Last news in Fakti

18 Юни, 2012 10:47 7 458 15

Skoda Rapid става Seat Toledo

  • skoda-
  • rapid-
  • seat-
  • toledo-
  • vag-
  • volkswagen

VAG пуска нов бюджетен седан за европейския пазар. Следващото поколение на Seat Toledo ще бъде близнак на Skoda Rapid. Двата автомобила дори ще се произвеждат на една поточна линия в Млада Болеслав, а съвместната им премиера ще се състои на салона в Париж през септември.

"Испанският" модел ще се отличава от чешкия само по радиаторната решетка и някои интериорни детайли. Във всичко останало двата автомобила ще бъдат напълно идентични. Построени са на платформата на Volkswagen Polo, имат каросерия лифтбек и багажник с внушителния обем 550 литра.



Базовите модификации ще се оборудват с 1.2-литров трицилиндров двигател с мощност 74 или 84 к.с. За по-високите нива на изпълнение ще се предлагат 1 200-кубиков турбоагрегат със 104 к.с. и 1.4-литров TSI със 120 коня.

Като начало дизеловата гама ще бъде представена само от 1.6-литров TDI със 104 к.с., а през 2013-а ще бъде допълнена от дефорсиран вариант с 84 коня. Купувачите ще могат да избират между петстепенна механична трансмисия и роботизирана кутия DSG с два съединителя.

Продажбите на чешко-испанските близнаци стартират до края на годината, а през 2013-а се очаква версия комби.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ботев Пд

    0 0 Отговор
    Е това е завършена кола...не като китайските.
  • 2 Маримба

    0 0 Отговор
    Определено бих го предпочел пред кореските и китайски легени . Пък и най-после Сеат с приатен интериор .
  • 3 драйвър

    0 0 Отговор
    Чакайте да видим каква ще е наистина , не се лъжете по фотошопа . Плаформа на Поло и багажник от 550л това си турската мечта Рено Симбол , грозна работа ! Жалко , че от отличния дизайн на СЕАТ от времето на Валтер ДаСилва не е останало нищо , скучна дървена Шкода ! Двигателите още по-зле и китайския Волекс има по добър !
  • 4 copy-paste

    1 0 Отговор
    Една марка имаха която разчупваше сивотата, но и тя мина през матрицата. Феодалите от VW съсипаха дизайна на Seat и го обезличиха до тяхното банално сиво ниво. Copy VW - paste Skoda, paste Seat.......
  • 5 гост

    1 2 Отговор
    Какво им има на двигателите на VW? Възнамерявам да си взимам кола в близко бъдеще и започнах да се интересувам от коли (нищо не разбирам от тях) и точно VW Polo/Golf, Skoda Fabia, Citroen C4 са ми хванали окото. Някой ми казваше, че от дизеловият двигател на Полотата имало много оплаквания... но какви не знам :)

    Коментиран от #6

  • 6 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    shtom se oglejdash za avtomobil biagai daleche ot produkciata na VAG.

    Коментиран от #7

  • 7 Еминем Фен

    0 4 Отговор

    До коментар #6 от "ВИП АМГ":

    da ide da si vzeme Mercedes s razhor 150-17 /100 km? VW ot kum ikonomiq sa nomer 1. Audi i te i BMW mnogo ikonomichni dvigateli imat ama katafalkite Mercedes-kenef nqmat ikonomichen i nai veche s kenefi na merc shte visish seki mesec s 1500-2000 leva v djoba za remonti na karucata ti.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Еминем Фен":

    abe ne razbra li che veche nikoi nese vrazva naa smotanite reklami na VAG za razhod 5/100.koito iska da dava pari za rasova mashina vzima Mercedes ili BMW a koito iska za malko pari da vzeme nadejdna kolica vzima primerno Ford.VW e veche samo ime.za spravka za dobar razhod na VW shte ti kaja Golf 1.6 razhod v grad 12/100,izvan grad 9/100.tova li e dobriat razhod.goriat kato 6 cilindrovi mercedesi i bmwta.are begai che pishesh gluposti
  • 9 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Еминем Фен":

    ti mechtaesh za Mercedes benz obache neti stiga zaplatkata i za tova pliuesh.niama losho ostava da mechtaesh.
  • 10 Dewars

    4 1 Отговор
    Аз се чудя, на тия не им ли омръзна да правят еднакви коли! От петнадесет години всички Фолксвагени, Аудита и Шкоди изглеждат абсолютно еднакво. Развитие на дизайна - 0! Но най-вече се чудя на , които ги купуват тия коли. К`ъв е кефа да се изръсиш 160 хил. лева за Ауди А8, а по улиците то трудно да може да се отличи от А6 или А4, дето са в пъти по-евтини! Или да се изръсиш 55 хил. за Пасат, а пък той да не може да се различи от Шкода Октавия или Сеат Ексео. И тоя сега Рапид, близнак на Джета и кой знае на колко още нови модели за в бъдеще... Хората са всъщност адски скучно и ограничено нещо... Щом това е концерна и това е философията, която се харесва на огромното мнозинство - сивота, еднаквост и липса на всякаква оригиналност. И някакви, които си позволяват да сравняват Фолксваген с Мерцедес и да твърдят, че Фолксвагена бил по-добрата кола. Или пък да твърдят, че Ауди А7 било по-красиво от Мерцедес CLS. На такива мога да им кажа само, че щом мислят така, не заслужават нищо по-добро от Поло!!! Или някакви други, които ще ти обяснят, че Фолксваген е по-добър автомобил от Алфа Ромео. Ами да, я вижте как Голфа е по-добър от Джулиета! Смях в залата на невежеството!!!
  • 11 Сивов

    1 3 Отговор
    Продуктите на ВАГ са страхотни! Най-добрите коли за цената си. Вижте едно Поло на 10г. и един Ярис на толкова. На Яриса веждите са му в ръжда, всичко скърца, пластмасата по таблото се рони. Нарочно давам за пример Яриса, който се води най-здравата Тойота. Полото на тези години няма и точка ръжда, интериора е като нов. Каква нова кола да си купи човек за 25000лв? Японски гнилоч, френска ч...я или корейски кош правен в Турция? Разбира се че качествената и доказана продукция на ВАГ!

    Коментиран от #13

  • 12 Japoneze

    4 0 Отговор
    Не всичко което излиза от VAG e "голяма работа",малко примери-всичките им двигатели горят масло-било по дизайн на мотора,да ама на един Голф на 140 000км доста масълце му доливат вече,за сравнение всеки Оплют френски,японски,че ве4е и корейски двигател масло не се долива -само от смяна на смяна!
    Скоростни им кутии - Голф 4 -1.4 -трагедия,Джета -автоматик-трагедия също.
    Ангренажни ремъци и ролки - скъпа смяна -2.0ТДИ -тежко ти ако го скъсаш,доста хора си изпатиха .
    VW- за ка4еството което предлагат искат много пари,не 4е е лошо,но другите ги настигнаха -ве4е може да си купиш същото ка4ество и за по малко пари,4е ако не и по-добро,всички в Германия го разбраха - купуват си хората Хюндай,Киа,Дачиа-тежко им ако не си оправят цените!Само преданноста на феновете им ги крепи - почнаха да намаляват.Колкото до БМВ и Мерк- това са съвсем друга класа коли-те са и по тарикати -цените им все по-близки до тези на VAG,разликата в ка4еството - доста голяма!
    Пожелавам на всички парички за нещо новичко,от магазина-новата кола си е нова,в днешно време не е задължително да е VW,има голям избор от добри по-евтини коли!
  • 13 Дошо

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Сивов":

    Сивов Колко трябва да е изкукал човек да изкара Фолксвагена по-здрав и качествен ит Тойота.Баща ми кара РАВ4 на 18г и не е мръднала нито откъм купе, нито интериор.За двигател и ходова част не говорим защото имам чувството, че са вечни.Консумативите на Фолксваген всеки ги знае - окачване, съединители, автоматики ли е отпиши го, кормилните рейки са гола вода........Фолксваген е боклук

    Коментиран от #14

  • 14 Сивов

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Дошо":

    Дошо, я си гледай Нисаните и не се обаждай като не разбираш! От първия Рав4 всеки реве от слабите носачи и биалетки, колата е самоносеща конструкция и ако не е карана в Южна Италия със сигурност гредите са цъфнали от ръжда. Рейките им са много слаби, а нова такава е близо 3 бона! Провери в ТМ Ауто колко струва смяна на съединител - 8 часа труд!(няма грешка) и 1500лв за съединителя, грубо 2000лв! В Ибей има разни ментета, но изкарват малко , а смяната е гадна скъпа и трудоемка.
    Като замисъл това е сгрешена кола, добре че ги пооправиха при второ и трето поколение - няма бавни, късо и високо не можеш да го караш с повече от 120 , ужасно друса. Дори Витарата е пред него по всичко. Само прилича на джип, но освен лелички друг не ги кара.

    Коментиран от #15

  • 15 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Сивов":

    VAG praviat nai golemite bokluci.