Last news in Fakti

2 Юни, 2012 11:28 13 976 108

Subaru BRZ срещу Honda S2000

  • subaru-
  • honda-
  • brz-
  • s2000

Може роудстър отпреди 13 години да се мери с чисто ново японско купе с аналогична кубатура и пълнене на горивната смес? Когато става дума за Honda S2000 и нейните 240 атмосферни коня срещу боксерното Subaru BRZ, мнозина вероятно се досещат за резултата от прекия двубой. От френското списание Motor Sport обаче все пак решават да премерят силите на двата автомобила.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    6 1 Отговор
    Тази Хонда има уникален двигател.Най мощния атмосферен мотор 2000 кубика в серийно производство.И невероятно надежден.Няма раапортуван нито един случай за повреда на такъв мотор.
    Хонда е номер едно при безиновите двигатели.
  • 2 ВИП АМГ

    2 2 Отговор
    Honda e v pati po zdrava ot Subaru.edinstvenata iaponska marka koiato si zaslujava parite.unikalni motori i okachvane.moi priatel kara Honda CRV veche 7 god i smenia samo konsumativi.ot Subaru dosta revat horata.
  • 3 гост

    4 1 Отговор
    Беше до скоро най мощният,Porsche GT3 RS 4.0 изкараха 125к.с литрова мощност!Но пък той е бутиков,иначе Хонда s2000 е уникална машина,аз също имам Хонда и съм много доволен:)
  • 4 S2000

    3 1 Отговор
    Японския S2000 F20C мотор има мощност 250 коня 1997 см3.
    Така че литровата мощност е над 125 коня.И това е при 2 литра мотор.Ако сравняваш с 4 литров е различно защото там загубите са по малки.И Ферари имах мотор с голяма литрова мощност но и там говорим за 4-5 литров мотор.

    Така че за момента S2000 си остава уникат със своя мотор.
  • 5 Red

    4 0 Отговор
    Хонда е най-големият производител на двигатели с вътрешно горене в света.... и да не забравяме - в ерата на турбокомпресорите във формула едно те печелеха с атмосферни двигатели.

    Коментиран от #41

  • 6 шофи

    1 1 Отговор
    Големи разбирачи сте всички :)
    Субару да се чупи лесно...няма такова животно!
  • 7 FMC

    2 0 Отговор
    Поредното глупаво сравнение. На запад си нямат работа и си смучат пръстите. Това Субару не е предназначено за драг, а за удоволствие на пистата или пътища с много завои. Факторът удоволствие няма измерение и не може някакви десети от секундата да означават нещо. BRZ е създадено с идеята - задно предаване и нисък център на тежестта за голямо удоволствие с вратите напред. Останалото е измислица на журналистите.
  • 8 330i

    1 3 Отговор
    и двете са лагерни количка, от софия до бургас - първо щи паднат пломбите, после 6те си глух за доста време, и трето - много 330-ки 6те са напред с по-малкото си коне
  • 9 520 zender

    2 1 Отговор
    Ами,незная кво да кажа.Първо туй субару не го зная каква мощност има.Второ и двете са с задно задвижване ама имат ли тракшън ,нямат ли...Абе с две думи-като не разбирам от японски машини по-добре да си трая..
  • 10 смех

    4 0 Отговор
    Всъщност тези330-ки ще са в задното огледало на японците. хаха
  • 11 до 520 zender

    2 0 Отговор
    То си пише, Хонда 240 коня и Субару 200 коня.
  • 12 520 зендер

    0 2 Отговор
    Не се напъвам но лично съм виждал Е36 320 с чип тунинг да вдига 260км в час и то не за друго ами щото се возих в колата.Изобщо незнам каква максимална скорост имат тия японци..

    Коментиран от #14

  • 13 mazda

    1 0 Отговор
    Аз пък чакам да излезне Rotary Engine 16X, после да сложат и нея между тези двете, и газзз...
  • 14 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "520 зендер":

    Стига си ги давал за пример тези БМВ-та бе човек ....ставаш смешен....това са кошници...включително и новите модели...
    С това БМВ най много да се пребиеш някъде...за друго не става! Аааааа ....да... може да се ползва и за ремонт...ако си фен на възтановяването на автомобили ! Бутала има изгодно в Турция...на Тексим площад ако си ходил.

    Коментиран от #15

  • 15 520 zender

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "дидо":

    14-Дидо-Аз карам премиум,не съм монтьор и от бутала не се интересувам.Просто дадох пример за маскимална скорост в автомобил в който съм се возил.Аз не си измислям-повечето го правят.Давам примери за автомобили в които съм бил.Е , в Хонда ес 2000 не съм бил и не съм карал-как да зная как върви или как ускорява....Виж кво пич-може и да съм смешен но вероятно това е в саита-на магистралата аз се смея ,макар че доста младежи тука ще ядосам.ЧАКАМ МИНУСИ,И ТО МНОГО-ДЕМЕК-БОГАТ УРОЖАЙ.

    Коментиран от #16

  • 16 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "520 zender":

    Сега ....пич...нищо лично....не искам да обиждам абсолютно никой !
    Тези БМВ-та са добри за 2 неща.....Първо- за драг...задължително прави отсечки и сухо време (опасно за живота е да се кара с висока скорост БМВ...в завой и планински местности....не дай боже да вали нещо си там от небето.) Второ нещо за което може да се ползва е дрифт ако сте му почитатели. За нищо друго не се опитвайте да го напъвате.... а и то не може.
    И помнете.....БМВ се кара от март ,април до октомври...после гаража ! Поне така правят самите германци и всички европейци !

    Коментиран от #17

  • 17 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "дидо":

    16-Дидо-Сещам се за ESP.Какво да ти кажа друго..Виж,не съм хлапак така че не ме въвеждай в деткси спорове.Аз карам както вероятно вече едва ли не всички знаят 530д и проблеми със стабилноста нямам понеже съм със къси амортесьори и широки гуми. За мощноста се грижи чип плюс изпускателна система плюс филтър .Не виждам къде мога да поднеса освен ако атмосферните условия не са лоши.Както казах при БМВ е заложено да прави дрифт и прочие..При Ауди идеологията е по-различна но бих казал че целите са същите..По твоите писания би трябвало да не карам през зимата въпреки мощноста.Е да ама НЕ,дете.Карам цялата година независимо от това чезимата е по-трудно-при мен бизнеса го налага....
  • 18 до 520 zender

    0 1 Отговор
    Аз пък имам познат който с GT-R се смее на такива 530d-та. Много е забавно когато гледат тъпо на магистралата.
  • 19 520 зендер

    1 0 Отговор
    Ммммм,с деца не разговарям-избърши си лигите по муцунаната........
  • 20 дидо

    1 0 Отговор
    Това есп на което залагаш няма да ти помогне...то ще си щрака, а ти ще продължаваш да се носиш в насрещното платно с вратите напред и тогава дано това никога да не се случва.... когато видиш че един идиот идва в другото платно със 150 ще те среже корема и ще разбереш че това не е твоята кола.Ето това стана с мен....идващия беше Мерцедес 500 пълен с мутри а аз карах собственото си БМВ 520 e39 2002.На следващия ден го замених в една автокъща !
    И престани да голословничиш наричайки ме дете, защото вероятно съм по възрастен от теб !

    Коментиран от #21

  • 21 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "дидо":

    20-Що бе пич кой набор си-аз съм 76-ти кой си.Нещо ме нервира.Пониже съм пил ти предлагам да се срещнем някъде че да се видим и разбеирем.Ще бъда без колата-пил съм.Където ти предложиш-там ще е срещата.Тука нещо жената ме ръга-няма да се бия само диалог..

    Коментиран от #35

  • 22 хаха

    0 1 Отговор
    520 zender му стана тъпо че някой намеси GTR, сори тя прави смешни всякакви бмв-та.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 ужасен

    0 0 Отговор
    BMW zender. Не ESP ти помага да не поднасяш. Има едно нещо викат му блокаж на диференциала, а ESP е за стабилност в завой. Това е електронна система, която убива скоростта на автомобила в завой колкото и газ да му даваш. Пиша това след личен опит с Mercedes E 220 CDI 150к.с., 2001.

    Коментиран от #28

  • 25 FMC

    0 0 Отговор
    Хе, аз пък съм набор 72 и бих си КУПИЛ ( не карал, а купил) и BRZ и БМВ. Не виждам защо да отричаме едното за сметка на другото. Все пак, предпочитам BRZ поради факта, че това е кола за удоволствие, а не за работа. За работа има други автомобили. А и цената на това BRZ си е колкото на една тройка. Тук някой намеси и дрифта, едва ли не това е най-лошото свойство на един автомобил. Аз бих попитал, кое е противоположното на така наречения "дрифт" ? Точно така, недозавиването. Е, карайте си тогава недозавиващите и "сигурни" автомобили. Но колко всъщност са сигурни, след като предницата тръгне напред в завой? Случвало ми се е да съм толкова безпомощен, че се молех да няма никой пред мен. Колата тръгва с калпавите гуми на дъжд и няма спиране - нито с корекции на волана, нито с отпускане на газта. А така ли е при една добре балансирана машина, която може да се управлява и с педала на газта, както това BRZ?
  • 26 Тодор Нешев

    1 0 Отговор
    Хайде стига сте плюли Zender,той е един от малкото,които виждат по далеч от носа си.Всички коли са хубави,стига да не ти правят проблеми.Аз карам Акорд 8 генерация.
  • 27 520 зендер

    1 0 Отговор
    Деца-на вас ви се иска да сте мутри.Аз уви не мога пък и не искам.Явно трябва да сравнявам моето возило с ГТ-Р.Е за мен това явно е привилегия или просто бонус като редовен потребител.Искате ли сравнение деца че ми стана смешно понеже вие много ги разбирате нещата келешоци:БМВ 530Д Е39 -193КС-респективно 227 кс с чип .ГТ-Р-560КС.Долу-горе сме еднакви и можем да се състезаваме.Не говоря за тегло-и при двата автомобила е около 1700 килограма.Мисля,че съм ПОЧТИ конкурентен на ГТ-Р, но след като предпочитате такива сравнения явно по нищо не се различавате от американците.Те обичат подобни сравнения-костенурката да се състезава по бързина с ягуара...ха ха ха..
  • 28 FMC

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "ужасен":

    @ужасен, не си много прав за ESP. Под ESP се разбира главно спирачната намеса, прилагана на някое колело с цел стабилизаране траекторията на автомобила. В практиката нещата са по-сложни и ESP се комбинира с ABS и тракшън контрола на колелата. В някои нови модели се включва и електронният блокиращ диференциал. Всичко това работи като едно с единствената цел да запази траекторията на автомобила. Но най-просто ESP задейства спирачките на дадено колело и точно то се стреми след като всичкоп друго е изчерпано, да вкара автомобила в пътя. Преди това тракшън контрола се опитва да отнеме от мощността, за да се запази траекторията на автомобила. Ако това не стане, се намесва и ESP, което е с различна настройка при различните модели или при някои дори с няколко настройки за даден автомобил. И между другото, трябва да си абсолютен тъпанар, за да пренебрегнеш самосъхранението, което те кара да не влизаш с прекалено голяма скорост в завой. Тогава вероятно и ESP няма да ти помогне, с каквото и предаване да е автомобила ти.
  • 29 520 zender

    0 0 Отговор
    Форд Мотор Компани-Не че има значение кой кой набор е-има значение кой колко километра е минал-нали саита е автомобилен бе човек.Предизвикват ме-отговарям-поне докато съм на маса и празнувам поредната печалба от футбола.Да ти кажа честно има напрежение като заложиш 1000лева...Но после като спечелиш ако спечелиш-Празнуваш.Знаеш ли колко ми дреме че отпускайки в Мобиле некой келеш се мъчи да ме нервира...невъзможно пич.А с теб имам спешъл разговор за Форд..
  • 30 FMC

    0 0 Отговор
    Не бе, рекох и аз да се похваля, че скоро завъртам 40 лазерника :P Не съм съгласен обаче за километрите. Най-малкото зависи, къде си ги навъртял тия километри. Ако са само на магистрала Тракия, не ми се хвали изобщо. За мен това не са километри. Вземаш книжка, тръгваш за морето и не усещаш как си навъртял 10 000 километра. само дето не знаеш къде е задна скорост. Това не те прави по-добър шофьор от тоя, дето една година не е излизал повече на 20 км от табелата на града си и е минал 5000 км. От друга страна и тоя в града не знае за какво иде реч като се качи в планината. Има обаче и така наречените "летни шофьори", дето зазимяват колата. Ако ще и 1 милион километра да имат, те просто не стават за критични ситуации от рода на тия, които коментираме. Не те разбрах за спешъл разговора.
  • 31 FMC

    0 0 Отговор
    да продължа за шофьорите и техния опит. Ще дам само един фрапиращ пример в подкрепа на долната си теза. Кими Райконен. Световен шампион във Формула 1. Две години във WRC не можа да достигне дори до 5-то място в някое състезание ( и да е стигнал, изключението потвърждава само правилото). Върна се във Ф1 и ето, веднага на подиума, кандидат дори и за първите места. Той добър шофьор ли е или не? Или да вземем един Кен Блок. Шоумен на колела. Още по-зле и от Райконен в световния рали шампионат. Иначе, всички се кефим на gimkhana.
  • 32 520 зендер

    0 0 Отговор
    Имах предвид друго.Незнам откъде си.Аз съм от провинцията и живея и работя в София -вече за себе си.Вярвам че в София се става шофьор.Да си жив и здрав-моите подзрави-те келешата незнаят.И на тия години сме живи и можем и какво...Не можа да ме разбереш бе човек-Летен и Зимен шофьор-ето ме.БМВ карам-да пак съм аз и тия дето ти кяазват че беемветата само лятото се карали значи изобщо бмв не и помирисвали.За Форд-Карах-2009та Форд Мондео-модел 1994та-136кс.За това ми е негативно мнението.Но както казах имат супер икономични дизели-аз не съм ги притежавал но имам комшия който се хвали със разход на дълго при Фиеста -3.4литра дизлак.Нрави ми се качествето на Фиеста.Дори и на 10 годишното Мондео.Моят проблем-Не достатъчна мощност при дизела.......
  • 33 520 zender

    0 0 Отговор
    FMC-Не се манипулирай от децата.Форд е машина-не го отричам но преди години изобщо не се стараха да привличат премиум копувачи-съгласен ли си..Мондео се разви и то доста-така е.Разбери ме без да се нервираш-търся мощност-преди години се съобразявах с пари но сега..съм решил-5-та серия.Съгласи се с мен че на старо-5-10 години Форд няма как да предложи премиума на БМВ 530 примерно..Зная че ти говориш зае нови коли.Абе човек-нов Форд дори и на лизинг ще купя но нова 5-та серия и то 535 примерно-НЕ МОГА.А аз съм се наострил-след години ще имам 535д-въпрос на време пич-не съответства на който и да е Форд освен ако не е нов.ПОЗДРАВИ....
  • 34 520 zender

    0 0 Отговор
    Все пак темата е за японските спортисти-няма да ги сравнявам с немските-не е коректно.Добри са.Имат все пак нужда от турбо за драг-изпълнения,вероятно...
  • 35 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "520 зендер":

    Добре, че няма да се биеш..защото доста ме поуплаши...изкара ми акъла бе човек...сигурно си и много здрав...Здравко Желязков...ей това е ... от провинцията с БМВ...
    По голям съм от теб със 3 години ! А ако искаш да се биеш си купи едни боксови ръкавици 12 унции ..и заповядай в комплекс "Славия". През вечер тренираме с Албен Белински ... Може да вземеш и жена си да погледа !
  • 36 _FMC_

    0 0 Отговор
    Да, разбирам. Но ако си чел последния брой на АБ би трябвало да си забелязал, че доста оплюха качеството на интериора при X1. Та там се чудеха, как така автомобил с претенции за "премиум" притежава толкова евтини материали и драскащи се пластмаси. Естествено, че Форд и БМВ не може да се сравняват. Клиентелата е различна, макар напоследък да се забелязва тенденция и евтините марки като Форд, Фолксваген, Пежо, Рено, Хюндай...да влагат повече старание що се отнася до материалите в интериора. А за мен един автомобил може да се оприличи с "премиум" освен с имиджа и с качеството на интериора. Не може името да прави колата, макар Мерцедес да се опитаха да направят това с предната А-класа. Усетиха се, макар и късно. Виж и аз бих предпочел едно А1 пред Поло, ама това са 10 000 лева отгоре. Сори, но ще ги дам, когато парите не означават нищо за мен. Сега ще кажеш, че може да се вземе нещо на старо... Ами може, ама това е хватката, да се раздвам на качество. Когато едно нещо е старо, качеството му спада. За мен се губи смисъла от стар премиум автомобил на цената на нов непремиум. Ако обаче говорим за мощност, а не за качество, тогава да, по-добре е нещо мощно на старо, отколкото нещо малко и маломощно, но ново. Макар, че и тук нещата не са точно така, защото автомобилостроенето е много бързо развиваща се област и докато се обърнеш, след 5-6 години автомобилът, който караш, е морално остарял. Не говоря само за дизайн. Най-вече говоря за технологии и по-специално зад
  • 37 _FMC_

    0 0 Отговор
    ...задвижване. От 0.8 литрови двуцилиндрови турбо мотори до 2 литрови атмосферни на Мазда. И всичко това от модерно по-модерно, нямащо нищо общо със старите поколения мотори. Тогава какво и как да избираме? Дали някой, морално остарял стар мотор или нещо по-ново и модерно? Защото мощността си е мощност, но разгръщането и е по-важно, както и въртящият момент. 200 коня едно време не са 200 коня сега :)
  • 38 _FMC_

    0 0 Отговор
    Уф. Тук има ограничение на символите и коментара ми се разпокъса, а и се получи различен от първоначалното :) Искам само да кажа, че това BRZ ми хареса още след първата информация за него и още повече след първите впечатления на Ауто Билд. Това е един от малкото автомобили, които предлагат за малко пари удоволствие.
  • 39 520 зендер

    0 1 Отговор
    Ха ха ха-Браво-Хареса ми твоя коментар-Не лъха на келешор.БРАВО.АМИ БРАВО-НЕчесто се срещам с големи и нормални хора...Моя избор-турбо-дизел от 3000кубика.Ето това Форд не можеше да предложи примерно през 2000година.Както казах-налага ми се да преодолявам много километри за малко време.Да-подиграват ми се-но не забравяй-тук пиша за кеф.А бизнеса...изобщо не го пренебрегвам ....
  • 40 рамбо,бат-рамбо

    1 0 Отговор
    Ооо,тука големи боксьори а? Eи ,само на боксьор ще ми станеш,ха ха!
  • 41 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Red":

    @5 по време на турбо ерата в ф1 и Хонда бяха с турбо, от 6те титли на Уилиамс и Макларън с двигатели на Хонда 3 са с V6 турбо, две с атмосферен V10 и една с атмосферен V12

    А за клипчето горе, S2000 е една луда кола! По литрова мощност F20C се надминава единствено от Ферари Италия което излезе 12 години след Хондата (става дума за атмосферни естествено)
  • 42 лошо

    0 3 Отговор
    кенефи
  • 43 добри коли

    1 0 Отговор
    s2000 е класика в жанра. Малко фирми могат да се похвалят с толкова мощен и здрав мотор.Хонда е номер едно в тази област.
    Сега очакваме новият NSX следващото технологично чудо , което ще вдигне летвата .
    Някога NSX показа технологии ,които германците копираха години по късно и дори създателят на Макларън Ф1 го използва като отправна точка за творението си.

    Zender ще имаш още една кола на магистралата на която да правиш път освен GT-R ;))
  • 44 330i

    0 1 Отговор
    не можахте да разберете 4е колкото е по-голяма литровата мощност толкова по-малък е живота на двигателя
  • 45 NSX-R

    1 0 Отговор
    Прав си Хонда прави двигател с 125 коня литрова мощност и той издържа повече от този на БМВ със 80 коня литрова мощност.
    А ако Хонда почне да прави 5 литрови мотори което противоречи на мисълта за екология на фирмата тогава познай колко пъти повече ще издържат от БМВ.
  • 46 330и

    0 1 Отговор
    дай доказателства, и при това 6те сравняваш с аналоги4ния кубик, за да е 4естно, да не говорим пък за дизел, 6тото там хонда о6те се у4ат
  • 47 NSX-R

    1 0 Отговор
    Както се учат Хонда така направиха супер здрав дизел от първия път. А БМВ още не могат да си оправят качеството въпреки ,че се мъчат вече 40 години с дизели.
    Кой кубик искаш да сравняваме 2000 кубика Хонда 240 коня с кое БМВ 2000 дето е близко атмосферно ?
    Не се напъвай точно с Хонда да се сравняваш по здравина на двигатели.
    БМВ го сравнявай с Ауди и Мерцедес там може да имаш успех.

    Само ще ти кажа че Vtec технологията за променливи времена и ход на клапаните я въведе Хонда.Първите опити с vanos на БМВ са години по късно и то само с фази без ход. И изключително проблемни и до наши дни.

    Първите титанови мотовилки в серийно производство също използва Хонда.Първия компресор с променлива геометрия серийно също го е въвела Хонда през 80-те.Използването на високотехнологични решения в техните двигатели е обичайно , но освен това те го правят здраво и работещо.
    БМВ прави уж някакви двигатели колкото да спечели някой конкурс на журналисти а после сервизите пълни.Това на наградите никой не го смята.
  • 48 330и

    0 1 Отговор
    и за екология не ми говори щото дори и моята 330 е с по-малки вредни емисии
  • 49 330и

    0 1 Отговор
    омръзна ми да пи6а едно и също, хонда като цяло са добре, но са лагерни коли4ки, и предно не искам, пък за визия - хи4 ги няма, а пък таз "сапунка" ес2000 гори пове4е от моята и върви по-малко, а пък е с пове4е коне и е по-лека, а ти ми кажи как става тоз номер
  • 50 Stoyan

    0 1 Отговор
    Каква литрова мощност бе ламери ?
    240кс и на 400м дава 15-ка
    Нема въртящ момент тоя мотоциклет.
    15-ка се постига коли под 200кс.

  • 51 NSX-R

    1 0 Отговор
    За коя екология да говорим.Може би за 8 цилиндров сандък който изхвърля 3 пъти повече емисии от среден двигател на Хонда.
    Хонда има политика да не прави по големи от 6 цилиндъра мотори и да ги прави икономични и ефективни за разлика от баварските лами които горят здраво.
    А когато говориш за лагерни колички ще ти кажа отново че NSX има такива технологии които БМВ години по късно няма.
    А в момента Акорд който е в класа на БМВ 3 е по комфортна , удобна и здрава кола от всяка тройка.
    Това че не познаваш марката не значи че нямат коли на нивото на БМВ.
    При Хонда не се гони показност а максимално съотношение цена качество.Клиента получава повече за парите които дава.
    В следващите години ще се възродят и програмите за спортни коли които бяха замразени и тогава ще видиш още интересни неща.
    Хонда отдавна е ориентирана в еко модели нещо в което БМВ сега прохожда и използва помощ от Тойота.
    А ти какво кабрио имаш че го сравняваш по вървене с S2000 не разбрах?И по какво вървене го сравняваш максимална скорост,бързина на писта , драг или нещо друго?

    Коментиран от #54

  • 52 330i

    0 1 Отговор
    акорда по външни габарити е по-близо до 5-та серия - сравнявай го с нея, бмв постави началото на развитието на дизела о6те през 1998 година, хонда не познаваха що е дизел, бмв обира и до днес награди за двигатели и то от аутобилд, макар че не се обичат пък и не само от тях, хонда не правят големи автомобили, щото там са 7 серия и ес класа и 6те духат супата, затова не се и мъчат, правят евтини колици с отлични двигателчета за "класа" си, и с пласмасория вътре, за да е ниска цената и така успяват, което им прави чест де

    Коментиран от #62

  • 53 330и

    1 1 Отговор
    и затова че е кабрио ли, хахаха, еми да взема една 330-кабрио, ако иска6 даже и килограмите да изравним
  • 54 _FMC_

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "NSX-R":

    @NSX-R, вероятно си прав, но това не се отнася за Европа и в частност България. Цените на Хонда са високи дори с отстъпките. Тук говорим за 33000 лева за Cicic и то с непълно оборудване. 28000 лева за стария модел. Jazz се продава за 33500 лева. Не открих информация за промоционални цени или отстъпки, но да кажем, че има. Конкуренцията е доста по-напред в ценово отношение. Цената на Accord е 53300 за 156 к.с. версия. Аналогично Мондео с около 160 к.с. започва от 38000 лева. Долу горе от там започват цените и за Insignia, i40 и така нататък. Нещо не ми се връзва ценовата политика на Хонда, каквото и качество да предлагат. Доколкото си спомням от тестове в АБ, Jazz много им скърцаше. Така, че дори някой да претендира за качество, не е нацелил журналиста, който да потвърди :) Ако отворим и TuV виждаме, че Jazz наистина се представя добре, но на същото ниво се представя и много по-евтината Фиеста. Тогава каква е логиката да предпочета небалансирания Jazz, след като дори по качество на сглобка не е по-напред от Форд? За мен няма логика, за някои от вас може и да има. Тук дори не може да говорим нито за по-добро пътно поведение, нито за по-добър комфорт, нито за по-добър мотор.

    Коментиран от #66

  • 55 до редактора

    0 0 Отговор
    Защо не качите и това клипче, ще стане по интересен спор.
    http://www.youtube.com/watch?v=_YPpjvXbfqg&feature=plcp
    Ако вече сте го качвали ме извинете.
  • 56 330и

    0 1 Отговор
    клип4ета има многоо, ама 1-ви места -малко
    http://bimmer.bg/2010/05/30/24-te-tchasa-na-nyurburgring-sabrani-v-19500-kadara/
  • 57 няма що

    1 0 Отговор
    Те БМВ и във Формула 1 участваха ама нищо не можаха да покажат.
  • 58 330и

    0 0 Отговор
    те пък нисан участваха ... със гтр-а
  • 59 ВИП АМГ-е с ремарке

    0 0 Отговор
    kakvi sa tia bangii. s mercedes konska glava chist dizel shte gi napravia ludi. s remarketo shte karam, na zadni gumi...
  • 60 GolfaForevar

    1 1 Отговор
    mnogo zle sa tez ako me bidite s golfa kvo gi prava takiva na posmesiste
  • 61 до 54

    2 0 Отговор
    Колега не се напъвай да сравняваш Форд с Хонда. Акорд за който говориш се прави само в Япония за това е по скъп. А като се качиш на двете коли ще видиш защо хондата струва повече.И накрая Хонда винаги издържа повече и е в по добро състояние от Мондео на нейните години и километри.Нищо лошо просто Форд ползва въможно най евтините решения но като качество не му се получават същите неща.Хонда е по изместена към сегмента на БМВ 3 и Ц клас Мерцедес.Отделно Бултрако слага дебели надценки .В други европейски страни нещата изглеждат различно. В Германия Мондео и Акорд са на цена 20 000 -22000 съответно. При горе долу еднакво оборудване и двигател.Така че Форд въобще не е по евтин а още по малко по качествен в този клас.
    По отношение на Фиеста и Джаз нещата са 9000 евро фиеста 10000 Джаз. Новите модели.

    Така че не виждам съществена разлика.Колкото до качествата на колите Форд през последните години се опитва да си оправи качеството и успява.Но Хонда традиционно е с добро качество и въобще не отстъпва на Форд.
    Ако ще си купувам нова кола няма да я купувам в България защото в чужбина има по добри отстъпки .

    Коментиран от #64, #65

  • 62 до 53 330и

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "330i":

    Развитието на дизел в кола го е поставил Мерцедес преди много години.БМВ прави много но чупливи дизели печели някакви награди за нов двигател а после сервизите пълни.Питай който искаш за ранните 320d да видиш колко проблеми има мотора.
    Акорд е точно в класа на 3 серия.Това че е направен малко по широк и по удобен е въпрос на конструкция. В класа на 5 серия е Legend но там нещата са направо извънземни като технология и качества.

    Относно Z3 и S2000.

    Z3 3000 кубика мотор 0-100 6 секунди

    S2000 0-100 5,8 секунди.

    максималните скорости са около 240.

    С две думи Хонда с 2литров мотор прави това което БМВм може с 3 литров.

    Усещаш ли кой прави по добри мотори вече?

  • 63 баварски ментета

    1 0 Отговор
    Само GTR не намесвай че там баварците само трябва да се кланят.
    Такава кола и след 10 години няма да имат.
    А за формулата е вярно 20 години участия и нито една отборна титла.Това показва колко са зле баварците с новите екстремни технологии.
  • 64 _FMC_

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "до 54":

    Аз съм останал с друго впечатление от цените в Германия за Jazz и Civic. Дори и там тия модели са доста скъпи. Не говорех само за Мондео. Ако забеляза, споменах Insignia, i40, а сега ще спомена и C5, 508 и дори Passat. Всички тия автомобили са с базова цена около и под 40000 лева със или без отстъпки. Точно заради политиката в България да се предлагат автомобили на доста по-ниска цена от тая в ценовите им листи, се въздържам да давам точни оценки за Хонда. Гледам, че и те имат някоя друга промоция, но дори с 10 000 лева отстъпка старата Civic все още изглежда доста скъпа - 28000 лева въпреки, че оборудването е добро. Конкурентен автомобил може да се намери за около 20-22 000 лева. Това не са малко пари като проценти в тоя ценови клас. Не знам ти колко Хонди си виждал по нашите улици, но аз в момента се сещам за точно една, която съм срещал и то на едни сръбски бизнесмени, идвали на посещение в нашата фирма ;) Ами няма - нито Jazz, нито Civic, нито Accord. Или ако има, то това е някой на старо купен автомобил. Интересна ми е статистиката за продажби на Хонда в България. То ако бе толкова изгодна кола, щяха да имат достатъчно продажби, за да успея да видя поне един автомобил от тая марка. И как да имат продажби, като имат само 4 представителства в България? Ама да оставим България. Нека видим как е по света. В Германия най-продаваната Хонда е Jazz с "цели" 12395 продажби за 2011 година, отреждащи и почетното 63-то място в ранглистата. Акорд бие анти
  • 65 _FMC_

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "до 54":

    ...рекорда. Махам си регистрацията, че ми реже половината коментар.
  • 66 Тодор Нешев

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "_FMC_":

    Веднага ти отговарям защо Хонда са толкова скъпи в момента.Виж курса на йената спрямо долара.
  • 67 Prelude

    0 0 Отговор
    "а пък таз "сапунка" ес2000 гори пове4е от моята и върви по-малко, а пък е с пове4е коне и е по-лека, а ти ми кажи как става тоз номер"

    Що се излагаш? Гледай как върви S2000 в сравнение с БМВ с двойно повече цилиндри от твоето. За теб има други Хонди, за S2000 не си пораснал.
  • 68 Prelude

    1 0 Отговор
    tova e linka
    http://www.youtube.com/watch?v=k5EnbscowRg&feature=related

    Коментиран от #69, #70

  • 69 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "Prelude":

    @68
    и правата нещо "сапунката" припада, даже и пилота каза че не му стигала мощност, потвърждаваш думите ми.., и тоз в бмв-то беше е..ти некадърника

    Коментиран от #71

  • 70 хех

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "Prelude":

    @68 Какво е това умряло БМВ дето се мъчи срещу Хондата. Японеца си е Японец каквото и да ми говорите.
  • 71 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "330i":

    @69
    абе една кола се гледа като съвкупност от неща. Естествено че на 4 цилиндров няма да му стига мощност срещу V8. Това не значи че е лош двигател, напротив, уникален е. Очевиден е и по-добрия баланс на Хондата по завоите и при спиране. А разликата в двете е 10 години. И последно - не твърдя че S2000 е по добра от това М3 (тя и разликата в цените е двойна), а че 330ка щеше да е с обиколки назад.

    Коментиран от #73

  • 72 Дошо

    0 0 Отговор
    HONDA - Бог сред насекоми
  • 73 330i

    0 1 Отговор

    До коментар #71 от "Prelude":

    @71
    точно - "съвкупност от неща" С2000 e с по-нов мотор, с по-малко килограми, с пове4е коне, с по-голям разход, с по-големи вредни емисии, вътре е пластмаса.... и по-малка макс. скорост, 330i е с така наре4ения ШЕСТАК, с по-дълъг живот на мотора и вътре и отвън го мяза на кола

    Коментиран от #76

  • 74 Петко

    1 0 Отговор
    Пак пълно с български "разбирачи"! :))
  • 75 Ивайло Ганчев

    1 0 Отговор
    Абе вие с Бензин Меши с Вода (BMW), що на всяка манджа (статия) сте мирудия?! На пътя не можете да си избиете комплексите и не ви вървят машините, че тука ги превъзнасяте все едно са от космоса ли? Коментирайте си в статии за БМВ-та и не се месте при японците! Ама то статиите за БМВ са малко и в повечете случай не са във възхвала за бимарите, ама там се почва с реплите "тя статията е платена", "тия лъжат" и т.н. Карайте си колите, щом ви харесват и не се слагайте на всякъде. Хонда е кола с душа, която бимърите никога, ама никога няма да имат и която вие едва ли ще усетите някога!!!
  • 76 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #73 от "330i":

    @73
    двете коли нямат нищо общо като замисъл, безсмислено е да се сравняват. Двигателя на S2000 е перфектен за нея, твоя шестак нито ще влезе там нито ще се запази баланса с него. Хондата е кабриолет със сериозни спортни качества, а за 300ката нищо не си струва да се каже - средно мощен седан, на вид - ако си видял едно БМВ все едно си видял всички, с нищо не задържа окото. И S2000 като излезла от завода не е красавица но носи далеч по-добре на тунинг и има достатъчно китове за нея които я правят уникална и на вид.
  • 77 330и

    0 1 Отговор
    да ти и балансирания мотор дето хар4и пове4е от 6-так 3000 куб. и т.н. и т.н., даже и по-баланс губи, и по-вси4ко, карай си с2000 и като стане на 300-400 км му виж баланса, ама и маслото му гледай редовно, ако изобщо стигне тез км, щото те са ни6то за шестака
  • 78 до76

    0 0 Отговор
    Хонда има по здрави двигатели от БМВ и това го знаят всички които разбират от двигатели.
    На разни нещастници дето не разбират че Хонда е способна да направи мотор с 8000 оборота който издържа повече от БМВ на 6000 няма какво да им обясняваш.
    Нека си доливат редовно маслото и да си мислят че карат кола.
  • 79 330имо

    0 0 Отговор
    honda има по-здрави чушки спрямо бмв, и това го знаят вси4ки от хонда
  • 80 Дошо

    0 0 Отговор
    Пичове на Беемвистите за Хонда мотори не им обясняваите, няма да разберат нищо.Те могат да се хвалят само, че преди 70г БМВ са правели самолетни двигатели.К'во да им обяснявате, че Хонда сега прави самолети и роботи.Хонда е високотехнологична марка.Сравнения с коя да е германска фирмичка са неуместни.
  • 81 4321

    0 1 Отговор
    ЯПОНСКИТЕ КОЛИ СА КЕНЕФИ

    Коментиран от #83

  • 82 Венцеслав Иванков

    0 0 Отговор
    brza brza, kolko da e brza?
  • 83 1234

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "4321":

    Германските коли са по-големи кенефи от кенефите
  • 84 4321

    0 0 Отговор
    ПО-ГОЛЕМИ Л..НАРКИ ОТ ЯПОНСКИТЕ КЕНЕФИ НЯМА
  • 85 4321

    0 0 Отговор
    ДВА КЕНЕФА РЕШИЛИ ДА РАЗБЕРАТ КОЙ ПОВЕЧЕ МИРИШЕЛ...ХА ХА..
  • 86 2341

    0 0 Отговор
    И се оказало, че по миризлив от германския кенеф няма.Всеки знае как мирише от климатика на германски кенеф - на кенеф.Не съм се качвал в японска кола и от климатика да духа зловоние.
    Горките германски нужници........
  • 87 4321

    0 0 Отговор
    КОЧИНА КОЧИНА И ПАК КОЧИНА-ТОВА СА ДЖАПАНАЙСКИТЕ ВДЗИЛА.
  • 88 1234

    0 0 Отговор
    Кочина ама не кенеф.ДА джапанските са возила, а германските са кенефи.

    Коментиран от #89

  • 89 4321

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "1234":

    КЕНЕФ КОЧИНА -КАКТО ИСКАШ ТАКА ГО КАЖИ.ДЖАПАНКИТЕ МОГАТ САМО ДА КОПИРАТ-НИЩО ДРУГО

    Коментиран от #90

  • 90 1234

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "4321":

    Джапанките чертаят пътя към бъдещето.Германците тъпчат на едно място като надуват тракащите дизели с турбини.Гораките нищо повече не могат от това.

    Коментиран от #91

  • 91 4321

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "1234":

    ГЕРМАНЕЦ Е ИЗМИСЛИЛ АВТОМОБИЛА.ДЖАПАНАЕЦА САМО КОПИРА.
  • 92 4321

    0 0 Отговор
    АБЕ С ЕДНО ИЗРЕЧЕНИЕ-ЯПОНЦИТЕ ПРАВЯТ КЕНЕФИ И КЛОЗЕТИ И ТО РЪЖДИВИ,НЕ КАКВИ ДА Е.
  • 93 1234

    0 0 Отговор
    И от кой джапанките изкопирахa VTEC, VTI, VVTI, MIVEC ,AWD, SH-AWD, 5 тактовия двигател, боксеровия дизел.......?
    От кой бе ?
    Що веуиките германски инженери не могат да направят още свестен хибрид и ванкелов двигател.Къде са им електромобилите на тия ?

    Коментиран от #94

  • 94 4321

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "1234":

    КОГАТО НЕМСКИЯ БОТУШ Е СТЪПВАЛ В ТАЯ СТРАНА ДЯДО ТИ Е БИЛ С РАЛОТО И Е ВИКАЛ ДИИ ВОЛЕ ДИИ.А ЯПОНЦИТЕ ОЩЕ СА ИМАЛИ САМУРАИ...НА МЕРЦЕДЕС И БМВ НЕ ИМ ТРЯБВА НИТО ВВТИ НИТО ТАМ КАКВОТО И ДА БИЛО.О НА НЕМЦИТЕ ИЗОБЩО НЕ ИМ ТРЯБВА БОКСЕРЕН ДИЗЕЛ.ТЕ ИМАТ НАЙ-МОЩНИТЕ И ИКОНОМИЧНИ ДИЗЕЛИ.ВСЕКИ ОРИГИНАЛ СИ ИМА И КОПИЯ-ЗНАЯ НО ЗАТОВА ПЪК ОРИГИНАЛА Е ПО-СКЪП.ПРИМИРИ СЕ С ТОВА И СИ КАРАЙ ЕВТИНАТА И ИЗГОДНА КОЧИНА.ВСЪЩНОСТ НЕ САМО ПРИ АВТОМОБИЛИТЕ Е ТАКА.

    Коментиран от #95

  • 95 1234

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "4321":

    Не, че не им трябва просто това са технологични системи, които германците чисто и просто не могат да направят.Какво стана с жалките опити на БМВ с ваноса а?Германците могат само да надуват двигатели с турбини, защото е най-лесно.А това, че са най-мощни го разправяй на лапетата пред блока.Най-мощни с литрова мощност под 100к.с на литър аахахаха Още малко ще почнат като американците да слагат двигатели от камиони.
  • 96 4321

    0 0 Отговор
    НАЙ-МОЩНИТЕ ДИЗЕЛИ СА НА БМВ И МЕРЦЕДЕС.ДОКАЗАНО Е ЧЕ БИТУРБО МОТОРИТЕ СА ПО-ИКОНОМИЧНИ ОТ АТМОСФЕРНИТЕ ПРИ НЕАГРЕСИВНО КАРАНЕ.А ЗА ДИЗЕЛИТЕ-КАСКАДНО ПЪЛНЕНЕ ПРИ БМВ МЕРЦЕДЕС И ОПЕЛ НЯМА АНАЛОГ.КВО ДА СПОРЯ С ТЕБЕ БЕ ЛАПЕ.ПАК СИ ИЗБЯГАЛ ОТ ЧАС.ПОНЕ ПРОЧЕТИ МАЛКО ЧЕ ВЕРОЯТНО И ШОФЬОРСКА КНИЖКА СИГУРНО НЯМАШ.УЧИ СИ УРОЦИТЕ-ЗА ЯПОНСКИТЕ КЕНЕФИ ВИНАГИ ЩЕ ИМАШ ВРЕМЕ СЛЕД ТОВА.
  • 97 1234

    0 0 Отговор
    Вярно е само, че за японски автомобил вратата ми винаги ще бъде отворен.Германска еднодневка в дома ми няма да стъпи!По-икономични са ама от германските атмосферни мотори.Японските не се нуждаят от 2-3 компресора, за да вървят и да имат нисък разход.Германците тези неща не ги разбират.
  • 98 4321

    0 0 Отговор
    Е ТО ЗА ТОВА СЕ ВИЖДА ПРИМЕРНО КОЛКО БМВ И МЕРЦЕДЕСИ ИМА ПО ПЪТИЩАТА НЕЗАВИСИМО ОТ ВИСОКАТА ЦЕНА И КОЛКО ЛЕКСУСИ И ИНФИНИТА.ПЛАСТМАСОВИ КОПТОРИ.ОСВЕН КОПИРНА ТЕХНИКА ТИЯ ДЖИГИТАЙЦИ НИЩО НЕ МОГАТ ДА ПРАВЯТ.ДА НЕ СИ ОТВАРЯМ УСТАТА КОГАТО ЕВРОПЕИЦИТЕ СА СЕ СЪСТЕЗАВАЛИ ПРЕЗ 20-30ТЕ ГОДИНИ НА МИНАЛИЯ ВЕК КВО СА ПРАЙЛИ ЯПОНЦИТЕ.МА ТО ЧОВЕК КАТО СЕ ЗАМИСЛИ ТЕ ЖИГИТАЙЦИТЕ МАЙ НИЩО ПО-СЪЩЕСТВЕННО НЕ СА ОТКРИЛИ.ВСИЧКИ НАЙ-ВАЖНИ ОТКРИТИЯ СА НАПРАВЕНИ ОТ ЕВРОПЕИЦИТЕ А ЕДНО ОТ ТЯХ-ДВГ-ОТ ГЕРМАНЕЦ.

    Коментиран от #108

  • 99 1234

    0 0 Отговор
    Хах ти интериор на Инфинити виждал ли си та говориш за пластмаса бе ?
    И какво като ДВГ е измислен от германец?Невероятния двигател дето има КПД 30% и изчерпва най-важния ресурс на планентата и отгоре на всичко я замърсява.Браво на германците велико откритие.Пък и това е все едно че са измислили тоягата и сега други ги бият с нея.
    А де им копирната техника и електроника на швабето?Добре, че са Китайците да им правят електрониката за колите, че Бош и Сименс едни мобилни телефони не успяха да направят като хората.Германците изостават технологично с много бързи темпове и скоро ще правят само бира
  • 100 4321

    0 1 Отговор
    ЯПОНСКИТЕ КОЛИ СА КОЧИНИ
  • 101 1234

    1 0 Отговор
    Не, германските коли са кочини!Най-големите.Вече дори французите ги изпревариха в показатели като качество, ергономия и надеждност.
  • 102 4321

    0 1 Отговор
    ЯПОНСКИТЕ КОПТОРИ НЕ ВЪРВЯТ.ДАЖЕ И КОРЕИСКИТЕ ДРЪНГОЛНИЦИ СА ПО-ДОБРИ ОТ ТИЯ ДАРАЦИ.ЧАКАЙ ТИ ТАМАГОЧИ КОЛА ДА ТИ ПРАВИ...ХА ХА ХА ХА...БОНЗАЙ
  • 103 1234

    1 0 Отговор
    Да бе не вървят.Голф VR6 пада от Сивик VTI.
    BMW E90 328 пада от CIVIC SI

    Е.ати вървенето имат немските каски....
  • 104 4321

    0 1 Отговор
    ЯПОНСКИТЕ КОЧИНИ ТРЯБВА ДА ГИ ТУНИНГОВАШ ЧЕ ДА ФЪРКАТ-ИНЪЧЕ НЕМОГАТ.
  • 105 1234

    1 0 Отговор
    Японските автомобили в лицето на ГТР и ЛФА разцепиха германските щаиги по пистите в стокови версии. Какво остава ако се тунинговат?
  • 106 4321

    0 2 Отговор
    ПО-ГОЛЕМИ СПОРТИСТИ ОТ ФЕРАРИ ЛАМБОРДЖИНИ И ПОРШЕ НЯМА
  • 107 1234

    0 0 Отговор
    Резултатите по пистите казват друго
  • 108 onq

    1 0 Отговор

    До коментар #98 от "4321":

    Батенце замисли са колко немски кенефи има в япония и тогава ми говори колко японски машини има по наще пътища
    нещо от сорта на 30-70% БГ и 95-5% в япония
    за 5 години хиляди хора си вдигнаха г.за от менския нужник и седнаха в КОЛА ЯПОНСКАТА!