Last news in Fakti

12 Юни, 2012 10:39 23 450 26

G500 за бачкатори

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • g500-
  • g500 "lang" pickup truck

Здравата логика подсказва, че пикап на базата на Mercedes-Benz G-Klasse може да се пръкне само в Америка. Този G500 с удължено шаси обаче идва от страната на шоколада, бирата и тесните улички - Белгия.



Екстравагантинят пикап е базиран на G-Klasse от 2002 г. Към междуосието му са добавени 800 мм (до 3 650 мм), повечето от които са оползотворени от покрития с твърд капак "леген".



Собственикът твърди, че уникалният Mercedes-Benz G500 "Lang" Pickup Truck е навъртял само 4 800 км след преработката, а общият му пробег е около 38 000 км. Обявил го е за продан срещу €47 599.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 жоро бекъма

    1 9 Отговор
    грозно е
  • 2 Християн Тодоров

    9 2 Отговор
    Айде Айде!!! От 1 коментар се почват "разбирачите" да спамят в сайта.... Грозно било.... . Грозно е да като нямаш 50 000 Евро да го платиш е нормално да го плюеш...

    Коментиран от #19

  • 3 Kiril

    7 1 Отговор
    Грозен ти е Гоуфо, това е класика, както и да го направят не може да стане грозно.
    Евала и на коментара на Християн
    Тодоров!
  • 4 ПАТРОНА

    6 2 Отговор
    G е номер 1 както и да го преработваш пак си е номер 1 колкото и да го плюваш пак си е номер 1 колкото и да го мразиш пак си е номер 1 каквото и да пишат глупаците пак си е номер 1 за това просто го гледайте и му се радвайте защото G е номер 1
  • 5 е547е4

    4 4 Отговор
    И за мен е грозно направено, независимо че за мен G class e уникална от всякъде.
  • 6 Nikolaus

    5 3 Отговор
    Че е грозен - грозен е, че е класика - класика е.. Ма тая машина не е направена за сваляне на мадами (въпреки, че в Бг предимно за това се ползва), това е машина за превземане на континенти.. ;) Евала на хората работили по преработката до пикап.
  • 7 кик

    6 2 Отговор
    тези от меро трябваше да пуснат и версия пикап на Г 55, това е един сегмент които не е развит от европейците пикапите и то мощните пикапи
  • 8 инж.

    2 7 Отговор
    Колкото и да е модно да караш G класа, грозното си е грозно. Колата е "гъзарска" защото е скъпа (и то доста), но незнам как някой с ръка на сърцето ще ми каже, че това е красив автомобил. Отвътре въобще няма да коментирам колко е дървено особено първите такива. Кога ще надраснем комплексите си и ще започнем да харесваме естетичните и функционални неща незнам.
  • 9 гост

    6 2 Отговор
    Гроздето било кисело :D
  • 10 гост

    6 3 Отговор
    Гроздето било кисело :D
  • 11 Jack Bauer

    3 3 Отговор
    "...Обявил го е за продан срещу €47 599..." аз лично не познавам "бачкатор" в българско който да си позволи такава сума за "работен автомобил", в американско може и да има ;)
  • 12 хахаха

    2 7 Отговор
    И преди и сега G-класата е пълно дърво. Грозотия от всякъде. В българската армия много се оплакват от военните джипове на мерседес, толкова са трошливи че са се хванали за главата, а поддръжката им е много скъпа.
  • 13 Benzy

    7 1 Отговор
    Инж.

    С ръка на сърце ти казвам че това е красив автомобил! Е заводската си G не таи удължена щуротия!

    Именно ръбестит форми му придават уникалността и непреходния дизайн!
  • 14 кик

    4 6 Отговор
    някой бе написал по долу 4е тази цена е скъпа..........хахахах скъпо било , ние вие сте бедни ние сме в процес на из4езване скъпо било...в европа средната заплата е 50 000 евра годишнооооооооооо а не като тук 50 000 евра за цял живот и там има градация в службата на кадърните а тук на връзкарите
  • 15 грозен

    3 1 Отговор
    до12 ти май си се побъркал за да изразяваш такова мнение или някои ти е налетял с Г класа ,вземи и прочети виш поо бразоваи се па тогава говори, просто вземи и се по просвети поне малко преди да говориш , а относно ремонтите мълчи явно си много скаран с техниката и механиката , аиде стига съм ти давал уроци на за напред го запомни.
  • 16 Владимир Василев

    5 4 Отговор
    Г-класата по принцип си е за бачкатори и ловджий. В Европа хората си возят сеното с такива, само в България и региона ги използват за други цели :)
  • 17 Димитър Димитров

    1 1 Отговор
    БРАВО ВЛАДИМИР ПРАВ СИ!!!
  • 18 ..................

    1 1 Отговор
    Ето такова вече ще си купя наистина.Колата е върхът.
    И без това 3-4 години чакам от Мерцедес да пуснат R класа товарно комби.
    Само ме лъжат.
    Мерцедесът си е супер.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 ВИП АМГ

    1 1 Отговор
    tova e napravisi sam be
  • 21 Шпер

    1 2 Отговор
    гроздето е кисело за картофо-копачите
  • 22 bosshoss

    3 1 Отговор
    гадна военна техника от миналия век,защо ги предпочитат,защото са груби,здрави военни машини,и са опростени зада не натоварват шофиора с електрониките и др.
  • 23 Виолет Ризов

    0 1 Отговор
    Oт миналия век ама друг път. Тази има доста електроника по нея, нищо че ви изглежда стара и ръбата. Изобщо някой качвал ли се е в такава???
  • 24 кик

    0 0 Отговор
    мисля се 4е ако от меро или порше бяха направили мощен и същевремнно елегантен и майсторски изпипан пикап(да може да си носиш например джета или кросовите мотори или атв) с елегантна подвижна платформа за товарене, щяха да имат огромен успех в сащ където техните пикапи се карат но са мноооооого дървени особенно от вътре и откъм двигатели и в европа също биха ожънали много продажби
  • 25 Вини

    0 0 Отговор
    Чуден е, точно от това имам нужда !
  • 26 Венцеслав Иванков

    0 0 Отговор
    Това е най- удачната преработка на г-клас която е правена някога. Липсва само купчината оборски тор в каросерията за да бъде завършена картинката.