Last news in Fakti

17 Юни, 2012 09:55 21 088 64

Mercedes-Benz SLC AMG ще се изправи директно срещу Porsche 911 Turbo

  • mercedes-benz-
  • amg-
  • sls-
  • slc-
  • porsche-
  • 911

 

Подразделението на Mercedes-Benz, носещо обозначението AMG постепенно започва да се превръща в отделен автомобилен производител. От ателието заявиха, че съвсем скоро ще представят цели осем нови автомобила. Идеята е до 2017 година AMG да произвежда по 30 000 автомобила годишно.
 
Първи в списъка с иновации от AMG ще стане хот-хечбека A 45 AMG, който ще направи своя официален дебют през септември в рамките на автомобилното изложение в Париж. Най-интересна от всички известни предстоящи премиери на AMG обаче е спортния модел  SLC AMG.
 
Той се явява по-млад брат на суперкара SLS AMG и по непотвърдена информация ще е по-лек от 1 500 килограма. За целта шасито му ще е изработено от свръхлека алуминиева сплав. Идеята на този автомобил е да е по-лек и респективно по-динамичен от Porsche 911.
 
Главният конкурент на бъдещия SLC AMG ще стане именно Porsche 911 Turbo S, което тежи 1 600 килограма. Спекулира се, че SLC AMG ще бъде оборудван с V-образен осемцилиндров турбо мотор, който ще притежава мощност от 550 коня и 700 Нм въртящ момент.
 
Преди време папараци успяха да заснемат прототип облечен с камуфлаж на новия Mercedes-Benz SLC AMG, не без основание наричан от мнозина "Убиецът на Porsche 911" (долната снимка).
 
Впоследствие се оказа обаче, че фотографиите не са на SLC AMG, а на разновидност на по-големия Mercedes-Benz SLS AMG Black Series. Така или иначе появата на SLC предстои, защото както е известно ръководството на Mercedes-Benz вече официално даде зелена светлина на проекта.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Valeri

    5 10 Отговор
    otsega da vi e qsno che toq Benz nqma shans sreshtu Porsche-to :)
  • 3 кик

    0 11 Отговор
    срещу американски мускулест автомобил нищо няма шанс ни порше ни ферари ни мерари.......говоря за моделите около 3000кс
  • 4 Венцислав Кацарски

    5 8 Отговор
    Съгласен съм с Valeri Поршето ще го изяде тва АМГ
  • 5 Ганьо Балкански

    8 2 Отговор
    Мерцедес никога не са се съревновавали с Порше! Те правят автомобили със съвсем различни приоритети от тези на Порше. Това, че новият модел "ще се изправи директно срещу 911 turbo" са само журналистически глупости търсещи запълването на коментарите под статиите с безсмислени коментари.
    А от мен да знаете: Удоволствието от шофирането не зависи само от цифрите и статистиките на пистата!!!
  • 6 dani

    1 4 Отговор
    kolko ste zabludeni turbo s e 650 konq no tova che e 100 konq poveche ot amg-to nishto ne dokazva kolko drugi neshta se gledat ne samo konete hahahah
  • 7 Tomas

    3 2 Отговор
    Много ясно Дани. Пък и плюс това поршето може да го изяде, но мерцедеса ще е по-луксозен.
  • 8 Станко

    5 1 Отговор
    До Ганьо Балкански. Перфектен прякор си си избрал. Само такъв като теб може да плюе по нещо, скоето не е запознат. Прозвището "Убиец на 911" се завъртя в мрежата още с потвърждаването на проекта и се използва от всички експерти и специалисти в света имащи отношение по темата. Ти обаче си по-умен и от тях. Евала

    Коментиран от #12

  • 9 ВИП АМГ

    3 1 Отговор
    KRASAVEC.

    Коментиран от #21

  • 10 911

    3 2 Отговор
    Порше е афтомобил проектиран да вземе завои с висока скорост,много е стабилна и пъргава и няма недозавиване в завоите,а мерцедес става само за прав път,и този няма да успее да победи поршето.
  • 11 фен фен

    3 2 Отговор
    по добре да несе изправи щото 911турбо е много бърз в завоите и може да се мери само с ферари 458 италия
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Георги Симеонов

    5 1 Отговор
    Мисля че "Ганьо Балкански" е прав. С тези прякори (убиец на нещо си) винаги стои така !
  • 14 go4o

    8 0 Отговор
    ако желаете да разбирете какво ще има в колите които харесвате след пет години , погледнете какво има в MERCEDES днес !!!

    Коментиран от #19

  • 15 go4o

    3 0 Отговор
    до комент. 911 ! да питам че , гледам си разбирач ? ти къде си гледал чертежите на поршето ,че знаеш как е проектирана ??? или може би си карал , че знаеш ,че няма недозавиване??? или най-вероятно като гледаш картинката и така си мислиш че е ??? да те питам , карал ли си поне веднаж кола с мотор разположем отзад ? щото аз съм !

    Коментиран от #20

  • 16 Иван Димитров

    3 0 Отговор
    само да вметна че SLC беше спряган за класа на Carrera,Carrera S,имаше някаква информация за нов 4.0 V8 AMG демек по ниско разположен от SLS респективно 911 Turbo но знам ли....може и аз да греша
  • 17 Night Rider

    2 0 Отговор
    На Нисан GT-R още му е трудно да довърши поршето, та камо ли мерцедес...
  • 19 слабаци

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "go4o":

    @14 хах като гледам това докато излезе ще минат 5 години. До тогава другите ще са светлинни години пред тоя умрял мерцедс.

    Коментиран от #28

  • 20 911

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "go4o":

    @15 Не несъм карал,911 е със средно разположен двигател,и неме интересува ти какво си карал,аз сам гледал много предавания за тази кола и много добре знам какво представлява,не идвам от луната!!!!!
  • 21 520 зендер

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "ВИП АМГ":

    Какво ще кажеш-може ли да се мери с 911....Аз незная ,пък и немога да преценя.Да кажем че на мощност и въртящ момент са го докарали.Ма то тоз двигател като на М5, долу горе си приличат техн.характеристики...
  • 22 порше

    2 0 Отговор
    Гледайте порше да не искара по мощен убиец
  • 23 Gt RS

    3 0 Отговор
    със сигурност ще е по скъп от поршето
  • 24 ГТр

    1 4 Отговор
    Нисан гтр ще скъса и двете
  • 25 Иван Димитров

    3 0 Отговор
    Напълно съм съгласен с теб за статиите,авторите и тн. просто трябва да се четат статии от различни източници за да се отсеят реалните неща.Колкото до Мерцедес никога не са се съобразяват с никой винаги постигали това което си постават за цел примери много
  • 26 нисан гтр

    1 5 Отговор
    нисан гтр е най великата кола на света,ускорява за 2 секунди до 100 едно премигване с очи и сте на 100км в час
  • 27 гаврош

    2 1 Отговор
    препоръчвам ви нисан гтр ще останете доволни
  • 28 лис

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "слабаци":

    умрял мерцедес ще викаш на каруцата дето те вози дядоти на село
  • 29 до лист

    1 1 Отговор
    До коментар 28
    Па умрял е. Пълна щайга, кошница и бъбреко-трошачка. Виж ако е CL е друга работа.
  • 30 маистора

    0 4 Отговор
    Най невежото определение което някога съм чувал, Мерцедес срещу Порше,звучи нелепо,повечето авто концерни се опитват да копират Порше,но е невъзможно да бъде стигнато това,което не се настига!!!
  • 31 PIRANHA

    2 0 Отговор
    Единствено и само NISSAN GT-R може да се сравнява с Порше 911, другите подобия на състезателни автомобили си ги гледайте на картинка!
  • 32 миро

    1 2 Отговор
    Тези от МБ са големи смешници...
  • 33 MB фен

    1 2 Отговор
    смешници ама точно с този модел ще ударят 911-ката в земята
  • 34 BMW

    1 2 Отговор
    кога мерцедес са започнали да правят коли

    Коментиран от #43

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 losho

    0 3 Отговор
    mercedes e kenef
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 дидо

    1 2 Отговор
    Поршето ще го направи смешен....

    Коментиран от #44

  • 40 Ф-1хшеб

    2 2 Отговор
    Порше няма никакъв шанс
  • 41 Владимир Владимиров

    1 0 Отговор
    Абе какво да кажа...много разбирачи,много нещо...
  • 42 nqkoi

    1 0 Отговор
    Mercedes-Benz tova sa:
    CL 550, 600,63,65AMG
    CLS 550, 63AMG
    S 550, 600, 63, 65AMG
    SL 550, 600, 63, 65AMG
    SLS AMG GT

    vsi4ki ostanali modeli I modifikacii sa 6irpotreba za masata hora



    Коментиран от #45

  • 43 ВИП АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "BMW":

    mnogo predi BMW
  • 44 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "дидо":

    pak sanuvash gluposti.
  • 45 Mercedes-Benz

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "nqkoi":

    Научи се че не са 550 двигателите,а 500,550 е цифрата за американския пазар! Също така какво си ми изброил само скъпите модели,а разбирачо? "Това било Мерцедес",а къде забрави C и E-class,които са гръбнака на марката и които са най-добре продаваните й модели? C63 AMG или E63 AMG не са ли коли бе моето момче,или понеже си се доближавал само до тия Бенцове,които си изброил си мислиш,че само те представляват марката? И още едно уточнение,не изброявай имена и цифри на класовете,а изброявай моделните индекси,за да се разбере,за кво говориш,щото S600 дотука има 3 модела,само дето от втория (W220) не става и чеп за зеле,който е наясно с марката ще ме разбере,за какво говоря!

    За финал казвам,кое представлява Мерцедес-Бенц:

    W100,W110,W111,W112,W113,W114/W115,W116,R107,C107,W460,W123,C123,W126/C126,W461,W124/C124,R129,W140/C140,W463,W202,W211,R230,W204,W212,W221 и още много други.

    Коментиран от #46

  • 46 Пешо Дългия

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Mercedes-Benz":

    Колега,не съм съгласен с теб,че Ес600,купе 220 е боклук.Мотора си е доста здрав,изключва до половината си цилиндри,ако се кара леко в ниски обороти.Естествено иска си и подобаващо обслужване,но това си е Топ клас.

    Коментиран от #50

  • 47 go4o

    2 0 Отговор
    База Щутгарт
    Германия
    Основател Фери Порше
    Директори
    Известни пилоти Дан Гърни
    Йо Боние
    Шаси Порше
    Двигател Порше
    Кариера във Формула 1
    Активни години 1958-1964
    Състезания 31
    Шампион -
    Шампион при пилотите -
    Победи 1
    Общо точки 48
    Първи позиции 1
    Най-бързи обиколки -
    Дебют 1958, Голяма награда на Нидерландия
    Първа победа 1962, Голяма награда на Франция
    Последен старт 1964, Голяма награда на Нидерландия
  • 48 go4o

    1 0 Отговор
    аз хе виждам някакви впечатляващи резултати, а вие??? за какво иде реч тогава ? да говорим с циври , не да си описваме сънищата !
  • 49 go4o

    1 0 Отговор
    Победи на Мерцедес във Формула 1 [редактиране]N Година Дата Пилот Двигател Гуми Голяма награда Писта Статистика
    1 1954 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Франция Реймс Статистика
    2 1954 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Германия Нюрбургринг Статистика
    3 1954 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Швейцария Бремгартен Статистика
    4 1954 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Италия Монца Статистика
    5 1955 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Аржентина Буенос Айрес Статистика
    6 1955 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Белгия Спа-Франкоршамп Статистика
    7 1955 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Нидерландия Зандворд Статистика
    8 1955 Стърлинг Мос Мерцедес К ГН Великобритания Ейнтрий Статистика
    9 1955 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Италия Монца Статистика
    10 2012 Нико Росберг Мерцедес П ГН Китай Шанхай Статистика
  • 50 Mercedes-Benz

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Пешо Дългия":

    Еми "колега" притежавал ли си такава кола,че спориш? Къде включвам мотора и т.н. Мотора не прави колата,колата е сбор от много компоненти. Двигател и скорости са бетон,относно изключването на цилиндри мислиш ли че не го знам,а и отделно кво ми пука за разхода като имам пари да го купя,второ още W140 изключваше цилиндри след фейса 94-та(пак нищо ново). W220 си има кусурите и ти ако си запознат с модела ще знаеш кои са,давам жокер - електроника,AIRMATIC и т.н. А и в коментара ти ме цитираш грешно къде съм казал,че специално W220 S600 е боклук,казах че S600 има три различни купета до момента,първо и второ S600 от последните години 2004-2005-та е с оправени "бъгове",следователно става. Виж на W140 и W221 не може да им стъпи на малкия пръст по визия,надеждност и кеф от шофирането. Та това е накратко,аз говорех за масовите W220!

    Коментиран от #65

  • 51 дидо

    0 2 Отговор
    На Поршето турбо.....никой не може да излезе !
    Единствения му опонент е ГТ-Р ...и то когато е тунингован яко....иначе сток модела му е далеч назад от Поршето !
  • 52 ферари

    0 1 Отговор
    Вашата е лесна ще попитате защо, ами защото сте прости.Порше е собственост на мерцедес.

    Коментиран от #54

  • 53 радо

    3 1 Отговор
    Аз не съм особено богат в петък си купих чисто нов цлс за 114 000лв.
    много съм доволен засега, прекрасна возия.

    Коментиран от #59

  • 54 Еюб Еюб

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "ферари":

    Порше е в собственост на VW.

    Коментиран от #55

  • 55 ферари

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "Еюб Еюб":

    хахахаха не всички сте прости
  • 56 nqkoi

    1 0 Отговор
    500 ili 550 nqma znachenie
    pod kapaka stoi 5,5 litrov motor 5461 см3
    stava duma ot 2006g.
  • 57 щъркел

    1 1 Отговор
    Радо(53) ходи си карай ЦЛС по Слънчев бряг и не забравяй-сутрин от червените вечер от розовите хапченца.
  • 58 AMG

    1 0 Отговор
    А то нищо общо 550 то не е 5,5 а с 4,6 2 турбина 8 цилиндъра Плюс това се произвеждат няколко 5.5 с тотално различни характеристики С две думи нещо си се объркал

    Коментиран от #60

  • 59 голфа

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "радо":

    шапка ти свалям бате жив и здрав с новата кола
  • 60 Mercedes-Benz

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "AMG":

    "Разбирач" до миналата година 500 мотора (който си е 5.5,но съм направил забележката по-долу,защото в Европа се води 500,и така е правилно да се пише в моделната гама) беше атмосферен 388 коня! С фейсовете на повечето модели и заради "еко" тъпотиите им разместиха местата и стана следното:

    450 двигателя (който е 4.7) замести в моделната гама "500" като му добавиха два турбо компресора,а атмосферния 500 стана "AMG" също с два турбо компресора и замести атмосферния 6.3 (който е 6.2). А това,че са с различни характеристики не ги прави различни двигатели,блока и главата са абсолютно еднакви,разликата е в компресията на самия мотор,налягане на турбините,изпускателна система и т.н.

    Коментиран от #63

  • 61 VVV

    1 2 Отговор
    Aaxa ubiec na Porsche! kakvoto i da pravqt nqma da preborqt porsheto nai ve4e turbo_s

    Коментиран от #64

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 AMG

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Mercedes-Benz":

    Първо не съм отговарял на твоя пост Второ всичко казано от мен е напълно вярно Чети малко по внимателно Различни характеристики не значи различни блокове глави и т.н.
  • 64 Батко

    0 1 Отговор

    До коментар #61 от "VVV":

    Няма ли да се научите де пишете на Български.
  • 65 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Mercedes-Benz":

    kolega W220 ima svoite problemi no ne zabraviai che si ostava S klasa.W140 niama koi da ia bie po nadejdnost.vsichki novi avtomobili se bagvat poveche ot starite.pozdravi.

    Коментиран от #66

  • 66 до ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "ВИП АМГ":

    Абе, като почнете с тези недоказани патетични изказвания сте траги- комични. Кога мерцедес са били надеждни коли!?!?! Я покажи някоя състоятелна статистика в която да го има това чудо. Самите немци поставят мерцедес след всички японски марки, и някой други, а вие тука сте тръгнали да си разказвате приказки за величието на г-жа Мерцедес.