отстъпки .
Коментиран от #64, #65
09:26 03.06.2012
62 до 53 330и
До коментар #52 от "330i":
Развитието на дизел в кола го е поставил Мерцедес преди много години.БМВ прави много но чупливи дизели печели някакви награди за нов двигател а после сервизите пълни.Питай който искаш за ранните 320d да видиш колко проблеми има мотора.Акорд е точно в класа на 3 серия.Това че е направен малко по широк и по удобен е въпрос на конструкция. В класа на 5 серия е Legend но там нещата са направо извънземни като технология и качества.
Относно Z3 и S2000.
Z3 3000 кубика мотор 0-100 6 секунди
S2000 0-100 5,8 секунди.
максималните скорости са около 240.
С две думи Хонда с 2литров мотор прави това което БМВм може с 3 литров.
Усещаш ли кой прави по добри мотори вече?
09:45 03.06.2012
63 баварски ментета
Такава кола и след 10 години няма да имат.
А за формулата е вярно 20 години участия и нито една отборна титла.Това показва колко са зле баварците с новите екстремни технологии.
09:54 03.06.2012
64 _FMC_
До коментар #61 от "до 54":
Аз съм останал с друго впечатление от цените в Германия за Jazz и Civic. Дори и там тия модели са доста скъпи. Не говорех само за Мондео. Ако забеляза, споменах Insignia, i40, а сега ще спомена и C5, 508 и дори Passat. Всички тия автомобили са с базова цена около и под 40000 лева със или без отстъпки. Точно заради политиката в България да се предлагат автомобили на доста по-ниска цена от тая в ценовите им листи, се въздържам да давам точни оценки за Хонда. Гледам, че и те имат някоя друга промоция, но дори с 10 000 лева отстъпка старата Civic все още изглежда доста скъпа - 28000 лева въпреки, че оборудването е добро. Конкурентен автомобил може да се намери за около 20-22 000 лева. Това не са малко пари като проценти в тоя ценови клас. Не знам ти колко Хонди си виждал по нашите улици, но аз в момента се сещам за точно една, която съм срещал и то на едни сръбски бизнесмени, идвали на посещение в нашата фирма ;) Ами няма - нито Jazz, нито Civic, нито Accord. Или ако има, то това е някой на старо купен автомобил. Интересна ми е статистиката за продажби на Хонда в България. То ако бе толкова изгодна кола, щяха да имат достатъчно продажби, за да успея да видя поне един автомобил от тая марка. И как да имат продажби, като имат само 4 представителства в България? Ама да оставим България. Нека видим как е по света. В Германия най-продаваната Хонда е Jazz с "цели" 12395 продажби за 2011 година, отреждащи и почетното 63-то място в ранглистата. Акорд бие анти11:29 03.06.2012
65 _FMC_
До коментар #61 от "до 54":
...рекорда. Махам си регистрацията, че ми реже половината коментар.11:30 03.06.2012
66 Тодор Нешев
До коментар #54 от "_FMC_":
Веднага ти отговарям защо Хонда са толкова скъпи в момента.Виж курса на йената спрямо долара.14:25 03.06.2012
67 Prelude
Що се излагаш? Гледай как върви S2000 в сравнение с БМВ с двойно повече цилиндри от твоето. За теб има други Хонди, за S2000 не си пораснал.
14:31 03.06.2012
68 Prelude
http://www.youtube.com/watch?v=k5EnbscowRg&feature=related
Коментиран от #69, #70
14:33 03.06.2012
69 330i
До коментар #68 от "Prelude":
@68и правата нещо "сапунката" припада, даже и пилота каза че не му стигала мощност, потвърждаваш думите ми.., и тоз в бмв-то беше е..ти некадърника
Коментиран от #71
15:57 03.06.2012
70 хех
До коментар #68 от "Prelude":
@68 Какво е това умряло БМВ дето се мъчи срещу Хондата. Японеца си е Японец каквото и да ми говорите.16:39 03.06.2012
71 Prelude
До коментар #69 от "330i":
@69абе една кола се гледа като съвкупност от неща. Естествено че на 4 цилиндров няма да му стига мощност срещу V8. Това не значи че е лош двигател, напротив, уникален е. Очевиден е и по-добрия баланс на Хондата по завоите и при спиране. А разликата в двете е 10 години. И последно - не твърдя че S2000 е по добра от това М3 (тя и разликата в цените е двойна), а че 330ка щеше да е с обиколки назад.
Коментиран от #73
23:34 03.06.2012
72 Дошо
12:00 04.06.2012
73 330i
До коментар #71 от "Prelude":
@71точно - "съвкупност от неща" С2000 e с по-нов мотор, с по-малко килограми, с пове4е коне, с по-голям разход, с по-големи вредни емисии, вътре е пластмаса.... и по-малка макс. скорост, 330i е с така наре4ения ШЕСТАК, с по-дълъг живот на мотора и вътре и отвън го мяза на кола
Коментиран от #76
12:03 04.06.2012
74 Петко
12:46 04.06.2012
75 Ивайло Ганчев
14:44 04.06.2012
76 Prelude
До коментар #73 от "330i":
@73двете коли нямат нищо общо като замисъл, безсмислено е да се сравняват. Двигателя на S2000 е перфектен за нея, твоя шестак нито ще влезе там нито ще се запази баланса с него. Хондата е кабриолет със сериозни спортни качества, а за 300ката нищо не си струва да се каже - средно мощен седан, на вид - ако си видял едно БМВ все едно си видял всички, с нищо не задържа окото. И S2000 като излезла от завода не е красавица но носи далеч по-добре на тунинг и има достатъчно китове за нея които я правят уникална и на вид.
14:44 04.06.2012
77 330и
15:40 04.06.2012
78 до76
На разни нещастници дето не разбират че Хонда е способна да направи мотор с 8000 оборота който издържа повече от БМВ на 6000 няма какво да им обясняваш.
Нека си доливат редовно маслото и да си мислят че карат кола.
22:43 04.06.2012
79 330имо
00:22 05.06.2012
80 Дошо
09:10 05.06.2012
81 4321
Коментиран от #83
12:07 05.06.2012
82 Венцеслав Иванков
12:07 05.06.2012
83 1234
До коментар #81 от "4321":
Германските коли са по-големи кенефи от кенефите12:16 05.06.2012
84 4321
12:53 05.06.2012
85 4321
12:55 05.06.2012
86 2341
Горките германски нужници........
13:40 05.06.2012
87 4321
15:15 05.06.2012
88 1234
Коментиран от #89
16:06 05.06.2012
89 4321
До коментар #88 от "1234":
КЕНЕФ КОЧИНА -КАКТО ИСКАШ ТАКА ГО КАЖИ.ДЖАПАНКИТЕ МОГАТ САМО ДА КОПИРАТ-НИЩО ДРУГОКоментиран от #90
19:19 05.06.2012
90 1234
До коментар #89 от "4321":
Джапанките чертаят пътя към бъдещето.Германците тъпчат на едно място като надуват тракащите дизели с турбини.Гораките нищо повече не могат от това.Коментиран от #91
09:12 06.06.2012
91 4321
До коментар #90 от "1234":
ГЕРМАНЕЦ Е ИЗМИСЛИЛ АВТОМОБИЛА.ДЖАПАНАЕЦА САМО КОПИРА.09:44 06.06.2012
92 4321
10:09 06.06.2012
93 1234
От кой бе ?
Що веуиките германски инженери не могат да направят още свестен хибрид и ванкелов двигател.Къде са им електромобилите на тия ?
Коментиран от #94
10:45 06.06.2012
94 4321
До коментар #93 от "1234":
КОГАТО НЕМСКИЯ БОТУШ Е СТЪПВАЛ В ТАЯ СТРАНА ДЯДО ТИ Е БИЛ С РАЛОТО И Е ВИКАЛ ДИИ ВОЛЕ ДИИ.А ЯПОНЦИТЕ ОЩЕ СА ИМАЛИ САМУРАИ...НА МЕРЦЕДЕС И БМВ НЕ ИМ ТРЯБВА НИТО ВВТИ НИТО ТАМ КАКВОТО И ДА БИЛО.О НА НЕМЦИТЕ ИЗОБЩО НЕ ИМ ТРЯБВА БОКСЕРЕН ДИЗЕЛ.ТЕ ИМАТ НАЙ-МОЩНИТЕ И ИКОНОМИЧНИ ДИЗЕЛИ.ВСЕКИ ОРИГИНАЛ СИ ИМА И КОПИЯ-ЗНАЯ НО ЗАТОВА ПЪК ОРИГИНАЛА Е ПО-СКЪП.ПРИМИРИ СЕ С ТОВА И СИ КАРАЙ ЕВТИНАТА И ИЗГОДНА КОЧИНА.ВСЪЩНОСТ НЕ САМО ПРИ АВТОМОБИЛИТЕ Е ТАКА.Коментиран от #95
11:02 06.06.2012
95 1234
До коментар #94 от "4321":
Не, че не им трябва просто това са технологични системи, които германците чисто и просто не могат да направят.Какво стана с жалките опити на БМВ с ваноса а?Германците могат само да надуват двигатели с турбини, защото е най-лесно.А това, че са най-мощни го разправяй на лапетата пред блока.Най-мощни с литрова мощност под 100к.с на литър аахахаха Още малко ще почнат като американците да слагат двигатели от камиони.11:17 06.06.2012
96 4321
11:35 06.06.2012
97 1234
11:57 06.06.2012
98 4321
Коментиран от #108
12:24 06.06.2012
99 1234
И какво като ДВГ е измислен от германец?Невероятния двигател дето има КПД 30% и изчерпва най-важния ресурс на планентата и отгоре на всичко я замърсява.Браво на германците велико откритие.Пък и това е все едно че са измислили тоягата и сега други ги бият с нея.
А де им копирната техника и електроника на швабето?Добре, че са Китайците да им правят електрониката за колите, че Бош и Сименс едни мобилни телефони не успяха да направят като хората.Германците изостават технологично с много бързи темпове и скоро ще правят само бира
13:14 06.06.2012
100 4321
14:11 06.06.2012
101 1234
16:22 06.06.2012
102 4321
18:17 06.06.2012
103 1234
BMW E90 328 пада от CIVIC SI
Е.ати вървенето имат немските каски....
12:05 07.06.2012
104 4321
12:50 07.06.2012
105 1234
14:08 07.06.2012
106 4321
15:37 07.06.2012
107 1234
09:08 08.06.2012
108 onq
До коментар #98 от "4321":
Батенце замисли са колко немски кенефи има в япония и тогава ми говори колко японски машини има по наще пътищанещо от сорта на 30-70% БГ и 95-5% в япония
за 5 години хиляди хора си вдигнаха г.за от менския нужник и седнаха в КОЛА ЯПОНСКАТА!
00:19 10.06.2012