VAG пуска нов бюджетен седан за европейския пазар. Следващото поколение на Seat Toledo ще бъде близнак на Skoda Rapid. Двата автомобила дори ще се произвеждат на една поточна линия в Млада Болеслав, а съвместната им премиера ще се състои на салона в Париж през септември.
"Испанският" модел ще се отличава от чешкия само по радиаторната решетка и някои интериорни детайли. Във всичко останало двата автомобила ще бъдат напълно идентични. Построени са на платформата на Volkswagen Polo, имат каросерия лифтбек и багажник с внушителния обем 550 литра.
Базовите модификации ще се оборудват с 1.2-литров трицилиндров двигател с мощност 74 или 84 к.с. За по-високите нива на изпълнение ще се предлагат 1 200-кубиков турбоагрегат със 104 к.с. и 1.4-литров TSI със 120 коня.
Като начало дизеловата гама ще бъде представена само от 1.6-литров TDI със 104 к.с., а през 2013-а ще бъде допълнена от дефорсиран вариант с 84 коня. Купувачите ще могат да избират между петстепенна механична трансмисия и роботизирана кутия DSG с два съединителя.
Продажбите на чешко-испанските близнаци стартират до края на годината, а през 2013-а се очаква версия комби.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ботев Пд
12:51 18.06.2012
2 Маримба
13:17 18.06.2012
3 драйвър
13:18 18.06.2012
4 copy-paste
14:04 18.06.2012
5 гост
Коментиран от #6
15:48 18.06.2012
6 ВИП АМГ
До коментар #5 от "гост":
shtom se oglejdash za avtomobil biagai daleche ot produkciata na VAG.Коментиран от #7
20:29 18.06.2012
7 Еминем Фен
До коментар #6 от "ВИП АМГ":
da ide da si vzeme Mercedes s razhor 150-17 /100 km? VW ot kum ikonomiq sa nomer 1. Audi i te i BMW mnogo ikonomichni dvigateli imat ama katafalkite Mercedes-kenef nqmat ikonomichen i nai veche s kenefi na merc shte visish seki mesec s 1500-2000 leva v djoba za remonti na karucata ti.Коментиран от #8, #9
21:11 18.06.2012
8 ВИП АМГ
До коментар #7 от "Еминем Фен":
abe ne razbra li che veche nikoi nese vrazva naa smotanite reklami na VAG za razhod 5/100.koito iska da dava pari za rasova mashina vzima Mercedes ili BMW a koito iska za malko pari da vzeme nadejdna kolica vzima primerno Ford.VW e veche samo ime.za spravka za dobar razhod na VW shte ti kaja Golf 1.6 razhod v grad 12/100,izvan grad 9/100.tova li e dobriat razhod.goriat kato 6 cilindrovi mercedesi i bmwta.are begai che pishesh gluposti00:25 19.06.2012
9 ВИП АМГ
До коментар #7 от "Еминем Фен":
ti mechtaesh za Mercedes benz obache neti stiga zaplatkata i za tova pliuesh.niama losho ostava da mechtaesh.00:27 19.06.2012
10 Dewars
07:32 19.06.2012
11 Сивов
Коментиран от #13
10:34 19.06.2012
12 Japoneze
Скоростни им кутии - Голф 4 -1.4 -трагедия,Джета -автоматик-трагедия също.
Ангренажни ремъци и ролки - скъпа смяна -2.0ТДИ -тежко ти ако го скъсаш,доста хора си изпатиха .
VW- за ка4еството което предлагат искат много пари,не 4е е лошо,но другите ги настигнаха -ве4е може да си купиш същото ка4ество и за по малко пари,4е ако не и по-добро,всички в Германия го разбраха - купуват си хората Хюндай,Киа,Дачиа-тежко им ако не си оправят цените!Само преданноста на феновете им ги крепи - почнаха да намаляват.Колкото до БМВ и Мерк- това са съвсем друга класа коли-те са и по тарикати -цените им все по-близки до тези на VAG,разликата в ка4еството - доста голяма!
Пожелавам на всички парички за нещо новичко,от магазина-новата кола си е нова,в днешно време не е задължително да е VW,има голям избор от добри по-евтини коли!
10:56 19.06.2012
13 Дошо
До коментар #11 от "Сивов":
Сивов Колко трябва да е изкукал човек да изкара Фолксвагена по-здрав и качествен ит Тойота.Баща ми кара РАВ4 на 18г и не е мръднала нито откъм купе, нито интериор.За двигател и ходова част не говорим защото имам чувството, че са вечни.Консумативите на Фолксваген всеки ги знае - окачване, съединители, автоматики ли е отпиши го, кормилните рейки са гола вода........Фолксваген е боклукКоментиран от #14
12:23 19.06.2012
14 Сивов
До коментар #13 от "Дошо":
Дошо, я си гледай Нисаните и не се обаждай като не разбираш! От първия Рав4 всеки реве от слабите носачи и биалетки, колата е самоносеща конструкция и ако не е карана в Южна Италия със сигурност гредите са цъфнали от ръжда. Рейките им са много слаби, а нова такава е близо 3 бона! Провери в ТМ Ауто колко струва смяна на съединител - 8 часа труд!(няма грешка) и 1500лв за съединителя, грубо 2000лв! В Ибей има разни ментета, но изкарват малко , а смяната е гадна скъпа и трудоемка.Като замисъл това е сгрешена кола, добре че ги пооправиха при второ и трето поколение - няма бавни, късо и високо не можеш да го караш с повече от 120 , ужасно друса. Дори Витарата е пред него по всичко. Само прилича на джип, но освен лелички друг не ги кара.
Коментиран от #15
10:39 20.06.2012
15 ВИП АМГ
До коментар #14 от "Сивов":
VAG praviat nai golemite bokluci.21:46 20.06.2012