Last news in Fakti

17 Септември, 2010 10:20 42 979 151

Крадци теглят Honda на буксир с 227 км/ч

  • audi-
  • s4-
  • s6-
  • крадци-
  • литва

Литовската полиция е заловила двама братя автокрадци, екипирани почти по холивудски. Най-впечатляващото оръжие в арсенала на Артуро и Андриаус Косову, които официално се занимавали с акробатика, се оказало силно доработено Audi S4 от първата генерация.

Автомобилът на базата на Audi 100 C4, който през 1994 г. се превръща в S6, за да отстъпи името си на топмодела в гамата на А4, бил снабден с модифициран двигател от S8. Братята увеличили стандартния работен обем на мотора от 4.2 на 4.8 литра и го подсилили с турбокомпресор.

За да се подсигурят за евентуални сблъсъци с органите на реда, Артуро и Андриаус монтирали броня във вратите и "рън-флат" гуми с цена $2 000 всяка. Те позволявали на колата да продължи да се движи със скорост до 70 км/ч дори да са простреляни.

Основната цел на доработките обаче била да могат да се теглят на буксир крадени автомобили до безопасно място, където да се преодоляват на спокойствие сложните им електронни системи за защита.

Разпилената S-четворка явно е оправдала инвестициите, защото полицейска камера е заснела братята да дърпат Honda Civic с 227 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 baik fakar

    53 11 Отговор
    te tfa sa pichove znaat si raotata ma malko sa se izdanili :D sega she gledat koli samo na televizor u pandiza
  • 2 TROSHACHA

    13 75 Отговор
    ot pandiza ama drug pat.tia sa igrachi i az izkam da stana kato tiah
  • 3 Honda

    188 30 Отговор
    ... това е единствения начин ХОНДА Сивик да развие 227км/ч.

    Коментиран от #5, #54, #56

  • 4 Izanagi

    67 20 Отговор
    Не е единствения , но един от малкото
  • 5 до номер 3

    65 22 Отговор

    До коментар #3 от "Honda":

    Има и други начини - например да я пуснат я някой каньон :) Ако е достатъчно дълбоко ще развие такава скорост :)
  • 6 4,2 quattro

    49 17 Отговор
    Vorsprung durch Technik!!!
  • 7 VAG

    57 10 Отговор
    hahaha, dori vla4eiki hondata sa dignali 227 km 4as, S4 e unikalna
  • 8 audiman

    36 48 Отговор
    AUDI the best car in the hole world
  • 9 ТРОШАЧА ДО N-2

    29 8 Отговор
    EEEEEЙ ГОЛЯМ ФЕН СИ МИ АМА КАТО ИСКАШ ДА СЕ БЪЗИКАШ С МОЯ НИК ПОНЕ ПИШИ НА КИРИЛИЦА ! ЗНАМ ЧЕ СИ ПРИПАДАШ ПО МЕРЦЕДЕС НО ЕДИН ДЕН КАТО ПОРАСНЕШ И СИ ЗАВЪРТИШ НЯКОЙ ДОХОДЕН БИЗНЕС МОЖЕ И ДА СИ КУПИШ НЕЩО ПО НОВО ОТ ТАЗИ МАРКА ! ;););) А ИНАЧЕ ПО ТЕМАТА - ТОВА МИ НАПОМНЯ НА 90те ГОДИНИ В БГ .КАВИ ЛИ НЕ БРИГАДИ ЩАВЕХА ЗАМОГНАЛИ СЕ ПО ЗАКОНЕН И НЕЗАКОНЕН НАЧИН НОВОБОГАТАШИ . А ОСВЕН ТУК ПОНЕЖЕ БЯХМЕ ИЗВЪН ЕВРОСЪЮЗА КРАДЕНИ КОЛИ КАКТО И ТАКИВА НА ЗАСТРАХОВКА СЕ ВКАРВАХА МАСОВО ОТ ЕВРОПА .
  • 10 р0б0ти сте !

    29 27 Отговор
    пак разбирачи .. бре бре.. край нямаха
    хубаво е аудито, но щом не ви харесват хондите, просто не коментирайте защото наистина коментарите ви са тъпи и неуместни .. и това че ваще Оплечета и стари е36-ци не вървят с 227 не значи че .. почти всеки СИВИК си ги прави така.. както вие ядете хляб всеки ден ;)

    Коментиран от #13

  • 11 баце ЧОЧКО

    35 51 Отговор
    Срещу моето пъргаво мишле Айго тази кола няма шанс. Няма значение колко коне е, защото Айгото е леко, аеродинамично и маневрено. Моя механик бай Тасков ме навиваше за спортен филтър, но щом в завода не са го сложили, значи не е нужен. Добре премислена и много красива кола е Айгото!
    Viva Aygo!!! Viva VVT-I!!!

    Коментиран от #42, #63

  • 12 111

    26 39 Отговор
    Ха ха ха, това било единствения начин една Хонда да вдигне 227км/ч. Абе сельо, карай си ковчега Б4 и не се прави, че разбираш от автомобили. Хората преди 12 години направиха най-мощният в света спрямо работния обем бутален мотор с атмосферно пълнене в серийно производство със 123 к.с. на литър.
  • 13 111

    20 11 Отговор

    До коментар #10 от "р0б0ти сте !":

    Не както ядат хляб, а както ядат всеки ден чесън и боб от буркан

    Коментиран от #98

  • 14 selsko e46 m-power :P

    30 5 Отговор
    :D ne znam kvi sa hondite ama audito qvno e dosta podsileno
  • 15 ivan

    27 5 Отговор
    tova audi dali se prodava
  • 16 Boril

    35 14 Отговор
    Аман от неграмотни журналисти,"модифициран двигател от S8" ............на снимките се вижда, че двигателят е от V8, модел на Ауди, от началото на 90-те. И тва е уж автомедия
  • 17 e34 535i

    9 20 Отговор
    bravo na tiah lo6o 4e sa gi hvanali.....

    Коментиран от #28

  • 18 rsx

    27 43 Отговор
    Моя Сивик си върви с 230км/ч с мотор 1.6.А ,че вашите немски возила с доста по големи мотори не могат е друг въпрос.(1.6 -160кс-1990година,1.6-185кс-1998г.След 20-30години може и да видим нещо подобно от немски производител.
  • 19 todor

    15 25 Отговор
    Бориле, Разбираш от коли... V8 не е модел на ауди, а означава, че е 8 цилиндров v-образен мотор!В началото на 90-те години не са били чували за 8 цилиндров мотор! Не се излагай!
  • 20 todor

    26 16 Отговор
    rsx, немските нафтови печки развиват по-висока скорост от ритнатите сивици!

    Коментиран от #25

  • 21 audi 90 2.3 5cyl

    17 11 Отговор
    Няма да го настигнете дори да карате срещу него...
  • 22 вик

    12 14 Отговор
    Тодоре,Тодоре,пак си неподготвен.Модела V8 им е на пазара от 88г.
  • 23 max

    10 7 Отговор
    "boril" i "todor"
    i dwamata ste qki fenove i razbira4i...xaxaxaxax
    -ediniq nqmalo model na Audi v8(pred6estvenik na Audi 100)
    -drugiq tova bilo dvigatel ,koito se momtiral samo na "V8"(kade zabrai Audi A8,4e i tam ima takav motor)
    Tuk vinagi ima razbira4i ot klasa,4e i ina4e ponarugaivat drugite da izglejdat po umni ot tqh!
  • 24 JJJ

    27 4 Отговор
    4.2-литровият V8 се монтира както на Audi V8, така и на S4/S6/A8/S8. Само мощността се увеличава с годините - от 280 до 360 к.с. съответно от S4 (C4) до последното S8 (D2).
  • 25 Petko

    21 6 Отговор

    До коментар #20 от "todor":

    Наистина си много бос пич, умните хора като не знаят или не пишат, или четат и после пишат... ти си като габровските "колибари", може да е бил стругар или фрезист цял живот, но е най-компететния дори и в сферата на микробиологията и нанотехнологиите и с него няма как да спориш хехе
  • 26 Куку

    3 14 Отговор
    Все едно да теглиш на буксир камион с танк....
  • 27 AZ

    16 21 Отговор
    evalata izrodi..audi forever..pak s s8 po bg policiqta ne moje a me stigne s teq sme6ni astri po 1.6 ...kakto kazvate tuk OPELCHETA
  • 28 pachi

    1 15 Отговор

    До коментар #17 от "e34 535i":

    avee negramotnik ;dd motora e veobrazen ;dd nema takv model v8 xaxaxaxaxxa :D
  • 29 kiko

    18 30 Отговор
    аз пък движа с TOYOTA SUPRA и вдигам доста над 230 км. :))))) това мижево АУДИ ще го дърпам с 280 км. axxaaxxaxaaxxa
  • 30 slavkov

    7 5 Отговор
    golemi razbira4i ste kato sedite zad kompa http://www.album.bg/5434/zoom/18775939/
  • 31 Хулиган

    57 10 Отговор
    ТО Е ЯСНО,ЧЕ НЯКОИ ОТ ВАС НЕ ЗНАЯТ,ЧЕ СЕ Е ПРОИЗВЕЖДАЛО AUDI V8,СЛЕД КАТО НЕ СА БИЛИ ОЩЕ РОДЕНИ ! ТОВА Е МОДЕЛ{1988-1994},КОЙТО Е НАСЛЕДНИК НА AUDI 200 И ПРЕДШЕСТВЕНИК НА AUDI A8 ! И Е НАПЪЛНО ЕСТЕСТВЕНО,ЧЕ ТЕЗИ АПАШИ ЩЕ ИЗБЕРАТ АУДИ ЗА ТАКАВА РАБОТА:МОЩНО,СТАБИЛНО,ВИСОКОПРОХОДИМО !!! ДА НЕ ВИ КАЗВАМ И АЗ КОЛКО БМВ-та И МЕРЦЕДЕСИ СЪМ ТЕГЛИЛ ДО СЕРВИЗИТЕ С МОЯТА А6 2,5 TDI QUATTRO, А ЗИМНО ВРЕМЕ НЕ МОГА ДА СЕ ОТЪРВА ОТ ТАКИВА И ИМ СЕ ЧУДЯ КЪДЕ ТРЪГВАТ С ТЯХ КУРНИЦИ ! ДАЖЕ И НЯКОИ НЕ СЕ СЕЩАТ ДА БЛАГОДАРЯТ,ЧЕ СЪМ ГИ ИЗКАРАЛ ОТ ПРЕСПИТЕ !!!
  • 32 az

    13 17 Отговор
    po povod tova az karam starata s8 a tova audi e mnogo i adski dobre zacepen avtomobil koito podleji na pipane...primerno moito ima samo power box...no tova audi s v8 motor si e edin neslomim titan na putq osobeno s kompresor:)taka che qponcite da si traqt..blagodarq predvaritelno....

    Коментиран от #34

  • 33 radostin!

    12 3 Отговор
    dobre vlojeni pari :) klasika :)
  • 34 radostin!

    1 15 Отговор

    До коментар #32 от "az":

    bre mn si opasen kurnici alabala e selski targa6 si kar6a6 4x4 ama pergeli nemoje da prai6 a tva mu e zabavnoto !
  • 35 dido

    18 2 Отговор
    Имам един въпрос към всички познавачи тука. Колко дълга отсечка ще ви трабва да вдигнете 227 км особенно с около тон и триста на буксир при условие, че аудито е било леко бронирано и какъв е скоростния индекс на гумите направени по run-flat технологията.
  • 36 Focus

    5 2 Отговор
    nad 1 km
  • 37 judkata

    3 12 Отговор
    tia s skapite voltzvageni -audita davat mnogo pari za reklama za da prodavat malko koli u amerika.....mai im e mnogo trudno da ubedat amerikaneca che tia koli stavat... a samo da vi pitam vas kade vi e proizveden televizora...samniavam se da e grundig ili telefunken....i aftermarket stereoto na kolata vi ot kade e?mai za vsichko se grijat iaponcite tuka....mnogo gi razbirate neshtata ama ...audi poneje ne mogat da napravat benzinov dvigatel kato horata pochnaha da pravat diseli ama to stana pa vreme che idvat el.kolite taka che nema smisal-trugnali sa samo da vpechatliavat niakakva selska grupa ot hora v bulgaria...dori r8 mu slojiha lambo dvigatel inache pulen sram.mnogo e lesno da kajesh za tvoita nemska karutza che e kola ot sekade ama mai traa da proverish konkurenciata s kakvo razpolaga v sashtia klas.....prodaljavaite da remontirate tia golfove dokato az si karam nsx-a a i drugo-stranno e che 2.0 turbo e s tekiva kone pri golfa-a v starata mi honda s2000 imah ot 2litra-240?
  • 38 BATJ

    15 2 Отговор

    До коментар #38 от "BATJ":

    napishi ne6to po realno naprimer 4e karash civic 1.4 75 konia...kuv NSX kuv S2000 ti se privijdat..horata s takiva koli ne pishat gluposti kato tvoite po forumite

    Коментиран от #38, #49, #81

  • 39 BMW

    9 16 Отговор
    BMW e markata , dr. mi gledat emblemata otzad s binokal,shtoto otpred umishleno sum q mahnal - da se chudat qponcite , kuv zvqr se zadava -PULNI SMESHNICI STE,na svetofari da gledate s otvoreni cheneta - qponskite avtomobili sa nai-neudobnite praveni nqkoga,sled nqkolko chasa karane,posle 2 dni bolki v gurba.Aide karaite si karucite , shtoto i te imat po dobro okachvane.Nemskite koli sa klasi nad vsichki drugi bokluci... ne kategoriziram BMW i vsichki ostanali,a NEMSKITE i vs. ostanali.
  • 40 Харлей Дейвидсън

    15 6 Отговор
    Не категоризираш "БМВ и всички останали" щото лафа е "МЕРЦЕДЕС и всички останали"!!!!!
    А по темата, първата ми кола беше БМВ, после имах Мерцедес, после Хонда, после да не изброявам колко коли съм сменил за 20 години между които и Опели и Рена, в крайна сметка пак карам МЕРЦЕДЕС защото е номер 1, а на тези които се прехластват по всичко Немско ще кажа че след флагманите на Немското автомобилопроизводство МЕРЦЕДЕС, АУДИ и БМВ следващата марка за мен е ХОНДА, другите Немски марки като Форд и Опел остават далеч след Японските и Шведските та дори и след някой Френски!
  • 41 nikoloff

    4 4 Отговор
    Opel, Ford... все коли от класа хаха. Незнам дали трябва да има паметник на Голфа в Перник, ама със сигурност трябва да направят такъв в София, само че на Е36, или по-добре да сменим лъвчето с 2 бъбрека.

    Коментиран от #51

  • 42 baiks

    4 8 Отговор

    До коментар #11 от "баце ЧОЧКО":

    Ай земи се скрий вече бе смешник.
  • 43 ИИИИИИ

    9 3 Отговор
    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%83%D0%B4%D0%B8_V8 за всички "разбирачи" които си мислят, че ауди няма модел с индекс V8
  • 44 ИИИИИИ

    11 2 Отговор
    + това, че платформата е на Volkswagen .
  • 45 mercedes man

    5 9 Отговор
    xyligan i ti goliama kola izkara a6 2.5 nai golemia rak martvets absolyten kvi gi govori6 be baioako e tolkova xybava kolata ti niama6e da stryva 6500lv
  • 46 BENZ

    8 3 Отговор
    todore za nemskite naftovi pe4ki si prav, no za v8 motori na zapad sa 4yli i sa pravili dosta po rano ot 90g.,za primer skaniyta ima v8 ot predi 80g , a v shtatite sa xit ot predi 60g.,mystang, kamaro i t.n
  • 47 Fan

    7 1 Отговор
    Бе тия с нафтовите печки ТДИ-тата CDI и т.н. вървят чат пат ма не са за БГ понеже а си случил на кофти нафта (те и при фирмените някой път бутат качеството)ремонта е колкото поне половината кола!
  • 48 Audi Fen

    24 3 Отговор
    Значи към всички разбирачи.Немците правят коли .Японците електроника. Италианците -макарони.Французите-с...ки.Това е.
  • 49 porsche gt9

    3 10 Отговор

    До коментар #38 от "BATJ":

    HONDA NE SA LOSHI DA, NO SEAT IZVADIHA 286ks ot 2.0T (VW DVIGATEL)

    Коментиран от #50

  • 50 porsche gt9

    2 5 Отговор

    До коментар #49 от "porsche gt9":

    TAKA E!
  • 51 porsche gt9

    2 7 Отговор

    До коментар #41 от "nikoloff":

    MERCEDES BIH SI KUPIL, NO TOVA SA KOLI ZA KOITO TRIABVA DA IMASH SHOFIOR, INACHE PORSCHE E NEMSKATA KOLA!!!
  • 52 CHERVEQ

    12 2 Отговор
    много знаете ве ами ако се замислите че има АУДИ V8 правете си сметка дали няма двигател на ауди и не е от 1988 а е много по- рано защото се монтира и на ауди 100 и 200 за американците.
    а пък това че ауди е уникална кола и една от колите на мутренския преход в бг е друга бира.
    judkata:
    пък ти или си много тъп или малко си чел .
    такива разбирачи кат теб вкарват хората във филма.
    а твойта хонда много бяга ве сигорно да не я стигне ръждата.
    не са важни само конете , важно как е балансиран цялосно автомобила.
    най- лесно е да направиш един двигател много коне , а най- трудно е да ги обуздаеш в купето и да могат да ти издържат останалите чаркове на натоварването и осукване.
    а кото марки коли в момента бих си купил СААБ единствената кола която има изискване всичко да се прави в европейския съюз.
  • 53 velos

    14 0 Отговор
    Тодоре - май доста се изложи ти,а не колегата Борил :)
    Май само ти не си чувал за модела V8 на ауди :)
  • 54 S1bin4y

    5 11 Отговор

    До коментар #3 от "Honda":

    otvorko ela da te darpam s moq civic koito bez problem diga 260 ela s tfoq golf 3 da te vidim.... :D
  • 55 BMW

    8 1 Отговор
    S1bin4y , aide s men ??? ot 100 do 300 lv na durpane,vikni i tvoi priqteli s kvito iskash koli.Okolovrustnoto na Sofia... Ako si navit shti ostavq i kordinati.
  • 56 Civic

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "Honda":

    Абе смешник...
  • 57 fen na jiguli

    2 4 Отговор
    jalko 4e audi ne moje da vurvi s tozi V8,pokajete mi qponska koqto moje da napravi tova!!!!! http://vbox7.com/play:68df0d3a
  • 58 dani

    10 23 Отговор
    huligane ti goliam batko se izkar.batko ama kato pika kleka
  • 59 baroveca

    7 22 Отговор
    audi ako shte v18 da napraviat si ostavat pushtinak
  • 60 baroveca

    26 8 Отговор
    az zatova si karam Ladata ha ha ha
  • 61 dani

    24 8 Отговор
    az ponqkoga golemi l..na gi qm
  • 62 benz

    13 17 Отговор
    На Хулиган не му обръщайте внимание.Не мислите ли,че ще може да ви разбере,нали?По форумите пълно с хора дето искат някой да ги забележи.Липсва им реализация и се себеутвърждават на приказки.Затова е агресивен.Той не спори с доводи,а пише с никовете на тези,които не му споделят мнението и не харесват ауди.Дълго време пише глупости от моя ник.Няма какво повече да кажа.
  • 63 lati

    3 5 Отговор

    До коментар #11 от "баце ЧОЧКО":

    това аигото нее кола бе пич ас работя в тойота
  • 64 bat audi

    19 4 Отговор
    слушайте бре смешници с хондички....наскоро един от ваште със сивик втек 160 коня му пръснах г.за...след дървения мост нагоре по баира ...с дядо турбалан А4 1.8 т.куатро...много се отваряше..щял да го докара от обороти ...тва с тези японски са глупости..слабички са...не вървят
  • 65 G klasa

    23 5 Отговор
    benz,теб кога те пуснаха от лудницата ! Добре беше когато от известно време не си пишеше глупостите на които сам си вярваш
  • 66 bat audi

    18 4 Отговор
    слушай бре-кико-...как смяташ с тази японска жмел...да дърпаш А8 с 280 км в час...ти в час ли си въобще.?...баща ти ще ти даде ли пари за бензина?...аааа то японската кола ти е купе на кола а двигателя е от мотор...хахаха...високооборотен изнасилен двигател...живот..60-70 000 км...после на боклука..конете са на гробището...хахахаахаа

    Коментиран от #67

  • 67 benz

    7 11 Отговор

    До коментар #66 от "bat audi":

    Хулиган сега пишеш с моя ник.Защо не си кажеш направо,че мразиш МЕРЦЕДЕСИ и БМВ-та,а харесваш аудита. Престани да хвалиш тези аудита,срам и позор за автомобилите,а вземи хвали истински автомобили-МЕРЦЕДЕСИ и БМВ-та.
  • 68 bat audi

    15 8 Отговор
    слушай benz...не говори глупости а мисли и с мозъка си...какво е предаването на Мерцедеса и бмв-то предимно и традиционно....задно...а какво означава това....много ожънати ниви и разрушени селскостопански постройки по завоите на бедната ни и без това родина....нямат стабилност нито на сухо нито на мокро ...а за сняг там положението просто е смешно...като падне сняг ..излез да видиш кой бута във виелицата... именно тези две марки ...това е световно известен факт...
  • 69 benz

    8 7 Отговор

    До коментар #69 от "benz":

    На Хулиган не му обръщайте внимание.Не мислите ли,че ще може да ви разбере,нали?По форумите пълно с хора дето искат някой да ги забележи.Липсва им реализация и се себеутвърждават на приказки.Затова е агресивен.Той не спори с доводи,а пише с никовете на тези,които не му споделят мнението и не харесват ауди.Дълго време пише глупости от моя ник.Няма какво повече да кажа.

    Коментиран от #69

  • 70 bat audi

    10 9 Отговор
    приятелю benz-аз не съм този човек а друг...тук не сме само ти и още един под всички други имена...ааа иначе Мерджанките и баварците като качество са си супер...както и Ауди...но това задно е просто смешно предаване ...то си е за състезатели за които влизане в завой с дрифт с например 160-180 км/ч не е проблем ...за всички останали млади младежи с много пъпки по челото трябва да се забрани...правят много бели...комбинацията мощен автомобил ,задно предаване и обикновен водач(99% от случайте)трябва да се забрани със закон...аааа Аудито там е друга работа това КУАТРО то е недостижимо просто от време оно...и по завой ..и на сухо и на сняг...удоволствие за шофьора..поздрави
  • 71 LuD

    1 4 Отговор
    http://vbox7.com/play:49cf6a08

    Коментиран от #72, #73

  • 72 benz

    4 7 Отговор

    До коментар #71 от "LuD":

    Да бе,повярвах ти,че не си Хулиган.
  • 73 benz

    5 7 Отговор

    До коментар #71 от "LuD":

    И под този ник ли вече се представяш.
  • 74 bat audi

    9 0 Отговор
    Кажи нещо по същество като мен, а не само празни приказки и любов към марката със сърцето...те и италиянците си любят алфичките...и разума требе да се включва бре
  • 75 guzara

    3 5 Отговор
    pichove,iskam da vi kaja,che nqma po hubavo chuvstvo na sveta,kato kato adrenalin imam v predvid ot tova da ti zanese duparkata na BMW-to v zavoi ... BMW e kolato,koqto te pravi shtastliv,samo pri misulta,che q pritejavash,sled kato se kachish e 2-riq moment na shtastie.Nqma po hubavo udovolstvie ot tova da vleznesh v zavoq na purva da zavurtish volana i da vkarash 2ra da ti podnese kolata ....... BMW FEEL THE DIFFERENCE - inache,kato marka strashno mnogo uvajavam MERCEDES i AUDI ... i dori, ako nqmah BMW,to shtqh da izbera edna ot tezi 2 marki.... DEUTSCH POWER !!!
  • 76 realnothing

    11 1 Отговор
    Тука само немски машини карете, ей! Всичко останало буклук му викате... Сравнявате някакви несравними модели помежду си. За нещастие читав модел от гореспоменатите марки (Ауди, мерцедес, бмв) все много пари струват, а не правят нищо повече от всички останали - да те закарат от точка а до точка б. Да някои ще те закарат по-бързо, по-конфортно и т.н., но и 20 годишните Ви бараки, при тях е едно и също! А дрифтовете, ако съм катаджия всеки път с ножица ще Ви режа книжчиците. Има си писти дрифтвайте там, състезавайте се, кой както му е кеф, но не и на нормалните пътища, особено пък в градовете. Има деца (не можеш да ги придвидиш никога) има пенсионери ( по опасни от децата) и какви ли не други "препядствия". Газарията е за глупаците, които не могат да изпъкнат с нищо друго!
    А и статията (както обикновенно) не е за кой е най-велик, а за това че едни пичове са си модифицирали колата за дадена цел (в интерес на истината ми се стори доста интересен замисъла им) и при това са се справили чудесно.
    На никой не му дреме какво ауди/бмв/хонда/опел/мерцедес/фолксваген/тоьота или каквото там имаш и на колко години е!
  • 77 idealno

    9 2 Отговор
    taka nqma li tuk nqkoi kompetenten chovek a cheta samo prostotii , vsichko koeto varvi e kola horata si vzimat koli da si varshat rabotata , bez znachenie kakva e ! a do kolata tova veche stiga do finansii na vseki mu se kara neshto mnogo novo i mnogo moshtno a ne moje da si go pozvolii i ot tova pochva zavista nai groznoto neshto v edin chovek , kakvo vi puka kakvo karat drugite vsichki nqkoi den shte karat tova nqma beden chovek ima bedna darjava , vseki shte se opravi nqkoga i shte si kara kola za stotici hilqdi leva i shte si sfirkate i ako si prochetete sled vreme komentarite v mobileto shte se chudite daje zashto ste gi pisali , ne me rogaite prosto tova e realnosta za men
  • 78 mercedes fen

    2 11 Отговор
    zadnoto predavane e iztinata.prednoto e za damite
  • 79 benz

    15 4 Отговор
    аз карам тъмносиня Лада 2104 Комби и неми пука мното, но вече 2пати се качвах на Мерцедес исе возих сас 170км и от тогава Мерчедес мие наи любимата марка. даже съм сложил теглич утзад и понякога като карам спирам рязко и после правя еден скандал на тоз който мее ударил и така си сабирам кинти за Мерцедес ...
  • 80 boriogumata

    7 3 Отговор
    to tova e edinstveniq na4in honda da vdigne 227 km v 4as.
  • 81 111

    1 5 Отговор

    До коментар #38 от "BATJ":

    Браво, пич каза им го. Така е, когато японците извадиха от 1 литър двигателен обем 100 коня, на всичкото отгоре с безупречно качество и издръжливост на агрегата, тези селски пръчки са били още на бащите си в т..пките, на някоя поляна с овцете. Добре че има такива, че да се открояваме от тях
  • 82 germaneca

    8 2 Отговор
    стига ве пичове! Японките са си еднодневки! Нямат общо с немските яки и качествени машини.Направени от качествени материали.Ауди No1,след това мерцедеса(малко пенсионерска кола) и баварката(спартанска и нестабилна) да си делят 2-рото и 3-тото место.
  • 83 мб

    1 0 Отговор
    Къде са японските бегачки в световните надпревари????????????????????? WRC,F1 или 24 часа на Льо ман,а що се отнася до щатите то ги продават повече от европейските защото са по евтени,който е бил там знае за какво става въпрос.Какъв ресурс има двигателя на сивика 1.6 160к.с или повече спрямо един R6 или V8?????????????
  • 84 LEVKAR

    1 0 Отговор
    MБ ZABRAVI SHAPIONATA WTCC BMW MERCEDES VW AUDI

    Коментиран от #85

  • 85 111

    3 2 Отговор

    До коментар #84 от "LEVKAR":

    евтЕни ли са е? Отговор - достатъчно голям ресурс. Пък ти като си голям гъзар защо не караш V8, за който говориш, ами караш 1.1 на газ :D
  • 86 Zevs

    6 0 Отговор
    Mom4eta.....!!!!:))))-kogato se ka4ih na AUdi A4 1.8 T Quattro 180 P.S(132 kw)1999g Feislivta-izpitah VAZHISHTENIE i VALNENIE-ot BRUTALNIJ na4in po koito se uskorjva na dva, tri mnogo rezki tlasaka i se razvarta do 200km|H -i kogato stigna 200km|H s lekota:)--vse edno ti kazva E ti,shegivash li se s men-A sega me nastapi da vidish za kakvo ide re4-do 235km|h za raztojnie ne pove4e ot 2.5 km-3 km Ot Elprom do razklona na Aksakovo-gr Varna!TOVA E VELIK AVTOMOBIL-a kak VLIZA V ZAVOITE S TEZI DUNLOP SPORTMAX 225\50\17-ki!Karal sam i sam imal MERCEDESI i BAVARCI-KUCI KONE SA pri ravni uslovij!:)))No trjbva da se vnimava sas skorostite!!!:)
  • 87 ZEVS

    7 0 Отговор
    AUDITO iaz ne vjrvah predi no e VISHSHA KLASA!Vij primerno Bavareca e mnogo hubava kola,No e tromava iopasna mnogo po zavoite, daje i 328-zata BMW- ne moje na start da izleze na A4 1.8T QUATTRO(180 P.S)-ima da se 4udi-imashe li Audi do nego predi sekundi i zashto ne go vijda ve4e:)))-AudiA4 moje da bade zadminato SAMO ot DRUGO AUDI ili njkakav mnogo goljm model na Mercedes ili na BMW -in4e pri ravni uslovij AUDITO bie vinagi i to UBEDITELNO!A tezi HONDI-4ki -prelud4eta civik4eta i tem podobni...:)))- iz VARNA redovno im natrivam NOSA-osobeno po zavoite-Pak na magistalata da ne govorim -njmat nikakav shans!TURBOTO e veliko izobretenie-a v grada gori 11-11.5 litra|100 km. smesva mnogo vazduh s malko gorivo-tova go mogat samo dvigatelite prinuditelno palnene!!!:))))
  • 88 zevs

    7 0 Отговор
    A NA MOM4ETATA S HONDI4KITE ISKAM DA IM KAJA-NE SE BUTAITE V TEJKA KATEGORIJ:)!
    NEMSKITE VOZILA I OSOBENO AUDI:)-NEMAT RAVNI:)))) S UVAJENIE KAM OBEKTIVNITE: OT GRAMOVERJECA
  • 89 alpha

    6 0 Отговор
    Момченцата с хондичките, що не пробват обратния вариянт?
    Некоя хондичка да дърпа такова АУДИ с 227км/ч. Тия пичове не случайно са си избрали тая кола! За хората на които им е ясно, няма нужда да се обяснява - защо!
    А за тия дето се правят на разбирачи, да се пробват!!!
  • 90 bat audi

    8 0 Отговор
    Алфата е прав...японките себе си не могат да дърпат...те са си с двигател на мотор...високооборотен .....и могат да дърпат само леко купе....Аудито си е друга работа...Световно ниво номер едно...Мерджанките и баварките са мн.назад..:)
  • 91 bat audi do guzara

    7 0 Отговор
    Гъзарчеее...това дето да си хвърляш дупарката на БМВ-то те прави щастлив ти препоръчвам да го правиш на село ...на къра...там няма никой и най-много да удариш некое говедо...а като си ходиш на града да си идваш с някоя стабилна на сухо,мокро и на сняг кола...с която няма да застршиш живота на никой...и след някоя друга година като ти минат пъпъките по челото да си купиш едно Ауди Куатро за да видиш какво е да искаш да се поднесеш в завой а да не можеш..и тогава много спортни успехи и добри времена ти пожелавам..Иначе Баварките ги уважавам заради това че са здрави и качествени машини...но това задно просто е срам...особенно на зима..коли за хиляди евро да ги бутат ...когато дори и франсетата се справят добре...малко излагат Немските коли(това важи и за Мерджанките)
  • 92 Pilot

    1 0 Отговор
    Твърде много приказки. Вместо да обиждате себе си и колите си по-добре идете на някоя писта или затворете някой участък и се състезавайте.Всичко останало са празни приказки.Всеки харесва различни коли и всеки си харесва неговата кола.Някои са мощни, други леки атрети луксозни. На пистата момчета нещата стоят малко по различно.Може да се окаже че колегата с Айгото да стигне пръв финала преди мощните аудита и оборотните Хонди.Има само един начин да разберете.
  • 93 ZEVS kam Pilot

    3 1 Отговор
    Kakavto i pilot da si ,priatelu MOI -Audi-to s visokata si ,STABILNOST I MOSHT i brutalno uskorenie -vinagi shte bie vsekigo -stiga Audi-shofiora da e sas srednstatisti4eski vazmojnosti i pone malko da e v 4as:)-NIkoi ne e takav goliam Pilot-shofior,kolkoto AUDI e pove4e- ot drugite marki avtomobili!A za tehnologi4nosta da ne govorim-4x4 Torsen dferencial,Turbo naduv:),5- klaapana na cilindar i stahotna sigurnost-kazvam go ot opit:)
  • 94 audi 200 20v

    0 0 Отговор
    kato audi fen, vi kazvam , 4e modela na kolata e audi100 92,94 god, s6 ,, i tova e orginalnia dvigatel,4,2 vm, s 280kc, koido i bez turbo vdiga 250 km , az i turbo ne vidiax na sninmkata,imaal sam i bmv, 750i, e32 92ra niama ravno no xar4i 20 ,30 na 100

    Коментиран от #130

  • 95 :)

    0 0 Отговор
    tarsa v8, do 2000 lv , 4,2 , 93ta, avtomatik, s 4erveni etopove i koja
  • 96 bat audi

    3 0 Отговор
    Край на споровете има или няма такова ауди....
    http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=6915&cache=no
  • 97 БМВ

    0 1 Отговор
    zevs,
    вечно съм ти благодарен човек.. Ей ся си пускам 25цата и тегля 10 бона да си зема някоя А4 КУАТТТТТТТРО!

    аллах да умножи дните ти!
  • 98 Dizelara

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "111":

    Ако ще и по 500 коня на литър да са направили знаем кой е най-бързия атмосверен мотор.... BMW M-Power...
    А по темата аудито наистина е хубаво специално този модел...
  • 99 nqma dert

    0 1 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=grB2HmwPa7M
  • 100 trabant

    0 0 Отговор
    izbroqvate vse po agresivni modeli na audi i gi sravnqvate s koli ot po nisyk klas kato civik i t.n sravnete mi endo audi 1.8t qatro s Honda prelude daje po stara ot audito da kajem 95g. 185ps bez kompresor a moje mitsubishi lanser ot 99g. 2.0 16v s 280ps i toga govorete za uskorenie a civik moje da sravnqvate s kolite koto audi b4 1.6 101ps ili audi nai-mnogo a4 oba4e s kubiaturi blizki s tezi na civik kato 1.6 i 1.8 125 k.s 6to ne pi6ete za tezi audita 6toto sa sram za audi nali ili e 36 1.6 nema takyv smqh 2.0 vanos kenef izlagate se smenil sam dosta koli ot nemskite da ima dobri kato nqkoi modeli na audi,mercedes ostava bez komentar i ot tam otivame na qponskite i do nqkade volvo i saab tva e kolkoto i da vi e my4no
  • 101 Dankata

    3 0 Отговор
    а ВЕ ХОРА ,МН СА казали истина 50% другите само скачат като малки деца било то с Хондите си или с ниските класове на ауди както колегата по горе ви е затапил ,а на вас ,,Хондаджии'' когато си купите Хонда Сивик,след 2002 тогава се изхърляйте като ч..ии на мокър пясък,защото като ми дигнете се тия черупки по дет немат и 1 тон 200км сте се едно сте с мотор на 2 колела,не говоря за системи за устойчивост и гуми,а за това че си правите старите каручки на бегачки,ако ще и злато да им се сложи пак не могат да стъпят на Ауди от тоя клас за който става на въпрос,а тоя който ще тегли ,,с 280''км аудите да ходи да се снима на рентеген :Д:Д:Д А на хората с по голям стаж зад ВОлана ,които знаят какво е това ""Шофиране"" и са написали свестни неща им пожелавам всичко най-добро И винаги внимателен лек и безавариеен път.Вниманието пред Всичко ;)))))
  • 102 ZEVS do Trabantzedesa:

    1 1 Отговор
    Ei,pritelu DDR- LUBIM:))))))))))))-
    Nali i za mig ne si pomisljsh ,4e s tozi,KENEV PRELUD 95g s tazi jponska ,deto e iznasilen na max -ot drapnatite autokonstrukturi i deto polovinata mu kone sa na ekarisaja ----da go sravnjvash s A4 1.8 TURBO QUATTRO( s dvigatel AJL-180 P.S)!nadjvam se da si zdravomislesht 4ovek ???!!!Sastezaval sam se s Hondi PRELUD mnogo pati-OTVJVAM gi s lekota-Hondata sled 200km\h-spira,dokato Audito spira na 235km\h i posle bavno ve4e nabira...!Mejdu drugoto toz model na Audi izobshto ne e nasilen I sled promjna v duzite 400mkl|S
    i vdigane na naljganeto na TURBOTO G35 -na 2,5 bara strava nad 300P.S-KAKVA HONDA,KAKVO MITSUBISHI-KAKVI PET LEVA IZOBSHTO?Paka= ako sme v Planinata po svoite POZNAI ZDRAVEI!:)))))))))))
  • 103 ZEVS do BMW

    0 2 Отговор
    HELLO priatelu BMW 325-nadjvam se ne diezel:)?
    I az si misleh predi 4e bmw e nai -barzij avtomobil pri ravni uslovij i pri saizmerimi modeli!
    BMW e naistina strahotna kola,ka4estvena i barza i tova nikoi ne go komentira i 325 ne e baven model:)-no BMW sa malko po staromodni,spored men i bavno vnedrjvat novostite v avtomobilizma i visokite tehnologii!BMW-tata nabirat HARMONI4NO a v niskite oboroti sa dosta tromavi i nedostata4no ekstremni,varvjt edva kato naberat skorost,dokato Audi TURBO benzin uskorjva kato KURSHUM sled 2000 oborota i e atrakcij i valnuvashto prejivjvane- kak se izstrelva Brutalno, opitai ,ka4i se v njkoj A3-ka 1.8t(180 P.S)Primerno i shte vidish ,4e e velik avtomobil i e velik dvigatel-ne bjh vijdal takova Neshto i ako e QUATTRO VARHA:))))-mnogo gi prevazhogda v dinamikata i BMWtata i Merzedesite -saizmerimite modeli razbira se!Osven tova e mnogo,mnogo ama mnogo stabilna mojesh da vlizash s gaz v zavoite s kef-dokato pove4eto koli,e rzbira se ako ne njkoe 7-za BMW ile S-klas Merzedes-ina4e NJMA Da MOGAT i da izljzat na AUDITO-na sravnenie e nezdravamisleshto!!!Trjbva da go karash i oshte dokato se ka4ish- shte polu4ish PROZRENIETO-koj e markata!!!!:)))))
  • 104 ZEVS do horata:)

    1 0 Отговор
    Ei mili moi mom4eta!:)Zapomnete,zapishete si:VAJNO E;-ZDRAVETO e nai -VAJNO,zatova kato karate moshtni avtomobili,spazvaite,SLEDNOTO:
    1.Treniraite,aktivno-nai-dobre e shtangi ili fitnes,BOKS ili borba-izgragda se mnogo dobra MUSKULNO MOZA4NA vrazka,kojto strahotno pomaga v shofiraneto!!!:)
    2.Gumite otpred,a i otzad vinagi NOVI i ot nai visok klas i nai- mnogo na edna ili nai mnogo dve godini-a posle na bukluka!
    3.Prednizata(shtangi,diskove VSI4KITE originalni ventilirani NOVI,Nakladki novi originalni) -t.e prednicata vinagi pove4e ot perfektna)!:)
    4.Badete v 4as s GLAVATA:),kontroliraite se! Mislete i zaradi drugite-osobeno v grada,A I IZVAN-IMA DASKIPADNALI I DR.- PO PATJ ,KAMANI,KONE S KARUZI,ELENI I GLIGANI-IZLIZAT!
    5.Ne mojesh da nadprevarish vsi4ki-ponjkoga te te izprevarvat poradi kup pri4ini!
    6.Mojete da si napravite kefa-samo na mesta kadeto ste se ubedeni,4e e bezopasno ZA VAS I
    OKOLNITE (KAPKA NEVNIMANIE-ZJL JIVOT STRADANIE-NAROD.POGOVORKA):)-i to za kratko vreme i posle pak stavaite-kulturni voda4i na mps!:))))
    7.Uspeh v sportnoto shofirane i kasmet!?
  • 105 Rumensj

    0 0 Отговор
    Za vsi4ki.Karaite si izduhanite,ne dobre izglejda6ti BMW-ta i AUDI-ta I kato vidite MAZDA XEDOS ne se pla6ete,ase u4ete.MAZDA XEDOS-nai-dobriq avtomobil
  • 106 Rumensj do zevs

    0 0 Отговор
    Ati umniko kogato se povozi6 na Honda Prelude togava se izkazvai,4e kato ti 4eta pisaniqtq razbiram,4e ne si se ka4val na barza kola,a samo na nqkakvi darveta ot roda na audi i bmw
  • 107 umensj do vsi4ki

    0 0 Отговор
    Nqma po-dobro ot Japanesse cars.Dbre,4e sa oniq drapnatite,4e 6te karame samo karuci kato BMW&AUDI-nai-golemite pra4ki
  • 108 truemen opak rumensj

    1 0 Отговор
    4eshete si ezicite pi4ove-az imam BMW 318slabi4ko e-ako go sravnjvame s Audi a3 primerno.No iskam da spodelj mnenie: a Tova ne e vjrno Rumensj!Auditata mnogo bjgat i bjgat pove4e ot drugite koli-zabeljzal sam go-bez da sam fen na audi i go kazvam s neohota!Ne samo sam se vozil i karal Prelud-komshijta mi darji serviz na HONDA-Toi smeni mnogo hondi i razni napompeni Preludi!i toi beshe otvorko kato teb-no mu dade klu4ovete na Audito na edin nash prijtel da otide do Plovdiv vednaji kato se varnaha sas sadrujnika mu deto sashto zaedno tvardjha v spor -kak shteli da go minavat-s Preluda,a avera samo si mal4eshe-a Dejn mu kaza na sadrujnika si-pred men,4e kolata mi ne bila 180konj-a mnogo pove4e-i 4e imalo neshto neredno v kolata-A to sie A3-TURBO 1.8t-180 vihrrogon4eta-I neshto sled malko ne im se govoreshe-i povtarjha 4e kolata mu bila nad 200kon4eta-a to drajki-180 koni-ama jvno istinski zavodski posle karahme Preluda-egati slabata kola-ne varvi hondata ne nabira taka-na 210km sprj da darpa.a audito sled 220Km-se 4uvstva kak zapo4va da uskorjva sashto varvjt tezi audita taka neznam!Ama toi Preluda dori i ne e blizo do Audito!Sori rumba zefza e praf audita mnogo bjgat-vlez v 4as,govori s njkoi avtomobilen sastezatel da te svtene-ina4 haresvam bmw-no njma rjza na auditata-jvno sa strahotni
  • 109 Pravo v rumensj

    0 0 Отговор
    Ioi rumenzj-az sas bmw mi 318 i sas 143 vihara konski unashki ni ksedos shte ostane ni prelud shte te bij na magistralataa na barzinka max + - s tvoite drapnati japaneze ""shit make"!Te hondite sa bavni4ki i drugi kolegi sa mi go spodeljli-samo vie.t.e pritejtelite im si mislite 4e vsrvjt mnogo!moj aver s A3 kata-kaza4e e pe4elil srestu 6 hondi4ki natrufeni ne start ubeditelno i zasega ne gubil ot nikogo samo ot njkakav merzedes 280 vihara-i to s polovin kola rastojnie!
  • 110 Rumensj do audi 180 vihrogon4eta

    1 0 Отговор
    Priqtel ne mi sravnqvai audi 180h s Prelude 133h.Kogato audi sas sa6tite kone kato Prelude varvi taka,togava se opitai ne6to da napi6e6,ina4e si trai,4e 6e te hvanat horata.A za audito ti bega4kovo moga da kaja,4e e v klasa na Prelude 2.2 v-tek 200 vihogon4eta.S tvoq 4ovek se povozete i 6te zabravite i audi i vsi4ki drugi karuci
  • 111 Rumensj do bmw 318 143 kuci kone

    1 0 Отговор
    Na teb kakvo da ti kaja s tova kuco bmw.Dano nqkoga se zase4em po magistralite ta da mi izgleda6 nomera na Xedos-a i da vidi6 i ti edin pat gotina kola,4e s tova bmw 318 si za nikade.Takiva kato teb "entusiazirani" ve4e mnogo izgorqha.A za avera ti s A3 trqbvq li da izbroqvam kolko japanesse cars 6te go biqt?....Nissan 350Z,Nissan GTR,Honda NSX,Mazda RX7,Toyota Supra,Mitsubishi Lancer,Subru Impreza o6te da ibroqvam li?Karaite si pra4kite i si traite
  • 112 Truemen do rumensj

    1 0 Отговор
    Slushai palj4o,ne se izkazvai nepodgotven-stavashe vapros za honda 2.2 vtec-136kw(185k.s)1997g.-tova e egati KENEFA-te sami si go si priznaha,4e e na svetlinnigodini zad audito-posle mal4aha kato zadni 4oveshki 4asti-bez da e imalo sastezanie,sami sa go razbrali deto sa j karali A3- turboto,700km!Bilo audito nad 200konj-gluposti palni-180konj e!
    I ti shte mal4ish neprosveteno,i ima da se se 4udish kakvo e stanalo i zashto Audito e 300m pred teb -oshte 30 sek sled starta,mnogo,mnogo kato teb plakaha!Osven tova takava Honda 2.2 vtek-200k.s niama -tj e 185 vihara-15 k.s sa si ot teb-Izmisleni!Osven tova,Preluda ima Vmax=225km/h!Tova e slaba rabota!A za Xedosa,4e stava za izobshto za kola-Ama na nikoi ne kazvai Palj4o,4e doktor Damjnova ot psihodispansera she te pribere i shte ti dade jalta knijka!
  • 113 ZEVS DO RUMENZJ

    1 0 Отговор
    EI NAAA 4ETA TUK-HA HA HA HA,SMJH GOLIAM!
    Ei PINOKIO-kakto TE NARE4E 4OVEKA-kolegata:))))I kazva go 4oveka osnovatelno,prav e True PI4,Bravooo men-kakav Nisan 300zx,kakva mazda RX,KAKVA EB.NA:) HONDA NSX-SAS S4 QUATTRO
    SHTE TI SE PODIGRAJ BRUTALNO-NA GOREIZBROENITE MARKI!KAKVO MI SRAVNJVASH AUDI A3-180(P.S)vapreki,4e mnogo varvi za kategorijta si(vsepriznat fakt-ei tuk na gonkite se predstavj strahotno bie golemi koli)-Kakvo mi sravniavash NISSAN 286(P.S)!
    AMI S4 QUATTRO togava shte ti otvarna-V8 4.2 litra-344(P.S)-shte jdesh hurkata!Ha ha ha ha!
    Ei prijtel az sam sas A4-turbina G35-180(P.s)QUATTRO-99G.-VDIGA VEDNAGA 235kmh NA MOMENTA i s toz izmislen Prelud ne moj mi izleze!na magistralta s sas 235km\h s 5 -4oveka-235kmh!Ei pitai Plamen sastezatelj ot Varna-4oveka se izumi i vazhiti-za 3.5 km-235km.h!A ZA KSEDOSA ti;ne znam kakav ti e ksedosa-no i az mislj 4e BMW 318kata 143.p.s shte TE udari NA max-skorost-BAWARCITE BAVNO NAEMAT NO POSLE MAKAR I BAWNO RAZVIVAT GOLEMI max SKOROSTI- AZ IMAH PREDI godini BMW32O-KA-96g. 150P.S PREDI-220km.h GI HVASHTASHE MAKAR I S KLIZMA-AMA 318KATA143>ps 4 dvuvalka i kat nishto m-SHTE MINE KSEDOSA TI,OSVEN AKO NE NIAKAKAV IZMISLEN ksedos .KATO pRELUDA 200 p.s SIGUREN SAM-A I NOSA MOJE OSHTE DA TI PORASNE:)))!
  • 114 GM

    3 0 Отговор
    вече наистина се убедих че българина е голям клошар, той си знае само едно- да си вкарва западните или източните кенефи в БГ, да похарчи някой излишен лев за тях, и да почне да се хвали, същевременно да завижда..... хора, осъзнайте се малко, живееме в БГ!!! :D а що се отнася до истински бегачки, само едно мога да кажа AMERICAN MUSCLE пишете, говорете, правете каквооооото си поискате ама това е истината пичове!
  • 115 неутрален

    1 0 Отговор
    .ахти маняка дет си , а мустанзи , чарджъри , шевита от 60 те до 70-75 те с кво са се задвижвали .Да не би да са били с педали или 2 тактови ве ?
  • 116 kaka gotinata

    0 0 Отговор
    Ne se naddumvaite,deca,no ako sme obektivni,Imam audi a3 100 magarenca 1600cc-2001-va -i sam mnogo dovolna-tova e nai dobrata mi kola do sega-SORRY-imah kompakt 316-no za men e audi Ambientito mi sega e si e super-a Nisankata premiera-beshe celij izgnil 96 godina-audito e pargavo malko troshi-lesno se kara-super koli4ka i dobre izprevarva,kato novi4ko e-11bonki struvashe no si zaslujava:
  • 117 Rumensj do audi 180 vihrogon4eta

    0 0 Отговор
    Mom4eta neiskam da se obijdame,a da pi6em nqkqkvi mneniq.Naistina si prav 185h e prelud-a ,obarkal sam se.Samo,4e e bez turbo.No vapreki tova pak 6te si otzad s audi-to ti bega4kovo,a to moje bi i sas Xedos-a 6te go biq kato znam audi kakvi sa martavci makar da e 147h v6.Ineznam na kakvi sastezaniq hodite,no az kak ne vidqh vednaj edno audi da bie nqkade
  • 118 Rumensj do bmw 318 143 kuci kone

    0 0 Отговор
    A ti selio vzemi se skrii nqkade s tova kuco bmw,4e mi omrazna ot teb.Vsi4ki tapi 4algajii sa sas bmw.Ako si takav to vsi4ko e qsno.Nqma6 nikoi v glavata i ne razbira6 ot koli
  • 119 ОБЕКТИВНИЯ МАНЯК

    0 0 Отговор
    СЛЕДЯ ВИ СПОРА ОТ СЕДМИЦА И ИСКАМ ДА СЕ НАМЕСЯ САС СКРОМНОТО СИ МНЕНИЕ,СМЯТАМ ЧЕ ПРЕЛЮД-(185) КОНСКИ СИЛИ 2200 КУБ.М3 ВЕТЕК-НИКОГА АМА НИКОГА-НЕ МОЖЕ ДА БИЕ-АУДИ А3 1.8 ТУРБИНКАТА,ДОРИ И 150 КОНЯ ДА Е,А КАМО ЛИ 180 КОНЬОВОТО-МНОГО Е ЛЕКИ4КО ИМА ЗАМЕ4АТЕЛЕНИИ СТАРТ,МОЖЕ ДА ГО МИНЕ САМО,АВТОМОБИЛ НАД 250 КОНСКИ-СМЕНИЛ САМ 50 КОЛИ И ЗНАМ УВЕРЯВАМ ВИ -НА 46 ГОДИНИ СЪМ ИМАЛ САМ ЯПОНСКИ КОШНИЦИ,НИКОГА НЕ САМ ИМ БИЛ ФЕН ИМАТ ЛОША ИЗОЛЦИЯ И САЗДАВАТ ЛАЖЛИВО ВПЕЧАТЛЕНИЕ,ЧЕ ВАРВЯТ,НО НЕ Е ТАКА-ИЛИ ПАК ДА БИЕ
    А ЧЕТВОРКАТА 1.8ТУРБИН(180 КОНЯ ),НО ТОВА Е МНОГО РЯДАК МОДЕЛ И Е РЯДКА ХУБАВЕЛКА ТОИ ВАРВИ ПОВЕ4Е ОТ А3-КАТА,ЗАРАДИ СКОРОСТНАТА КУТИЯ И ДИФЕРЕНЦИАЛА,ТОВА Е -АИ-ЖИ-ЕЛ-ДВИГАТЕЛЯ,КОИТО СА СПЕЦИАЛНИ НА 5000 КОЛИ ЕДНА Е ТАКАВА-ВСИЧКИ СА КУАТРО,ЗАГРАБВА С 4-ТЕ КОЛЕЛЕТА ЕДНОВРЕМЕННО-НИКОГА НЕ ВАРТИ ГУМИ ПОЛЕЗНАТА ЕНЕРГИЯ ОТИВА САМО В УСКОРЕНИЕ,КОЕТО Е ОКОЛО 7.2-7.3 СЕК,А СКОРОСТА Е ОКОЛО 260 КМ.Ч НА РАВНО И ПОЛЕЗНАТА ЕНЕРГИЯ НЕ ОТИВА ЗА ИЗХАБЯВАНЕ НА ГУМИТЕ,ТАКИВА КОЛИ СА ИЗКЛУЮЧИТЕЛНИ ПАРГАВЕЛКИ,АМА КОИ ЩЕ ТИ ПОВЯРВА-ТРЯБВА ДА ГО КАРАТ И ВЕДНАГА ЩЕ РАЗБЕРАТ,НО ПОВЕЧЕТО
    ФЕНОВЕ НА ЯПОНКИ СЛЕД КАРАНЕ ИЛИ КАТО СА ЯЛИ ПЕРДАХ ОТ ТАКОВО СПОРТНО АУДИ МНОГО ГО ИЗЖИВЯВАТ И С ПРАВО САЧУВСТВАМ ИМ,НО АЗ ГО РАЗБРАХ В ПРОХОДА- ПАТЯ КАМ ВИТИНЯ,НЕ БЯХ СТАВАЛ СВИДЕТЕЛ НА ТАКАВ УЖАСЕН РЯЗ-САС 140-150КМ.Ч ВЛИЗА В ОСТРИТЕ ЗАВОИ -А СЛЕД ТЯХ УСКОРЯВА КАТО ФОРМУЛА ДОРИ КАРАХ ТАКОВА КАТО СЕ ГОТВИХМЕ ... -НО В БАЛГАРИЯ НАДАЛИ ИМА ПОВЕ4Е ОТ 10 КОЛИ НЯМА КАК ДА СТАНЕ,ТАИ ,ЧЕ МОМЧЕТО С ПРЕЛЮДА-НЕ Е НАЯСНО НЕ МУ СЕ ВАРЗВАИТЕ-НЕ СИ СЕ КАЧВАЛ МЛАДЕЖ-ЯВНО НА АУДИ СПОРТНО-НЯМА НИЩО-ОБЩО С КОЛИТЕ ОТ СРЕДЕН КЛАС-ДОРИ И МНОГО МОЩНИ-ВСЕ ЕДНО ДА ИСКАШ ДА БИЕШ ТАЙСЪН НА БОКС-НЕ МОЖЕ!КАРАЛ САМ СЛУЖЕБЕН -МАЗДА КСЕДОС 6-147-ШЕСТАКА ЦИЛИНДРИ-НА ПРАКТИКА РАЗВИВА ОКОЛО 205КМ.Ч-БАВНА Е ЗА 6-ЦИЛИНДРОВ АВТОМОБИЛ ОКОЛО-9.5 СЕК-(БЕ ЕМ ВЕ САС 143 ТЕ КОНЯ)РАЗВИВА-ОКОЛО 215КМЧ-АЗ СМЯТАМ,ПИЧ,ЧЕ БАВРЕЦА- ЧЕ ТЕ ЗАДМИНЕ НА АУТОБАНА!
    УСКОРЯВА
  • 120 Za obekyivniq m anqk

    0 0 Отговор
    Priqtel ne se izkazvai nepodgotven.Xedos-a e li4no moi ot 3 godini.Vdigal sam s nego 230 mnogo pati taka 4e stiga ste mi se pravili na golemi razbira4i.Dano nqkoga se zase4em po"hubavite"balgarski pati6ta da vi nakaja i sas audi-ta i sa bmw-ta,4e ako iskate i wv vzemete.A i o6te ne6to Xedos-a na remont ne hodil makar da e na mnogo godini,a va6ite pra4ki 4uplivi ot serviza ne izlizat
  • 121 realist

    2 0 Отговор
    АБЕ НЯКОЙ ЩЕ МЕ СВЕТНЕ ЛИ КАКВО Е ТОВА: БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС??? ФИРМИ ЗА СЕЛСКОСТОПАНСКА ТЕХНИКА ЛИ САМ КВО СА?!?!?
  • 122 realist

    0 0 Отговор
    АФДИ КЪЛВАЧА, МИРСИДЯС И БЕМИВЕ - ГЕРОИ ОТ КОМИКСИ ЗА ДЕЦА ХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХААХ
  • 123 autospec

    0 1 Отговор
    ЕЙЙЙЙЙЙ ЗАБЛУДЕНИ(ФЕНОВЕ НА НЕМЕЦКИТЕ АУТОМОБИЛИ) СТАВАТЕ САМО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ. ВСИЧКИТЕ СТЕ СПОНСОРИ НА СЕРВИЗИ И ОТ ЯД ВИ ИЗБИВА ГНЕВА В НЕПРАВИЛНА ПОСОКА. ДОКАТО ЯПОНЦИТЕ ТЪРСЯТ СЪВЪРШЕНСТО ГОРКИТЕ НЕМЦИ ОЩЕ НЕ СА ДОСТИГНАЛИТЕ ЕЛЕМЕНТАРНИТЕ НИВА НА КАЧЕСТВОТО. ОСЪЗНАЙТЕ СЕ ПОГЛЕДНЕТЕ МАЛКО ЗАПАДНАТА ПРЕСА, ХОРАТА СА НАПРАВИЛИ СРАВНЕНИЯ ЗА БЕЗПРОБЛЕМНОСТ И НЕПРЕДИЗВИКАНИ СРЕЩИ СЪС СЕРВИЗА!!! ЗАЩО ТАМ ОТ 2000Г. (ОТ ТОГАВА ГО ПРАВЯТ ТОВА ИЗСЛЕДВАНЕ) НЯМА НИТО ЕДНА НЕМСКА КОЛА В ТРОЙКАТА?!?!? САМО ТОЙОТА, МАЗДА И ХОНДА СИ СМЕНЯТ МЕСТАТА, А????????
  • 124 Zevs

    0 0 Отговор
    Dva pati katastrofiram s Audu A4-ki-govorj oba4e ne s darti koli a 1999-2000g.-edinij pat na 16 .01 2008g na letishte Sarafovo-Burgas na dalgij zavoi-sas 160 km|h-ne mi padna kosam ot glavata-posle Maistora kaza 4e e mradnala-samo 4mm rogovete na prednizata-strahotno siguren avtaomobil-ako beshe kaza drug avtomobil...losho!
    Vtorata katastrofa beshe na letishte Varna 30.07 2009g. -e dno humne ot Preslav deto se 4udilo nakade da tragne kam Metro ili Dobri4 ne me vidj i me zase4e
    otzad v djsno,a az go izprevarvah sas pone 130km.h i kolatite stanaha na laina-i v nito edin ot slu4aite Audito ne se obarna i v nito edin ot slu4aite i kosam ne padna ot glavata mi-strashno sigurna kola i stabilna-a za barzinata i pargavinata i da ne govorim Fantastika-benzinovo turbo s po pet klapana na cilindar 4x4 me4tana tehnologij za mnozina-nikoga edna VTEC tehnologij ne moje s edno promenlivo variativno gazorazpredelenie-da kompensira i da e pove4e ot po pet kapana,turbina G35(goliamata) i 4x4-a za skorosta na Ksedosa ne e malko 230km|h,ne e e malko,no e malko sravneno s Audito mi-mojta kola segashnata vednaga vdiga 235km|h-razviva gi za 3-3.5 km-dva pati sam vdigal 245km|h kam s.Slan4evo po Hemusa no niama mjsto ina4e moje oshte -I hi4 ne mi e jsno kak smjtash da me minavash,no mislj 4e sastezanie prosto niama da ima,zashto shte badesh ot razo4arovanata strana oshte v na4aloto-vlez v U-tube tasi i shte se uverish-ina4e prednicata i zadnicata sa celite osejni sas shtangi nosa4i i dr.-slojna e mnogo-za da moge da vliza v zavoite s golemi skorosti!
  • 125 Zevs

    0 0 Отговор
    Az, ""JPON4E-drapnato"' v serviz hodih po prednicata ,no vednaj-za prednicata-cialata j smenih s 4asti originalni,poneje vav Varna dupkite sa po 1m-dalboki-kato cena s diskove ventilirani "Bendix", 8 nosa4a za dvete kolela,-kormilni sht.2br,kormilni boltove i nakladki-obshto 1500lv.Zadnicata i tj e tolkova slojna i tolkova struva:)-4x4:)
    No Audito e pi4-kola za barovci-a da ti kaja kakva karoserij ima -petance ot korozij ili narushenie na bojta niama!dokato tvoita Mazdi4ka s atmosfernoto dvigatel4e i s oprostenoto oka4vane i slabo kupence -ne e, ama opredeleno ne e- apoteoz i simwol na vodeshtta tahnologij i tehni4eski progres-i ne se napavai tolkova s taz jponska taligka-gledai barovcite,pi4- Te karat li-mazda, toyota, honda li karat ili -AUDI S8,BENC CL65,BMW M5 ili M6,nali sam podrazbirash NESASTOJTELNOSTA na lishenite ti ot tehi4eski fakti nelepi sajdenij,a kogato izrastnesh v duhoven,intelektualen i materialen aspekt-shte si kupish AUDI KUATTRO i shte 4etesh za Imenitej VALTER RIOL(AUDI 200 KUATTRO)-deto gi bi,ama gi spuka ne sas sekundi ,a s 40 min)Vklu4vash li, prijtel4e otvoreno-za kakva avtomobilna kompanij ide re4!?!
  • 126 Mechkata

    1 1 Отговор
    Повечето от вас говорите глупости.. по-добре не говорете като не знаете или се по-интересувайте малко за да изглеждате грамотни :)
    Само исках да кажа за тези , които пишат за мощните двигатели с малки кубици някой по горе ми писал СЕАТ извадил 286 к.с. от 2.0 кк двигател?
    - Абе мойто момче ти знаеш ли , че МАЗДА RX-8 е с двигател 1.3 и има 236 к.с даже се говори ,че ще излиза по-мощен модел на двигателя!Ако не вярваш провери и тогава пиши глупости!
    За мен МЕРЦЕДЕС е на първо място след това са японските коли + БМВ и АУДИ друго не признавам.Японците правят не само електроника , а коли и мотори.Най-добрите мотори ЯМАХА , ХОНДА , СУЗУКИ , КАВАЗАКИ просто THE BEST!!
  • 127 ZEVS

    0 0 Отговор
    1.Taz MAZDA RX 8-e vankelov(rotoren)dvigatetel bezklapanen!:)Tove jponski( AKAN:) WARM SHITT:) make)- experiment -zabeleji atmosferen dvigatel! exsperiment!Jponeca pi4- moge da pravi 4aena zeremonij s geishi i SUMO da pravi,a i elektronika verno,no avtomobili...?:) tam neee-da j ostavi tazi rabotka - za GERMANY:))))!
    2.Sastezatelnij savremenen avtomobil e TURBOOOOOOO MOTOR(dvigatel mnogoklapanen s prinuditelno palnene i moderna mehani4na transmisij4x4(FOUR BY FOUR)-T.E- Toplata voda e otkrita,PI4!
    3.Audi 1.8turbo samo s duzi 400 MKL|s...i vdigane naljganeto na tuboto naP max= 2.5 BARA-stava Nad 300k.s.Poneje e moderno avtomobil4e ,izprevarilo godinite si i drugite marki v tehnologi4no otnoshenie s godini- i poradi tazi si modernost ima resursi za promjna,t.e zapas goljm za promjna v moshnosta-poneje pak povtarjm -ima turbo,koeto moje da mu se promenj naljganeto -i kogato e pridrujeno vsi4ko gorespomenato s pohodjsht softuear-eto ti edna kola kojto s lekota stava nad 300k.s-a pak e samo 1.8--ponteresuvai se i shte vidish dali e taka!:)
    4.Drugo e 4rez kostruktivni izmenenij da vdigash moshnosta-tam se sblaskvash kato konstruktor s OGRANI$ENIJ prodiktuva niot hodovij obem na dvigatelj t. e moje no v malki granici-A savsem drugo e da vdigasj moshnosta na turbo dvigatel, 4rez turboto-taka e mnogo lesno ne zavisi ot obema na motora po4ti-po4ti njma ograni4enie,stiga motora da izdarji mehani4no!zatova pak povtarjm avtobila trjbva da e s Tubina ili KOMPRESSOR,a ne 4ist atmosferen dvigtel!
    5.za da e konkutentnosposoben-4istij atmosferen dvigatel trjbva da emnogo cilindri i mnogo kubici-staromodna rabota!
    6,i zabeleji turbomotorite sravneni s motori saizmerimi sa mnogo po ikonomi4ni vij v T.T.Dannite na razli4nite marki-I zaradi prirodata na turboto-smesva mnogo malko gorivo s mnogo vazduh zashto prinuditelno se smesvat,zatova sa ikonomi4ni,dokato atmosferkata gi smesfa(1.10 4ast vzduh s (1)4ast gorivo-tova e staromodno i ikonomi4eski neizgodno!
    7.Primerno:Vij pointeresuvai se Zashto AUDI 1.8T(150P.s) gori 11.9-gradsko-i sravni tvoj xedos klko gori-a pak sa ednakvo po moshtnost!
  • 128 Ач

    0 1 Отговор
    Аз да попитам как е теглело краденте коли като няма теглич
  • 129 TDI

    0 1 Отговор
    moito e A3 1.9 TDI 131 konq 6 skorosti predi Bogrov prai 240 i izklu4va az na tva mu vikam bega4ka, a ne razni kotori deto gorat 30 kila benzin i zorlem dignat 200 sory ama AUDI-to si e reza4ka

    Коментиран от #138

  • 130 Iwailo do Zevs

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "audi 200 20v":

    dobre zevs sled kato zadnoto predawane e glupost, a Audi sys swoqta quattro sistema e nai barzata kola i winagi shte bie wseki ... pusni si Ti twoito audi sreshty Toyota Supra MK4 Single turbo da widim kakwo shte se poluchi ;) aide sys Zdrawe
  • 131 ZEVS v\s IVAILO

    0 0 Отговор
    Kakva ToyotKa be pi4 na ime- IVAILO,a pak-Bila tj i dori SUPRA, ste ti izleza RAZBIRA SE: sas...:)))) !NO Tj TOYOTA-ta ne e v KLASA avtomobilite -AUDI- izobshto -Primerno;sas RS4 QUATTRO(BITURBO)shte ti izleza:),KAKVO shte kajesh(VINAGI S edni gardi NAPRED:)))))-nali ti objsnih Francuzite sa izmislili s..kata.:)))),japanezete sas izmislili -4aenata ceremonij,geishite, PAGODATA:) i SUMOTO-A GERMANCITE sa izmislili AVTOMOBILITE:)!Aide sas ZDRAVE!:))))Lubiteli na jponskite i drugi- prevozni sredststva sa horata:-koito-njmat pari4ki za GERMANY AUTO!:))))
  • 132 ZEVS voice versa TDI

    0 0 Отговор
    Ei priatelu TDI,kakavto da ti e dizela toi sia e diezel 1.9 sm3 i tazi skorost za kojto tvardish,4e si razvil-240km\h-ne mojesh e ako ne e naklon nadolu-no AUDITO si e audi dori i diezel-okolo 210km\h MOGESH,no ako spidometara ti pokazva 240km\h-ili ne e veren i dopuska greshka:)))-ili trjbva da slezesh da si otvorish prednij kapaka prednij i da proverish da ne pishe tam-----
    (1.8 Turbo-20V---AJL----),a otzad QUATTRO:)))-
    Brat mi,PI4 ima AUDI A4-1.9 TDI-(97kw-136P.S)2000 godina-varvi okolo 210km|h!i Aide,molj te- posmali mango:)))-ne moge da e bilo240km|h-kak si sas zrenieto?!?!:))))))))))))))
  • 133 benz

    0 0 Отговор
    ауди са бракми
  • 134 maestroto до Benz

    0 0 Отговор
    Сто процента съм сигурен , че
    1.Benz е под 20г.
    2.Един или два пъти през живота си се е возил на 25г. Мерцедес на съседа.
    3.Никога не е карал Ауди (по-новичко)
    4.Не чете информация автомобилна.Никога
    5.Глупав е!
    6.Едвам е завършил училище!
  • 135 benz до maestroto

    0 0 Отговор
    1. И ти не си карал Ауди (по-новичко), защото само единият носач му струва повече от годишната ти заплата. 2. Чел съм много повече автомобилна информация от теб, но за разлика от теб не вярвам сляпо на написаното и мисля за разлика от теб. 3. Нищо не уважавам повече от своето мнение. 4. Много съм по грамотен от теб. 5. Пиша си само с моя ник, а не като теб с основни никове: Хулиган, ТРОШАЧА и Viva Itali, а да не говоря за останалите ти никове, както и когато ползваш чужди никове, най- вече МОЯ. 6. Винаги ще те позная по стила на писане, който и ник да ползваш. 7. ауди винаги са светлинни години назад от Мерцедес, защото залагат на предно предаване, а дори и куатрото им бледнее пред 4- Матика на Мерцедес. 8. Докажи ми че не съм прав, ако можеш?
  • 136 maestroto

    2 1 Отговор
    1.Гаранция ти давам макия, че годишните ми доходи са поне колкото на майка ти и баща ти умножени по 20
    2.Карам Ауди Q7.
    3.Не съм никакъв Трошач и т.н.
    4.Ауди е доста по-добре като цяло от Мерцедес които разчитат на стара слава.
    5.Доста Аудита са 4X4, а дори и тези с предно са по-добре от задното предаване
    6.Задното е смешно предаване,измислица от която скоро ще пострадат още повече хора и ще бъде спряно за сметка на двойното.
    7.Куатрото е механично предаване ,надеждно и здраво,доказало се в годините(вече 30)
    8.4-матика е в мадежка възраст.Не е излекуван още от "детските си болести".Диференциала е изцяло електроника.Ненадежден,скъп,сложен.Дава и много дефекти в минусови температури.Отговора и на бордовия компютър тогава се бави.Колата поднася.И най-лошото е че е като тази саката система Xdrive.Основно автомобила е двойно предаване само при тръгване,после 100% върт.мом. се прехвъря само върху зад, мост.
    Проблема на БМВ и Мерцедес е ,че компютъра влкючва 4x4 когато колата се е занесла и е тръгнала нанякъде,нали се сещаш че когато тръгне една тежка кола на сняг или дъжд трудно се изправя,докато при Ауди това не може да се случи.Там дифа е "торсен" и изцяло механичен и изправянето започва заедно и в самия момент с преплъзването,което не допуска колата да се поднесе.Действа превантивно!
    Затова в реална зимна обстановка Куатрото се предстaвя в пъти по добре от Xdrive i 4-matic.
  • 137 maestroto

    0 0 Отговор
    http://www.vbox7.com/play:d6a10f1d

    Достатъчно ли е като доказателствена част.
    Хайде че ме чакат на вратни пържоли с мавруд!

    Коментиран от #139

  • 138 Nedelcho

    0 0 Отговор

    До коментар #129 от "TDI":

    НА БУКСИР - демек с ВЪЖЕ или ТВЪРД ТЕГЛИЧ,за тази цел не ти трябва теглич за ремарке...

    Коментиран от #148, #149

  • 139 benz

    0 1 Отговор

    До коментар #137 от "maestroto":

    Точно ти си некоректният потребител с основни никове: Хулиган, ТРОШАЧА и Viva Itali, а под който и ник да пишеш било маестро, диригент или пианист пак те познавам по неграмотния стил на писане. Караш ауди Q7, колкото АЗ карам летяща чиния, а това клипче нищо не значи за мен. Като ти е скъп Мерцедеса, да го плюем с някакви смешни клипчета. Нямаш никакво собствено мнение и това си е, а дори да го имаше би го заменил за едно смешно клипче или за една оскъдна статия.
  • 140 Zevs

    1 0 Отговор
    Vjrno e tova-za torsena na Quattroto-vklu4va,izpravcjshtij moment v momomenta na priplazvaneto blagodarenie na MEHANI4NOSTA si-t.e kogato natovarvashtij moment na edno ot koleletata zapo4ne da kloni kam nula!
    Torsena e velika rabota-zatova SUBARU go vklu4iha v novite si konstrukcii!A da vi kaja 4x4 na MERCEDES i BMW-sa i dvete- edno goljmo AKO!:)-prednazna4eno za da podmami i zadarji klientite i po4itatelite na tezi dve firmi,nali trjbva da otgovorjt s neshto-konkurentnosposobno,no jvno ve4e 30 god.- ne im se otdava !Kakav 4etirimatik izobshto-kakav xdrive-kakvi pet leva?-kolata e AUDI QUATTRO!:)PRAVILNATA KOLA!:)
  • 141 maestroto do benza

    0 0 Отговор
    Защо не обориш по горното което съм написал с някакви смислени доводи и изводи, а плямпаш само празни приказки.Кажи нещо смислено.Опитай се да си защитиш тезата с факти.
    Зевса ти каза че и субару вече ползват диференциала на Ауди.
    Това е факт и приказка.Така се говори.Браво Зевсе.
  • 142 bBb

    0 1 Отговор
    maestroto i benza zapo4vam da se 4udq kato ste tolkova umni i tolkova gi razbirate kolite, za6to ne po4nete da proizvejdate koli :D

    Коментиран от #147

  • 143 Маника

    2 0 Отговор
    maestroto Е напално прав за Ауди и Quatro системата казвам го понеже карам А 8 и съм се убедил в това качество на Ауди.Карал съм и Мерцедес S класа 4 Матик е не е съшото като Quatroto,А относно мнението на benz ти май не си карал нито Ауди нито Мерцедес или по-скоро не си подържал ако си мислиш,че на Мерцедес частите са евтини иди си купи носач и ела ни напиши колко пари си дал.:)
  • 144 mm

    1 8 Отговор
    Гледам че все още има мазохисти, които карат Ауди. Притежавах ново А3 и мога да кажа, че освен интериора всичко друго се смени и строши през първите 2 години от експлатацията. Смениха съединител, предница - 2 пъти, сервизираха климатроника, защото имаше проблем с двузоновите настройки, смениха веднъж софтуера, защото докато карах въздушната възглавница до шофьора излезна сама без удар или нещо подобно, добре че не беше шофьорската, смених и дискове, защото се изкривиха. И това не е всичко, но не ми се пише повече.Добре че беше в гаранция. Успях да го развържа и съм много доволен. Живи и здрави да са феновете на Ауди, защото ако някой направи грешката да си купи тая кочина поне да има на кой да я продаде. В момента карам БМВ 320 а жена ми С220 и за 2 години тези коли влизат в сервиз само за смяна на масло и нощо друго. Така че хора ако искате да притежавате Ауди втора употреба няма лошо, просто си проготвяйте по няколко хиляди лева годишно за поддръжка. Не е за нашите пътища може би.
  • 145 civic1.4is

    0 2 Отговор
    kolata mi e 99godina motoe1.4 is ako ne vqrvate 6te vi pokaja 205 km sam gi slagal mn pati i me hva6ta strah 6toto sam nov 6ofior a ako hondata be6e s mo6nosta na audito predstavqte li si a ako to e s mo6nosta na hondata nqma da mradne nqma po golemi reza4ki ot honda KOITO NE E KARAL HONDA TOI NE ZNAE NAPRAVETE EDNO KRAK$E S NEZAVISIMO KAKVA HONDA I TOGAVA GOVORETE MERSI MN
  • 146 mm

    0 11 Отговор

    До коментар #146 от "mm":

    Г-н Малоумник,
    Аз съм притежавал нова бройка от гореспоменатата марка. Когато излезна второто поколение А3 си закупих чисто нов екземпляр, въпреки че преди това имах доста ядове в WV Bora, но прецених, че тъй като Ауди има претенциите на премуим марка от концерна реших да се доверя. Искаш ли да ти кажа резултата? За близо 2 години колата стоя 5 месеца в сервиз замениха я с нова - казват била дефектна. Взех подмененият екземпляр, който имаше доста сходни проблеми и за дълги периоди от време оставах без кола, което по онова време - 2003-та не се компенсираше с друг автомобил за временно ползване пък било то и по-нисък клас. Нещата, които се смениха на 18000 и след това на 23000 бяха абсурдни за такъв пробег. Както и да е добре че има такива тъпи болни мозъци като теб та продадох бракмата без да съм претърпял големи загуби. Някой ще си каже лош късмет. Да господа но не е така лош късмет е ако една бройка не е качествена, но когато и втората не е такава, а ако броим и Бората стават три тогава вече се замисляте що за боклуци правят ВАГ. Сигурно ще се запитате какво карам сега ... мисля да не отговоря но със сигурност не е нищо произведено в този концерн и никога повече няма да направя грешката. Това е личен опит приемете го както искате.
    Със здраве

    Коментиран от #146

  • 147 ДО НЕУДАЧНИКА МАЕСТРОТО

    1 5 Отговор

    До коментар #142 от "bBb":

    КОЙТО СМЯТА,ЧЕ АУДИ СА НАД БМВ И МЕРЦЕДЕС БЪРКА МНОГО.НА ОНЯ КЛИПЧЕТО НИЩО НЕ ЗНАЧИ,ДОРИ ИМАМ ПОТВЪРЖДЕНИЕ ОТ КЛАСАЦИЯ НА "ADAC" С ЗАГЛАВИЕ:Mercedes-Benz на върха в Германия-ПОБЛИКУВАНА ТУК В МОБИЛЕТО.А ДА ВИДИМ СЕГА КОЙ ЗНАЕ ПОВЕЧЕ,НЕМСКИТЕ АВТОМОБИЛНИ ИНЖИНЕРИ ОТ "ADAC" ИЛИ ОНЯ ПАЛЯЧО С КЛИПЧЕТО.
  • 148 ДО НЕУДАЧНИКА МАЕСТРОТО

    2 5 Отговор

    До коментар #138 от "Nedelcho":

    КОЙТО СМЯТА,ЧЕ АУДИ СА НАД БМВ И МЕРЦЕДЕС БЪРКА МНОГО.НА ОНЯ КЛИПЧЕТО НИЩО НЕ ЗНАЧИ,ДОРИ ИМАМ ПОТВЪРЖДЕНИЕ ОТ КЛАСАЦИЯ НА "ADAC" С ЗАГЛАВИЕ:Mercedes-Benz на върха в Германия-ПОБЛИКУВАНА ТУК В МОБИЛЕТО.А ДА ВИДИМ СЕГА КОЙ ЗНАЕ ПОВЕЧЕ,НЕМСКИТЕ АВТОМОБИЛНИ ИНЖИНЕРИ ОТ "ADAC" ИЛИ ОНЯ ПАЛЯЧО С КЛИПЧЕТО.
  • 149 ДО НЕУДАЧНИКА МАЕСТРОТО

    2 2 Отговор

    До коментар #138 от "Nedelcho":

    ДА НЕ ИСКАШ ДА НИ УБЕДИШ,ЧЕ ОТ "ADAC" НЕ СА ПРАВИ,А ТИ СМЕШКО СИ ПРАВ И РАЗБИРАШ ПОВЕЧЕ ОТ АВТОМОБИЛНИТЕ СПЕЦОВЕ ОТ "ADAC"? :) АКО ТВЪРДИШ,ЧЕ ОТ "ADAC" НЕ СА ПРАВИ-ЗНАЧИ СИ ЛУД :)
  • 150 ЯПОНЕЦ

    10 1 Отговор
    ГЕРМАНСКИТЕ КОЛИ СА НАЙ-ХУБАВИ В СВЕТА !
  • 151 БамБам

    0 0 Отговор
    И на мен ми трябва такова Ауди.